استابلایزر فاراتل چیست و چه تفاوتی با محصولات مشابه دارد؟

گزارش بازرگانی،   4000407016

معضل قطع ناگهانی و نوسانات مداوم برق در ایران سابقه چندین ساله دارد و متاسفانه حل آن در اختیار شما نیست اما می‌توانید از دستگاه‌های الکترونیکی خود به بهترین شکل مراقبت کنید و از وارد آمدن خسارت به آن‌ها پیشگیری کنید. استابلایزر فاراتل یک تثبیت کننده‌ی ولتاژ برق است که باکیفیت بالا و قیمت مناسب در دسترس همه قرار دارد. اگر نمی‌خواهید دستگاه‌های الکترونیکی شما به‌خاطر نوسانات برق آسیب ببیند و خود را برای بی‌احتیاطی سرزنش کنید این مطلب را تا آخر دنبال کنید.

استابلایزر چیست و چه کاربردی دارد؟

استابلایزر دستگاهی است که با تقویت و تضعیف ولتاژ، کار تنظیم جریان برق وارد شده به دستگاه‌های الکترونیکی را انجام می‌دهد. به این ترتیب با زیاد و کم شدن یا نوسانات جریان برق به دستگاه آسیبی وارد نکرده و برقی که به وسایل الکترونیکی شما می‌رسد همواره استاندارد و بدون اشکال است.

استابلایزر برق با توجه به افزایش چشمگیر وسایل الکترونیکی و امکان به وجود آمدن نوسانات و اختلالات برقی از بالا و پایین رفتن ولتاژ جلوگیری کرده، مشکل ناپایداری برق شهری را حل می‌کند.

استابلایزرها با دستگاه‌های ترانس خانگی که بیشتر شما می‌شناسید تفاوت بسیاری دارند و برخی از آن‌ها در ابعاد بسیار بزرگ طراحی شده تا برق ورودی به یک کارخانه یا مجتمع ساختمانی را کنترل کند.

در مقابل این دستگاه‌های غول پیکر استابلایزر خانگی هم وجود دارد که از برای مصارف شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند و به سبب عملکرد بسیار مطلوب طرفداران زیادی هم دارند.

نحوه عملکرد دستگاه‌های استابلایزر چگونه است؟

عملکرد دستگاه استابلایزر به دو بخش تقسیم می‌شود، نخست زمانیکه جریان برق کمتر از اندازه مورد نیاز است و دوم زمانیکه برق بیش از حد لازم جریان دارد. استابلایزر در مورد هر کدام از این شرایط یک عملکرد اختصاصی دارد، که اصطلاحا buck و boost نامیده می‌شوند. استابلایزرها با قرار دادن چند ترانس در مدار الکتریکی خود کار کاهش یا افزایش ولتاژ برق و رساندن آن به سطح استاندارد که برای وسیله برقی شما لازم است را انجام می‌دهند.

این کار یک فرآیند بسیار پیچیده است که کاملا خودکار صورت گرفته و در زمان لازم جریان برق را به سطح مطلوب می‌رساند.

مشخصات یک استابلایزر خوب چیست؟

عملکرد مطلوب وسایل برقی به دریافت طیف مناسب برق و جریان الکتریسیته وابسته است. در صورتیکه تلورانس برق در شرایط مطلوب نباشد عمر دستگاه‌ها کم می‌شود و هزینه زیادی را به افراد، صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها تحمیل می‌کند.

یک استابلایزر خوب از بخش‌های حساس وسایل الکترونیکی مثل موتور، کمپرسور و پاور به خوبی محافظت کرده و سبب می‌شود یخچال، تلویزیون، کولرگازی و حتی کامپیوترهای شما بدون اشکال کار کنند.

فرقی نمی‌کند دستگاه برقی شما خانگی یا صنعتی است، استفاده از یک تثبیت کننده ولتاژ خوب یک ضرورت است که باید آن را جدی بگیرید. در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که کار انتخاب را دشوار می‌کند. یک استابلایزر باکیفیت خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر دارد و متعلق به یک برند معتبر است که در بازار امتحان خود را پس داده و به خوشنامی مشهور است.

هنگام خرید استابلایزر به چه چیزهایی باید توجه کرد؟

متاسفانه قیمت استابلایزر مهمترین چیزی است که افراد موقع خرید به آن توجه می‌کنند. این درحالی است که شما باید به موارد مهمتری مثل میزان تحمل (تلرانس) وسیله برقی خود توجه داشته باشید تا مناسب‌ترین استابلایزر را برای آن تهیه کنید.

استابلایزر خانگی که برای یخچال و ماشین ظرف‌شویی مناسب است برای دستگاه‌های صوتی و تصویری کاربرد لازم را ندارد. به همین دلیل برندهای معتبر دستگاهای تثبیت کننده ولتاژ برق را به صورت تخصصی تولید می‌کنند استابلایزر هوشمند پکیج گازی تنها برای این هدف خاص طراحی شده و کاربرد دیگری ندارد. برخی از دستگاه‌های صنعتی استابلایزر سه فاز هستند و نمونه‌های مختلف تک فاز هم در بازار وجود دارند، پس باید موقع خرید به این مساله هم توجه داشته باشید.

چرا استابلایزر فاراتل در بازار بسیار پرطرفدار است؟

برند فاراتل پیشرو صنایع الکترونیک در ایران است و سوابق درخشانی در تولید انواع محصولات مثل استابلایزر فاراتل، ترانس فاراتل و محافظ برق فاراتل دارد که آن را به یکی از مشهورترین نام‌های تجاری حوزه تخصصی خود تبدیل کرده است.

خدمات پس از فروش فاراتل معتبر بوده و کلیه محصولات این شرکت با گارانتی واقعی عرضه می‌شود. قیمت استابلایزر و سایر محصولات این شرکت نسبت به کیفیت آن عادلانه بوده و به همین دلیل به انتخاب اول بسیاری از مشتریان وفادار این برند 45 ساله تبدیل شده است.

زمانیکه هیچ برند داخلی و خارجی در زمینه تجهیزات و دستگاههای الکترونیکی در بازار ایران فعالیت نمی‌کرد، فاراتل محصولات خود را در دسترس مشتریان قرار داد و از آن زمان تاکنون همواره با نوآوری و ارائه محصولات باکیفیت جایگاه خود را حفظ کرده است.

بهترین راهکار خرید استابلایزر فاراتل چیست؟

محصولات فاراتل در فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی سراسر کشور موجود است اما شاید فروش اینترنتی فاراتل برای خریداران انتخاب هیجان انگیزتری باشد که کار آن‌ها را ساده کرده است. دیجی خرید یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه مشاوره و عرضه ترانس، یوپی‌اس، استابلایزر، محافظ و اینورتر است که با افتخار محصولات فاراتل را با گارانتی اصل یکساله در اختیار خریداران قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و اطلاع از شرایط خرید به صورت 24 ساعته با کارشناسان این فروشگاه در ارتباط باشید و برمبنای نیاز خود و انتظاراتی که از استابلایزر فاراتل دارید مدل مناسب را خریداری کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  20. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین