سازنده «هوشیار و بیدار» این روزها چه می کند؟

  4011012007

محمد اوزی که این روزها تهیه کنندگی و اجرای برنامه رادیویی «صبامک» را عهده دار است، در دهه ۶۰ برنامه «هوشیار و بیدار» را با همراهی صادق عبداللهی و بازی علیرضا خمسه و محسن یوسف بیک هر جمعه روی آنتن می برد. او کارش را با نویسندگی در برنامه باسابقه «صبح جمعه با شما» آغاز کرده بود.

سازنده «هوشیار و بیدار» این روزها چه می کند؟

اوزی اما این روزها فقط در رادیو مشغول است و درباره «صبامک» چنین اعلام می کند: این برنامه قدیمی در فصل جدید بعد از وقفه‌ای سه ماهه با طرحی نو و حضور هنرمندان پیشکسوت طناز رادیو به آنتن صبا برمی‌گردد.

این تهیه‌کننده و مجری رادیو در گفت وگویی با ایسنا ابتدا در معرفی خودش چنین توضیح می دهد: از کودکی به هنر و طنز علاقه‌مند بودم و همیشه شخصیت شوخ‌طبعی داشتم. از دوران نوجوانی در مدرسه تئاتر کمدی بازی می‌کردم و کارم را با نویسندگی «صبح جمعه با شما» در رادیو آغاز کردم و به عنوان کارمند شبکه اول سیما استخدام سازمان صداوسیما شدم.

وی ادامه داد: در تلویزیون کار نویسندگی و کارگردانی برنامه‌های طنز را انجام می‌دادم و اولین نمایش طنز با عنوان «حدس بزن» را در شبکه اول سیما تولید کردم و با همکاری زنده‌یاد صادق عبداللهی برنامه طنز «صبح جمعه با شما» را در رادیو راه انداختیم. برنامه خاطره‌انگیز «هوشیار و بیدار» و برنامه طنز «بعد از خبر» هم از کارهای من است تا اینکه در سال ۹۲ با راه‌اندازی رادیو صبا به پیشنهاد دوستان، گویندگی را با برنامه «صبامک» شروع کردم.

مجری «صبامک» سپس درباره این برنامه خاطرنشان کرد: «صبامک» با هدف طرح و پاسخ دهی به پیامک‌های مخاطبان راه اندازی شد که به نظرم ارتباط و تعامل دوسویه با مخاطبان از مهمترین عوامل موفقیت یک برنامه و حتی یک شبکه است. برنامه «صبامک» به صورت تخصصی در فضایی متفاوت به این کار می پرداخت، در این برنامه همیشه تلاش کردیم با شوخی و طنز با آواز و ترانه پاسخگوی پیامک های مخاطبان باشیم که خوشبختانه بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت به گونه‌ای که حتی خود مخاطبان تشخیص می دادند چه نوع پیامک هایی باید برای این برنامه ارسال کنند، گاهی درد دل می کردند، گاهی شعر، ترانه و لطیفه ارسال می کردند.

فصل جدید با طنازان رادیو

عمو صبامکی درباره سن و سال و قدمت برنامه «صبامک» هم بیان کرد: «صبامک» از قدیمی ترین برنامه های رادیو صباست که از اولین روزهای راه‌اندازی این شبکه همیشه همراه مخاطبان بوده و زمستان امسال بعد از یک وقفه سه ماهه با طرحی تازه و با هنرمندی پیشکسوتان طناز رادیو مثل جواد انصافی و امیر پارسی در فضای شادتری همراه مخاطبان می شود. این برنامه در فصل جدید تلاش کرده با طرح چالش های مختلف اجرای نمایش های کوتاه، داستان خوانی و بازخوانی لطیفه های ارسالی مخاطبان تعامل بیشتری با آنها داشته باشد.

یک روز را نمی‌توانم بدون عموصبامکی تصور کنم

محمد اوزی در پایان درباره رادیو گفت: من از تلویزیون به رادیو آمده‌ام و با «صبامک» گویندگی و اجرا را شروع کردم و یک روز را نمی‌توانم بدون عموصبامکی تصور کنم. امیدوارم درنهایت این برنامه باعث نقش بستن لبخندی بر لبان شنوندگان شود.

به گزارش ایسنا، برنامه «صبامک» با همکاری مجتبی تیموری آهنگساز و محمد تیموری نوازنده، جواد انصافی و امیر پارسی به‌عنوان گوینده، محمد جاوید شاعر و تهیه کنندگی و گویندگی محمد اوزی هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۱ از رادیو صبا پخش می شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین