کلاس ورزش آنلاین چیست + فواید ورزش آنلاین

گزارش بازرگانی،   4000720025

ورزش آنلاین یک سبک جدید از ورزش در عصر تکنولوژی است. داشتن راه‌های خلاقانه برای فعالیت بدنی یا ورزش در خانه برای تناسب اندام و رعایت یک سبک زندگی سالم برای سلامت کلی و تناسب اندام، برای همه‌ی ما ضروری است و این مهم امروزه به کمک تکنولوژی بسیار راحت و در دسترس همه‌ی ماست.

صرف نظر از این که تازه می‌خواهید سفر تناسب اندام خود را آغاز کنید یا می‌خواهید اهداف جدیدی را برای سلامتی خود تعیین کنید. کلاس‌ ورزش آنلاین یا ورزش آنلاین در خانه می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد.

 

ورزش در خانه

تمرین‌های ورزشی می‌تواند یکی از مثبت‌ترین تجربه‌های فرد در طول زندگی باشد اما گاهی اوقات امکان رفتن به باشگاه برای فرد وجود ندارد. این روزها با شیوع ویروس کرونا اکثر افراد در خانه به سر می‌برند و به دور کاری روی آورده‌اند. در شرایطی که در خانه ماندن و یک جانشینی باعث کرختی و بیحوصلگی می‌شود، فعالیت ورزشی می‌تواند روحیه‌بخش و نشاط‌آور باشد. ورزش کردن مزایا و فواید بسیاری برای بدنمان دارد. علاوه بر تناسب اندام و کاهش وزن می‌تواند باعث تقویت قلب و عروق، تقویت استخوان‌ها، تقویت خلق خو، آرامش اعصاب، تقویت سیستم ایمنی و تقویت حافظه نیز شود.

تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که به صورت مداوم ورزش می‌کنند شانس ابتلا به بیماری‌های مختلف در آنها تا نزدیک یک سوم کاهش می‌یابد. ورزش منظم به تقویت عملکرد سلول‌های سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و تغییرات هورمونی که در اثر استرس و ... اتفاق می‌افتد را کنترل می‌کند.

ثابت شده که تمرین ورزشی مداوم موجب کاهش اضطراب، افسردگی، تنظیم وتعدیل میزان استرس وحتی پیدایش دید مثبت‌تری نسبت به زندگی می‌شود. پس بد نیست که خانه را به باشگاه ورزشی تبدیل کنیم و ورزش در خانه را شروع کنیم. شاید خیلی با ورزش آشنا نباشیم اما باید دست به کار شویم و با ورزش‌های ساده، چالش برانگیز و اثربخش روحیه و انرژی را افزایش دهیم. باتوجه به اینکه اغلب ما آپارتمان نشین هستیم و فضای آپارتمان‌ها محدود است، باید به سمت ورزش‌هایی که متناسب با محیط و فضاهایی است که در اختیار داریم، حرکت کنیم. بنابراین ورزش آنلاین از بهترین گزینه‌های در دسترس برای همه‌ی ماست.

کلاس ورزش آنلاین چیست؟

به کمک تکنولوژی، ثبت نام در کلاس ورزش مجازی یا بسیار ساده شده است و به کمک ابزارهای تناسب اندام، ساعت‌های ورزشی، اپلیکیشن‌های مختلف و... ما به بیشمار برنامه تمرینی آنلاین دسترسی داریم که می‌توانیم در هر زمان و هر مکان با یک کلیک ورزش کنیم. این دسترسی تا حدی است که گویا می‌توانیم بهترین مربی ورزش را از هرکجای دنیا در جیب خود حمل کنیم یا او را به اتاق نشیمن خود بیاوریم.

ولی با گزینه‌های بسیار و اطلاعات زیادی که این روز‌ها در مورد ورزش آنلاین وجود دارد، امکان دارد برای پیدا کردن بهترین مربی ورزش یا بهترین حرکات ورزشی سردرگم شویم. اما جای نگرانی نیست چرا که بسیاری از مربیان ورزشی با فعالیت در فضای مجازی شما را برای تمرین اصولی و علمی تشویق می‌کنند.

اگر به انجام ورزش آنلاین علاقمندید می‌توانید از مهارت‌های حسن موسوی استفاده کنید. حسن موسوی مربی آمادگی جسمانی، مربی پیلاتس، مربی تی آر ایکس و مربی فانکشنال دارای مدرک معتبر از فدراسیون ورزش‌های همگانی و همچنین مدرک معتبر بین المللی است و سابقه‌ی چندین سال مربیگری حرفه‌ای را دارد.

کلاس ورزش آنلاین حسن موسوی برای اکثر افراد مناسب است و شما می‌توانید به راحتی با او در منزل، محل کار یا هرجایی که امکان دارید و از هرکجای دنیا تمرین کنید. این تمرینات که با هدایت حسن موسوی ارائه می‌شوند و با هر سطح آمادگی جسمانی مطابقت دارند، تقریبا برای اغلب افراد قابل اجرا هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که زندگی شما را آسان‌تر ‌کنند و نوید یک تمرین دل انگیز، عرق آور، افزایش دهنده‌ی انعطاف و تقویت کننده قوای بدنی را به شما می‌دهند.

فواید ورزش آنلاین

1. صرفه جویی در زمان

برای کسانی که مشغله فراوانی دارند، برنامه ریزی برای رفتن به باشگاه و متعهد ماندن به ورزش روزانه بسیار دشوار است. اما این افراد با پیوستن به یک کلاس ورزش آنلاین این توانایی را دارند که به راحتی تمرین کنند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهند این است که از تخت بیرون بیایند، لباس بپوشند و آماده تمرین شوند. با داشتن برنامه تمرینی آنلاین و صرفه جویی در زمان، می‎توان سبک زندگی سالمی داشت و به تناسب اندام دلخواه رسید.

2. دسترسی همیشگی به مربی

یافتن یک سالن بدنسازی یا استودیوی ورزشی که اهداف سلامتی شما را برآورده کرده و نزدیک شما نیز باشد یک چالش بزرگ است. از آنجا که تمرین آنلاین در هر تلفن هوشمند، لپ تاپ یا تلویزیون در دسترس است، می‌توانید هر جا که هستید تمرین کنید و دسترسی همیشگی به مربی داشته باشید. برای مثال می‌توانید تمرینات خود را در تعطیلات ادامه دهید، یا حتی در خانه دوستان و آشنایان تمرین کنید.

3. مقرون به صرفه

هزینه اکثر کلاس‌های ورزش آنلاین بسیار کمتر از کلاس‌های حضوری یا آفلاین است. این امر تا حدی به دلیل کاهش هزینه‌های سربار و تا حدی به دلیل مخاطبان بیشتر و فرصت بهتر برای فروش برنامه‎‌ی تمرینی به افراد بیشتر است. در واقع، برای شرکت در بسیاری از برنامه‌های تمرینی آنلاین باید هزینه‌ی بسیار ناچیزی پرداخت کنید، به ویژه اگر شما به توجه شخصی نیازی نداشته باشید.

 

ورزش آنلاین مناسب چه افرادی است؟

به طور کلی ورزش آنلاین مناسب همه افراد جامعه است. تمام گروه های سنی و جنسی می‌توانند مربی آنلاین داشته باشند و ورزش خود را زیر نظر او شروع کنند.

ورزش آنلاین مناسب افراد شاغل

می‌دانیم که افراد شاغل در مشاغل مختلف ورزش را به کلی کنار گذاشته‌اند و سلامت خود را در خطر قرار داده‌اند. دلیل منطقی‌ای نیز برای این موضوع وجود دارد و آن هم این است که این افراد زمان کافی برای رفتن به باشگاه ندارند. لذا بهترین انتخاب برای افراد پرمشغله ورزش کردن به صورت آنلاین است.

ورزش آنلاین مناسب مادران و زنان خانه دار

شاید کمترین درصد ورزش کردن در کل کشور متعلق به زنان خانه‌دار باشد. زیرا بانوان خانه دار یا مادرانی که دارای فرزند هستند به طور کامل زمان خود را باید در خانه و در کنار فرزندان بگذرانند. لذا همه‌ی این عزیزان ورزش را کنار گذاشته‌اند و با آسیب‌های بدنی زیادی در میان سالی و پیری مواجه می‌شوند. بنابراین ورزش آنلاین بهترین انتخاب برای این افراد است، چراکه در هر زمان و هر مکانی به تمرین ورزشی دسترسی دارند.

ورزش آنلاین مناسب سالمندان

در دوره سالمندی قوای روحی و جسمی هر دو به نحو قابل ملاحظه‌ای روند کاهشی پیدا می‌کنند. برای همین رفتن به باشگاه ورزشی راحت نیست و ممکن است با سختی و مشقت همراه باشد. این همان جایی است که برنامه‌های ورزشی آنلاین می‌توانند فرآیند ورزش کردن را هموار کنند. افراد سالمند می‌توانند بدون رفت و آمد، بدون آنکه در ترافیک معطل شوند و هر زمان که وقت دارند در روز یا شب تمرینات ورزشی آنلاین را انجام دهند. پس اگر می‌خواهید از مصائب سالمندی، بازوهای شل، پوکی استخوان، قامت خمیده و دیگر عوارض سالمندی در امان بمانید و فعالیت بدنی داشته باشید، بهترین روش شرکت در کلاس ورزشی آنلاین است.

 

مربی ورزش آنلاین

امروز با پیشرفت تکنولوژی ورزش‌هایی مثل بدنسازی و فانکشنال، ایروبیک، یوگا، پیلاتس و حتی هنرهای رزمی قابلیت آموزش و تمرین به صورت غیرحضوری و آنلاین را دارند. در برخی کشورها، ورزشکاران ورزش‌هایی مثل گلف و تیراندازی نیز به صورت مجازی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

اگر درنظر دارید که به جای ورزش در باشگاه یا ورزش در خانه زیر نظر مربی آنلاین، تمرین کنید. این کار با توجه به پیشرفت تکنولوژی از هرکاری برای شما راحت‌تر است. اما شاید سوال شما این باشد که چگونه می‌توان مربی آنلاین تناسب اندام پیدا کرد؟

شما حداقل به دو روش می‌توانید یک مربی آنلاین ورزشی موفق پیدا کنید. اولین مورد از طریق تلفن همراه شما است، می‌توانید به راحتی جستجو کرده و از وب سایت‌های مختلف بهترین مربی ورزشی آنلاین را انتخاب کنید. گزینه دوم ارتباط با یک مربی شخصی محلی یا ملی اثبات شده یا توصیه شده است که برنامه‌های ورزشی را بصورت آنلاین ارائه می‌دهد.

پیدا کردن یک مربی آنلاین ورزشی متخصص و مناسب کمی پیچیده تر از دیدن یک عکس خندان از اوست. شما باید یک مربی آنلاین ورزشی موفق را بر حسب پارامترهای مختلفی بررسی و انتخاب کنید.

غالبا افراد براساس نظراتی که درباره یک مربی شنیده اند، برای ورزش کردن به او مراجعه می‌کنند. توصیف‌ها و رضایت‌ها به جای خود، اما شما برای انتخاب یک مربی ورزشی آنلاین باید به دوره‌هایی که او گذرانده، آموزش‌هایی که دیده و گواهینامه‌هایی که دریافت کرده نیز دقت کنید. این موارد در واقع نشان دهنده‌ی توانایی‌های یک مربی است که قطعا برای مفیدتر واقع شدن او ضروری است. حتما دقت کنید که مربی ورزش آنلاین شما، دوره‌های مرتبط را گذرانده باشد و تجربه‌ی برگزاری کلاس‌های حضوری را نیز داشته باشد.

مربیانی که تجربه‌ی برگزاری کلاس‌های حضوری را دارند، مشخصا در کار خود خبره ترند و می‌توانند بهتر به شما آموزش دهند. داشتن تجربه‌ی میدانی برای یک مربی ورزش آنلاین لازم و ضروری است و او را از دیگر مربیان متمایز می‌کند. چراکه چنین مربی با تجربه‌ای با آسیب‌هایی که ممکن است در طول تمرین به شما وارد شود، آشناست و همه‌ی این مراحل را پشت سر گذاشته است. در واقع در مربیان با تجربه نوعی از دانش و توانایی وجود دارد که آن را زیست کرده‌اند.

 

مربی ورزش در خانه

همه‌ی افراد عضلات حجیم و شکم شش تکه نمی‌خواهند. برخی می‌خواهند وضعیت خود را بهبود ببخشند، یا سبک زندگی سالمی را انتخاب کنند. در اینجا تمایز آموزش‌های حسن موسوی با دیگر مربیان مشخص می‌شود. آموزش‌های حسن موسوی ترکیبی است از تمرینات پیلاتس، تمرینات فانکشنال و تمرینات هوازی که به شما کمک می‌کند تا تعادل، تقارن، تمرکز، تناسب، انعطاف و قدرت را در بدن خود بازیابی کنید و به ذهن و جسمی قدرتمندتر از قبل برسید.

رویکرد حسن موسوی آموزش سبک زندگی سالم به شماست. همه می‌دانند که باید روی سبک زندگی، فعالیت بدنی و وضعیت جسمی و ذهنی خود کار کنند، اما نمی‌دانند چگونه!؟ بنابراین، اگر به دنبال مربی ورزشی متخصص هستید که هم بر فعالیت ورزشی شما نظارت کند و هم سبک زندگی سالمی را برایتان ترسیم کند با حسن موسوی (hassanmousavi.ir)تماس بگیرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین