خرید انواع محصولات درمان و بهبود زخم

گزارش بازرگانی،   4000429042

محصولات درمان زخم از جمله محصولاتی هستند که جهت ترمیم و بازسازی بافت‌های درگیر در زخم مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات بواسطه تاثیر بر عملکرد سلول ها و انواع آنزیم های موجود در بدن انسان باعث بهبود بافت های مختلف سلولی پس از ایجاد زخم می گردد. این فرایند را می‌توان به کمک محصولات درمان زخم از جمله محلول شستشوی زخم، پانسمان نقره و... تسریع بخشید و در نتیجه مدت درمان را به حداقل رساند. ضدعفونی کردن زخم و استفاده از محلول‌ها و پمادهای مخصوص از جمله اقداماتی است که پس از ایجاد زخم می‌توانید مورد استفاده قرار دهید تا مانع بروز عوارض خطرناک ناشی از زخم شوید.

http://file.tesmino.ir/content/35487767/image_ac58a07446cd6c7789746c82cc437c2a89e9e4ce.png

محصولات درمان زخم با توجه به نوع زخم ایجاد شده از انواع مختلف تشکیل شده است و شامل پانسمان فوم، آلژینات، پانسمان عسل، جاذب، رفع اسکار، دبرید کننده، کلاژن، اسپری زخم، انواع پانسمان نقره، انواع ضدعفونی زخم، انواع محلول شستشوی زخم و... می‌باشند.

زخم‌ها در بیماران مختلف از روش درمانی تقریباً متفاوتی برخوردار هستند به همین دلیل انتخاب نوع محصولات درمان زخم برای بسیاری از متخصصان مراقبت‌های بهداشتی، کاری پر چالش و سخت به شمار می‌آید. زیرا هزاران نوع محصول برای درمان زخم‌ها وجود دارد که آگاهی یافتن از کاربرد و مواد تشکیل دهنده آن کار بسیار دشواریست.

از طرفی بهداشتی بودن و اورجینال بودن محصولات نیز از جمله مواردی ست که باید در هنگام خرید به آن توجه بسیار داشته باشید. زیرا کوچک‌ترین آلودگی این محصولات منجر به بروز خطرات جبران ناپذیری در سلامت بیمار می‌گردد. به همین دلیل بهتر است کلیه محصولات درمان زخم را از مراکز معتبری همچون فروشگاه حافظ طب نوین(https://hafezteb.ir) خریداری کنید. این فروشگاه همواره سعی دارد که بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات درمان زخم را از معروف‌ترین برندها تهیه کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

همچنین این مرکز کیفیت و اصل بودن کلیه محصولات و خدمات خود را تضمین نموده و آرامش خاطر و اعتماد مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است. محصولات درمان زخم شرکت حافظ طب نوین کاملا استاندارد و مورد تایید وزارت بهداشت می باشد و این ویژگی،حافظ طب نوین را از شرکت های دیگر  کاملا متمایز می کند. شما با خرید محصولات درمان زخم این فروشگاه پی به تفاوت آن با سایر فروشگاه‌ها خواهید برد زیرا این محصولات علاوه بر داشتن استانداردهای لازم ،کیفیت بالا و اصل بودن آن،از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند.

در ادامه برخی از محصولات شرکت حافظ طب نوین را مورد بررسی قرار خواهیم داد و شما را با مزیت‌ها و ویژگی‌های این محصولات آشنا خواهیم کرد. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطالب همراه ما باشید.

پانسمان نقره

پانسمان نقره پانسمان‌هایی هستند که از نقره یونی تهیه شده و یکی از انواع محصولات درمان زخم محسوب می‌گردند. ترشح مداوم مقداری از نقره روی زخم توسط این پانسمان‌ها، خاصیت ضد میکروبی یا ضد باکتریایی ایجاد کرده و مانع بروز عفونت‌های باکتریایی در زخم می‌شوند. نقره نوعی آنتی بیوتیک سطحی به شمار آمده و سالیان سال است که جهت مراقبت از زخم مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه با آغشته کردن پانسمان‌ها به یون‌های نقره، و یا تولید پانسمان‌های نقره‌ای طیف وسیعی از باکتری‌ها را بر روی انواع زخم‌ها از بین می‌برند و موجب بهبودی سریع زخم‌ها می‌گردند.

http://file.tesmino.ir/content/35487767/image_193b5d38f6204bbcae901b9572b13b9ead4fcea5.png

یون‌های نقره با بلوکه کردن سیستم تولید انرژی در میکروب‌ها، منجر به مرگ آن‌ها شده و به سایر میکروارگانیسم‌های مفید بدن هیچ گونه آسیبی وارد نمی‌کند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که "پانسمان نقره" با "پانسمان آغشته به نقره"(پانسمان نقره دار) متفاوت بوده و این دو محصول به طور جداگانه جزو محصولات درمان زخم محسوب می‌شوند. بطوری که پانسمان نقره به پانسمانی گفته می‌شود که نقره خاصیت اصلی آن است و در پانسمان نقره دار به محصولاتی اشاره می‌شود که در علم پزشکی کاربردهای وسیعی دارند  مانند جوراب دیابت و همچنین در محصولات درمان زخم مانند پانسمان‌های اگزوفایبر نقره دار و...

  • برای ساخت پانسمان، یون‌های نقره به اشکال مختلف در پانسمان به کار می رود
    • در سطح مشبک خارجی پانسمان :که شامل یک یا هر دو سطح پوشش خارجی پانسمان می باشد.نقره در این نوع پانسمان مستقیما باعث مرگ باکتری ها می شود
    • در پوشش ساختار پانسمان: بکار برده می‌شود.نقره در این نوع پانسمان به سه صورت به کار می رود.
    • در ساختار لایه خارجی پانسمان
    • در ساختار لایه داخلی پانسمان
    • ترکیبی از هر دو

برای زخم‌های مختلف انواعی از پانسمان نقره طراحی و ساخته شده‌اند که شامل پانسمان فوم، هیدروژل، آلژینات، هیدروفیبر، هیدروکلوئید، فیلم پلیمری، اسپری و... است. تمامی انواع پانسمان نقره و سایر محصولات درمان زخم را می‌توانید از فروشگاه حافظ طب نوین با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید.

محلول شستشوی زخم

در کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها غالباً برای اقدامات مراقبتی و ضدعفونی زخم از محلول شستشوی زخم استفاده می‌شود. البته این محصول در منازل هم کاربرد داشته و از آن برای شستشوی انواع زخم‌ها می‌توانید استفاده کنید. با استفاده موضعی از محلول شستشوی زخم به بهبودی و ترمیم زخم خود کمک کرده و روند درمان را سرعت خواهید داد.استفاده روزانه و مداوم از محلول شستشوی زخم ممکن است منجر به نتیجه عکس و اختلال در روند درمان گردد .در نتیجه زمان ترمیم زخمتان را به تعویق اندازد. به همین دلیل متخصصین تأکید دارند که در استفاده از این نوع محصولات درمان زخم، زیاده روی نکنید و طبق دستور پزشک عمل کرده و به شکل موضعی و مقطعی از این محلول‌ها جهت شستشوی زخم استفاده نمایید.

محلول شستشوی زخم با توجه به مواد تشکیل دهنده و نوع کاربرد آن در انواع مختلف در بازار موجود می‌باشند. برخی از این

    • محلول نرمال سالین: محلول سدیم کلراید نه دهم درصد( 0.9%)
    • کلرهگزیدین گلوکونات: محلول آنتی سپتیک و ضدعفونی کننده ای می باشد که با استفاده از آب مقطر یا الکل با نسبت های متفاوت درغلظت های مختلف تهیه می گردد.
    • کلرهگزیدین گلوکونات همراه با ستریمید (ساولن): به طور سنتی جهت تمیز کردن "زخم های کثیف" استفاده می شد. ستریمید ماده  فعال با ذرات معلقی است که ویژگی ضدعفونی کنندگی دارد.
    • پراکسید هیدروژن(آب اکسیژنه): ضدعفونی کننده ضعیفی است که در مجاورت - کاتالاز- آنزیمی که درخون و بیشتر بافت های بدن وجود دارد تبدیل به اکسیژن و آب می شود.
    • اسید استیک: محلول اسیدی است که PH محیط زخم را کاهش می دهد.
    • پوویدن-آیوداین: پوویدن – آیوداین محلول iodophore است که اتم ید توسط پوویدن حمل می شود. پوویدن – آیوداین به آهستگی ید غیرارگانیک را در تماس با پوست و پرده های مخاطی آزاد می نماید. این فرم از ید کمترین میزان بروز حساسیت و تحریک کنندگی را داراست.
    • هیپوکلریت سدیم‌: هیپوکلریت سدیم ترکیب شیمیایی بسیار واکنش زا با خواص "باکتری کشی"، " بوگیر" و "سفیدکنندگی" می باشد.(Miller & Keane)

http://file.tesmino.ir/content/35487767/image_208483ec8651ecf223571f284f822967a1a8ebae.png

این‌ها برخی از انواع محلول شستشوی زخم و ضدعفونی زخم می‌باشند که جهت تمیز کردن زخم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای مشاهده تمامی محلول‌های ضدعفونی‌کننده و سایر محصولات درمان زخم از جمله انواع پانسمان نقره می‌توانید به وبسایت حافظ طب نوین مراجعه کرده و ضمن بازدید از تمامی این محصولات، از مشاوره و راهنمایی‌های متخصصین این فروشگاه نیز بهرمند شوید و بهترین و کارآمدترین محصولات درمان زخم را جهت ترمیم انواع زخم‌ها برای کلینیک و یا مصارف خانگی خود خریداری کنید. تمامی محصولات قابل عرضه توسط این شرکت مورد تأیید وزارت بهداشت بوده و از معتبرترین برندها تهیه شده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. وحدت ملی با وعده صادق

  12. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  15. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  16. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  17. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  18. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  19. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  20. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  21. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  24. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  25. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

آخرین عناوین