دربهای ضد سرقت با کیفیت را از ما بخواهید

گزارش بازرگانی،   4000119098 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تولیدات مجموعه شرکت دُرسام شامل درب ضد سرقت ، درب ها چوبی شامل درب های اتاقی و درب های سرویسی و درب های لابی ضد سرقت می باشد.

دربهای ضد سرقت با کیفیت را از ما بخواهید

تولید دربهای ضد سرقت در دو دسته دربهای رویه وارداتی 10 میل و درب های رویه 8 میل ایرانی می باشد. درب های رویه ترک وارداتی 10 میل دارای وزن 100 کیلو و در مدل های برجسته بیشتر از 100 کیلوگرم می باشد. درب های رویه 8 میل ایرانی با روکش های راش قابل تولید می باشد و وزن این درب های سری اکونومی حدودی 60 کیلوگرم می باشد. قفل مورد استفاده در هر دو مدل قفل 7 زبانه کاله ترکیه می باشد

درب ها دارای آستانه فلزی و یرآق مربوطه می باشد. مدل های رویه وارداتی در سایز استاندارد 110*210 سانتی متر و درب های رویه ایرانی در ابعاد 105*210 سانتی متر قابل سفارش می باشد. ساخت سفارشی درب ضد سرقت ابعاد غیر استاندارد در دربهای رویه وارداتی مقدور می باشد و تولید با ابعاد سفارشی درخواستی کارفرما نیاز به زمان 20 تا 25 روز کاری می باشد.

درب های رویه وارداتی با روکش های چوب راش ، چوب گردو، چوب بلوط و دربهای رویه سفید و طوسی پوششی قابل تولید می باشند. دربهای ضد سرقت رویه وارداتی ترک به صورت طرح های CNC و برجسته قابل ساخت می باشند. ورق چهارچوب مورد استفاده در چهارچوب درب ضد سرقت رویه ترک ورق 1.5 میلی متر و ورق مورد استفاده در دور لنگه درب ضد سرقت 1.15 میلی متر و ورق سرتاسری 0.8 می باشد.

درب ضد سرقت ترک نیاز به فریم انتظار برای نصب دارند. فریم انتظار برای دربهای رویه وارداتی 10 میل 111*211 سانتی متر و برای درب های ضد سرقت رویه ایرانی 106*211 سانتی متر می باشد. نصب چهارچوب بر روی فریم توسط جوشکاری انجام می شود و در صورت داشتن روکوب نصب روکوب پس از مسلح شدن چهارچوب با ماسه و سیمان انجام می شود.

درب های ضد سرقت مدرن معمولا به طرح های گفته می شود که به صورت خطوط CNC بدون برجستگی های احنا دار ساخته شود. درب های ضد سرقت کلاسیک معمولا دارای برجستگیهای 8 یا 16 تا 32 میلی متر می باشد. طر حهای D81 و D81_6 و D64 و D03 از مدل های پر فروش مدرن می باشد. طرح های جناقی و A54 هم از مدل های پر فروش کلاسیک می باشند. معمولا مدل های مدرن در ضد سرقت بصورت دپو در ابعاد استاندارد موجود می باشد. درهای ضد سرقت سری اکونومی 8 میل ایرانی نیز معمولا در سایز استاندارد 105*210 سانتی متر موجود درانبار می باشند.

تمامی درب ها دارای آستانه فلزی و یرآق مربوطه می باشند. در صورت درخواست دستگیره خاص و متنوع برای درب های ضد سرقت نیاز به ساخت سفارشی با زمان بیشتر می باشد. برای درب های داخلی 8 میل ایرانی که با کدهای GH در وبسایت قابل مشاهده است دستگیره طبق مدل نصب شده بر روی درب به مشتریان گرامی ارائه می شود.

درب های داخلی شرکت دُرسام به صورت درب های لنگه و درب های درب با چهارچوب تولید می شوند. پر فروش ترین دربها داخلی درب های ام دی اف با رنگ پوششی و روکش های پی وی سی وارداتی از کشور کره می باشد. درب های ام دی اف با رنگ پوششی دارای کلاف چوبی و شبکه هانی کام و رویه 8 میل از دو طرف بر روی کلاف چوبی پرس می شود. رنگ پوششی مورد استفاده رنگ سفید پلی استر می باشد و زمان تحویل این درب های چوبی با توجه به تعداد بین 15 تا 25 روز کاری می باشد.

درب های چوبی روکش پی وی سی به صورت تمام ام دی اف با چسب آلمانی ساخته می شود. تمام درب ها به صورت لنگه درب و درب با چهارچوب قابل تولید می باشد. درب ها تک لنگه با روکوب چوبی هم قابل تولید می باشند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۹۰۶۷۲۱۱۸:۳۸:۲۰ ۱۴۰۰/۱/۱۹
کاش حدود قیمت را هم درج میکردند ممنون اطلاعات خوبی بود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین