آشنایی کامل با هتل عالی قاپو اصفهان و رزرو آن با ارزان‌ترین قیمت

گزارش بازرگانی،   4000121105

سفر به شهر اصفهان در میان هم‌وطنان از محبوبیت زیادی برخوردار است. این شهر تاریخی هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی در شهر برای اقامت مهمانان دارد. رزرو هتل تنها نیازمند کسب کمی اطلاعات از هتل‌های اصفهان است. این اطلاعات را می‌توانید از سایت‌های معتبر رزرو هتل اصفهان مانند سایت رادار361 کسب نمایید. این سایت به صورت تخصصی به رزرو هتل اصفهان و دیگر شهرهای کشور می‌پردازد. در رزرو هتل به صورت آنلاین با هتل‌های مختلفی از نظر امکانات، خدمات و هزینه به راحتی آشنا می‌شوید. در ادامه با هتل عالی قاپو اصفهان که یکی از هتل‌های زیبای است بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی هتل عالی قاپو اصفهان

هتل 4 ستاره عالی قاپو اصفهان در سال 1345 در خیابان چهارباغ عباسی افتتاح شده‌است و پس از چندین مرتبه برای افزایش اتاق‌ها و ارتقا کیفیت خدمات هتل مورد بازسازی قرار گرفته‌است. اگر به دنبال یک هتل در مرکز شهر هستید هتل عالی قاپو اصفهان یکی از گزینه‌های مناسب برای انتخاب هتل اصفهان است. این هتل قدیمی و باسابقه دسترسی راحتی به آثار تاریخی شهر اصفهان و مراکز تجاری دارد. با اقامت در هتل اصفهان به راحتی به صورت پیاده می‌توانید به پل تاریخی 33 پل و خواجو بروید. خدمات و امکانات هتل بهترین لحظات را برای سفر مهمانان داخلی و خارجی در سفر به اصفهان فراهم می‌کنند. این هتل در گروه هتل‌های پارسیان کشور نیز قرار دارد.

خدمات و امکانات هتل عالی قاپو اصفهان

هتل عالی قاپو اصفهان با پرسنل باتجربه و حرفه‌ای خود با میزبانی و ارائه خودمات عالی خود در تلاش است بهترین خاطرات را برای مهمانان هتل ایجاد کند. 106 واحد اقامتی هتل بهترین خدمات را برای مهمانان ارائه می‌دهند. این هتل با حفظ کیفیت خدمات هتل در سال 1383 توانست موفق به کسب گواهی ایزو شود و در سال 1386 خدمات خود را ارتقا دهد. در لیست زیر با برخی از خدمات هتل آشنا خواهید شد.

پرسنل مسلط به زبان انگلیسی

صندوق امانات

فروشگاه سوغاتی

نمازخانه

آرایشگاه مردانه

استخر

سونا بخار

سونا خشک

روم سرویس

خدمات اتو

دستگاه واکس کفش

خدمات باربری

اتاق چمدان

خدمات اینترنت

صبحانه در اتاق

اینترنت در لابی

آسانسور

سالن ورزش

دستگاه چای‌ساز

رستوران ایرانی و سنتی هتل در محیطی آرام و فضایی دل‌نشین انواع غذاها ایرانی و دریایی را برای مهمانان سرو می‌کند. رستوران ایتالیایی ونیز در هتل که به صورت اختصاصی به طبخ غذاهای ایتالیایی می‌پردازداز طرفداران زیادی بهره‌مند است. رستوران بوفه و کافی‌شاپ هتل نیز بهترین غذاها و نوشیدنی و دسرها را به مهمانان ارائه می‌دهند.

سالن کنفرانس هتل با ظرفیت 150 نفر با بهترین خدمات صوتی، تصویری و ویدئو پروژکتور آماده برگزاری و پذیرایی از انواع مجالس در این هتل زیبا و سنتی است.

موقعیت مکانی هتل عالی قاپو اصفهان و فاصله تا اماکن مهم

وجود هتل در خیابان چهارباغ عباسی دسترسی راحتی برای بازدید از آثار تاریخی شهر را برای مهمانان هتل ایجاد کرده‌است. اکثر مهمانان ایرانی و خارجی پیاده‌روی در خیابان زیبا چهاباغ و بازدید از آثار تاریخی و پل‌های قدیمی اصفهان را انتخاب می‌کنند. فاصله برخی از مراکز دیدنی شهر اصفهان تا هتل را در لیست زیر مشاهده خواهید کرد.

فاصله تا 33پل، 900 متر

فاصله تا کاخ چهلستون، 2 کیلومتر

فاصله تا کاخ هشت بهشت، 1 کیلومتر

فاصله تا مدرسه چهارباغ، 800 متر

فاصله تا پل خواجو، 3 کیلومتر

فاصله تا حمام علیقلی آقا، 3 کیلومتر

فاصله تا کلیسا وانک، 3 کیلومتر

فاصله تا باغ پرندگان، 6 کیلومتر

فاصله تا میدان نقش جهان، 3 کیلومتر

فاصله تا منارجنبان، 7 کیلومتر

فاصله تا باغ گلها، 3 کیلومتر

فاصله تا آتشگاه، 9 کیلومتر

فاصله تا پل مارنان، 3 کیلومتر

فاصله تا میدان انقلاب، 900 متر

اگر در رزرو هتل عالی قاپو با تکمیل ظرفیت مواجه شدید هتل سفیر اصفهان گزینه مناسبی برای رزرو هتل اصفهان شما خواهد بود. این هتل 4ستاره که در خیابان آمادگاه و مقابل هتل هتل عباسی قرار دارد بهترین خدمات را برای مهمانان ارائه می‌دهد. صرافی، خدمات باربری، کافی‌شاپ، رستوران بام، استخر، ماساژ، فروشگاه برخی از خدمات هتل سفیر هستند. این هتل فاصله نزدیکی با میدان نقش‌ جهان، کاخ چهلستون و کاخ عالی قاپو دارد.

مزایای رزرو هتل اصفهان با رادار361

رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما از سایت رادار۳۶۱ در پیش از سفر این فرصت را به شما می‌دهد تا بتوانید با کسب اطلاعات مفید به صورت آنلاین با اطمینان خاطر انتخاب بهتری داشته باشید. در رزرو هتل به صورت آنلاین و از طریق سایت گردشگری رادار361 شما می‌توانید پس از وارد کردن مقصد و زمان اقامت خود با انواع هتل‌های اصفهان آشنا شوید. پس از آن با استفاده از فیلترهای موجود در سایت رادار361 میزان هزینه، نوع اقامتگاه را در درجه اول می‌توانید انتخاب کنید. فاصله مراکز مهم شهر و وضعیت ترافیک تا هتل مورد نظر شما برای شما ارائه می‌شود. در سایت رادار361 نظرات دیگر مسافرانی که تجربه اقامت در آن هتل را قبلا داشته‌اند نیز برای شما ارائه می‌شود تا با اطمینان بیشتری هتل های ایران خود را رزرو کنید.

سایت رادار361 با موتور جست وجوی قوی خود پس از دریافت اطلاعات و شرایط شما از میان هتل‌های کشور ارزان‌ترین موارد را به شما پیشنهاد می‌دهد. با رزرو هتل از طریق این سایت شما می‌توانید با رزرو هتل در منزل خود و از طریق کامپیوتر و یا تلفن همراه خود ارزان‌ترین هتل را رزرو کنید و در هزینه سفر خود صرفه‌جویی نمایید. سایت رادار361 اطلاعات تصویری از فضای هتل و اتاق‌ها را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند هتل مناسبی را برای سفر و اقامت خود رزرو نمایند و خاطرات ماندگاری را برای خود در سفر به یادگار بگذارند.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین