سرمایه‌گذاری موفق در زمینه کلینیک زیبایی و اهمیت دستگاه لیزر موهای زائد در آن

گزارش بازرگانی،   4000405002

 

لیزر الکس دایود دایموند پلاس

رویش موهای زائد جزئی از فیزیولوژی بدن است که در میان آقایان و به خصوص مردان ایرانی شدت بیشتری دارد. البته عوامل دیگری از جمله عوامل ژنتیکی هم هستند که رشد موهای زائد در خانم‌ها را هم تقویت می‌کنند.

همیشه حذف این موها به دلایل بهداشتی، زیبایی یا فرهنگی از دغدغه‌های مردم بوده است. دغدغه‌ای که البته در میان بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار بوده است. به همین دلیل روش‌ها و راه‌های مختلفی برای رفع موهای زائد مورد توجه قرار گرفته که برخی از این روش‌ها موقتی هستند و برخی هم دائمی.

در روش های دائمی پیاز مو و فولیکول‌ها تخریب شده و تا مدت زمان زیادی از رشد موها جلوگیری می شود.

امروزه روش‌های دائمی به دلیل سهولت و نتایج بسیار مثبت، مورد توجه زیادی قرار دارند. این روش ها نیازمند دستگاه‌های پیشرفته لیزر موهای زائد است و به حضور افراد متخصص هم نیاز دارد. این یعنی فرصتی برای سرمایه‌گذاری بر روی کلینیک‌های زیبایی

در ادامه مطلب، متخصصین گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر انواع دستگاه لیزر موهای زائد از جمله لیزر الکس دایود ، الکسانداریت و اس اچ آر (SHR) و کاربرد آن ها را جهت تصمیم گیری بهتر به شما معرفی می کنند:

لیزر الکساندرایت

دستگاه‌های مبتنی بر لیزر الکساندرایت تولید کننده امواجی با طول موج 755 نانومتر در محدوده نور مادون قرمز هستند. کارکرد این فناوری بر مبنای ایجاد گرما در ناحیه فولیکول های مو و تخریب دقیق آن مناطق است. لیزر الکساندرایت برای افرادی با رنگ پوست روشن و با موهای تیره مناسب است. زمان مورد نیاز برای درمان با این نوع از دستگاه‌ها بین 3 تا 6 جلسه است که این جلسات باید در فواصل زمانی 3 تا 8 هفته تعیین شوند. زمان‌بندی و تعیین تعداد جلسات مورد نیاز وابسته به ناحیه و جنس مو متغیر است.

لازم به ذکر است که باید استفاده از این روش توسط پزشک متخصص توصیه شود تا عوارض جانبی آن به حداقل برسد. استفاده از این لیزر بدون مشورت پزشک می تواند به رنگدانه های پوستی آسیب جدی وارد کند. در این نوع از درمان، مقدار کمی درد در حین درمان احساس می‌شود و ممکن است مقداری قرمزی و سوزش در محل درمان مشاهده شده و برای چند روز ادامه یابد. می‌توان پس از هر جلسه از درمان از کیسه یخ استفاده کرد.

لیزر دایود

این دستگاه طیف وسیع‌تری از انواع پوست را پوشش می‌دهد. تحقیقات نشان می‌دهد که طول موج 800 تا 810 نانومتر استفاده شده در لیزر دایود، می‌تواند کمترین عوارض را به همراه بیشترین تاثیر به همراه داشته باشد.

لیزر دایود دارای طول موج طولانی تری نسبت به لیزرهای الکساندرایت است در نتیجه می‌توان از آن برای تیپ‌های پوستی 1 تا 4 استفاده کرد و نتایج بهتری را در پوست های تیره تر ارائه داد. استفاده از لیزر دایود بر روی موهای نازک و روشن توصیه نمی‌شود. لازم به ذکر است که لیزر دایود کمترین اثر را بر روی سایر بافت‌های پوستی از قبیل رنگدانه‌های پوست، غدد عرق و غدد چربی می‌گذارد.

قبل از عمل با استفاده از دستگاه لیزر دایود بهتر است به نکاتی توجه کنید. از جمله اینکه: حداقل دو هفته قبل و بعد از مراجعه برای انجام عمل لیزر باید از آفتاب گرفتن خودداری شود. همینطور برای ایجاد سرعت در عمل، موهای مناطق درمان پیش از شروع عمل تراشیده شوند.

همانند سایر لیزرها ، عارضه شایع درد و سوزش خفیف در حین عمل برای برخی افراد وجود دارد که با مشورت پزشک متخصص می‌توان قبل از عمل از کرم‌های بی‌حسی موضعی استفاده کرد.

لیزر اس اچ آر

دستگاه لیزر اس اچ آر (SHR) که شرکت آفرودیت لیزر آن را به بازار ایران عرضه می‌کند در واقع تلخیص عبارت super hair removal است. این دستگاه از لامپ زنون استفاده می‌کند. لامپ‌های‌ زنون به کار رفته در این دستگاه در واقع شبه لیزرهایی هستند که می توانند طول موج وسیع 400 تا 1200 نانومتر را تولید کنند. این تکنولوژی از پایه دستگاه‌های IPL تشکیل شده است. البته تفاوت‌هایی نیز با آن‌ها دارند از جمله اینکه به جای تابش یک پرتو پرقدرت که بسیار دردناک است از پرتوهایی با انرژی کمتر ولی با پالس های متناوب استفاده می کند.

با استفاده از این روش، پوشش بهتر و یکنواخت‌تری به دست آمده و احتمال سوختگی به حداقل می‌رسد. این دستگاه برای افرادی با پوست غنی از ملانین (پوست تیره) بهترین عملکرد را بدون درد و احساس گرما نشان می دهد.

لیزرهای اس اچ آر (SHR)، بدون در نظر گرفتن رنگ پوست نیز گزینه‌های بسیار مناسبی برای پوست‌های حساس و لطیف هستند.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر اس اچ آر (SHR)

  • کاهش مدت زمان لیزر در هر جلسه
  • قابلیت استفاده برای انواع پوست به خصوص پوست‌های آسیایی و تیره
  • فاقد عوارض پوستی همچون التهاب و سوختگی
  • عدم تحریک فولیکول‌های در حال استراحت مو
  • دارای قدرت رقابت با دستگاه‌های لیزر دایود
  • بدون نیاز به مراقبت از پوست در برابر نور خورشید بعد از انجام لیزر
  • قابلیت جوان سازی پوست با استفاده از هندپیس خاص

لیزر الکس دایود

این دستگاه از یک فناوری ترکیبی استفاده می‌کند. ترکیب سه فناوری لیزرهای الکساندرایت، دایود و ان دی یاگ با طول موج های متنوع 755، 808 و 1064 نانومتر. این ترکیب قابلیت های زیادی را در اختیار قرار می‌دهد. در نتیجه می‌توان انواع تیپ پوستی مختلف را پوشش داد و سخت‌ترین موهای زائد را نیز از بین برد. این دستگاه (ALEX DIODE) مجهز به سیستم خنک کننده TEC بسیار قوی برای تماس با پوست است که با استفاده از این قابلیت می‌توان، توان‌های بالای لیزر را بدون ایجاد درد و سوختگی بر روی پوست اعمال کرد. برای دریافت قیمت و مشاوره در مورد انواع دستگاه‌های رفع موهای زائد، با کارشناسان شرکت آفرودیت لیزر تماس بگیرید.

توانایی های دستگاه لیزر الکس دایود تنها محدود به موارد بالا نمی باشد و مزایای زیر را نیز در بر می گیرد:

  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر در لحظه برداشتن از روی پوست
  • ایمنی بالا برای حفاظت از بیمار و پزشک
  • جوان سازی پوست از طریق افزایش سرعت در کلاژن سازی
  • جذب مناسب توسط رنگدانه‌ها
  • خنک نگه‌داشتن پوست و کاهش خطر درد و سوختگی
  • قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو

ویژگی های الکس دایود دایموند پلاس

در پایان تصمیم‌گیری در مورد به کارگیری هرکدام از تکنولوژی‌های فوق بر عهده پزشک خواهد بود. شرکت تجهیزات پزشکی آفرودیت لیزر، با سال‌ها تجربه در زمینه انواع دستگاه‌های لیزر موهای زائد، جوان‌سازی پوست و تناسب اندام بر این نکته تاکید دارد که جهت تاسیس کلینیک زیبایی موفق، استفاده از دستگاه های متناسب با نوع کلینیک بسیار حائز اهمیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر، و مشاوره در زمینه راه‌اندازی کسب‌وکار زیبایی با شماره: 22879501-021تماس بگیرید یا به واتس اپ 09199595133 پیام بدهید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین