اعلام نتایج انتخابات ۱۴۰۰ / تبریک رییس جمهور و رقبا به رییسی/ در حال بروز رسانی

سیاسی،   4000329023 ۴۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

با پایان یافتن روند اخذ رای در ۶۷ هزار شعبه شهری و ۷۵ هزار شعبه روستایی، در ساعت ۲بامداد امروز ، ستاد انتخابات کشور پایان فرآیند اخذ رأی را در سراسر کشور را اعلام کرد و شمارش آرا نیز از همان زمان آغاز شده است.

اعلام نتایج انتخابات ۱۴۰۰ / تبریک رییس جمهور و رقبا به رییسی/ در حال بروز رسانی

آمار نهایی 

به گزارش الف آمار نهایی انتخابات اعلام شد و  رئیسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار رأی رئیس جمهور شد

عبدالرضا رحمانی فضلی گفت: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رأی حائز مقام اول و از طرف مردم عزیزمان امانت‌دار دستگاه اجرایی و به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شدند.


به گزارش فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، عصر امروز (۲۹ خرداد) با حضور در جمع خبرنگاران، آمار نهایی انتخابات ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

رحمانی فضلی گفت:  از کل واجدین شرایط حضور در انتخابات که 59 میلیون و 310 هزار و 307 نفر بودند، کل آراء مأخوذه 28 میلیون و 933 هزار و چهار نفر بوده است که مشارکت 48/8 را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: آقای سید ابراهیم رئیسی با 17 میلیون و 926 هزار و 345 رأی حائز مقام اول و از طرف مردم عزیزمان امانت‌دار دستگاه اجرایی و به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شدند.

وزیر کشور افزود: آقای محسن رضایی میرقائد 3 میلیون و 412 هزار و 712 رأی کسب کرده است و آقای عبدالناصر همتی 2 میلیون و 427 هزار و201 رأی بدست آورده است.

رحمانی فضلی ادامه داد: آقای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نیز 999718 رأی بدست آورده است و بقیه آراء، باطله محسوب می‌شود که 3726870 رأی را شامل می‌شود.



تبریک شمخانی به رئیسی

علی شمخانی در توییتی نوشت:  حماسه پرشور حضور در انتخابات۱۴۰۰ را به آحاد مردم، رهبر حکیم انقلاب و جناب آقای رئیسی به عنوان منتخب جمهور تبریک می‌گویم. در ابتدای گام دوم انقلاب بار دیگر اقتدار ایران اسلامی به رخ  روسیاهان پروژه تحریم کشیده شد. آغاز یک شروع نیازمند گام‌های استوارتر از گذشته است.

رییس مجلس به سید ابراهیم رییسی تبریک گفت

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتخاب سید ابراهیم رییسی را به عنوان رییس جمهورِ ایران به ایشان تبریک گفت.

متن پیام رییس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

صدیق ارجمند، حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییسی
از خداوند متعال توفیقات روزافزون حضرتعالی را در خدمت خالصانه به مردم، پاسداری از خون شهیدان، آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری و اجابت امید و انتظار ملت شریف ایران را ذیل توجهات قطب عالم امکان، حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می‌کنم. 

احمد توکلی: امروز، روز آشتی است/مفسدان چپاولگر باید از آمدن آیت‌الله رئیسی بترسند
به گزارش الف،احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در پیامی انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب را تبریک گفت که متن آن به شرح زیر است:

سلام و درود خدا بر ملت بزرگوار و قهرمان ایران

 این پیروزی شگفت آور، بر همه اسلام خواهان وطن دوست و وطن دوستان عاقل و رهبری فرزانه و حکیم انقلاب که با تواضع به خلق، این پیروزی را به دست مردم فهیم، یاری رساندند، و بر رئیس جمهور منتخب، مبارک باد.

یک وجه مهم شکرگزاری جناب آیت الله رئیسی ارجمند بر نعمت خدمت، خدمتگزاری برای همه مردم ایران است.

از یاوران پروپاقرص گرفته تا معترضانی که حتی با صندوق رأی قهر کردند، امروز، روز آشتی است. تنها مفسدان چپاولگر و ناموفق به توبه و جبران که از شفافیت و عدالت می‌گریزند، باید با آمدن شما، بر خود بلرزند.

دیده بان شفافیت و عدالت، در این مسیر، در خدمت دولتی که برای ایرانی قدرتمند، مجاهدت می کند، خواهد بود.

ان شاءالله
احمد توکلی
رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت
29 خرداد 1400

مهرعلیزاده پیروزی آیت‌الله رییسی را تبریک گفت
به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده روز شنبه در پیامی خطاب به آیت‌الله سید ابراهیم رییسی نوشت: موفقیت جنابعالی در رقابت‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک عرض می‌کنم.

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امید آنکه با استعانت از درگاه خداوند متعال، انفاس قدسی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، رهنمودهای مقام معظّم رهبری (مد ظله العالی) و دعای خیر، همراهی و همکاری ملّت نجیب و سرافراز ایران، در تحقق وعده‌های خود در بهبود معیشت، رفاه، آرامش و آسایش مردم و تامین حقوق مصرّح آنان در قانون اساسی در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و نیز توجه به نقش مردم و حفظ و ارتقاء‌شان و جایگاه ملّت بزرگ ایران در فضای داخلی و بین‌المللی موفق باشید.

 به گفته جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور،  بر اساس تنظیم بیش از ۹۰ درصد صورتجلسات شعب سراسر کشور و حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی با کسب ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر آرای ماخوذه پیشتاز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

 عبدالناصر همتی، محسن رضایی و امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی سه نامزد حاضر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،  امروز در پیام‌هایی پیروزی سید ابراهیم رییسی را به وی تبریک گفتند.

روحانی به دیدار رئیسی رفت
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برای تبریک پیروزی حجت الالسلام سید ابراهیم  رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل حوزه ریاست قوه قضاییه حضور یافت.

در این دیدار دو طرف درباره مسائلی همچون حضور پرشور مردم و و تاثیر آن بر اقتدار هرچه بیشتر نظام گفتگو کردند.

 

نتیجه اولیه انتخابات/ مشارکت 28 میلیونی؛ رئیسی با 17 میلیون رای پیشتاز رقابت
جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور آمار اولیه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را اعلام کرد.

عرف با بیان اینکه بر اساس تنظیم بیش از 90 درصد صورتجلسه ها 28میلیون و ششصد هزار نفر در این حماسه مشارکت کرده‌اند،گفت: شمارش و تجمیع‌ آرا در شعباتی است که تا بامداد  مشغول کسب آرا بوده اند و اولیه است.

وی ضمن اعلام آرای کاندیداها گفت: رئیسی با 17 میلیون و هشتصد هزار رای،‌ محسن رضایی با 3میلیون و سیصد هزار رای،‌ همتی با دو ملیون و چهارصد هزار رای، قاضی زاده هاشمی با حدود یک میلیون رای مجموع آرا را تا این لحظه کسب کرده‌اند

میزان مشارکت هرمزگانی‌ها ‌۵۸.۱۱ درصد بود


علی رئوفی در گفت‌وگو با  تسنیم اظهار داشت: میزان مشارکت مردم به نسبت کشور و با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر این استان بسیار خوب بوده است. 

وی افزود: در مجموع 691407 رای ماخوذه در استان ثبت شده که تا ساعت 8 صبح امروز میزان مشارکت مردم 58/11 درصد بوده است. 

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: از مجموع 2302 صندوق تاکنون آرا، 1802 صندوق شوراهای شهر و روستا شمارش شده است. 

وی تاکید کرد: از مجموع 1556 شعبه تعداد 53 شعبه ریاست جمهوری در هرمزگان باقی مانده است.

رئوفی گفت: از 193 صندوق در بندرعباس تعداد 22 صندوق نیمه مکانیزه بوده است. 

وی در خصوص میزان مشارکت شهرستان‌های استان در این انتخابات گفت: شهرستان‌های حاجی آباد با 79/60 درصد، جاسک با 74/59، رودان با 71/32 بیشترین مشارکت در بین شهرستان‌های هرمزگان را تا این ساعت به خود اختصاص داده‌اند. 

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: میزان مشارکت در شهرستان بندرعباس تاکنون 50/21 ثبت شده است. 

 

رئیس‌جمهور برای منتخب ملت در این مسئولیت سنگین آرزوی موفقیت کرد

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی خطاب به ملت ایران حضور حماسی و کم نظیر در انتخابات 1400 را لبیک با شکوهی به رهبر معظم انقلاب و تجلی تجدید عهد با شهدای والامقام کشور، خواند و تاکید کرد: حضور پرشکوه و دشمن شکن شما ملت هوشیار در این انتخابات موجب پشیمانی و یاس دشمنان و بدخواهان این ملت گردید و بار دیگر حرکت ملت ایران در مسیر تعالی و تدبیر و خردورزی و امید به آینده ای روشن را رقم زد. متن پیام روحانی به این شرح است:

ملت بزرگ و فهیم ایران

حضور حماسی و کم‌نظیر شما ملت شگفتی‌ساز در یکی از رویدادهای بزرگ سیاسی و سرنوشت‌ساز، نمایانگر پیمان نویینی با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و لبیک باشکوهی به رهبر معظم انقلاب و تجلی تجدیدی عهدی با شهدای والامقامی که روح مطهرشان وحدت‌بخش همیشه تاریخ ملت ایران است.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما ملت هوشیار در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در اوج جنگ روانی دشمنان نه تنها مانع حضور گسترده و غرورآفرین شما در یکی از مهم‌ترین عرصه‌های سرنوشت نشد، بلکه موجب پشیمانی و یأس بیشتر دشمنان و بدخواهان این ملت گردید و بار دیگر حرکت ملت ایران در مسیر تعالی و تدبیر و خردورزی و امید به آینده‌ای روشن را رقم زد و نشان داد که این ملت از برنامه‌ها و خواسته‌های ناحق و تحمیلی قدرت‌های سلطه‌گر برای همیشه عبور کرده است و از میدان مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی همواره پیروز و سربلند بیرون می‌آید.

اینجانب با تجلیل مجدد از صبر و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر جنگ اقتصادی و فشارهای اظلمانه دشمنان و همراهی بی‌دریغ آنان با دولت تدبیر و امید، این پیروزی را به آحاد مردم ایران بالاخص منتخب ملت تبریک و تهنیت می‌گویم و برای ایشان در انجام این مسئولیت سنگین آرزوی موفقیت می‌کنم.

بی‌شک این مشارکت پرشور و ستودنی مردم فهیم ایران در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی میهن اسلامی، وظیفه منتخب ملت را سنگین‌تر کرده که شایسته است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان کشور بخصوص سرمایه انسانی نخبه و با انگیزه کشور برای تحقق مطالبات مردم، تمام توان خود را به کار گیرد.

امیدوارم دستاورد این حضور حماسی، پیشرفت و آبادانی بیش از پیش میهن اسلامی و عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف داخلی و خارجی باشد.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

قاضی‌زاده هاشمی: از رأی مردم حمایت می‌کنم و به آیت‌الله رئیسی تبریک می‌گویم
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، کاندیدای انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری، طی پیامی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، پیروزی وی را در انتخابات تبریک گفت.

متن پیام قاضی زاده هاشمی به این شرح است:

بنده به سهم خود این حضور حماسی و اقتدار آفرین را به رهبر انقلاب که با بیانات هدایتگر خود در آستانه انتخابات، راه را بر همگان آشکار کرد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و ضمن حمایت از رأی مردم، به برگزیده ملت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای ایشان توفیق خدمت روز افزون به  ملت بزرگ ایران را خواستارم.

 
رییس دفتر رییس جمهور از مردم برای مشارکت در انتخابات تشکر کرد

بسمه تعالی

مشارکت سیاسی مقوم وحدت ملی، اقتدار کشور و ارزش‌های مردم‌سالارانه در ساختار حکمرانی ایران زمین است.

ملت فهیم، بالغ و زمان‌شناس ایران دیروز بار دیگر حماسه‌ای از جنس حضور آفرید؛ اینجانب از یکایک آنان متشکرم و این مشارکت مسوولانه‌ در تعیین سرنوشت کشور را قلبا و عمیقا می‌ستایم.

 

دو روز بعد از پایان رای گیری به شکایت‌ها رسیدگی می‌شود

سیداسماعیل موسوی سخنگوی دبیر ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران مستقر در این ستاد گفت: بر اساس قانون دو روز بعد از پایان انتخابات هیئت‌های اجرایی و نظارت وظیفه دارند شکایات را دریافت و بررسی کنند.

وی ادامه داد: ضمن آنکه هیات بازرسی وزارت کشور که در شهرستان‌ها و بخش ها مستقر هستند رسیدگی نهایی را انجام می دهند و به شکایات بر اساس قانون رسیدگی می شود.


 موضع گیری سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره میزان مشارکت در انتخابات

تنها مقام رسمی که از ساعت ۲ بامداد تا صبح امروز در مورد انتخابات موضع‌گیری کرده، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور بوده است. وی اعلام کرد: «آماری از مشارکت نداریم اما فکر می‌کنم میزان مشارکت، از انتخابات مجلس یازدهم بیشتر باشد.»

۶۳.۳۸ درصد واجدان شرایط خراسان شمالی در انتخابات شرکت کردند

دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی نتایج نهایی میزان مشارکت مردم این استان در انتخابات ۱۴۰۰ را تشریح کرد و اظهار داشت: در انتخابات بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰، مردم خراسان شمالی مشارکت ۶۳.۳۸ درصدی داشتند.

هادی رجایی‌نیا با اشاره به مشارکت ۵۵ درصدی بجنوردی‌ها، در انتخابات گفت: شیروان ۶۷ درصد، اسفراین ۶۱ درصد، مانه و سملقان ۷۱ و فاروج ۶۹ درصد در انتخابات مشارکت داشتند.

وی همچنین گفت: میزان مشارکت در جاجرم ۷۳ درصد، گرمه ۷۴ درصد و راز و جرگلان ۶۳ درصد بود.

 مشارکت ۶۳ درصدی مردم ایلام در انتخابات

سیدصادق موسوی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام صبح امروز شنبه، از حضور حدود ۶۳ درصدی مردم استان ایلام در انتخابات خبر داد.

انتخابات ۱۴۰۰ در ۱۲ شهرستان، ۲۷ بخش، ۲۷ شهر و ۳۵۶ روستا در استان ایلام برگزار شد.

در این انتخابات ۴۵۹ هزار و ۵۷۳ نفر در استان ایلام واجد شرایط اخذ رای بودند.

 مشارکت ۵۶.۹۳ درصدی گیلانیان در انتخابات ریاست جمهوری

محمود قاسم نژاد صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شرکت یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۲۶۹ نفر در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این میزان مشارکت ۵۶.۹۳ درصد گیلانیان در این انتخابات بوده است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان به مشارکت گیلانیان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز به همین اندازه است، گفت: یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۴۴۸ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا شرکت داشتند.

۰۷:۵۲ تاکنون آمار رسمی از نتایج انتخابات اعلام نشده است

ساعت ۲ بامداد روز شنبه رأی‌گیری برای انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره‌ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و فرایند شمارش آراء نامزدها آغاز شد.

تبریک محسن رضایی به رهبر انقلاب و مردم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و به منتخب ملت، آیت‌الله رئیسی تبریک عرض نموده، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت طلب می‌کنم.
متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.

محسن رضایی
۲۹ خرداد ۱۴۰۰

دیدگاه کاربران

ناشناس۲۰۵۰۴۱۴۰۹:۰۹:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۲۹
نتیجه مشارکت مهم است.
ناشناس۲۰۵۰۴۳۴۰۹:۲۱:۴۷ ۱۴۰۰/۳/۲۹
آیا اوضاع کشور به واسطه این انتخابات بهبود می یابد؟
ناشناس۲۰۵۰۴۶۱۰۹:۳۳:۵۷ ۱۴۰۰/۳/۲۹
اوضاع کشور را نباید در یک بازه 4 یا 8 ساله ارزیابی کرد. بلکه باید در یک بازه بزرگتر یعنی چند دهه ارزیابی کرد.
ناشناس۲۰۵۰۶۷۸۱۱:۳۱:۴۰ ۱۴۰۰/۳/۲۹
اگر فرد و حزب کارآمدی در یک کشور قدرت رو به دست بگیره و واقعاً کاربلد باشه، در عرض یکسال هم می‌تونه کارهای بزرگی انجام بده. حالا این موضوع رو با مسئولان خودمون مقایسه کنید که چند دهه هست که حتی نتونستند قیمت یک مرغ و تخم‌مرغ رو کنترل کنند.
ناشناس۲۰۵۱۲۳۷۱۵:۰۶:۴۱ ۱۴۰۰/۳/۲۹
تعارف نکن. میخوای در یک بازه چند هزار ساله بررسی کنیم ؟
ناشناس۲۰۵۰۷۱۳۱۱:۴۹:۰۴ ۱۴۰۰/۳/۲۹
به هیچ‌وجه بهبود پیدا نمی‌کنه. طوری خواهد شد که مردم برای بازگشت حسن روحانی و ظریف دست به دعا بردارند.
ناشناس۲۰۵۰۷۴۳۱۱:۵۸:۴۹ ۱۴۰۰/۳/۲۹
انشالله
ناشناس۲۰۵۱۳۱۸۱۵:۴۰:۵۸ ۱۴۰۰/۳/۲۹
قطعا با حضر جناب رئیسی اوضاع بهتر خواهد شد تورم تک رقمی و دلار زیر 10 هزار تومان را شاهد خواهیم بود در کمتر از 6 ماه
ناشناس۲۰۵۱۵۱۳۱۷:۳۷:۱۲ ۱۴۰۰/۳/۲۹
دلار ۱۰۰ هزار تومن میشه ولی ۱۰ هزار تومن نه!
ناشناس۲۰۵۱۵۵۰۱۷:۴۹:۴۵ ۱۴۰۰/۳/۲۹
این کارها فقط از دست روحانی و جهانگیری برمیاد، از رئیسی نباید اینقدر توقع داشت، همینکه قیمت دلار ثابت بمونه، خدا رو شکر.
ناشناس۲۰۵۰۴۳۵۰۹:۲۲:۲۴ ۱۴۰۰/۳/۲۹
یعنی اگر مشارکت کمتر از 30 درصد هم بود (البته زبانم لال نیست ) تغییری در سیاستها ایجاد می شد ؟
ناشناس۲۰۵۰۴۳۸۰۹:۲۳:۳۲ ۱۴۰۰/۳/۲۹
دیگر هیچ عذر و بهانه ای از مسئولان و کارگزاران پذیرفته نمی شود.
ناشناس۲۰۵۱۱۹۰۱۴:۵۴:۳۱ ۱۴۰۰/۳/۲۹
مسئولین که همیشه دنبال خدمت به مردم بوده‌اند ولی دشمن مانع خدمتگزاری به مردم میشه! مسئولین هم تقصیری ندارند. دشمن غدار است.
ناشناس۲۰۵۰۴۱۵۰۹:۱۰:۰۷ ۱۴۰۰/۳/۲۹
آن قدر مشارکت بالا بود که تا ساعت 2 بامداد تمدید شد.
ناشناس۲۰۵۱۳۹۳۱۶:۱۸:۵۲ ۱۴۰۰/۳/۲۹
کجا بالا بود؟4 سال پیش 40 میلیون رای داده بودن
ناشناس۲۰۵۰۴۱۷۰۹:۱۰:۳۹ ۱۴۰۰/۳/۲۹
چرا مردم تا این اندازه در انتخابات مشارکت کردند؟
ناشناس۲۰۵۰۴۱۹۰۹:۱۰:۵۷ ۱۴۰۰/۳/۲۹
فائزه هاشمی هم رای داد.
ناشناس۲۰۵۰۴۳۹۰۹:۲۴:۳۴ ۱۴۰۰/۳/۲۹
چرا تغییر نظر داد؟
ناشناس۲۰۵۰۴۷۶۰۹:۳۹:۳۲ ۱۴۰۰/۳/۲۹
علی پروین، خداد عزیزی، بهنوش بختیاری، شهره قمر و.... هم رای دادند.
ناشناس۲۰۵۰۷۰۴۱۱:۴۲:۴۱ ۱۴۰۰/۳/۲۹
محمود احمدی نژاد رای نداد.
ناشناس۲۰۵۰۹۱۲۱۳:۰۵:۰۴ ۱۴۰۰/۳/۲۹
فائزه هاشمی تکذیب کرد.
ناشناس۲۰۵۰۹۴۵۱۳:۱۵:۲۰ ۱۴۰۰/۳/۲۹
تکذیب کرد .
ناشناس۲۰۵۰۴۴۹۰۹:۲۹:۰۸ ۱۴۰۰/۳/۲۹
مگه نتیجه را اعلام کردند؟
ناشناس۲۰۵۰۴۷۷۰۹:۴۰:۲۴ ۱۴۰۰/۳/۲۹
به کوری دشمنان داخلی و خارجی
سید۲۰۵۱۵۵۸۱۷:۵۱:۵۹ ۱۴۰۰/۳/۲۹
دشمن این مملکت تو هستی که مردم مخالف سیاستهای غلط را دشمن خودت میدانی
ناشناس۲۰۵۰۵۲۰۱۰:۰۶:۱۱ ۱۴۰۰/۳/۲۹
دولت جديد مباركه خواست مردم : ارزاني كالاها و مسكن و زمين توجه زياد به سلامت مردم ايران و رايگان شدن هزينه هاي پزشكي افزايش ارزش پول كشور اشتغال و ازدواج جوانان تعامل با جهان و كشورهاي همسايه با عزت و اقتدار در يك كلام عدالت واقعي اجتماعي ساده زيستي مسئولان و درميان مردم بودن تلاش و تلاش و تلاش براى رضايت ملت ايران كارى كنيد بر عكس اين دوره ، مشاركت در انتخابات بيشتر شود .
علی 671۲۰۵۰۶۲۵۱۱:۰۸:۲۸ ۱۴۰۰/۳/۲۹
تا کور شود هر آنکس که نتواند دید .و روسیاه شوند آنانکه گفتند رای نمی دهیم ..درود بر سید والا مقام و تبریک به این بزرگوار
ناشناس۲۰۵۰۷۰۳۱۱:۴۱:۵۰ ۱۴۰۰/۳/۲۹
نتیجه نهایی اعلام بشه 30 میلیون هم رد میشه مشارکت بالای 50 درصد به کوری چشم دشمنان.
ناشناس۲۰۵۰۸۲۴۱۲:۳۲:۵۵ ۱۴۰۰/۳/۲۹
من به شهید سلیمانی رای دادم. قاسم هنوز زنده اس قاسم هنوز با ماست
ناشناس۲۰۵۰۸۵۵۱۲:۴۳:۰۱ ۱۴۰۰/۳/۲۹
سخنگوی انتخابات گفته بیش از 90 درصد رو شمردیم اومده 28 میلیون و ششصد. فرض بگیرم فقط 90 درصد شمرده باشن میشه کلا 31 میلیون و هفتصد رای! الان ببینیم آمار نهایی به چقدر میرسه!!
ایرانی۲۰۵۰۸۶۳۱۲:۴۷:۴۲ ۱۴۰۰/۳/۲۹
در هر دوره انتخابات، این عبارت (( حضور باشکوه )) شنیده میشه، حالا چه 76 درصد شرکت بکنند و یا 30 درصد ویا چهل درصد.به هرحال حضور باشکوه بوده. همینه که هست.
ناشناس۲۰۵۰۸۸۶۱۲:۵۵:۳۳ ۱۴۰۰/۳/۲۹
میگم خدا رو شکر توی همین دور اول نتیجه معلوم شد .
ناشناس۲۰۵۱۱۵۷۱۴:۴۴:۵۱ ۱۴۰۰/۳/۲۹
یک ماه الکی علافمون کردند. معلوم بود رئیسی رئیس‌جمهوره.
ناشناس۲۰۵۱۳۶۱۱۵:۵۹:۰۷ ۱۴۰۰/۳/۲۹
وقتی معلوم بود چرا علاف شدی؟
ناشناس۲۰۵۱۵۱۲۱۷:۳۷:۰۲ ۱۴۰۰/۳/۲۹
این همه هزینه و وقت مردم علافی نیست
ناشناس۲۰۵۰۹۲۷۱۳:۱۱:۲۰ ۱۴۰۰/۳/۲۹
به امید اصلاح...نه در کلام و ...که در عمل امیدوارم آقای رئیسی بتواند، همانطور که در قوه قضاییه توانست و در استان قدس هم
ناشناس۲۰۵۱۴۹۰۱۷:۲۳:۵۷ ۱۴۰۰/۳/۲۹
از امروز همه وعده‌ها فراموش میشن تا ۴ سال دیگه. تقریباً هیچ کار خاصی برای پیشرفت کشور و رفاه مردم انجام نخواهد شد.
ناشناس۲۰۵۱۰۱۰۱۳:۴۴:۲۰ ۱۴۰۰/۳/۲۹
چطوری28میلیون رای شمردن ولی جمع ارا23میلیون میشه
aah۲۰۵۱۰۶۲۱۴:۰۷:۲۰ ۱۴۰۰/۳/۲۹
بقیش رای باطله یا سفید
ناشناس۲۰۵۱۴۵۳۱۶:۵۵:۰۰ ۱۴۰۰/۳/۲۹
بعد از جناب رییسی، آرای باطله با 4 میلیون رأی در جایگاه دوم قرار دارد!!!
امیر۲۰۵۱۱۳۱۱۴:۳۵:۲۹ ۱۴۰۰/۳/۲۹
مشارکت مشخص بود که بالاتر از مجلس هست. ولی با فاصله از درصد مشارکت‌های ۶ دوره اخیر کمتر هست که خوب جز این هم انتظاری نبود.
رضا۲۰۵۱۱۵۱۱۴:۴۲:۵۰ ۱۴۰۰/۳/۲۹
مبارک جناب رئیسی انشالا موفق باشند. فقط امیدواریم کسانی که این مدت از ایشون طرفداری کردند و به ایشون رای دادند تا آخر پای حرفشون بمونن و قضیه جناب احمدی نژاد تکرار نشه که بعد از اون همه هزینه و خسرانی که برای کشور و ملت ایجاد کرد همگی گفتند کی بود کی بود من نبودم!
ناشناس۲۰۵۱۳۰۸۱۵:۳۷:۱۸ ۱۴۰۰/۳/۲۹
الان ساعت ۳ ونیمه هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده !چرا؟ سال ۸۸ با اون مشارکت بالا هنوز ملت تو خواب بودن که نتیجه اعلام شد حالا که رسما مشارکت۲۸ملیون وخورده ای اعلام شده هنوز میزان رای هرکاندید رو اعلام نکردن !!!مشکل چیه ؟!نکنه دارن برای رای های باطله تصمیم مفید می گیرن ؟!!
ناشناس۲۰۵۱۳۹۲۱۶:۱۸:۵۲ ۱۴۰۰/۳/۲۹
بااین مشکلات معیشتی وصف ومرغ وتورم وگرانی بابا خدا خیر این مردمو بده از۵۹ میلیون ۲۹ یا سی میلیون یعنی ۵۰ درصد شرکت کردن خیلی هم عالیه
ناشناس۲۰۵۱۷۵۲۲۰:۱۹:۱۲ ۱۴۰۰/۳/۲۹
دیگه همه قوا و نهادها انقلابی هستن بهونه انتخاب اشتباه مردم و تحریم و مدیریت غلط نباید بهونه باشه امیدوارم ۴ساله دیگه مناظره کاندیدا نگن من بیام گل و بلبل میشه مردم دیگه تحمل وعده ندارن
ناشناس۲۰۵۱۷۵۵۲۰:۲۰:۱۱ ۱۴۰۰/۳/۲۹
الان که اقای ربیسی هم رییس جمهوره هم رییس قوه فضایه پس ارسال لیست مفسدین برای محاکمه نباید زمان بر باشه
نکته بین۲۰۵۱۷۸۰۲۰:۳۰:۵۴ ۱۴۰۰/۳/۲۹
سلام طبق آماری که زدید . آرا باطله و سفید 4,167,028 برگ میباشد . لطفأ اصلاح نمایید .
ناشناس۲۰۵۱۷۹۹۲۰:۴۰:۴۲ ۱۴۰۰/۳/۲۹
عدد آمار باطله 4,167,028 نفر را جایگزین کنید تا.. به جمع 28/933/004 نفر کل رای دهنده ها برسید .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  22. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین