آشنایی با هتل المپیک تهران و رزرو آن با کم ‌ترین هزینه در سفر

گزارش بازرگانی،   4000121093

در سفر به پایتخت و شهر تهران انتخاب یک اقامتگاه و رزرو هتل تهران در این شهر شلوغ از نکات مهم پیش از سفر است. تعداد زیاد و تنوع هتل‌های تهران با موقعیت مکانی مختلف و خدمات گوناگون برای مسافران با هر بودجه‌ای انتخاب‌های زیادی را پیشنهاد می‌دهند. در این انتخاب بررسی شرایط هتل‌های تهران و رزرو هتل تهران به صورت آنلاین و از طریق یک سایت معتبر مانند سایت رادار361 به شما کمک زیادی خواهد کرد. سایت رادار361 به صورت تخصصی و جامع به معرفی و رزرو هتل‌های تهران و مهانپذیر تهران می‌پردازد. در ادامه کمی بیشتر با هتل المپیک تهران که یکی از هتل‌های زیبا در تهران است آشنا خواهید شد.

معرفی هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران با 4 ستاره در شمال غرب تهران و ضلع غربی ورزشگاه آزادی در سال 1380 ساخته شده‌است. رزرو این هتل با موقعیت مناسب و دسترسی راحت به مراکز مهم شهر طرفداران زیادی میان مسافران و ورزشکاران دارد. چشم‌انداز زیبای اتاق‌های هتل المپیک تهران به سمت کوه دماوند و دریاچه چیتگر احساس آرامشی را به مهمانان می‌دهد. در 100 واحد اقامتی این هتل بهترین امکانات لوکس دنیا برای مهمانان فراهم شده‌است. این هتل دسترسی سریع و راحتی به فرودگاه امام خمینی و مهرآباد و آزاد راه‌های اصلی تهران دارد. در رزرو هتل تهران اگر برای شما آرامش و دوربودن از شلوغی شهر مهم است هتل المپیک تهران می‌تواند گزینه مناسبی میان هتل‌های تهران برای اقامت شما باشد.

خدمات و امکانات هتل المپیک تهران

پرسنل باتجربه و حرفه‌ای هتل المپیک تهران از آغاز ورود مهمانان به این هتل زیبا در تلاش هستند بهترین خدمات را به آنان ارائه دهند. خدمات این هتل در حد هتل‌های بین المللی برای مهمانان آماده شده‌است. با برخی از این خدمات در لیست زیر آشنا خواهید شد.

سالن بدنسازی

سالن ماساژ

آرایشگاه مردانه

صندوق امانات

فروشگاه صنایع دستی

اتاق عقد

سالن بیلیارد و شطرنج

استخر

اسپا

سونا خشک و جکوزی

قنادی

حمام سنتی ایرانی

اتاق مخصوص افراد سیگاری

روم سرویس

درمانگاه و خدمات پزشکی

زمین فوتبال با چمن مصنوعی

دستگاه ATM

تاکسی سرویس

پارکینگ

از دیگر خدمات این هتل می‌توان به رستوران و سالن‌های آن اشاره کرد که بهترین غذاها و خدمات را به مهمانان ارائه می‌دهند. رستوران یاس هتل با ظرفیت 250 نفر در طبقه همکف در محیطی آرام و زیبا انوع غذاهای ایرانی و فرنگی را به مهمانان ارائه می‌دهد. سالن اجتماعات با ظرفیت 600 نفر در طبقه همکف با بهترین خدمات صوتی و تصویری، ویدئو پروژکتور و نورپردازی آماده برگزاری مجالس رسمی در این هتل است. سالن کنفرانس هتل با ظرفیت 80 نفر در طبقه همکف برای برگزاری جلسات مدیران بهترین گزینه است. بیزنس روم با ظرفیت 40 نفر نیز از مکان‌های مناسب برای برگزاری جلسات کوچک در این هتل است.

موقعیت مکانی هتل المپیک تهران و فاصله تا اماکن مهم

هتل المپیک تهران در نزدیکی آزاد راه‌های اصلی شهر قرار دارد که این موضوع دسترسی راحتی را برای مهمانان به مراکز مهم شهر ایجاد می‌کند. به فاصله دیگر مراکز در لیست زیر اشاره شده‌است.

فاصله تا فرودگاه مهرآباد، 17 کیلومتر

فاصله تا ایستگاه راه‌آهن، 22 کیلومتر

فاصله تا مصلی امام خمینی، 19 کیلومتر

فاصله تا میدان آزادی، 10 کیلومتر

فاصله تا بازار بزرگ تهران، 20 کیلومتر

فاصله تا دانشگاه تهران، 17 کیلومتر

فاصله تا سالن همایش‌های صدا و سیما، 22 کیلومتر

فاصله تا چهارراه ولیعصر، 16 کیلومتر

فاصله تا بیمارستان امام خمینی، 5 کیلومتر

فاصله تا نمایشگاه بین المللی تهران، 20 کیلومتر

فاصله تا فرودگاه امام خمینی، 55 کیلومتر

اگر در رزرو هتل المپیک تهران با تکمیل ظرفیت مواجه شدید شما می‌توانید یک مهمانپذیر تهران مانند مهمانپذیر گلها را انتخاب کنید. مهمانپذیر گلها 2 طبقه و 18 واحد اقامتی دارد. این مهمانپذیر تهران فاصله کمی با برخی از آثار تاریخی تهران مانند کاخ گلستان و موزه‌های ملی و آبگینه دارد که مسافران حتی به صورت پیاده می‌توانند از آن‌جا بازدید نمایند. بازار بزرگ تهران، باغ ملی و موزه دکتر چمران نیز در نزدیک این مهمانپذیر تهران هستند. رستوران‌های زیادی برای سرو غذای مسافران در اطراف مهمانپذیر گلها وجود دارند.

مزایای رزرو هتل تهران با رادار361

رزرو هتل در تهران در پیش از سفر و به صورت آنلاین در سایت گردشگری رادار361 مزیت‌های زیادی را برای سفر شما و انتخاب اقامتگاه و هتل مناسب ایجاد خواهد کرد. در این سایت پس از وارد کردن مقصد و زمان سفر خود لیستی از انواع هتل‌ها به شما معرفی خواهد شد. در سایت رادار361 کاربران می‌توانند با استفاده از فیلترهای مختلف نوع اقامتگاه، میزان هزینه را انتخاب نمایند. فاصله اماکن تاریخی و مهم آن شهر با هتل مورد نظر مسافران به آن‌ها نشان داده می‌شود. در شهرهای شلوغ وضعیت ترافیک شهری و خیابان‌های دارای طرح ترافیک نیز در سایت رادار361 قابل مشاهد است.

با رزرو هتل تهران به صورت آنلاین در زمان کمی می‌توانید از اطلاعات هتل‌ها و اتاق‌ها به صورت متن و تصاویر آگاه شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید. رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما ارزان از طریق سایت رادار361 توسط کامپیوتر شخصی و تلفن همراه در زمان کمی برای کاربران قابل انجام است و نیازمند مراجعه حضوری به دفاتر گردشگری نخواهید شد. شما می‌توانید گزینه‌های مختلف را با هم در این سایت مقایسه کنید و بهترین مورد را متناسب با شرایط خود انتخاب نمایید. سایت رادار361 با موتور جست و جوی قوی خود ارزان‌ترین هتل را از میان هتل‌های کشور به شما پیشنهاد خواهد داد و شما می‌توانید با این انتخاب در هزینه‌های سفر خود به شهرهای مختلف صرفه‌جویی نمایید و خاطره خوبی از سفر ایجاد کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین