دلایل محبوبیت کشور کانادا بین متقاضیان مهاجرت

گزارش بازرگانی،   4000721065 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

کانادا یکی از کشور هاییست که در سال های اخیر تعداد متقاضی هایی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند بسیار افزایش داشته و یکی از کشور های محبوب برای مهاجرت محسوب می شود. در ادامه قصد داریم تا به بررسی دلایل محبوبیت این کشور و بهترین روش های مهاجرت به این کشور از طریق شرکت سیمرغ اردلان بپردازیم .

چرا کانادا ؟

امنیت بسیار بالا در کانادا

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید باید بدانید که کانادا یکی از کشور هایی ست که در آن سطح امنیت بسیار بالا و نرخ جرم و جنایت بسیار پایین است. همچنین طبق اعلام سازمان جهانی GPI کانادا در رتبه ششم از نظر امنیت در جهان به عنوان یک مکان برای زندگی می باشد .

سهولت دریافت اقامت

در کشور کانادا دریافت اقامت بسیار آسان تر از سایر کشور ها از جمله آمریکا، انگلیس، آلمان و دیگر کشور های اروپایی می باشد. برای همین افراد مهاجرت به کانادا را نسبت به مهاجرت به آلمان و یا مهاجرت به یونان ترجیح می دهند در صورتی که این کشور ها نیز از نظر مهاجرتی کشور های مهاجر پذیری هستند که شرکت سیمرغ اردلان علاوه بر اقامت کانادا قادر است تا برای مهاجرت به این دو کشور نیز کمکتان کند.

هزینه تحصیل مناسب و مدارس دولتی رایگان

کانادا یکی از کشور هایی ست که دارای بالاترین سطح آموزشی در جهان می باشد. همچنین فرزندان افرادی که مقیم این کشور هستند می توانند از سن 5 سالگی تا 18 سالگی از تحصیل رایگان در این کشور بهره ببرند و برای دانشگاه نیز در صورتی که در دانشگاه های دولتی کانادا پذیرفته شوند همچنان به صورت کاملا رایگان به تحصیل خود ادامه دهند. به همین دلیل است که اکثر افراد می خواهند از طریق مهاجرت تحصیلی به این کشور مهاجرت کنند و مهاجرت به کانادا را به مهاجرت به یونان ترجیح می دهند.

فرصت های شغلی عالی

نرخ بیکاری در کشور کاندا از سال 1970 تا کنون رو به کاهش بوده به علت آنکه نرخ جمعیت سالمندان این کشور رو به افزایش است و با بازنشسته شدن آن ها فرصتا های شغلی برای جوانان فراهم می شود همچنین این موضوع یکی از دلایل مهمی است که کانادا را تبدیل به کشوری مهاجر پذیر کرده است تا بتواند از نیروی جوان و فعال و باهوش به نفع خودش استفاده کند. همچنین میزان حقوق برای شاغلین در این کشور مخصوصا افراد متخصص بسیار افزایش داشته چرا که کانادا با بحران کمبود افراد متخصص رو به رو شده است.

اقتصاد موفق

در واقع کشور کانادا یکی از اعضای اقتصادیG7 می باشد که در کنار کشور های آمریکا،آلمان،فرانسه،انگلستان،ژاپن و ایتالیا قدرتمند ترین اقتصاد های جهان را تشکیل می دهند. بازار کار کشور کانادا بسیار پر رونق بوده و نرخ تورم بسیار پایین و تقریبا رو به صفر می باشد. از این رو می توان کانادا را یک از محبوب ترین کشور ها برای مهاجرت دانست.

خدمات درمانی رایگان

از مهم ترین دلایل محبوبیت کشور کانادا برای مهاجرت می توان به خدمات درمانی رایگان و دولتی آن اشاره کرد. در کشور کانادا بر خلاف آمریکا که هزینه های درمانی را تماما خود شخص پرداخت می کند و بسیار هم گران قیمت است، تمامی هزینه های درمانی را برای افراد مقیم این کشور دولت پرداخت می کند و برای آن ها نیز رایگان است.

راه های مهاجرتی کانادا

بهترین روش برای مهاجرت به کانادا سرمایه گذاری است. شرکت سیمرغ اردلان مهاجر قادر است تا برای شما از طریق سرمایه گذاری (خرید سهام-خرید شرکت آماده) در طی مدت 6 الی 8 ماه کاری اقامت کانادا را کسب کند. این روش یکی از آسان ترین و پر سود ترین روش های مهاجرت به کانادا است که در تمام این مدت شرکت سیمرغ اردلان تمامی کارهای اداری و مهاجرتی شما را انجام خواهد داد و شما نیازی نیست تا کار خاصی برای مهاجرت آسان خود انجام دهید و با خیال راحت می توانید تمامی امور مهاجرتی و اداری خود را به شرکت سیمرغ اردلان با داشتن سال ها تجربه در زمینه مهاجرت و رزومه موفق کاری بسپارید .

سیمرغ مهاجرت یک شرکت  موفق است که در زمینهٔ خدمات مربوط به مهاجرت به این کشور فعالیت می‌کند و به تمامی مهاجرین عزیز مشاوره های عالی و رایگان ارائه می دهد.
تجربهٔ مدیر سیمرغ مهاجرت، به عنوان مدیر موفق با امور مهاجرتی سبب شده است که شبکه‌ای قابل اعتماد و حرفه‌ای بخش‌های مختلف سیمرغ مهاجرت را شکل بدهد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۲۳۹۴۵۴۱۵:۲۷:۲۶ ۱۴۰۰/۷/۲۱
اینکه برای کسب شهروندی کانادا مجبور باشی سوگند وفاداری به ملکه انگلستان بخوری خیلی حقارت آمیزه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

آخرین عناوین