خدمات ۲۴ ساعته دارالترجمه مرکزی تهران

گزارش بازرگانی،   4000413029

دریافت خدمات ترجمه در سطح عالی و مورد تایید وزارت خارجه و قوه قضاییه در دارالترجمه مرکزی تهران به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین!

دارالترجمه رسمی با برگردان متون و مدارک شما به هر زبانی که نیاز داشته باشید می‌توانند نقشی مهم در سرنوشت شما ایفا کنند، از ترجمه رسمی برای مهاجرت، کار و ادامه تحصیل در کشوری دیگر استفاده می‌شود. البته ترجمه رسمی برای قراردادهای بین دولت‌ها و قراردادهای تجاری نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. مترجمان رسمی که در دارالترجمه کار می‌کنند و مهر و امضای آن‌ها برای تائید مدرک ترجمه‌شده استفاده می‌شود در آزمون جامع مترجمی رسمی قوه قضائیه شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کرده‌اند و ترجمه‌های آن‌ها اعتبار دارای اعتبار هستند. ترجمه رسمی اسناد و مدارک شما علاوه بر این به تائید قوه قضاییه نیز می‌رسند که به‌این‌ترتیب صحت آن مورد تائید مرجعی قانونی نیز باشد. با این وجود اگر در این روند اشکالی وجود داشته باشد ممکن است درخواست مهاجرت برای کار یا تحصیل فردی مورد قبول سفارت، دولت، سازمان‌های دولتی و غیردولتی و دانشگاه‌ها در کشوری دیگر قرار نگیرد؛ بنابراین ترجمه رسمی می‌تواند در آینده شما نقش مهمی ایفا کند و باید در انتخاب دارالترجمه‌ای که به‌دقت مدارک را به زبان موردنظر شما برگرداند و زمان‌بندی مناسبی مدارک ترجمه شده‌ی شما را تحویل دهد، دقت کافی را داشته باشید.

دارالترجمه رسمی مرکزی تهران با ایجاد خدمات 24 ساعته ترجمه رسمی علاوه بر کیفیت، سرعت ترجمه‌ی رسمی را نیز تضمین می‌کند.

در این مطلب می‌خوانیم:

  • دارالترجمه مرکزی تهران و خدمات شبانه روزی ترجمه رسمی
  • دارالترجمه رسمی ۲۴ ساعته و نقش آن در ترجمه رسمی مدارک

همراه با ما این مطلب را مطالعه کنید.

همانطور که گفته شد، دارالترجمه رسمی و خدمات ترجمه‌ی رسمی که در آن انجام می‌شود از موضوعات مهم در اخذ ویزا و زمان‌بندی مربوط به پروسه‌ی آن هستند. در بسیاری از موارد نیاز به ترجمه فوری، در موضوع اخذ ویزا ضرورت پیدا میکند. در چنین شرایطی انجام کارها در زمان‌بندی مقرر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

موضوع ترجمه رسمی مدارک از قسمت‌های کلیدی و مهم در بحث‌های ثبت شرکت و حتی دعاوی حقوقی نیز هست. ترجمه این نوع مدارک و ارسال آنها نیز اغلب در محدوده زمانی مشخص جا داشته و زمان‌بندی آن نیز الزامیست.

در کنار این موارد، با توجه به پاندمی کرونا در یک سال و نیم اخیر و بسته بودن بسیاری از سفارت‌ها، صف‌های طولانی متقاضیان اخذ ویزا به وجود آمده است. این متقاضیان نیاز به خدمات سریع ترجمه رسمی داشته و زمان‌بندی دریافت، ترجمه و ارسال مدارک ایشان اهمیت بسیار زیادی یافته است.

دارالترجمه رسمی ۲۴ ساعته به حل چنین مشکلاتی، کمک بسیاری کرده است. به این ترتیب خواهید توانست ترجمه اسناد و مدارک را بدون اتلاف وقت و به‌موقع به مراجع مربوطه و سفارت‌ها تحویل دهید.

چرا خدمات ۲۴ ساعته ترجمه رسمی ضرورت دارد؟

بحث ترجمه فوری مدارک و تاثیر تحویل به‌موقع آن به مراجع مربوطه بحثی طولانی است. با توجه به زمان‌بندی سفارت‌ها برای دریافت مدارک و صدور ویزا و سایر مراحل انجام کار، تهیه ترجمه رسمی مدارک و تحویل به‌هنگام آن نقش مهمی در فرآیند اخذ ویزا و ... دارد.

دارالترجمه رسمی مرکزی تهران علاوه بر انجام ترجمه رسمی به شکل روان و سلیس، اصرار زیادی نیز بر انجام مراحل کار و تحویل در زمان مقرر دارد. به‌این منظور مجموعه دارالترجمه رسمی با راه‌اندازی سرویس ۲۴ ساعته انجام خدمات ترجمه رسمی توانسته رضایت خاطر سفارش دهندگان را به‌خوبی تامین نماید.

در بسیاری موارد با توجه به تفاوت زمانی بین کشورها، صدور مدارک و زمان دریافت اسناد با ساعات اداری کشور مبدا ناهماهنگی دارد. این در حالی است که با رسیدن به ساعات اداری روز بعد احتمال از دست رفتن پروسه انتقال نیز وجود دارد!

از دیگر مزایای دارالترجمه رسمی ۲۴ ساعته نیز همین مورد است که از تاخیر و بروز مشکلات در کار تحویل مدارک مورد نیاز به سفارت یا مراجع مربوطه، جلوگیری می کند.

آیا فقط خدمات ترجمه به انگلیسی انجام می‌شود؟

در دارالترجمه مرکزی تهران تمامی زبان‌ها به صورت تخصصی و توسط مترجمین رسمی قوه قضائیه، ترجمه رسمی می‌گردند. دارالترجمه انگلیسی، دارالترجمه ایتالیایی ، دارالترجمه ترکی استانبولی و دارالترجمه آلمانی از پر کارترین بخش‌های دارالترجمه مرکزی تهران هستند. معمولا تمامی اسناد و مدارک قابل ترجمه رسمی به صورت فوری به همه زبان‌ها را دارا هستند اما تعدادی از این مدارک پر کاربردتر هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • مدارک شناسایی اعم از شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، سند طلاق و ازدواج، سند ملک و یا خودرو و …
  • مدارک علمی و دانشگاهی اعم از ریزنمرات، دانشنامه، گواهی رتبه تحصیلی و …
  • اسناد و مدارک شرکتی و حقوقی اعم از اساسنامه، روزنامه رسمی، متون حقوقی شرکت ها و …

آیا ترجمه رسمی فوری به‌حد کافی دقیق هست؟

کلیه موارد ترجمه رسمی اسناد و مدارک، با توجه و حساسیت ویژه انجام شده و سرعت در پروسه به‌هیچ عنوان جایگزین دقت نمی‌شود.

در مورد مدارک مربوط به دعاوی حقوقی، اسناد مالکیت و هویتی (مانند شناسنامه و کارت ملی) و نیز مدارک تحصیلی و اقامتی همه موارد و نکات لازم با دقت تمام اجرا می‌شود.

باید در نظر داشته باشید میزان محتوای ترجمه شده توسط یک مترجم رسمی خبره حدودا 1800 کلمه در روز است. اما در شرایطی ممکن است شخصی برای ترجمه عجله داشته و یا نیاز به ترجمه بیش از این تعداد کلمه را داشته باشد؛ به این نوع از ترجمه‌ها ترجمه فوری گفته می‌شود.

ترجمه فوری به دو قسمت رسمی و غیر رسمی تقسیم میشود.

ترجمه رسمی فوری

به طور کلی، مدارکی که احتیاج به ترجمه رسمی دارند، اما متقاضی بنا به دلایلی نیاز به انجام آنها در زمان بسیار کوتاهی دارد، ترجمه رسمی فوری گفته می‌شود.

ترجمه غیررسمی فوری

هر متنی غیر از مدارک رسمی که نیاز به ترجمه فوری داشته باشد، مانند مقالات، کتاب ها و پایان نامه ها در قسمت ترجمه غیررسمی فوری قرار می‌گیرد. این نوع ترجمه علاوه بر هزینه کمتر نسبت به ترجمه رسمی فوری در بیشتر موارد در زمان کمتری نیز آماده می‌شود.

همچنین از آنجایی که رفت و آمد برای رساندن اسناد و مدارک به دارالترجمه زمان‌بر است، برای تسریع فرآیند ترجمه و ارسال مدارک از شبکه‌های اجتماعی برای دریافت تصویر این اسناد مدارک و متون استفاده می‌شود. در واتس اپ یا سایت دارالترجمه مرکزی تهران و تنها با چند کلیک ساده کلیه مدارک مورد نظر به مجموعه دارالترجمه منتقل می‌شود. پس از انتقال تصویر مدارک فرآیند ترجمه رسمی آغاز شده و امکان پیگیری لحظه به لحظه‌ی کار نیز وجود خواهد داشت.

پس از آغاز پروسه‌ی ترجمه رسمی و در اسرع و با هماهنگی قبلی، وقت پیک معتمد دارالترجمه برای دریافت اصل اسناد و مدارک ارسال می‌گردد. در پایان کار نیز برای سرعت بخشیدن به انجام سفارش، اسناد و مدارک به همراه ترجمه رسمی آنها توسط پیک معتمد مجموعه برای مشتریان ارسال می‌گردد.

سخن آخر

برای دریافت ترجمه‌ فوری، سلیس و باکیفیت در کمترین زمان نیاز به دارالترجمه معتمد و مطمئن داریم. دارالترجمه مرکزی تهران این کار را با کمک تجربه و مهارت کادر مجرب و کارآزموده خود در کمترین زمان ممکن ارئه می‌دهد.

برخورداری از امکانات آنلاین جهت ارسال مدارک و خدمات ارسال و دریافت رایگان و سریع جهت ارسال اسناد و مدارک ترجمه شده نیز بخش دیگری از این سرعت را تضمین می‌کند.

اما شاخص مهم و تاثیرگذار اصلی در این مورد، انجام ۲۴ ساعته خدمات ترجمه است. موردی که با کیفیت همراه بوده و به تامین رضایت مشتریان مي انجامد.

لازم به ذکر است کلیه امور ترجمه و دریافت تاییده‌ و تائیدات دادگستری و امورخارجه نیز در اسرع وقت توسط دارالترجمه رسمی تهران انجام می‌شود.

برخی از خدمات دارالترجمه رسمی مرکزی تهران:

  • ترجمه فوری یک روزه
  • ترجمه رسمی فوری به همه زبان‌ها
  • پیک معتمد و رایگان به صورت نامحدود
  • ارسال اسکن مدارک از طریق سایت و شبکه های اجتماعی
  • خدمات 24 ساعته آنلاین و کاملا غیر حضوری
  • مشاوره رایگان 24 ساعته به مشتریان
  • اطلاع رسانی از تمامی مراحل ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک

همچنین دارالترجمه‌ی رسمی مرکزی نسخه‌های دوم را به صورت مادام العمر با 75 درصد تخفیف به مشتریان خود ارائه می‌کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین