غربگرایان ایرانی، همدست عبدالباقی های نابکار !

حسین رجائی،   4010306075 ۲۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
غربگرایان ایرانی، همدست عبدالباقی های نابکار !

روزگار غریبی است! این روزها که در آن غربگرایان ایرانی مرزهای خیانت را درنوریده و با بمباران اطلاعات غلط و پاشیدن بذر یاس و ناامیدی بر سر مردم، کاری را دارند انجام می دهند که قدرتهای جهان پس از چهل سال توطئه و تحریم و حمله نظامی نتوانستند انجام دهند. طوری با خودباختگی همه چیز را در میهن خودشان سیاه و در آن قبله غربشان سفید می کنند که انسان حیرت می کند و طوری پس از هر رسوایی، سرشان را در برف می نمایند که کبک انگشت به دهان می ماند! 

بعد از لغو مسابقه فوتبال ایران و کانادا، یکنفرشان نمی آید بگوید پس اینهمه جدایی ورزش از سیاست که میگفتید چه شد!؟ برخی به طرز وقیحانه ای لغو بازی را به ماجرای هواپیمای اوکراینی ربط می دهند. عجب! چطور است که خطای یک یا چند نفر می تواند مجوزی برای منزوی کردن ورزشکاران یک ملت باشد اما اشغال 70 ساله فلسطین، آواره کردن مردم آن، کشتار بیرحمانه ایشان، محاصره چندین ساله غزه و نژادپرستی عیان اسراییل نمی تواند مجوز منزوی کردن ورزشکاران آن باشد!؟ 

اگر تیم ملی ما بخاطر هدف قراردادن سهوی یک هواپیما باید تحریم شود، آنوقت تکلیف ورزشکاران آمریکایی چه میشود که نظامیانشان به عمد هواپیمای مسافربری کشور ما را در خلیج فارس هدف قرار دادند، ورزشکارانی که دولتمردانشان با گفتن بزرگترین دروغ های تاریخ، به عراق لشکر کشیده و میلیون ها نفر را به خاک و خون کشیدند!؟ تکلیف ورزشکاران اروپایی چه میشود که ردپای جنایت دولت هایشان از الجزایر و لیبی تا عراق و افغانستان گسترده است!؟ 

کدام سیاستمدار غربگرا یا سلبریتی پر مدعا را میشناسید که یکبار به این تناقض های حیرت آور اشاره کرده باشد. آن سلبریتی هایی که این روزها در جشنواره کن پشت هر دوربینی رسیدند برای مردم دنیا از بدبختی و بیچارگی! مردم ایران گفتند، شد یکبار هم به تحریم های ظالمانه آمریکا اشاره کنند!؟ اگر واقعا بخاطر فشارهای اقتصادی بر مردم ناراحت هستند، شد یکبار هم به عهدشکنی آمریکایی ها در برجام اشاره کنند!؟ چرا فقط دوست دارند ملت خود را در چشم دنیا تحقیر کنند!؟ چطور است آن چند ده هزار نفری که برای سیاه نمایی هایشان در فضای مجازی کف میزنند را مردم حساب می کنند اما میلیون های نفری را که زیر تابوت سردار شهیدمان را گرفتند به حساب نمی آورند!؟ شد یکبار هم بخاطر این جمعیت چندین میلیونی، به ترور حاج قاسم یا دانشمندان هسته ای کشورمان اعتراض کنند!؟ 

این ها که عمری شعار نه غزه نه لبنان سرمیدادند چرا نمی آیند تحلیل کنند که چرا ایالات متحده در بحبوحه بالاترین تورم نیم قرن اخیرش، 54 میلیارد دلار از پول ملتش را به اوکراینی ها هدیه می کند!؟ این ها که عمریست ملت ما را تشویق می کنند که سر تسلیم در برابر غرب فروآورد تا مشکلات اقتصادی اش کمتر شود چرا به مردم نمی گویند که دولت های اروپایی فقط به طمع اضافه کردن اوکراین به ناتو است که اینهمه گرانی و کمبود سوخت و انرژی و مواد غذایی را به ملت های خود تحمیل کرده اند. 

سالها تبلیغ می کردند که مدافعان حرم پول گزافی از قِبَل جهاد در سوریه می گیرند تا اینکه شهادت صیاد خدایی در کوچه های جنوب تهران رسوایشان ساخت. کسانی را رسوا ساخت که در کاخ های شمال تهران با قبض آب و برق های چند میلیونی و در میانه خوشگذرانی های چند میلیاردی، پشت اینستاگرام و توییتر می نشینند و برای فقر و تنگدستی مردم اشک تمساح میریزند. طوری در حسرت یک تکه نان شیون می کنند که گویا مردم ایران دارند کرور کرور از قحطی نان در کوچه و خیابان جان می دهند! یادمان نرفته که همین ها، همسایه های سیاستمدارشان را با تبلیغات فریبنده بر سرکار آوردند اما بعد که نتیجه 8 سال مدیریت فاجعه بار رفقایشان مشخص شد، دوباره انقلاب را نشانه گرفتند. انقلابی که مظهرش سلیمانی ها و صیادهاست و نه مسئولان عافیت طلب و غربگرا.    

غربگرایان ایرانی همدست مسئولان خطاکار و عبدالباقی های نابکار هستند. اگر این ها آوار پلاسکو و متروپل را بر سر تعدادی از مردم کشورمان خراب می کنند، آن ها آوار بسیار بزرگتر یأس و ناامیدی را بر سر تمام مردم ایران خراب می کنند. هرقدر رسانه های غربی ماموریت دارند با تخفیف حوادثی همچون تیراندازی های مرگبار در شهرها، قتل عام کودکان در مدارس، امواج کشته های کرونا، فروریختن برج ها، آتش سوزی جنگل ها و ویرانی های سیل و طوفان در غرب، خیال مردم خود را آسوده نگه دارند، اینها ماموریت دارند با سانسور همین حقایق، محل رخداد تمام بلایا و فجایع جهان را کشور خودشان جا زده و افکار عمومی را مسموم کنند. هروقت پیک کرونا در ایران شد، واویلا راه بیاندازند و وقتی پیک های بزرگترش به قبله غربشان رسید، صدایش را درنیاورند!

تا دیروز گریه خاوری را میکردند و امروز مدعی هستند که عبدالباقی فرار کرده است. اصلا گیریم که فرار کرده، کجا میرود!؟ به روسیه و چین که پناهنده نمی شود، می رود به همان بهشت دزدان آمریکا و کانادا. خب شما که اینقدر برای غرب خوش رقصی می کنید، آن ها هم که اینقدر در دستگیری ایرانی هایی که تحریم ها را دور میزنند جدی و کوشا هستند، چرا از ایشان نمی خواهید که خاوری ها و عبدالباقی ها را هم برایتان بگیرند!؟ 

کجای دنیا اجازه می دهند سلبریتی هایشان در داخل پول درآورند و در خارج، از کشورشان دائما بدگویی کنند!؟ کجای دنیا اجازه می دهند که با اینهمه دروغ پراکنی و تحریک افکار عمومی، امنیت ملی را به مخاطره اندازند. آنکه ترامپ بود را ندیدید که چگونه نسخه اش را پیچیدند و حتی از توییتر بیرونش انداختند. تازه مدعی هستید که ایران آزادی بیان ندارد! گویا این آزادی شماست که انتها ندارد.  

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۵۱۷۹۱۲۰۸:۰۴:۳۹ ۱۴۰۱/۳/۷
فساد سیستماتیک عامل تمام حوادثی است که در این مملکت رخ می دهد.
ناشناس۲۵۱۸۰۹۷۰۹:۴۴:۲۳ ۱۴۰۱/۳/۷
یک عده هپلی هپو دارند می کنند و جون مردم را می گیرند. این چه ربطی به غرب زدگی و مسابقه فوتبال و سلبریتی دارد؟؟؟!
ناشناس۲۵۱۸۱۲۵۰۹:۵۸:۵۴ ۱۴۰۱/۳/۷
متروپل تنها پروژه عبدالباقی نبوده است. این همه سرمایه و زمین را از کجا آورده است؟؟؟
ناشناس۲۵۱۸۱۶۲۱۰:۱۵:۲۹ ۱۴۰۱/۳/۷
غرب زده آن کسی نیست که لباس غربی می پوشد. غرب زده آن است که از بیت المال چپاول می کند و در کانادا و آمریکا خانه و ملک می خرد و فرزندانش در آنجا به خوشگذرانی مشغولند.
ناشناس۲۵۱۸۳۷۷۱۲:۰۸:۴۷ ۱۴۰۱/۳/۷
غربگدایان نه وطن نه ملت نه ناموس برایشان مهم نیست فقط عشق امریکا دارند و گرین کارت.
ناشناس۲۵۱۸۳۷۸۱۲:۰۸:۴۹ ۱۴۰۱/۳/۷
ترکیه رو نگفتی
ناشناس۲۵۱۸۴۰۶۱۲:۱۶:۳۵ ۱۴۰۱/۳/۷
ریاکاری بلای این مملکت است
ناشناس۲۵۱۸۴۴۵۱۲:۳۵:۴۱ ۱۴۰۱/۳/۷
اخوندی با سرمایه چند صد میلیارد تومانی در ویلای چند صد متری در منطقه اعیان نشین لواسان ساکن است پسر اخوندی در وزارتخانه ای که پدرش در راس اون بود 500 میلیارد تومان اختلاس کرد اخوندی بعد از انقلاب 9 سال وزیر مسکن و شهرسازی بوده اما حتی یک واحد مسکن برای مردم نساخت.
ناشناس۲۵۱۸۴۶۹۱۲:۵۰:۴۷ ۱۴۰۱/۳/۷
خیانت سلبریتی ها کمتر از خیانت منافقین نیست.
ناشناس۲۵۱۹۱۶۸۲۰:۴۲:۱۸ ۱۴۰۱/۳/۷
همه چیزو بندازید گردن غرب... همه چیییززز
ناشناس۲۵۱۸۱۳۹۱۰:۰۴:۳۸ ۱۴۰۱/۳/۷
مردم می پرسند چطور یک نفر اول دستگیر می شود بعد کشته اعلام می شود؟! مردم می پرسند با فردی در بیمارستان به عنوان نجات یافته مصاحبه می شود، بعد مشخص می شود که امدادگر بوده و دروغ می گفته؟! مردم می پرسند چگونه در این ایران می توان یک روزه آزمایش دی ان ای انجام داد؟! مردم هزاران سوال دیگر هم دارند.
ناشناس۲۵۲۰۴۷۰۱۷:۴۹:۳۲ ۱۴۰۱/۳/۸
این چه ربط به این متن داره ایرانی فقط جواب میده متن رو دوباره بخون بعد کامنت بزار
ناشناس۲۵۱۸۱۴۲۱۰:۰۵:۴۴ ۱۴۰۱/۳/۷
ربطش را لجن پراکنی این غرب زده ها ببین که به خورد تو می دهند
ناشناس۲۵۱۸۳۶۱۱۱:۵۸:۴۴ ۱۴۰۱/۳/۷
خالق سیستم در فساد و فساد سیستماتیک غربگدایان و خیانتکاران و وطنفروشانند
ناشناس۲۵۱۸۴۷۶۱۲:۵۲:۵۲ ۱۴۰۱/۳/۷
سلبریتی های بیسواد و کم سواد و غربگدایان بی تعهد و بی تخصص عامل اصلی مشکلات کشور هستن.
ناشناس۲۵۱۸۸۳۶۱۶:۵۷:۵۷ ۱۴۰۱/۳/۷
دیروز ضد انقلاب، آمریکا امروز غرب زده، سلبریتی فردا چه کسی مقصر و متهم معرفی می شود؟؟!!!!!!!!!!
ناشناس۲۵۱۸۸۱۸۱۶:۴۳:۴۶ ۱۴۰۱/۳/۷
درود گل گفتی
حسین رجایی (نویسنده)۲۵۱۸۱۹۵۱۰:۴۳:۲۱ ۱۴۰۱/۳/۷
با سلام و احترام ربطش این است که فاسدانی که میفرمایید هر بار جان تعدادی از هموطنان ما را میگیرند. ولی غربزده ها و سلبریتی ها با رخداد هر مصیبت دردناکی، اعلام مرگ و نابودی دسته جمعی میکنند! تولید ترس و یاس و نفرت میکنند که هزاران بار از فساد چند فاسد مهلک تر است. به حساب اینها، در آمریکا که هر هفته یکنفر اسلحه برمیدارد و مردم را قتل عام میکند کلا باید ختم ایالات متحده را اعلام کنند!!!
ناشناس۲۵۱۸۲۸۶۱۱:۲۴:۰۲ ۱۴۰۱/۳/۷
جناب حسین رجایی: شما اصل واقعه را گذاشتید کنار و به حواشی می پردازید. این کار یعنی کنار گذاشتن دلایل و علل واقعه. این کار نزد مردم به «آدرس اشتباه دادن» معروف است!
حسین رجایی (نویسنده)۲۵۱۸۳۵۴۱۱:۵۶:۵۶ ۱۴۰۱/۳/۷
سلام و ارادت اصل واقعه چیست!؟ فساد، ناکارآمدی، رانتخواری و ... خب این را که همه میدانند. همه ... همه هم مدعی هستند که با این چیزها دشمن هستند از مسئولانی که خودشان اینکاره اند گرفته تا آن سلبریتی هایی که ملت را چپاول میکنند تا من و شمایی که در کوچه و خیابان صبح تا شب داریم به فاسدان و رانتخواران فحش میدهیم ولی نوبت خودمان که میشود یا از کارمان میدزدیم، یا کار ملت را راه نمی اندازیم، یا سر بقیه کلاه میگذاریم، یا اجناس مان را گرانتر میفروشیم یا ... با نق زدن و غز زدن و فحش دادن و بقیه را متهم کردن، چه مشکلی حل میشود!؟ با مدام آیه یاس خواندن و مثل شخصیت "گلام" در ماجراهای گالیور، خود را بدبخت و بیچاره جلوه دادن و امواج منفی فرستادن چه مشکلی حل میشود!؟ الان مگر غربی هایی که قیمت بنزین شان یکشبه چند برابر شده اعلام بدبختی عمومی میکنند. مگر مثل ما با قدری افزایش قیمت آراد، فریاد "دیگر نان خوردن هم پیدا نمیشود" شان بلند میشود!؟ شاید مشکلات کشور ما قدری از میانگین جهانی بالاتر باشد (آنهم شاید) ولی قطعا با این اخلاق که خود را مفلوک ترین ملت دنیا جا بزنیم، هیچ مشکلی حل نمیگردد. اصل حفظ روحیه، امید و خودباوری ملی است و نه بزرگنمایی شکست ها و ضعف ها و پنهان و سرکوب کردن موفقیت ها و دستاوردها
ناشناس۲۵۱۸۴۵۴۱۲:۳۸:۵۰ ۱۴۰۱/۳/۷
واقعیت این است که باند بازی و رانت خواری و تامین منافع حزبی و شخصی ویژگی بارز جریان غربگداست و اصلا"تعهد و تخصص را در نظر نمی گیرند و با رابطه افراد را انتخاب می کنند.
علی کریمی۲۵۱۸۷۰۱۱۵:۱۵:۴۱ ۱۴۰۱/۳/۷
جناب آقای رجائی اصل واقعه شکاف و بی اعتمادی عمیقی است که بین مسئولان و مردم ایجاد شده است.
عمران۲۵۱۹۳۲۹۲۳:۲۰:۲۳ ۱۴۰۱/۳/۷
آقای رجایی! قسمت اول نوشته تان در مورد استانداردهای دوگانه ی برخی غربگرایان کاملا درست است و در جای خود باید مطرح شود اما ربطی به فساد سیستماتیک و ظاهرگرایی های داخلی که باعث رشد عبدالباقی ها و خاوری ها میشود ندارد. هرچقدر غرب و غربگرایان بد و مشکل دار باشند کمکی به حل مشکلات داخلی ما نمیکند. مستقل از ماهیت غرب باید اشکالات داخلی را برطرف کرد و تا زمانی که ما طرز فکرمان را اصلاح نکنیم این اتفاق نمی افتد.
ناشناس۲۵۱۹۳۵۳۲۳:۴۳:۳۶ ۱۴۰۱/۳/۷
آقای رجایی! اگه پاسخ میدی، کامل پاسخ بده! رابطه اش با فوتبال را بیان نکردی!
مهدی۲۵۱۸۲۵۴۱۱:۰۹:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۷
دقیقاً هرچی میشه ربطش میدهند به غرب شرق آمریکا..... جمع کنید مسخره بازی ها را
ناشناس۲۵۱۸۳۸۴۱۲:۱۰:۲۰ ۱۴۰۱/۳/۷
غربگدایان و سلبریتی های غرب زده بزرگترین مانع پیشرفت و آرامش کشور هستن.
ناشناس۲۵۱۸۸۲۲۱۶:۴۷:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۷
این مالک در کدام طبقه بوده که همان روز اول پیکرش را از زیر آوار آوردند بیرون
ناشناس۲۵۲۰۴۷۴۱۷:۵۳:۵۵ ۱۴۰۱/۳/۸
متن رو دوباره بخون کجای متن می‌خواسته به غرب وامریکا ربطش بده
ناشناس۲۵۱۸۲۷۹۱۱:۲۲:۰۱ ۱۴۰۱/۳/۷
یکی آب رو گل‌آلود می‌کنه، اون یکی از این آب کوسه‌ماهی می‌گیره، اینطوری اونایی که هپلی هپو می‌کنن به غربگراها پیوند می‌خورن!! البته اگه ۳۰ثانیه فکر میکردی، یا اصلا یه بار مقاله رو بخونی نیاز به توضیح بیشتر نبود!!
ناشناس۲۵۱۸۳۵۲۱۱:۵۶:۲۶ ۱۴۰۱/۳/۷
شما آب رو گل آلود نکن تا بقیه ماهی نگیرن
ناشناس۲۵۱۸۳۲۲۱۱:۳۹:۳۶ ۱۴۰۱/۳/۷
این‌ها همدست‌اند، می‌پرسید چه ربطی دارند؟ سه نفر با هم قرار می‌گذارند که یکی پول تو را بدزدد و دومی با ظاهر همدردی اعتماد و امید تو را نابود کند و سومی از همان پول دزدی برایت بلندگو بخرد تا بر سر خانواده‌ات فریاد بزنی و…
شریف۲۵۱۸۳۳۱۱۱:۴۳:۵۳ ۱۴۰۱/۳/۷
متن رو قشنگ بخون بعد حرف بزن نخونده حرف نزن وطن فروش
آرین۲۵۱۸۸۰۴۱۶:۲۹:۵۲ ۱۴۰۱/۳/۷
بدبختی ما اینکه هر دو طرف عین هم هستند و هر دو سیاهنمایی میکنند و یا دروغ میگویند،دیک به دیگ میگه روت سیاه
ناشناس۲۵۲۰۴۶۴۱۷:۴۶:۵۱ ۱۴۰۱/۳/۸
متن رو خوب نخوندی دوباره خوب بخونش بعد کامنت بزار
ناشناس۲۵۱۸۰۹۹۰۹:۴۵:۱۷ ۱۴۰۱/۳/۷
در کشوری که 80 اقتصادش دولتی و نیمه دولتی است، این سطح از فساد فاجعه است.
ناشناس۲۵۱۸۱۳۳۱۰:۰۱:۱۷ ۱۴۰۱/۳/۷
فسادی که پای دین نوشته می شود!
ناشناس۲۵۱۸۲۵۹۱۱:۱۱:۳۷ ۱۴۰۱/۳/۷
انحصار زمینه ساز فساد است.
ناشناس۲۵۱۸۲۸۸۱۱:۲۶:۳۳ ۱۴۰۱/۳/۷
چرا رتبه آزادی اقتصاد در ایران 170 در میان 177 کشور جهان است؟!!
ناشناس۲۵۱۸۶۶۵۱۴:۴۸:۴۱ ۱۴۰۱/۳/۷
تا دیر نشده فکری کنید
کور دانا۲۵۱۸۱۴۵۱۰:۰۸:۱۶ ۱۴۰۱/۳/۷
فساد ماده ۱۰۰ در شهرداری ها عامل این جنایت و بسیاری دیگر از جنایات در کشور بوده و هست
ناشناس۲۵۱۸۲۲۵۱۰:۵۶:۳۹ ۱۴۰۱/۳/۷
سطح فساد را خیلی دست کم گرفت اید!
ناشناس۲۵۱۸۱۰۰۰۹:۴۶:۰۸ ۱۴۰۱/۳/۷
در همه جا و در همه حوادث ردپای آقازاده ها دیده می شود!
ناشناس۲۵۱۸۱۳۰۱۰:۰۰:۴۳ ۱۴۰۱/۳/۷
آقا و آقازاده ها به هم پاس گل هم می دهند!
ناشناس۲۵۱۸۱۴۳۱۰:۰۶:۱۵ ۱۴۰۱/۳/۷
حتی گرگهای والستریت!
ناشناس۲۵۱۸۱۰۸۰۹:۵۱:۵۵ ۱۴۰۱/۳/۷
نقش فک و فامیل ها و دوستان یک عده در حادثه متروپل آبادان برجسته است.
ناشناس۲۵۱۸۱۰۹۰۹:۵۲:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۷
نقش خودت چی هست؟
ناشناس۲۵۱۸۱۱۱۰۹:۵۳:۳۲ ۱۴۰۱/۳/۷
فساد ناشی از دور شدن مسئولان از مردم است.
ناشناس۲۵۱۸۱۵۸۱۰:۱۲:۵۹ ۱۴۰۱/۳/۷
صدور پروانه ساخت و ساز را از شهرداری ها باید گرفت و به نهاد دیگری سپرد و تا اطلاع ثانوی تمامی پرسنل شهرداری ها از شهردار گرفته تا پایین ارین رده همگی در نظافت شهر کوشا باشند تا به جرایم آنها رسیدگی
ناشناس۲۵۱۸۶۰۲۱۴:۱۲:۵۳ ۱۴۰۱/۳/۷
یاد وقتی افتادم که آمریکا از برجام خارج شده بود، در اوج گرانیها بعضیها رفته بودن تله کابین توچال خوشکذرانی!!
ناشناس۲۵۱۸۲۵۸۱۱:۱۱:۲۵ ۱۴۰۱/۳/۷
این غربگرایی و شرقگرایی فرستادن مردم دنبال نخودسیاه است.حالا به فرض سلبریتی های غربگرا ، غرب را محکوم کنند آیا ذره ای از مشکلاتی که خودتون به وجود آورده آید کم می کنه؟
ناشناس۲۵۱۸۳۹۳۱۲:۱۲:۱۰ ۱۴۰۱/۳/۷
مشکلات را همین غربگدایان بوجود آوردند.
ناشناس۲۵۱۸۳۰۸۱۱:۳۴:۳۷ ۱۴۰۱/۳/۷
در سال ۲۰۱۸ عین اتفاق آبادان در آمریکا افتاد، معنی آن چه بود؟!
ناشناس۲۵۱۸۷۳۰۱۵:۳۴:۲۴ ۱۴۰۱/۳/۷
نوساز نبود. کلنگی بود
ناشناس۲۵۱۸۴۴۰۱۲:۳۱:۲۰ ۱۴۰۱/۳/۷
از آغاز خلقت همچین فساد و رانت خواری در هیچ جای دنیا وجود نداشته است ؟!؟باید یک تغییر اساسی به سوی دمکراسی و قانونگرایی برداشته بشه ،دیگه از اصلاح گذشته
ناشناس۲۵۱۸۷۳۹۱۵:۴۱:۳۶ ۱۴۰۱/۳/۷
بعید می‌دونم حتی درباره دوران روحانی هم دو صفحه مطلب خونده باشی، از آغاز خلقت که بماند .....
ناشناس۲۵۱۸۵۶۲۱۳:۴۸:۰۹ ۱۴۰۱/۳/۷
فساد سیستماتیک کشورهای غربی بسیار بیشتر از ایرانه - البته شما نمیخواهی ببینی
ناشناس۲۵۱۸۵۶۳۱۳:۴۹:۲۳ ۱۴۰۱/۳/۷
یه چند صد نفر ارتش سایبری منافقین خارج نشین هستن که ماموریتشون فقط سیاه نماییه
ناشناس۲۵۱۸۶۲۹۱۴:۲۸:۵۱ ۱۴۰۱/۳/۷
آخه چه ارتباطی بین عبدالباقی و غربگرها میتونه باشه....توی این مملکت هر وقت گندی میزنن ربطش میدن به غرب
کاظمی۲۵۱۸۷۸۰۱۶:۱۷:۴۲ ۱۴۰۱/۳/۷
بله متاسفانه از حدود ۸ سال پیش که دولت غربگرای حسن روحانی روی کار آمد باورود برخی آدمهای فاسد به بدنه دولت و شهرداری ها، فسادهم قباحت خود را از دست داد و به سمت فساد سیستمی حرکت نمود . لذاباید دولت جدید تا دیر نشده ضمن ریشه یابی و کشف عوامل فساد و افراد فاسد جلوی این تغییر بد در فرهنگ اداری کشور را بگیرد. استمرار حضور افراد فاسد زیبنده ایننظام نیست.
ناشناس۲۵۱۸۹۲۱۱۷:۵۶:۰۷ ۱۴۰۱/۳/۷
امان از اونهایی که دین را به دینا فروخته وباز هم دنبال حاشیه هستند
ناشناس۲۵۱۹۰۴۰۱۹:۰۱:۵۰ ۱۴۰۱/۳/۷
اینها توجیه خیانت به این ملت و آرمان شهدا نیست ، بد کردید با این ملت نجیب .
ناشناس۲۵۱۹۶۰۷۰۸:۳۵:۳۹ ۱۴۰۱/۳/۸
وجود فساد در شهرداری ها اظهر من الشمس است ، پول بده و قانون رو مچاله کن و بریز دور ! این ارتباطی با مدیریت سیاسی هم ندارد ، وقتی هم که معترضشان باشی به بازرسی و جراست و... ، همدیگر را ساپورت میکنند و علنا پشت همکارانشان در میایند .همین رویه به سایر ادارات دولتی هم گسترش پیدا کرده ، نا امیدی مردم هم وقتی از شکایت و اعتراضشان ، حتی به سیستم قضایی هم نتیجه ای نمیگیرند ، طبیعی است !
ناشناس۲۵۱۷۹۱۶۰۸:۰۶:۲۴ ۱۴۰۱/۳/۷
عبدالباقی آجیل فروش چطوری سر از برج سازی و ساخت و ساز در نقاط مختلف آبادان در آورد؟؟ چه کسانی با او همدست بودند؟ غرب زده ها؟؟؟؟!
ناشناس۲۵۱۸۱۳۲۱۰:۰۰:۴۸ ۱۴۰۱/۳/۷
غرب زده ها موج سوار خوبی هستند!
ناشناس۲۵۱۷۹۱۸۰۸:۰۸:۰۷ ۱۴۰۱/۳/۷
فساد مانند خوره به جان مملکت افتاده است. عده ای تلاش دارند تا فساد را تنها به بیرون افتادن موی زنها محدود کنند. اما فساد واقعی چپاول ثروت ملی و بیت المال است.
ناشناس۲۵۱۸۱۰۶۰۹:۵۰:۴۶ ۱۴۰۱/۳/۷
فساد مو زنان یک فساد علنی هست و چیزی که آشکار هم باشد باید بیشتر به دید اید ولی برخوردی هم صورت نمی گیرد
ناشناس۲۵۱۷۹۲۳۰۸:۱۰:۲۱ ۱۴۰۱/۳/۷
فارغ التحصیلان بی سواد سهمیه ای که با رابطه به مسند رسیده اند، عامدانه یا از روی جهالت کشور را به سوی ویرانه پیش می برند.
ناشناس۲۵۱۸۱۲۷۰۹:۵۹:۵۳ ۱۴۰۱/۳/۷
یکی از بی سوادان بازیگر که الان در جشنواره خارجی هست گفته قیمت‌ها در ایران با حرف رئیس جمهور آمریکا بالا و پایین می شود! آخه این قدر بی سواد و دهان بینی سیاسی؟ ولی نمی گویند در همان کشور دشمن ایران چرا گرین کارت دارند!
_ مهدی۲۵۱۸۲۹۰۱۱:۲۷:۰۱ ۱۴۰۱/۳/۷
احسنت. ریشه همه بدبختی ها مسؤلین سهمیه ای هستن. با این سهمیه ها بدنه کارشناسی رو نابود کردین.
ناشناس۲۵۱۸۳۹۸۱۲:۱۴:۰۶ ۱۴۰۱/۳/۷
مشکلات 8 سال گذشته نتیجه سوء مدیریت و ناکارامدی غربگدایان در بدنه دولت و شهرداری ها بود.
ناشناس۲۵۱۸۹۹۸۱۸:۳۵:۵۵ ۱۴۰۱/۳/۷
سلام . اگر فکر میکنی سهمیه برای افراد خاصی است ، باید بگم برای مناطق محروم هم سهمیه قایل شده اند و این خود نوعی عدالت است .
ناشناس۲۵۱۷۹۳۳۰۸:۱۴:۰۰ ۱۴۰۱/۳/۷
چطور عبدالباقی چهره برتر انتخاب می شود؟ چه کسانی حسین عبدالباقی را انتخاب کردند؟
ناشناس۲۵۱۷۹۳۸۰۸:۱۶:۲۳ ۱۴۰۱/۳/۷
حادثه متروپل دست پخت کسانی است که تعهد را برتر از تخصص می دانند. گرچه عبد الباقی و عبدالباقی ها نه تخصص دارند و نه تعهد.
ناشناس۲۵۱۸۱۹۰۱۰:۳۸:۲۳ ۱۴۰۱/۳/۷
مرد حسابی 3 طبقه بالای بنای اصلی ساخته، هر آدم معمولی می دونه اینکار فاجعه بار هست. این کار دزدی هست چه ربطی به تخصص نداشتن داره؟
ناشناس۲۵۱۸۲۳۳۱۰:۵۹:۱۷ ۱۴۰۱/۳/۷
نه تخصص داشته نه تعهد! چه کسانی همچین فردی را تایید کرده و برگزیدند؟؟
ناشناس۲۵۱۸۴۰۰۱۲:۱۵:۰۹ ۱۴۰۱/۳/۷
استاندار سابق خوزستان و مسئولان دولت روحانی باید پاسخگو باشند.
ناشناس۲۵۱۸۲۲۱۱۰:۵۴:۱۰ ۱۴۰۱/۳/۷
ساختمان متروپل در دولتی مجوز گرفته و ساخته شده که ادعای تخصص و تدبیر داشت نه ادعای تعهد، وزیر راه و شهرسازی که یادت هست می‌گفت افتخارم اینه که یه واحد مسکن مهر افتتاح نکردم، وزیر خارجه هم که آخر تخصص و کاربلدی بود، رئیس جمهور هم همه چیز حتی آب خوردن را به برجام گره می‌زد!!!!!!!!!
ناشناس۲۵۱۸۳۱۹۱۱:۳۷:۴۷ ۱۴۰۱/۳/۷
این دولت و آن دولت مهم نیست.
ناشناس۲۵۱۸۳۶۰۱۱:۵۸:۳۴ ۱۴۰۱/۳/۷
برای شما که با ریشه مشکل داری نه، ولی برای اونایی که به ایران علاقه دارن خیلی مهمه!!
ناشناس۲۵۱۸۴۷۵۱۲:۵۲:۱۸ ۱۴۰۱/۳/۷
معلومه که آب خوردنمون هم به برجام گره خورده مگه نمی بینی از وقتی که به نتیجه رسیدن مذاکرات زیر سوال رفته تورم بیداد می کنه ؟!
ناشناس۲۵۱۸۵۲۸۱۳:۲۳:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۷
نتیجه برجام 100 برابر شدن تحریم ها و 20 برابر شدن قیمت ها بود.
ناشناس۲۵۱۸۵۴۷۱۳:۳۴:۵۰ ۱۴۰۱/۳/۷
دکی جون چرا 60 سال هست تورم دو رقمی دارید؟
ناشناس۲۵۱۸۷۳۶۱۵:۳۸:۰۹ ۱۴۰۱/۳/۷
راست می‌گی، اون موقع که دکتر ظریف و عراقچی درحال مذاکره بودن چقدر خوب بود، ما چقدر خوشبخت بودیم!!
ناشناس۲۵۱۸۷۳۷۱۵:۳۹:۳۶ ۱۴۰۱/۳/۷
یعنی واقعا هنوز متوجه نشدی دولت ارز جهانگیری رو حذف کرده!؟ بابا یا خیلی پولداری، یا خیلی بی‌خیال!!
دی دی۲۵۱۸۷۴۳۱۵:۴۵:۵۱ ۱۴۰۱/۳/۷
وقتی دولتی عوض میشه فقط لایه رویی دولت عوض میشه . یعنی رییس جمهور و وزرا. مدیران و کارمندان فاسد عوض نمیشن و فقط از بالا به پایین یا از پایین به بالا منتقل میشن
مهران۲۵۱۸۲۸۳۱۱:۲۳:۰۳ ۱۴۰۱/۳/۷
مرد حسابی عبد الباقی در دولتی رشد یافته که برعکس اصلا تعهد براش مهم نبوده و حتی کاوه مدنی جاسوس رو به بهانه داشتن تخصص بر سر کار اورد
ناشناس۲۵۱۸۳۲۱۱۱:۳۹:۰۰ ۱۴۰۱/۳/۷
چرا مسئولان دولت فعلی جلوی افتتاح و فعالیت ساختمانش را نگرفتند؟
ناشناس۲۵۱۸۳۷۵۱۲:۰۶:۵۷ ۱۴۰۱/۳/۷
یعنی هر مسئول و وزیری که می‌آید همه پروژه‌های قبلی را متوقف کند و دوباره بررسی و تایید کند؟ عاقلانه است؟
ناشناس۲۵۱۸۴۰۹۱۲:۱۷:۱۹ ۱۴۰۱/۳/۷
در دولت روحانی هیچ کار درست و اصولی انجام نشد یک ساختمان هم که ساختن بعد از 3 سال فرو ریخت.
ناشناس۲۵۱۸۳۲۳۱۱:۳۹:۵۲ ۱۴۰۱/۳/۷
چرا شهردار فعلی آبادان همان شهردار قبلی در زمان روحانی است؟ چرا عوضش نکردند؟؟؟؟
ناشناس۲۵۱۸۳۷۹۱۲:۰۸:۴۹ ۱۴۰۱/۳/۷
همین الان رسانه‌های اصلاح‌طلب هوار راه انداختند که رییسی ۴۰۰۰نفر از مدیران متخصص را خانه نشین کرد بعد شما میگویی چرا شهردار همان است؟ متاسفانه رسانه‌های اصلاح‌طلب شده‌اند فقط محل پمپاژ دروغ و ناامیدی و سرخوردگی به جامعه
ناشناس۲۵۱۸۵۵۳۱۳:۳۸:۵۲ ۱۴۰۱/۳/۷
چرا استاندار خوزستان عوض شد؟ شهردار آبادان نشد؟!!!!!!!!!
شهاب۲۵۱۷۹۴۱۰۸:۱۸:۰۷ ۱۴۰۱/۳/۷
اینها خوب می فهمند ولی منافع شخصی و ویزاهای غربی شان ایجاب می کند با دروغ و شایعه سازی برای غرب خوش رقصی کنند!
ناشناس۲۵۱۸۱۹۷۱۰:۴۴:۰۲ ۱۴۰۱/۳/۷
غرب اگر بد است چرا ۴۰۰۰ آقازاده در غرب زندگی میکنند
ناشناس۲۵۱۸۳۳۳۱۱:۴۴:۳۳ ۱۴۰۱/۳/۷
خب دلیلش مشخصه دیگه، اینا بچه‌های همون غربگراها هستن، اتفاقا برای همین می‌گیم غربگرایی بده دیگه!!! وگرنه رهبر، رئیس جمهور، فرماندهان سپاه، ... بچه کدومشون الان توی غربه!؟
ناشناس۲۵۱۸۶۳۹۱۴:۳۵:۰۷ ۱۴۰۱/۳/۷
فرزندان شهردار قم و حداد عادل و ... هم غربگرا هستند ؟!
ناشناس۲۵۱۸۶۷۶۱۵:۰۲:۴۳ ۱۴۰۱/۳/۷
95 درصد اقازاده ها که در امریکا و اروپا زندگی می کنند غربگدا هستن.
ناشناس۲۵۱۹۰۱۳۱۸:۴۴:۵۱ ۱۴۰۱/۳/۷
خوب همین غربگراها که بچه هاشون هم در غرب هستند چرا در کشور پست های دولتی مهم و کلیدی دارند؟
ناشناس۲۵۱۸۳۶۴۱۲:۰۰:۰۱ ۱۴۰۱/۳/۷
اینا آقازاده‌های همون غربگراها هستن دیگه!!
ناشناس۲۵۱۸۳۶۵۱۲:۰۰:۱۹ ۱۴۰۱/۳/۷
چون پول و ثروت و تبلیغات آنجا هست
ناشناس۲۵۱۸۳۸۷۱۲:۱۱:۰۶ ۱۴۰۱/۳/۷
چون آقایان غرب‌زده زیاد داریم و این‌ها هم فرزندان همان‌ها (البته کسی که برای گرفتن تخصصی میرود و برمی‌گردد تا به کشورش خدمت کند تفاوت دارد)
ناشناس۲۵۱۸۲۸۰۱۱:۲۲:۱۸ ۱۴۰۱/۳/۷
والا ما تا مشهد هم نمی تونیم بریم. اینکه مردم نتوانند این حجم از فساد و فقر را تحمل کنند و صدایشان دربیاید را به دشمن و امریکا و... ربط ندهید. ببین برادر عزیز دم خروس زده بیرون...میفهمی
ناشناس۲۵۱۸۳۳۹۱۱:۴۶:۲۶ ۱۴۰۱/۳/۷
حالا چرا به شما برخورد، داره درمورد سلبریتیهایی که الان توی کن هستن صحبت می‌کنه، می‌گه دم خروس منافعشون دیگه زده بیرون، میفهمی!؟
ناشناس۲۵۱۸۴۱۳۱۲:۱۸:۳۱ ۱۴۰۱/۳/۷
فساد و فقر و تبعیض نتیجه عملکرد غربگدایان در 43 بعد از انقلاب است.
ناشناس۲۵۱۷۹۴۷۰۸:۲۱:۳۲ ۱۴۰۱/۳/۷
تمام توجهات سراغ عبدالباقی رفته است. در حالیکه ده ها شخص دیگر در پشت او برای غارت بیت المال نقشه می چیدند!
محسن۲۵۱۷۹۴۹۰۸:۲۱:۴۹ ۱۴۰۱/۳/۷
واقعا . کاملا درست است
ناشناس۲۵۱۷۹۵۵۰۸:۲۳:۲۸ ۱۴۰۱/۳/۷
حادثه متروپل آن قدر واضح و آشکار است که نیاز به هیچ گونه توضیحی ندارد.
ناشناس۲۵۱۸۱۲۰۰۹:۵۷:۰۲ ۱۴۰۱/۳/۷
آیا این طور فاجعه های فرو ریختن در آمریکا هم این طور سیاسی می شود؟
ناشناس۲۵۱۸۲۵۲۱۱:۰۸:۵۲ ۱۴۰۱/۳/۷
کی گفت امریکا خوبه ؟ نمی شه هر گندی که در مملکت می خوره سفسطه و مغلطه کنید که چون در امریکا هم این شکلیه حتما خوبه ! من از امریکا خبر ندارم ولی : اینکه استاندارد ساخت بنا رعایت نشه و با زد و بند قانون دور زده بشه بده اینکه با زد و بند در یک منطقه شلوغ با عرض خیابان نامناسب برج ساخته بشه بده اینکه مهندس ناظر چشم بر تقلب های خطر ناک ببنده بده اینکه مردم شوک زده و عزادار هستند در پایتخت جشن برگزار بشه خیلی بده
ناشناس۲۵۱۸۲۹۶۱۱:۳۰:۰۰ ۱۴۰۱/۳/۷
این بنده خدا یه سوال پرسیده شما جواب یه سوال دیگه رو دادی، اینکه همه اینایی که شما گفتی اشتباه بوده شکی نیست، اما این درسته که ۴تا سلبریتی برای محبوبیت خودشون بنزین روی آتیش بریزن و فردا هم کلا فراموش کنن که همچین اتفاقی افتاده!!! از همون کسایی که توی هر مسئله ریز و درشت ما رو با غرب مقایسه می‌کنن پرسیده شما که ادعا دارین توی غرب همه چیز علمی و منطقیه، چرا رفتارشون در اینگونه مسائل رو یاد نمی‌گیرین!؟
ناشناس۲۵۱۸۲۹۷۱۱:۳۰:۱۹ ۱۴۰۱/۳/۷
این بنده خدا یه سوال پرسیده شما جواب یه سوال دیگه رو دادی، اینکه همه اینایی که شما گفتی اشتباه بوده شکی نیست، اما این درسته که ۴تا سلبریتی برای محبوبیت خودشون بنزین روی آتیش بریزن و فردا هم کلا فراموش کنن که همچین اتفاقی افتاده!!! از همون کسایی که توی هر مسئله ریز و درشت ما رو با غرب مقایسه می‌کنن پرسیده شما که ادعا دارین توی غرب همه چیز علمی و منطقیه، چرا رفتارشون در اینگونه مسائل رو یاد نمی‌گیرین!؟
ایرانی۲۵۱۸۴۳۰۱۲:۲۴:۴۸ ۱۴۰۱/۳/۷
از کی تاحالا خواندن سرود برای امام زمان جشنه ولی بوسه عاشقانه در ملا عام وقهقهه سلبریتی ها خوشحالی نیست
ناشناس۲۵۱۸۵۵۱۱۳:۳۷:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۷
تازه نماینده رسمی ایران هم هستند و با آن لباس های زننده ظاهر می شوند کسی هم چیزی نمی گوید
ناشناس۲۵۱۷۹۸۱۰۸:۳۴:۳۸ ۱۴۰۱/۳/۷
نتها راه نجات ایران تعامل با دنیاست.
ناشناس۲۵۱۸۲۲۷۱۰:۵۶:۵۹ ۱۴۰۱/۳/۷
اونی که می‌گفت مشکل آب خوردن هم به سرمایه‌گذار خارجی نیاز داره دیگه رفته!!
ناشناس۲۵۱۸۲۳۴۱۰:۵۹:۳۷ ۱۴۰۱/۳/۷
دولتی که ادعای تعامل با دنیا داشت می‌گفت مرغ باید کیلویی ۲۰هزار تومن باشه، اما کمتر از ۳۰هزار تومن پیدا نمی‌شد، این دولت می‌گه قیمت رسمی مرغ ۶۸هزار تومنه اما توی بازار مرغ ۴۵هزار تومنه!! باورت میشه!!
ناشناس۲۵۱۸۴۹۳۱۳:۰۲:۱۳ ۱۴۰۱/۳/۷
تو اون دولت مردم می تونستن مرغ ۲۰تومنی رو ۳۰تومن بخرن چون ۱۰تومن گرون شد اما این دولت ۳۸تومن گذاشت رو اون‌ مرغ ۳۰تومنی که دیگه مردم حتی تو خواب هم نتونستن بخرن و برا همین ناتوانی در خرید بود که شد ۴۵تومن !!
ناشناس۲۵۱۸۷۵۰۱۵:۵۱:۴۳ ۱۴۰۱/۳/۷
یعنی مردم توان خرید داشتن بعد یه عده هی میومدن می‌گفتن مردم نون ندارن بخورن!؟!؟ عجب آدمای نمک نشناسی بودن، روحانی خیلی خوب بوده!!!
ناشناس۲۵۱۸۴۹۵۱۳:۰۴:۳۱ ۱۴۰۱/۳/۷
ادعا داشت اما نگذاشتن به تعامل برسه وگرنه مجبور نمی شد رو قیمت مرغ بذاره .
ناشناس۲۵۱۸۵۳۳۱۳:۲۴:۵۹ ۱۴۰۱/۳/۷
روحانی قرارگاه مرغ تاسیس کرده بود اما حتی قیمت مرغ را نتوانست کنترل بکنه و کیلویی 50 هزار تومان شده بود.
ناشناس۲۵۱۸۵۵۲۱۳:۳۸:۲۵ ۱۴۰۱/۳/۷
راست می گویی می خواست تمام ابزار قدرت کشور را بدهد تا یک تکه نان گدایی کند که آن را هم ندادن و خودشان را هم تحریم کردن کاری که 20 سال دنبالش بودید و هنوزم هم نفهمیدین
ناشناس۲۵۱۸۵۷۸۱۳:۵۴:۲۷ ۱۴۰۱/۳/۷
حتما برجام حاصل جنگ بوده نه تعامل!!؟ حتما ما از برجام خارج شدیم!!؟ فکر کنم شما دو سه سالی هست دیگه رسانه‌های اونور رو دنبال نمی‌کنی، چون این حرفها مال دو سه سال پیش بوده، دیگه خودشون هم خجالت می‌کشن این حرفها رو بزنن!!
ناشناس۲۵۱۸۵۴۶۱۳:۳۳:۳۵ ۱۴۰۱/۳/۷
برادر عزیز با این استدلال در آینده نزدیک اگر قیمت دولتی مرغ صد هزارتومان شد ولی در بازار ازاد نود هزار تومان شود ملت باید از این همه مردمی شدن خدا را شاکر باشند!!!!!
ناشناس۲۵۱۸۴۵۷۱۲:۴۱:۱۴ ۱۴۰۱/۳/۷
تنها راه نجات ایران حذف غربگدایان بی کفایت از چرخه سیاسی و مدیریتی کشور است.
ناشناس۲۵۱۸۵۹۳۱۴:۰۳:۲۴ ۱۴۰۱/۳/۷
آفرین برشما بهترین راه حل شناسائی نفوذی ها وفرستادن غربگدایان پیش فرزندانشان است
ناشناس۲۵۱۹۱۶۴۲۰:۴۰:۱۰ ۱۴۰۱/۳/۷
حذف کسانی است که چهاردهه کشور به اینجا رسوندن
dayani۲۵۱۷۹۸۳۰۸:۳۵:۳۸ ۱۴۰۱/۳/۷
با انتخاب کانادا برای مسابقه زمینه این موارد را فراهم آوردید. بخدا اولین باری که خبر این مسابقه را شنیدم، انگشت به دهان شدم که باز این دو کشور چه بر سر دارند؟
ناشناس۲۵۱۸۳۰۷۱۱:۳۴:۰۳ ۱۴۰۱/۳/۷
نمی‌دونم چرا ولی جالبه بعضیها یاد گرفتن هر اتفاقی بیوفته آخرش بگن تقصیر خودمون بوده!!!! اگه چند وقت دیگه گفتن تیراندازی توی مدارس آمریکا تقصیر ایرانه خیلی تعجب نکنین!!!!
ناشناس۲۵۱۸۵۰۱۱۳:۰۹:۰۸ ۱۴۰۱/۳/۷
اونا که همه تقصیرها رو میدازن گردن خودی ها به مرض کسانی مبتلا هستن که همه تقصیرها رو میندازن گردن غرب . انشا الله خدا هر دو‌گروه رو شفا بده .
ناشناس۲۵۱۸۷۵۴۱۵:۵۵:۱۷ ۱۴۰۱/۳/۷
خدا رو شکر الان دولتی اومده که میگه راه حل مشکلات در داخل کشوره!!
ناشناس۲۵۱۷۹۸۷۰۸:۳۶:۳۷ ۱۴۰۱/۳/۷
آقای رجایی عزیز مردم هم داغدارند هم مستاصل در معاش، آنچه مردم در این شرایط انتظار دارند همرنگی و صداقت و شفافیت مسئولان و اجرای عدالت است. ... شما یک سر بزن اونجا ببین کف میدان و بین مردم و حتی مسئولین استانی چه خبره.
ناشناس۲۵۱۸۳۱۷۱۱:۳۷:۱۳ ۱۴۰۱/۳/۷
داداش مقاله رو خوندی!؟ اصلا درباره مردم حرفی نزده که، داره به این سلبریتی‌ها انتقاد می‌کنه، اتفاقا می‌گه این سلبریتی‌ها دارن از این شرایط سخت مردم، فقط برای جلب توجه استفاده می‌کنن وگرنه دلشون به حال من و شما نسوخته!!!
ناشناس۲۵۱۸۵۲۹۱۳:۲۳:۱۶ ۱۴۰۱/۳/۷
سلبریتی، سلبریتی شده چون مورد توجه مردمه، حمله به اونها، اونم الان به نظر شما پیامد مورد انتظار نویسنده رو داره؟
حسن۲۵۱۸۰۲۴۰۸:۵۲:۰۸ ۱۴۰۱/۳/۷
اونا يه ترامپ رو از توييتر بيرون كردن شما هشتاد ميليون ايراني رو از توييتر بيرون كرديد وانگهي سلبريتي يا هر كس ديگري ميتونه نظر خودش رو ابراز كنه و مردم هستن كه تشخيص ميدن كي درست ميگه شايد جاهايي هم مردم اشتباه كنن ولي توده مردم راه خودش رو مثل رودخونه پيدا ميكنه ودر آخر هم همه ميفهميم كه سطح رفاه در ايران چقدر پايين اومده حالا برخي سلبريتيها پيازداغشو زياد ميكنن بحث ديگريه ولي واقعيت داره براي رونق كسب و كار هم وظيفه اول حكومت رفع تحريم و بعد شفاف سازي واقعي در تمام اركان حكومت هست
ناشناس۲۵۱۸۰۳۰۰۸:۵۸:۳۶ ۱۴۰۱/۳/۷
همه تقصیرا گردن غربگرایان، وگرنه نیروی های انقلابی که همه گل و بلبلن
ناشناس۲۵۱۸۲۵۱۱۱:۰۸:۰۳ ۱۴۰۱/۳/۷
هرکس به اندازه زمانی که قدرت دستش بوده تقصیر داره!! هاشمی، خاتمی، احمدی‌نژاد، روحانی به نظر شما چند نفر از اینها در دوره ریاست‌شون تمایل به غرب داشتن و نتیجه چی شده!؟
ناشناس۲۵۱۸۳۶۷۱۲:۰۰:۴۵ ۱۴۰۱/۳/۷
ماست هارو با قیمه ها ریختی رو هم احمدی نژاد فقط برای منافع مردم انجام داد ولی بقیه شده بودند لیبرال و غرب زده و شرق زده فلسفه دکتر احمدی نژاد انسان و انسان بودن است برو مدیریت ایرانی را بخوان بعد قاطی کن همه چیز رو
ناشناس۲۵۱۸۰۳۱۰۸:۵۸:۴۸ ۱۴۰۱/۳/۷
شرق گرایان عزیز و اما بشنوید از نفتکشهای سرگردان ما که به امید برادر چین رهسپار شرق آسیا شدند ولی به دلیل تخفیف بیشتر نفت برادر روسیه چینیها یک پول سیاه هم کف دست ما نمی اندازند قرار داد ۲۵ ساله و نگاه به شرق هم کشک ... صدها میلیون دلار در روز ضرر اقتصادی رویکردهای سیاسی ماست آنوقت آقای رجائی در بند چند بازیگر و خواننده است که چه می گویند یا نمی گویند ...
ناشناس۲۵۱۸۲۶۶۱۱:۱۳:۲۷ ۱۴۰۱/۳/۷
وقتی یه نفر مغزش رو کامل در اختیار رسانه‌های خاص قرار بده همینطوری حرف می‌زنه!!! آخه عزیز من تولید نفت روسیه مگه چقدره که اینهمه نفت مورد نیاز چین رو تامین کنه!؟ ایران درحال حاضر زیر یک میلیون بشکه نفت صادر می‌کنه که نمونه‌ش همین نفتکشی که یونان توقیف کرد نشون می‌ده همش به چین نمی‌ره!!
ناشناس۲۵۱۸۴۲۵۱۲:۲۲:۱۵ ۱۴۰۱/۳/۷
خوشبختانه ایران اکنون روزانه 1/5 میلیون بشکه نفت صادر می کند و ارز حاصله هم به کشور می اید و مشکل خاصی وجود ندارد.
حسن۲۵۱۹۴۱۵۰۱:۰۵:۲۶ ۱۴۰۱/۳/۸
اگر روزی ۱/۵ میلیون بشکه نفت فروخته میشه و پولش بر میگرده پس چرا این دولت داره همه چی رو گرون می‌کنه و کمر مردم رو شکسته،اندکی تفکر
ناشناس۲۵۱۹۷۴۷۱۰:۳۵:۵۹ ۱۴۰۱/۳/۸
تفکر این هست که تورم ذاتی ایران به خاطر همین فروش نفت هست!
ناشناس۲۵۱۹۷۷۲۱۱:۰۳:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۸
دلیل گرانی این است که دولت قبل 500 هزار میلیارد تومان پول بدون پشتوانه چاپ کرده است.
ناشناس۲۵۱۸۰۳۴۰۹:۰۲:۴۱ ۱۴۰۱/۳/۷
آقای حسین رجایی اگر دلسوزان مملکت در این چند دهه قسمتی از وقتشان را برای نوشتن و گفتن حقایق مرتبط با عملکردهای 《 خیل عظیم مسئولان خطاکار و خیل عظیم تر عبدالباقی های نابکار مورد حمایت ایشان 》گذاشته بودند و پیگیری های لازم را هم کرده بودند قطعاً امروز احدی از غربگرایان ایرانی هیچ هیچ هیچ ..... مطلب و حقیقتی ( که از ملت پنهان شده باشد ) را برای گفتن نداشتن !!!
ناشناس۲۵۱۸۲۶۹۱۱:۱۷:۲۶ ۱۴۰۱/۳/۷
خواستن اینکار رو بکنن، اونی که رئیس جمهور بود بهشون می‌گفت بی‌سواد، بی‌شناسنامه، .... همون غربگراها و امثال شما هم که به همون رئیس جمهور رای داده بودین به جای اینکه از این افراد حمایت کنین پشت منتخبتون ایستادین و نتیجه همینی شد که هست!!! برای همینه که می‌گیم انتخاب خیلی مهمه!! بیشتر دقت کن!!
ناشناس۲۵۱۸۵۶۱۱۳:۴۷:۰۴ ۱۴۰۱/۳/۷
اگر فقط کمی دقت میکردی و عجله ای در پاسخ گفتن نداشتی متوجه می شدی که گفته ،، چند دهه ،، یعنی چهل و اندی سال و نه دوره ای خاص و محدود ضمناً از خدا بترس و دیگران را قضاوت نکن !
ناشناس۲۵۱۸۶۳۷۱۴:۳۴:۲۵ ۱۴۰۱/۳/۷
دولت روحانی رکورددار تورم و شاخص فلاکت در 75 سال اخیر بود و واقعا"نوبر بود !
ناشناس۲۵۱۸۷۸۷۱۶:۲۱:۳۴ ۱۴۰۱/۳/۷
اینکه گفتی از خدا بترس یعنی طرف از خدا نمی‌ترسه و این یعنی قضاوت دیگران!! دیگران را قضاوت نکن!
ناشناس۲۵۱۸۵۶۹۱۳:۵۱:۲۸ ۱۴۰۱/۳/۷
اگر هر کسی که مخالف نظر تو حرف بزند را دشمن خطاب کنی تو بازنده ای چون هرگز تفاوت دوست دانا و دوست نادان را نخواهی فهمید !
ناشناس۲۵۱۸۷۵۸۱۶:۰۰:۰۱ ۱۴۰۱/۳/۷
کجای جملات من کلمه دشمن اومده!؟!؟
ناشناس۲۵۱۸۸۷۳۱۷:۲۲:۴۸ ۱۴۰۱/۳/۷
همان جایی که گفته ای : همون غربگراها و امثال شماها !
ناشناس۲۵۱۸۳۶۹۱۲:۰۴:۰۶ ۱۴۰۱/۳/۷
دلسوزان مملکت هروقت خواستن حرف بزنن، رئیس جمهور بهشون گفت بی‌سواد، بی شناسنامه، ... یه عده هم به جای حمایت از دلسوزان برعکس از رئیس جمهور حمایت کردن، نتیجه هم همینی شد که هست!!
ناشناس۲۵۱۸۰۳۷۰۹:۰۵:۲۹ ۱۴۰۱/۳/۷
اگر نویسنده منصفانه تر و پخته تر می نوشت می تونست خیلی نمود داشته باشه و هر منصفی رو راضی کنه
ناشناس۲۵۱۸۴۲۸۱۲:۲۳:۴۷ ۱۴۰۱/۳/۷
متن کاملا"منصفانه و عالی بود از نویسنده تشکر می کنیم.
ناشناس۲۵۱۸۰۴۱۰۹:۰۸:۱۴ ۱۴۰۱/۳/۷
آقای رجائی شما داری فرافکنی میکنی. ماجرای متروپولیتن را به هزار چیز ربط دادی. ولی پاسخ این سوال ها را بده. چرا ساختمانی که ۴ طبقه مجوز داشته ۱۰ طبقه شده؟ چرا دادستانی میگه که عبدالباقی دستگیر شد بعد میگن مرده؟ چرا مردم باید با قابلمه و دست خالی دست به کار بشن؟ چرا تجهیزات در شهری مثل آبادان وجود نداره که مجبور بشن تجهیزات از تهران بفرستن؟ چرا مجوز ارسال تجهیزات با هواپیما را ندادن؟ و ... این سوال ها هم ربطی به غربگرایی داره ؟
ناشناس۲۵۱۸۷۷۰۱۶:۱۰:۲۳ ۱۴۰۱/۳/۷
داداش مسئله رو کلا اشتباه متوجه شدی، مگه این بنده خدا چه مسئولیتی داره که باید به این سوالها جواب بده!؟ الان مسئله برخورد غیر مسئولانه سلبریتی‌ها و ماهی گرفتن اونها از آب گل‌آلوده!!
حسن۲۵۱۸۰۴۵۰۹:۱۳:۲۵ ۱۴۰۱/۳/۷
دعوای غرب گرا و شرق گرا و اصلاح طلب و اصول گرا صرفا برای شما سیاسیون جذابیت دارد. مدتی است که مردم از این دسته بندی های صوری عبور کرده اند.
ناشناس۲۵۱۸۲۳۹۱۱:۰۲:۳۷ ۱۴۰۱/۳/۷
اینکه اینکه برای کی جذابیت داره یه نکته‌ست، اما اینکه این مسئله واقعیت داره و اتفاقا خیلی مهم هم هست یه مسئله دیگه‌ست!!
احسان۲۵۱۸۰۵۹۰۹:۲۱:۵۸ ۱۴۰۱/۳/۷
حرف حق جواب نداره.عالی بود
ناشناس۲۵۱۸۰۶۰۰۹:۲۲:۱۴ ۱۴۰۱/۳/۷
خداوکیلی بیایید یک مناظره درست و حسابی و یک رفراندوم برگزار کنید تا همه بفهمند غربگرایی آسیبهای بیشتری را متوجه کشور کرده یا انقلابیگری.
ناشناس۲۵۱۸۱۶۱۱۰:۱۴:۱۲ ۱۴۰۱/۳/۷
همین که برای اهداف شوم غرب رخنه می کنید در حکومت و گروگانگیری و آشوب و تحریم همه چیز گویا هست نیازی به این کارها نیست منتهی دوستانت با ابزار رسانه ای که دارند برای شما وارونه جلوه نشان می دهند!
ناشناس۲۵۱۸۲۶۷۱۱:۱۴:۰۵ ۱۴۰۱/۳/۷
یک زمانی انقلابی بودن در مقابل غربگرایی بود ولی مدتهاست دقیقا با شرقگرایی در مقابل غربگرایی مواجهیم
ناشناس۲۵۱۸۴۳۳۱۲:۲۵:۵۴ ۱۴۰۱/۳/۷
43 سال بعد از انقلاب غربگرایان حکومت کردند و نتیجه اون افزایش شدید فاصله طبقاتی و فقر و بیکاری و تورم و فساد بود و دیگرهیچ !
ناشناس۲۵۱۸۴۴۳۱۲:۳۳:۳۳ ۱۴۰۱/۳/۷
نیازی به مناظره نیست و کاملا مشخص هست وقتی این غرب زده ها اجازه یافتند دولت تشکیل دهند هم آشوب درست کردن و هم زمینه تحریم و هم گروگانگیری کردن از مردم برای اهداف و خواسته های غرب
ناشناس۲۵۱۸۰۶۶۰۹:۲۴:۱۰ ۱۴۰۱/۳/۷
جانا سخن از زبان ما میگویی فقط مشکل اینجاست که شما هم مثل بعضی از مردم این سلبریتی های ایران را جدی گرفته اید. آنها اگر هم در خارج از ایران کمی تحویل گرفته میشوند بدلیل قدرت خاص ایران در جهان است ... ما که خیلی وقت است سینمای ایران رو بهمراه فضای مجازیش گذاشتیم کنار ، شما هم بزاررید کنار بزارید یکم امید توی زندگیتون بدمه.
ناشناس۲۵۱۸۴۵۳۱۲:۳۸:۳۱ ۱۴۰۱/۳/۷
احسنت
به آفرید۲۵۱۸۰۶۷۰۹:۲۴:۳۱ ۱۴۰۱/۳/۷
خدا ازشون نگذره
حسن دهقانی۲۵۱۸۰۶۸۰۹:۲۴:۳۴ ۱۴۰۱/۳/۷
خداییش شما نوبرید
علی۲۵۱۸۰۷۴۰۹:۲۹:۰۶ ۱۴۰۱/۳/۷
نگارنده عزیر از اینکه چرا سلبریتی ها و افراد پر نفوذ دست به سیاه نمایی میزنند دلگیر است ، آقای رجایی عزیز صدا سیما همسو با شما است چرا مخاطب ندارد و مردم مخاطب آن فرد خاص می شوند ، چون اصولا شما به یکسری مسائل بر چسب سیاه نمایی میزنید ولی دیگر دوران تک رسانه ای تمام شده هر کسی یک رسانه داره و مردم هم به اندازه کافی آگاهی دارند که چیزی را باور کنند چه چیزی را باور نکنند دست من شما نیست دنیای دیجیتالی ضد انحصار است.
ناشناس۲۵۱۸۰۷۶۰۹:۲۹:۴۹ ۱۴۰۱/۳/۷
دانشگاههای چلغوز آبادی که قارچ گونه رشد کرده اند و باعث به وجود آمدن افرادی مثل عبدالباقی شده اند؛ باید مجازات شوند. !
ناشناس۲۵۱۸۲۴۳۱۱:۰۴:۴۴ ۱۴۰۱/۳/۷
ببخشید شما مدرکتون رو از کجا اخذ کردین!؟
ایرج۲۵۱۸۰۷۷۰۹:۲۹:۵۴ ۱۴۰۱/۳/۷
نه سیاه نمایی بعضی ها و نه اینکه شما با وایتکس بخواهید همه چیز را سفید کنید،جواب نمی دهد. ایران کشور بزرگ و قوی خواهد بود اگر همه ایرانی ها با هم باشند
ناشناس۲۵۱۸۰۷۹۰۹:۳۰:۵۰ ۱۴۰۱/۳/۷
نویسنده محترم انگار خیلی ایزوله زندگی میکنند و تا بحال گذرشان به ادارات مختلف دولتی و نیمه دولتی نیوفتاده. کافیست برای شروع یک سر به شهرداری ها بزنند
ناشناس۲۵۱۸۴۵۹۱۲:۴۴:۳۴ ۱۴۰۱/۳/۷
از کجای نوشته این‌گونه برداشت کردی؟ این نقد رفتار سلبریتی‌ها و غرب‌گرایی بود. دربارهٔ فساد اداری یادداشت‌های دیگری دارند.
ناشناس۲۵۱۸۰۹۲۰۹:۴۱:۴۰ ۱۴۰۱/۳/۷
بدبخت ملت ستم دیده ماتم زده ایران که هم ازغربگرایان باید بخورد وهم ازشرق گرایان هردو از هم بدترهستیدچهارهزاراقازاده که درامریکا واروپا باسرمایه های غارت شده ملت ایران عیش و نوش میکنند ووالدینشان در داخل نشسته بر مناصب جنگ زرگری راه انداختند
ناشناس۲۵۱۸۱۱۰۰۹:۵۳:۲۱ ۱۴۰۱/۳/۷
چرا وقتی با کانادا رابطه سیاسی نداریم و حتی دشمن ما هم هست با درخواست بازی در آنجا موافقت می شود؟ مشکوک نیست؟
ناشناس۲۵۱۸۱۱۵۰۹:۵۴:۴۹ ۱۴۰۱/۳/۷
این ها دشمن ایران هستند و برای اهداف غرب هر کاری می کنند
ناشناس۲۵۱۸۱۱۷۰۹:۵۵:۳۷ ۱۴۰۱/۳/۷
هر فسادی که در کشور رخ می دهد به نوعی به وابستگان نخبگان قدرت ربط دارد از سوی آنها حمایت می شود عبدالباقی به تنهایی قادر به انجام چنین کار بزرگی نبوده بلکه به سرچشمه وصل بوده
ناشناس۲۵۱۸۱۶۰۱۰:۱۳:۵۱ ۱۴۰۱/۳/۷
فارغ تحصیلان بیسواد ازاین بهتر نمیتوانند چیزی بسازنندوخانواده های بیچاره را بدبخت کنند که د رماتم عزیزانشان تا عمر دارند بسوزند.خدالعنت کند کسی که در کارهایش کم کاری میکند.
ناشناس۲۵۱۸۱۹۶۱۰:۴۳:۵۶ ۱۴۰۱/۳/۷
کاری به غربگرایی ندارد ، مربوط به مدارک سهمیه ای وقلابی است که حالا مثل دمبل چریکی در باز کرده
ناشناس۲۵۱۸۲۴۱۱۱:۰۴:۱۴ ۱۴۰۱/۳/۷
مانند کدخدای شما که ساختمان هایشان فرو می ریزد!
ناشناس۲۵۱۸۴۳۵۱۲:۲۷:۵۸ ۱۴۰۱/۳/۷
ریزش متروپل مربوط به مدیران غربگدا در دولت قبل است.
ناشناس۲۵۱۸۲۰۰۱۰:۴۴:۳۲ ۱۴۰۱/۳/۷
ای کاش به جای گیر دادن به فلان کس و فلان شخص و فلان دولت مقصران حادثه را شناسایی و نمک به زخم مردم نمی پاشیدید از ماست که بر ماست ارتباطی با هیچ جای دنیا ندارد و نخواهد داشت
ناشناس۲۵۱۸۲۰۸۱۰:۴۷:۲۲ ۱۴۰۱/۳/۷
شهر که بل وبشو مشود روباه اوگج میگیرد منظور از اوگج ،گوسفند بزرگ است وقتی خودمان رابا چیزهای الکی سرگم می کنیم .،فرصت طلبان بهترین استفاده را می کنند مثل عبدالباقی ها
قاصم الجبارین۲۵۱۸۲۶۱۱۱:۱۱:۴۷ ۱۴۰۱/۳/۷
این. عبدالباقی را ولش کنید. حامیان پشت. پرده وی و خانواده اش را. بگیرید و در صورت. عدم. تسلیم نشدن وی در برابر قانون روزی. یکی از. عزیزان و حامیانش را در ملع عام اعدام کنید. ببینید. چگونه سینه خیز. میاد پای میز. محاکمه. اینکه. خاوری رفته. نمیاد. راه. آوردنش. اینه. دستگاه. قضایی. باید پاسخگو باشه. که چرا با مفسدین. برخورد قهری نمیکنه
ناشناس۲۵۱۸۴۰۴۱۲:۱۶:۱۹ ۱۴۰۱/۳/۷
بخوان خاوری و امثال ایشون رو بیارن . حتما میارن ولی مشکل اینجاست که نمیخوان بیارن اینجا . چطور امثال روح ا...زم رو تونستند بیارن ولی خاوری و دیگر مفسدان رو نه !!!!!
مهمان۲۵۱۸۳۶۸۱۲:۰۱:۵۹ ۱۴۰۱/۳/۷
این رسمه دیگه از جوانمردان بذل جان و از تبه کاران زخم زبان. اگه مملکت مشگل داره ، وکیل مدافع ملت مظلوم باید از خود ملت باشه نه کسی که سر در آخور دشمن ملت داره.
ناشناس۲۵۱۸۴۵۸۱۲:۴۲:۳۰ ۱۴۰۱/۳/۷
درود
علی۲۵۱۸۳۷۲۱۲:۰۵:۴۵ ۱۴۰۱/۳/۷
خائن خائن است به چه زبانی ؟ چند سال؟ وچند مرتبه؟ باید به گوید !.
سعدی۲۵۱۸۳۹۵۱۲:۱۳:۳۱ ۱۴۰۱/۳/۷
جناب اقای رجائ ....حساب ملت از شرق وغرب جدا کنید مردوم نه اصولگرا چاپلوس تمامی خواه میخواند نه اصلاح طلب دزد ...نمک رو زخم مردوم لطفا نریزید ...
مادر بچه ها و معلم مدرسه۲۵۱۸۴۶۶۱۲:۴۸:۱۹ ۱۴۰۱/۳/۷
مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ و مزدورانش
ناشناس۲۵۱۸۴۹۴۱۳:۰۴:۲۷ ۱۴۰۱/۳/۷
بزرگترین گناه ناامیدی است هرکس بذر ناامیدی در دل مردم بکاره کار شیطانی کرده امیدوارم خدا با ظهور منجی شر شیاطین رو از سر ما کم کنه
رضا۲۵۱۸۵۰۴۱۳:۱۲:۲۱ ۱۴۰۱/۳/۷
غرب گرا فقط یک چیز میخواهد(نابودی انقلاب،برگرداندن آمریکا وعمال آمریکا به ایران،بی بندو باری،فحشا،قانون کاپتولاسیون،اشغال نظامی ایران،نابودی تسلیحلات نظامی وهسته‌ای،و......)اینها همه یک چیز است وآن یک یک چیرذلت است ذلت دنیا وآخرت ملت ایران،آری این آشی است که غربگراها برای ملت ایران پختند ذلت(ذلت دنیا وآخرت)
حسین۲۵۱۸۵۴۸۱۳:۳۴:۵۶ ۱۴۰۱/۳/۷
مرگ بر آمریکا و دوستان داخلی اش
ناشناس۲۵۱۸۵۵۴۱۳:۳۹:۳۵ ۱۴۰۱/۳/۷
اینم ربط دادید به امریکا؟ عجب
سهیلا۲۵۱۸۶۱۸۱۴:۱۹:۳۲ ۱۴۰۱/۳/۷
بسیارعالی همه سلبریتیهای ایرانی همینطورهستند که گفتید
ناشناس۲۵۱۸۶۲۱۱۴:۲۰:۵۰ ۱۴۰۱/۳/۷
اول این را مشخص کنید غرب گرا کیست ۱- غرب گرا کسی است که دنبال منش سیاسی و اقتصادی غرب است ۲- غرب گرا کسی است که به واسطه شرق گرایی پول مملکت را چپاول و در غرب صرف رفاهی خود و خانواده اش می کند.
ناشناس۲۵۱۸۶۳۳۱۴:۳۲:۱۷ ۱۴۰۱/۳/۷
آخه چه ارتباطی میتونه بین عبدالباقی با غربگراها باشه...توی این مملکت هر وقت گند کاری بالا میاد ربطش میدن به غرب
ناشناس۲۵۱۸۶۳۵۱۴:۳۲:۴۸ ۱۴۰۱/۳/۷
مگربه تخلف کوه خواری وساحل خواری وجنگل خواری رسیدگی شد تا رآنت هست اوضاع همین خواهد بود رانت وارتشاء وخیانت آنقدر زیاد شده که برای مقابله باآن باید یک وزارتخانه تشکیل شود
لمیده بیکار۲۵۱۸۶۴۸۱۴:۳۸:۰۹ ۱۴۰۱/۳/۷
سلام بر متخصصین بزرگوار ..یعنی ملتی هستیم که هر هفتاد ملیونمون خدا را شکر تو هر زمینه ای متخصصیم
ناشناس۲۵۱۸۹۳۳۱۸:۰۲:۳۷ ۱۴۰۱/۳/۷
نکنه فقط تو و یک سری حق اظهار نظر دارند؟ دموکراسی یعنی اظهار نظر همه .
ناشناس۲۵۱۸۶۷۸۱۵:۰۲:۵۶ ۱۴۰۱/۳/۷
بی خود به غرب وصل نکنید،یه ساختمان فسقلی میخوایم بسازیم کارشناس وناظر هزارعیب الکی میگیرن ولی برج به این عظمت ناظر نداشته لابد ناظرش مکرون بوده یا جانسون
ناشناس۲۵۱۸۷۲۸۱۵:۳۳:۰۳ ۱۴۰۱/۳/۷
فاصله طبقاتی در ایران هیچ ربطی به امریکا وکانادا و....ندارد بلکه به قانون داخلی مربوط است واین فاصله طبقاتی بوجود آمده مسیر طمع ورزی را باز گذاشته و خط سیرهر فسادی در مملکت از این مسیر میگذرد.
ناشناس۲۵۱۸۷۹۶۱۶:۲۴:۳۷ ۱۴۰۱/۳/۷
مشکل ایران فساد سازمان یافته درارکان بالا دستی
ناشناس۲۵۱۸۸۰۵۱۶:۳۳:۲۳ ۱۴۰۱/۳/۷
دروغ ،کبر و ریا و تحجر ریشه همه مشکلات کشورند.
فلانی۲۵۱۸۹۳۴۱۸:۰۳:۰۸ ۱۴۰۱/۳/۷
ایکاش اینها به گوش آن وری ها می رسید خودمان به خودمان می گوییم که چیزی نمی شود.
ناشناس۲۵۱۹۲۰۴۲۱:۱۸:۵۸ ۱۴۰۱/۳/۷
حادثه ای نیست که درایران رخ بدهد وونوکران غربگرا درآن دست نداشته باشند،این جزمحالات است،از ترور گرفته تا......
ناشناس۲۵۱۹۳۶۱۲۳:۴۶:۴۲ ۱۴۰۱/۳/۷
آیا همه دستگیر شدگان که منطقا همدست عبدالباقی هستند، غربگرا هستند؟!
ناشناس۲۵۱۹۵۲۳۰۶:۲۲:۴۶ ۱۴۰۱/۳/۸
حرف دل ملت ایران را نوشتی اینهامزدوران خود فروخته غرب هستند.
ناشناس۲۵۱۹۶۵۶۰۹:۳۲:۵۴ ۱۴۰۱/۳/۸
خدا این غرب و غرب زده ها را برای مسولان ما نگهداره ! اگر اینها نبودند مسولان ما گند کاریهاشون رو به حساب کی می ریختن؟
ناشناس۲۵۱۹۶۵۸۰۹:۳۳:۵۹ ۱۴۰۱/۳/۸
والا دو کشور کره جلو چشممونه. یکی رفت سمت غرب گرایی و یکی رفت سمت شرق گرایی. تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
سارا۲۵۱۹۷۴۱۱۰:۲۳:۳۷ ۱۴۰۱/۳/۸
متن خیلی خوبی بود.البته برا کسی که میخواد بفهمه...اما از نوشته دوستان معلومه که همه خودشون رو به خواب زدن.
سامان۲۵۱۹۷۹۲۱۱:۱۹:۰۸ ۱۴۰۱/۳/۸
فساد کل کشور را گرفته. از مسئولین گرفته تا سلبریتی ها و مردم عادی. پزشکان با افزایش ظرفیت پزشکی مخالفت می کنند. اساتید دانشگاه با لغو قانون انتقال فرزندان هییت علمی مخالفند. وکلا با افزایش پذیرش آزمون وکالت مخالف اند. فلان کاسب هم اجناسی را که قبلا خریده احتکار می کند تا به چند برابر قیمت می فروشد. از سلبریتی ها هم دیگه نگم. دیگر به هیچ کس اعتماد ندارم
احسان۲۵۱۹۹۰۶۱۲:۲۴:۵۴ ۱۴۰۱/۳/۸
تا روزی که ساختمان متروپل هنوز خراب نشده بود عبدالباقی ( بکار ) بود . بعداز خراب شدن شد ( نابکار ) خدا میدونه چند صد هزار عبدالباقی های ( بکار ) هستند که هنوز ساختمانهاشون خراب نشده
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. کمی دیر نیست؟

  9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  10. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  11. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  12. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  13. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  14. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  15. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  19. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  23. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  24. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. وحدت ملی با وعده صادق

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  9. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  10. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  11. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  12. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  13. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  14. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  15. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  16. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  20. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  21. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  22. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  23. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

  24. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  25. یک سیلی برای تنبیه

آخرین عناوین