حمله روحانی به نامزدهای منتقد دولت/ واکنش واعظی به شکایت مجلس از دولت/ انتظار محسن هاشمی از شورای شهر ششم/ تاکید قالیباف بر اصلاح قانون انتخابات شوراها 

گروه سیاسی الف،   4000319108 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

حمله روحانی به نامزدهای منتقد دولت/ واکنش واعظی به شکایت مجلس از دولت/ انتظار محسن هاشمی از شورای شهر ششم/ تاکید قالیباف بر اصلاح قانون انتخابات شوراها 

آخرین آمار کرونا در ایران

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون ۴ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۲۶۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۷۰۶ هزار و ۶۹۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۹۶۳ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۵۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۵۵۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۹۹۰ هزار و ۷۱۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۱ هزار و ۵۱۹ نفر رسید.

آغاز تزریق فاز دوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای «فخرا»

به گزارش فارس، تزریق فاز دوم کار آزمایی بالینی واکسن کرونای فخرا امروز آغاز شد.

این کارآزمایی با تزریق واکسن فخرا به همسر شهید رضایی نژاد از دانشمندان هسته ای کشور آغاز شد.

کریمی، مدیر پروژه کارآزمایی بالینی واکسن فخرا اظهار داشت: در فاز اول کارآزمایی بالینی 135 داوطلب داشتیم و این واکسن نشان داد بی خطر و ایمن است.

وی ادامه داد: فاز دوم با تزریق واکسن به همسر شهید رضائی نژاد آغاز می شود و در این مرحله به 500 نفر تزریق خواهد شد.

کریمی متذکر شد:  تا دو ماه آینده فاز دوم جمع بندی خواهد شد.

ورود واکسن «کووبرکت» تا پایان خرداد

به گزارش فارس علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه پنج شرکت بومی در حوزه تولید واکسن کرونا فعالیت می‌‌کنند و پیش بینی می‌‌شود واکسن کووبرکت تا انتهای خرداد ماه وارد مرحله عملیاتی شود، اظهار کرد: در مرحله اول یک میلیون دُز واکسن به گروه‌‌های هدف تزریق خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه هدف از واکسیناسیون کاهش مرگ و میر افراد مبتلا است، گفت: برای قطع زنجیره ویروس باید ۷۰ درصد از مردم واکسینه شوند.
 
رئیسی به بی‌ عدالتی در عرصه بین‌الملل اشاره کرد و گفت: کانادا و آمریکا و کشورهای اروپایی بیش از ۳ برابر جمعیت کشورشان واکسن خریدند و ۸۴ درصد از واکسن‌‌های تولید شده در دنیا را پنج کشور استفاده کردند. بیش از ۲ میلیون واکسن در آمریکا و چند کشور اروپایی ذخیره شده و تاریخ مصرف آن در حال اتمام است؛ این در حالی است که میانگین تزریق واکسن در برخی از کشورهای فقیر ۲۵ عدد در طول شبانه روز است.

وی با بیان اینکه ساخت واکسن داخلی کرونا از اهمیت حیاتی برخوردار است، گفت: طبق قرار بین ایران و شرکت کوواکس، این شرکت باید تاکنون ۱۶.۸ میلیون  واکسن به ایران تحویل می‌‌داد که تاکنون فقط ۲ میلیون تحویل ما شده‌ است.

نهمین محموله واکسن ''اسپوتنیک وی'' در راه تهران

به گزارش ایسنا، محموله نهم واکسن اسپوتنیک-وی، بامداد چهارشنبه به نماینده سفارت کشورمان در روسیه تحویل داده شد.

بر اساس این گزارش قرار است این محموله فردا پنجشنبه با پرواز شرکت هواپیمایی ماهان به تهران منتقل شود.

اواخر هفته گذشته نیز محموله هشتم واکسن Sputnik-V به میزان 100 هزار دوز وارد کشور شده بود.

تاخیر در تزریق دُز دوم واکسن کرونا مشکلی ایجاد نمی‌کند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بدعهدی های مکرر کشورهای غربی، لازم بود که به واکسن داخلی متکی باشیم. آن‌ها حتی باوجود پرداخت پول واکسن، کشور‌های تولیدکننده، واکسن‌های تولیدی را به کشور خود محدود کرده اند.

او یادآوری کرد: ما پول واکسن ها را پرداخت کرده ایم اما آنها مانع خروج واکسن با دستورات مقام قضائی و حکومتی خود  شده اند. در تلاشیم تا برای ورود واکسن، اقدامات مناسبی انجام دهیم.

معاون وزارت بهداشت تاکید کرد: واکسیناسیون گروه سنی جدید را شروع نکرده ایم و در حال تزریق واکسن دوم هستیم، تعیین فاصله چند هفته‌ای بین دو تزریق به این علت است که ایمنی فرد زودتر حاصل شود، اما اگر مثل کانادا یا انگلیس، با تاخیر ۹ هفته‌ای هم تزریق دوم انجام شود، ایمنی کمتر نخواهد بود و در این زمینه نقصی ایجاد نمی‌شود.

***

حمله روحانی به نامزدهای منتقد دولت

حسن روحانی در جلسه هیئت دولت با لحنی کنایی به انتقادات نامزدهای ریاست جمهوری از دولت پاسخ داد. وی با تاکید بر رعایت انصاف گفت: البته در این انتخابات مشخص شد که فقط دولت است که ایراد دارد و بخش‌های دیگر از جمله قوه قضائیه، قوه مقننه، مجمع تشخیص مصلحت خوشبختانه خوب و سالم هستند و مشکل فقط دولت است که ایراد دارد که در این انتخابات آن هم حل خواهد شد. البته انتخابات هم نباشد دوره ما تمام می‌شود دولت بعدی می‌آید، این هم درست می‌شود و کل کشور درست می‌شود.  

رییس‌جمهور با اشاره به مباحث مطرح شده در مناظره‌ها اظهار داشت: موضوعات بهتری هم این روزها می‌شنویم، چقدر زنان در این چند روز خوب شدند، حقوق خانم‌ها، احترام به خانم‌ها و جوان‌ها مطرح شده است. چطور در این مدت خانم‌ها نبودند، فقط این روزها خانم‌ها پیدا شدند و خیلی مورد احترام هستند. اقوام و اقلیت‌ها چقدر خوب شدند. شیعه و سنی چقدر با هم برادر و متحد شدند. چیزهای خوبی هم این الحمدالله این روزها هست.

روحانی با تاکید بر اینکه با شعور مردم بازی نکنیم، تصریح کرد: ملت ایران ملت بزرگی است، ملتی است که می‌داند چه گذشته است، می‌داند چه کسانی بوده‌اند، اینهایی که امروز می‌خواهند برای فردا قدرت را در دست بگیرند، اگر در ایران نبودند و تازه از کره مریخ آمده‌ بودند، خیلی خوب بود، همه آنها بوده‌اند و همه آنها در یک بخشی مسئولیت داشته‌اند.

وی افزود: اگر همه چیز خراب است، برای آنها هیچ ایرادی و اشکالی وجود نداشته است. به نحوی با مردم صحبت کنیم که قابل فهم و پذیرش باشد. مردم بدانند ما به راستی و درستی با آنها حرف می‌زنیم و سخن می‌گویم.  

رییس شورای عالی فضای مجازی با یادآوری اقدامات دولت در هشت سال اخیر خاطرنشان کرد: اینهایی که در دولت یازدهم رو در رو و سینه به سینه من شده بودند که باید این فیلتر شود، آن فیلتر شود، الحمدالله همه می‌گویند ما طرفدار پهنای باند شدیم. این کار بزرگی است که انجام گرفته. همه امروز با تحریم مخالف هستند و می‌گویند باید به برجام برگردیم اصلا این برجام خیلی چیز خوبی شد.

***

واکنش واعظی به شکایت مجلس از دولت

به گزارش ایرنا محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در حاشیه نشست هیات دولت درباره ارجاع شکایت مجلس از دولت به قوه قضاییه در خصوص سند۲۰۳۰ گفت: اول باید مجلس با دولت در این زمینه صحبت می‌کرد، دولت هیچ موضعی در مورد۲۰۳۰ ندارد نه مصوبه‌ای دارد و نه اقدامی کرده است.  

وی با بیان اینکه این شکایت هیچ مبنایی ندارد، اضافه کرد: این مجلس موضوعات مختلف پیدا کرده که یکی پس از دیگری پرونده قضایی درست می‌کند. دولت یازدهم و دوازدهم آنچه براساس  صحبت رهبری بوده، همه دقت ها را انجام داده تا اهداف مورد نظر محقق شود.  

محمد صالح نیکبخت، حقوقدان درباره این موضوع در روزنامه ایران نوشت: «اگرچه در اصل 77 قانون اساسی اصلاحی سال 68 تصریح شده که عهدنامه‌ها، مقاوله‌نامه‌ها و قراردادهای بین‌المللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و در اصل 125 نیز آمده که امضای این اسناد بین‌المللی و همچنین امضای پیمان‌های مربوط به سازمان‌های بین‌المللی پس از تصویب مجلس و امضای رئیس جمهوری و نماینده قانونی او ممکن خواهد بود. این ایرادها به دلایل مختلفی متوجه مسأله سند 2030 نیست که در ادامه خواهد آمد. از جمله اینکه این سند هیچ گاه توسط دولت به معنایی که در قوانین مختلف تصریح شده، امضا نشده بود بلکه صرفاً برای بررسی در دستور کار قرار گرفته بود. کما اینکه این سند برای بررسی فنی به وزارت آموزش و پرورش به عنوان متصدی این حوزه احاله شده بود و حرفی از اجرای آن نبود.

تخلف در اسناد بین‌المللی و قراردادها زمانی صورت می‌گیرد که آن سند رسماً توسط دولت امضا و به صورت میدانی اجرا شده باشد و اجرای آن آثاری مادی یا معنوی در بر داشته باشد و یا از این اجرا قوانین اساسی و عادی کشور که اجرای الزامی بوده است، نقض شده باشند. در مسأله حاضر به دلیل عدم امضای رسمی و اجرا نشدن سند 2030 و عدم اجرای آن به دستور مقامات عالی کشور، عملاً سند اجرا نشده تلقی می‌شود. بنابراین در این حالت اساساً نه سندی امضا و نه اجرا شده که شاهد تخلف مورد شکایت نمایندگان محترم باشیم. مضافاً بر این باید توجه شود که ممکن است برخی از بخش‌های این سند و هر سند بین‌المللی دیگری شباهتی با برنامه‌ها و اقدامات دولت داشته باشد. صرف چنین شباهت‌هایی مستند حقوقی لازم برای اجرای این اسناد، آن‌طور که مجلس اصولگرای یازدهم بر آن تأکید دارد، نیست.»

***

حناچی: از بهشت به دانشگاه می روم

به گزارش فارس، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های جدید در منطقه 20 پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌امروز پروژه‌هایی با مقیاس محلی از کوه بی‌بی‌شهربانو تا نزدیک حرم را افتتاح کردیم که همه این پروژه‌ها جزو توسعه قلمرو عمومی محسوب می شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره سرانجام بازسازی میدان حسن‌آباد گفت:‌نمای میدان بازسازی شده ولی پلاک پشتی آن مربوط به بخش خصوصی است که در حال مرحله تأیید برای طراحی آن هستند و چون ثبت ملی شده میراث فرهنگی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که پس از پایان فعالیت‌تان در شهرداری طی ماه‌های آینده چه فعالیتی را آغاز خواهید کرد گفت: من استاد دانشگاه هستم و به صورت مأمور به شهرداری آمدم و پس از فعالیتم به کار قبلی باز می‌گردم.

***

تاکید قالیباف بر اصلاح قانون انتخابات شوراها 

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس برای بررسی روند رسیدگی به بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: در انتخابات شوراهای روستا کشور بیش از ۲۸۸ هزار نفر ثبت نام کرده بودند که ۲۶۹ هزار نفر از آن ها تایید شده اند یعنی ۹۴ درصد تایید و ۶ درصد ردصلاحیت شده اند. در شهرها نیز ۴۷ هزار و ۳۱۷ نفر ثبت نام کرده بودند که ۴۰ هزار و ۳۶۴ نفر تایید شده اند.

سلیمی با بیان اینکه قانون در حوزه رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراها نیازمند بازنگری است، از تاکید رییس مجلس بر بازنگری در این قانون خبر داد و افزود: قانون برای انتخابات شوراهای شهر و روستا دبیرخانه دائمی در استان ها را پیش بینی کرده، در دوره انتخابات حجم بالایی از پرونده کاندیداها به این دبیرخانه می رسد و فشار کار افزایش می یابد، از این رو باید در این بخش تجدید نظر صورت گیرد.

به گفته این عضو هیات رئیسه مجلس قرار است تعدادی از پرونده ها با نظر مشترک رئیس هیات نظارت استان و هیات مرکزی نظارت مورد بررسی قرار گیرد و نتایج قطعی اعلام شود.

***

واکنش پلیس به اظهارات کاندیداها درباره «گشت ارشاد»
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص اظهارات برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره گشت ارشاد، گفت: نمی توان با شئونات اسلامی و اخلاقی جامعه، بازی کرد. این مسایل نباید برای جمع کردن رای مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی امروز در حاشیه چهل و پنجمین طرح رعد پایتخت ، افزود: نامزدهای محترم با شئونات جامعه به عنوان یک ابزار برخورد نکنند. این رفتار زشتی است و درست نیست.

***

انتظار محسن هاشمی از شورای شهر ششم

محسن هاشمی رئیس شورای شهر پنجم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ارزیابی عملکرد شورای شهر پنجم گفت: اگر بخواهیم منصفانه و براساس اختیارات و وظایف پیش بینی شده در قانون برای شورای شهر تهران، ارزیابی کنیم، باید بگوییم که عملکرد شورای پنجم در حد اختیارات و وظایفش قابل قبول بوده است، البته این به معنای نبودن اشکال و نقص در کار شورا نیست، اما اگر بخواهیم بصورت مقایسه ای عملکرد شورای پنجم را در مقایسه با دوره های قبل شورا ارزیابی کنیم، هم در حیطه نظارت و هم در حیطه سیاستگذاری شورای پنجم موثرتر عمل کرده است. 

هاشمی در مورد فعالیت و اولویت‌های شورای ششم نیز با بیان اینکه طبیعتا انتظار مردم آن است که مسیر رفته شده در شفافیت، مبارزه با فساد وصیانت از شهر ادامه یابد، گفت: اهداف برزمین مانده شده مانند تجهیز و نوسازی سیستم حمل ونقل عمومی باید محقق شود، شورای شهر محل کار سیاسی نیست و نباید مشکلات مردم بازیچه اهداف سیاسی و تخریب رقیب قرار گیرد، اولویت مردم تهران حل مساله آلودگی هوا و کارآمدی سیستم حمل و نقل عمومی است. 

وی در مورد دستور کار شورای ششم نیز با بیان اینکه مطالبات مردم ورهبری روشن است، ادامه داد: صیانت از حریم تهران، باغات، خط آسمان و انسان محور کردن شهر باید تداوم یابد، ما نباید به قیمت ایجاد مشکلات بزرگ برای آینده شهر، پروژه های نمایشی وتبلیغاتی را دنبال کنیم؛ بلکه باید مصلحت شهر و آسایش شهروندان مد نظر قرار گیرد. 

.

 

دیدگاه کاربران

محسن۲۰۲۷۹۹۰۲۰:۴۵:۴۶ ۱۴۰۰/۳/۱۹
روحانی 8 سال پیش با تخریب دولت قبلی رای آورد..
امیر حسین سلطان/تهران۲۰۲۸۰۲۵۲۱:۰۱:۱۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
عجبا به حق حرف های ناشنیده! از کی تا به حال گشت ارشاد جزو شئونات جامعه شده و یا عنوان شئونات اسلامی و اخلاقی جامعه به خودش گرفته است؟! انتقاد نامزدهای محترم نیازمند ارائه پاسخ مستدل و اقناع کننده است و نه واکنش سریع حذفی و یا پلیسی!
ناشناس۲۰۲۸۰۴۴۲۱:۰۹:۲۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
نامزدا راجع به کرونا و واکسن که صحبت نکنن ! راجع به گشت ارشاد هم حرف نزنن ! راجع به گرونی ها و دولت هم هیچی نگن ! راجع به خدمت سربازی هم صحبت نکنن ! راجع به هر چی حرف میزنن ؛ یه عده بهشون بر میخوره !!!! به نظرم نامزدا فقط باید راجع به ^ دهقان فداکار ^ کتاب فارسی ابتدایی صحبت کنن ! اینکه نمیشه !
ناشناس۲۰۲۸۴۰۸۲۳:۰۸:۵۵ ۱۴۰۰/۳/۱۹
نه عزیزم نامزدها کافیه در مورد برنامه هایی که برای رفع مشکلات دارند صحبت کنند . مثلا چگونه می خواهند با درآمد کم حاصل از فروش اندک نفت مشکلات کم آبی ، بی کاری ، صنعت وکشاورزی وکارهای فرهنگی را سامان دهند؟!! چگونه با وجود تحریمهای شدید بانکی می خواهند خریدهای لازم خارجی را انجام دهند ؟!! چگونه می توانند برای جوانان کسب وکار تولید کنند وچه برنامه ای برای کنترل یا از بین بردن کرونا دارند ؟! در باره ادامه مذاکرات برجام وشیوه عملکردشان بگویند . و صدها کار دیگر که باید انجام دهند .
ناشناس۲۰۲۸۰۹۶۲۱:۲۷:۴۳ ۱۴۰۰/۳/۱۹
جناب روحانی شما خودت سال 92 به احمدی نژاد حمله نمیکردی که الان از نامزدهای فعلی ایراد میگیری؟!
ناشناس۲۰۲۸۱۲۹۲۱:۴۰:۵۴ ۱۴۰۰/۳/۱۹
محاکمه دولت مطالبه به حق مردم است
ناشناس۲۰۲۸۳۶۹۲۲:۵۸:۵۱ ۱۴۰۰/۳/۱۹
شورای شهر چه کار مثبتی انجام داد ؟ نجفی رو کرد شهردار تهران که اون اتفاقات افتاد . اسم بزرگراه رو گذاشت رفسنجانی . اعضای اون نگران نوه هاشون در کانادا بودن . و ..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  7. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  8. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  9. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  10. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  11. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  12. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  13. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  14. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  15. اسراییل چه باید بکند؟ 

  16. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  21. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  23. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  24. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

آخرین عناوین