انتقاد روزنامه اصولگرا از ابوالقاسم طالبی / سازمان بازرگانی زیر نظر رئیس‌جمهور خواهد بود

گروه سیاسی الف،   4011119088 ۲۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها ـ حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند ـ کار دشواری است. بسته خبری ـ تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

انتقاد روزنامه اصولگرا از ابوالقاسم طالبی / سازمان بازرگانی زیر نظر رئیس‌جمهور خواهد بود

توضیحات جدید خزعلی درباره اجرای سند 2030

به گزارش مهر، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران، گفت: من در برنامه صدا و سیما و در حضور خانم ابتکار، اصلاً نگفتم که سند ۲۰۳۰ در حال اجرا است. متأسفانه با شیطنت‌هایی سعی کردند آن‌را اینگونه منعکس کنند.

وی افزود: در آن برنامه موضوع حرکت‌های اثرگذار کشور در غالب امور بین‌الملل و آموزش‌هایی که زنان ایران برای کشورهای حاشیه اقیانوس هند در طرح آیورا دارند می‌دهند، مطرح شد. در آن‌جا گفته شد که این آموزش‌ها در چارچوب سند ۲۰۳۰ است. من هم پاسخ دادم که اولاً این آموزش‌ها اصلاً در چارچوب سند ۲۰۳۰ نیست. اگر هم باشد با حفظ حق تحفظ و اصول ما آن‌را عمل خواهیم کرد.

خزعلی اظهار داشت: به هیج عنوان سند ۲۰۳۰ در ایران اجرا نخواهد شد و این سند قابلیت حق تحفظ و شرط را هم ندارد. به طبق فرمایشات رهبری هیچ کشوری نمی‌تواند برای ما تصمیم بگیرد. رئیس‌جمهور هم این نکته را گفته‌اند که ما این سند را اجرا نخواهیم کرد.

***

آغاز روند آزادی زندانیان در سراسر کشور

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه بعد از اعلام خبر عفو گسترده رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد رجبیه؛ با دستور رئیس قوه قضاییه، روسای دادگستری استان‌های کشور به همراه تیم‌های متشکل از قضات و مقام‌های قضایی‌ کار بررسی و رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کرده‌اند.

بر اساس اخبار رسیده مسئولان قضایی استان‌های تهران، البرز، سمنان، آذربایجان غربی، قزوین و سیستان و بلوچستان کار رصد پرونده محکومان و متهمان را آغاز کرده‌اند، همچنین اخبار واصله نشان می‌دهد سایر استان نیز کار تشکیل هیات‌های قضایی به منظور عفو زندانیان را آغاز نموده و موضوع آزادی زندانیان واجد شرایط تا حد قابل قبولی پیش رفته و تسریع شده است.

طبق اعلام رئیس کل دادگستری استان تهران بلافاصله بعد از ابلاغ عفو گسترده مقام معظم رهبری، ۳۲ گروه از مسئولان قضایی استان تهران با حضور در ۸ زندان، تطبیق پرونده زندانیان با معیارهای عفو را آغاز کرده‌اند.

همچنین امروز القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه معاونین دادگستری و معاونین دادستان با حضور در زندان اوین پرونده زندانیان را برای تطبیق با معیارهای عفو بررسی می‌کنند.

***

انتقاد روزنامه اصولگرا از ابوالقاسم طالبی

فرهیختگان درباره سخنان توهین آمیز ابوالقاسم طالبی درباره زنان هنرمند در تلویزیون نوشت: «یائسگی زنان یک امر طبیعی و ناخواسته‌ است که به‌عنوان ابزاری برای تحقیر زنان در یک برنامه فرهنگی استفاده می‌شود. به‌خصوص از زبان کسی که خودش را در گفتمان انقلاب و نظام می‌داند و حتی در رزومه کاری‌اش فیلم‌هایی هم برای جریان انقلاب دارد.

اما طالبی باید بداند این ادبیات جایی در گفتمان انقلابی که در رأس آن امام و رهبری که محترمانه‌ترین و مودبانه‌ترین ادبیات را برای مسائل زنان به کار می‌بردند، ندارد. این حد از ادبیات جنسیت‌زده که تاکید دارد زنان در سینمای ایران هم مانند سینمای غرب کارکرد جنسیتی و ابزاری دارند بسیار زشت و زننده‌ است.

این نگاه از کارگردانی چون طالبی در آنتن زنده تلویزیون واقعا پذیرفتنی نیست و حرف او به‌جای آنکه نقدی به انحرافات و حاشیه‌های جنبش me too ایرانی باشد بیشتر رفتاری قلدرمآبانه و جنسیت‌زده به ساحت همه زنان ایرانی‌ است. 

با این حال از طالبی و افخمی و حتی عوامل برنامه هفت تلویزیون این انتظار می‌رود که هرچه سریع‌تر از مخاطبان خود به شکل رسمی عذرخواهی کنند و کاش توضیح دهند این دو کارگردان که خودشان را از بدنه اصیل سینما می‌دانند فرق‌شان با آن دسته که بهره‌کشی از زنان برای جذابیت‌های جنسی در فیلم‌ها را به رسمیت می‌شناسند چیست؟»

اما طالبی این درخواست روزنامه اصولگرا را اجابت نکرد. ابوالقاسم طالبی، نویسنده کارگردان وتهیه کننده تلویزیون و سینما، بعد از صحبت های جنجالی خود در برنامه «هفت» که مقابل بهروز افخمی بیان کرده بود ، درگفت‌وگو با شرق عنوان کرد:« از چهار نفر از افرادی که در فضای مجازی، مطالب بی شرمانه ای گفتند و نوشتند شکایت می کنم. همچنین از شش رسانه که آن‌ها به واسطه همین گفتگویم در رسانه ملی که با تیتر دروغ و افترا فضاسازی ایجادکرده اند، شکایت خواهم کرد».

کارگردان سینمای ایران درباره چرایی مطرح کردن نوع واژگان علیه زنان گفت: « من حرف بدی علیه زنان مطرح نکردم. ظاهرا انتظار هزاران جمله ی رکیک از اعضای بعضی انجمن ها، کانون ها و اتحادیه ها طبیعی بوده اما یک واژه پزشکی را از من زشت انگار کرده‌اند لذا بدین وسیله اعلام می‌کنم آری به قول آقای دکتر جبلی بهتر بود واژه دیگری می‌گفتم.

متاسفانه این سخنان طالبی در حالی مطرح شده است که پیمان جبلی هم از سخنان او عذرخواهی نکرده و در وادی توجیه گام برداشته است.

به گزارش تسنیم، پیمان جبلی رئیس صداوسیما در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا به اظهارات ابوالقاسم طالبی در برنامه زنده «هفت» و واکنش‌های انتقادی نسبت به آن در خانواده سینما، این‌گونه واکنش نشان داد: ما در فضای غبارآلودی که در ماه‌های اخیر با آن روبه‌رو بودیم شاهد موضع‌گیری‌های غلطی از سمت برخی چهره‌ها و هنرمندان بودیم که تصورات و تحلیل‌ها و روایت‌های غلط آن‌ها باعث شد اینها به عرصه‌ای وارد شوند که شاید بخش زیادی از واقعیت را نتوانستند ببینند و سخنانی بیان کردند که احساسات بخش عمده‌ای از جامعه را جریحه‌دار کرد.

رئیس صداوسیما افزود: واکنش‌ها به این رفتارها، عکس‌العمل‌ها و کنش‌ها طبیعتاً متفاوت بوده است و آنچه توسط مهمان و کارشناس برنامه‌ها مطرح می‌شود طبیعتاً موضع و نظر خودشان است.

وی درباره ادبیات به‌کاررفته در این برنامه هم تصریح کرد: آنچه باید به آن توجه کرد این است که در فضایی که به مقدس‌ترین مقدسات ما در طول ماه‌های گذشته توهین شده است و فتنه‌ای که پشت‌سر گذاشته‌ایم، طبیعی است که واکنش‌ها و عکس‌العمل‌هایی صورت بگیرد که البته بعضی از این نظرات با ادبیات بهتری می‌توانست بیان شود، شاید با ادبیات مناسبی بیان نشد اما واکنشی به آن رفتارها و اظهارنظرهایی است که در طول این چند ماه بیان شده بود.

***

«جبلی»افزایش بودجه صداوسیما را ناکافی دانست

به گزارش ایسنا، محسن پیرهادی نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس در جمع خبرنگاران ضمن تشریح جلسه روزگذشته فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: نشست مشترک فراکسیون انقلاب با رییس سازمان صدا و سیما و جمعی از مدیران آن، روز گذشته برگزار شد. در این نشست نمایندگان در مورد نقش صدا وسیما در اقناع افکار عمومی، تبیین درست موضوعات و مباحث روز، نقش سازمان در تقویت وحدت و انسجام ملی طرح دغدغه کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: انتقال و انعکاس دیدگاه همه اقشار و آحاد جامعه و نیاز به سرگرمی، فیلم و سریال های پر مخاطب در برنامه های صدا و سیما از موضوعات مورد تاکید قاطبه اعضای فراکسیون در این نشست بود. همچنین اطلاع رسانی مناسب و بیشتر از فعالیت نمایندگان و مجلس، از مطالبات نمایندگان بود.

نایب رییس فراکسیون انقلاب با بیان اینکه رییس سازمان صدا و سیما در این نشست بصورت شفاف به سوالات  نمایندگان پاسخ داد، تصریح کرد: آقای جبلی افزایش بودجه سال آینده صدا و سیما را نسبت به توقعات جامعه و نمایندگان مردم ناکافی دانستند و گفتند حتی نسبت به افزایش حقوق کارمندان که اعلام شده و پیش بینی تورم هم افزایش بودجه صدا و سیما نسبت منطقی ندارد.

***

واکنش اسلامی به ادعاهای جدید گروسی

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از انتظار همیشگی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سخن گفت که بخشی از جریان سیاسی و فشار علیه جمهوری اسلامی نباشد.

وی افزود: از مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ویژه این انتظار را داریم که رفتار حرفه‌ای را همچنان حفظ کند و بخشی از جریان فشار علیه کشور ما نباشند و امیدواریم که این اتفاق رخ دهد.

معاون رئیس جمهور درباره پیشرفت های کشورمان در فناوری صلح آمیز هسته ای گفت: طرح های مربوط به کاربرد پرتوها، توسعه ظرفیت‌های فناوری هسته‌ای و گسترش آن در زمینه‌های سلامت، کشاورزی، محیط زیست و صنعت در حال اجراست.

اسلامی افزود: تامین ۲۰ درصدی برق کشور از طریق انرژی هسته‌ای نیز در افق ۲۰ ساله تحقق می‌یابد که اکنون سایت‌های مورد نیاز آن شناسایی و ظرفیت‌های ساختاری تشکیل شده و مذاکرات و بررسی‌ها در حال پیشرفت است.

***

وحیدی: دستورالعمل برگزاری تجمعات آماده است

به گزارش. ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه دستورالعمل برگزاری تجمعات آماده است، اظهار کرد: در مجلس هم طرحی در این زمینه وجود دارد و الان بحث است که دستور العمل به قانون تبدیل شود یا نه. در دولت هم لایحه ای آماده شده است که اگر تصمیم گیری شد، به مجلس ارسال شود. دستورالعمل هم در وزارت کشور آماده است.

وی درباره اقدامات انجام شده برای کمک به زلزله‌زدگان خوی، اظهار کرد: همه کارهای لازم با استانداردهای بالای مدیریت بحران انجام شده است.

وحیدی در ادامه توضیح اظهارات گذشته خود در خصوص تضعیف دلار، بیان کرد: امپراتوری امروز آمریکا بر اساس دو سه امر برقرار است. یکی از ارکان، قدرت دلار است وقتی دلار بین کشورهای مختلف به عنوان ارز رایج درآمده و درصد زیادی از ذخیره‌های بانک ها با دلار است ، ما خود به خود کمک کرده‌ایم که دلار در قدرت سلطه‌گر آمریکا پابرجا بماند. زمانی که دلار شروع به سقوط کند همان موقعی خواهد بود که کشورها بیایند و دلار را از تعاملات خودشان خارج کنند و با ارزهای دیگر تعامل کنند و خود به خود دلار تضعیف می‌شود و قدرت امپراتوری کاهش پیدا می‌کند. این مسئله بسیار روشنی است و همه این موضوع را می‌دانند.

وزیر کشور افزود: موضوع دوم اینکه اگر همین الان پیمان‌های پولی دوجانبه ما توسعه پیدا کند و بتوانیم ارزهای دیگر را وارد معاملاتمان کنیم خود به خود موجب تضعیف دلار خواهد شد ، دلاری که به طورغیرواقعی در دنیا چاپ شده است و موجب شده است که اقتدار اقتصادی برای آمریکا به بار بیاورد.

وحیدی خاطرنشان کرد: موضوع مربوط می شود به اینکه کشورهای مختلف دست به دست هم بدهند و کشورهایی که در دنیا مطرح هستند و می‌خواهند سیاست‌های مستقلی داشته باشند با هم همکاری و هماهنگی کنند تا بتوانند ارزهای دیگر را میان بیاورند به ویژه باشگاه تحریمی‌ها و آنهایی که در تحریم هستند؛ ارزهای دیگر را مبنا قرار دهند خود به خود این اتفاق صورت خواهد گرفت، اما نیاز است کشورهایی که از سیاست های استکباری آمریکا ضربه دیده‌اند، دور هم جمع شوند و این تصمیم را بگیرند.

***

توضیحات زاکانی درباره عوارض قبور 

به گزارش ایسنا، علی رضا زاکانی، شهردار تهران در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره موضوع دریافت عوارض از قبور، اظهار کرد: اصلا موضوع مربوط به آرامگاه های خانوادگی است که از سابق رسم بوده که در ازای ارایه خدمات، سالانه پولی از آنها گرفته می‌شد. این طرح مربوط به قبور عمومی نیست.

وی ادامه داد: چنین سرفصلی در چارچوبی که وزارت کشور اعلام کرده وجود ندارد که بخواهیم عوارض بگیریم. این موضوع را دوستان بهشت زهرا اشتباها در پیش نویس لوایح خود فرستاده بودند که من از آن هم اطلاعی نداشتم که این موضوع مربوط به آرامگاه‌هاست نه قبور. وقتی به من گفتند، من گفتم این موضوع را حذف کنند چون خلاف قانون است. این مساله سابقه نداشته و در آینده هم قرار نیست این عوارض گرفته شود. بعد مسائلی را در رسانه‌ها گفتند که جفا بود.

زاکانی افزود: دریافت عوارض فقط از آرامگاه‌های خانوادگی در ازای ارائه خدمات در طول سال انجام شده است.

***

کلیات طرح دولت برای اصلاح ساختار بودجه کشور بررسی شد

به گزارش ایرنا، در جلسه سه‌شنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، کلیات طرح دولت برای اصلاح ساختار بودجه کشور شامل رویکردها، شیوه برطرف کردن چالش‌های نظام بودجه‌ریزی و انجام نظارت دقیق مطرح و نظرات و پیشنهادها بررسی شد.

در این جلسه همچنین گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه تجارت خارجی ارائه شد.

***

حسینی: سازمان بازرگانی زیر نظر رئیس‌جمهور است

به گزارش برنا، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه هیات دولت درباره لایحه دو فوریتی تشکیل سازمان بازرگانی افزود: قبلا طرح تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس مطرح بود که بار مالی آن بر دوش دولت است اما نمایندگان مجلس درخواست کردند که این موضوع در خود دولت مطرح شود؛ طرح مذکور از کمیسیون اجتماعی مجلس به صحن علنی نیامد تا بررسی شود. 

حسینی گفت: اخیرا مقرر شد که سازمان بازرگانی زیر نظر رئیس جمهور تشکیل شود و بخش هایی مانند سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده و بخش هایی از وزارت جهاد کشاورزی در یک سازمان مستقل به شرط عدم گسترش تشکیلات ادغام شوند و نیرو ها و امکانات یکدست شود تا بتواند کنترل بیشتری بر بازار صورت گیرد زیرا این امر مطالبه جدی مردم در سراسر کشور است. 

وی افزود: دولت درخواست بررسی دو فوریت تشکیل سازمان بازرگانی را به مجلس داده است و ان شا الله نمایندگان بعد از تعطیلات این مهم را در دستور کار خود قرار دهند ولی از نظر ما فرقی نمی کند که سازمان بازرگانی تشکیل شود یا وزارت بازرگانی. 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۸۹۶۸۶۹۲۰:۵۶:۰۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
چرا انتقاد از ابوالقاسم طالبی؟! حیاط خلوت سلبریتی‌ها مخصوصا سینمایی کی قرار است تمام شود؟! چه کسی به دهن کجی این جماعت به اعتقادات مردم با حمایت از فیلم سخیف و موهن عنکبوت مقدس رسیدگی کرد؟ 3 ماه بیشترین توهین به حکومتی مردمی کردند که هزاران شهید برای حفظ خونشون ریخته شده؟
ناشناس۲۸۹۷۲۸۰۰۸:۱۱:۳۱ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
رییس سازمان انرژی اتمی باید بتواند فارسی را روان صحبت کند
ناشناس۲۸۹۷۵۰۰۱۰:۵۰:۰۵ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
رئیس سازمان انرژی اتمی از مردم شریف اصفهان است و لهجه شیرین اصفهانی دارد.
ناشناس۲۸۹۷۲۸۲۰۸:۱۲:۴۵ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
بجای چوب حراج زدن به بیت المال باید قانون از کجا آورده ای را اجرا کرد
ناشناس۲۸۹۷۳۴۲۰۹:۰۴:۱۰ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
از شهید سوء استفاده نکن چرا که معلوم نیست اگر شهدا می توانستند نظر دهند موافق وضعیت سیاسی واجتماعی واقتصادی امروز ما باشند .
ناشناس۲۸۹۷۳۹۲۰۹:۴۲:۰۲ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
از خانواده هایشان بپرسید که بسیاری از انها از وضع موجود در رنج و عذابند.
ناشناس۲۸۹۷۴۹۷۱۰:۴۸:۲۱ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
شهدا با بی بند و باری و ولنگاری و فساد مخالف بودند.
علیرضا۲۸۹۶۹۳۶۲۱:۴۷:۵۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
چقدر نگاه وزیر کشور به اقتصاد جهانی سطحی است .
سینا۲۸۹۶۹۴۸۲۲:۰۲:۰۵ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
آقای جبلی افزایش بودجه سال آینده صدا و سیما را نسبت به توقعات جامعه و نمایندگان مردم ناکافی دانستند... یعنی چطور قرار است با پول بیشتر، توقعات جامعه از صدا و سیما برآورده شود؟ کسی اعتراض کرده که چرا دکور برنامه ها اینقدر ارزان است؟ چرا اینقدر گل کم استفاده میشود در هر برنامه ای؟ کسی شکایتی دارد که چرا تعداد شبکه ها کم است؟ کسی از میزان دستمزد ناچیز مجریان و هزینه های کمی که برای تولید این برنامه های سرگرمی میشود گلایه ای داشته؟ چه اتفاقی باید در این مملکت بیافتد که عزیزان به فکر یک تحول جدی در صدا و سیما باشند؟
ناشناس۲۸۹۷۳۴۷۰۹:۰۹:۴۱ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
تغییر وتحولشون رو هم دیدیم باز قبلا گاه گاهی تیپ های مخالف عقاید این آقایون رو در صدا سیما می دیدیم الان که همه شدن یک تیپ ویک ظاهر که بین مردم به ارزشی معروفن یعنی دور شدن از واقعیت جامعه به مراتب بیشتر از قبل !!
ناشناس۲۸۹۷۰۰۱۲۲:۳۸:۴۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
و البته باید بدانیم که 《 سازمان های زیر نظر ریاست جمهوری از نظارت مستقیم مجلس خارج میباشند و به همین دلیل چون سازمان تربیت بدنی هرگز به مجلس پاسخگو نبود در دی ماه ۸۹ به وزارت ورزش تبدیل شد !
ناشناس۲۸۹۷۰۳۳۲۳:۰۲:۱۱ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
آقای جبلی اگر همفکر و همراه ، با جریانات خاصی نبود هرگز نمی توانست به ریاست صدا و سیما برسد !
ناشناس۲۸۹۷۰۹۶۲۳:۵۸:۰۲ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
ریاست محترم صدا و سیما: آنچه که به نظر شخص عامی مثل بنده می رسد این است که با همین میزان بودجه و درآمد سایر موسسات مشابه ده ها برابر بازدهی و میلیونها نفر مخاطب بیشتر دارند. مثلا همین شبکه های خانگی که تعداد سریال هایی که با عوامل کاملا متبحر و حرفه ای ساخته و ارائه می کنند که مخاطب قابل توجهی حتی از هموطنان ساکن خارج دارند، کم بازدهی صدا و سیما را به عینه ثابت کرده اند. افراد متفکر و صاحب سبک و سلیقه در سالهای اخیر جایی در صدا و سیما ندارند. سلایق محدود و بشدت سیاسی عده ای با عقاید تند سیاسی و فرهنگی و هنری در صدا و سیما حاکم شده است. و از سوی دیگر برنامه ها و سریالهای سطحی و کم مایه باعث دفع مخاطبین اکثریتی شده. در یک کلام این نقایص با افزایش بودجه رفع نمی شود بلکه با تغییر نگاه به مسائل فرهنگی قابل حل است.
ناشناس۲۸۹۷۱۸۲۰۱:۳۴:۱۸ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
در تراز انقلاب و اسلام مجوز کارهای حرام دادن عالی هست؟ مانند فیلم هایی که رقاصی می کنند ترویج فحشا و بی حجابی و بدپوششی لمس نامحرم حتی زن و مرد نامحرم که حرمت دارد و اسلام نهی کرده از خودمانی شدن در فیلم ها چنان خودمانی می شوند به اسم بازیگری که...! حتی در خود تلویزیون چه برسد به سینما که رها شده تر هست
عمران۲۸۹۷۲۹۲۰۸:۲۳:۰۵ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
عجب گیری افتادیم از دست بعضی افراد! آقا در کدام فیلم و سریال تولید داخلی فعل حرام دیدی شما؟ خواب دیدی خیر باشد.
ناشناس۲۸۹۷۳۸۶۰۹:۳۹:۳۷ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
اول شرعیات را یاد بگیر بعد بگو گیر افتادن یا نیفتادن
امیر حسین سلطان/تهران۲۸۹۷۲۱۲۰۳:۰۲:۵۰ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
یک سئوال از الف چرا در این بسته خبری ویژه الف اخبار مربوط به وقوع زلزله شدید در کشور همسایه و مسلمان ترکیه منعکس نشده است در حالی که اظهارات سخیف فرضا یک کارگردان سینما در تلویزیون انعکاس یافته است؟! اظهاراتی که حداقل عذرخواهی رسمی صدا و سیما را می طلبید و حالا که تا به حال این عذرخواهی صورت نگرفته است به نظر می رسد پر و بال دادن و انعکاس بیشتر آن ارزش چندان خبری ندارد که در بسته خبری ویژه الف بدان پرداخته شود. با پوزش
ناشناس۲۸۹۷۵۰۸۱۰:۵۶:۱۳ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
حسن روحانی که بیش از 50 مرتبه منتقدان دلسوز کشور توهین کرد چرا عذرخواهی نکرد ؟!
ناشناس۲۸۹۷۳۵۹۰۹:۱۷:۲۵ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
بودجه به صدا وسيما بدهيد كه مسايل يائسه خانمها مطرح كند اين موضوعات جامعه را تحريك مي كند و خوراك براي رسانه هاي جهاني فراهم مي كند
ناشناس۲۸۹۷۳۸۴۰۹:۳۸:۴۷ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
در صدا و سیما هر روز این صحبت ها در مسائل پزشکی مطرح می شود ساعت خواب نکند یائسگی گفتن ممنوع است!
ناشناس۲۸۹۷۵۰۶۱۰:۵۴:۰۴ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
بودجه صدا و سیما باید افزایش یابد تا در مقابل سیاه نمایی شبکه های معاند و لندنی کم نیاورد.
صمصام۲۸۹۷۴۲۷۱۰:۰۰:۱۷ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
من با اقای دکتر جبلی موافقم اون اقا نظر شخصی اش رو گفته ...ایراد نداره من حتی توقع ندارم نهادهای نظارت کننده عملکرد صدا و سیما کمتر از گل به این اقا بگویند اما اجازه بدهید مردم هم در یک نظر خواهی نظر شخصی شان رو در مورد اقای ابوالقاسم طالبی و امثال ایشان بدون مزاحمت بگویند بسم الله.....
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    13. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

    15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

    17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

    18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

    22. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

    23. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

    24. یک سیلی برای تنبیه

    25. بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

    آخرین عناوین