گازگرفتگی جان زوج جوان دامغانی را گرفت

  4011025009

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: زن و مرد جوان دامغانی به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باختند.

گازگرفتگی جان زوج جوان دامغانی را گرفت

به گزارش فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، محمدعلی طاهری، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: حادثه‌ای عصر امروز به مرکز اورژانس اطلاع داده شد.

وی علت این حادثه را مسمومیت با مونوکسید کربن ناشی از نقص آبگرمکن عنوان کرد و از فوت زن ۲۸ ساله و مرد ۳۰ ساله در این حادثه خبر داد.

طاهری یادآور شد: چند ساعت از فوت این زن و مرد گذشته بود که پیکر بی‌جان آنان کشف شد.

yektanetتریبون

آخرین عناوین