درد دل مردم| مجلس مواظب اثرگذاری کانون وکلا بر مصوبه خود درباره کسب و کار باشد/ امکان ثبت نام خودرو را برای تغییر خودرو فرسوده فراهم کنید/ گزارش های مردمی فساد پیگیری نمی شود

گروه اجتماعی الف،   4000628069
درد دل مردم| مجلس مواظب اثرگذاری کانون وکلا بر مصوبه خود درباره کسب و کار باشد/ امکان ثبت نام خودرو را برای تغییر خودرو فرسوده فراهم کنید/ گزارش های مردمی فساد پیگیری نمی شود

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

  • شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


    چند نکته :
    ۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
    ۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
    ۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
    ۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
    ۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
    ۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

                                                                                             ********************************

    30 شهریور 1400

     

    • متاسفانه گروهی از کانون های  وکلا برای جلوگیری از طرح تسهیل ورود به حرفه وکالت راحت وارد مجلس شده و اطلاعات غلط به نماینده ها می دهند تا طرح با تغییر موارد به نفع کانون ها تصویب شود از طرفی ده ها هزار حقوقدان بیکار نمی توانند به صورت برابر وارد مجلس شده و از حق خود دفاع کنند لذا از مسولان مجلس و نماینده ها می خواهیم تحت تاثیر لابی های کانون وکلا واقع نشوند و توجه کنند زندگی مرفه اکثر وکلا در اثر بیکار نگه داشتن ما حقوقدانان است.

     

    •  وقتی عراق شرط دو دز واکسن نداشته چرا شما این کارو کردید. نوجوانی که زمان واکسن نیست چرا باید از حق زیارت محرومش کنید

     

    • با سلام 
      بنده سخنان امروز جناب اژه ای در خصوص حمایت از گزارشگران فساد برایم شعارجالب توجهی بود چون بنده  چندین بار گزارش فساد را با نام وبدون نام در سامانه ای که سازمان بازرسی اعلام نموده در خصوص یک باند مافیای بورس و شرکت پیمانکاری داده ام اما دریغ از پیگیری و حمایت شما پیشکش باشه خواهشمداست حداقل پیگیری کنید

     

    • چندروز پیش برای یک کار اداری به شهرستان سنندج یکی از شهرستانهایی که عمده مردم آن از برادران اهل سنت هستند رفتم. و ابتدا اذعان می کنم که برادران اهل سنت اهانت یا توهینی به مقدسات ما شیعیان نمی کنند اما نکته جالب توجه این بود دریکی ازادارات که بنده کارداشتم تمام درو دیوار پراز پلاکاردهایی با مضامین قمربنی هاشم یا ابوالفضل و و...بود که دریک استان سنی نشین این موارد بی شک  سبب تفرقه در بین شیعه وسنی می گردد و اگر رعایت گردد مودت و دوستی بیشتر می شود و راه را برای سواستفاده کنندگان و افراطیون هر دو طرف بسته خواهد شد .

     

    • خودروی من بیش از 12 سال عمر دارد. می خواهم خودروی جدید بخرم. ولی امکان ثبت نام ندارم چون خودرو به نام دارم. این قانون را با چه منطقی تصویب کرده اند؟
      ضمنا چند سال قبل قرار بود گمرکی واردات خودرو بتدریج کاهش یابد ولی این طرح بدلیل مخالفت خودروسازها متوقف شد. در این کشور کسی نیست که کمی فکر کند که ما بجای  تولید خودرو بی کیفیت می توانیم مونتاژ خودرو و ساخت قطعات خودرو داشته باشیم و اینقدر مردم را بخاطر حمایت از خودروسازی داخلی در تنگنا نگذاریم

       با وجود کم آبی و کاهش شدید بارش در سطح کشور هر روز صبح در سطح شهر تهران کارکنان خدماتی اکثر دستگاه های دولتی نظیر بانک ها و حتی حاکمیتی با فشار آب محوطه بیرونی و پیاده رو ساختمان هایشان را شستشو داده و در واقع با فشار آب جارو می کنند.

     

    • حدف دفترچه بیمه تأمین اجتماعی مشکلات عدیده ای برای بیماران ایجاد کرده از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عاجزانه درخواست می شود به مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی دستور دهد هر چه سریعتر این تصمیم اشتباه را که در وزارت و مدیریت سابق گرفته شد را ملغی نماید.

     

     

    29 شهریور 1400

     

    • سلام من هم خواستم بگویم قدرت در قوه قضاییه خیلی زیاد هست اما از این قدرت در جهت برقراری عدالت استفاده نمیشود ،
      بنده کارمند بانک هستم و خیلی از این سو استفاده از قدرت را به کرار مشاهده کرده ام

     

    • از چند روز قبل، شرکت مخابرات ایران از مشترکانی که سرویس اینترنت طرح غزال داشته و هنوز دوره قرارداد سرویس آنها به اتمام نرسیده، با دادن مهلت یک هفته ای خواسته سرویس خود را تغییر داده و سرویس دیگری را انتخاب کنند.  وگرنه سرویس اینترنت آنها قطع خواهد شد. با این کار عملا اینترنت را گران کرده است.
       آیا این کار شرکت مخابرات قانونی است؟ آیا این شرکت قانوناً حق فسخ یک طرفه قرارداد با مشتریانش را دارد؟ با وجود 101 روز  مانده به زمان اتمام سرویس، چرا من باید از این به بعد 2 برابر برای اینترنت بپردازم؟ آیا شرکت مخابرات نباید صبر کرده تا زمان قرارداد به اتمام رسیده و سپس آن را گران کند؟

     

    • حقوق اندک ما مستمری بگیران را به ریال میدهید و با قانونی یکطرفه و مضحک پول برق را در صورت افزایش مصرف به قیمت صادراتی یعنی دلار محاسبه میکنید! این بود عدالتی که وعده اش را میدادید!؟من بازنشسته بیمارازکجا بیاورم به جرم روشن کردن کولر یک و نیم ملیون نیم ملیون تومان بدون ریالی بدهی گذشته بپردازم. بقیه روزهای ما را چطور سر کنم؟ با این گرانی های سرسام اوری که بعد از ریاست جمهوری تصاعدی تر شده و داشتن دو فرزندتحصیل کرده با این اوضاع شما راه حلی پیش پای مان بگذارید. در کجای جهان با مردمشان چنین میکند ویکباره پول برق را ۴ برابر میکنند. ما ز یاران چشم یاری داشتیم. نگذارید باور کنیم که غلط بود انچه میپنداشیم. از این همه ظلم بخدا پناه میبریم چرا که چاره ای دیگر نداریم.تا دیر نشده کاری بکنید

     

    • کشور 8 سال توسط یک گروه وایسته به غرب اداره شد و  تا توانستند بودجه و امنیت و سلامت کشور را نابود کردن.
      با روی کار آمدن آقای رئیسی و اقدامات عالی در برنامه های خا جی و حضور در بین مردم و مبارزه جدی ایشان با فقر و فساد قطعا در آینده نزدیک بسیاری از مسائل حل خواهند شد.
      ان دوستانی که ملاقات با مردم را نمایشی می دانند قطعا در این هشت سال مدافع فساد ها بوده اند

     

    • اگر لباس بازیکنان فوتبال زن مشکلی نداشته پس اجازه بدهید هر خانمی خواست با کت کوتاه و شلوار تنگ بیاد بیرون از خونه !

     

    • جناب اژه ای ممنون از شما بابت دستور شبانه برای بازداشت معاونت و قضات مازندران اولا ولی چرا این افراد معرفی نشده اند تا قضات بدانند هزینه فساد چقدر است دوما فقط این عده نبودن مسلما این معاونت در شهرستانها هم نفوذی در شعب دارد سوما تکلیف امثال من که اسیب میلیاردی از رای نا عادلانه این افراد که درقبال رشوه رای اقناع وجدانی دادن و تجدیدنطر در استان با حیل بین تعطیلات تایید کردن احقاق حق میشد بیشتر شبیه تنبیه خانوادگی پدر و فرزندی تخلف قصات و جسارت قضات فاسد بیشتر وفقط نرخ تغییر میکنه هنوز قضات ناسالم در مازندران هستن که سند رو باطل و نادیده میگیرن و به اسانی حق رو زیر پا میگدارند

     

    • من از دولتمردان خواهش میکنم تغذیه مردم و مبارزه باگرانی واحتکار را در اولویت کارشان هرچه سریعتراقدام کنند مردم درفلاکتند آقای رئیسی قول دادن !پس چی شد

     

    • سوالی دارم: گفته میشود صدها خودرو سواری اخرین مدل ظرف دو ماه گذشته در انبار گمرک منطقه ازاد سلفچگان نزدیک تهران دپو شده است  احیانا که هیچ ربطی به مصوبه کنونی مجلس نداشته

     

    • دولت جدید فعلا در ماه عسل است امیدواریم وقتی بخود امدند فکری برای معیشت مردم بکنند چه کسی وزیر و وکیل می شود برای عموم مردم ارزشی ندارد .

     

     

    ۲۸ شهریور 1400

     

    • بیش از یک سال هست که بنده درشیراز جهت تامین دلیل به دادگاه مراجعه کرده ام تا دو کارشناس برای بررسی ادعای اینحانب مبنی بر تغییر نقشه معماری و نیز کاهش متراژ یک آپارتمان پیش خریدی درسال نود و هفت اعزام کنند ولی متاسفانه جز  وقت کشی و سردواندن هیچ اقدام مثبتی نکرده اند.
      این کار توسط خود دفتر های خدمات الکترونک قضایی در بدو مراجعه ارباب رجوع می توانند دستور انجام بدهند چون پیش نیاز تکمیل شدن و آماده شدن پرونده ها برای بررسی و قضاوت قاضی می باشد ولی متاسفانه ظاهرا این دفاتر چنین اختیاری ندارند!!!!

     

    • سلام من کارمند بانک هستم یکی از دوستان که کارمند بازنشسته اداره دارایی است امروز آمده بود شعبه و گفت همه آپارتمانهایم را فروخته ام و تبدیل به ارز کردم و دارم کارهای مهاجرتم را انجام می دهم ، فعلا مستاجرم رفته ام در سایت و دیعه مسکن برای دریافت وام ثبت نام کرده ام به نام خانمم  که ردصلاحیت زده اند ، حالا مسکن و شهرسازی آشنا نداریم برایمان درستش کند .
      خدا وکیلی چشمام داشت از حدقه بیرون می زد ، طرف 10 واحد آپارتمان داشته فروخته حالا دنبال وام 40 میلیونی ودیعه مسکنم هست.

     

    • متاسفانه دادگاه ها پر شده از قضات  کم تجربه و پرونده هایی موجود است که در پروند مشخص است که خواهان دروغ میگوید ولی فردی با نفوذ  و پولدار در منطقه است و دارای وکیل گران قیمت و با مشخص بودن پرونده رای به نفعش صادر میشود و دادگاه تجدید نظر متاسفانه بدتر از دادگاه بدوی گویا اگر ایرادی است از همکار خود نباید اشکارکند متاسفانه خیلی از ارای صادره مشکل دار بوده و حق را ناحق کردن بسیار زیاد است و شبهات در پرونده ها زیاد است قوه قضائیه باید در تمام کشور سازمانی درست کند تا به این ارا صادره رسیدگی کند و اعاده دادرسی کارساز نیست به علت انکه به جزئیات  موجود در پرونده ها نمی پردازد بلکه مدرک جدید میخواهد نه مدارک موجود در پرونده

     

    • در دادگاه تجدید نظر قاضی چنان حکمرانی میکرد و امر میکرد یک دقیقه وقت داری صحبت کنی و دیده نشدن مدارک توسط قاضی و شبهه دار بودن پرونده شده یک رویه و اگذار کردن بازرسی به خود قوه قضاییه بزرگترین اشتباه بوده چرا عدالت به این روز افتاده؟!

     

    • با گفتار درمانی و سرزده به میان مردم رفتن مشکل مان حل نمیشود، ...گرانی مرغ برنج گوشت تخم مرغ لبنیات و ارزاق عمومی، تصاعدی شدن قیمت برق، عرصه را بر این ملت شریف چنان تنگ کرده که نای نفس کشیدن ندارند،اقای رییس جمهور، ما به شما امید بسته ایم، شما را اخرین امید برای نجات مان میدانیم، نگذارید با ا دامه این روند جان فرسا از،شما هم نا امید شویم و از کرده خود پشیمان، به فکرمان باشید، البته عزم تان در تهیه و تزریق واکسن ستودنیست،به دادمان برسید

     

    • سلام،مادرم پیرم را بعلت خونریزی روده ،به بیمارستان تامین اجتماعی شفا در بابلسر بردم،بستری شد،در زمان ترخیص هزینه را آزاد حساب کردند،او بیمه کارکنان دولت دارد و دارای بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ  می باشد،گفتم مدارک را با فاکتور هزینه به من بدید به بیمه تکمیلی ببرم،گفتند:نه،شما برو از بیمه تکمیلی نامه بیار ما بقیه پول را به شما پرداخت می کنیم،آیا این اذیت کردن مردم نیست؟در شرایط کرونا باز بریم صف بایستیم و کلی دردسر بکشیم تا نامه بیاوریم، چرا نباید سیستم درمان و بیمه ما لینک باشد؟با احترام

     

    • دردادگاه تجدید نظر به تخلفات قانونی قاضی رسیدگی نمیشود و فقط به قاضی بدوی نون قرض میدهند و همدیگر را خراب نمیکنند. 
      مدارک موجود است .ولی هیچ محکمه ای همکارش را محاکمه نمیکند.

     

    • شهرداری منطقه ۵ تهران در صدد اجاره دادن تنها زمین بازی اسکیت و فوتبال کودکان واقع در خیابان مجاهد کبیر، چهارباغ شرقی جنت اباد به پیمانکاری برای ایجاد کارواش و تعمیرگاه خودرو است. آیا منفعت اقتصادی باید باعث شود تنها زمین با کاربری ورزشی و فرهنگی محله جنت آباد تبدیل به کارواش شود؟ اقای زاکانی که شعار مبارزه با فساد می دهند بسم الله.

     

    • با عرض سلام بنده نمیدانم چرا یک فکر اساسی برای قوت لایموت مردم انجام نمیشه برنج ،روغن، مرغ و  نان جزو اساسی ترین کالاهای مورد نیاز اقشار آسیب پذیر برای زندگی است .کدام قانون  جلو ورود برنج خارجی را میگیره تا برنج ایرانی از ۲۵ تومان به ۶۰ تومان برسه چرا روغن از حلبی ۴۵ تومان به ۹۱ تومان رسیده شکر از ۸ تومان به دوبرابر و نان هم همینطور تخم مرغ ۱۵ عددی به ۳۳ تومان رسیده یعنی شانه ای ۶۰ تومان ارزانترین ماهی بکیلویی ۹۰ هزار تومان، اینطوری  پیش بره تا پا یان امسال رنج مردم چند برابر میشه برای یک زندگی عادی .با سپاس از سایت الف

     

     

     

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین