مناسب ترین قیمت و بهترین وکلا با وکیل آنلاین دیجی حق

گزارش بازرگانی، 137420،   4010920043

وکیل آنلاین

شرایط کشور در این روزها در تمام سطح‌های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی به گونه‌ای است که افراد را با مسائل حقوقی درگیر می‌کند. به همین خاطر کمتر کسی است که به هرشکلی با پرونده‌های قضایی درگیری نداشته باشد. در بسیاری از این موارد افرادی را می‌بینیم که کمترین مواجه‌ای با دادگاه و موازین حقوقی نداشته‌اند، به همین دلیل حضور یک وکیل کارآزموده و مجرب ضروری است. توجه داشته باشید که با انتخاب وکیل پایه یک دادگستری احتمال احقاق حق را در دادگاه افزایش می‌دهید. بنابراین باید وکیلی متخصص با فن بیان خوب و آگاه برای حل مسائل پیچیده قضایی انتخاب کنید. همچنین باید مراقب باشید تا در انتخاب وکیل دچار اشتباه نشوید زیرا بسیارند افرادی که با سوء استفاده از ناآگاهی و عدم آشنایی مردم، خود را وکیل دادگستری معرفی کرده و مبالغ هنگفتی را به عنوان حق الوکاله از آنان دریافت ‌کنند. این مسئله در حالی اتفاق می‌افتد که این افراد هیچ مجوزی برای وکالت در دادگاه ها نداشته و با وعده و وعید پوچ و بی‌اساس مثلاً آشنایی با برخی افراد دارای نفوذ، به اخاذی از مردم می‌پردازند. در واقع موکل در این موقعیت هراسان و سردر گم است و ممکن است با یک اعتماد پوچ شانس خود را برای پیروز شدن در دادگاه از دست بدهد. البته نباید فراموش شود که یک وکیل خوب و حرفه‌ای حق الوکاله و قیمتی را برای انجام دادن کار خود اعلام می‌کند که این مسئله در انتخاب وکیل بسیار حائز اهمیت است.



وکالت به مثابه یک امر خاص

وکالت در لغت به معنای "واگذار نمودن" است اما در گستره‌ی مسائل حقوقی به عقدی گفته می‌شود که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری نایب یا وکیل خود برمی‌گزیند، علاوه بر این می‌تواند در قالب مشاور حقوقی نیز شما را راهنمایی کند. در قانون مدنی، وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می‌دهد. در صورتی که عقد وکالت منعقد شود، وکیل و موکل در برابر یکدیگر حق و تکلیف یافته، همچنین از روابط حقوقی، وظایف و مسئولیت‌های متقابلی برخوردار می‌شوند.

مشاوره حقوقی آنلاین

حق الوکاله وکیل

کسی نیست که بخواهد از اختیار کردن یک وکیل حرفه‌ای و خوب اجتناب کند به همین خاطر مسئله‌ی قیمت نیز در این مسئله مهم می‌شود. حق‌الوکاله متناسب با قوانین مدنی تعیین می‌شود؛ بنابراین، مطابق با ماده ۶۵۹ قانون مدنی،‌ وکالت ممکن است مجانی یا با اجرت باشد.

با این حساب امکان دارد که وکیل و موکل توافق کنند که در ازای انجام هر مورد وکالت،‌ موکل وجه یا مالی را به وکیل پرداخت کند یا واگذارد که حق الوکاله نام می‌گیرد. آیین نامه تعرفه حق الوکاله در ماده‌ی ۲، حق مشاوره و هزینه سفر وکلای دادگستری مصوب و حق الوکاله بین وکیل و موکل معتبر است. پس، حق الوکاله وکیل اصولاً به صورت توافقی تعیین می‌شود. در صورتی که بین وکیل و موکل در خصوص حق الوکاله توافقی صورت نگرفته باشد، حق الوکاله وکیل مطابق آیین‌نامه تعیین خواهد شد.

از این رو، می خواهیم به شما وکیل آنلاین را معرفی کنیم که با هزینه کمتر بتوانید بهترین وکیل را داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که در صورت نیاز و تمایل می توانید بصورت حضوری نیز با وکیل خود ملاقات کنید و وکیل در روند پرونده کنار شما حضور داشته باشد.



ویژگی وکیل حرفه‌ای و کاربلد

از اولین شروط انتخاب وکیل، مورد اعتماد بودن او است. بنابراین صداقت، امانت و احساس مسئولیت وکیل برخی از مکهم‌ترین ویژگی‌های او است. از طرفی وکیلی که از نظر اخلاقی تمام محسنات را دارا باشد اما فاقد هر گونه تخصص و علم و تجربه کافی باشد، نمی‌تواند به نحو درست از حقوق موکل خود دفاع نماید. در نتیجه وکیلی را باید برگزینید که هم سلامت اخلاقی داشته باشد؛ خواه وکیل آنلاین باشد خواه وکیل حضوری باید مورد وثوق و اعتماد باشد. همچنین تخصص و تجربه‌ی کافی در برخورد با پرونده‌های مشابه را داشته باشد. دعاوی حقوقی مختلف مانند طلاق توافقی، وکالت مهریه، وکالت چک، وکیل خانواده و مواردی از این قبیل به وکلای متخصص همان زمینه نیاز دارد.



برای انتخاب بهترین وکیل به چه مسائلی باید توجه کنیم؟

برای آن که بتوانید بهترین وکیل را انتخاب کنید در ابتدا باید تحقیقات و بررسی‌های لازم را به عمل آورید، زیرا باید از توانایی علمی، شهرت، تجربه، محسنات اخلاقی و حق الوكاله و سایر خصوصیات یك وكیل خوب اطمینان کسب کنید تا بتوانید پرونده‌تان را به او بسپارید. سعی کنید آگاهانه دست به انتخاب بزنید؛ ممکن است در حین جمع آوری اطلاعات درباره وکیل آنلاین یا مشاور حقوقی آنلاین مدنظرتان با تبلیغات، صرفاً تبلیغات ساختگی مواجه شوید که این مسئله بسیار گول‌زننده است. در حالت کلی تبلیغات به تنهایی کارساز نیست بهتر است برای اطمینان از وکیل مورد نظر به كانون وكلای دادگستری مراجعه نمایید تا درباره سابقه وكیل انتخابی خود اطلاعات کافی و لازم را کسب کنید. در انتخاب وکیل به سن و جنسیت اکتفاء نکنید، زیرا اصلاً ملاک درستی برای تشخیص صلاحیت فرد نیست. بارها دیده شده که یك وكیل تحصیل كرده جوان در مقایسه با یك وكیل سالخورده عملکرد بسیار بهتری داشته، از این رو بهتر است که به علم، شهرت و حسن اخلاق فرد توجه کنید. به مدارک وکیل مورد نظر خود، و پروانه وکالت وکیل انتخابی‍تان توجه کنید.

دیجی حق

یافتن وکیل آنلاین منصف

انتخاب یک وکیل خبره با قیمت مناسب از بهترین شانس‌های یک موکل در روند پرونده است که می‌تواند به داد موکل برسد. اما چگونه می‌توان چنین وکیلی را پیدا کرد و به عبارت دیگر چه راه‌هایی برای جست‌وجوی یک وکیل خوب با قیمت مناسب وجود دارد؟

هیچگاه اهمیت وجود فضای مجازی و اینترنت را فراموش نکنید زیرا این فضا دنیایی از امکانات را در اختیار مردم قرار داده است، اینترنت علاوه‌بر آسانتر کردن خدمات به روند انجام آن‌ها نیز سرعت بخشیده است. همچنین در نظر داشته باشید که شما بدون اتلاف وقت فرصت بیشتری برای جستجو و مقایسه دارید؛ از جمله مقایسه‌ و انتخاب وکیل آنلاین و مشاور حقوقی آنلاین برای افزایش آگاهی حقوقی. در صورتی که پرسش حقوقی داشتید یا مشکل حقوقی برایتان پیش آمد و نمی‌دانستید چه باید بکنید، می‌توانید به سایت دیجی حق اعتماد کنید زیرا این پلتفرم با در اختیار داشتن شماری از وکلای پایه یک دادگستری در خدمت رسانی به عموم ایرانیان در داخل و خارج از کشور اعلام آمادگی کرده است. همچنین پلتفرم دیجی حق با فراهم کردن بستر وکیل آنلاین تلاش می‌کند بهترین خدمات را با قیمت مناسب ارائه دهد. در واقع امکان پرسش و پاسخ رایگان برای کاربران محیطی را فراهم آورده تا بتوانند در زمینه‌ی مشکل مورد نظر خود بدون پرداخت هزینه اطلاعات کسب کنند.

همچنین شکا می توانید با یک وکیل در این پلتفرم در ارتباط باشید و پرونده حقوقی خود را پیش ببرید. در صورت نیاز می توانید با وکیل مورد نظر خود ملاقات حضوری داشته باشید و در جریان پرونده و جلسات دادگاه وکیل در کنار شما باشد.

در واقع، با انتخاب وکیل آنلاین، اقدامات اولیه و پرسش و پاسخ به صورت آنلاین بوده و وکیل برای احقاق حق موکل خود در دادگاه حاضر خواهد شد. علاوه بر این شما می‌توانید برای انعقاد قرارداد به صورت حضوری نیز اقدام کنید. نحوه ثبت نام در پلتفرم دیجی حق برای تمامی کاربران و وکلا رایگان و بسیار آسان است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین