راه‌حل قالیباف برای جبران حذف ارز ترجیحی/ حمله روزنامه دولت به احمدی‌نژاد/ امیرعبداللهیان برای سیاست‌خارجی اتاق فکر تشکیل داد

گروه سیاسی الف،   4001109057 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

راه‌حل قالیباف برای جبران حذف ارز ترجیحی/ حمله روزنامه دولت به احمدی‌نژاد/ امیرعبداللهیان برای سیاست‌خارجی اتاق فکر تشکیل داد

آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۵۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۱۸۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۳۲ هزار و ۳۸۰ نفر رسید.

آمار واکسیناسیون در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت تا کنون ۶۰ میلیون و ۶۴۰ هزار و ۴۹۸ نفر دُز اول، ۵۳ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۹۹۸ نفر دُز دوم و ۱۶ میلیون و ۴۴۱ هزار و ۹۸۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۳۱ میلیون و ۴۴ هزار و ۴۷۷ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۳۳۳ هزار و ۹۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

مرگ و میر امیکرون بیش از دلتا؟

برخلاف تصور جهانی مبنی بر خفیف بودن سویه اُمیکرون، اما اکنون بر اساس مستندات علمی اعلام شده است که بستری و مرگ ناشی از اُمیکرون در برخی کشورها، حتی بیش از سویه دلتا گزارش شده است.

به گزارش ایسنا، بر خلاف تصور اولیه برخی کارشناسان که مرگ ناشی از اُمیکرون را ناچیز می‌پنداشتند، موج اُمیکرون در آمریکا عدد مرگ روزانه را به ۳۸۹۵ رساند. در حالی که بیشترین مرگ ثبت شده آمریکا در شیوع دلتا ۳۴۱۸ نفر بود.

بر اساس برآوردها، قله مرگ ناشی از اُمیکرون در آمریکا بلندتر از دلتا بوده و در حال افزایش است.

رئیسی: تا اطلاع بعدی سفرهای استانی انجام نمی‌شود

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت رعایت دقیق‌تر دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط کنونی خاطرنشان کرد: در راستای عمل به این دستورالعمل‌ها و لزوم صیانت از جان شهروندان، تا اطلاع بعدی و بهبود شرایط کنونی به لحاظ شیوع سویه جدید کرونا سفرهای استانی دولت موقتا انجام نخواهد شد.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: ستادهای استانی مقابله با کرونا این اختیار را دارند تا در شرایط خاص و بنا به ضرورت محلی در چارچوب برنامه های کلی ستاد ملی، نسبت به اعمال محدودیت در بخش‌ها و شهرستان‌های هر استان تصمیم بگیرند واجرا کنند. تصمیم‌گیری درباره شاخص رنگ بندی و اعمال محدودیت و تعطیلی مراکز و اصناف در کشور باید براساس شرایط جدید باشد و به روزرسانی شود.

دکتر رئیسی تاکید کرد: تعطیلی سراسری مدارس و دانشگاه‌ها به شکل سابق و شاخص ها ی قبلی، نباید تکرار شود چرا که سبب زیان های فراوان ازجمله افت‌ تحصیلی بسیار بالا شده است . ستادهای استانی مقابله با کرونا فقط حسب ضرورت می‌توانند مدارس هر بخش یا شهرستان را برای مدتی که لازم است، تعطیل کنند.

***

حمله روزنامه  ایران به احمدی‌نژاد

روزنامه ایران نوشت: «در بحبوحه آغاز بحران در سوریه بود که محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت ایران در چند سخنرانی موضع به اصطلاح بی‌طرفانه خود را نسبت به طرفین درگیری در این کشور مصرانه اعلام می‌کرد؛ همان زمان بود که حملات به عتبات مقدسه در سوریه، سقوط پشت‌سر هم شهرها از یک‌سو و از سوی دیگر ماهیت تروریستی مخالفان بشار اسد و جنایات ضدانسانی بروز پیدا کرد و سرانجام ایران به دعوت دولت سوریه و با تیزبینی فرماندهانی نظیر شهید سلیمانی، حضور مستشاری خود در این کشور را آغاز کرد. اگر درایت فرماندهی کل قوا در آن برهه نبود و قرار بود کشور مطابق اظهارات احمدی‌نژاد تصمیم نهایی را بگیرد، معلوم نمی‌شد که در پس سقوط دمشق و قدرت گرفتن داعش، چه سرنوشتی برای مردم ایران رقم می‌خورد...

آقای احمدی‌نژاد مدعی شده است که به‌واسطه اطلاع دقیق، روسیه و امریکا بر سر ایران و اوکراین معامله کرده‌اند؛ به این معنا که امریکا چراغ سبز حمله روسیه به اوکراین را بدهد و از سوی دیگر، روسیه نیز مانعی بر سر حرکت امریکا به سمت ایران فراهم نکند.

گرچه این ادعای آقای احمدی‌نژاد رسماً اقدام علیه امنیت ملی است اما نکته مهم تر این است که  باید مشخص شود این دقت در اطلاعات غلط و ساختگی از کدام سمت به ایشان تزریق شده است؟ چراکه مشخصاً این ادعاها از یک‌سو در پی تخلیه فرصت‌های اقتصادی کشور در جنگ تحریمی و برهه حساس توازن سیاست خارجی است و از سوی دیگر افکار عمومی را به سمت «ترس از جنگ» هدایت می‌کند و یادآور آن جمله معروف است که «النصر بالرعب: پیروزی به‌واسطه ترساندن محقق می‌شود.»

سؤال دیگر اینجاست که پس از دولت غربگرایی که می‌گفت اگر برجام نبود، جنگ می‌شد و وابستگی سیاسی ایران را زمینه‌سازی می‌کرد، آقای احمدی‌نژاد به دنبال تحقق منافع چه کسانی است و این پیروزی ناشی از ترساندن ملت ایران را به چه کسانی هدیه می‌دهد؟ آقای احمدی‌نژاد! به راستی از کجا اطلاع دقیق می‌گیرید؟»

***

توصیه کیهان به دولت: بانیان مشکلات موجود را کنار بگذارید

کیهان نوشت: «از اطلاعات گزارش می‌توان این‌گونه استنباط کرد که در بخش‌های اجرایی مربوط به وزارت‌خانه‌های اقتصادی کمترین تغییرات در انتصابات رخ داده است. این در حالی‌ است که تغییر پیدا نکردن پست‌های دولتی و انتصابات در بخش‌های اجرایی وزارت‌خانه‌های اقتصادی حداقل ضررش این است که هرچه سیستم فکری دولت بخواهد سیاست‌گذاری کند در اجرا با خلل مواجه می‌شود و سیاست‌گذاری‌ها می‌تواند با کندی اجرا یا اجرای معیوب مواجه شوند...

در حال حاضر کارشناسان و صاحبنظران و فعالین رسانه‌ای از  دولتمردان انتظار دارند تا در اجرای این دستور رئیس‌جمهور اهتمام  ویژه داشته  باشند و از تعلل در اجرای این دستور اجتناب کنند.

برای نمونه، از زمان آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون،  حتی یک سفیر هم جابجا نشده است. این در حالی است که برخی سفرا دوره ماموریت شان خاتمه یافته و برخی سفرا نیز نتوانستند نماینده شایسته‌ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

کندی انتصابات در دو شرکت بزرگ خودروساز نیز بارها توسط کارشناسان و صاحبنظران مورد تاکید قرار گرفته است.مردم از عملکرد خودروساران داخلی و به خصوص دو خودروساز بزرگ کشور گلایه‌مند هستند...

طبق اخبار منتشر شده، در بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه نیز همچنان مدیران ارشد دولت قبلی که کارنامه ناموفقی ارائه داده و از بانیان مشکلات اقتصادی موجود هستند، در مناصب ارشد مدیریتی حضور دارند. 

لازم به ذکر است که قرار نیست که نگاهی حزبی و جناحی حکمفرما باشد، بلکه مساله اصلی اجرای شایسته سالاری و کنار زدن بانیان مشکلات موجود است.

بر همین اساس صحبت از کنارگذاشتن اتوبوسی و انتصابات اتوبوسی نیست، بلکه حرف اصلی تلاش برای اصلاح ساختار و کنارگذاشتن بانیان مشکلات موجود است.»

***

سنگ‌اندازی انگلیس در وین

فرهیختگان نوشت: «بنابر پیگیری‌های ما از منابع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای سه‌شنبه هفته قبل درست زمانی‌که روند گفت‌وگوها سازنده و روبه‌جلو بوده است، وزیر خارجه انگلیس با پیش‌گرفتن سیاستی مخرب و غیرسازنده دست‌ به تهدید طرف ایرانی حاضر در وین می‌زند و همین تهدید باعث ایجاد اختلال در مسیر مذاکرات و توقف در پیشرفت گفت‌وگوها می‌شود.

لیز تراس، وزیر امورخارجه بریتانیا علاوه‌بر این، هفته گذشته در میان اعضای پارلمان انگلستان نیز مدعی می‌شود پیشرفت مذاکرات به اندازه کافی سریع نبوده و به بن‌بست خطرناکی نزدیک می‌شود. وی همچنین با زبانی تهدیدآمیز در ادامه اظهار می‌دارد ایران اکنون باید انتخاب کند که آیا می‌خواهد توافقی را نهایی کند یا مسئول فروپاشی برجام (توافق هسته‌ای) باشد؛ و اگر برجام فروبپاشد، همه گزینه‌ها روی میز است.

درپیش گرفتن سیاست‌های تخریبی علیه مسیر منطقی مذاکرات ازسوی انگلیس و لید تراس وزیر خارجه این کشور نخستین‌بار نیست که رخ می‌دهد. طی دوماه گذشته نیز همواره شاهد فعالیت‌های منفی بریتانیا علیه ایران و روند مذاکرات وین بوده‌ایم...

طی دو ماه گذشته که دور جدید مذاکرات هسته‌ای وین آغاز شده است کشور‌های تروئیکای اروپایی به‌دنبال فرسایشی کردن مذاکرات و امتیاز گرفتن از ایران در مسائل مختلف هسته‌ای و تحریمی بوده‌اند. آنها برای دستیابی به این هدف سعی کردند در فضای بیرون ضمن ایجاد فشار سیاسی– رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی، فرصت ایران برای رسیدن به توافق را محدود نشان دهند.

بر همین مبنا در این مدت کشورهای غربی در رسانه‌های خود سعی داشتند با وارونه‌نمایی ضمن مقصر جلوه‌دادن تیم مذاکره‌کننده‌ ایرانی بر افکار عمومی داخل کشورمان و مردم جهان نیز این‌گونه القا کنند که دولت سیزدهم به‌رغم آمادگی کامل شرایط برای رسیدن به توافق، عزمی جدی برای احیای برجام ندارد.

رفتارهای اخیر وزیرخارجه انگلستان نیز در چنین چهارچوبی قابل‌تحلیل است، درست در زمانی که مقاومت تیم مذاکره‌کننده ایرانی جواب داده است و مذاکرات روند روبه‌جلویی دارد طی می‌کند، به ناگاه لیز تراس در وین دست به تهدید تیم ایرانی می‌زند تا در مسیر پیشرفت مذاکرات اختلال ایجاد شود.

از طرفی وی در فضای بیرونی نیز اعلام می‌کند مذاکرات به بن‌بست خطرناکی نزدیک می‌شود و ایران را متهم به تلاش برای فروپاشی برجام می‌کند تا در اذهان عمومی، جمهوری اسلامی مقصر اصلی اختلال پیش‌آمده در روند مذاکرات شود، نه انگلیس و سایر کشورهای تروئیکای اروپایی!»

***

راه‌حل قالیباف برای جبران حذف ارز ترجیحی

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال۱۴۰۱ در گفتگو با صبح‌نو با اشاره به اینکه 3 راه برای جبران حذف ارز ترجیحی وجود دارد که در کمیسیون تلفیق درباره آن گفت‌وگو می‌شود و نهایتا اگر حذف ارز ترجیحی را پذیرفتند، دولت یکی از این‌ها را اجرا می‌کند، گفت: یک راه که آسان‌ترین راه است، پرداخت یارانه نقدی است. در این صورت مبلغ آن مشخص می‌شود و به جامعه هدف پرداخت خواهد شد. وی ادامه داد: دومین راه کالاکارت است که این ۶قلم که مشمول ارز ترجیحی هستند، سهمیه یارانه‌بگیران مشخص می‌شود و طی کالاکارت در فروشگاه عرضه می‌شود و یارانه‌بگیران می‌روند و سهم خود را می‌گیرند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال۱۴۰۱ ادامه داد: در این صورت گروه‌های هدف سهمیه خواهند گرفت و دیگر پول دریافت نخواهد کرد؛ راه سوم هم که بانک مرکزی زیرساخت آن را فراهم کرده کارت اعتباری است؛ در این صورت کارت اعتباری در اختیار مردم قرار می‌گیرد و یارانه‌بگیران با کارت و کدملی خود به فروشگاه‌های عامل و کارتخوان آن‌ها که به بانک مرکزی وصل است، مراجعه می‌کنند.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی افزود: هرکس با اعتباری که اعلام می‌شود خرید می‌کند که در این صورت هم این کالاها را می‌تواند بخرد و هم کالاهای دیگر را.وی تاکید کرد که نظر آقای قالیباف دومین گزینه یعنی کالابرگ است و نظر ما سومین مورد است؛ بانک مرکزی می‌گوید که ما نمی‌توانیم دومی را کامل اجرا کنیم و سیستم ما جواب نمی‌دهد.

***

جهانگیری به کارگزاران باز می‌گردد؟

به گزارش فارس،‌ ۷ سال قبل یعنی مهرماه سال ۱۳۹۳ محمد هاشمی برادر مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس دولت کارگزاران طی نامه‌ای از همه مسئولیت‌های خود در حزب کارگزاران سازندگی استعفا کرد. وی در توضیح دلیل کناره گیری خود گفته بود که این حزب در عمل، به «جبهه» تبدیل شده است.

حالا بعد از گذشت 7 سال، با رفتن غلامحسین کرباسچی و قرار گرفتن حسین مرعشی در راس حزب کارگزاران سازندگی به عنوان دبیرکل قرار است کمیته‌ای تشکیل و به اسم استفاده از تجارب اعضا و موسسان حزب کارگزاران افرادی همچون محمد هاشمی را متقاعد سازند که به حزب برگردند.

در راستای همین کمیته‌ای که توضیحات آن در بالا ذکر شد، دعوت‌نامه‌ای به اسحاق جهانگیری و مصطفی هاشمی‌طبا نیز ارسال کرده است.

***

رایزنی باهنر با بزرگان اصولگرا درباره انتخابات مجلس

علیرضا خجسته‌پور قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برنامه‌ریزی انجمن جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات ۱۴۰۲ هم گفت:‌ آقای باهنر صحبت‌هایی با بزرگان اصولگرا داشتند و تلاش‌ها ادامه دارد تا بتوانند به وحدت و انسجام هرچه بیشتر میان اعضای اصولگرا برسند. بعد از آن کارهای تشکیلاتی و حزبی درباره انتخابات ۱۴۰۲ شروع می‌شود. فعلا اولویت جامعه مهندسی اسلامی این است که بتوانیم وحدت حداکثری ایجاد کنیم.

 خجسته‌پور تاکید کرد:‌ در جریان انتخابات شورای شهر تهران، چند تکه شدن اصولگراها باعث شد شورای وحدت، شورای ائتلاف و جبهه پایداری لیست جداگانه‌ای از خود منتشر کنند اما با وجود اختلاف سلیقه‌ها، در انتخابات ریاست جمهوری وحدت حول محور آقای رئیسی شکل گرفت. این موضوع نشان داد که با وجود اختلاف نظر و سلیقه می‌شود وحدت ایجاد کرد. 

وی در پایان گفت:‌ همه تلاش، امیدواری و انتظار ما این است که به سمت وحدت حداکثری برویم البته قرار نیست کسی از مواضع و ایدئولوژی خودش کوتاه بیاید، وحدت ما ایدئولوژی نیست. احزاب مختلف اصولگرا می‌خواهند در موضوعات خاصی مثل انتخابات مجلس یا ریاست جمهوری به وحدت حداکثری برسند. تلاش این است که وحدت ۱۰۰ درصدی شود، اما اگر نشد امیدواریم این مسیر به خوبی پیش برود. جلسات و بحث‌ها ادامه دارد، در بعضی از موضوعات اختلاف سلیقه و نظر نیز هست اما بعضی مواقع باید یکی از مواضع خود کوتاه بیاید تا قدمی برای وحدت حداکثری برداشته شود.  

***

امیرعبداللهیان برای سیاست‌خارجی اتاق فکر تشکیل داد

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از اولین اقدامات حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بعد از اخذ رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی، تشکیل «اتاق فکر سیاست خارجی» با شرکت ۱۰ نفر از اساتید برجسته دانشگاه‌های کشورمان در زمینه روابط بین‌الملل، علوم‌سیاسی، حقوق بین‌الملل و اقتصاد به عنوان اعضای شورای اندیشه‌ورز اتاق فکر است که هر هفته در جلسات راهبردی موضوعات سیاست خارجی، روندها و گلوگاه‌ها را بررسی و به وزیر امور خارجه ارائه می‌دهند.

انتخاب اساتید از طیف‌های متفاوت نیز تأکیدی بر نگاه فراجناحی دولت سیزدهم و اهمیت اندیشه‌ورزی، مصالح و منافع ملی کشور در دکترین سیاست خارجی است.

در نظامنامه اتاق فکر سیاست خارجی ۱۴ کمیته علمی و تخصصی متشکل از ۷۵ نفر از اساتید و متخصصین نیز به عنوان بازوی اتاق فکر در نظر گرفته شده است.

از مهم‌ترین این کمیته‌ها نیز می‌توان به کمیته دیپلماسی اقتصادی، علمی و فناوری هوشمند، کمیته دیپلماسی رسانه‌ای، فرهنگی، کمیته کشورهای آمریکایی و اروپایی، کمیته شرق و اوراسیا، کمیته هسته‌ای و انرژی پاک، کمیته دیپلماسی حقوقی و حقوق بشر، کمیته دیپلماسی مقاومت و کمیته آب و رودخانه‌های مرزی اشاره کرد.

ریاست این اتاق فکر نیز بر عهده امیرعبداللهیان است.

***

منابع ارزی ایران در بانک عراقی آزاد شد

وزارت صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه‌ای به همه انجمن‌های صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی با اشاره به ظرفیت‌های ایجاد شده برای استفاده از منابع ارزی ایران در بانک tbi عراق از آنها خواست که اقلام پیشنهادی وارداتی خود را با قید فوریت اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخشی از این نامه به همه انجمن‌های صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی اعلام کرده است: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در استفاده از منابع ارزی موجود در بانک tbi عراق جهت تامین واردات اقلام مورد نیاز کشور، خواهشمند است فهرست پیشنهادی دستگاه متبوع را با در نظر گرفتن اولویت‌های کالایی کشور و عدم درج کالاهای تحریمی در لیست، تدوین و در اسرع وقت به این سازمان ارسال کنید.

***

ویلای وزارت نیرو در حریم رودخانه کرج تخريب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز در خصوص تخریب ویلا‌های وزارت نیرو در حریم رودخانه‌ها گفت: کمتر از دو هفته قبل ریاست قوه قضائیه مطابق گزارشی که در خصوص تصرفات صورت گرفته در بستر رودخانه کرج در جاده چالوس ارائه شده بود دستور دادند که نسبت به اجرای قوانین و مقررات و آزادسازی اقدام بشود؛ و با توجه به اینکه یک ساختمان قدیمی متعلق به قوه قضائیه هم در این بستر رودخانه قرار داشت ریاست قوه قضائیه دستور دادند آغاز آزادسازی با تخریب ساختمان متعلق به قوه قضائیه صورت پذیرد که هفته قبل آزادسازی انجام شد.

ساختمان دومی که بعد از ساختمان قوه قضائیه دستور تخریب آن صادر شد ساختمان متعلق به وزارت نیرو است که در حاشیه و بستر رودخانه کرج در پایین دست سد امیرکبیر قرار دارد و با اقداماتی که صورت گرفته امروز صبح این شاختمان نیز تخریب و بستر رودخانه در این قسمت هم آزادسازی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری البرز گفت: ١٩ ساختمان مربوط به یازده دستگاه حاکمیتی یعنی نهاد‌های دولتی، عمومی و نظامی است.

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۳۸۹۳۵۸۲۱:۱۰:۴۰ ۱۴۰۰/۱۱/۹
زیاد جدی نگیرید احمدی نژاد را و چند سالی هست برای عوام پسند حرف های تو خالی زیاد می زند
ناشناس۲۳۸۹۳۶۲۲۱:۱۵:۳۴ ۱۴۰۰/۱۱/۹
راه چهارم و بهترین راه دادن این پول به تولید کنندگان این چند محصول است
ناشناس۲۳۸۹۷۲۱۱۰:۵۳:۰۵ ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
درود بر آقا محمود احمدی نژاد.
ناشناس۲۳۸۹۷۲۴۱۰:۵۴:۴۸ ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
آهای کسائی که صحبت از فایزر ومدرنا میکردید طبق شواهد فایزر که کاری برای آمریکائیها نکرد.
علی کریمی۲۳۸۹۹۲۰۱۳:۴۹:۵۹ ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
اگر احمدی نژاد علیه امنیت ملی اقدامی انجام داده چرا با ایشان برخورد قانونی نمی شود؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین