چرا بیرانوند در آنتورپ بازی نمی‌کند؟

ورزشی،   4000209065

در هفته‌های اخیر مسائل غیر فنی و اختلافات میان بیرانوند و سرمربی تیمش باعث شده این دروازه‌بان جایگاهش را در تیمش از دست بدهد.

به گزارش ایسنا، مدتی است که علی‌رضا بیرانوند روزهای خوبی را  در تیم آنتورپ بلژیک پشت سر نمی‌گذارد و با وجود عملکرد قابل قبولی که پیش از آسیب‌دیدگی داشت اما با بهبود مصدومیتش، بازهم جای در ترکیب تیمش نداشت.

پیگیری‌های در این زمینه نشان می‌دهد، بازی نکردن علیرضا بیرانوند در تیمش، به مباحث فنی ارتباطی ندارد و به سوتفاهماتی که میان او و سرمربی تیم ایجاد شده، برمی‌گردد. از قرار معلوم، بعد از مصدومیت بیرانوند در دیدار تیمش برابر گلاسکورنجز در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا که باعث خروج این بازیکن از بازی در دقیقه ۷۷ شد، سرمربی آنتورپ تصور می‌کرد دروازه‌بان شماره یک تیمش برای یک یا دو هفته باید دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد اما بیرانوند که دوست نداشت جایگاهش را در ترکیب اصلی تیم به راحتی از دست بدهد، فردای بازی با گلاسکورنجز به تمرین تیم رفت و با وجود درد در تمرینات گروهی شرکت کرد.

تمرینات بیرانوند که روز قبل نتوانسته بود بازی با گلاسکو را به پایان ببرد، موجب تعجب سرمربی تیم شد اما با این حال او را  در بازی بعدی تیمش در لیگ بلژیک برابر ترویدن به میدان رفت که دوباره با مصدومیت اینار از ناحیه دیگری در دقیقه ۳۳ مجبور به ترک زمین  شد. پس از این موضوع با وجود بهبودی کامل بیرانوند و همینطور حضور او در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه، بیرانوند دیگر جایی در ترکیب آنتورپ نداشت.

اینکه بیرانوند فردای بازی با گلاسکورنجز که با  مصدومیت زمین بازی را ترک کرد، در تمرینات تیم حاضر شده، باعث شده فرانک فرکوترن سرمربی آنتورپ فکر کند که او به خاطر ترس از تشدید مصدومیت و از دست دادن اردوی تیم ملی (که قرار بود فروردین ۱۴۰۰ برگزار شود) در دیدار برابر گلاسکورنجز بعد از احساس درد، تقاضای تعویض کرده و با وجود اینکه می‌توانسته به تیم کمک کند اما در زمین نمانده  است و به همین خاطر دچار سوتفاهم شده  است.

از طرف دیگر وقتی در بازی بعدی تیمش برابر ترویدن هم بیرانوند با مصدومیت در دقیقه ۳۳ زمین بازی را ترک کرد، فرانک فرکوترن به این باور رسید که دروازه‌بان شماره یک تیمش صرفا نگران سلامتی خود است تا اردوهای تیم ملی را از دست ندهد.

در هفته‌های اخیر بیرانوند با جدیت زیادی در تمرینات تیمش  شرکت کرده و سعی داشته تا دوباره نظر سرمربی تیمش را جلب کند که  البته موفق نبوده است. در این بین بیرانوند  سعی داشته تا با سرمربی تیمش هم صحبت کند که مباحث پیش آمده میان طرفین حل شود اما فرکوترن علاقه‌ای به این کار نشان نداده و به بیرانوند پیام داده که او صرفا به دنبال منافع شخصی خود است و از این رو جایی در ترکیب تیمش ندارد.

پیگیری‌های  ‌خبرنگار ایسنا نشان می‌دهد اگر همین روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد مشکلات غیر فنی بیرانوند و سرمربی آنتورپ حل نشود، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران، آنتورپ را ترک خواهد کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین