زینب سلیمانی :اگر مذاکره برای فلسطین جواب می‌داد، اکنون فلسطین آزاد شده بود

سیاسی،   4000218004 ۱۰۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۴ تکراری یا غیرقابل انتشار
 زینب سلیمانی :اگر مذاکره برای فلسطین جواب می‌داد، اکنون فلسطین آزاد شده بود

زینب سلیمانی دختر شهید سردار قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین لبنان به مناسبت روز قدس گفت، اگر راه مذاکره برای فلسطین جواب می‌داد، اکنون فلسطین آزاد شده بود.
زینب سلیمانی در خصوص اهمیت مسئله فلسطین گفت، «از نظر بنده، فلسطین امروز به دغدغه مهم و پراهمیتی برای تمام مسلمین جهان و افق اسلامی تبدیل شده. اهمیت آن... فقط به این دلیل نیست که آمدند و خانه مسلمین را غصب کردند... آنها خواستند که از خانه مسلمین بر علیه سایر مسلمین جهان استفاده بکنند که این قطعا اتفاقی نیست که ما مسلمانان جهان بخواهیم در مقابلش ساکت بمانیم و بی‌اعتنا باشیم».


زینب سلیمانی گفت: ما در ماه مبارک رمضان شاهد اتفاقات بی‌نظیری در موضوع استقامت مردم فلسطین در برابر ظلمی هستیم که در قبال این مردم در حال رخ دادن هست. ما استقامت این جوانان و خواهران و برادران‌مان را که در فلسطین می‌بینیم واقعاً متحیر می‌شویم که این اتفاق و این ظلمی که درباره مردم فلسطین در حال رخ دادن هست برای امروز و فردا نیست؛ داستان چندین سال هست که این ظلم مکرر در برابر این مردم اتفاق می‌افتد و این مردم همچنان مثل روز اول محکم و پرقدرت از سرزمین مادری خودشان دفاع می‌کنند و در مقابل ظلمی که در حق‌شان اتفاق می‌افتد ساکت نمی‌نشینند. این اتفاق را ما اتفاق بسیار مهم و پربرکتی می‌دانیم که این مردم الحمدالله چنین بصیرت و استقامتی را دارند.


انتفاضه و حمایت سایر کشورها، چاره فلسطین است 

زینب سلیمانی با اشاره به راه حل مشکل فلسطین گفت، «به نظرم راه حل و علاجی که برای مردم فلسطین وجود دارد دو راه حل بیشتر نمی‌تواند باشد؛ یکی انتفاضه مردم فلسطین و استقامت در برابر ظلمی هست که در مقابل مردم دارد اتفاق می‌افتد و شکر خدا ما شاهد این هستیم که مردم همچنان پرقدرت و محکم در مقابل این ظلم ایستادگی کردند و ساکت نمی‌نشینند در مقابل این ظلم و اتفاقی که در کشورشان در حال رخ دادن هست و اتفاق دوم که در حمایت مردم فلسطین لازم هست که اتفاق بیفتد، حمایت سایر کشورها است. سازمان هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، سازمان‌های بین المللی و سایر کشورهای دیگر در مقابل این اتفاق نباید ساکت باشند و باید این مردم را حمایت بکنند و کمک کنند این اتفاق و این غصب کشور مردم عزیز فلسطین زودتر تبدیل به آزادی این کشور برای مردم بشود و این وظیفه هر کشوری است که برای خودش این حق را می‌داند که کشور آزاد و مستقلی باشد».


دختر شهید سلیمانی با اشاره به مواضع رهبری در خصوص فلسطین گفت، «رجوع می‌کنم به سخنان حضرت آقا که فرمودند راه غلط در مسیر فلسطین راهی است که ما بیاییم با رژیم کودک‌کش صهیونیستی سر میز مذاکره بنشینیم و با آنها مذاکره کنیم.

 اگر مذاکره جواب می‌داد و اتفاق مثبتی برای مردم فلسطین رخ می‌داد و آزادی مردم با مذاکره رقم می‌خورد قطعاً ما در چندین سال گذشته شاهد این اتفاق می‌بودیم. اما ما با افرادی طرف هستیم که نه تنها به قوانین بین المللی و توافقات بین‌المللی پایبند نیستند بلکه به امضای خودشان و به صحبت‌های خودشان هم وفادار نیستند. 

ما قطعا نمی‌توانیم به این آدم‌هایی که ظلم می‌کنند به مردم فلسطین و ما تصاویر دلخراشی را در فضای مجازی می‌بینیم که چقدر این مردم ظلمی که در حق این مردم می‌شود ظلم بزرگی است و خداوند متعال چه صبری به این مردم داده که آنقدر محکم ایستادگی می‌کنند. پس ما قطعا نمی‌توانیم با رژیم اشغالگر صهیونیستی پای میز مذاکره برویم و این راه غلط هست. 

راه درست برای مردم فلسطین ایجاد طرح همه‌پرسی هست که تمام قوام و ادیان فلسطینی سر یک میز جمع بشوند و درباره نظام سیاسی کشورشان تصمیم‌گیری بکنند.


زینب سلیمانی به مردم مسلمان منطقه اطمینان خاطر داد و گفت، «بنده سلام تک تک خواهران و برادران ایرانی اسلامی به خصوص خانواده شهید سلیمانی به مردم عزیز و مظلوم فلسطین ابلاغ می‌کنم و [مردم مسلمان فلسطین و منطقه] بدانند که حتما با شهادت شهید سلیمانی مسئله فلسطین به فراموشی نخواهد رفت و همچنان پرقدرت ما در کنار مردم عزیز و مظلوم فلسطین خواهیم ایستاد و حمایت‌شان خواهیم کرد».

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۹۵۸۳۲۹۰۸:۴۹:۲۶ ۱۴۰۰/۲/۱۸
خیلی داهیانه بود ولی نمیدونم چرا به نظرم تکراری امد. ایدئولوژی چشم شما را بسته و شما غیر حرفه ای عمل می کنید.
ناشناس۱۹۵۸۴۵۶۱۰:۵۴:۱۵ ۱۴۰۰/۲/۱۸
این که تکرار نیست حکم شرعی است وای به روزی که مولا فرمان جهادم دهد ارتش کفر و نفاق و اتم نتواند جوابم دهد
ناشناس۱۹۵۸۶۰۶۱۲:۳۶:۲۲ ۱۴۰۰/۲/۱۸
موافقید از خود فلسطینی ها بپرسیم؟ مثلا کشور اونهاست اما ما براشون تعیین تکلیف می کنیم.
ناشناس۱۹۵۸۷۰۴۱۳:۳۶:۳۲ ۱۴۰۰/۲/۱۸
همه دنیا بیدار شدن برای دفاع از فلسطین شما تازه می خواهی بخوابی؟!!
ناشناس۱۹۵۸۷۱۰۱۳:۴۰:۰۱ ۱۴۰۰/۲/۱۸
خب جمهوری اسلامی سالهاست همینو میگه، توی این مصاحبه هم همین بود که نظام حاکم بر فلسطین باید با نظر خود اونها تعیین بشه!!
ایرانی۱۹۵۸۴۸۱۱۱:۱۴:۵۱ ۱۴۰۰/۲/۱۸
بلی حرفه ای آن است که بحرین و امارات و مصر انجام دادند و خودشان و وطنشان و ناموسشان را به صهیونیستها فروختند تا چند صباحی در مرداب متعفن لذات دنیوی غوطه ور شوند شما هم گوشت بر دستورهای خداوند در حمایت از مظلومان بسته است
محمد۱۹۵۸۵۸۷۱۲:۲۱:۲۸ ۱۴۰۰/۲/۱۸
اتفاقا این شما هستید قومی که در تاریخ اجازه اقامه حق و پیروزی پیامبران و امامی را با سستی خود نمی داد ...ما بی عقل نیستیم شما سست عنصر هستید؛ برده طاغوت و ضعیف .... أَلا إِنَّهُم هُمُ السُّفَهاءُ وَلٰكِن لا یشعرون
ناشناس۱۹۵۸۷۰۹۱۳:۳۹:۱۱ ۱۴۰۰/۲/۱۸
فلسطینی سالهاست که دارند می جنگند آیا دستاوردی از اون داشتن؟ تازه همین یکم امکانات و دولت خودگردان رو هم با مذاکره به رست آوردن. مصر با مذاکره صحرای سینا را از اسرائیل پس گرفت و سوریه بدون مذاکره هنوز منتظر جولان هست
ناشناس۱۹۵۸۸۲۷۱۴:۱۵:۲۶ ۱۴۰۰/۲/۱۸
غزه که باج نداد اسرائیل نمی تونه در آنجا شهرک بسازد ولی در مناطق خودگردان برعکس در ضمن لبنان هم با زور مناطق را پس گرفت که ایران پشتش بود اردن هم که بماند نتوانست پس بگیرد
ناشناس۱۹۵۸۸۲۹۱۴:۱۵:۵۵ ۱۴۰۰/۲/۱۸
لبنان هم بدون مذاکره تمام خاکش رو پس گرفت بعد از ۳۳ روزه هم دیگه صهیونیست جرأت تجاوز به این کشور رو نداره
ناشناس۱۹۵۸۹۳۴۱۵:۰۱:۴۵ ۱۴۰۰/۲/۱۸
لبنان در استانه قحطی هست.
ناشناس۱۹۵۸۸۸۶۱۴:۳۹:۳۶ ۱۴۰۰/۲/۱۸
دستاوردشون این بوده که الان یه وجب جا برای زندگی دارن وگرنه مثل خیلی از فلسطینی‌های دیگه الان آواره اردوگاه‌های کشورهای دیگه بودن!
ناشناس۱۹۵۸۷۱۸۱۳:۴۴:۵۶ ۱۴۰۰/۲/۱۸
تا اونجا که من می‌دونم و توی این مصاحبه هم اومده بود، «تکراری» سالها مذاکره بوده که هربار باعث شده یه قسمت از فلسطین جدا بشه.
ناشناس۱۹۵۸۷۳۲۱۳:۵۲:۱۵ ۱۴۰۰/۲/۱۸
البته همه ایدئولوژی دارن حتی شما ! مثلاً ایدئولوژی شما اینه که سرنوشت همسایه به من ربطی نداره یا مثلاً اقتصاد مهمترین موضوع عالم خلقته و هرکاری که اقتصادی‌تره عاقلانه‌تره و سالهاست با تبلیغات تکرار میکنید. دلیل انتخاب این ایدئولوژی هم اینه که اقتصاد چشم شما رو بر روی هر جنایتی بسته, و فکر میکنید هرکس پولدارتر است حق بیشتری دارد!!
ناشناس۱۹۵۸۷۳۳۱۳:۵۲:۲۱ ۱۴۰۰/۲/۱۸
پس چرا بعد از 73 سال جنگیدن، روز به روز خاک بیشتری دارن از دست می دهند؟!!
ناشناس۱۹۵۸۷۴۹۱۳:۵۸:۳۰ ۱۴۰۰/۲/۱۸
شما وقتی در شرایط سخت قرار بگیری مثلا توی یه بیابون گیر کنی شاید مجبور بشی با قاشق در قوطی کنسرو رو باز کنی یا با کلاهت آب بخوری، البته شاید این از نظر شما غیر حرفه‌ای باشه اما کسانی که در این شرایط بخواهند حرفه‌ای عمل کنند، زیاد دوام نمیاورند، اگر حرفه‌ای عمل کردن جواب میداد، فلسطین سالها پیش با مذاکره آزاد شده بود!!
حسن۱۹۵۸۸۸۴۱۴:۳۸:۴۰ ۱۴۰۰/۲/۱۸
واگر میدان جوابگو بود ما ...
ناشناس۱۹۵۸۳۳۲۰۸:۵۶:۵۲ ۱۴۰۰/۲/۱۸
فلسطین دغدغه من نیست
مهران۱۹۵۸۶۷۰۱۳:۱۷:۰۶ ۱۴۰۰/۲/۱۸
پس به جرات هم در اسلام هم در انسانیت خودتون شک کنید
ناشناس۱۹۵۸۷۱۶۱۳:۴۳:۱۱ ۱۴۰۰/۲/۱۸
شما ملاک درستی برای عیارسنجی انسانیت و مسلمانی افراد نیستید.. این را بفهمید!
ناشناس۱۹۵۸۳۳۳۰۸:۵۷:۰۲ ۱۴۰۰/۲/۱۸
فقط تو کشور های جهان سوم هست که افراد بر اساس نسبت با سایرین صلاحیت پیدا می کنن.
ناشناس۱۹۵۸۵۲۰۱۱:۳۷:۳۶ ۱۴۰۰/۲/۱۸
ربطی به جهان سوم نداره شما برو ببین کندی ها به خاطر انتساب به جان اف کندی چقدر در آمریکا مرکز توجهند، یا همین ایوانکا یا پسر ترامپ چقدر بهشون توجه میشه
ناشناس۱۹۵۸۶۱۰۱۲:۳۸:۰۴ ۱۴۰۰/۲/۱۸
شما سوابق تحصیلاتی و اجرایی و سیاسی کندی ها را مطالعه کن و بعد با ایشان مقایسه کن !
ناشناس۱۹۵۸۷۶۶۱۴:۰۲:۵۵ ۱۴۰۰/۲/۱۸
شما مطالعه کردی!؟
ناشناس۱۹۵۸۷۷۹۱۴:۰۴:۴۷ ۱۴۰۰/۲/۱۸
اگه من هم مرکز توجه بودم الان کلی سوابق تحصیلاتی و سیاسی داشتم، ولی حیف ..... حیف که ...
ناشناس۱۹۵۸۶۶۵۱۳:۱۵:۲۲ ۱۴۰۰/۲/۱۸
بر اساس اقتضای منافع خودمان میتوانیم آمریکا را الگوی رفتاری خودمان قرار دهیم
ناشناس۱۹۵۸۵۲۷۱۱:۳۹:۵۱ ۱۴۰۰/۲/۱۸
تو آمریکا هم بود. ملانیا ترامپ!
ناشناس۱۹۵۸۷۵۹۱۴:۰۲:۱۸ ۱۴۰۰/۲/۱۸
هیلاری کلینتون همسر بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق آمریکا جراد کوشنر داماد ترامپ رسوایی پسر بایدن در قضیه اوکراین ... البته یادم نبود آمریکا هم یه کشور جهان سومیه!!!
ناشناس۱۹۵۸۹۲۷۱۴:۵۸:۵۹ ۱۴۰۰/۲/۱۸
کلینتون یک عمر کارنامه سیاسی دارد، بیل کلینتون هم کارنامه سیاسی داشت، البته موفق تر. جراد کوشنر یکی از موفق ترین مذاکرات را برای غرب رقم زد، آشتی بخش مهمی از اعراب با اسرائیل! در واقع ترامپ به وی مدیون است نه او به ترامپ! پسر بایدن بله حق با شماست، به هر حال آنجا هم فساد است فقط میزان فراوانیش به پای رتبه 149 ایران، یا آن لبنان فلک زده، یا عراق و یمن و افغانستان و غیره نمی رسد، ولی فساد قطعا دارد.
ناشناس۱۹۵۸۳۳۴۰۸:۵۷:۵۶ ۱۴۰۰/۲/۱۸
فلسطین به ما ربطی ندارد.
ناشناس۱۹۵۸۵۰۴۱۱:۲۹:۳۱ ۱۴۰۰/۲/۱۸
به همه ربط داره همان طوری که تو برای دیگران ربط داره افکارت دست خودت باشه نه رسانه های دشمن خودت
ناشناس۱۹۵۸۵۱۱۱۱:۳۴:۰۷ ۱۴۰۰/۲/۱۸
تو کز محنت دیگران بی غمی...
ناشناس۱۹۵۸۵۴۲۱۱:۵۵:۰۰ ۱۴۰۰/۲/۱۸
اویغورها چی؟
ناشناس۱۹۵۸۶۴۰۱۲:۵۸:۰۲ ۱۴۰۰/۲/۱۸
تو نگران اویغورها باش اما نیستی!
ناشناس۱۹۵۸۷۰۶۱۳:۳۸:۰۶ ۱۴۰۰/۲/۱۸
اویغورها نسل کش شدن یا از سرزمینشان بیرون کردن ادای روشنفکری در بیاورید
رضا۱۹۵۸۵۷۶۱۲:۱۳:۳۳ ۱۴۰۰/۲/۱۸
ببخشید این محنت شامل بلوچستان و مردم ایستاده در صف مرغ هم میشه یا فقط شامل خارج از ایران می باشد
ناشناس۱۹۵۸۶۵۸۱۳:۱۱:۴۲ ۱۴۰۰/۲/۱۸
سیستان و بلوچستان چه ربطی به غصب شدن زمین فلسطین دارد؟ مغرض جان
ناشناس۱۹۵۸۷۹۲۱۴:۰۷:۵۶ ۱۴۰۰/۲/۱۸
اسرائیل زمینهای فلسطین را باقیمت بالا خریداری کرده
ناشناس۱۹۵۸۹۶۵۱۵:۱۸:۴۵ ۱۴۰۰/۲/۱۸
اول خریدن بعد که کشور تاسیس کردن در آن مناطق و هویت را از آنها گرفتن دیگر کم کم بقیه زمین ها را با زور گرفتن
ناشناس۱۹۵۸۷۱۱۱۳:۴۰:۵۸ ۱۴۰۰/۲/۱۸
به جرات میتوانم بگویم شماها جز همان کسانی هستید اگر در زمان امام حسین بودی پشت آن امام را خالی می کردین و می گفتید به ما چه
ناشناس۱۹۵۸۷۸۴۱۴:۰۶:۱۵ ۱۴۰۰/۲/۱۸
به قول آقای ظریف صف مرغ رو مردم خودشون انتخاب کردن!
ناشناس۱۹۵۸۳۳۷۰۹:۰۲:۰۸ ۱۴۰۰/۲/۱۸
حالا ایشون شده نظریه پرداز و صاحب نظر؟گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل؟
ناشناس۱۹۵۸۷۹۱۱۴:۰۷:۵۳ ۱۴۰۰/۲/۱۸
اگر نظراتش آبکی باشه کسی توجهی نمیکنه!!
ناشناس۱۹۵۸۸۹۲۱۴:۴۱:۴۳ ۱۴۰۰/۲/۱۸
همه می توانند نطر بدن مخصوصا خانواده های شهدا بویژه فرزند سردار دلها
عبدالله۱۹۵۸۳۴۱۰۹:۰۹:۴۲ ۱۴۰۰/۲/۱۸
بسم الله اميرالمومنين علي عليهما السلام انتقام خون پدر شهیدت را از آمرین و عاملین و مباشرین و مشاورین و هتاکان و مسروران شهادت پدرت ، شهید حاج قاسم سلیمانی، با قاطعیت و با سرعتی غیر قابل باور بگیرند بحق مظلومیت فاطمة الزهراء سلام الله عليها...
ناشناس۱۹۵۸۳۴۶۰۹:۱۷:۲۴ ۱۴۰۰/۲/۱۸
این حرفها برای مردم نون و آب نمیشه.بیاید اول ایران را از دست اختلاس گران آزاد کنید بعد برای فلسطین نقشه بکشید
ناشناس۱۹۵۸۵۱۸۱۱:۳۶:۴۴ ۱۴۰۰/۲/۱۸
شما درست رای بده برات نون و آب هم میشه. بوجود آورنده گان وضع موجود الان طلبکارترین مردم هستن. وقتی اون رئیست آب خوردنت رو به تحریم ها گره میزد کجا بودی؟؟؟
ناشناس۱۹۵۸۵۹۰۱۲:۲۴:۳۴ ۱۴۰۰/۲/۱۸
درست یعنی رای دادن به کاندیدای مورد نظر شما ؟؟
ناشناس۱۹۵۸۷۹۸۱۴:۰۹:۴۰ ۱۴۰۰/۲/۱۸
درست رای دادن یعنی رای ندادن به کسانی که دیگران را به دروغگویی متمم میکنند اما خود دروغ میگویند!
ناشناس۱۹۵۸۶۶۶۱۳:۱۵:۵۵ ۱۴۰۰/۲/۱۸
تازه کشور فروشی هم می کنند در قالب برجام و سعد اباد گنده گویی هم می کنند
ناشناس۱۹۵۸۷۷۴۱۴:۰۴:۰۹ ۱۴۰۰/۲/۱۸
والله همه ی خرابی ها به ارث رسیده از دولت کاندیدای مورد نظر شماست.. ۸ سال تباهی و رنج و درد رو یادمون نرفته
ناشناس۱۹۵۸۳۵۲۰۹:۲۳:۳۶ ۱۴۰۰/۲/۱۸
آفرین آفرین آفرین
ناشناس۱۹۵۸۳۵۳۰۹:۲۶:۲۰ ۱۴۰۰/۲/۱۸
این پیشنهاد تکرار مواضع مقام رهبری است.
ناشناس۱۹۵۸۳۵۸۰۹:۳۳:۵۰ ۱۴۰۰/۲/۱۸
این مگه لبنان نیست
ناشناس۱۹۵۸۸۲۴۱۴:۱۵:۱۱ ۱۴۰۰/۲/۱۸
شما هم احتمالا توی غار هستی که چندان از پیشرفتهای تکنولوژی خبر نداری!!! البته بهتره همونجا بمونی، الان یه بیماری خطرناکی اومده، اسمش یه کم سخته، اوضاع خوب شد بهت خبر میدم!!!
ناشناس۱۹۵۸۳۶۳۰۹:۳۷:۳۷ ۱۴۰۰/۲/۱۸
لطفا مسائل دیگران را به خودشان واگذارید.
ناشناس۱۹۵۸۵۲۲۱۱:۳۷:۵۸ ۱۴۰۰/۲/۱۸
شاید شما مسلمان نباشی و از نظر یک غیر مسلمان این مسئله دیگران میشه درسته.ولی ما مسلمونیم و یه امت واحد.شما رو نمیدونم.
ناشناس۱۹۵۸۵۵۷۱۲:۰۲:۱۷ ۱۴۰۰/۲/۱۸
اگه مسلمانی من هموطنت گرسنه ام. چرا بعد 4 دهه بر روی انبار گنج دنیا باید گرسنه باشم؟
ناشناس۱۹۵۸۶۶۲۱۳:۱۳:۲۳ ۱۴۰۰/۲/۱۸
برو کار کن گرسنه نباشی برو درست انتخاب کن که دنبال گدایی از خارجی ها نباشی و به خودت آدرس غلط بدهی
ناشناس۱۹۵۸۹۵۷۱۵:۱۴:۴۳ ۱۴۰۰/۲/۱۸
مگر فقط غذا هست؟ قیمت گوشی و کامپیوتر و خانه را ببین.
ناشناس۱۹۵۸۸۳۲۱۴:۱۷:۱۸ ۱۴۰۰/۲/۱۸
شما که بعید می‌دونم گرسنه باشی چون لحن حرف زدنت از روی شکم سیریه، اما امثال همین دوستمون از اول شیوع کرونا میلیونها بسته کمک مومنانه تهیه کردن.
ناشناس۱۹۵۸۸۳۵۱۴:۱۸:۲۲ ۱۴۰۰/۲/۱۸
شما اجازه بده این مذاکرات به نتیجه برسه، آنچنان رونق اقتصادی ایجاد بشه که ....
ناشناس۱۹۵۸۵۶۷۱۲:۰۹:۳۱ ۱۴۰۰/۲/۱۸
شما از کجا میدانید مواضع ایران در خصوص فلسطین مورد پذیرش و به نفع فلسطینی ها باشد .
ناشناس۱۹۵۸۵۷۷۱۲:۱۳:۴۲ ۱۴۰۰/۲/۱۸
به نظر شما مردم ایران هم جزو این امت واحد محسوب میشوند یا خیر ؟!
ناشناس۱۹۵۸۸۵۱۱۴:۲۲:۲۸ ۱۴۰۰/۲/۱۸
سرطان بد دردیه، وقتی غده سرطانی ظاهر میشه، فکر و ذکر آدم رو مشغول می‌کنه!
ناشناس۱۹۵۸۵۸۰۱۲:۱۶:۱۷ ۱۴۰۰/۲/۱۸
آقای امت واحده یه سر به سیستان و بلوچستان و کرمان و ایلام و ... بزن ببین وضع مردم چجوریه. بعد دم از فلسطین بزنید
ناشناس۱۹۵۸۶۶۴۱۳:۱۴:۲۸ ۱۴۰۰/۲/۱۸
شما اول فرق سرزمین به زور گرفتن با مشکلات اقتصادی را بدون در چی هست بعد افاضه فرمایید
ناشناس۱۹۵۸۷۲۰۱۳:۴۶:۵۰ ۱۴۰۰/۲/۱۸
شما که خوب بلدید افاضه بفرمایید بگید چقدر سر این فلسطین به ایران از لحظ اقتصادی ضربه خورده؟ بعدش انشاالله میفهمی که ربط سیستان و بلوچستان به فلسطین چیه البته اگه بخوای بفهمی...
ناشناس۱۹۵۸۸۳۸۱۴:۱۹:۰۵ ۱۴۰۰/۲/۱۸
ربطش این است که جلوی تجزیه ایران و کشورهای منطقه گرفته شد که آمریکا جانت 50 سال قبل نقشه کشید برای قوی کردن اسرائیل و ایران بزرگ جلوی این را گرفت حال سیستان و بلوچستان خیلی واضح تر است!
ناشناس۱۹۵۸۸۴۳۱۴:۲۰:۵۳ ۱۴۰۰/۲/۱۸
بالاخره یه نفر که سرطان داره، چربی خون هم داره، باید اول غده سرطانی رو خارج کنه، بعد چربی خون با چندتا قرص حل میشه، البته به کم باید مراعات کنه.
ناشناس۱۹۵۸۹۴۷۱۵:۰۹:۵۸ ۱۴۰۰/۲/۱۸
مسلمانان اویغور چی؟ اونارو نباید از دست چین سرکوبگر نجات بدین؟
ناشناس۱۹۵۸۳۶۵۰۹:۳۹:۰۴ ۱۴۰۰/۲/۱۸
البته این پیشنهاد ایشون نیست.تاکید بر پیشنهاد دیگران بود
علی۱۹۵۸۳۶۹۰۹:۴۳:۱۷ ۱۴۰۰/۲/۱۸
بهترنبود باخبرنگاری ایران مصاحبه میکرد اثرگذارتربود
ناشناس۱۹۵۸۳۷۲۰۹:۴۴:۰۶ ۱۴۰۰/۲/۱۸
ما باید هزینه بدهیم چون چند تا یهودی سفیدپوست دارند جنایت می کنند؟ چه ربطی به من جوان داره که حتی سوسک هم نمی کشم.
ناشناس۱۹۵۸۵۰۵۱۱:۳۱:۱۶ ۱۴۰۰/۲/۱۸
همان ها دنبال تجزیه کشورت تو بودن که ناموست را بکشند
ناشناس۱۹۵۸۸۶۴۱۴:۲۶:۱۴ ۱۴۰۰/۲/۱۸
من هم فکر میکنم به شما که حتی حال نداری سوسکهای خونه‌تون رو بکشی خیلی ربطی نداره! فقط لطفاً در یخچال رو محکم ببند سوسک نره تو یخچال!
ناشناس۱۹۵۸۳۷۵۰۹:۴۹:۰۱ ۱۴۰۰/۲/۱۸
ایشونم برای خودش اسم و رسمی بهم زده
ناشناس۱۹۵۸۳۷۹۰۹:۵۲:۲۹ ۱۴۰۰/۲/۱۸
این پیشنهاد، جدید بود؟
ناشناس۱۹۵۸۳۹۲۱۰:۰۹:۲۴ ۱۴۰۰/۲/۱۸
مذاکره جواب نداده . کشورهای دیگرنیز حمایت نمیکنند . الان چه باید کرد ؟؟ همه هزینه ها را ایران پرداخت کند ؟؟
ناشناس۱۹۵۸۴۰۳۱۰:۱۷:۱۴ ۱۴۰۰/۲/۱۸
افرین.
ناشناس۱۹۵۸۴۰۷۱۰:۱۹:۳۳ ۱۴۰۰/۲/۱۸
ایشان در مورد غم و اندوه که گریبانگیر مردم ایران شده و جوانان ما امید از آینده حرفی ندارند .
ناشناس۱۹۵۸۵۰۷۱۱:۳۲:۲۳ ۱۴۰۰/۲/۱۸
من حرف دارم کشور سوئد که از هر نظر عالی است بیشترین خود کشی دارد
ناشناس۱۹۵۸۵۸۴۱۲:۱۹:۴۱ ۱۴۰۰/۲/۱۸
فارغ از اینکه چقدر این آمار شما درست است که نیست ،حالا این سوال پیش میاد که آدم از شدت خوشبختی بمیره بهتره یا از شدت بدبختی ؟!!
ناشناس۱۹۵۸۹۱۸۱۴:۵۴:۳۴ ۱۴۰۰/۲/۱۸
بعید می‌دونم کسی که احساس خوشبختی داره خودکشی کنه.
علی۱۹۵۸۴۲۲۱۰:۲۸:۴۷ ۱۴۰۰/۲/۱۸
خدا حفظش کنه
ناشناس۱۹۵۸۴۲۶۱۰:۳۰:۴۴ ۱۴۰۰/۲/۱۸
مردم فلسطین مورد ظلم قرار گرفته اند، آنان انسانند، عرب هستند و دین اسلام و مسیحی دارند، لذا وظیفه هر انسان، هر عرب ، هر مسلمان و هر مسیحی است که به یاری مظلوم بشتابد. ما ایرانیان هم باید در حد خود آنان را یاری کنیم نه بیشتر، قرار نیست جور تمام مظلومین عالم بر عهده مردم ایران باشد، آن هم در شرایطی که فقر و بدبختی در ایران بیداد میکند
ناشناس۱۹۵۸۴۳۰۱۰:۳۵:۱۰ ۱۴۰۰/۲/۱۸
ببخشید شما؟ چی کاره هستید؟! فقط فرزند یک ابر مرد بزرگ و همین نه بیشتر
ناشناس۱۹۵۸۹۱۵۱۴:۵۳:۲۷ ۱۴۰۰/۲/۱۸
مگه در این زمینه ادعایی داره!؟
ناشناس۱۹۵۸۴۳۵۱۰:۳۷:۴۰ ۱۴۰۰/۲/۱۸
شیر زن ایرانی حقش هست رییس جمهور می شد
ناشناس۱۹۵۸۵۵۹۱۲:۰۳:۲۸ ۱۴۰۰/۲/۱۸
دقت کن. آقای جنتی شرط گذاشته سن بالای 40 سال برای رییس جمهوری
ناشناس۱۹۵۸۵۳۳۱۱:۴۵:۱۰ ۱۴۰۰/۲/۱۸
خواهش می‌کنم اگر می‌توانید اسرائیل را نابود کنید و این پرونده ۴۰ ساله را مختومه اعلام کنید مملکت بخاطر همین مورد با تورم ۱۰۰ درصدی مواجه است که بجز مسئولین و ثروتمندان بقیه را بیچاره کرده است
ناشناس۱۹۵۸۸۴۹۱۴:۲۱:۵۲ ۱۴۰۰/۲/۱۸
کلاغ ، پر گنجشک ، پر اسرائیل ، پر
ناشناس۱۹۵۸۵۵۶۱۲:۰۱:۴۵ ۱۴۰۰/۲/۱۸
فعلا که این پیشنهاد دهه ها ادامه دارد و دست آوردی برای مردم فلسطین نداشته
ناشناس۱۹۵۸۶۳۴۱۲:۵۳:۱۷ ۱۴۰۰/۲/۱۸
ما مؤمنان اگه از دست دشمنان باکی نکنیم از دست شما دق می کنیم آخرش
ناشناس۱۹۵۸۸۷۰۱۴:۳۱:۵۳ ۱۴۰۰/۲/۱۸
پیشنهاد که دستاورد نداره اخوی!!! وقتی عملیاتی بشه معلوم میشه دستاورد داشته یا نه!!! ضمنا تمام پیشنهادهای سازش و مذاکره‌ای که تا حالا عملیاتی شده وضع فلسطینی‌ها رو بدتر کرده!!
ناشناس۱۹۵۸۵۷۴۱۲:۱۱:۳۰ ۱۴۰۰/۲/۱۸
بهتر هست ایشون در سیاست و تصمیم گیری های کلان اظهار نظر نکنند
ناشناس۱۹۵۸۸۶۷۱۴:۲۸:۴۸ ۱۴۰۰/۲/۱۸
اونوقت چرا !؟!؟ تا دیروز که همه آزاد بودن در هر موضوعی اظهار نظر کنن!!!!
ناشناس۱۹۵۸۸۷۵۱۴:۳۳:۴۹ ۱۴۰۰/۲/۱۸
البته اگه گفته بود فلسطینی‌ها باید به مذاکره ادامه بدن احتمالا نظر دیگه‌ای داشتی!!!
ناشناس۱۹۵۸۶۳۵۱۲:۵۴:۰۴ ۱۴۰۰/۲/۱۸
من از ایشان سوالی دارم.چقدر نگران مردم جنوب استان خودشان هستند که به قدری فقیرند که انسان را یاد زندگی انسانهای اولیه میاندازد.اینان هم مسلمانند و هم صاحب حق.
ناشناس۱۹۵۸۷۶۹۱۴:۰۳:۳۳ ۱۴۰۰/۲/۱۸
زینب خانم قرآن خوانده ای.درزمان حضرت سلیمان وداوود و حضرت موسی یهودیان کجا زندگی می کردند
ناشناس۱۹۵۸۸۸۳۱۴:۳۷:۰۶ ۱۴۰۰/۲/۱۸
یعنی اگه پدربزرگ یه نفر قبلاً تو محله نیاوران تهران کشاورزی می‌کرده اون آدم الان صاحب اون زمینهاست!؟!؟ خوش به حالش!!!
ناشناس۱۹۵۸۷۹۹۱۴:۰۹:۵۸ ۱۴۰۰/۲/۱۸
بهتر نيست خود فلسطينها براي تصميم گيري در مورد چگونگي مقابله با اسراييل وازاد كردن وطن شان تصميم بگيرند؟
ناشناس۱۹۵۸۸۹۶۱۴:۴۲:۴۴ ۱۴۰۰/۲/۱۸
خانم زینب سلیمانی شما بیا برای ریاست جمهوری هم کاندید شو
ناشناس۱۹۵۸۹۵۲۱۵:۱۳:۱۸ ۱۴۰۰/۲/۱۸
چرا در مورد مسلمانان روهینگیا اظهارنظر نمیکنی؟
رمضانى۱۹۵۸۹۸۲۱۵:۳۰:۴۷ ۱۴۰۰/۲/۱۸
اتفاقأ اين جنگ و درگيرى است كه فلسطين را آزاد نمى كند. از زمان پيدايش اسرائيل، فلسطين و ديگر كشورها با اسرائيل در حال جنگ هستند و به غير از ويرانى و تلفات چيزى نسيب مردم فلسطين نشده است
ناشناس۱۹۵۸۹۹۹۱۵:۴۸:۰۰ ۱۴۰۰/۲/۱۸
فلسطینیها مناطقی را هم که الان بصورت خود گردان اداره مکنند هم با مذاکره بدست آمده راستی این اروپاییها روز کُنستانتینوپول ندارند آخه مسلمانان هم اونجا را به زور گرفتند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  12. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین