شکرگزاری پدر بابک خرمدین پس از قتل پسر + تصویر

حوادث،   4000227090 ۱۳۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

پدر بابک خرمدین در خصوص قتل پسرش احساس رضایت می کند و پس از اعتراف به انگیزه اش برای قتل فرزندش شکرگزاری کرد.

شکرگزاری پدر بابک خرمدین پس از قتل پسر + تصویر

پدر بابک خرمدین کارگردان سینمای ایران پس از قتل فجیع پسرش، در دادسرای امور جنایی تهران شکرگزاری کرد.

به گزارش رکنا، صبح روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه امسال بود که ماموران کلانتری 135 آزادی در تماس کارگران شهرداری از پیدا شدن جسد مثله شده یک مرد در یکی از سطل های زباله فاز 3 شهرک اکباتان مطلع شدند.

پیدا شدن جسد مثله یک مرد در سطل زباله

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای تحقیقات به محل رفته و مشاهده کردند؛ سرشانه، 2 کف دست، 2 بازو و 2 مچ پای یک انسان داخل یک چمدان گذاشته شده و در سطل زباله رها شده بود.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران و تیم تشخیص هویت برای بررسی موضوع در محل حاضر شوند.

بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که تکه های جسد کشف شده برای یک مرد است و چند ساعتی از مرگ و این جنایت فجیع می گذرد.

تیم جنایی در ادامه با دستور بازپرس ویژه قتل تحقیقات میدانی را برای بررسی دوربین های مداربسته آغاز کردند و جسد تکه تکه شده برای تحقیق به پزشکی قانونی منتقل شد.

کارآگاهان در گام نخست به سراغ یکی از نگهبان های ساختمان که در نزدیکی محل پیدا شدن جسد مثله شده بود رفتند که مرد نگهبان در تحقیقات عنوان کرد که این کیسه و چمدان از بیرون ساختمان های فاز 3 به این سطل زباله منتقل شده است، چون با توجه به اینکه ساختمان ها مجهز به شوتینگ است کارگران در محل شوتینگ بسته های زباله را مورد بازرسی قرار می دهند که وسیله ای سرقت نشده باشد به همین خاطر اگر داخل ساختمان این جنایت رخ داده بود جسد در محل شوتینگ باید از سوی کارگران پیدا می شد.

جسد مثله شده بابک خرمدین است

با گذشت 6 ساعت از پیدا شدن جسد تکه تکه شده کارشناسان پزشکی قانونی با انگشت نگاری از دستان جسد مثله شده موفق به شناسایی هویت او شدند.

جسد مثله شده متعلق به بابک خرمدین کارگردان سینما بود و همین کافی بود تا تیم جنایی با دستور بازپرس ویژه قتل به سراغ خانواده این کارگردان سرشناس در فاز یک شهرک اکباتان بروند.

تیم جنایی با حضور در خانه پدر و مادر بابک خرمدین تحقیقات را آغاز کردند که در همان ابتدا پدر و مادر این کارگردان به قتل فجیع پسرشان اعتراف کردند و با دستور بازپرس شفیعی پدر و مادر بابک خرمدین بازداشت شدند.

شکرگزاری پدر بابک خرمدین پس از قتل پسر

صبح امروز اکبر همراه همسرش در حالیکه دستبند و پابند به دست و پاهایش زده شده بود همراه ماموران بدرقه پلیس آگاهی تهران پای در شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران گذاشتند و یکی پس از دیگری پیش روی بازپرس جنایی اعتراف کردند.

اکبر 81 ساله، مرد لاغر اندام و قد بلند با چهره ای آرام و خونسرد وارد شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران شد و در همان ابتدای اعترافاتش برای قتلی که انجام داده بود از خدا شکرگزاری کرد.

پدر بابک خرمدین در اعترافاتش گفت: پسرم از بچگی ما را اذیت می کرد و با هر بدبختی که بود او را بزرگ کردم، همیشه از مدرسه اخراج می شد و یک روز آرام نداشتیم اما با کار و تلاش توانستم او را راهی دانشگاه کنم و پسرم فوق لیسانس گرفت و یکی از فیلم هایش نیز در جشنواره جایزه گرفت و پسرم در دانشگاه تدریس می کرد.

وی افزود: بابک در دانشگاه کرج استاد فیلم سازی و کارگردانی بود اما از زمانیکه کرونا آمد کلاس های دانشگاه به صورت آنلاین بود و بابک هفته ای 3 روز به بهانه اینکه به شاگردانش درس خصوصی بدهد آنها را به خانه می آورد و جالب این بود که بابک فقط دانشجویان دختر را به خانه می آورد و نمی دانستیم که همه آنها دانشجوهایش بودند یا نه!

پدر بابک خرمدین ادامه داد: پسرم با دخترها به داخل اتاق می رفت و از مادرش می خواست برای خودش و میهمانش غذا درست کند و مادرش از آنها پذیرایی می کرد و این در حالی بود که می دانستیم پسرم با دختران در خانه رابطه جنسی برقرار می کند.

مرد 81 ساله گفت: از رفتارهای پسرم خسته شده بودم و او بعضی اوقات ما را کتک می زد و می خواست کارهایش را انجام دهیم و باور کنید از وجود پسرم یک روز آرام نداشتم و جانمان به لبمان رسیده بود. حتی از پسرم خواستم برای خودش خانه ای تهیه کند و حاضر شدم خودروام را بفروشم و حتی سهم ارث او را بدهم که برای خودش خانه بگیرد و با ما زندگی نکند اما بابک می گفت جنازه من از این خانه بیرون می رود و هیچ وقت نپذیرفت از خانه خارج شود.

خط و نشان آخر پدر بابک خرمدین برای قتل

وی افزود: جمعه 24 اردیبهشت با بابک برای ورزش در محیط شهرک اکباتان بودیم و همانجا باز هم به بابک گفتم که خانه را می فروشم سهم تو را می دهم و خودروی دوو سیلو را هم می فروشم تا بتوانیم خانه ای برای خودت اجاره کنی و از ما جدا شوی که بابک دوباره تاکید کرد من هیچ جایی نمی روم که بابک را تهدید کردم یا از خانه برو یا کسی را دارم که 10 میلیون تومان به او پول بپردازم و تو را از بین ببرد که بابک لبخندی زد و گفت: چرت و پرت نگو من بابکم و کسی نمی تونه کاری بکنه.

پدر بابک خرمدین در اعترافاتش در خصوص انگیزه قتل گفت: وقتی به خانه آمدم به همسرم گفتم که بابک نمی پذیرد از خانه برود و همانجا تصمیم به قتل را گرفتیم تا از دست او راحت شویم .

وی گفت: همسرم داخل غذای بابک قرص خواب زیادی ریخت و در حالیکه پسرم با خوردن آن نیمه بیهوش شده بود او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و سپس به کمک همسرم جسد را به حمام برده و چون نمی توانستم جسد را از خانه خارج کنم با چاقو و ساطور جسد بابک خرمدین را تکه تکه کرده و پس از بسته بندی کردن تکه های جسد ، آنها را داخل 3 سطل زباله انداختیم.

پدر بابک خرمدین در پایان وقتی خواست از اتاق بازپرس خارج شود بار دیگر دستانش را رو به آسمان برد و خدا را شکر کرد که فرزندش را به قتل رسانده و می گفت با قتل پسرم دیگر به آرامش رسیدم و دیگر هیچ ناراحتی در زندگی ام ندارم.

بنابر این گزارش، پدر و مادر بابک خرمدین به دستور بازپرس محمد جواد شفیعی از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است

دیدگاه کاربران

حامد۱۹۷۶۱۲۱۱۶:۰۰:۰۰ ۱۴۰۰/۲/۲۷
از این اساتید دانشگاه باز هم داریم. حداقل در یک مورد اطلاع دقیق دارم استادی که دانشجویان ارشد دخترش را مورد آزار و اذیت جنسی قرار می دهد. دانشجوی دختر با وجودی که راضی نیست اما اگر اعتراض کند باید قید پایان نامه و ارشد و را بزند و تمام زحماتش از بین می رود. جرأت شکایت و اعتراض ندارد.
ناشناس۱۹۷۶۲۴۳۱۶:۴۳:۳۹ ۱۴۰۰/۲/۲۷
احتمالا پدر و مادر به جنون رسیده اند! با یک شکایت میتونستن از دست اذیت های فرزندشون راحت بشن!
ناشناس۱۹۷۶۲۴۶۱۶:۴۴:۲۶ ۱۴۰۰/۲/۲۷
از اون دختران دانشجو بازجویی بشه حقیقت ماجرا مشخص میشه.
ناشناس۱۹۷۶۲۸۶۱۷:۰۱:۴۳ ۱۴۰۰/۲/۲۷
آدم همچین استادی رو از زندگی ساقط میکنه، جرات نداره یعنی چی؟!
ناشناس۱۹۷۶۳۰۰۱۷:۰۶:۱۶ ۱۴۰۰/۲/۲۷
یعنی شما صحبت های یک روان پریش را خواندی و نتیجه گرفتی حقیقت را می گوید؟!! الان یک گربه دست خودت دهند می توانی بکشی و تکه تکه کنی؟!! این آدم جایش در تیمارستان است، مگر قتل و مثله کردن کار ساده ایست!
ناشناس۱۹۷۶۳۳۸۱۷:۱۵:۳۰ ۱۴۰۰/۲/۲۷
کجای این نوشته اشاره به آزار و اذیت جنسی شده است ؟
ناشناس۱۹۷۶۳۹۰۱۷:۳۲:۳۴ ۱۴۰۰/۲/۲۷
حداقل اسم دانشگاه رو بگو اینجا میتونید که بگید.
دهنوی۱۹۷۶۴۳۵۱۷:۵۱:۰۲ ۱۴۰۰/۲/۲۷
هموطن عزیز اولا اینطور نیست ک کسی مجبور باشه حتما یک فرد خاص استاد راهنمات باشه و میشه نهایتا با اندکی عقب افتادن مدرک با دیگری پایان نامه گرفت.دوما اینکه نتونی پایان نامه رو بگیری هیچوقت دلیل تن دادن بخواست یک شیطان نیست حتی اگه فرد مجبور باشه قید همه تحصیلات رو بزنه . سوما مواردی اینگونه تلقی بنده اینه قربانیان هم خیلی از اینکه بشه بی زحمت پایان نامه بگیرن ناراضی نیستن وگرنه حذف معدود استاد نماهای کثیف کار ناممکنی نیست و میشه ی جور شرشو از سر دانشجوها کم کرد.میتونید این ادعارو بمن ثابت کنید؟اگه میتونید تا راهنمائی کنم چطور میشه پایان کار این راهنمای پایان نامه رو رقم زد.
استاد متجاوز۱۹۷۷۴۸۵۰۱:۱۰:۲۸ ۱۴۰۰/۲/۲۸
دهنوی جان فعلا اونایی که کشتی بزار شب هفتشون تموم بشه بعد ...
ناشناس۱۹۷۶۵۸۳۱۸:۳۸:۱۹ ۱۴۰۰/۲/۲۷
چقدر بدبخته اون دختر. به خدا تمام دنیا هم ارزش این کار و نداره چه رسد به پایان نامه و مدرک.
ناشناس۱۹۷۶۶۲۸۱۸:۵۵:۵۱ ۱۴۰۰/۲/۲۷
این فرد کسی رو مورد ازار و اذیت قرار نداده خود آنها با رضایت پیش وی می رفتند. اتفاقا این دخترها هستند که وی رو مورد آزار و اذیت قرار داده و در انتها موجبات مرگش را هم فراهم کرده اند. یک سری افراد بالغ و عاقل با اختیار خود و با آگاهی کامل از قصد وی پیشش می رفته اند، با وی رابطه برقرار کرده غذا می خورده اند نمره شان را هم می گرفته اند لابد سو استفاده های دیگری هم از وی می کرده اند و دنبال کار خود می رفته اند. حالا خود قضاوت کنید چه کسی از نیازهای غریزی یک فرد مجرد سو استفاده می کرده است. متاسفانه یا همه گناهان را گردن مرد می اندازیم یا زن.
ناشناس۱۹۷۷۴۷۴۰۱:۰۱:۴۴ ۱۴۰۰/۲/۲۸
باز یکی مرد، شروع کردید به مقدس سازی؟! گناهی اگر بوده از هر دو طرف بوده. خجالت بکشید با این قضاوت ها. بالاخره زمان مرگ همه مون میرسه.
ناشناس۱۹۷۷۵۲۵۰۱:۴۰:۲۱ ۱۴۰۰/۲/۲۸
این چیزب از اشتباهش کم نمیکنه، او حرمت خانه پدر و مادرش را شکسته است. مادرش رو کلفت یه سری دختر ... کرده است.
ناشناس۱۹۷۶۸۱۳۲۰:۱۷:۲۰ ۱۴۰۰/۲/۲۷
این چه نظری است آخه. اولا اون مرحوم که دستش از دنیا کوتاهه و نیست از خودش دفاع کنه. شما حرف قاتلش رو می پذیری؟ بعد هم کی گفته اون دخترها اگر وجود خارجی داشتند و اگر هم دانشجو بودند ناراضی بودند
روح اله۱۹۷۶۸۵۷۲۰:۳۷:۰۹ ۱۴۰۰/۲/۲۷
یه مدرک ارشد ارزش داره؟؟ طرف میتونه راحت جواب منفی بده یا به حراست دانشگاه اطلاع بده، اساتیدی بودن به خاطر همین روابط اخراج شدن
ناشناس۱۹۷۶۹۷۱۲۱:۱۶:۴۹ ۱۴۰۰/۲/۲۷
اگر هست معرفی کنید. من استاد دانشگاه هستم. اگر بدانم چنین اتفاقی خدای نکرده برای دانشجویی افتاده است تا انتها از دانشجو حمایت می کنم.
محسن۱۹۷۷۶۳۰۰۳:۳۶:۲۲ ۱۴۰۰/۲/۲۸
الله اکبر. از این حرفها خیلی شنیدیم.
ناشناس۱۹۷۷۰۰۵۲۱:۲۶:۴۳ ۱۴۰۰/۲/۲۷
این کار و باور غلطی است. اگر این خانم احتمالی، چنین مشکلی دارد و راضی نیست باید از طریق حراست دانشگاه و قوه قضاییه استاد متخلف را تحت پیگرد قرار دهد و مطمئن باشید هیچ خللی در روند فارغ التحصیلی وی ایجاد نخواهد شد. درضمن مواردی که با استاد وارد رابطه میشوند قطعاً به دلیل تمایل فرد یا بی تجربگی یا احساس قدرت کاذب یا تمایل فردی است و در تمام موارد فرد قربانی اصولاً به دنبال نمره گرفتن است و نمیخواهد تلاش کند، یعنی تنبل است.
ناشناس۱۹۷۷۱۸۹۲۲:۳۴:۴۵ ۱۴۰۰/۲/۲۷
حرف های شما عذر بدتر از گناه است. خودفروشی برای نمره و پایان نامه ؟!! اشکال از کدوم طرفه؟ چه ربطی به جنایت این پدر داره؟ اگر پسری این قدر بد بوده، اولیائش در تربیتش قصور نکرده اند؟ پدر نمیتوانست هنگام فساد پسرش مامور خبر کند؟ یا با دانشگاه در میان بگذارد؟ اگر پدر از معافیت اولیاء دم از قصاص برخوردار نبود باز هم دست به جنایت میزد؟ آیا این طریق قتل تناسبی با اتهام ادعایی به پسر دارد؟
جواد۱۹۷۷۳۲۴۲۳:۳۱:۲۲ ۱۴۰۰/۲/۲۷
نمیشه منکر حرف شما شد اما برخی اوقات یه سری از دختر ها خودشون راضی هستند وخودشون پا پیش میذارن وبعدش هم گاها مظلوم نمایی میکنن
ناشناس۱۹۷۷۴۰۳۰۰:۲۲:۴۵ ۱۴۰۰/۲/۲۸
اگه همون دانشجوها دسته جمعی شکایت کنن دیگه این اتفاقا نمی افته. شما هم که خبر داری و گزارش نمیدی کارت اشتباهه
جواد۱۹۷۷۴۱۰۰۰:۲۶:۱۱ ۱۴۰۰/۲/۲۸
البته این روزنامه نگار ها هم یجوری داغش می کنند که خواننده پیدا کنند. آخه یه پیرمرد میاد با ساطور بدن بچه اش را تکه تکه کنه! برید خدا روزی تون را جای دیگه بده
عباس.۱۹۷۷۵۵۶۰۲:۰۰:۰۶ ۱۴۰۰/۲/۲۸
به نظرام دقیقا کار بجا وخوبی کرده پدر
ناشناس۱۹۷۷۸۶۵۰۹:۱۹:۰۰ ۱۴۰۰/۲/۲۸
دروغ محض و توجیه بنی اسرائیلی!!!!!
صمصام۱۹۷۶۱۲۸۱۶:۰۲:۰۶ ۱۴۰۰/۲/۲۷
کشتن مثل اّب خوردن گیرم که پسرت فاسد بوده گناهکار بوده .....چرا به پلیس معرفی اش نکردی ؟؟؟
ناشناس۱۹۷۶۲۲۰۱۶:۳۷:۴۴ ۱۴۰۰/۲/۲۷
فکر می کنی پلیس کاری می کرد؟ اینجور مواقع نمی شود جرم را اثبات کرد و پلیس کاری نمی تواند بکند.
ناشناس۱۹۷۶۲۴۱۱۶:۴۳:۰۹ ۱۴۰۰/۲/۲۷
مثلا پلیس چیکار میکنه
ناشناس۱۹۷۶۴۲۶۱۷:۴۷:۱۲ ۱۴۰۰/۲/۲۷
پلیس هیچ کاری نمی کنه عمو جون!
ناشناس۱۹۷۶۶۴۹۱۹:۰۶:۱۵ ۱۴۰۰/۲/۲۷
فکر کردید پلیس چیکار می‌کرد مثلا؟ خودم یک برنامه رادیویی واقعی شنیدم یک فرد معتاد خانوادش رو به قتل تهدید کرده بود زنگ زدند پلیس اومده بود باهاش فقط حرف زده بود تا پلیس رفته این بدتر عصبانی شده بود 2 نفر رو کشته بود. پلیس نه حوصله دارد نه جا دارن تو زندان‌ها تذکر میده و تمام
ناشناس۱۹۷۶۶۶۲۱۹:۱۵:۳۹ ۱۴۰۰/۲/۲۷
پلیس و دادگاه چکار می کند؟ با قتل مخالفم اما بسیاری از فرزندان ،پدر و مادر را به ستوه می اورند.وقتی پدر بیچاره با خواهش و تمنا از فرزند ۴۷ ساله می خواهد که جدا زندگی کند و حاضر است به او پول بدهد ،چکار باید کرد؟ کاش این پدر و مادر از طریق دادگاه خانه خود را می فروختند و می رفتند خارج کشور اما مرتکب قتل نمی شدند. هم فرزند حق زندگی دارد و هم پدر و مادر.
ناشناس۱۹۷۷۷۶۵۰۸:۰۵:۰۵ ۱۴۰۰/۲/۲۸
بسیاری زنها و مردها هم صلاحیت ازدواج ندارند فقط بچه پس می اندازند. چه کسی به بی کفایتی این پدر مادرها رسیدگی میکنه؟
علی۱۹۷۶۱۳۴۱۶:۰۵:۱۸ ۱۴۰۰/۲/۲۷
واقعا چه بر سر این پدر اومده که پسرش رو اینقدر فجیع کشته و داره شکرگزاری میکنه
پیمان۱۹۷۶۳۵۶۱۷:۲۰:۱۱ ۱۴۰۰/۲/۲۷
آخه برادر هرچه اتفاق افتاده رو ما داریم فقط از زبان قاتل میشنویم و چطور فراموش میکنید که این پسر محصول همین خانواده بوده و قطعا این پدر و مادر خودشان گناهکار واقعی هستند ما چه میدونیم چه بر سر این فرزند در کودکی و نوجوانی اومده چرا اینقدر ساده قضاوت میکنید به علاوه هزار راه دیگه بوده که بشه این شرایط رو عوض کرد و این پدر و مادر بدترین راه رو و فجیع ترین راهو انتخاب کردن و این نشون میده که اونها هم خودشون مشکلات روحی روانی دارن چون آدم سالم چنین کاری رو نمیکنه
ناشناس۱۹۷۶۶۹۹۱۹:۳۶:۴۰ ۱۴۰۰/۲/۲۷
جای او نیستی پس قضاوت نکن
حسین۱۹۷۶۱۳۹۱۶:۰۶:۴۹ ۱۴۰۰/۲/۲۷
چه داستان غمگینی. خدا همه ما را عاقبت به خیر کند.
علی مرادی۱۹۷۶۱۴۵۱۶:۱۰:۰۴ ۱۴۰۰/۲/۲۷
به جای این ماجراجویی ها می رفتی شکایت می کردی پلیس می آمد اعمال قانون می کرد و دیگر پسرت حق مزاحمت و نزدیک شدن به خانه شما را نداشت، این چه جنایتی بود انجام دادی.
ناشناس۱۹۷۶۳۰۸۱۷:۰۹:۰۹ ۱۴۰۰/۲/۲۷
عزیز جان در ایران زندگی میکرد نه در آمریکا
ناشناس۱۹۷۷۵۳۰۰۱:۴۲:۱۱ ۱۴۰۰/۲/۲۸
حالا خوبه بیشترین و فجیع ترین قتل ها در آمریکا به وقوع می پیونده!
علی۱۹۷۷۷۳۸۰۷:۴۸:۵۸ ۱۴۰۰/۲/۲۸
اگه تو آمریکا بود یا پدر توی همون جوانی خانواده رو ول کرده بود رفته بود دنبال زندگیش یا باز توی همون جوانی با اسلحه بچه رو کشته بود!
فرزانه۱۹۷۶۸۷۱۲۰:۴۲:۵۲ ۱۴۰۰/۲/۲۷
به این سادگی ها هم نیست، قانون هیچ کاری نمیکنه، برمیگرده بدتر میکنه، من دیدم وقتی خونواده ها پسر معتادشون رو میفرستن کمپ وقتی میاد بیرون به حد مرگ خونواده ش رو میزنه و زندگی رو جهنم می‌کنه براشون، کار پدرش رو تایید نمیکنم اما بچه بد رو خدا نصیب گرگ بیابون هم نکنه، رهایی ازش نداری که
ناشناس۱۹۷۷۲۲۰۲۲:۴۷:۵۰ ۱۴۰۰/۲/۲۷
جان به لب شده بودند لابد
ناشناس۱۹۷۶۱۴۸۱۶:۱۱:۴۱ ۱۴۰۰/۲/۲۷
به قول مادر عيال : « پناه مي بريم به ذات پاك خدا ، ... پناه مي بريم به خود خدا ... خدا أخر و عاقبت همه را ختم به خير كنه !! ... هزار لعنت خدا به شيطون رانده شده از درگاه الهي ... خدا ما را در حد يك چشم به هم زدن هم به خودمان وانگذاره ، ... بحق محمد و آل محمد » !!
ناشناس۱۹۷۷۳۳۸۲۳:۳۷:۱۸ ۱۴۰۰/۲/۲۷
الهی آمین من میگم خوب تو که تصمیم داشتی بکشی و بعد اعتراف کنی خوب فقط میکشتی خودت هم به پلیس اطلاع میدادی نه اینکه به این شکل از بین ببری
ناشناس۱۹۷۶۱۵۵۱۶:۱۵:۱۳ ۱۴۰۰/۲/۲۷
آدم دلش نمیاد با دشمن خودش چنین کاری کنه چه برسه به فرزند. آیا راه بهتری برای راحت شدن از شرش نبود مثل فروش خانه و دادن سهم پسر و نقل مکان به شهر دیگر ...واقعا به کجا می رویم.
ناشناس۱۹۷۶۲۵۲۱۶:۴۷:۱۴ ۱۴۰۰/۲/۲۷
اعترافات پدر را خوندی یا همینطور الکی نظر دادی؟
دلوین۱۹۷۶۵۷۴۱۸:۳۴:۲۹ ۱۴۰۰/۲/۲۷
متنو خوب بخون پدرش حاضر بوده هم خونه هم ماشینو بفروشه که ریخت پسرشو نبینه .. هیچی عزیزتراز فرزند نیست ببین چیا کشیدن که مجبور شدن تکه تکه ش کنن آخرم خداروشکر کنن
ناشناس۱۹۷۶۵۷۷۱۸:۳۵:۱۴ ۱۴۰۰/۲/۲۷
این پیشنهادها را مطرح کرده ولی طرف قبول نکرده
تبریزی۱۹۷۶۷۵۴۱۹:۵۴:۳۴ ۱۴۰۰/۲/۲۷
اصلا متن رو خوندی که داری نظر میدی؟
ناشناس۱۹۷۶۷۸۸۲۰:۰۸:۱۰ ۱۴۰۰/۲/۲۷
شما گویا نخوندی چی نوشته
ناشناس۱۹۷۶۹۴۸۲۱:۰۸:۲۷ ۱۴۰۰/۲/۲۷
چه جوری دلش اومده با ساتور تکه تکش کرده وااای مگه گوسفند بوده اصلا باور کردنی نیست اصلا
ناشناس۱۹۷۷۱۳۸۲۲:۱۷:۳۱ ۱۴۰۰/۲/۲۷
خداوند بزرگ نور هدایتش را از ما نگیره .مرگ پایان غصه ها نیست شروع ادامه زندگی برزخی وبعداز قیامت عظماست
م۱۹۷۶۱۹۳۱۶:۲۸:۳۸ ۱۴۰۰/۲/۲۷
ای وای بر ما
ناشناس۱۹۷۶۲۰۲۱۶:۳۱:۵۹ ۱۴۰۰/۲/۲۷
نمیدونم چقدر از حرفاش در مورد آزار و رابطه جنسی صحت داره فقط خدا عالمه و خودش جزاش را خواهد داد .ولی جامعه در حد انفجاره و کسی نیست به فریادش برسه
ناشناس۱۹۷۶۲۱۲۱۶:۳۵:۰۷ ۱۴۰۰/۲/۲۷
فارغ از اینکه کار پدر و مادر درست بوده یا نه ولی واقعا جای تاسف دارد که فردی مثل این آقا در عرصه فرهنگ و آموزش کشور فعالیت میکرده است. آیا ایشون استثنا بوده یا مشتی از نمونه خروار؟
ناشناس۱۹۷۶۲۱۸۱۶:۳۶:۲۰ ۱۴۰۰/۲/۲۷
در روانشناسی مفهومی است به نام انسان سمی یا توکسیک. این افراد خیلی دیگران را آزار می دهند. فرزند آزار یا سالمند آزار یا مردم آزارند. ۳۰ سال زندگی با چنان فردی انسان را کاملا دیوانه می کند. از سرطان هم بیماری بدتری است.
ناشناس۱۹۷۶۲۵۷۱۶:۴۹:۲۷ ۱۴۰۰/۲/۲۷
سونامي بيماريهاي خطر ناك رواني جامعه را بشدت تهديد مي كنه … بشدت سطح بهداشت رواني جامعه پايين امده. در شرايط خيلي خيلي خيلي خطرناك بهداشت رواني هستيم … مسئول اين شرايط خطرناك ندادن هشدار از سوي وزارت بهداشت مي باشد … امار مصرف داروهاي روانپزشكي ميزان طلاق امار خود كشي و خود سوزي توهمات خودبزرگ بيني از سوي مردم و مسوولين ميزان اعتياد امار زندانيان … همه و همه نشانه هاي بحران بهداشت رواني در جامعه ايران مي باشد
ناشناس۱۹۷۶۲۷۹۱۶:۵۹:۴۱ ۱۴۰۰/۲/۲۷
خب شما میرفتید جای دیگه! خونه واسه شما بود میفروختید میرفتید! آدم بدنش میلرزه فساد با انسانها چیکار میکنه؟ هم پسر هم مادر همشون فاسد و جنایت کار بودن
ناشناس۱۹۷۶۲۹۱۱۷:۰۲:۵۶ ۱۴۰۰/۲/۲۷
همش زیر سر زنهای بده
ناشناس۱۹۷۶۲۹۹۱۷:۰۵:۵۴ ۱۴۰۰/۲/۲۷
کاش پدر و مادرش یک خانه اجاره میکردند و آنها خانه شان را ترک می کردند شاید پس از مدتی دوری، مشکل حل میشد
م۱۹۷۶۳۰۶۱۷:۰۸:۵۷ ۱۴۰۰/۲/۲۷
همش دروغه. اون آدم شریف و درستکاری بود. من یکی از دانشجوهاش بودم. خیلی مهربون و آروم و دوست داشتنی و صادق بود . آزارش به یه مورچه هم نمیرسید. این دخترای .. بودند که به هزار ترفند خودشونو بهش نزدیک میکردند تا براش پاپوش درست کنند. همش توطئه ست. همش آزارش میدادند .پدر و مادرش رو مجبور کردند قتلش رو به گردن بگیرند.
ناشناس۱۹۷۶۳۵۳۱۷:۱۹:۳۹ ۱۴۰۰/۲/۲۷
سینما .. فاسد شده حتی تو آموزشش
ناشناس۱۹۷۶۳۶۸۱۷:۲۳:۰۵ ۱۴۰۰/۲/۲۷
خدا شفا بده! احتمالا بدبخت بچه سر راهی بوده که این روانی ها اینجوری تیکه تیکه اش کردند! خب اگر دختر میورد زنگ می زدید پلیس!!!
ناشناس۱۹۷۶۳۶۹۱۷:۲۳:۲۲ ۱۴۰۰/۲/۲۷
از دل این پدر ومادر چه خبر داریم؟یک پدر ۸۱ ساله وتنها فرزندش ،خدا یا کمکشان کن
ناشناس۱۹۷۶۳۹۸۱۷:۳۴:۱۲ ۱۴۰۰/۲/۲۷
پدر و مادرت به جاي كشتن بچه شون يه ذره از مغزشون استفاده ميكردن بچه شون چند روزي ميفرستادن مسافرت .خونه رو ميفروختن يا اجاره ميدان ميرفتن جاي ديگه يا شهر ديگه..اونوقت بيشتر شكر خدا رو به جا مي آوردن
دهنوی۱۹۷۶۴۰۵۱۷:۳۸:۰۱ ۱۴۰۰/۲/۲۷
خدایا عاقبت مار ختم به خیر کن و زندگی و مرگمان را موجب رضای خود مقرر فرما--ادم هیچ نمیتانه بگه. مگه به حرفه پدر و مادر بچه خودشونو بکشن و بعد بشینن با چاقو ساطور قطعه قطعه کنن؟اصلا نمیشه قضاوت کرد.باید بخودش پناه برد از شر فساد اخلاقی گسترده و شیاطین انسانی.
ناشناس۱۹۷۶۴۲۷۱۷:۴۸:۱۰ ۱۴۰۰/۲/۲۷
وکیل میگرفتی ازپسرت رسما شکایت میکردی، قانون مانعش میشد و نمیگذاشت بهت اذیت کنه
ناشناس۱۹۷۶۴۳۸۱۷:۵۱:۴۶ ۱۴۰۰/۲/۲۷
دندان فاسد را میشود کشید ولی فرزند بد را هیچ کاره نمی شود کرد..
ناشناس۱۹۷۶۴۴۳۱۷:۵۳:۱۵ ۱۴۰۰/۲/۲۷
یک وقت چشم نخورند. خیر سرشون اون از بچه تربیت کردنشون و این هم از برنامه‌ریزی برای قتل و تکه‌تکه کردنش با ساتور. این خانواده ظاهرا از پایه مشکل دارند. آدم عادی عاقل اصلا همچین کاری نمیکنه. ماجرای عصبانیت و از دست دادن کنترل هم نیست. خودشون دارن میگن قرص دادیم بهش و بعد تو حموم با ساتور تیکه تیکش کردیم. این تیپ افراد کلا برای جامعه خطرناک هستند.
ناشناس۱۹۷۶۴۶۳۱۷:۵۸:۴۰ ۱۴۰۰/۲/۲۷
مطمئنا کسی که دست به چنین کاری می زنه مشکل داره و شک نکنین حتی دچار توهم هم هست آدم طبیعی اگر کسی رو بکشه تیکه تیکه نمی کنه! این آقا اگرهم می خواست می تونست همون اول به پلیس بگه
ناشناس۱۹۷۶۴۷۳۱۸:۰۳:۳۹ ۱۴۰۰/۲/۲۷
تا حصول نظر کارشناسان وروانشناسان باید قدری تحمل کرد چون کشتن و قطعه قطعه کردن امری بسیار بعید آنهم از یک والدین سالم علیرغم هر مشکل بزرگی که با فرزند خود دارند هست
ناشناس۱۹۷۶۴۷۸۱۸:۰۴:۳۸ ۱۴۰۰/۲/۲۷
یه دفعه که دختر میاوورد زنگ میزدی ۱۱۰ به همین راحتی من که باور نکردم قصه ای رو که تعریف کرد
ناشناس۱۹۷۶۴۸۹۱۸:۰۷:۲۶ ۱۴۰۰/۲/۲۷
در این وقایع باید به سلامت عقلی قاتل، و همدستش شک کنیم. مقتول هر قدر هم بد بود کردار شما از آن به مراتب بدتر است.
ناشناس۱۹۷۶۵۱۵۱۸:۱۵:۵۰ ۱۴۰۰/۲/۲۷
مردم دیگه کلا رد دادند البته حق هم دارند
عمران۱۹۷۶۵۵۲۱۸:۲۵:۴۵ ۱۴۰۰/۲/۲۷
این داستان با عقل جور در نمی آید احتمال دارد یک اتفاق دیگری افتاده باشد.
ارزو۱۹۷۶۶۱۲۱۸:۵۰:۱۰ ۱۴۰۰/۲/۲۷
گاهی فرزند ها واقعا راهی برای آدم نمیزارن پیش پلیس هم میریم میگن موضوع خانوادگی دخالت نمیکنن ببین چقدر خسته بوده پدر ۸۱ساله دست به این کار وحشتناک زده تازه خداراشکر شاکر هست
ناشناس۱۹۷۶۶۱۴۱۸:۵۱:۰۶ ۱۴۰۰/۲/۲۷
بچه از زمان قنداقیش که بد نمیشه بلکه اون تربیت و چگونه رفتار با فرزند است این نهال را خودشون کا شتن و این بچه اینطور عمل اومده اینجا میبینیم که انسانیت و آبرویی در این خانه نبوده که این بچه این کارها رو انجام میداده
ناشناس۱۹۷۶۶۳۱۱۸:۵۶:۲۲ ۱۴۰۰/۲/۲۷
گیرم که آنچه پدره میگوید صحیح باشد...که اون بدبخت الان زنده نیست تا دفاع کنه....ولی ما اینجا بد نیست فرض را بر این بگذاریم که حق هر انسانی حتی گناه کار این است که در دفاع از خودش حرف بزند...و روزی خواهد رسید که همه ما در پیشگاه خداوند حاضر شویم و آن روز چه روزی باشد که حقایق برملا شوند...آدمی که با خونسردی تمام قطعه قطعه کردن اولادش را تعریف میکند آیا نمی تواند متوهم و خیال پرداز باشد؟از تمام این ماجرا بدتر این است که آن مرحوم شاید شاید آبرویی نزد خود و خدای خود داشته باشد!که اکنون چنین بر سرش آورده اند!یا حسره علی العباد!
علی۱۹۷۶۶۴۰۱۹:۰۰:۰۳ ۱۴۰۰/۲/۲۷
واقعا اینجاست که میگند ندانسته قضاوت نکن. نه جای بابک خرمدینیم و نه جای پدر مادرش که بدونیم چی بوده ماجرا
ناشناس۱۹۷۶۶۶۶۱۹:۱۷:۰۸ ۱۴۰۰/۲/۲۷
پدرم همیشه سر نماز این دعا را میخونند، خدایا آنی و کمتر از آنی ما را به حال خود وامگذار
ناشناس۱۹۷۶۶۸۴۱۹:۲۳:۵۹ ۱۴۰۰/۲/۲۷
اینجا از افغانستان بدتر شده . جاهلیت
ناشناس۱۹۷۶۷۲۳۱۹:۴۴:۲۴ ۱۴۰۰/۲/۲۷
این ها آن چیزی است که رسانه ها و شما میگید . اصل قضیه را خدا می داند.
..۱۹۷۶۷۷۴۲۰:۰۳:۲۲ ۱۴۰۰/۲/۲۷
پدری که اینگونه پسرش را مثله میکنه شک نکنید قبلا هم سابقه قتل داشته اما برملا نشده.کشتن پسر درهرشرایطی کارسختیه اما اگ بکشی و باچاقوشروع به بریدن اعضا بکنی این نشون میده چنین فردی دراین خصوص باسابقه بود بدون شک
ناشناس۱۹۷۶۷۹۳۲۰:۰۹:۴۴ ۱۴۰۰/۲/۲۷
تا جای کسی زندگی نکردین نسخه نپیچین این پدر و مادر اگر آدم های بدی بودن تا اینجا ازش حمایت نمی کردن مطمئنا راهی جز این نداشتن!!!!
حاجی الهیار خان ملکی۱۹۷۶۷۹۴۲۰:۰۹:۵۸ ۱۴۰۰/۲/۲۷
قضاوت ممنوع فقط خداست که می داند و قضاوت خواهد کرد. ما نمیدانیم. بابک خرمدین هم که نیست از خودش دفاع کنه. پس فقط باید گفت. لعنت خدا بر شیطان رجیم.
رضا۱۹۷۶۸۳۰۲۰:۲۴:۵۰ ۱۴۰۰/۲/۲۷
خدا هیچ پدری رو گرفتار فرزند ناخلف نندازه که خیلی سخته از یه طرف دلت براش میسوزه از یه طرف آبروی یک عمر پاک زندگی کردن و بچه های مردم که پیشت سرباز بودن رو سواد دار کردی حالا بچه خودت ..
ناشناس۱۹۷۶۸۳۹۲۰:۲۷:۱۲ ۱۴۰۰/۲/۲۷
این داستانی که این پدر و مادر سر هم کردند کذب محض هستش، اگر هم واقعا قصدش رابطه جنسی بوده خانه جدا که برایش بهتر بوده! اینجاست که قضیه بو میده!! قطعا انگیزه قتل چیز دیگری بوده وگرنه هیچ پدر و مادری با بچه شان این کار را نمیکنند!!!
ناشناس۱۹۷۶۸۴۴۲۰:۳۰:۱۲ ۱۴۰۰/۲/۲۷
خدایا همه رو عاقبت بخیر کن مارو هم همین طور لحظه ای مارو به حال خودمون وامگذار نمیدونم ادم چی میتونه بگه واقعا چی بر سر این پدر ومادر اومده که اینطوری دوست داشتن از شر پسر شون راحت شن خدایا خودت کمکشون کن
ناشناس۱۹۷۶۸۵۳۲۰:۳۳:۲۲ ۱۴۰۰/۲/۲۷
مگه میشه پدر بخاطر هر بهانه ای پاره تنش رو بکشه!!!!!! اونم با کمک مادرش
ناشناس۱۹۷۶۸۷۵۲۰:۴۴:۰۱ ۱۴۰۰/۲/۲۷
اینهادیگه چجورآدم هایی بودن بدترین انسان روی زمینم که بوداین راهش نبودشماهم باکارتون نشون دادیدکه خودتونم چیزخوبی نبودیدکاملامعلوم سلامت عقل وروان نداشتن.یه خانواده ها ایی هستن قاتل بچه اش وعفومیکنه ازبس ذاتشون پاک وقلبای مهربونشون شیطانی نیست
ناشناس۱۹۷۶۸۷۸۲۰:۴۸:۲۴ ۱۴۰۰/۲/۲۷
گیرم پسره نااهل بود باز همچین جنایتی آن هم در حق فرزند؟ راه دیگری نبود به پلیس اطلاع می‌دادی شکایت میکردی اونوقت حق نداشت بیاد خونه ات . زدن و کشتن و پنهان کردن! آدمی حیرت می‌کنه
ناشناس۱۹۷۶۸۹۵۲۰:۵۳:۳۹ ۱۴۰۰/۲/۲۷
والدین بیچاره را در این سن به باد کتک می‌گرفته
M. M۱۹۷۶۹۵۵۲۱:۰۹:۳۷ ۱۴۰۰/۲/۲۷
واقعا ما به چه قهقرایی کشیده شدیم!!! گرگ و شیر ام با فرزندشون چنین کاری نمیکنن! حداقل تحویل پلیس میدادن!!
ناشناس۱۹۷۶۹۷۷۲۱:۱۷:۵۵ ۱۴۰۰/۲/۲۷
این پدر و‌‌ مادر روانی و‌برای جامعه خطرناکند
محمدی۱۹۷۶۹۸۶۲۱:۱۹:۲۶ ۱۴۰۰/۲/۲۷
این پدر یک بیمار روانی بوده ،آدم سالم این گونه جنایت انجام نمیده، اونهم فرزند خودش ، خدا به همه ما رحم کند با این اوضاع و احوال جامعه ..
ناشناس۱۹۷۷۰۲۳۲۱:۳۳:۴۷ ۱۴۰۰/۲/۲۷
خب پدر مادرش میرفتن جای دیگه زندگی میکردن و قید بچشون میزدن چرااخه بکشند و قطعه قطعه کنند چجور اخه مگه میشه هرچی ام طرف بد کشتن ی حرفه قصابی کردن ی حرف خدایا خودت اخر عاقبتمون به خیر کن والا
ناشناس۱۹۷۷۰۳۷۲۱:۳۷:۱۴ ۱۴۰۰/۲/۲۷
خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه..نمیشه قضاوت کرد و نیازی هم نیست نه آن مرحوم و نه پدر و مادرش را قضاوت کنیم.
ال۱۹۷۷۰۶۳۲۱:۵۲:۱۶ ۱۴۰۰/۲/۲۷
تو پسرتو کشتی هیچ دلیلی نمیتونه قانع کننده باشه تو یه قاتلی ..
ناشناس۱۹۷۷۰۷۵۲۱:۵۶:۲۲ ۱۴۰۰/۲/۲۷
ما که نمی‌دانیم چی شده خداوند خودش همه ماراهدایت کنه. ولی ازپدرش سوال دارم آخه یه انسانی مثل بابک که کارگردان هست چطورمیادپدرشوومادرشوکه 82سال وچندین سن دارن کتک بزنه وآدمی که بهترین موقعیت خارج ول کرداومدبخاطرطاقت دوری پدرومادر شونداشت چطوراضی میشه بااین اوصاف که سهم وارث بگیره.. دقیقا داری دروغ میگی... امابدان قساوت وسنگدلی شماومادرنمیدونم چی بزارم روش.. بااین کارتان داریدخانواده هارا ازهم میپاشید امابدان خداوند توهمین دنیاچنان عذابتون میده که تموم دنیااززلالت وخواری شماپدرومادرسنگدل...
ناشناس۱۹۷۷۱۰۷۲۲:۰۵:۴۳ ۱۴۰۰/۲/۲۷
یکی نیست بگه شکر چی میگیری 81 سال داری چطور میگی به آرامش رسیدم! بهترین حالتت اینه که تو زندان بمیری، حداقل میتونستی پسرت تحویل قانون بدی تا هم اون مجازات بشه هم خودت نقش جانی نداشته باشی وجامعه هم تو شوک چنین عمل فجیعی قرار نگیره
مرتضی۱۹۷۷۱۱۶۲۲:۰۸:۰۷ ۱۴۰۰/۲/۲۷
فکر نکنم خودشون کشته باشنش!!!شاید پای کس دیگه ای وسطه و چون پدر قصاص نمیشه اینطوری گفته
ناشناس۱۹۷۷۱۲۲۲۲:۰۸:۵۸ ۱۴۰۰/۲/۲۷
اگه واقعا این اتفاق افتاده بدترین راه رو انتخاب کردند فقط جای تأسف داره الان تو جامعه ی ما این افراد کم نیستند آیا باید توسط پدر و مادر تکه تکه بشن خیلی ناگواره
ناصر۱۹۷۷۱۲۹۲۲:۱۱:۴۱ ۱۴۰۰/۲/۲۷
این پدر جان به لب سده ارامس واسایش وامنیت نداشت .پلیس ودادگاه در این مسایل قاطع نیستند وپسرجسورتر میشود من درد این پدر ومادر رامیفهمم دیگه خط اخر رسیده بود یا باید زن وشوهر خودکشی میکردند یا شر این استاد اوزگل را باید میکندند البته پدر ولی دم است واز نظرروح وروان در عذاب است ولی راحت شد دمش گرم چرا باز داشت ازادش کنید.
رضا۱۹۷۷۱۷۹۲۲:۳۳:۰۸ ۱۴۰۰/۲/۲۷
آخرالزمان نزدیک است!
ناشناس۱۹۷۷۳۲۱۲۳:۲۹:۲۳ ۱۴۰۰/۲/۲۷
الان تو آخرالزمانیم شما میگی نزدیکه!
ناشناس۱۹۷۷۱۸۶۲۲:۳۴:۲۱ ۱۴۰۰/۲/۲۷
آدم نمی دونه چی بگه خدا از سر تقصیرات همه بگذره
ناشناس۱۹۷۷۱۸۷۲۲:۳۴:۳۰ ۱۴۰۰/۲/۲۷
چی بگم مرده که از خودش نمی تونه دفاع کنه یه طرفه هم که نمیشه به قاضی رفت خدا عالمه شایدم دلایل دیگه ای باشه که پدره اینا رو الکی سرهم می کنه ولی بديش به اینه که پدر چون خودش ولی دم هست هیچ مجازاتی براش نیس مگر فقط برای قبح کشتارش به این طرز فجیع بخوان حکم صادر کنن ولی خدا وکیلی آخه چطور دلش اومد خدایا پناه بتو
ناشناس۱۹۷۷۲۲۷۲۲:۵۱:۲۱ ۱۴۰۰/۲/۲۷
وقتی این همه روانشناس و روانپزشک هستند چرا نبردید ؟؟؟؟چرا خودتون نرفتید ؟؟؟؟حتمن باید این جوری رفتار میکردید . جان بشر عزیز است
پناه۱۹۷۷۲۵۸۲۳:۰۱:۵۰ ۱۴۰۰/۲/۲۷
پناه بر خدای بزرگ از بلای بزرگ
ناشناس۱۹۷۷۲۶۶۲۳:۰۵:۳۵ ۱۴۰۰/۲/۲۷
کسی که حاضر باشه این قدر فجیع فرزندش را بکشه این حرف های که میزنه راست نیست و نمیشه باور کرد
محسن۱۹۷۷۲۷۳۲۳:۰۸:۰۰ ۱۴۰۰/۲/۲۷
غیر قابل باوره که مادری پسرش روبکشه
ناشناس۱۹۷۷۳۱۷۲۳:۲۷:۴۵ ۱۴۰۰/۲/۲۷
من حس میکنم بهتر بود مراجع ذیصلاح را محرمانه در جریان قرار میدادند و بیصدا ایشان را ،راهی آنچه لایقش بود میکردند و خودشان اقدامی نمی‌نمودند.
ناشناس۱۹۷۷۳۲۰۲۳:۲۸:۵۸ ۱۴۰۰/۲/۲۷
واقعا آدم مو به تنش سیخ میشه وقتی تصور میکنی پدرو مادر با بچشون اینکارا کردن
زهرا۱۹۷۷۳۵۳۲۳:۴۶:۱۳ ۱۴۰۰/۲/۲۷
من موندم این پسر فیلم درست کرده از دل تنگی خودش بابت دوری از پدر و مادرش و اونوقت پدرش اومده خود تعریفی کرده بعد پسری که گفته من نمیرم از خونه و تیکه تیکه شده فکر کنید خیلیا آرزوشونه پسرشون پیششون باشه آخرم جنازش رفت بیرون آدم دلش نمیاد خار بره پای بچش تیکه کردن چیه ای وای بر این پدر و مادر
مصطفی ق۱۹۷۷۳۶۷۲۳:۵۶:۵۸ ۱۴۰۰/۲/۲۷
من هم درگیر چنین پدر و مادری هستم. وقتی پیر میشن خنگ و بد بین میشن و میخان اخر عمری از همه انتقام بگین. حاضرن بچه شون را قربانی کنن که حرف حرف خودشون باشه. پدر و مادر من ۳ بار ازدواج من را بهم زدند و حق زن و بچه من را دادن به دوستان و اشنایانشون خوردند بعد هم شروع گردند به بد گویی از من .... پدر و مادر بابک را باید اتش زد که درس عبرتی بشه برای بقیه والدین پیر.
علی۱۹۷۷۳۸۳۰۰:۰۷:۵۵ ۱۴۰۰/۲/۲۸
قطعا پدر و مادر خانواده مشکل روانی داشتن! در صورتی که پدر شاکی بوده از پسرش بخاطر اذیت و آزار میتونسته شکایت کنه و از خونه اش با توسل به قانون بیرون بندازدش! نه اینکه بُکشه و اینجور تکه تکه کنه!
ناشناس۱۹۷۷۴۷۸۰۱:۰۴:۵۹ ۱۴۰۰/۲/۲۸
باباش دروغ میگه.حیوون هم باشی حاضر نمیشی بچه ت رو اینجور سلاخی کنی.فقط خدا میدونه قضیه چی بوده.مادرش چی؟اصلا این چرت و پرتهایی که پدرومادره میگن با عقل جور درمیاد؟
ناشناس۱۹۷۷۵۴۵۰۱:۵۰:۳۲ ۱۴۰۰/۲/۲۸
باورش سخته واقعا به کجا رسید یم که پدر و مادر لب گور قاتل فرزند بشن خیلی متاثر متاسف شدم
محمد۱۹۷۷۵۴۶۰۱:۵۰:۵۷ ۱۴۰۰/۲/۲۸
اگه همه پدر مادرها که بچه بد زات دارن این کار رو بکنن. چه دنیای خوبی میشه
تالاب۱۹۷۷۵۶۳۰۲:۰۶:۲۹ ۱۴۰۰/۲/۲۸
پسرشون هر کاری هم کرده باشه اونا پدر و مادرش بودن توحش تا این حد
ناشناس۱۹۷۷۵۹۰۰۲:۴۳:۳۳ ۱۴۰۰/۲/۲۸
بابک خرم دین در ادب،اخلاق و فروتنی کم نظیر بود، کمتر سخن می گفت و بیشتر فکر می کرد. شخصیت درونگرایی داشت. در رفتار موقر و آرام بود و رضایت خاطرش تنها در حد تبسمی معنادار بر چهره اش می نشست. نگاهش عمیق و نافذ، سرشار از احساس و مهربانی بود. ادب را خوب می شناخت و بر اصالت خانوادگی اش افتخار می کرد. در نقش استاد، باسواد و محبوب دانشجویانش بود. بی اغراق کلاسهای او همیشه جزو اندک کلاسهایی بود که بیشترین دانشجویان را داشت. ورک شاپ هایش با استقبال روبه رو می شد. سینما برای او نه حرفه، که زندگی بود. عطش سیری ناپذیرش برای نوشتن و فیلمسازی به قدری بود که هرکاری را که می ساخت در نوع خود شگرف، تاثیرگذار، سرشار از نشانه های معنادارفلسفی و زندگی بود. نگاه او به زندگی و هنر سینما در عین سادگی، شاعرانه و تفکربرانگیز بود. بی شک فقدان چنین هنرمندی برای جامعه ی دانشگاهی و سینمایی، دردناک و جبران ناپذیر است. هنرمند را با آثارش بشناسیم و داوری کنیم نه با سرنوشت گاه نافرجام اش. هنوز برای قضاوت زود است... پیشداوری نکنیم! استاد عزیز روح خسته ات شاد و در آرامش ابدی... یادت ماندگار و گرامی باد
ناشناس۱۹۷۷۶۳۲۰۳:۴۰:۳۲ ۱۴۰۰/۲/۲۸
ما که عاشق پدر و مادرمونیم صبح ها با هم ورزش نمیریم این دیگه چه مدلشه
ناشناس۱۹۷۷۷۰۱۰۷:۰۸:۴۸ ۱۴۰۰/۲/۲۸
پدر و مادر بابک خرمدین باید قصاص بشن که دیگه کسی جرعت همچین کار اشتباهی را نداشته باشه ودرس عبرت برای دیگران میشه
ناشناس۱۹۷۷۷۵۸۰۸:۰۰:۱۵ ۱۴۰۰/۲/۲۸
قتل به هر دلیل و منطقی که باشد پذیرفتنی نیست آن هم به این وضع فجیع البته طبق قانون متاسفانه نمی توان برای این زن و شوهر تقاضای قصاص کرد چون فرزندشان بوده است
ناشناس۱۹۷۷۷۷۶۰۸:۱۱:۲۳ ۱۴۰۰/۲/۲۸
دقت کردید تو این کامنتها چقدر افراد ذهنشون آماده جنایت حتی برای اولاد خود هستند؟ جالب اینجاست که نه فقط مسئولیت خودشان که وجود قانون را هم حاشا میکنند. جامعه ما به چه سویی میرود؟!
ناشناس۱۹۷۷۸۲۷۰۸:۵۱:۰۰ ۱۴۰۰/۲/۲۸
قانون باید اصلاح شود پدر فرزند خودرا کشت باید قصاص شود
ناشناس۱۹۷۷۸۳۹۰۸:۵۸:۱۶ ۱۴۰۰/۲/۲۸
یا امام حسین، خداوندا خودت عاقبتمون رابه خیر کن، برای ظهور امام زمان صلوات بفرستیم
ناشناس۱۹۷۷۹۴۲۰۹:۵۳:۰۵ ۱۴۰۰/۲/۲۸
خوب پدر و مادر از اون خونه میرفتند.
زهرا۱۹۷۸۰۳۸۱۰:۵۰:۴۵ ۱۴۰۰/۲/۲۸
می تونستن خودشون از اون خونه برن هزار جور راه حل بود یه کاسه ای زیر نیم کاسس یه مافیای بزرگ پشت این ماجرا هست دلیلی نداره تکه تکه کنن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. کمی دیر نیست؟

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین