مرکز فروش قهوه عمده در ایران

گزارش بازرگانی،   4000125057

مرکز فروش قهوه سیراف کافی متعلق به برند قهوه ورنا در استان تهران واقع شده است که به تولید و پخش انواع قهوه اصل و مرغوب مبادرت داشته و دارای نمایندگی‌های پویا و فعال در سرتاسر کشور می باشد. این مرکز فروش قهوه از بزرگ ترین مراکز تولیدی و فروش قهوه در ایران بوده که محصولات تولیدی خود را به شکل عمده و بسته‌بندی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. کار معمول و عادی خرید مواد غذایی به دلیل شیوع ویروس کرونا اخیرا با مشکل روبرو شده است؛ زیرا مردم سعی می‌کنند مراجعه به فروشگاه‌ها و مراکز خرید را به حداقل برسانند و فروشگاه‌ها نیز به دلیل رعایت پرتکل‌های بهداشتی در شرایط دشوارتری به عرضه کالای خود می‌پردازند. در این میان تکنولوژی و فروش اینترنتی به کمک مردم و فروشندگان آمده و کار را برای طرفین راحت کرده است.

مرکز فروش قهوه سیراف کافی متعلق به برند قهوه ورنا نیز در این راستا همواره سعی داشته است بهترین و مرغوب ترین قهوه های دنیا را مطابق با تمام سلیقه ها جمع آوری کرده و بصورت خام یا رست و فرآوری شده با حذف واسطه و کم کردن برخی هزینه ها ، با نازل ترین قیمت به صورت حضوری یا آنلاین به مشتریان خود عرضه کند و پس از قبول سفارشات در اسرع وقت اقدام به ارسال محصول تقاضا شده نماید. تا همواره موجبات رضایت مشتریان را فراهم سازد.

قهوه به دلیل دارا بودن کافئین زیاد جایگزین مناسبی برای چای در صبحانه و عصرانه محسوب می‌شود. طعم شگفت‌انگیز و بی‌نظیر این نوشیدنی باعث شده است که علاقمندان بی‌شماری را در سرتاسر دنیا داشته باشد و این امر سبب ترغیب آنان برای خرید قهوه به عنوان یک کالای اساسی شده است. در ایران نیز قهوه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و روز به روز بر دوستداران این نوشیدنی فوق‌العاده افزوده می‌شود. بدین منظور مرکز فروش قهوه عمده سیراف کافی انواعی از قهوه‌ها را طبق سلایق مختلف تهیه کرده و با رنج قیمت‌های متفاوت به صورت عمده و بسته‌بندی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. قیمت قهوه بسته به نوع قهوه و میزان رست (بو دادن) آن متفاوت است. به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید قهوه مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

در ادامه شما را با انواع قهوه در مرکز فروش قهوه سیراف کافی و عوامل موثر بر قیمت این محصولات آشنا خواهیم کرد و چند نمونه از نکات مهمی را که جهت خرید یک قهوه مرغوب باید در نظر بگیرید را معرفی خواهیم نمود. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطالب همراه ما باشید.

انواع قهوه ورنا

انواع قهوه عرضه شده توسط مرکز فروش قهوه سیراف کافی که متعلق به برند ورنا است به سه شکل قهوه خام، قهوه رست شده آسیاب نشده و قهوه رست شده آسیاب شده به شکل عمده می‌باشد.

قهوه رست به قهوه‌های بو داده شده و گرما دیده می‌گویند که پس از آسیاب می‌توان از آن نوشیدنی‌های لذیذ و منحصر به فرد تهیه کرد. رست کردن انواع قهوه به سه روش لایت، مدیوم و دارک صورت می‌گیرد. به همین دلیل قیمت و کیفیت هر کدام از آن‌ها متفاومت است. انواع گونه‌های دانه قهوه برند ورنا در مرکز فروش قهوه سیراف کافی می‌توان به قهوه روبوستا و عربیکا اشاره کرد.

قهوه عربیکا را می‌توان معروف‌ترین قهوه جهان با طعمی ملایم که در ارتفاعت رشد می‌کند و قهوه روبوستا را پرمصرف ترین قهوه در دنیا دانست. این گونه‌ها معمولا در جنگل‌های استوایی رشد کرده و در کشورهایی نظیر برزیل، گواتمالا، هند، اندونزی، ویتنام، اتیوپی، پرو و... کشت می‌شود. از محصولات مرکز فروش قهوه سیراف کافی می‌توان به انواع دانه قهوه رست شده، قهوه فوری گلد و کلاسیک و همچنین کافی میکس، هات چاکلت، کاپوچینو، ماسالا، اسپرسوساز و موکاپات اشاره کرد.

عوامل موثر بر قیمت قهوه سیراف کافی

قیمت فروش قهوه عمده به صورت خام و یا پودر شده و رست شده در مرکز فروش قهوه سیراف کافی متفاوت است. از عوامل موثر بر قیمت قهوه نوع گونه و مکانی است که دانه‌ها در آن‌جا کشت می‌شود. این دانه‌ها بر حسب خام بودن و نوع کیفیتی که دارند در رنج‌های متفاوت عرضه می‌گردند. همچنین قهوه عربیکا معمولا با توجه به نرخ جهانی قیمت‌گذاری می‌شود زیرا به دلیل داشتن کافئین کم از گران‌قیمت‌تربن نوع قهوه در جهان می‌باشد. به طور کل قیمت قهوه بر اساس میزان ترکیب گونه‌های عربیکا و روبستا با هم ترکیب می‌شود. قهوه‌ای که صد درصد آن عربیکا باشد گران‌ترین قیمت و قهوه‌ای که حاوی صد در صد روبستا باشد ارزان‌ترین قهوه محسوب می‌گردد و به همین نسبت میزان درصد ترکیب آن‌ها در قهوه‌های میکس نیز از قیمت متفاوت بر خوردار است.

همانطور که می‌دانید بعد از آب، قهوه دومین نوشیدنی ارزان جهان محسوب می‌شود. البته در ایران این نوشیدنی بعد از چای و آب جزو ارزان‌ترین و پر مصرف‌ترین نوشیدنی‌ها قرار گرفته است به طوری که خرید قهوه و نوشیدن آن در ایران به نوعی عادت بین خانواده‌ها تبدیل شده است. کسانی که به این نوشیدنی لذیذ علاقمند هستند می‌توانند برای خرید قهوه به سایت سیراف کافی که مرکز فروش قهوه ایران می‌باشد مراجعه کرده و انواع قهوه را به شکل خام یا پودر شده و رست شده به صورت عمده تهیه نمایند و از مصرف این ماده غذایی هیجان‌انگیز نهایت لذت را ببرند.

 

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم قیمت قهوه در انواع آن بسته به نوع کیفیت، برند، طعم، منطقه کشت و گونه دانه متفاوت است. هر قدر قهوه روشن‌تر، خوش طعم‌تر، خوشبوتر و پودر آن یک دست‌تر باشد یک قهوه با کیفیت و مرغوب محسوب می‌گردد. انواع قهوه با برند ورنا با وزن و بسته‌بندی‌های متفاوت وجود دارد که به صورت عمده توسط مرکز فروش قهوه سیراف کافی عرضه می‌گردد.

نکات مهم جهت خرید قهوه با کیفیت

خرید قهوه یکی از پر چالش‌ترین خریدها برای تمامی افراد به حساب می‌آید زیرا هنگام خرید باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بهترین و مناسب‌ترین قهوه را خریداری کنید. البته مرکز فروش قهوه سیراف کافی تمامی این نکات را مد نظر داشته و محصولاتی را در ویترین فروشگاهی خود قرار داده است که مطابق با تمام سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف باشد. برخی از نکاتی که باید هنگام خرید قهوه به آن توجه داشته باشید شامل موارد زیر است:

  • هدف خود را از مصرف قهوه مشخص کنید مثلا اگر می‌خواهید با نوشیدن قهوه انرژی بگیرید اسپرسو بخرید یا اگر می‌خواهید جهت پذیرایی از مهمان از قهوه استفاده کنید مناسب‌ترین نوع قهوه، قهوه ترک یا فرانسه می‌باشد و..
  • قهوه را به صورت دانه خریداری کنید زیرا پودر قهوه پس از مدتی عطر و طعم خود را از دست می‌دهد.
  • متناسب با وسیله‌ای که قرار است قهوه را در آن دم کنید قهوه تهیه نمایید. اگر یک قهوه جوش معمولی جهت دم کردن قهوه دارید باید قهوه ترک را از مرکز فروش قهوه خریداری کنید و اگر دستگاه قهوه ساز یا فرنچ پرس دارید بهتر است قهوه فرانسه را برای خرید انتخاب نمایید و...
  • در هنگام خرید قهوه به میزان کافئین قهوه و ترکیبات آن توجه کنید مثلا قهوه‌ای که از ۷۰ درصد روبستا و ۳۰ درصد عربیکا تشکیل شده دارای کافئین بالاتر و مزه تلخ‌تر و به همین نسبت اگر مقدار روبستای قهوه کمتر باشد کافئین آن و تلخی آن کمتر است.
  • قیمت قهوه به میزان ترکیب دو گونه قهوه روبستا و عربیکا بستگی دارد که می‌توانید متناسب با بودجه خود درصدهای مختلف ترکیب این دو گونه را تهیه نمایید.
  • اگر پودر قهوه خریداری می‌کنید سعی کنید صاف، یکدست و ریز باشد.
  • هر چه میزان رست قهوه بیشتر باشد قهوه دارای عطر و طعم بهتری می‌باشد.
  • به برند، کیفیت و نوع کشوری که دانه قهوه در آن کشت شده توجه کنید.
  • از مراکز معتبر کشور قهوه دلخواه خود را خریداری نمایید.

مرکز فروش قهوه سیراف کافی متعلق به برند قهوه ورنا یکی از این مراکز معتبر است که فروش قهوه عمده را در سرتاسر کشور به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین بر عهده دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و جامع‌تر می‌توانید با مشاورین سایت سیراف کافی تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از این عزیزان دریافت نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین