چگونه از قانون جذب استفاده کنیم؟

گزارش بازرگانی،   4000118028

چگونه از قانون جذب استفاده کنیم؟

در سال های اخیر، کتاب های حوزه موفقیت محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند و نویسندگان مختلفی تلاش کردند تا کتاب های گوناگون و متنوعی در این حوزه را به نگارش در بیاورند. با این حال، در بین صدها کتابی که در این حوزه نگارش شد، یک کتاب بود که توانست جایگاه بسیار ویژه و خاصی در بین مخاطبین پیدا کند و به یکی از محبوب ترین کتاب های حوزه موفقیت در دهه اخیر بدل شد.

شیوه استفاده از قانون جذب

در واقع پس از آن که راندا برن در کتاب راز خود در رابطه با قانون جذب صحبت کرد، این مفهوم محبوبیت بسیار زیادی در بین تمامی مردم جهان پیدا کرد و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از افراد تلاش کنند که از طریق قانون جذب در زندگی خود به موفقیت دست پیدا کرده و کنترل ذهن و افکار خود را در دست بگیرند.

با وجود این که قانون جذب سال ها پیش از نگارش کتاب راز به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کتاب های مختلف به آن اشاره شده بود اما راندا برن و کوین ترودو توانستند باعث شهرت این قانون شوند. با این حال یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می شود این است که چگونه از قانون جذب استفاده کنیم. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به روش استفاده از قانون جذب انداخته و در رابطه با آن توضیحاتی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا نگاهی به این قانون بسیار مهم و حیاتی بیاندازیم.

مفهوم قانون جذب

یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می شود این است که قانون جذب چیست و روش استفاده از آن نیز چگونه است؟ در پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت که قانون جذب بیان می کند هر اتفاق خوب و بد، منفی و مثبت، خیر و شر و... توسط شخص جذب، به وجود می آید شده و به زندگی تان اضافه می شود.

در واقع تمام شرایط زندگی شما در حال حاضر نتیجه ارتعاش و پالس هایی است که خودتان به کائنات ارسال کرده اید. به عنوان مثال اگر امروز وضع مالی خوبی ندارید یا این که رابطه شما آنچه انتظارش را دارید نیست، در واقع نتیجه ارتعاشی است که ذهن و فکر شما به جهان کائنات فرستاده است و حالا خروجی این ارتعاشات نتیجه ای است که امروز به دست آمده است.

استفاده از قانون جذب

نکته مهمی که باید بدانید این است که حتی اگر این قانون را قبول نداشته باشید، باز هم قانون جذب کار خود را کرده و این فرایند را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. زمانی که ذهن شما چه به صورت خواسته و ناخواسته بر روی یک مسئله تمرکز می کند، در واقع شما در حال فرستادن این انرژی و ارتعاش به کائنات هستید و کائنات نیز پاسخی به این ارتعاشات می دهد که نتیجه کار شما می شود. در حقیقت قانون جذب بیان می کند که این خودتان هستید که تمام شرایط، حال و روز، اتفاقات و... را در زندگی تان به وجود می آورید.

حالا که با قانون جذب آشنا شدید، باید گفت که برای این که بتوانید از این قانون استفاده کنید به هیچ عنوان کار سختی پیش روی شما وجود ندارد. در واقع فرمول استفاده از این قانون بسیار ساده است و برای این که بتوانید از قانون جذب استفاده کنید، تنها کافی است تا ۳ مرحله ای اصلی را طی کرده و در نهایت از این قانون به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. در بخش های بعدی هر یک از این سه گام اساسی برای استفاده از قانون جذب را به شما معرفی خواهیم کرد و در رابطه با هر یک توضیحات کاملی را به شما ارائه می دهیم تا در نهایت بتوانید به بهترین شکل ممکن از قانون جذب استفاده کنید

گام اول: خواستن

اولین گام به مرحله برای استفاده از قانون جذب این است که شما باید بخواهید. در حقیقت تا زمانی که اراده و خواستی در شما برای رسیدن به هدف وجود نداشته باشد، نتیجه نیز برای شما به همراه نخواهد داشت.  در این مرحله شما باید خواسته ها و اهداف خود را مشخص کنید. بهترین روش این است که خواسته ها و آرزوهای خود را بنویسید و آن را با مشخصات کامل و دقیق ذکر کنید. نوشتن این اهداف و خواسته ها در حقیقت باعث می شود که شما به کائنات این پالس را بدهید که چه چیزی را می خواهید و در واقع قصد دارید تا به چه هدفی دست پیدا کنید.

بسیاری از افراد در این مرحله تنها به سراغ اهداف کوچک می روند اما نکته مهم این است که به هیچ عنوان به کم قناعت نکنید. در واقع توجه کنید که بزرگی و کوچکی خواسته و اهداف شما برای کائناتی تفاوتی ندارد، پس در این مرحله بزرگترین و اصلی ترین اهداف و خواسته های خود را با مشخصات کامل ذکر کنید.

گام دوم: باور کنید

مرحله و گام دومی که باید برای استفاده از قانون جذب بدانید این است که رسیدن به خواسته و اهداف خود را باور کنید. در واقع شما باید ایمان قلبی داشته باشید تا در نهایت بتوانید به خواسته ها و اهداف خود برسید.

در حقیقت یکی از سخت ترین مراحل قانون جذب همین مرحله باور کردن است. نکته مهم این است که تا زمانی که خواسته های خود را باور نکنید، نباید انتظار داشته باشید که به آن ها دست پیدا کنید. شما باید باور کنید که می توانید با استفاده از قانون جذب به تمامی آرزوها و اهداف خود برسید. موضوع مهم این است که نباید باور کردن را با تصور کردن اشتباه بگیرید. در حقیقت ذهن شما باید واقعیتی که در آینده میخواهد اتفاق بیفتد را باور کند، به طوری که انگار آن را در حال حاضر در اختیار دارد.

در رابطه با قدرت مغز در زمینه باور کردن و ارتباط آن با قانون جذب می توان به جمله مشهوری از کوین ترودو، یکی از بزرگان حوزه موفقیت و طرفداران قانون جذب اشاره کرد. کوین ترودو می گوید: قسمت تفکر ۹۹.۹% از ایجاد موفقیت را تشکیل می دهد. در حقیقت این ذهن شما است که برای شما مسیر رسیدن به موفقیت را هموار می کند. در نتیجه اگر به ذهن خود این باور را بدهید که می توانید با استفاده از قانون جذب به هدف خود برسید، با سرعت بسیار زیادی در نهایت به هدف و خواسته تان دست پیدا می کنید.

گام سوم: دریافت کنید

پس از انجام دو مرحله قبلی، حال وقت آن رسیده تا به مرحله سوم برسید، یعنی مرحله که در آن خواسته و اهداف تان را با کمک قانون جذب دریافت می کنید. اگر مرحله اول و دوم را به درستی انجام دهید، در مرحله سوم سرانجام به هدف و خواسته خود خواهید رسید. در رابطه با این گام نیز لازم است تا به چند نکته بسیار مهم توجه کرد. در وهله اول زمان رسیدن به اهداف و خواسته های شما اصلاً مشخص نیست و در حقیقت هر چه بیشتر بر روی خواسته خود تمرکز کنید، کم کم کائنات خواسته تان را به شما هدیه می دهد و می توانید آن را دریافت کنید.

 یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد می پرسند، این است که چگونه با وجود آن که ما تمامی این مراحل را انجام می دهیم اما باز هم نمی توانیم آن چه که می خواهیم را دریافت کنیم؟

 در واقع باید گفت که بزرگ ترین دلیلی که باعث می شود تا خیلی از افراد نتوانند به آرزوهای خود برسند، شک و تردید در رسیدن به آن است. تا زمانی که شما در رابطه با قانون جذب و هدف خود شک و تردید داشته باشید، این مسئله نشان می دهد که آرزوی خود را باور نکرده اید و همین باعث می شود تا در نهایت نتوانید به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنید. اگر شما مراحل گفته شده را به بهترین شکل طی کنید، در مرحله آخر بدون هیچ شکی به هدف و خواسته خود دست پیدا می کنید. در حقیقت همان طور که اشاره کردیم گام دوم یعنی باور کردن اصلی ترین و مهم ترین مرحله برای رسیدن به هدف با استفاده از قانون جذب است. 

قانون جذب

نکته مهمی که باید بدانید این است که بسیاری از افراد با استفاده از همین سه گام ها ساده توانستند به بزرگترین اهداف خود در زندگی برسند. از راند برن گرفته تا کوین ترودو و... همگی با استفاده از همین سه گام ساده تبدیل به موفق ترین افراد دنیا شدند. در نتیجه می توان گفت قانون جذب وجود دارد و شما می توانید با کمک این قانون به بزرگترین اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنید.

جمع بندی این مطلب

در این مطلب نگاهی به یکی از مهم ترین قوانین برای رسیدن به موفقیت انداخته و قانون بسیار مهم جذب را به شما معرفی کردیم. سپس بیان کردیم که چگونه می توانید با انجام سه گام ساده در نهایت به بهترین شکل ممکن از قانون جذب استفاده کرده و به اهداف خود دست پیدا کنید. آن چه که باید بدانید این است که افراد بسیار زیادی در طول تاریخ توانستند با استفاده از این قانون به بزرگترین و دست نیافتنی ترین آرزوهای خود نیز رسیده و تبدیل به افراد بزرگ و مشهور شوند.

منبع: سایت کوین یار

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین