آموزش پاک کردن لکه عطر از روی لباس در کمترین زمان + راهنمای خرید عطر زنانه

گزارش بازرگانی،   4000407019

لکه ها همیشه موجب آزار و اذیت ما می شوند و گاهی آن قدر پر قدرت هستند که پاک کردن آن ها به یک کابوس تبدیل می شود. برای پاک کردن لکه ها از روی لباس ها، فرش ها و دیگر موارد همیشه ترفندی وجود دارد. خوشبختانه لکه عطر روی لباس نیز جزو همین گزینه ها است و با انجام برخی روش ها می توان نسبت به انجام این کار اقدام نمود.

گاهی اوقات و با به کار بردن برخی از عطر ها، لکه هایی از آن ها روی لباس ما باقی می مانند که شاید از بین بردنشان کار چندان ساده ای نباشد. به همین منظور، نوشتن چنین مقاله ای از سوی ما ضروری به نظر می رسید. در این مطلب قصد داریم تا چند روش را برای پاک کردن این لکه ها آموزش دهیم و امیدوار هستیم که بتوانید از آن ها بهره ببرید. پس در صورتی که شما هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید.

راهنمای خرید عطر زنانه

استفاده از عطر خوب و مناسبی که رایحه ای دلپذیر داشته باشد همانند سبک و استایل لباس پوشیدن شما می تواند نشان دهنده شخصیت والای شما باشد، بنابراین امروزه تنها توجه به تیپ و استایل کافی نیست بلکه باید همواره به دنبال انتخاب عطری مناسب باشید تا بتوانید در محیط کار، مجالس و هر نوع مناسبتی که در آن قرار دارید، شخصیت خوبی از خود به نمایش بگذارید. از این رو این موضوع برای خانم ها به شدت دارای اهمیت بیشتری است و آن ها همواره به دنبال خرید عطر زنانه ای هستند که ماندگاری و رایحه بسیار خوبی داشته باشد. توصیه می کنیم قبل از مطالعه این بخش حتما به سایت marcella.ir مراجعه کنید تا با تنوعی بی نظیر از عطر و ادکلن رو به رو شوید.

استفاده از الکل و صابون

همان‌ طور که می دانید، در عطر ها همواره مقادیری از روغن به دلایل مختلف استفاده می شود. پس یکی از راه ها برای از بین بردن این لکه ها، الکل می باشد. البته به یاد داشته باشید که از تماس مستقیم الکل روی لباستان خودداری کنید. اگر ندانسته این کار را انجام دهید، نواقصی برای لباس شما به وجود خواهد آمد. با آغشته کردن تکه ای پنبه و زدن آن به محلی که لکه دارد، می توانید آن را از میان ببرید. این کار را تا جایی انجام دهید که لکه به صورت کامل محو شود.

اگر روش اول را انجام دادید و نتیجه ای حاصل نشد، می توانید کمی صابون را هم چاشنی کار کنید. این صابون را روی بخش ذکر شده بمالید و به خوبی آن را تمیز کنید. سپس لباستان را آب بکشید و شاید از بین رفتن لکه های موجود بر آن باشید. برای اثر بخشی هر چه بهتر، بهتر است لباستان را با آب گرم بشویید. اگر این بخش از ماموریتتان را با آب سرد انجام دهید، شاید نتیجه دلخواه به دست نیاید.

استفاده از جوش شیرین

کافیست که جوش شیرین را در یک لگن پر از آب بریزید و سپس لباس ها را درون آن لگن قرار دهید. سپس شستشو تا جایی ادامه پیدا می کند که اثر این لکه ها به طور کلی از میان برود. در صورتی که چنین اتفاقی رخ نداد، مقدار جوش شیرین موجود در آب را افزایش دهید. معمولا سه قاشق سوپ خوری برای این روش کافی خواهد بود.

استفاده از مواد شوینده

چرا راه دور برویم؟ شاید لکه عطر موجود بر روی لباس شما با مواد شوینده نیز محو شود. در این مورد، پودر لباس شویی را به داخل آب بریزید و لباس را به مدت سی دقیقه درون لگن پر از آب قرار دهید. بعد از گذشت این مدت، لباس را برای چند دقیقه با دست بمالید و سپس با آب بشویید تا بیشتر اثرات مربوط به لکه از بین بروند. این برای شما پایان کار نخواهد بود. در مرحله نهایی، لازم است که لباس را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار دهید تا به خوبی خشک شود و سایر اثرات نیز به چشم نخورند.

استفاده از لیمو

شاید جالب باشید بدانید که عصاره لیمو نیز می تواند تا حد زیادی مشکل ما را برطرف کند. از لیمو به عنوان یک پاک کننده عالی نیز یاد می کنند. چند مرحله مختلف در این روش وجود دارد که در ادامه آن ها را مطالعه خواهیم کرد.

ابتدا لازم است تا ناحیه ای که لکه دارد را با عصاره لیمو بپوشانیم. سپس این بخش باید خیس بخورد تا عملیات ما رسما آغاز شود. بعد از آن، قرار دادن لباس در معرض نور خورشید برای 15 دقیقه کافی به نظر می رسد. حال می توان بر روی لکه ای که نسبتا کم رنگ شده است، کمی نمک بپاشید. سپس از برس یا هر وسیله مشابهی به منظور پخش کردن نمک و مالیدن آن بر روی لباس استفاده می کنیم. در نهایت لباس را با آب می‌ شوییم و مجددا رو به روی نور خورشید قرار می دهیم تا کار ما با موفقیت به اتمام برسد.

استفاده از دستمال مرطوب

اگر خوش شانس باشید، لکه کم رنگی بر روی لباس شما ایجاد می شود. خوشبختانه در این موارد، از بین بردن لکه ها کار دشواری نیست و به سادگی امکان پذیر است. آخرین شیوه ای که می خواهیم آموزش دهیم، استفاده از دستمال مرطوب خواهد بود. انجام این شیوه نیز دشواری نخواهد داشت و تنها با کشیدن دستمال مرطوب روی لکه ایجاد شده می توانید به نتیجه برسید.

شما در سایت مارسلا می توانید به عطر هایی با کیفیت و مرغوب از برند های مختلف دسترسی داشته باشید. همچنین امکان مشاهده جزئیاتی پیرامون این عطر ها برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین