بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۲۱; معرفی + بررسی تخصصی

فناوری،   4000305097

در سال‌های اخیر بازار گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند بسیار متنوع شده و کاربران بسیاری را نیز به سمت خود جلب کرده است. شرکت‌های جهانی تولید گوشی هوشمند و محصولات دیجیتال در یک دهه گذشته تلاش کرده‌اند با تولید ساعت‌های هوشمند کارآمد و پیشرفته بازار این محصول را در دست خود بگیرند؛

بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۲۱; معرفی + بررسی تخصصی
اکنون در سال ۲۰۲۱ برندهای مختلفی از ساعت هوشمند در بازار جهانی محصولات دیجیتال به فروش می‌رسد که هر کدام قابلیت‌های متنوعی را به کاربر ارایه می‌دهد.

مقداد آی تی در این مطلب ۵ مدل از برترین ساعت‌های هوشمند عرضه شده در سال ۲۰۲۱ را معرفی کرده و مشخصات و قابلیت‌های هر کدام را نیز بررسی خواهد کرد. همچنین برای خرید تمامی مدل‌های معرفی شده و یا حتی دریافت قیمت ساعت هوشمند و یا دیگر محصولات دیجیتال می‌توان به فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی مراجعه کرد؛ در این فروشگاه به آسانی می‌توان از قیمت لپ تاپ، کامپیوتر و انواع قطعات آن، گوشی هوشمند، تبلت، دوربین عکاسی و دیگر محصولات دیجیتال آگاه شد. در ادامه مطلب ۵ مدل از برترین ساعت‌های هوشمند عرضه شده در سال ۲۰۲۱ را معرفی کرده و به توضیح کارایی هر یک می‌پردازیم.

اپل واچ سری ۶

جزو طرفداران و کاربران همیشگی آیفون و محصولات اپل هستید، بهترین پیشنهاد مقداد آی تی برای شما ساعت هوشمند اپل واچ سری ۶ است. اپل در طراحی این سری از محصولات اپل واچ همان ظاهر همیشگی ساعت‌های خود را حفظ کرده اما تغییرات بسیاری در کاربری و قابلیت‌های آن اعمال کرده است.

نمایشگر همیشه روشن ساعت از نوع  Retina LTPO OLED بوده که در ابعاد ۱.۵۷ اینچ نسبت به سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار محصولی کوچکتر و متناسب با ارگونومی دست انسان محسوب می‌شود. رزولوشن تصویر در نمایشگر ساعت ۳۲۴۳۹۴ x پیکسل بوده و روشنایی تصویر آن نیز ۱۰۰۰ نیت است. آیفون در سری ۶ اپل واچ از سیستم عامل جدید استفاده کرده این نسخه بر روی سری قبلی نیز ارتقا پذیر است.

حافظه داخلی ساعت ۳۲ گیگابایت بوده که برای جوابگویی به کاربری‌های آن میزان قابل قبولی به شمار می‌رود. اصلی‌ترین قابلیت‌های این سری از اپل واچ شامل موارد زیر است، هشدار افت و افزایش بیش از حد ضربان قلب، هشدار ریتم نامرتب ضربان قلب، پشتیبانی از ECG، تماس اضطراری، SOS و تشخیص افتادن. تمامی کارایی‌های ذکر شده با استفاده از حسگرهای مختلفی که در طراحی ساعت به کار رفته است ممکن شده و این سری ساعت را به محصولی کارآمد برای پیگیری حرکات ورزشی و سلامت فردی تبدیل کرده است.

 

بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۲۱; معرفی + بررسی تخصصی

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲

سامسونگ نیز یکی از سردمداران تولید ساعت هوشمند در بازار جهانی بوده که در سال‌های اخیر با بالا بردن کارایی محصولات خود علاوه بر کاربران اندروید بخشی از کاربران سیستم عامل IOS را به سمت خود جلب کرده است. سامسونگ در طراحی ساعت هوشمند جدید خود با نام گلکسی واچ اکتیو ۲ از طراحی اسپرت استفاده کرده است. نمایشگر        Super AMOLED گرد آن در ابعاد ۱.۴ اینچی به صورت همیشه روشن بوده و تصاویری با کیفیت ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل در این حجم نمایش می‌دهد.

برخلاف بسیاری از ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، گلکسی واچ اکتیو ۲ امکان استفاده از سیم کارت را به کاربر داده و با استفاده از آن می‌توان از کاربری‌های ارتباطی ساعت و اینترنت LTE نیز استفاده کرد.  حافظه داخلی این مدل در مقایسه با اپل واچ و یا حتی سری ساعت‌های امیزفیت هواوی کمتر بوده و تنها ۴ گیگابایت به حافظه داخلی آن تعلق گرفته است؛ اما این موضوع در مقایسه با کاربری‌های متعدد آن قابل چشم پوشی است. باتری ساعت با حجم ۳۴۰ میلی آمپری به خوبی در بیشترین ساعت ممکن فعالیتی دائمی را به کاربر داده و کمترین میزان نیاز به شارژ در طول روز را دارد.

فیت بیت ورسا ۳

فیت بیت یکی از برندهای موفق در تولید ساعت هوشمند است که در مقایسه با دیگر برندهای جهانی مانند اپل و یا سامسونگ معروفیت نداشته اما در سال‌های اخیر توانسته است با تولید محصولاتی متفاوت موفقیتی بسیاری را در بازار فروش کسب کند. محصول جدید این برند ساعتی کامل و کارآمد برای افرادی است که به دنبال دستگاهی برای پایش سلامت خود هستند.

حسگرهای استفاده شده در این ساعت بیشترین قابلیت‌های مرتبط با تشخیص سلامت بدن را ارائه کرده و استفاده از آن به شما در حفظ عادات ورزشی‌تان کمک کننده خواهد بود. از مهم‌ترین قابلیت‌های این ساعت می‌توان به ارتقای سیستم اندازه گیری ضربان قلب با توجه به نوع ضربان و شدت آن نام برد، پس پایش چنین قابلیتی بر روی بدن شما توسط ساعت؛ خود دستگاه ورزش‌هایی متناسب با بدن شما را پیشنهاد کرده و بر این اساس مسیر ورزشی شما به سمتی درست پیش خواهد رفت. ساعت علاوه بر کارایی‌های ورزشی امکان ارتباطی متنوعی نیز دارد و با استفاده از آن می‌توان تمامی تماس‌های دریافتی را نیز پاسخگو بود.

هواوی مدل امیزفیت مدل GTR

هواوی در سال‌های اخیر به خوبی توانسته است کیفیت ساعت‌های هوشمند خود را با دیگر محصولات معتبر هم تراز کرده و به موفقیت خوبی در بازار این محصول دست پیدا کند. در سال ۲۰۲۱ نیز هواوی مدل‌های جدید از ساعت هوشمند خود را ارائه کرده است که در این بین مدل جدید سری ساعت‌های امیزفیت بیشترین توجه را در بین کاربران داشته است.

این ساعت با بدنه‌ای از جنس سرامیک و فلز ظاهری خیره‌کننده داشته که در کنار قابیلت‌های مختلفش محصولی متفاوت به شمار می‌رود. نمایشگر گرد ساعت در ابعاد ۱.۳۹ اینچ و کیفیت تصویر ۴۵۴ × ۴۵۴ پیکسل است. نکته قابل توجه در رابطه با این ساعت حجم بالای باتری ساعت است؛ با استفاده از باتری این مدل ساعت هوشمند هواوی می‌توان بیشتر از ۲۴ ساعت به صورت مداوم از آن استفاده کرده و نگرانی بابت خاموش شدن دستگاه نداشت.

استفاده از حسگرهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مغناطیس‌سنج، حسگر اپتیکال ضربان قلب، حسگر نور محیط، فشارسنج موجب شده تا قابلیت‌های ورزشی ساعت افزایش پیدا کرده و کاربری‌هایی مانند اندازه‌گیری مسافت، سرعت، تعداد قدم‌ها، کالری سوزانده‌شده، ضربان قلب و ارتفاع را ارائه دهد.

بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۲۱; معرفی + بررسی تخصصی

شیائومی مدل Mijia Quartz

اگر قیمت ساعت هوشمند به اندازه کارایی آن برایتان اهمیت دارد، مقداد آی تی مدل جدید ساعت هوشمند شیائومی را پیشنهاد می‌کند. شرکت شیائومی در سال‌های اخیر بازار پرفروش را از آن خود کرده و توانسته جایگزین بسیاری از محصولات قدیمی شود؛ در حال حاضر نیز با ارایه ساعت هوشمند جدید خود توانسته توجهات بسیاری به سمت خود جلب کند.

ساعت میجیا کوارتز شیائومی با ظاهری هیبریدی مناسب استفاده برای تمامی افراد بوده، استفاده از فولاد ضد زنگ و چرم ایتالیایی در طراحی بدنه آن را به محصولی خاص تبدیل کرده که نسبت به بسیاری از ساعت‌های رده بالاتر متفاوت دیده می‌شود. کارایی‌های این ساعت نیز متناسب بوده و با استفاده از آن می‌توان تعداد قدم‌ها، میزان کالری مصرفی و یادآوری کارهای روزانه را انجام داد.

خرید انواع ساعت هوشمند و اسمارت واچ از مقداد آی تی

بازار خرید و فروش ساعت‌های هوشمند بسیار متنوع بوده و در این بین ممکن است بسیاری از افراد بر اثر ناآگاهی کالاهایی غیر اصل و یا نامناسب را خریداری کنند. فروشگاه مقداد آی تی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز عرضه و توزیع انواع محصولات دیجیتال، به صورت تخصصی تمامی گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند را به صورت اصل و همراه با کارت اصالت کالا و با بهترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

مقداد آی تی مرجعی مناسب برای خرید انواع ساعت هوشمند، خرید مانیتور، انواع قطعات کامپیوتری، گجت‌های مختلف، انواع کنسول بازی، دوربین عکاسی، هارد اکسترنال و بسیاری دیگر از محصولات دیجیتال است. با خرید از فروشگاه مقداد آی تی علاوه بر دریافت کارت گارانتی می‌توان عضو باشگاه خریداران این فروشگاه شده و در خریدهای بعدی خود نیز تخفیفاتی ویژه دریافت کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

آخرین عناوین