مردی با اشتباهات بزرگ !

بیژن مقدم،   4000207015 ۷۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۶ تکراری یا غیرقابل انتشار
مردی با اشتباهات بزرگ !

 آقای مصطفی تاج زاده از تندرو ترین عناصر جبهه اصلاحات اعلام کاندیداتوری کرد . برخی این اقدام او را طنز انتخابات ۱۴۰۰ دانستند و برخی ابراز امیدواری کرده‌اند که با حضور او انتخابات رقابتی رقم بخورد .
 دو گروه بر سر یک کلید واژه «صلاحیت» اتفاق‌نظر دارند و معتقدند او واجد« حداقل» ویژگی های قانونی برای تایید صلاحیت هم نیست اما ظاهراً برای همین امروز قصد ثبت نام دارد و با علم به رد صلاحیت خود می‌خواهد این موضوع را سر دست بگیرد و با انگیزه‌ای بیشتر از گذشته به شورای نگهبان بتازد .

تاجزاده از مبارزین قبل از انقلاب و از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب است. در بسیاری از رخدادهای سال های اولیه انقلاب نقش داشته و به قول خودش برای گنجاندن اصل ولایت فقیه در قانون اساسی تلاش بسیار کرده است.

 اگر بخواهیم توصیفی دقیق به مخاطب بدهیم باید از او به عنوان «مردی با اشتباهات بزرگ» یاد کنیم که دیگر نه قائل به انقلاب اسلامی است، نه امام خمینی را قبول دارد نه قانون اساسی با ولایت فقیه را و نه ولایت فقیه به قرائت امام و قانون اساسی را .

 در بیانیه اش هم بی آنکه حرفی از اسلام و جمهوری اسلامی وجود داشته باشد به شعارهایی پرداخته که در زبان و ادبیات سایر نامزدها هم دیده می شود. رفع تحریم ها، رفع تبعیض ،حفظ کرامت ایرانیان، اصلاح ساختارها ،آزادی های اجتماعی، کارآمد سازی دستگاهها، توجه به دانش ، بهره گیری از حقوق شهروندی، بی طرفی دستگاه قضایی ، ارتباط باکشورهای دنیا، بهبود معیشت و … کلید واژه های بیانیه آقای تاج زاده‌اند که هیچ سخن تازه ای در بر ندارد.

 او می نویسد «می آیم تا با تشکیل دولتی کارآمد ،جوان و فراگیر توسعه کشور سرعت گیرد، معیشت مردم بهبود یابد، حقوق و کرامت همه ایرانیان با هر گرایشی از هر قشر وقوم و دین و مذهبی تامین شود و امید و لبخند و نشاط حرف اول را بزند» شعارهایی زیبا اما دست چندم.

ما امروز با فردی مواجهیم که امام را در حد ماه های حضورش در روستای نوفل‌لوشاتو (فرانسه )قبول دارد و نه بیشتر. الگوی مطلوبش مدلی مثل مرجعیت عراق فعلی است وحداقل قضاوتی که میتوان با احتیاط بیان کرد اینکه معلوم نیست قانون اساسی فعلی را قبول داشته باشد و به تبع آن نمی‌تواند در صورت انتخاب شدن به آن سوگند یاد کند چرا که او نمی تواند پاسدار چیزی باشد که قبول ندارد.

 در قانون اساسی فعلی اصلی است درباره ولایت فقیه و اختیارات رهبری . آقای تاج‌زاده ذکر ولایت فقیه در قانون اساسی توسط امام را «انحراف» می داند! یعنی امام بعنوان معمار کبیر انقلاب  و بنیانگذار جمهوری اسلامی با ذکر این اصل مترقی در قانون اساسی، کشور و انقلاب را به انحراف کشاند!! حتماً این حرف های تاج‌زاده برای براندازان ،ضد انقلاب خارج نشین و همفکران نزدیک او خوشایند است و خریدارانی نیز دارد.
 
اما یادآوری این نکات و جملات از آن روست که بپرسیم با چه حجتی می خواهید میراث‌خوار انقلابی باشید که به آرمان هایش پشت کرده‌اید؟

 آقای تاج‌زاده!  شمایی که معتقد بودید و هستید رئیس‌جمهور تدارکاتچی بیش نیست و اختیاراتش متناسب با مسئولیت ها نیست و حتی پیشنهاد دادید بهتر است ریاست جمهوری و رهبری در هم ادغام شوند و همه مسئولیت ها به رهبری واگذار می شود حال چه شده است که برای نامزدی ریاست جمهوری سر و دست می شکنید؟

مگر شما نبودید که می گفتید «وقتی می دانیم نامزد ها نمی توانند کار مهمی انجام دهند نباید نامزد معرفی کنیم چرا باید آبروی خود را ببریم؟  موقعی باید بیائیم که بتوانیم کاری انجام دهیم ... مشکل این است که انتخابات در شرایط کنونی بی معنا و ریاست جمهوری هیچکاره شده است ... هر که رئیس جمهور شود وضعیت کشور روز به روز بدتر می شود چون دست او بسته است ( ۵ مهر ۱۳۹۹ مصاحبه با انصاف نیوز )

آقای تاج زاده!  امروز چه شده است که می خواهید در زمینی بازی کنید که قرار است رئیس جمهور دست و پا بسته انتخاب شود وباز آبروی خود را ببرید؟

پس مسئله چیز دیگری است که پیشتر به آن اشاره کردیم.

 آقای تاج زاده ! شما امروز به جای صدور بیانیه های تکراری باید پاسخگوی حمایت بی چون و چرا‌یتان از آقای روحانی باشید ولی نیستید. بخش زیادی از آنچه در بیانیه خود آورده‌اید و بر آن تاخته‌اید محصول عملکرد رئیس جمهور و دولت مورد حمایت شماست کاش جرئت داشتید همین را هم می گفتید .  حتماً در پاسخ به این سوال که چرا از روحانی حمایت کردید و مردم را تشویق کردید که به او رای بدهند فقط دو کلمه خواهید گفت: ما اشتباه کردیم.

 آقای تاج زاده! برای انقلاب اشتباه کردید. برای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشتباه کردید. به گفته خودتان برای پیروی از امام خمینی اشتباه کردید .برای گنجاندن اصل ولایت فقیه در قانون اساسی اشتباه کردید. برای رای به روحانی اشتباه کردید. چرا انتظار دارید مردم به مردی که این همه اشتباه در زندگی سیاسی‌اش دارد رای بدهند تا او با قدرت و اختیارات بیشتر ، اشتباهات بزرگتری بکند .

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۹۴۰۰۹۲۰۹:۴۲:۵۵ ۱۴۰۰/۲/۷
اینم از دیوار سفارت رفته بالا ؟ اوه اوه اوه
ناشناس۱۹۴۰۳۰۸۱۱:۰۲:۰۳ ۱۴۰۰/۲/۷
آنانی که از دیوار بالا رفتند، چه شد که خودجوش(!) این کار را کردند؟ آنانی که از دیوار بالا رفتند که بودند؟ آنانی که از دیوار بالا رفتند نون را به چه نرخی خوردند؟ آنانی که از دیوار بالا رفتند چه خسارت هایی را به کشور وارد کردند؟
ناشناس۱۹۴۰۴۰۲۱۱:۳۳:۱۹ ۱۴۰۰/۲/۷
آنانی که از دیوار بالا رفتند، نطفه خصومت بین ایران و آمریکا را کاشتند.
ناشناس۱۹۴۰۴۷۴۱۱:۵۹:۵۹ ۱۴۰۰/۲/۷
چرا سفارت آمریکا در جهان ضربه می خورد باعث نمی شود آمریکا قطع رابطه کند؟
ناشناس۱۹۴۰۶۱۷۱۲:۳۵:۲۸ ۱۴۰۰/۲/۷
در کجای تاریخ خوانده اید که 52 تن از دیپلماتهای یک کشور را 444 روز دستگیر کنند؟ اگر جاسوسی هم می کردند، باید از کشور اخراج می شدند. کاری که عرف دیپلماسی است.
ناشناس۱۹۴۰۶۲۹۱۲:۳۸:۲۱ ۱۴۰۰/۲/۷
تو به دستگیر ی کادر دیپلماتیک یک سفارتخانه می گویی ضربه؟! یک نمونه از این ضربه را نام ببر.
ناشناس۱۹۴۰۷۵۲۱۳:۰۸:۳۳ ۱۴۰۰/۲/۷
دیپلمات نه جاسوس کودتاگر دوم هم این درس عبرتی بود که حالا حالاها ترس از ما داشته باشند که مستقیما نیایند اینجا برای خرابکاری
ناشناس۱۹۴۱۱۳۵۱۵:۱۳:۰۶ ۱۴۰۰/۲/۷
بله که حق داریم کودتا کردن و دوباره می خواستند کودتا کنند و می توانیم دستگیر کنیم همان گونه که دوستان تو بدون دلیل واهی مقام ما در اروپا دستگیر کردن آن هم بدون مدرک
ناشناس۱۹۴۰۴۲۴۱۱:۴۱:۴۸ ۱۴۰۰/۲/۷
هدف اصلی فاصله انداختن بین ایران و آمریکا بود.
ناشناس۱۹۴۰۴۳۱۱۱:۴۳:۱۴ ۱۴۰۰/۲/۷
شوروی آن زمان برنده بزرگ این اقدام بود. تاریخ در این مورد حرف های زیادی برای گفتن دارد.
ناشناس۱۹۴۰۶۴۱۱۲:۴۱:۳۱ ۱۴۰۰/۲/۷
خوب به یاد دارم که توده ای ها و سایر کمونیست ها از جمله فداییان خلق، پیکاری ها، راه کارگر هر روز پشت سفارت آمریکا در خیابان طالقانی میتینگ داشتند و از این کار حمایت می کردند.
ناشناس۱۹۴۰۳۱۵۱۱:۰۳:۲۰ ۱۴۰۰/۲/۷
هیچ کدام از این نامزدها شایسته رییس جمهوری نیستند.
ناشناس۱۹۴۰۴۳۳۱۱:۴۳:۵۳ ۱۴۰۰/۲/۷
بجز سعید جلیلی
ناشناس۱۹۴۰۷۲۵۱۳:۰۳:۲۵ ۱۴۰۰/۲/۷
البته فامیلیشون رو اشتباه نوشتید محمد بود!!
ناشناس۱۹۴۱۷۱۹۲۰:۲۹:۱۹ ۱۴۰۰/۲/۷
با چه سابقه ای آقای جلیلی می تواند رییس جمهور شود، چه سابقه اجرایی داشته است.
ناشناس۱۹۴۰۴۶۰۱۱:۵۳:۱۴ ۱۴۰۰/۲/۷
تاجزاده میگه که درستش هم همین است که بگذارید تا بد بودن من و اصلاحات به وسیله ی صندوق مشخص بشه و برای همیشه از شر ما راحت شوید مگه نه شما میگید میزان رأی مردم است؟؟؟
ناشناس۱۹۴۰۷۲۰۱۳:۰۲:۴۱ ۱۴۰۰/۲/۷
قرار نیست هرکی از راه رسید تایید صلاحیت بشه دیگه از احمدی نژاد بالاتر نیست
ناشناس۱۹۴۱۹۵۹۲۳:۱۳:۲۷ ۱۴۰۰/۲/۷
اتفاقا اکثر این کاندیداها از احمدی نژاد بالاتر هستند.
ناشناس۱۹۴۰۸۵۷۱۳:۳۶:۰۷ ۱۴۰۰/۲/۷
روحانی هم باید رد صلاحیت میشد ولی نشد و با چهارتا دروغ مردم رو فریب داد و شد این افتضاحی که همه آرزو می کنند هر چه زودتر تموم بشه
ناشناس۱۹۴۰۹۸۲۱۴:۱۴:۳۳ ۱۴۰۰/۲/۷
خب اگه اینطوریه منم می‌خوام نظر مردم رو درباره خودم بدونم، پس برم ثبت‌نام کنم!؟!؟ اینطوری حداقل یک میلیون نفر باید نامزد بشن که!؟!؟
ناشناس۱۹۴۱۰۳۲۱۴:۳۲:۰۰ ۱۴۰۰/۲/۷
آقای تاجزاده اشتباه میکنه چون خیلیا تا ده بار مردم بهشون نه گفتن ولی بازم ولکن مردم نیستن. از بس که عطش خدمت سوزوندتشون!
ناشناس۱۹۴۱۰۳۷۱۴:۳۴:۲۵ ۱۴۰۰/۲/۷
پس بزارید بد بودن من هم از طریق صندوق ثابت بشه ، چون خودم را از اصلاحات بالاتر میدانم ، همچین میگه اصلاحات انگار که کی هستند ،مرفه نشینان بالای شهر تهران که همه بخاطر یک دیوار سفارت بالا رفتن به این جایگاه رسیده اند و مگر مردم الک هستند که هر چیزی را غربالگری کنند؟
ناشناس۱۹۴۱۹۰۶۲۲:۴۹:۰۵ ۱۴۰۰/۲/۷
همین مردم روحانی و احمدی نژاد رو سرکار آوردند...ملت ساده لوح
ناشناس۱۹۴۱۹۵۴۲۳:۱۲:۲۸ ۱۴۰۰/۲/۷
شمایی که معتقد بودید و هستید رئیس‌جمهور تدارکاتچی بیش نیست و اختیاراتش متناسب با مسئولیت ها نیست و حتی پیشنهاد دادید بهتر است ریاست جمهوری و رهبری در هم ادغام شوند و همه مسئولیت ها به رهبری واگذار می شود حال چه شده است که برای نامزدی ریاست جمهوری سر و دست می شکنید؟
ناشناس۱۹۴۰۳۱۹۱۱:۰۳:۵۲ ۱۴۰۰/۲/۷
تنور انتخابات با این بازی ها گرم نمی شود.
ناشناس۱۹۴۰۳۲۶۱۱:۰۷:۰۱ ۱۴۰۰/۲/۷
یک گاندو هم برای تاج زاده بسازید!!!!
به آفرید۱۹۴۰۴۰۰۱۱:۳۳:۱۲ ۱۴۰۰/۲/۷
فعلا با فایل صوتی ظریف نیاز به گاندو نیست، خدا قشنگ گذاشت تو کاسه انسان های دو رو
ناشناس۱۹۴۰۹۷۴۱۴:۱۲:۴۸ ۱۴۰۰/۲/۷
برای تاج‌زاده یه گاندو جوابگو نیست!!! گاندوها باید ساخت!!!
یه الفی۱۹۴۰۴۲۷۱۱:۴۲:۳۹ ۱۴۰۰/۲/۷
تاج زاده خودش هم می داند که نه رأی داره و نه تأیید می شه تندروی و افراطی گری تاج زاده روشن است ولی در مقایسه با برخی باید به او احسن گفت چون تاج زاده به برخی ها شرف داره و مواضعش رو عیان و آشکار می گه و برای شناختش نیاز به فایل صوتی نیست.
ناشناس۱۹۴۰۰۹۳۰۹:۴۳:۴۸ ۱۴۰۰/۲/۷
موجودی با اشتباهات بزرگ نه مردی با اشتباهات بزرگ
فرناز۱۹۴۰۳۷۶۱۱:۲۳:۲۸ ۱۴۰۰/۲/۷
درسته، مردی با اشتباهات بزرگ. ولی من یک سئوال دارم: اگر فرضا" صلاحیتش تایید بشه؛ چند درصد مردم بهش رای خواهند داد؟ .
ناشناس۱۹۴۰۵۲۳۱۲:۱۲:۳۱ ۱۴۰۰/۲/۷
سال 81 تو انتخابات شورای شهر تهران 50 هزار رای آورد
بنده خدا۱۹۴۱۱۱۳۱۵:۰۶:۳۳ ۱۴۰۰/۲/۷
البته محبوبیت ایشون بعد ۸۸ افزایش یافت مثل دکتر احمدی نژاد که برای مجلس کاندیدا شد و رای نیاورد اما برای ریاست ج اورد
ناشناس۱۹۴۱۶۹۰۲۰:۰۲:۳۷ ۱۴۰۰/۲/۷
اگه این معیار باشه نه جلیلی نه قالیباف و نه رئیسی و نه مخصوصا محسن رضایی میرقاعد رو مردم تایید نکردند
ناشناس۱۹۴۰۵۶۵۱۲:۲۲:۴۹ ۱۴۰۰/۲/۷
یک زمانی مردم با بازی اصلاح طلب- اصولگرا سرگرم می شدند. این بازی مدت ها است که تمام شده. حتی اگر خود خاتمی هم بیاید، رای آن چنانی جمع نخواهد کرد.
ناشناس۱۹۴۰۰۹۴۰۹:۴۴:۰۹ ۱۴۰۰/۲/۷
خدا شاهده این بابا مریض. کمکش کنید در بیمارستان روانی تحت درمان قرار بگیره.
ناشناس۱۹۴۰۰۹۵۰۹:۴۴:۴۰ ۱۴۰۰/۲/۷
اقای مقدم اینهمه گفتی و نوشتی اما به این نکته توجه کنید که تا ابد نمیتوان به این چرخه معیوب که روز به روز بیشتر در مشکلات و گرفتاری ها کشور را فرو میبرد ادامه داد
ناشناس۱۹۴۰۰۹۸۰۹:۴۵:۰۷ ۱۴۰۰/۲/۷
تاج زاده مردم هنوز دارن تاوان سنگین تو رو پس میدن بخاطر بالا رفتنت از دیوار
ناشناس۱۹۴۰۱۰۳۰۹:۴۶:۴۱ ۱۴۰۰/۲/۷
تاجزاده موجودی برای تمام فصول :-) # مُلَون
ناشناس۱۹۴۰۱۰۴۰۹:۴۷:۱۷ ۱۴۰۰/۲/۷
این اشتباهات شگرد است برای جمع اوری رای های مخالفین نظام حال شما حال از انجا که با عملکرد های روحانی عده زیادی از مردم نسبت به مسولینداعتمادشان از دست رفته از این طریق می خواهند رای بدست اورند امدن افرادی مثل ایشان باعث میشود کساني که نمی خواهند رای بدهند به مشارکت در انتخابات کشیده شوند
ناشناس۱۹۴۰۱۰۶۰۹:۴۷:۴۴ ۱۴۰۰/۲/۷
اصلاحطلب از اصولگرا بدتر اصولگرا از اصلاحطلب بدتر همشون برای جیب خودشون کار میکنن
ناشناس۱۹۴۰۱۲۴۰۹:۵۳:۳۳ ۱۴۰۰/۲/۷
بطور عموم هرانسانی و بخصوص هر سیاستمداری مرتکب اشتباهات کوچک و بزرگی میشود صداقت در انست که به این اشتباهات اعتراف و در صورت لزوم تقاضای بخشش داشته باشد
ناشناس۱۹۴۰۱۴۷۱۰:۰۱:۲۲ ۱۴۰۰/۲/۷
کدوم یک از کاندیداها گفته با همه کشورها میخوام رابطه برقرار کنم؟ او می داند که رد صلاحیت می‌شود ولی حرفش رو میزنه
ناشناس۱۹۴۰۱۵۷۱۰:۰۴:۰۸ ۱۴۰۰/۲/۷
جناب معصوم مگه شما ها قیم مردم هستید
ناشناس۱۹۴۱۴۷۸۱۷:۵۵:۱۶ ۱۴۰۰/۲/۷
کسی که به رییس جمهور میگه تدارکاتچی واسه چی کاندید شده؟
ناشناس۱۹۴۰۱۶۲۱۰:۰۵:۰۳ ۱۴۰۰/۲/۷
سریال مهران مدیری مرد هزار چهره می گفت من اشتباهیم
ناشناس۱۹۴۰۱۶۴۱۰:۰۵:۲۶ ۱۴۰۰/۲/۷
چرا از آمدن تاجزاده یا فردی غیر از همفکران خوتان نگران و ناراحتید؟
ناشناس۱۹۴۱۰۵۰۱۴:۴۱:۴۱ ۱۴۰۰/۲/۷
چون اگر رای نیاورند معلوم نیست که کشور را به آشوب بکشند یا نه مگر مبصر کلاس میخواند انتخاب کنند که هر کسی کاندید شود
ناشناس۱۹۴۰۱۹۹۱۰:۱۶:۴۹ ۱۴۰۰/۲/۷
عالی و محترمانه نقد کردید
محمد۱۹۴۰۲۰۲۱۰:۱۸:۰۷ ۱۴۰۰/۲/۷
احمدی نژاد که بدتر از این بابا بود و هست.
ناشناس۱۹۴۰۲۱۲۱۰:۲۱:۵۳ ۱۴۰۰/۲/۷
ایشان نیک میداند که رد صلاحیت خواهد شد او و دیگر دوستان همفکرش برای بعد از رد صلاحیت شدن برنامه دارند
ناشناس۱۹۴۰۲۱۹۱۰:۲۷:۰۱ ۱۴۰۰/۲/۷
شما به جای این سفسطه بافی ها ایشان را تایید کنید تا ببینید آیا طرفدار دارد یا نه. اگر نداشت خود به خود به انزوا می رود و اگر رای آورد لطفا به رای مردم احترام بگذارید.
علی۱۹۴۰۲۲۵۱۰:۳۲:۲۲ ۱۴۰۰/۲/۷
احتمالا مردی با اشتباهات کوچک هم آقای بهار بود که تحریم و قطعنامه ها برایش سرگرمی بود؟
ناشناس۱۹۴۰۲۳۳۱۰:۳۵:۱۸ ۱۴۰۰/۲/۷
تاجزاده اشتباهاتش رو پذیرفته،شما هم می پذیرید؟
ناشناس۱۹۴۰۲۳۴۱۰:۳۵:۳۲ ۱۴۰۰/۲/۷
این ادم سراپامشکل است
ساعد۱۹۴۰۲۵۸۱۰:۴۴:۲۲ ۱۴۰۰/۲/۷
ایشان از دیوار هیچ سفارتی بالا نرفته و هیچ اختلاسی هم مرتکب نشده! بر فرض که ایشان می خواهد با رد صلاحیت خود جار و جنجال کند، شما که بصیرت دارید، با اصرار بر تایید ایشان این حربه را از او بگیرید و در ضمن یک وزن کشی هم میشود که چقدر حرفهای تاجزاده در جامعه برد دارد!
علی 671۱۹۴۰۳۵۴۱۱:۱۶:۵۵ ۱۴۰۰/۲/۷
چون تاریخ مصرف ندارد می خواهد بگوید ما هم به روزیم .هنوز این آقایون معنی انقلاب و مردم را نفهمیده اند باید آگاهشان کرد و گرنه با دیونه بازی کاری از پیش نخواهند برد .
ناشناس۱۹۴۰۳۷۱۱۱:۲۱:۴۱ ۱۴۰۰/۲/۷
اگر اهل اشتباهات بزرگ نبود در چرخه سیاست ایران چه میکرد ؟
ناشناس۱۹۴۰۵۰۵۱۲:۰۸:۳۹ ۱۴۰۰/۲/۷
آقای مقدم واقعا فک میکنی برای مردم که ازصبح تا شب در پی یک لقمه نان هستیم ،مهم . هرکس بیاید به فکر خود و خاندانش است و تنها چیزی که اهمیت نداره مردم.
ناشناس۱۹۴۰۵۱۶۱۲:۱۰:۵۲ ۱۴۰۰/۲/۷
اشتباهات بزرگ امثال تاج زاده چقدر مگر اثر دارد. مهم اشتباهات بزرگ یک عده است که مملکت را به این روز انداخته است. مثلا یک کارگر یا یک زندانی ۱۰۰۰ تا هم اشتباه کند فوقش به خودش ضرر می زند
ناشناس۱۹۴۰۵۵۷۱۲:۲۰:۳۱ ۱۴۰۰/۲/۷
اقای نویسنده ایشان فقط اعلام کاندیداتوری کردند کجا دست وپا شکستن واسه انتخاب شدن
ناشناس۱۹۴۱۳۹۰۱۷:۰۴:۳۷ ۱۴۰۰/۲/۷
کاش صداقت را از تاج زاده یاد میگرفتند.
ناشناس۱۹۴۰۵۶۲۱۲:۲۲:۰۵ ۱۴۰۰/۲/۷
بنظر من بهترين كانديداها اين است كسي كه ماهيانه مبلغ ٢ مليون تومان يارانه بدهد
ناشناس۱۹۴۰۵۶۴۱۲:۲۲:۴۷ ۱۴۰۰/۲/۷
--- اوسا جعفر ! اهل سياستي و اخبار ... قبلاً ها زياد تفسير مي كردي ... نتيجه انتخابات را زياد پيش بيني مي كردي ... نظرت در مورد انتخابات چيه ؟ ... اين مقاله بالايي را خوندي ؟ ... ظاهراً آقاي تاج زاده هم قصد ورود به انتخابات داره ؟ ايشان را چه قدر مي شناسي ؟ --- انتخابات ؟ ... باشه انتخابات هم باشه ، گفتي كي اومده ؟ ... باشه تاج زاده هم بياد ... تاجر زاده هم بياد ...طالب زاده هم تشريف بياره ...طاهر زاده هم رقابت كنه ... خيلي ملولم آسيد محمد ... اخوي تو بيمارستانه ... كرونا ديگه بدجوري داره جنايت ميكنه ... اخوي بدحاله ... پسر اوسا قدرت هم بستري شد ... خواهر زاده دامادمون هم هم چنين ... برادر زاده اكبر آقا سوپري هم هكذا ... صبيه ميرزا محمد هم همين طور ... اوضاع بد جور شده ... فعلاً كه خيلي از مريضا تو بيمارستان انتخابات دارن ... انتخاب بين مرگ و زندگي ... كروناي هندي ديگه چيه سيد محمد جان ؟ ... ميگم كاكا سياه خيلي خوشگل بود كه آبله ش هم در اومد ... كروناي هندي ؟؟؟ ... هر دم از اين باغ بري مي رسد ، تازه تر از تازه تري ... سيد جان دعا كن ...خدا خودش رحم كنه ... خدا خودش همه كارها درست كنه ... اميدواريم به لطف و كرم خودش ... فقط و فقط !!!
علی۱۹۴۰۵۶۶۱۲:۲۲:۵۲ ۱۴۰۰/۲/۷
تاجزاده چهل سال دراین نظام منصب داشته حقوق.... ازاین نظام میگیره هرروز توئیت میزنه برعلیه همین نظام هرروز توئیت میزنه میگه اشتباه کردم ازدیوار سفارت رفتم بالا اشتباه کردم اشتباه کردم ازفلان . حالا هم کاندید شده برای ریاست جمهوری همین نظام . خدا انسانها.... را اینطور رسوامیکنه
پژوهشگر۱۹۴۰۶۶۲۱۲:۴۸:۰۸ ۱۴۰۰/۲/۷
زمانی که روزانه حدود 500 نفر از مردم نازنین کشورم بر اثر کرونا پرپر می شوند اصلا چه کسی به رای دادن فکر می کند ؟ مطمئن باشید با این وضعیت کرونا هیچ کس رای نمی دهد. اول کرونا را مهار کنید بعد انتخابات را برگزار کنید یا یکسال انتخابات را عقب بیندازد مگر اینکه فرجی شد و واکسیناسیون مردم انجام شد.
ناشناس۱۹۴۰۶۷۶۱۲:۵۲:۰۵ ۱۴۰۰/۲/۷
اخرین راه نجات شیعه و ایران ایشان هستند حالا خود دانید
ناشناس۱۹۴۰۹۵۹۱۴:۰۵:۵۲ ۱۴۰۰/۲/۷
شیعه رو خوب اومدی
ناشناس۱۹۴۰۶۸۱۱۲:۵۳:۰۱ ۱۴۰۰/۲/۷
های هیتلر! آقای تاجزاده!
شناس۱۹۴۰۷۸۴۱۳:۱۷:۱۰ ۱۴۰۰/۲/۷
سناریوی اصلاح طلبان: حسن خمینی را نهی کردند تاجزاده را رد صلاحیت کردند ظریف را ترور شخصیت کردند مردم ببینید ما چقدر مظلوم و دلسوزیم؛ پس به ..... رای بدهید! {در حالی که حسن خمینی واجد سابقه اجرایی نیست؛ تاجزاده سابقه محکومیت کیفری دارد و ظریف هم بارها گفته نمیام! این یعنی از آب کره گرفتن}
ناشناس۱۹۴۰۹۲۷۱۳:۵۵:۲۱ ۱۴۰۰/۲/۷
عالی بود
مهدي۱۹۴۰۹۷۹۱۴:۱۳:۳۲ ۱۴۰۰/۲/۷
هر وقت شما پاسخگوي حمايت بي چون چراتون از احمدي نژاد بوديد از تاج زاده بخواييد كه پاسخگوي حمايتش از روحاني باشه
ناشناس۱۹۴۱۴۱۱۱۷:۱۵:۴۱ ۱۴۰۰/۲/۷
دعوا نشه! من اصلا رای نمیدم...
مهراب۱۹۴۱۴۶۱۱۷:۴۳:۴۴ ۱۴۰۰/۲/۷
فقط تاجزاده
ناشناس۱۹۴۱۵۷۰۱۸:۵۵:۱۴ ۱۴۰۰/۲/۷
آفرین به نویسنده
نجیب۱۹۴۱۵۷۵۱۸:۵۸:۵۲ ۱۴۰۰/۲/۷
آقا بذارید بیاید و اصلا رای هم بیارد. ببینیم می خواهد چکار کنه؟ یک کم با هم بخندیم. ما که آب از سرمون گذشته.
ناشناس۱۹۴۱۶۲۵۱۹:۲۴:۵۹ ۱۴۰۰/۲/۷
حداقل 30 میلیون رای میاره و برای همین رد صلاحیتش میکنند
ناشناس۱۹۴۲۵۷۲۱۰:۱۷:۴۲ ۱۴۰۰/۲/۸
لطفا آرمانهای انقلاب را نام ببرید؟ آیا آنچه که تاج زاده گفته همه آرمانهای انقلاب نیست؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین