آموزش‌های حضوری مدارس تا پایان آذر ماه اجرایی می‌شود

گروه اجتماعی الف،   4000823136

معاون وزیر آموزش و پرورش کلاس‌های حضوری مدارس را از سیاست‌های دولت دانست و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا آخر آذرماه آموزش‌های حضوری به‌صورت کامل در همه مدارس محقق می‌شود.

 سید جواد حسینی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش و پرورش استان بوشهر توسعه همه جانبه را از خواسته همه کشورها و دولت مردان دانست و اظهار داشت: زیرساخت توسعه در همه جوامع نظام تعلیم و تربیت است.

به گزارش تسنیم از بوشهر، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور نهاد تعلیم و تربیت را برای جوامع تحوّل‌آفرین دانست و بیان کرد: نهاد اصلی مبتنی بر توسعه جوامع، تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش و سازمان اصلی تحول، مدارس محسوب می‌شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش کلاس درس را واحد تحوّل‌آفرین دانست و خاطر نشان کرد: مدارس و کلاس درس جعبه سیاه جامعه در عرصه تحول و پیشرفت هستند.

وی با بیان اینکه نیروی کارآمد و توسعه‌ای امروز جامعه نتیجه فعالیت دیروز مدارس هستند افزود: مدرسه امروز نتیجه آن در فردا جامعه مشخص می‌شود.

حسینی معلمان را کارگزاران اصلی تحول در جامعه دانست و افزود: معلم میزان الحراره جامعه و محور تعلیم و تربیت، رشد و توسعه و پیشرفت جوامع انسانی است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور توجه به پیوست آموزش و پرورش در همه وزارتخانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: کشورهای پیشرفته به تعلیم و تربیت توجه ویژه‌ای دارند که برخی جوامع پیوست آموزش و پرورش در همه وزارتخانه‌ها را انجام داده‌‌اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش شرایط کرونایی را مورد اشاره قرار داد و افزود: در 2 سال گذشته در شرایط کرونایی آموزش‌‌ها به سمت فضای مجازی هدایت شد و  کیفیت آموزش در بین دانش‌آموزان 50 درصد کاهش داد ولی جایگزینی مناسبی در شرایط کرونایی در جلوگیری از تعطیلی مدارس محسوب می‌شود.

حسینی، پلتفرم شبکه اجتماعی شاد را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: در این شرایط ضمن استفاده از فناوری‌های نوین آموزشی روش‌های یادگیری را تغییر داد ولی معلمان با تولیدات محتوا آموزش ابتکارات مهمی ارائه دادند که درخور تحسین است.

وی به بازگشایی مدارس و آموزش حضوری پرداخت و با اشاره به اینکه این مهم از سیاست‌های دولت است تصریح کرد: آموزش‌‌های حضوری در مدارس آغاز شده که با برنامه‌ریزی انجام شده تا آخر آذرماه آموزش‌های حضوری به‌صورت کامل در همه مدارس محقق می‌شود.

معاون وزیر آموزش و ‌پرورش مهرماه امسال را از پیچیده‌ترین و سخت‌ترین دوران تحصیلی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: آموزش‌های حضوری، فضای مجازی و ترکیبی در دستور کار و خدمات و فعالیت معلمان قابل ستایش است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه در دوران کرونا 30 درصد دانش‌آموزان تجهیزات آموزشی از جمله تبلت و موبایل نداشتند تصریح کرد: 361 هزار تبلت با همکاری سازمان‌ها، نهادها، خیران و دیگر ادارات تهیه و تحویل دانش‌آموزان شد که از 5 استان موفق در این عرصه بوشهر یکی از این استان‌ها است.

حسینی با بیان اینکه از 12 هزار دانش‌آموز نیاز به تجهیزات آموزشی در استان بوشهر تاکنون 62 درصد آنان به این امکانات مجهز شده‌اند افزود: 4500 دانش‌آموز دیگر نیازمند تبلت هستند که 4.5 میلیارد تومان اعتبارات ملی و بخشی هم از منابع استانی برای تأمین تبلت دانش‌آموزان استان بوشهر پرداخت می‌شود.

علی موحدی به‌عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی شد

وی در این آیین با  معرفی علی موحدی به‌عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از خدمات علیمراد کرمی قدردانی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم شرایط سخت جنگ اقتصادی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: دشمنان با ترفندهای گوناگون و راه‌اندازی جنگ اقتصادی درصدد  ناامید کردن مردم هستند.

محمد تقی ایرانی با بیان اینکه ملت ایران در همه صحنه‌های انقلاب مقابل دشمنان ایستاده‌اند گفت: دشمن با تحریم‌ها و ایجاد ‌مشکلات اقتصادی در جنگ تمام عیار اقتصادی قصد دارد شعارهای انقلاب اسلامی را کم رنگ کند تا پول نفت در سفره مردم نیاید.

وی با اشاره به اینکه دشمن معیشت و اقتصاد مردم را نشانه گرفته است افزود: دشمن که در عرصه‌های مختلف شکست خورده این بار با هدف قرار دادن معیشت و اقتصاد، قصد دارد فشار بر مردم افزایش دهد.

بیشتر بخوانیدآموزش حضوری 57 هزار دانش‌آموز گلستانی از امروز آغاز شد
اولویت آموزش حضوری دانشگاهها با دروس عملی است
بازگشایی دبیرستان‌ها از 15 آبان ماه/ بلاتکلیفی آموزش حضوری دبستانی‌ها
معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه با اتحاد و همبستگی ملت ایران از این شرایط سخت عبور می‌کنند خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی و تولید انسان‌های کارآمد نقش مهمی دارد که تحقق مطالبات فرهنگیان یک اصل مهم است.

ایرانی خدمات فرهنگیان در شرایط کرونایی در آموزش دانش‌آموزان را ستود و افزود: ان‌شاءالله با آموزش‌های حضوری آن عقب ماندگی‌های دوره کرونا جبران شود.

آموزش حضوری دانش‌آموزان در اولویت است

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر توجه به بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری را یک اصل مهم دانست و گفت: تقویت زیرساخت‌های آموزشی در ابعاد مورد توجه قرار دارد.

علی موحدی از خدمات ارزشمند علیمراد کرمی در دوران پست مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر قدردانی کرد.

ارتقا شاخص‌های تحصیلی در استان بوشهر

علیمراد کرمی هم ارتقا شاخص‌های تحصیلی در استان بوشهر در ابعاد گوناگون برشمرد و گفت: جایگاه آموزشی استان در زمینه نمرات دانش‌آموزان، کنکور سراسری ارتقا یافته است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  19. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  20. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  21. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  22. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  23. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین