استقرار ۲۵ تیم چک و خنثی در پایانه‌های مرزی / ۴۰ متخصص ایکس ری برای چک امنیتی زائران

گروه اجتماعی الف،   4010623111

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: ۲۵ تیم چک خنثی برای برخورد با موارد مشکوک در پایانه ها استقرار دارند.

استقرار ۲۵ تیم چک و خنثی در پایانه‌های مرزی / ۴۰ متخصص ایکس ری برای چک امنیتی زائران

سردار مهدی معصوم‌بیگی رئیس پلیس پیشگیری فراجا در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: 40 نفر از متخصصان ایکس ری برای چک امنیتی زائران به کار گرفته شده است و 25 تیم چک خنثی نیز برای برخورد با موارد مشکوک در پایانه ها استقرار دارند.

وی با بیان اینکه در حوزه پلیس پیشگیری در  3 محور ماموریتی داشته ایم، خاطر نشان کرد: در حوزه زمینی، ریلی و هوایی مجموعه پلیس پیشگیری ماموریت های گسترده ای را بر عهده داشته است که در این خصوص با تشکیل قرارگاه ابوذر در این پلیس و نیز قرارگاه های تاکتیکی در پلیس فرودگاه و پلیس راه آهن انجام وظیفه برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم انجام داده است.

سردارمعصوم بیگی با بیان اینکه در بخش اول که مربوط به حوزه زمینی بوده است، ماموریت های اساسی از تامین امنیت محورهای مواصلاتی بود اظهار داشت: این محورها با گشت های خودرویی، موتوری و همچنین ایستگاه های ایست و بازرسی سیار و ثابت مورد پایش ماموران قرار داشت.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه 500 کلانتری و پاسگاه و بخش های انتظامی در این محورهای مواصلاتی و پایانه ها ماموریت پیدا کرده اند که تامین امنیت زائران و نظم دهی و انضباط بخشی در محورهای مواصلاتی انجام دهند اظهار داشت: خوشبختانه تا این لحظه به نحو احسن انجام وظیفه کرده و ماموریت های خود را به درستی انجام داده اند.

معصوم بیگی با اشاره به اینکه تمرکز مجموعه پلیس پیشگیری برای جلوگیری از سرقت  بر کانون های جمعیتی همچون مهمان سراها و زائرسراها که در مسیر جاده ها وجود دارند بوده است، خاطر نشان کرد: حضور در مساجد ، مدارس و حسینیه ها که جمعیت فراوانی حضور داشتند نیز از دیگر نقاطی بود که پلیس پیشگیری با تمرکز بر آنها توانسته از سرقت پیشگیری کند.

وی با بیان اینکه در مرز شلمچه حدودا 50 هزار خودرو در پارکینگ ها پارک شده ا ست، اظهار داشت: خوشبختانه با تمرکز پلیس پیشگیری در این نقطه ها و حضور مستمر تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر سرقت نداشته ایم.

معصوم‌بیگی با اشاره به اینکه بازدید میدانی از مرزهای شلمچه انجام گرفت افزود: کنترل لایه به لایه جمعیت نیز برای جلوگیری از ازدحام  در مرزها از دیگر مواردی بود که پلیس پیشگیری به خوبی در این حوزه انجام وظیفه کرده است.

وی با اشاره به ورود 100 هزار زائر به صورت هوایی برای زیارت اربعین به کشور عراق و عتبات عالیات اظهار داشت: امنیت فرودگاه های هدف نیز از دیگر مواردی بود که پلیس پیشگیری به خوبی توانسته است از عهده آن برآید.

معصوم‌بیگی به تردد تعدادی از زائران با استفاده از خطوط ریلی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در این حوزه نیز به نحو احسن همکاران ما توانستند انجام وظیفه کنند  و تاکنون مشکل خاصی نداشته ایم.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه 40 نفر از متخصصان ایکس ری برای چک امنیتی ورود زائران به کار گرفته شده اند، اظهار داشت: 25 تیم چک خنثی نیز برای ورود و برخورد با موارد مشکوک در صورت نیاز در پایانه های مرزی استقرار دارند.

وی در پایان یادآور شد: مجموعه پلیس پیشگیری همانند سایر بخش های انتظامی، یگان ویژه و مرزبانی و ... در این ماموریت گسترده توانسته عملکرد مناسبی داشته باشد و از این بابت خدا را شاکریم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین