رقيب كيست و رقابت كدام است؟

 محمدكاظم انبارلويی،   4000219100
رقيب كيست و رقابت كدام است؟

انتخابات يك فرصت براي تحكيم مباني امنيت ملي و بازسازي قوه مجريه در پاسخگويي به مطالبات قانوني مردم است. انتخابات يك فرصت براي رفع تهديدهاي بالقوه و بالفعل دشمن و محكم كردن پايه‌هاي مشروعيت مردمي و قدرت ملي از سوي ملتي است كه بيش از 40 سال در برابر توطئه‌هاي دشمن ايستاده است.

بايد يك نگاهي هم به دشمن كرد و ديد آن‌ها از اين فرصت چه استفاده اي خواهند كرد.

كسي كه يك مقدار هوشمندي داشته باشد مي‌فهمد، دشمن از اين فرصت براي ضربه زدن به وحدت ملي استفاده مي‌كند و دشمن درصدد اخلال در تصميم‌سازي‌ها و تصميم‌گيري‌هايي است كه منجر به حل مشكلات مردم در سطح ملي مي شود.
يك سؤال مهم اين است كه در اردوگاه به اصطلاح اصلاح‌طلبان چه مي‌گذرد؟

ظاهر قضيه اين است كه چند حزب و شخصيت حقيقي در يك نهاد اجماع‌ساز جمع شده‌اند و مي‌خواهند به يك تصميم‌گيري جمعي در مورد نامزد مورد نظر خود برسند. اين جماعت موجوديت خود را در حسينيه جماران زير تمثال مبارك حضرت امام (ره) اعلام كردند و مدتي است مشغول رايزني براي تصميم‌گيري هستند.

خانم آذر منصوري سخنگوي اين جماعت به روايت سايت جماران اعلام كرده است: جواد ظريف با 37 پيشنهاد و اسحاق جهانگيري با 35 پيشنهاد و تاجزاده با 32 پيشنهاد مورد توجه اعضاي محترم مجمع عمومي اين نهاد هستند.

آقاي ظريف با پخش نوار صوتي وي از بي‌بي‌سي و ايران اينترنشنال دست به يك «انتحار ديپلماتيك» زد. به طوري كه رئيس جمهور محترم گفت: «ديدگاه‌هاي مطرح شده وي در نوار صوتي ديدگاه دولت نيست» . وي گفت:«دولت همچنان ديپلماسي و ميدان را لازم و ملزوم هم مي داند و آن را در مقابل هم نمي بيند.» رهبر معظم انقلاب هم در مورد سخنان ظريف فرمودند: «برخي از آن حرف‌ها تكرار حرف‌هاي آمريكا است.»

نفر دوم منتخب اصلاح‌طلبان هم كه بخش عظيمي از خرابكاري‌هاي اقتصادي دولت از جمله «ارز جهانگيري» به نام او ثبت شده نمي‌تواند نامزد اصلي اين نهاد اجماع‌ساز باشد. چون هنوز عربده‌كشي‌هاي انتخاباتي 1396 او كه مي‌گفت؛ مردم عزيز يادتان هست كه قيمت دلار چند بود قيمت طلا و ... چند بود؟! هنوز در گوش مردم زنگ بيدارباش مي‌زند! از اين دو كه بگذريم نوبت نفر سوم آقاي مصطفي تاجزاده مي رسد. من نمي‌دانم اعضاي محترم نهاد اجماع‌ساز با ديدگاه‌هاي مطرح شده توسط آقاي تاجزاده در كلاب هاوس و ديدگاه‌هاي قبلي آن چه مي‌خواهند بكنند.

فردي كه صريح مي‌گويد، نه به قانون اساسي اعتقاد دارد، نه به ولايت فقيه معتقد است و آن را با جمهوريت نظام متعارض مي‌بيند. فردي كه معتقد است سپاه بايد برگردد به پادگان تا پياده‌نظام سوروس مشغول براندازي نظام از داخل شوند و داعش هم از خارج با قتل‌عام مردان و كودكان ، نواميس كشور را به غارت ببرند. او مي‌گويد: «مي‌خواهد حجاب را هم با يك رفراندوم بردارد» تا مانعي در بازار برده‌فروشي داعش نباشد. سؤال اين است؛ او چگونه توانسته است نفر سوم نهاد اجماع‌ساز را به عنوان نامزد اصلاح‌طلبان به خود اختصاص دهد؟!

مواضع تاجزاده براساس گزارش آقاي كيان تاج بخش در دادگاه‌هاي فتنه 88 همان مواضع سوروس است. مواضع اخير او كه در كلاب هاوس عنوان شده تكرار همان مواضع اكبر گنجي و بخشي از مواضع منافقين و سلطنت‌طلب‌ها است. او چگونه مي‌تواند نامزد اصلاح‌طلبان باشد كه محكوميت امنيتي دارد ، طبق قانون نمي‌تواند حتي ثبت‌نام نامزدي بكند!

قصه رقابت انتخابات 1400 چيست؟ واقعيت اين است يك ضلع رقابت به دليل ناراستي با ملت، دادن وعده‌هاي واهي، رقيب هراسي افراطي، با حقوق‌هاي نجومي، با فسادهاي گسترده و ... سرمايه اجتماعي خود را از دست داده است و خود را به در و ديوار مي‌زند. ظريف را قرباني كردند تا دوگانه « ميدان و مذاكره» به جاي دوگانه «كارآمدي و ناكارآمدي» جا بزنند. ظريف چندبار سوگند خورده بود كه براي انتخابات نامزد نمي‌شود آن‌ها هم مي‌دانستند، اما آن‌ها فقط به نعش او نياز داشتند و لذا ناجوانمردانه سر او را بريدند و او را اكنون وسط ميدان رقابت بي‌كفن و دفن رها كردند!

رجل سياسي! به اندازه تبهكاري روسياهي «تاجزاده» در سپهر سياست ايران پيدا نمي‌شود. او بي‌پروا به چهره نوراني امام و تئوري او در اداره كشور خاك مي‌پاشد. اسلام‌خواهي مردم را به سخره مي‌گيرد و در اهانت به مقدسات مردم چيزي كم نمي‌گذارد!!
حضرت حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني در ديدار اعضاي شوراي مركزي اعتماد ملي فرمودند: «بايد اصلاح‌طلبان به تصميم نهايي و خرد جمعي نهاد اجماع‌ساز احترام بگذارند.»

سؤال اين است اگر از تصميم اين جمع فردي مثل «تاج» زاده بيرون آمد تكليف چيست؟

اصلا اين فرد هم از اين جماعت بيرون نيامد . تكليف سيدحسن آقاي عزيز با مواضع افراطي ، ضدانقلابي و سوروسي «تاج» زاده چيست؟ كه سايت جماران اخبار او را مدام پوشش مي‌دهد؟!
سؤال بعدي اين است كه آيا ايشان و نهاد اجماع‌ساز اجازه مي‌دهند مردم در يك فضاي آرام تبليغاتي به بازخواني كارنامه دولت بپردازند و با چشم باز به نامزدهاي مطرح رأي بدهند؟!

چرا بايد به كساني كه مسئول اصلي خرابي‌ها و ناكارآمدي‌هاي 8 سال اخير در ساماندهي روابط خارجي و عدم پاسخگويي به مطالبات معيشتي مردم هستند اجازه داد با انفجار نارنجك دودزا مثل اخبار جعلي از مذاكرات وين، افشاي نوار صوتي ظريف فضا را غبارآلود كنند و در يك تصميم‌گيري ملي با خلق دو قطبي‌هاي كاذب و انحرافي اخلال نمايند و مردم را فريب دهند؟!

موضوع رقابت انتخابات 1400 گفتمان كارآمدي و ناكارآمدي و ناكاربلدي است چرا مي‌خواهند دوباره «ناكاربلد»ها با رقيب هراسي ميدان‌دار باشند؟

سخن آخر اين‌كه در فهرست رجال اصلاح‌طلبان كه مورد توجه نهاد اجماع‌ساز هستند افراد خوش‌نام  و معتقد به ولايت فقيه و قانون اساسي وجود دارند كه بعد از تاجزاده مورد توجه اين نهاد است. آن‌ها بايد مواضع خود را نسبت به «تاج»زاده اعلام كنند، تا موقعي كه براي ثبت نام نامزدي رياست جمهوري به وزارت كشور مي‌روند. وقتي مي‌خواهند فرم درخواست خود را پر كنند، آنجا كه اعتقاد و التزام به قانون اساسي و ولايت فقيه را مي‌خواهند اعلام كنند حداقل يك سند براي اثبات ادعاي خود داشته باشند.

رهبر معظم انقلاب در سخنان روشنگرانه اخير خود در مورد انتخابات فرمودند: «حرف‌هايي از برخي شنيده مي‌شود كه نشان‌ مي‌دهد كه اساس قانون اساسي را قبول ندارند. كسي كه داوطلب نشستن بر مسند رياست جمهوري است بايد به اسلام معتقد باشد.

به رأي مردم و قانون اساسي معتقد باشد . حرف‌هايي كه گاهي شنيده مي‌ شود متناسب با اين وظيفه مهم نيست» و نيز فرمودند: «برخي انتخابات را وقتي قبول دارند كه نتيجه آن همين باشد كه آن‌ها مي‌خواهند و اگر مطلوب آن‌ها درنيامد مثل انتخابات سال 88 اغتشاش راه مي‌اندازند.»

ملت ايران اميدوار است از نهاد اجماع‌ساز و نيز اضلاع ديگر رقابت ، كساني بيرون نيايند كه مصداق دو جمله بالا باشند.

مردم در انتخابات دنبال حل مشكلات كشور و نيازهاي معيشتي خود هستند. عده‌اي در انتخابات دنبال تسويه حساب شخصي، براندازي و تكرار حرف‌هاي آمريكا هستند. اين‌ها نبايد محيط مقدس انتخابات را آلوده كنند. قرار است يك ملت پاي صندوق رأي بيايد، رأي ملت را به سخره نگيريد.

مردم مي‌خواهند با انتخابات، دستگاه اجرايي كشور را نوسازي كنند. مي‌گويند بايد كسي رئيس‌جمهور شود كه از هارت و پورت آمريكا نترسد.

مردم مي‌گويند در كارزار تبليغات انتخاباتي «كار» و «برنامه» ارائه دهيد، از حرف‌هاي بيهوده، فريبنده و بدون پشتوانه بپرهيزيد.

نامزدهاي مطرح بايد به اين مطالبات مردمي پاسخ مثبت دهند و بگويند در پاسخگويي به مطالبات حقيقي ملت چگونه مي‌خواهند از هم سبقت بگيرند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    2. این صدای اقتدار ایران است ...

    3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    4. وحدت ملی با وعده صادق

    5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    14. اسراییل چه باید بکند؟ 

    15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین