آمادگی بازاریان برای همکاری همه جانبه با دولت

  4010914075 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

جمعی از بازاریان سراسر کشور در نشستی در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری آمادگی بازار را برای همکاری همه جانبه با دولت مردمی سیزدهم اعلام کردند.

آمادگی بازاریان برای همکاری همه جانبه با دولت

به گزارش ایرنا، نشست مشترک مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با همکاری سازمان بسیج اصناف کشور و با حضور رئیس و اعضای اتاق اصناف ایران و برخی روسای اصناف استانها عصر یکشنبه - ۱۳ آذر - در ریاست جمهوری برگزار و در این نشست صمیمی بر رفع مشکل بازاریان تاکید شد.

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران به همراه جمعی از معتمدین بازار، فعالان اقتصادی و روسای اتاق اصناف کشور از جمله حاضران در این نشست بودند. در این جلسه که در راستای شنیدن مشکلات بازاریان در صنوف مختلف در استان‌ها و رسیدگی و رفع آنها توسط رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری تشکیل شد، غلامرضا حسن‌پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور و روسای اتاق بازرگانی تهران، بوشهر، یزد و فارس به نمایندگی از اصناف ایران و معتمدین بازار سراسر کشور برخی نقطه نظرات را بیان و مشکلاتی را مطرح کردند.

همچنین جمع حاضر آمادگی بازار را برای همکاری همه جانبه با دولت اعلام و از حضور میدانی وبازدید رییس جمهور در برخی بازارها و دیدار با کسبه همچون سنندج در راستای اطلاع از مشکلات و در نهایت پیگیری درسطح بالاترین مقام اجرایی کشور تشکر کردند.

شاهد آرامش و فراوانی در بازار هستیم

در ادامه حجت الاسلام صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی که میزبان این نشست بود، ضمن قدردانی از روسای اتاق‌ها، اتحادیه‌ها و آحاد اصناف و بازاریان به خاطر هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمن، گفت: اصناف و بازاریان از ابتدای انقلاب در همه مقاطع حساس با فرهنگ و روحیه جهادی، و نیز حمایت مادی و معنوی در دفاع مقدس و فراخان رهبری در طرح کمک های مومنانه و به ویژه حوادث اخیر، پشتیبان نظام اسلامی بوده و در خدمتگزاری به مردم در عرصه توزیع و خدمات با تلاش و دلسوزی خود خوش درخشیدند تا جایی که ما شاهد آرامش و فراوانی در بازار هستیم و هیچ کمبودی در کشور نداریم. دولت مردمی سیزدهم مصمم به حمایت از اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی است و خود را مکلف به رفع موانع اقتصادی می‌داند.

حجت الاسلام صالحی افزود: در شرایط سخت تحریم، اصناف و بازاریان و فعالان این حوزه در قامت افسران عرصه اقتصادی توانستند تحریم‌ها را کم اثر و یا بی اثر نمایند که این موضوع الگویی برای دیگر کشورها شده است. لذا از متولیان اصناف میخواهم مشکلات و موانع را در میان بگذارند تا با پیگیری ادارات کل رسیدگی به شکایات و بازرسی این مرکز از مسئولان مطالبه شود، و همانگونه که رییس‌جمهور بارها تاکید داشتند، باید دردولت مردمی ارتباط بخش خصوصی و دولت به بالاترین سطح خود برسد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در همان جلسه و در حضور روسای اصناف و بازاریان، ضمن تماس با وزرا و مسئولان سازمان‌های مربوطه، با تاکید بر ارتقای ارتباط دوسویه این مجموعه‌ها با ارکان دولت، پیگیر رفع برخی مشکلات فوریت دار شد.

در پایان مقرر شد نشست هایی باهدف حل مسله و پیگیری موارد مطروحه و برقراری ارتباط مستقیم بازاریان با دستگاهای اجرایی بصورت منظم برقرار شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قالیباف: آمدم تا رکود دهه ۹۰ در کشور حاکم نشود

  2. ثبت نام تکراری احمدی‌نژاد/ نتایج یک نظرسنجی درباره میزان مشارکت در انتخابات

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آیا برخورد با زورگیران و سارقان مطالبه مردمی نیست؟/ ترکیه فقط برای پهپاد خودش تبلیغ کرد

  4. احساس تکلیف کافی نیست

  5. عصر تحریم نفت ایران به سر آمده است؟

  6. وقتی اپوزیسیون هم همان جمله امام خمینی را درباره «سپاه» تکرار می کند!

  7. رئیس جمهور «تهرانی»ها !

  8. سخنی با این همه نامزد انتخابات

  9. علی لاریجانی اعلام کاندیداتوری کرد

  10. مشاهده اوضاع اقتصادی تاب تحمل را از هر انسان مسوول سلب کرده است

  11. کیهان خطاب به لاریجانی: افتادن در تله برجام و برجامیزاسیون آمریکا و انگلیس، ارتفاع پست بود؛ پست‌ترین ارتفاع

  12. واکنش باقری به قطعنامه پیشنهادی اروپا علیه ایران/ جهانگیری نامزد نهایی اصلاح‌طلبان؟

  13. زاکانی: رای می‌آورم

  14. یک عکس و یک دنیا حرف!....

  15. علی لاریجانی: زمانی برای از دست دادن نداریم / مشکلات کشور حل‌ شدنی است

  16. تهران ۲۰۰۰ مسجد کم دارد

  17. عبدالحمید خیرخواه اسرائیل شد!

  18. توضیح لاریجانی درباره استفاده از یک هشتگ شائبه‌برانگیز

  19. دادستانی علیه "پاکدل؛ بازیگر هتاک" اعلام جرم کرد

  20. پرده هایی که ترامپ کنار می زند

  21. قطعنامه سیاسی آژانس علیه ایران تصویب شد

  22. سقف اجاره بها در تهران تعیین شد/ بخشنامه جدید در راه است؟

  23. اسحاق جهانگیری داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد  

  24. علت ثبت‌نام نکردن مخبر در انتخابات چه بود؟

  25. فراتر از « چه کسی آمد یا نیامد» !

آخرین عناوین