مسمومیت الکلی در هند ده‌ها نفر را به کام مرگ فرستاد

  4010926056

مقامات محلی هند مرگ ۳۷ نفر را به دلیل مصرف الکل تقلبی در ایالت "بیهار" واقع در شمال شرق این کشور تایید کردند.

مسمومیت الکلی در هند ده‌ها نفر را به کام مرگ فرستاد

به گزارش ایسنا، این درحالیست که رسانه‌های محلی تعداد تلفات را تا ۶۰ نفر نیز اعلام کرده‌اند.

ایالت بیهار از جمله مناطقی در هند است که مصرف الکل در آن ممنوع است و به همین دلیل تولید غیرقانونی نوشابه‌های الکلی در این ایالت رونق دارد.

این حادثه که با تاخیر گزارش شده روز پنجشنبه رخ داده و تاکنون کالبد شکافی ۲۲ جسد، مسمومیت الکلی را تایید کرده است.

به گفته بستگان قربانیان، این افراد از چند روستا در یک مراسم عروسی شرکت کرده بودند که با بروز علائم مسمومیت ابتدا دچار درد معده شدند و سپس بینایی خود را از دست دادند.

به گزارش یورونیوز، تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر در این رابطه بازداشت شده‌اند.

yektanetتریبون

آخرین عناوین