درد دل مردم | به دهه شصتی‌ها وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی بدهید/ اشباع یزد با اتباع افغان، برنامه‌‌ریزی برای مدیریت آنها وجود ندارد/ پروژه‌های انتقال آب را متوقف کنید

اجتماعی،   4000412104
درد دل مردم | به دهه شصتی‌ها وام ازدواج ۱۰۰ میلیونی بدهید/ اشباع یزد با اتباع افغان، برنامه‌‌ریزی برای مدیریت آنها وجود ندارد/ پروژه‌های انتقال آب را متوقف کنید

مدتی است که در بخش «‌درددل مردم» پنجره‌ای به سوی شما گشوده‌ایم تا مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. بدیهی است در بسیاری از موارد مطرح شده امکان قضاوت برای الف وجود ندارد. به همین دلیل در انتظار پاسخ مسئولان و دستگاههای مربوطه خواهیم بود که در همین بخش منتشر خواهد شد.

شما می توانید مسایل و مشکلات خود را در بخش کامنت‌های ذیل همین مطلب ارسال کنید. این مطلب هر روز با پیام های شما بروز خواهد شد.


چند نکته :
۱- مطالب حتی المقدور کوتاه و بدون حاشیه روی نوشته و به موضوع اصلی مورد نظر پرداخته شود. در نوشتن دقت کنید مطالب، مفهوم و روشن بیان شوند.
۲- فقط مشکل و مساله خود را مطرح و از اظهار نظر یا ابراز همدردی خودداری کنید. 
۳- در صورتی که مطلب نیازمند الصاق تصویری از مدارک بود حتما به پیوست ارسال گردد.
۴- در مواردی ممکن است دستگاه مربوطه نیازمند ارتباط با نویسنده مطلب باشد در صورت تمایل نام و نام خانوادگی و شماره ای برای تماس اعلام نمایید.
۵- به مشکلات مطرح شده قبلی در این صفحه پاسخ ندهید و مشکل خود را نیز به صورت مستقل از آن ها بنویسید.
۶-بدیهی است پیامهای حاوی توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نخواهد شد.

**********************************

 

۱۴۰۰/۴/۱۶

 

  • دانشگاه محل تولید علم است آیا تولید پایان نامه ها مشکلات صنعتی و فرهنگی کشور را در شرایط محدویتها حل می کند .

 

  • خرید پالایش یکم ضرر مالی دیدیم لطفا به داد ما برسید. کمکمان کنید. با سرمایه ناچیز بیچاره شدیم

 

  • سلام در شهر یزد تعداد اتباع افغان بسیار زیاد و بیشتر از ظرفیت شهر شده است . هیچ برنامه ریزی و مدیریتی در این باره دیده نمی‌شود. بسیاری از این اتباع حتی مدارک قانونی ندارند و در کل این مساله مهم رها شده است.

 

  • درکشورهای پیشرفته اساتید دانشگاهها اعم ازدولتی وغیردولتی خودشان درآمد زایی می کنند وبه دانشجویان خود نیز که در پروژه با آنها همکاری می کنند حقوق می دهند.وهیچ استادی چشمش به دست دولت و بودجه مملکت نیست همه کار آفرین هستند.

 

  • مسئولان وزارت كشور قوه قضاييه استاندارى مازندران فرماندار نوشهر بخش دار صلاح الدين كلا بخش دار لتينگان و ساير نقاط منطقه سيسنگان اراضي ده هكتارى بزرگ و خارج از بافت و يا نزديك بافت بسرعت قطعه بندى شده و به مردم ميفروشند به هزار اسم و طرح گردشگرى و مجتمع هاى توريستى فرهنگى ووووكنار سواحل هم برج سازى ميكنند تا دير نشده منطقه نوشهر تا نور و تا محمود اباد و زمينهاى شمال كشور را از طمع و حرص زمين خواران نجات دهيد

 

  • چرا هیچ مرجع و منصبی از تخلفات گسترده دانشگاه آزاد جلوگیری نمی کند کارکنان و مدیران این دانشگاه به دانشجویان خودظلم می کنند و به هیچ دستگاه نظارتی هم پاسخگو نیستند تا کی باید به این کارتل بزرگ اقتصادی بی تفاوت بود؟!

 

  • پروژه های انتقال آب را متوقف کنید..... با پروژه های انتقال آب  حتما تالابی رودی سرزمین پر آبی خشک می‌شود تا به نقطه بی آب دیگری آب منتقل شود ....تنش های آبی زیاد می‌شود و نارضایتی مردم بیشتر می‌شود...راه حل دائم انتقال آب نیست .... انتقال آب نابودی محیط زیست و عرصه های منابع طبیعی را به دنبال دارد. هر سرزمینی با توجه به داشته ها و استعدادهای ذاتی خود باید به سمت توسعه برود اما پرژه های انتقال آب توقعات کاذب ایجاد می‌کند.

 

  • کشور نیازمند اصلاحات اقتصادی است که برای بخشی از مردم سخت و نگران کننده است، یکی از مهمترین محورهای این اصلاحات، هدفمندی یارانه هاست که منظور از آن حذف پرداخت یارانه به کالاها و انرژی، پرداخت مستقیم به افراد آسیب پذیر و بخش تولید و کاهش هزینه های دولت است که منشاء اصلی تورم بالا در کشور است. واقعا چند درصد از مردم می دانند که در صورت انجام این اصلاحات، بخش اعظمی از فسادها در زنجیره این کالاها حذف خواهد شد و کشور به شکوفایی خواهد رسید و از این سیاست، حمایت خواهند کرد. بعلاوه سیاستهای حمایتی با مشارکت مردم جهت ایجاد امنیت برای اقشار آسیب پذیر، از ضرورتهای ایجاد تحول ساختاری است.

 

  • مسئولان اگر نمیتونن کشور رو اداره کنند، استفعا بدن. آخه چند تا کشور وضع برقش مثل ماست؟ هر روز هم یک بهانه میارن. مگه بقیه کشورها مشکل گرما و غیره ندارن؟ چجوری حل میکنن؟

 

  • پرداخت وام ازدواج بر اساس سن بی‌عدالتی است ریاست محترم دیوان عدالت اداری کشور تصویب پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی برای زوجه زیر ۲۳ سال و زوج زیر ۲۵ سال، بی‌عدالتی و بی‌توجهی به میلیون‌ها دهه شصتی مجردی است که به دلیل مشکلات متعدد در تأمین شغل و مسکن، سن ازدواجشان به تأخیر افتاده است.لازم به ذکر است سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ اوج انفجار جمعیت بود و بسیاری از متولدین اواخر دهه ۵۰ و ابتدای دهه ۶۰ با مشکلات فراوان اقتصادی و شغلی مواجه بودند که موجب تأخیر در ازدواجشان شده است.خواهشمندیم با بررسی و تجدید نظر در قانون مذکور جلوی این تبعیض را بگیرید.

 

۱۴۰۰/۴/۱۵

 

  • با عرض سلام و وقت بخیر و تشکر از مطالب خوبتان وضعیت حقوق و مزایای کارکنان و خصوصا اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی موضوعی نیست که بتوان براحتی از کنار آن گذشت، حقوق یک هیات علمی در مرتبه مربی یا استادیار در دانشگاه آزاد بحدی پایین است که اساسا قابل بیان نیست. تاسفبارتر اینکه مرتبا در راستای هرچه محدودتر کردن این حقوق ناچیز و اندک از ترفندهای جدید در قالب بخشنامه های مختلف استفاده می شود مانند بخشنامه الف و ب که به عبارت ساده با تقسیم بندی غیرمنصفانه اعضای هیات علمی به دو گروه الف و ب، عملا از همین حقوق اندک گروه ب کم می کند و به حقوق گروه الف اضافه می کند.البته توجیهاتی که برای چنین کاری درنظر گرفته میشود واقعا عجیب است به عنوان مثال هیات علمی بر اساس این بخشنامه و بخشنامه های مشابه موظف شده است برای دانشگاه کاریابی و کارآفرینی کند و در غیر اینصورت به گروه ب هل داده میشود و به تبع آن کاهش همین حقوق و مزایای اندک و ناچیز.در صورتیکه هیچگاه در زمان استخدام چنین وظیفه ای برای هیچیک از اعضای هیات علمی مشخص نگردیده بود و این بحث کاریابی و کارآفرینی برای دانشگاه مطلب جدیدی است و عملا کمبود دانشجو و کم کاری دانشگاه در یافتن درآمدهای جایگزین به گردن اعضای هیات علمی بینوا گذاشته می شود. بهرحال امیدوارم با انعکاس این مطالب، به درددل اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی که در وضعیت معیشتی رقت باری قرارگرفته اند کمی توجه شود. وضعیت درآمدی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با کمترین میزان دریافتی در تمام ارگانها و سازمانهای دولتی و غیردولتی قابل مقایسه نیست.

 

  • حقوق کارمندان قوه قضائیه بسیار پایین است حتی پایین تر از معلم ها....تا حالا به دادسرا ها امده اید و شلوغی و حجم کار بالای آنجا را دیده اید؟ در حالی که یک کارمند دادگستر شغلی بسیار سخت و پر تنش و پر مسولیت با حجم بالای کاری و ارباب رجوع فراوان و سر و کله زدن با انواع جرایم قتل و کلاهبرداری و آورم ربایی و غیره هستند. آنوقت برخی عزیزان آموزش پرورش به این قشر گیر می دهند که بعد از سالها چرا حقوق آنها می خواهد زیاد شود و برای بزرگ نمایی از واژه ۳ برابر کردن حقوق استفاده می‌کنند در حالی که در بهترین حالت با اجرای قانون تسری حقوق کارمندان زندان 2 برابر هم نمی شود.آیا حقوق های نامتعارف برخی شرکت های دولتی و برخی ادرات وابسته به بانک ها و وزارت نفت و نیرو و بهداشت و شهرداری و وزارت اقتصاد را نمی بینند!. یک کارشناس اتاق عمل 16 میلیون حقوق میگرد اما یک مدیر دفتر بازپرسی 6 میلیون,! کارمندان عدلیه در همه جای جهان بالاترین دریافتی را دارند چرا که باید به اجرای عدالت و مبارزه با فساد بپردازند اما در ایران کمترین دریافتی را دارند. آیا معلم عزیز ما فکر می کند کار کارمند زندان راحت هست؟... حد زدن افراد خاطی و مراقبت از قاتلین و متجاوزین کار ساده ایست!؟ بهتر نیست رسیدن به عدالت در پرداخت حقوق و مزایا را از نجومی بگیران شروع کنیم؟

 

  • لطفا فکری به حال ده ها هزار فارغ التحصیل بیکار حقوق بکنید اکثریت وکلا در کشور اصطلاحا پول پارو می کنند و با نفوذ در مراکز تصمیم گیری نمی گذارند برایشان رقیب کاری بوجود اید تا بتوانند زندگی مرفهی با بیکار نگه داشتن ما در کسب و کار ازاد وکالت داشته باشند

 

  • با سلام از زمان شروع وضعیت کرونایی اینجانب در روز های کاری مسیر دفتر کار خود تامنزل را پیاده طی مینمایم برای گذر از بزرگراه مدرس ناگذیر میبایست در تقاطع  میر داماد از پله برقی استفاده نمایم  به جرات میتوانم بگویم در اغلب روز های هفته پله برقی خراب و درب ورود و خروج ان بسته میباشد لطفا شهر دار محترم منطقه 3 تهران که رسیدگی بسیار خوبی برای خ اسفندیار و میر داماد و بویژه پارک اتش اعمال مینماید  به این موضوع نیز توجه نماید چه بسا شاید شهر داری حتی هزینه نگهداری را هم پرداخت مینماید و از این مشکل خبر دار نمیباشد خدا وکیلی اگر این پله برقی مشکلات زیاد دارد بطور کلی ان را جمع اوری نمایند و خیال شهروندان همانند اینجانب را راحت نمایند والا حیف است که رسیدگی نشود در کشور های خارجی چنانچه این خدمات دچار مشکل فنی بشود شهر دار  اطلاع رسانی مینماید و پس از انجام ان ماه ها و بلکه سالها مشکل فنی تکرار نمیشود !!

 

  • ۱۵ سالم که بود فکر میکردم وقتی به ۲۵ سالگی میرسم همه چی دارم الان تو ۲۵ سالگی به این فکر میکنم که خیلی از چیزایی که تو ۱۵ سالگی داشتم رو هم دیگه ندارم مثلا “یه دل خوش”شما هایی كه مسئوليت قبول كرده اید و حتما اشک های اون دختر بچه در سيستان و بلوچستان که براي بي آبي گریه میکرد را ديدين،  حقوقي كه شما مي گيريد باید پاسخگوی  مردم مظلوم سيستان و بلوچستان باشيد

 

  • سلام، آقا این قطعی های برق یعنی چی؟ امروز از صبح بیش از هشت ساعته برق نداریم شهر تهران.

 

  • با سلام و احترام،چرا هیچ کس به فساد ایران خودرو رسیدگی نمیکند؟ بیش از یک سال هست که پولمان را بدون هیچ سودی به حساب ایران خودرو واریز کردیم و از زمان واریز، خوروی 75 تومانی شده 180 تومان و باید مابقی رو به روز پرداخت کنیم، به روی چشم به روز هم پرداخت کردیم. ولی حالا هیچ کسی پاسخگو نیست که بعد از چند ماه تاخیر بلاخره کی قراره خودروی ما رو تحویل بدهند؟ یعنی این مدیر ایران خودرو حتی یه برنامه ریزی یکساله هم نمیتونه داشته باشه؟ خب اگه نمیتونند تولید کنند برا چی از مردم پول میگیرند؟ مردم تمام سرمایه زندگیشون رو برای این خودروها واریز کردند. تو رو خدا پیگیری کنید

 

  • لطفا همه دستگاه‌ها مانع احداث تله کابین در جنگل نهار خوران گرگان شوند با احداث این تله کابین درختهای ارزشمند قطع می شود و ضربه بدی به پیکره این جنگل وارد می‌شود.

 

  • لطفا مجلس مصرف کیسه پلاستیکی را در کشور ممنوع کند. در کشور یک میلیاردی هند مصرف پلاستیک ممنوع و از کیسه های پارچه ای استفاده می‌شود.

 

  • میگن قیمت برق پایینه بخش خصوصی نیروگاه نمیزنه. این هم یک نمونه دیگر از فجایع قیمت گذاری دستوری. بماند جایی هم که قیمت عملا آزاده مثل خودروسازی، خود صنعت رو انحصاری کردن.

 

۱۴۰۰/۴/۱۴

 

  • در این اوضاع اسفناک کرونا جریمه های 500 هزار تومانی دوربین های راهنمایی و رانندگی هم به گرفتاریهای مردم اضافه شده است.

 

  • دولت عرضه نداره جلوی افغان ها رو بگیره هر کشوری بخوای بری ویزا میخوان ایران شده بی دروپیکر هرکی میخواد میاد بدون دردسر

 

  • سلام و خسته نباشید من بازنشسته علوم پزشکی فسا هستم بعد از یک سال هنوز سنوات پایان خدمتم را نداده اند در صورتی که پرسنل قراردادی و پیمانی در پایان هر سال سنواتشون در یافت میکنند متاسفانه مدیر ت مالی هم جواب درستی نمیدهند خدا به فریاد ما برسد ما که عدالتی ندیدیم

 

  • با روند پیشروی طالبان و احتمال سقوط دولت مرکزی سیل پناهندگان به ایران شروع میشود دولت باید در کنترل مرزها بیشتر سرمایه گذاری کند احتمال اینکه تعداد مهاجرین از بومیان در شهرهای مرزی بیشتر شود خیلی زیاد است این وضع برای کشور خطرناک است

 

  • سلام و درود برشرفت الف که نیم نگاهی هم به دغدغه های مردم دارید.این روزهای قطعی برق به بیش از 3ساعت افزایش یافته چرا؟ چرا گرمی بیش از حد هوا؟چراکم آبی ؟ چرا فساد؟ چرا فقر ؟چرابیکاری؟ چرا 10 میلیون مجرد سن بالا؟چرا بغض؟چرا امربه معروف نه ونهی از منکر بله ؟

 

  • سلام چرا فکری به حال ما مردم بدبخت اصفهان نمیکنید؟؟چرا زاینده ما با بی فکری و بی تدبیری بیست ساله رییس جمهوران قبلی با ارسال به یزد و نوک کوه باغ های بن و سامان و صنایع الاینده که فقط ثمره اش الایندگی هوا برای مردم اصفهان بوده خشکید و کسی به داد کشاورز و مردم شهیدپرور اصفهان نمیرسه؟؟

 

  • آفرود سواران با خودخواهی و راندن در مسیرهای  بیراه به خاک و پوشش های گیاهی و جاندارن آسیب می رسانند.  دولت و مجلس محترم  قانون ممنوعیت ورود آفرود سواران به عرصه های منابع طبیعی و جنگلی را برای نجات محیط زیست مجروح ایران وضع کند و اجازه ندهد افرودسواران این چنین به منابع طبیعی آسیب های غیر قابل جبران وارد کنند

 

  • تقاضای عاجزانه از مجلس داریم ....وضعیت آب کشور بحرانی است خواهش میکنیم مجلس با همه قوا وضعیت آب کشور را رصد و تا دیر نشده راهکارهای اصلاح کشاورزی و حقابه تالابها را دنبال کند ....خطر ورشکستگی آبی جدی است

 

  • به عنوان یک مهندس برق میگم ۱۱ هزار مگاوات کمبود تولید نسبت به مصرف با صرفه جویی جبران نمیشه کمی کمتر ارز دیجیتال استخراج کنید انفدر ارز دیجیتال استخراج میکنید که واسه تامین بار پایه هم باید برق قطع کنید آخرتی هم هست

 

  • با سلام دیروز شنبه 12 تیر ماه برق ما در انتهای یوسف آباد از ساعت هشت و نیم شب تا 11 قطع بود و امروز یکشنبه 13 تیر از دوازده و نیم تا دو ونیم عصر و مجددا از شش و نیم تا هشت و نیم شب قطع شد و متاسفانه بعد از یکربع پس از قطعی برق، موبایل ها و دیتای اینترنت هم قطع میشود و این در حالی است که دانشجویان سر کلاس انلاین هستند و بعضی از اساتید هم در این موقعیت ایمیل و پیامک را هم ممنوع میکنند.خریدها از مغازه ها هم متوقف میشود چون کارتخوان ها کار نمیکنند و نمیتوانیم وجه خرید را انلاین به حساب فروشنده بریزیم.و نانوایی های محل هم درجا میزنند.پاسخگو کیست؟ همراه اول که همه چیز را محاسبه میکنه و قیمت های بالایی از مشترکین میگیرد ایا نباید دکل های bts را به ups سالم مجهز کند؟این چه نوع سرویس دادنی است؟از انطرف هر چه به جدول های خاموشی نگاه میکنیم متوجه نمیشیم که ما در کجای جدول خاموشی قرار داریم چون ساعت های قطع برق با هیچ جا نمیخواند.القصه گوش اگر گوش  تو و ناله اگر ناله من انچه البته به جایی نرسد فریاد است!!!

 

  • سلام یکی از بستگان جهت زندان نرفتن دست به دامان ما شد.وکیل طرف مقابل در خواست سند کرد تا وی ادای دین کند.من سند را به وکیل دادم او با مطالعه سند با علم اینکه سند فقط سه دانگ به اسم من بود شش دانگ نوشت و من بدون اینکه بخوانم از من امضا گرفت در یک نسخه.او نتوانست ادای دین کند و برای تصاحب ملک شاکی اقدام کرد.در دادگاه کفتم خط وکیل .کاغذ سربرگ وکیل . اصل سند تحویل شد در بیع نامه نوشته شده.اگر من اقرار به شش دانگ می کردم وکیل می بایست کلمه از نامبرده وکالت را قید می کرد و 5 نفر شاهدی که زیر برگه را امضا کردند حضور دارند.وکیل این کار را کرده.ولی دادگاه توجه نکرد و الزام به زنذان و پرداخت وجه ان را کرد.خواننده محترم ایا کار خیر زندان دارد...ایا وکیل را حداقل دادگاه نباید احضار می کرد.ایا باید من زندان میرفتم که رفتم.

 

۱۴۰۰/۴/۱۳

 

  • شما را به خدا بر کار قضات نظارت بیشتری شود.در برخورد قضات با زنان دقت شود به شکایات مربوط به روابط قضات با وکلای خانم رسیدگی شود

 

  • لطفا جلوی مهاجرت اتباع غیر قانونی به کشور را بگیرید.... کشور مملو از مهاجران شده

 

  • چه توقعات عجیبی چون من سه تا زن و هفت تا بچه دارم باید حقوقم چند برابر کسی باشد که همان کار را میکند ولی مجرد است؟! حقوق را کارفرما بابت کار میدهد اگر برای تعداد زنان و کودکان هر فرد کمکی هست باید از طرف دولت پرداخت شود. چون من در فلان شهر هستم که یک پروژه ملی است من بومی باید استخدام شوم نه فردی شایسته تر!

 

  • این قیمتهای نجومی موادغذایی ،بازنشسته بدبخت تامین اجتماعی که با 30سال سابقه 4200دریافتی داره چطور زندگی کنه ؟با بدبختی داریم زندگی می کنیم توانایی خرید میوه وگوشت وماهی رو نداریم تنها میوه ما شده هندوانه  اونم هفته ای سه بار چون کیلویی 6تا9هزارشده.مسئولین شهر اهواز کوچکترین نظارتی روی قیمتها ندارن .تابستان شده قیمتها هنوز نوبرانه هست

 

  • با سلام و احترام،اینجا حسین افضلی نیز یک کارمند ساده هستم که زحمات 25 ساله من هم مشابه به باد رفت و از سال 96 تابحال بجایی نرسیدم و شاید من هم دست به این اقدام بزنم. (شماره پرونده اینجانب در دادگستری  9709988613300271 می باشد .)، من مبلغ 310 میلیون تومان در سال 95 از همین طریق از دست دادم که همان خانه الان حداقل 3 میلیارد می ارزد ولی دادگستری می گوید نهایتا پول شما با احتساب ضرر و زیان یک میلیارد می شود ،خودتان می دانید با این پول یک آپارتمان در حاشیه شهر هم نمی توان خرید.گرچه کلاهبردار مورد نظر پس از 3 سال متواری بودن دستگیر و به 4 سال حبس و رد مال محکوم شد ، ولی هیج اقدامی جهت پس دادن بدهی خود نمی کند و مرتبا اعسار می دهد و به راحتی مرخصی می گیرد و بیرون از زندان است و استراحت می کند . و دادگستری هیچ تحقیق از اموال منقول و غیر منقول آشتنایان وی انجام نمی دهد چون قطعا وی این پول را جایی سرمایه گذاری کرده است ولی به نام خودش نیست. واقعا این چه قانونی است که حامی کلاهبرداران استو عوض اینکه ایشان ناراحت باشد در آسایش کامل است و ما زجر می کشیم چون بعد از چندی از زندان بیرون می آید و سرمایه ما هم هیچ شده است.خواهشا صدای مرا به گوش مسئولین برسانید تا فاجعه ای مشابه تکرار نشده است . چون واقعا خسته شده ام

 

  • به تازگی آستان قدس رضوی خبر تعطیلی پردیس تربیتی توانا واقع در باغ خوردین شهرک غرب تهران را اعلام کرد. درب این باغ سال ها به روی مردم بسته بود. در دوره مدیریت آقای رئیسی در آستان قدس رضوی بعد از صرف وقت و هزینه این مکان برای برگزاری برنامه های تربیتی ویژه کودکان و نوجوانان آماده شد. با حضور ایشان، آقای دکتر حداد عادل و جمع دیگر از مسئولان و فعالان حوزه تعلیم و تربیت پردیس تربیتی توانا افتتاح شد. در طی این مدت انواع اردوهای تربیتی و فرهنگی مدارس و موسسات آموزشی در این محل اجرا شدند. از زمان شروع همه گیری کرونا علاوه بر اردوهای مراکز آموزشی امکان برگزاری اردوهای خانوادگی، مادر-کودک و پدر-کودک هم مهیا بود. در مجموع پردیس توانا به عنوان یک پلتفرم برای اجرای برنامه های تربیتی ویژه کودکان با هوشمندی، خلاقیت و انعطاف پذیری عملکرد قابل خوبی داشت. اما متأسفانه مدیریت فعلی آستان قدس رضوی بدون توجه به این دستاوردها و اهمیت ادامه دادن تلاش های خوب گذشتگان به جای ارتقا دادن این کار به ناگاه فردای تولد امام رضا علیه السلام تعطیلی این مکان را اعلام کرد. کودکان در این زندگی آپارتمانی و ایام کرونایی به حضور در طبیعت و بازی با همسالان در محیطی امن و سالم بسیار نیاز دارند. مسئولان آستان قدس رضوی تغییر کاربری باغ را علت این اقدام بیان کرده اند. اما برای یک باغ در شهر شلوغ و آلوده ی تهران چه کاربری بهتر از اجرای اردو های تربیتی برای کودکان قابل تصور است؟!!

 

١۴۰۰/۴/۱۲

 

  • کدام کار فرما دیروز برق منطقه صنعتی شریق تهران هفت ساعت قطع بود . کمرمان شکسته فقط بدنامی کارفرما مانده .

 

  • با تصویب قانون تسری شرایط خاص برای زندان ها حقوق کارکنان آنها خیلی متفاوت از سایر بخش های دولت شد.که الان نیز میخواهند به کلیه کارکنان قوه قضائیه این قانون وافزایش رابدهند.فقط یک جمله:درکشوری که حقوق زندانبان 3برابر یک معلم باشدباید خون گریست .

 

  • قانون کار پای کارفرما را روی گلوی کارگر محکم می‌فشارد واقعا برعکس قانون اسلام شده ببینید در بعضی ازکارخانه ها چه رفتاری با کارگر میشود فحش وناسزای بعضی از کار فرمایان وگرفتن سفته های چند ده میلیونی از کارگر واخراج اجباری آنها برای دریافت وام جذب نیرو به بهانه استخدام نیروی جدید اینها واقعا چه قانونییه

 

  • سلام ازکارافتاده تامین اجتماعی بالای66 درصدهستم با20سال توی شرایط سخت بودم از دو پا فلج شدم باچهارتابچه حقوق سه ملیون وهشتصد هزارتومان کفاف زندگی من رو نمی‌دهد دولت رییسی چاره ای بیندیشد لطفاً کمک کنید

 

  • یه فکری بحال بازنشستگان از کارافتاده!!صندوقهای بازنشستگی بکنید زیرا اینها با توجه سابقه کارکرد کم بازنشست شده حقوقشان کم وبا توجه به داشتن بیماری توانایی توان دست زدن به شغل دیگری مثل  سایربازنشستگان ندارند درصداین افراد درحدی نیست که اختصاص دادن اعتبار مشکل زیادی ایجاد کندپر واضح است که نظر مثبت مسئولین ذیربط در انجام اینکار موجب مزید تشکر وامتنان خواهد بود

 

  • شما را بخدا یه جمله هم در مورد اساتید و کارمندان دانشگاه ازاد بنویسید تابع هیچ قانونی نیست هر رییس واحدی از راه میرسه خودش قانون پیاده میکنه اخیرا برنامه اموزشیار که خودش شده مشکل اساسی برای دانشجویان بیچاره باعث سردرگمی پرسنل و دانشجویان شده حق مدیرت سال ۹۹ حدود۳۰۰ درصد افزایش یافت ولی حقوق ها زیر ۲۰ درصد خدایی یک خبرنگار بفرستید یکی از واحدها گزارش تهیه کند ببینید چه اوضاع و احوالی شده ممنون

 

  • باسلام صندوق پالایش یکم نزدیک به یکسال هست به قیمت هرواحد۱۰هزارتومان توسط دولت به میلیونها نفرفروخته شد که بعدا مشخص شد این صندوق به قیمت چندین برابرارزش ذاتی خود به مردم فروخته شده است ازقوه قضاییه درجایگاه مدعی العموم تقاضا داریم به این موضوع ورود کند ومتولیان امر راکه درارزش گذاری اولیه تخلف نموده اند وانرا به قیمت چندین برابرارزش ذاتی خود به ملت فروخته اند حاضرشود ومتخلفان موردبازخواست قرارگیرند./ درویشی

 

  • ظلم در پرداخت حقوق با سلام. اینجانب دبیر آموزش و پرورش هستم و بیست و شش سنوات خدمتی دارم. متاهل و صاحب سه فرزند می باشم. کل حقوق من در حکم کارگزینی با دوست مجردم که هیچ زن و فرزندی ندارد فقط پانصد هزار تومان بیشتر است. آیا این مساله عادلانه است؟آیا جوانان هیچ علاقه ای به انجام سنت موکد ازدواج دارند؟؟ / وارسته

 

  • سلام برای ارتباط با قوه قضاییه با شماره های 129، 63977701 و 41801 تماس گرفتم که فقط شماره آخری بعد از یک دقیقه سخنگویی ضبط شده گفت از دادن سرویس معذوریم. صفحه انتقادات و پیشنهادات پورتالشون ابدا باز نمیشه و صفحه درخواست های مردم و بقیه صفحات همشون خطای فضای خصوصی میدن.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین