تکذیب استعفای سرپرست فعلی وزارت کار

گروه سیاسی الف،   4010623098

  خبر استعفای زاهدی وفا تکذیب و جعلی خوانده شد.

تکذیب استعفای سرپرست فعلی وزارت کار

به گزارش ایسنا، در پی انتشار خبر استعفای زاهدی وفا، سرپرست فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، صحت این خبر تکذیب و جعلی خوانده شد .

«محمدهادی زاهدی وفا» که در حال حاضر مسوولیت سرپرستی وزارت کار ، تعاون و رفا اجتماعی را بر عهده دارد ۱۵ شهریور ماه از سوی رییس جمهور به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیأت رئیسه مجلس معرفی شد.

دولت نامه‌ معرفی زاهدی وفا را پس نگرفته است

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی انتشار برخی اخبار درباره تقاضای دولت جهت پس گرفتن نامه معرفی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را رد کرد.

احمد نادری در گفت و گو با ایسنا در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر اینکه دولت نامه معرفی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از مجلس پس گرفته است، گفت: دولت تاکنون نامه ای به مجلس برای معرفی نکردن زاهدی وفا برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نداده و مجلس چنین نامه ای را واصل نکرده است.

پیش از این در ۱۵ شهریور، سیدنظام موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس در گفت و گویی با ایسنا اعلام کرده بود که نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس تحویل داده شده است. 

امروز برخی از رسانه‌ها خبری منتشر کردند که محمدهادی زاهدی وفا در نامه‌ای به رییس جمهور استعفای خود را از کاندیداتوری و  سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است.

پاسخ زاهدی وفا به شایعه دو تابعیتی بودن فرزندانش/ استعلام رییس جمهور از دستگاه‌های امنیتی
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی توضیحات وزیر پیشنهادی تعاون،کار، رفاه اجتماعی در مورد شایعه دو تابعیتی بودن فرزندانش را تشریح کرد.

ابوالفضل عمویی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به معرفی زاهدی وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار،رفاه اجتماعی اظهار داشت:  وزارت رفاه، کار و تعاون از وزارتخانه های بزرگ و تاثیرگذار دولت است که در ابعاد اقتصادی و  اجتماعی حکمرانی دولت نقش موثری دارد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ضمن رد ادعای طرح شده در فضای مجازی درباره دوتابعیتی بودن فرزندان وزیر پیشنهادی کار در توضیح این مطلب گفت: در این موضوع، من از شخص آقای زاهدی وفا سوال کردم، وی توضیح داد که هرچند همزمان با دوران تحصیلش در کانادا به عنوان دانشجوی بورسیه وزارت علوم و اقامت در آن کشور فرزندان ایشان نیز در آن زمان متولد شده اند، اما ایشان هیچ اقدامی برای اخذ تابعیت برای آنها نکرده است و این فرزندان هیچگاه کد تامین اجتماعی کشور کانادا را نداشته و در کانادا نیز اقامت ندارند و حتی پس از پایان دوران تحصیل پدر و بازگشت به ایران هیچ سفر خارجی بجز عتبات عالیات نداشته اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: موضوع دوتابعیتی بودن مدیران سطح بالای کشور و وابستگان درجه یک آن‌ها، برای نهادهای نظارتی و امنیتی در کشور موضوع حساس و نامطلوبی است لذا پیش از انتخاب این مدیران درباره آن استعلام لازم صورت می گیرد. *این رویه در مورد دکتر زاهدی وفا نیز طی شده است و رییس جمهور با احاطه کامل به طی شدن این مراحل ، ایشان را به مجلس معرفی کرده است.*

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع تقویت اقتصاد تعاونی، به عنوان یک بخش اقتصاد مردمی که برآمده از انقلاب اسلامی است هم در ماموریت اصولی این وزارتخانه است. 
عمویی گفت: به جهت ابعاد متنوع و گسترده فعالیت این وزارتخانه، لازم هست که فردی با دانش بالا و سلامت عملکرد در مصدر هدایت این وزارتخانه قرار گیرد. 

وی ادامه داد: این وزارتخانه با هدایت شستا و شرکتهای ذیل سازمان بازنشستگی در فعالیت تولیدی و اقتصادی کشور هم دخیل است. 

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: اقای دکتر زاهدی یکی از اساتید باسابقه علم اقتصاد است که سوابق متنوعی در حوزه‌های اجرایی دارد بنابراین می‌تواند با حمایت مجلس، در مسیر بهبود عملکرد این وزارتخانه مهم و کارآیی بخش های اقتصاد وابسته به آن گام بردارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین