از پوستر دیواری بجای کاغذ دیواری استفاده کنید!

گزارش بازرگانی،   4000720090


اگر از طرح های تکراری کاغذ دیواری خسته شده اید، پیشنهاد ما استفاده از پوستر های دیواری است. تصاویر خیره کننده سه بعدی با استفاده از پوستر دیواری بدست می آید.

http://file.tesmino.ir/reportage/35497038/image_4d3a92f74e59664ec890e3c40c17facf73087e7f.png

در کاغذ دیواری ها تصاویر تکراری بوده و به هر جای دیوارها بنگرید یک تصویر تکراری خواهید دید. با پیشرفت هایی که در زمینه صنعت دیوارپوش ها به دست آمده، استفاده از پوستر دیواری بسیار مرسوم شده است. در پوستر دیواری امکان پیاده سازی مناظر مختلف بسته به سلایق گوناگون وجود دارد.

پوستر دیواری در مورد کارایی همانند کاغذ دیواری است، با این تفاوت که در پوستر یک تصویر همانند پازل برای دید فراهم می شود. پوستر های سه بعدی بسیار چشم نواز بوده و برای زیبایی دکوراسیون بسیارمناسب هستند. حال در مورد نوع خاصی از پوسترها، به پوستر سقفی می توان اشاره نمود که تصاویر ویژه سقف را می توان به این وسیله بر روی سقف های مکان های مختلف درج نمود.

چاپ پوستر دیواری

برای چاپ پوسترهای دیواری و سقفی نیاز به کار بردن تجهیزات پیشرفته چاپی است تا بتوان تصاویر زیبا و سه بعدی را بر روی آن فراهم آورند. از این رو مراکزی که برای چاپ پوسترها اقدام می نمایند از تجهیزات خاص چاپی استفاده می کنند. انتخاب طرح ها نیز سلیقگی بوده و تنوع طرح ها به حدی است که امکان انتخاب برای افراد با علایق مختلف بسیار آسان است.

برای چاپ روی پوسترها می توان از جنس های مختلفی استفاده کرد که همان جنس در مورد کاغذ دیواری نیز قابل استفاده است، تنها تفاوت کلی بین این دو در طرح کلی است. جنس های پی وی سی برای پوسترها مناسب تر بوده، زیرا قابلیت های ویژه نظیر شست و شو را برای آن فراهم می کند و تازگی و نو بودن پوستر و کاغذ دیواری را فراهم می آورد. جنس پوسترها را می توان از چرم، پارچه و ... انتخاب نمود که هر یک شرایط خاص خود را داشته و هزینه متفاوتی را برای چاپ نیاز دارند.

طرح های شیک با استفاده از پوسترهای دیواری

هیچگاه شما نمی توانید با روش های سنتی نظیر گچ کاری، رنگ کاری و ... طرح های زیبا نظیر پوستر دیواری و سقفی را برای محیط زندگی خود فراهم آورید. تنوع طرحی در مورد پوسترها به حدی است که با سلیقه های مختلف می توان طرح دلخواه را انتخاب کرد. این در حالی است که امکان سفارش طرح دلخواه در واحدهایی که عملیات چاپ را خودشان انجام می دهند وجود دارد.

http://file.tesmino.ir/reportage/35497038/image_e01fb1b7f07a9c2f32f0310dd039d9d59ba01b9d.png

تنوع طرح ها بسیار بالا است، به عنوان مثال از طرح های طبیعت و مناظر می توان استفاده کرد و برای کسانی که علاقه مند به طبیعت هستند، منظره های بی بدیل را فراهم نمود. تصاویر گل ها بر روی پوسترهای طرح طبیعت بسیار زیبا است.

طرح های هنری نیز زیبایی خاصی را برای محیط زندگی فراهم می آورند، تصاویر مکان های تاریخی و سنتی نیز از دیگر طرح های مناسب بوده که علاقه مندان بسیاری دارد. پوسترها را می توان با توجه به گروه های سنی مختلف انتخاب کرد، به عنوان مثال برای کودکان و نوجوانان طرح های مخصوص این سنین فراهم شده است که والدین می توانند با توجه به سلیقه کودک خود انتخاب طرح دلخواه را داشته باشند.

پوستر دیواری سه بعدی نوعی از پوستر دیواری است که از طرح سه بعدی برای چاپ استفاده می کند، این طرح ها در طبیعی تر نشان دادن تصاویر نقش بسزایی داشته و افراد از دیدن آن ها لذت بیشتری می برد.

طرح های مخصوص سقف نیز کارایی مختلفی داشته و بسته به مکان های مختلف می توان از پوستر سقفی زیبا استفاده کرد. نصب سریع و آسان پوسترها در کنار  قابلیت شستشو و امکان فراهم شدن طرح های مختلف بر روی پوستر از مزایای آن محسوب می شود.

قیمت پوسترهای دیواری

نصب و راه اندازی پوستر دیواری برای دکوراسیون داخلی روشی ارزان و مناسب محسوب شده که با سایر روش ها قابل دسترس نیست. در تعیین قیمت نهایی، جنس متریال مورد نظر برای چاپ و ابعاد چاپی از اصلی ترین عوامل محسوب می شوند.

پوستر بسته به ابعاد بدست آمده تعیین قیمت می شود. با این وجود بین پوستر دیواری و پوستر سقفی بسته به جنس مورد استفاده برای چاپ، قیمت متفاوتی تعیین می شود.

برای خرید پوسترها چه کنیم؟

برای خرید پوسترهای دیواری و سقفی بایستی مرکزی معتبر در این زمینه را بیابید. برای خرید پوسترها می توانید به روش حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید.  اگر روش غیر حضوری را برای خرید پوسترها بر می گزینید، با رجوع به وب سایت های و فروشگاه های آنلاین در این زمینه به راحتی می توانید طرح دلخواه خود را با جنس مناسب آن خریداری نمایید.

یکی از وب سایت های آنلاین در این زمینه، وب سایت لودیکور با آدرس دامین www.lodikor.ir است که در آن هزاران طرح زیبا برای مخاطبان گرد آوری شده است، جهت اطلاعات تکمیلی می توانید با شماره تماس ۰۹۱۹۲۲۲۷۸۸۰ تماس بگیرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  15. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  16. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  17. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  22. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  23. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین