اتمام حجت رئیسی با بانک‌ها/ گزارش خطیب‌زاده از آخرین وضعیت مذاکرات وین/ دستور اژه‌ای برای تخریب بنای قوه قضائیه در حاشیه رود چالوس

گروه سیاسی الف،   4001027067 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

اتمام حجت رئیسی با بانک‌ها/ گزارش خطیب‌زاده از آخرین وضعیت مذاکرات وین/ دستور اژه‌ای برای تخریب بنای قوه قضائیه در حاشیه رود چالوس

آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۱۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۳۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۱۹۶ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۲ هزار و ۹۵ نفر رسید.

آمار واکسیناسیون در ایران

بنابر اعلام وزارت بهداشت، تا کنون ۶۰ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۶۸۵ نفر دُز اول، ۵۳ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۳۱۲ نفر دُز دوم و ۱۲ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۹۷۸ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در کشور تزریق کرده‌اند.

مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۲۶ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۹۷۵ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۴۲۸ هزار و ۷۹۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

***

اتمام حجت رئیسی با بانک‌ها

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهور صبح امروز در نشستی با تیم اقتصادی دولت و مدیران عامل بانک‌های خصوصی و دولتی پنج دستور ویژه به مدیران نظام بانکی صادر کرد.

بازنگری در نظامات و مقررات بانکی به نفع مردم و اجرای عدالت از جمله دستورات رییس‌جمهور به مدیران ارشد بانکی بود که از آنها خواست حداکثر تا پایان سال کارگروهی به‌منظور بازنگری در نظامات و مقررات بانکی توسط بانک مرکزی تشکیل شود و اعلام نتیجه کند.

سخت‌گیری بر بدحساب‌های حرفه‌ای، تسهیل پرداخت وام به مردم و اعتبارسنجی در ارائه تسهیلات خُرد به آنها به‌جای وثیقه و ضامن و همچنین استرداد سود مازاد دریافتی از مردم، واگذاری بنگاه‌های تولیدی تملیک شده توسط بانک‌ها و راه‌اندازی یا واگذاری سریع واحدهای تملک شده تولیدی از دیگر فرامین رییس‌جمهور در این نشست بود. 

آیت‌الله رئیسی همچنین به مدیران بانک‌ها تأکید کرد به بدهکاران بدحساب میدان ندهند و اسامی آنها را منتشر و دست‌شان را از منافع عمومی قطع کنند.

منتظر خبرهای خوب باشید

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره این نشست در توییتی نوشت: «تغییر به نفع مردم محور جلسه امروز رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت با مدیران عامل کلیه بانک‌های دولتی و خصوصی است؛ منتظر خبر های خوب باشید.»

***

برنامه مکتوب دولت برای حذف ارز ترجیحی تقدیم مجلس شد

به گزارش ایسنا، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱  در جمع خبرنگاران گفت: دولت برنامه اجرایی حذف ارز ترجیحی و شیوه جبران تاثیرات آن در معیشت مردم را به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تقدیم کرد.

وی افزود: این برنامه در کمیسیون تلفیق و در کارگروه مشترکی با دولت بررسی خواهد شد و این کمیسیون نظر نهایی خود را درباره اجرای آن و در راستای تقویت معیشت مردم در صورت حذف این ارز اعلام خواهد کرد.

زارع با تاکید بر لزوم حفظ آرامش معیشتی مردم کرد: اولویت اصلی مجلس کمک به دولت برای تقویت معیشت مردم است و چنانچه در بررسی برنامه مکتوب دولت به این جمع بندی برسیم که دولت قدرت توامان برای حذف ارز ترجیحی و حمایت دقیق و اطمینان بخش از معیشت مردم را دارد، به قوه مجریه برای اجرای آن کمک خواهیم کرد.

***

گزارش خطیب‌زاده از آخرین وضعیت مذاکرات وین

به گزارش ایسنا، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین روند مذاکرات وین اظهار کرد: در راستای گفت‌وگوهایی که تاکنون انجام شده بسیاری از جداول آماده شده است. ستون‌های این جداول نیز آماده است. بخشی از پرانتزها پاکسازی شده‌اند. در مورد ایده‌ها نیز تا حدود بسیار زیادی توافقاتی انجام شده است و در حال تبدیل شدن به جملات و کلمات هستند. البته موضوعات باقی‌مانده،‌موضوعات کلیدی هستند که نیاز به اخذ تصمیمات خاص سیاسی دارد به خصوص از طرف واشنگتن و آن‌ها باید تصمیمات خود را در مورد مسائل باقی‌مانده به خصوص موضوع رفع تحریم‌ها اعلام کنند.

این دیپلمات ارشد کشورمان گفت:‌ اگر این اتفاقات در بازگشت تیم‌های مذاکره‌کنندگان کشورها به وین رخ دهد می‌توان گفت با سرعت خوبی به سمت رسیدن به یک توافق پایدار و قابل اتکا در حال حرکت هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در پاسخ به سوال دیگری در مورد برگزاری کارگروه ترتیبات اجرایی در جریان برگزاری مذاکرات وین تصریح کرد:‌ اختلافات مهمی در وین باقی مانده که مهمترین اختلاف سرعت نامناسب حرکت طرف‌های مقابل به ویژه آمریکا در ارائه ابتکارات است. ایران در موضوعات مختلف ابتکارات خوبی داشته است. در موضوعات فنی مذاکرات پیشرفت‌های خوبی داشته است ولی در بحث رفع تحریم‌ها،‌ گفت‌وگوها منوط به تصمیمات سیاسی شده که در طرف مقابل هنوز اتخاذ نشده و معطل مانده است. ابتکاراتی از سوی آن‌ها دیده نمی‌شود و بیشتر شنونده بوده‌اند. ایران در این مدت تلاش کرده ابتکارات خوبی ارائه دهد و براساس این ابتکارات پیشرفت‌هایی حاصل شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اظهارات وزیر خارجه آمریکا در مورد مذاکرات وین و همچنین  برخی از ددلاین هایی که در مورد زمان باقی مانده برای رسیدن به توافق مطرح می‌شود،‌ گفت:‌ما به وزیر امور خارجه آمریکا توصیه می‌کنیم که تمام تلاش خود را به کار بگیرد که پلان A به نتیجه برسد فکر می‌کنم پلن B برای هیچ کشوری جذابیت ندارد و وزیر خارجه آمریکا بهتر از هر کسی می‌داند که هر کشوری برای خودش پلن B دارد و شاید پلن B ایران برای آن‌ها جذابیت نداشته باشد.

***

توضیحات خاندوزی درباره آغاز اجرای توافق 25 ساله با چین

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در گفت و گو با خانه ملت؛ در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا با توجه به اعلام وزیر امور خارجه کشورمان مبنی بر آغاز توافق ۲۵ ساله ایران و چین، گفت‌وگوهای بین دستگاهی و وزارتخانه‌ای برای اجرای این توافق انجام شده است یا خیر، گفت: اجرایی شدن یک تفاهم بلند مدت 25 ساله مستلزم آن است که در سطح پایین‌تر و در سطح قراردادهای دستگاهی و بخشی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اکنون هر کدام از وزارتخانه‌ها به طور مثال صمت، نیرو، نفت و ... در حوزه‌های مرتبط به خود با طرف چینی وارد مذاکره شده‌اند تا به یک قرارداد برسند و بعد از آغاز این قراردادهاست که عملا سرمایه گذاری و رشد مدنظر ما، اجرایی خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: براساس اطلاعات من تاکنون این قراردادها به مرحله انعقاد نهایی و آغاز اجرا نرسیده است و این موضوع مستلزم مذاکرات اولیه بود که در سفر اخیر امیرعبداللهیان به چین و صحبت‌هایی که با همتای چینی خود داشت، مقدمات لازم انجام شده است.

خاندوزی اظهار کرد: از این پس وزارتخانه‌ها هرکدام به تناسب قراردادهای حوزه خود ورود پیدا کرده و با جزئیات چند ساله و اینکه با چه قیمت و در چه سطح سرمایه گذاری انجام شود، کار خود را آغاز می کنند.

***

جدایی کرباسچی از کارگزاران

فردا نوشت: ابتلای غلامحسین کرباسچی به کرونا و البته پست اینستاگرامی محمد قوچانی درباره او بر این شائبه دامن زده است که حزب کارگزاران سازندگی یا دچار انشعابی پنهان شده است یا آنکه در آستانه انشعاب قرار دارد. قوچانی در دلنوشته‌ای ضمن اشاره به سابقه همکاری مطبوعاتی‌اش با کرباسچی به نکته مهمی اشاره می‌کند؛ آنکه «در اوج توجه سیاسی و اجتماعی کنار گذشته شد»...

اشاره قوچانی به انتخاب سید حسین مرعشی به سِمت دبیرکلی حزب کارگزاران است که چندی پیش در شورای مرکزی این حزب تصمیم‌گیری شد و آن‌طور که گفته می‌شد کرباسچی از سوی اعضای حزب کنار گذاشته شد. البته مرعشی در چندوقت اخیر یعنی بعد از انتخابش به عنوان دبیرکل حزب کوشیده است فضای داخل حزب را آرام نشان دهد و این جابه‌جایی را یک اتفاق طبیعیِ حزبی نشان دهد؛ چنانکه او در گفت‌وگو با روزنامه «شرق» حتی بار مسئولیت را بر دوش خود کرباسچی انداخت و گفت که او همیشه اصرار داشته از مسئولیت دبیرکلی کنار برود.

هرچند این سخنان باتوجه به گزاره‌های متعدد از اختلافات درونی کارگزاران درست به نظر نمی‌رسد زیرا مشاهده کردیم به محض تغییر دبیرکل، روزنامه متبوع حزبی یعنی «سازندگی» به‌طور موقت تعطیل شد که علتش هم گویا امتناع کرباسچی از ادامه فعالیت بود و در شرایطی که تقریبا تمام بودجه «سازندگی» بر عهده کرباسچی بود، انتظار می‌رفت بعد از او روزنامه تعطیل شود اما از آن‌سو مرعشی در رقابتی با کرباسچی «سازندگی» را احیا کرد اما دیگر نه با سردبیری محمد قوچانی، بلکه با سردبیری اکبر منتجبی.

البته این به معنای آن نیست که قوچانی از سوی مرعشی کنار گذاشته شده بلکه شاید بتوان گفت قوچانی خود هنوز خود را در تیم کرباسچی تعریف می‌کند. در این بین کرباسچی هم به سرعت اعلام کرد که روزنامه «هم‌میهن» مجوزهای لازم برای انتشار را دارد و اگر قوچانی بپذیرد می‌تواند سردبیری آن را برعهده بگیرد...

با در نظر داشتن همه اینها می‌توان گفت که عصر کرباسچی در کارگزاران تمام شده است و گرچه مرعشی در سال‌های اخیر نقش دبیرکل در سایه را ایفا می‌کرد اما اکنون به طور رسمی او و موافقانش از کرباسچی عبور کرده‌اند؛ هرچند در ظاهر می‌خواهند بر وجود این تنش‌ها که شبیه به انشعاب است، سرپوش بگذارند.»

***

پیش‌بینی بانک جهانی از افزایش رشد اقتصادی ایران

به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش جدید بانک جهانی، متوسط رشد اقتصادی ایران در هشت سال دولت‌های یازدهم و دوازدهم ۱.۴ درصد بوده است.

در گزارش بانک جهانی با اشاره به ثبت دو رشد منفی بالای ۶ درصد در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ از بهبود رشد اقتصادی ایران در سال ۱۳۹۹ خبر داده شده و درباره علت آن آمده است: در جمهوری اسلامی ایران، تأثیر همه‌گیری کرونا بر بخش خدمات محدود شد و تولید نفت و فعالیت‌های صنعتی دوباره احیا شد و کاهش رشد اقتصادی را به حداقل رساند.

بر اساس تحلیل بانک جهانی، در سال ۲۰۲۲   کاهش محدودیت‌های   کووید-۱۹ به نفع بخش خدمات خواهد شد و بهبود تدریجی در بخش نفت، کمی بیشتر خواهد شد و نهایتا سبب افزایش رشد اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

بانک جهانی پیش‌بینی کرده است که رشد اقتصادی ایران در سه سال اول دولت رئیسی (۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲) به طور متوسط به ۲.۶ درصد افزایش یابد.

***

سه دیپلمات ایرانی در جده مستقر شدند

 به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در دوم دی ماه ۱۴۰۰ در یک نشست خبری با "فواد حسین "وزیر خارجه عراق در تهران با اشاره به نقش بغداد در برگزاری چهار دور مذاکره بین ایران و عربستان اعلام کرد: عربستان سعودی با صدور ویزا برای سه تن از دیپلمات‌های ایران به عنوان دیپلمات‌های مستقر در سازمان کنفرانس اسلامی در جده موافقت کرده  و ویزای این دیپلمات های دریافت شده است، او همچنین به تازگی در مصاحبه با الجزیره صدور روادید برای دیپلمات های ایرانی برای حضور در جده را  نشانه ای مثبت و خوب  عنوان کرد.

بر اساس این گزارش این سه دیپلمات طی روزهای اخیر راهی جده شده‌اند و قرار است بعد از ۶ سال نمایندگی ایران در سازمان همکاری اسلامی فعالیت خود را مجددا  در جده آغاز کند.

فعالیت دفتر نمایندگی ایران در جده در سال ۱۳۹۴  و در پی قطع روابط ایران و عربستان بعد از حمله عده‌ای  به سفارت این کشور در تهران و کنسولگری آن در مشهد تعطیل شد.

***

انتقاد سایت اصولگرا از سهم‌خواهی نمایندگان

رجانیوز نوشت: «با وجود تمایل دولت برای کسب مشورت از تمامی کارشناسان و صاحب‌نظران، اما در هفته‌های اخیر تلاش جریان‌ها و برخی نمایندگان مجلس برای معرفی گزینه‌های مطلوب خود جهت تصدی شرکت‌های دولتی از مسیر طبیعی خود خارج شده است.

این تلاش‌ها در برخی موارد به شکلی عجیب مصداق دخالت در امور قوه مجریه تلقی شده و صراحتا بر خلاف اصل تفکیک قوا در قانون اساسی است. از سوی دیگر نحوه پشتیبانی رسانه‌ای برخی اقدامات نمایندگان فرضیه لابی‌های سازماندهی شده برای تصاحب برخی شرکت‌ها را تقویت می‌کند.
 
از سوی دیگر اما مقاومت وزرای اقتصادی دولت در برآورده کردن درخواست‌های غیرمنطقی برخی نمایندگان، موجب ایجاد مشکلاتی از جمله طرح سوال و تذکر در مجلس شده است. اقداماتی که طبق اطلاع خبرنگار ما از فضای عمومی مجلس، حتی مورد نقد جدی اکثریت نمایندگان نیز قرار گرفته است.
 
حسب اطلاع خبرنگار ما، سه مورد از سوالات طرح شده از وزرای صمت، اقتصاد و کار، به طور مستقیم با ناکامی برخی نمایندگان در مسیر سهم‌خواهی از شرکت‌های این وزارتخانه‌ها مرتبط بوده است.
 
گفته می‌شود نمایندگانی که در حمایت از مدیران دولت گذشته با تحقیق و تفحص از مجموعه‌های اقتصادی بزرگی چون «شستا» و «فولاد» و برخی صندوق‌های بازنشستگی مخالفت داشتند، حالا و با تغییرات مدیریتی صورت گرفته سعی دارند تا منافع خود را در ارتباط با مجموعه‌های فوق‌الذکر حفظ کنند.»

***

دستور اژه‌ای برای تخریب بنای قوه قضائیه در حاشیه رود چالوس

غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در نشست شورای عالی قوه قضاییه با بیان اینکه یکی از آسیب‌های ناشی از ساخت‌وساز‌ها در بستر و حریم رودخانه‌ها ناظر بر مسائل زیست‌محیطی و تهدید سلامت شهروندان است، به مشاهدات خود از ساخت‌وساز‌های غیرقانونی در حاشیه و بستر رودخانه‌ها در جریان سفر به استان البرز اشاره کرد و گفت: طی سفری که به استان البرز داشتم مشاهده کردم که بعضاً در حاشیه رود‌هایی که منبع آب شرب تهران محسوب می‌شوند، ساخت‌وساز‌هایی صورت گرفته و مراکز تفریحی نظیر ویلا و رستوران ساخته‌شده است؛ در استان البرز در حدود ۱۲ کیلومتر در حاشیه رود چالوس تعداد قابل‌توجهی از دستگاه‌های دولتی در بستر و حریم رودخانه اقدام به ساخت‌وساز کرده‌اند که لازم است محیط‌زیست در این موردنظر کارشناسی خود را اعلام کند، چون به نظر می‌رسد این امر ازلحاظ زیست‌محیطی واجد آسیب‌های جدی است چراکه رود چالوس از منابع تأمین آب شرب تهران است.
 
رئیس عدلیه گفت: یکی از دستگاه‌هایی که در حاشیه رود چالوس اقدام به ساخت‌وساز کرده، قوه قضاییه است که یک بنای کوچک قدیمی مربوط به سالیان قبل است و دستگاه دیگر وزارت نیرو است؛ من به رئیس دادگستری استان البرز تأکید کردم که نظر کارشناسی محیط زیست در این زمینه اخذ شود و اولین ساخت و سازی که باید قلع‌وقمع شود بنای مربوط به قوه قضاییه است و پس‌ازآن بنای مربوط به وزارت نیرو باید تخریب شود؛ این بنا‌ها مسلماً به‌صورت خلاف ساخته‌شده‌اند و در داخل بستر رودخانه می‌باشند و ما تأکید کردیم که در این زمینه به سایر دستگاه‌ها هشدار داده شود و برای اعمال قانون نسبت به آن‌ها زمان تعیین شود.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۳۷۶۱۱۸۲۱:۲۷:۰۹ ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
چه کسی جوابگوی افزایش روزانه قیمتها است؟ قیمت برنج، گوشت، و بسیاری از کالاها چنان در حال افزایش هستند که برای خیل عظیمی از مردم مدتها است که دست نیافتنی شده اند.
ناشناس۲۳۷۶۶۲۵۱۱:۳۴:۰۰ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
از بازرگام بپرس!!!!!!
ناشناس۲۳۷۶۶۴۶۱۱:۴۹:۴۵ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
مردم چوب انتخاب غلط شون در سالهای 92 و 96 را می خورند روحانی باید پاسخگوی وضع موجود باشد.
ناشناس۲۳۷۶۱۲۱۲۱:۳۰:۱۳ ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
جماعتی در داخل کشور با تشکیل باندهای فساد اقتصادی، تنها به منافع خویش می‌اندیشند. ادامه این روند اقتصاد جامعه را فلج کرده است.
ناشناس۲۳۷۶۱۲۶۲۱:۳۸:۵۹ ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
ماجرای درخواست کمک ۴۸ میلیاردی علی فروغی ( مدیر شیکه 3) از حجت الله عبدالملکی، وزیر کار برای ساخت مسابقه میدون چیست؟
ناشناس۲۳۷۶۱۳۴۲۱:۴۴:۴۰ ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
علیرضا دبیر: از آمریکا خوشم نمی‌آید، گرین کارت را پس دادم! به این می گویند استدلال منطقی!
ناشناس۲۳۷۶۱۵۳۲۲:۲۵:۴۲ ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
شهرداری تهران با کدوم مجوز ؛ قبض عوارض نوسازی رو که تا پارسال مبلغ سالانه ۱۲۰ هزار تومن بود رو امسال کرده ۴۰۰ هزار تومن ؟!!!!! چند برابر آخه ؟ مگه نمیگید تورم ۲۵ درصده ؟!!! پس چرا پایبند ۲۵ درصد تورم نیستید توی درآمدتون ؟!!
ناشناس۲۳۷۶۶۴۸۱۱:۵۱:۱۷ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
اصلاح طلبان شهرداری تهران را با 55 هزار میلیارد تومان بدهی تحویل دادند و باید پاسخگو باشند.
برادر شهید۲۳۷۶۳۶۷۰۷:۴۹:۰۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
جناب خطیب زاده راست وحسینی بگو تا پایان کار این دولت مسئله برجام حل میشود یا نه اگری عمری از ان باقی بماند ما مردم ایران باقی مانده عمرمان یک نفس راحتی بکشیم یا نه--اقای جواد ظریف یا چیزی میگفت- شما هم صحبت پلان A وB میکند-نکند دو فردای دیگر-پلانc-d-e-fووووووو اضافه شود انوقت کار سختی درپیش خواهیم داشت کار رو تا پابان امسال قیچی کنید دیگه طافت مان طاق شده-دیگه صبری نمانده قربون اون تیبت برم الهی
ناشناس۲۳۷۶۶۵۳۱۱:۵۳:۲۸ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
درس عبرت برجام این بود که هرگز نباید به مذاکره با دولتهای بدعهد و خبیث دلخوش کنیم.
ح ر۲۳۷۶۳۸۰۰۸:۰۵:۳۴ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
به حق که جناب رئیسی و اژه ای دو بازوی همگن برای سروسامان اوضاع آشفته سیستم اداری و قضایی و ووووو مملکت هستند.
ناشناس۲۳۷۶۳۹۳۰۸:۱۸:۵۸ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
به شما قول می دهم با این اوضاع اقتصادی که شاهد هستیم، به زودی بین افراد بر سر سطلهای زباله دعوا می شود!
ناشناس۲۳۷۶۶۵۱۱۱:۵۲:۳۰ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
هنر روحانی و جهانگیری این بود که مردم ایران را درگیر فقر و فلاکت و گرسنگی کردند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین