دکتر ابراهیمی در همایش مدیران ارشد بانک سپه: تحقق اهداف طرح تحول راهبردی بانک به عنوان دومین پروژه بزرگ بانک سپه قطعی است

گروه اقتصادی الف،   4010804121

همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت تبیین ابعاد و جاری‌سازی برنامه تحول راهبردی تا افق ۱۴۰۴ و ارزیابی عملکرد شعب با حضور اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل و مدیران مناطق استان‌ها، صبح امروز چهارشنبه چهارم آبان ماه در سالن همایش‌های بانک سپه برگزار شد.

تحقق اهداف طرح تحول راهبردی بانک به عنوان دومین پروژه بزرگ بانک سپه قطعی است
به گزارش الف به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در این همایش با تقدیر از کارکنان که باهدف کسب رضای خدای متعال نمره قبولی در پروژه ملی ادغام کسب کرده و موجبات موفقیت این طرح و یکپارچگی بانک سپه شدند، گفت: موفقیت پروژه عظیم ادغام در بانک سپه، مرهون تبلور نگاه جهادی و مجموعه‌ای از اقدامات متکی بر عمل اعتقادی، مخلصانه، مجاهدانه و باپشتکار در حوزه‌های مختلف است.

دکتر ابراهیمی با اشاره به موفقیت‌های کسب‌شده در مدت اجرای پروژه ملی ادغام از مهرماه 1400 تا مهرماه سال جاری، موفقیت در این مسیر را امتحان الهی برای مدیران و کارکنان بانک سپه خواند و افزود: تمامی مدیران و کارکنان بانک سپه در این آزمون سخت با فداکاری، اخلاص در عمل و تلاش مستمر، سربلند شده‌اند.

* طرح تحول راهبردی  دومین پروژه کلیدی پس از پروژه ملی ادغام
وی با تأکید بر محوریت تبیین ابعاد و جاری‌سازی برنامه تحول راهبردی تا افق 1404 و ارزیابی عملکرد شعب در سمینار مدیران ارشد بانک سپه تصریح کرد: طراحی و اجرای طرح تحول راهبردی، دومین پروژه کلیدی و امتحان بزرگ برای مدیران و کارکنان بانک سپه است که قطعاً در آن موفق خواهند شد.
مدیرعامل بانک سپه، سودآوری، رقابت‌پذیری، فناوری، افزایش خدمات درآمدی و کارمزدی، هوشمندی بانک، پیشبرد فروش و بازاریابی، توانمندسازی نیروی انسانی، سازماندهی و آمایش شعب، پایش مستمر مناطق و شعب، ارتباط با مشتریان، کنترل تسهیلات و سپرده‌ها،تمرکز بر حوزه بین‌الملل، فروش دارایی‌ها و سلامت کارکنان را ازجمله مهم‌ترین ضرورت‌ها و اهداف بانک در طراحی و اجرای طرح تحول راهبردی عنوان کرد و از مدیران مناطق خواست تا تمامی امکانات را در جهت تحقق اهداف تعیین شده بسیج کنند.

* نخستین ضرورت طرح تحول راهبردی، سودآوری است
دکتر ابراهیمی نخستین ضرورت طرح تحول راهبردی را مسئله سودآوری عنوان کرد و گفت: بانک سپه در شرایط رقابتی امروز نیازمند مجموعه‌ای از توانمندی‌ها و رشد قابلیت‌هایی مانند تحلیل گری، قدرت ریسک، محاسبه گری و سایر مهارت¬های نیروی انسانی در تمامی حوزه‌های فعالیت است که در طرح تحول راهبردی به‌طور کامل و دقیق برای تحقق این هدف و میزان رشد مورد انتظار واحدهای ستاد و صف در طول سال¬های اجرای تحول، تعیین ‌شده است.

* افزایش خالص دارایی‌های بانک مهم‌ترین شاخص برای رقابت‌پذیری
دکتر ابراهیمی بابیان اینکه حضور فعال در حوزه رقابت‌پذیری از ملزومات بانکداری نوین است، اظهار داشت: افزایش بهره وری بانک مهم‌ترین شاخص برای رقابت‌پذیر بودن یک بانک است که از طریق جذب سپرده‌های ارزان‌قیمت، دریافت کارمزد از ارائه و فروش خدمات مانند کارمزد تراکنش‌ها به دست می‌آید که در طرح تحول راهبردی با دقت به جزئیات آن پرداخته‌شده است.

* اهمیت مراقبت از سپرده های ارزان‌قیمت 
دکتر ابراهیمی وضعیت ترکیب منابع بانک سپه را مناسب ارزیابی کرد و از لزوم و اهمیت مراقبت از سپرده ارزان‌قیمت برای تبدیل نشدن به منابع گران،‌ سخن گفت و افزود: مهم‌ترین خواسته از مدیران مناطق و استان‌ها، اجرای برنامه‌های جذب سپرده‌ها با منطق اقتصادی و مبتنی بر برنامه¬های تحولی است.

* افزایش هوشمندی بانک در طرح تحول راهبردی
دکتر ابراهیمی بابیان اینکه در طرح تحول راهبردی بر حوزه فناوری و افزایش هوشمندی بانک به‌عنوان یک بانک تعاملی و پویا تأکید شده است، از اهمیت برنامه‌ریزی به‌منظور ایجاد ساختار هوشمند در بانک سپه به‌منظور  کسب رتبه اول در بانکداری دیجیتال در سطح شبکه بانکی با توجه به ظرفیت‌های موجود در بانک سپه، سخن گفت.
وی ادامه داد: توانمندی معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری دیجیتال در مهاجرت اطلاعات شش بانک و موسسه در بانک سپه  ثابت می‌کند، رسیدن به رتبه برتر در بانکداری دیجیتال در افق 1404 که در طرح تحول راهبردی آمده، برای بانک سپه دور از انتظار نیست.

yektanetتریبون

آخرین عناوین