دریادار تنگسیری: با جان و دل از جزایر ایران دفاع می‌کنیم/ برخورد قاطعانه‌تر با فساد

سیاسی،   4000104037 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: با اطاعت و پیروی از فرامین حکیمانه فرمانده معظم کل قوا، با فساد قاچاق کالا و سوخت از مرزهای آبی برخورد قاطعانه‌تر خواهیم داشت.

دریادار تنگسیری: با جان و دل از جزایر ایران دفاع می‌کنیم/ برخورد قاطعانه‌تر با فساد

به گزارش تسنیم، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید و سرکشی از جزایر فارور، سیری و بوموسی در جمع رزمندگان دریادل و خانواده های مستقر در این جزایر با  تبریک فرا رسیدن عید نوروز ، سال جدید و اعیاد شعبانیه با اشاره به شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها‌" اظهار داشت: تولید و رونق آن در کشور مهم‌ترین مسئله در ایجاد رونق اقتصادی است و این مسئله در گرو ایجاد پشتیبانی همه جانبه مسئولان برای برداشتن موانع آن در شرایط امروز کشور است و با توجه به بیانات رهبری معظم انقلاب در سال جدید با این حمایت‌ها می توان شاهد رونق اقتصادی در کشور باشیم و بسیاری از مشکلات کشور با رفع  موانع در حوزه کسب و کار و ایجاد اشتغال برطرف شود.

وی در ادامه با اشاره به بیانات بسیار مهم و راهگشای رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در پیام نوروزی و تبیین آن در سخنرانی نوروزی معظم له افزود: بیش از چهل سال است که نظام مقدس جمهوری اسلامی با رفتارهای خصمانه و خصومت‌ورزی دشمنان  انقلاب از جمله شدید‌ترین تحریم‌های ظالمانه دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند اما ‌ملت با مقاومت و ایستادگی در برابر این تحریم‌ها، چشم جهانیان را به حیرت وا داشته‌اند.


وی تصریح کرد: قطعاً تنها راه عبور از  مشکلات همان راهبرد عالمانه و حکیمانه امام خامنه‌ای (حفظه الله)  مبنی بر پایبندی به الگوی مطلوب اقتصاد مقاومتی، ایجاد رونق تولید و جهش تولید در کشور است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود، با ذکر فرمایش اخیر مقام معظم رهبری، بیان داشت: تواصی به صبر و بصیرت راه علاج مقابله با دشمنان است  و اگر در جامعه به این دو عنصر عمل شود دشمنان نمی توانند اهداف خود را به پیش ببرند.

سردار تنگسیری با بیان اینکه مقاومت مهم‌ترین راه و سلاح مبارزه  برابر زورگویان و مستکبران عالم است، تصریح کرد: در قرآن کریم بارها خوانده‌ایم «وتواصوا بالحق و تواصوا بالصبر»، اگر جامعه به سمت «تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر» رفت، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و  اگر خواص جامعه اهل تواصی به حق،استقامت و بصیرت نبودند هم انسان‌ها دچار خسارت می شوند و هم به تبع آن، جامعه متضرر می شود، چون هویت هر جامعه‌ای به انسان های آن جامعه هست، خیلی باید مواظب باشیم و از خداوند سبحان باید بخواهیم تا ما را در مسیر حق و ولایت ثابت قدم بدارد.

وی تاکید کرد: امروز ایران اسلامی با هدایت‌های بی‌بدیل رهبری معظم انقلاب و با مجاهدت‌های بی‌نظیر فرزندان این مرز بوم همچون سردار پرافتخار و سرافراز  ایران اسلامی و جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی, ابومهدی المهندس و همرزمانشان و دانشمندان متعهدی همچون شهید فخری‌زاده‌ها و رویش‌های انقلابی همانند شهید حججی‌ها  توانسته  در اوضاع آشوب امروز منطقه، امنیت و اقتدار را به نمایش بگذارد و اگر شعار سال رهبری معظم انقلاب در حوزه تولید و رفع موانع آن و پشتیبانی همه جانبه مسئولان  محقق شود قطعاً مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هم برطرف خواهد شد.

دریادار تنگسیری  با اشاره به نقش مهم نیروی دریایی سپاه و خیل عظیم بسیج دریایی مردم پایه متذکر شد: نیروی دریایی سپاه همانند گذشته با اطاعت  و پیروی از فرامین حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی  امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) و سلسله مراتب فرماندهی، آمادگی لازم خود را در خصوص مبارزه با فساد قاچاق کالا و سوخت و پشتیبانی لازم از تحقق شعار سال با ممانعت از ورود بی‌رویه کالاهای قاچاق از مرزهای آبی اعلام کرد.

دریادار تنگسیری  به رزمندگان مستقر در این جزایر  ضمن تاکید بر ارتقاء سطح آمادگی‌های رزمی گفت:  ما ادامه دهنده راه شهداییم و باید کارهای باقیمانده شهدا که در وصیتنامه‌های آنها می‌خوانیم عمل کنیم و آن اطاعت و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است. ما امروز  وظیفه داریم با جان و دل از  جزایر دفاع کنیم، باید آمادگی‌های رزمی خود را حفظ و تقویت کنیم،ایمان و معنویت خود را ارتقاء دهیم و با توکل به خدای متعال، عمل و اقدام کنیم.

دریادار تنگسیری از مجاهدان  بهداشت و سلامت کشور و همکاران مخلص و جهادی بهداری و بهداشت نیروی دریایی سپاه که واقعا شجاعانه و مخلصانه در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا بیش از یکسال متحمل زحمات شبانه‌روزی شده‌اند، آرزوی صحت و سلامت و از آن عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۸۱۸۷۶۱۵:۵۷:۲۳ ۱۴۰۰/۱/۴
زنده باد سپاه قهرمان
حمید ک۱۸۸۲۲۵۳۲۳:۴۰:۱۴ ۱۴۰۰/۱/۴
عزیزای ارتش وسپاه و قدس و،کلا همه مدافعان قهرمان این کشور مظلوم؟؟ اولا: خدا قوت وسلامتی بده به شما،،بعدشم، شما خواهشآ،مث همیشه، فقط چشاتون ب اشاره رهبر باشه..ی وقت نکنه خدا نکرده،، ..،.. ترس و خود کم بینی سیاسیون بی خاصیت اما پر مدعا، رو کار حساس شما اثر بگذاره؟!؟! حداقل شکرخدا، امنیتو داریم با فداکاری شماها،، حتی اگه. به اسم دلسوزی هم حرفای زدن این جماعت، اعتنایی نکنید..خداروشکر،امنیت این مملکت دست این دولت و،کلا سیاسیون نیست ،اگه نه،فقط خدا میدونست چه بلایی سرمون میومد..مث اقتصاد وفرهنگ وسیاست وبورس ومرغ وسکه ووووو
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین