مشکل تیم ملی اسکی ایران از زبان محمد کیادربندسری

ورزشی،   3991229023

قهرمان اسکی ایران خواستار دریافت حقوق و بیمه برای ملی‌پوشان این رشته شد و گفت: مدت‌هاست مسابقه می‌دهیم اما یک روز هم بیمه برای‌مان رد نشده، بابت حضور در تیم ملی از فدراسیون حقوقی دریافت نکرده‌ایم و همیشه به خاطر لوازم مشکل داشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، دو مرحله از لیگ اسکی آلپاین برگزار شد و محمدکیادربندسری که جزو نفرات برتر ایران است پس از دو سال در این مسابقات شرکت کرد و در مارپیچ بزرگ به مقام اول رسید. البته روز سوم از مرحله دوم لیگ به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو شد و قرار است در تاریخ دیگری برگزار شود.

کیادربندسری در مورد سطح مسابقات لیگ اسکی آلپاین به ایسنا گفت: سطح مسابقات نسبت به گذشته خیلی ضعیف‌تر شده است و با اینکه ورزشکاران جوانی شرکت کرده بودند اما بقیه انگیزه‌ای برای مسابقه نداشتند. با این‌حال برنامه‌ها را هماهنگ کرده بودند تا مسابقه به خوبی برگزار شود و این اتفاق افتاد.

او به حضور خود در این مسابقات اشاره و بیان‌کرد: بعد از دو سال شرکت مسابقه می‌دادم و از نظر جسمی برایم خیلی سخت بود چون متاسفانه از زمانی که اسکی را به خاطر اختلافات کنار گذاشتم، دیگر ورزش نکردم.  به همین دلیل مجبور شدم برای کسب نتیجه در لیگ دو برابر تلاش کنم و به انرژی بیشتری را به کار بگیرم که همین باعث خستگی‌ شد.

کیادربندسری در پاسخ به این سوال که برنامه‌ای برای المپیک دارد؟ گفت: در حال حاضر نمی‌توانم به المپیک فکر کنم چون شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که نمی‌دانیم فردا زنده‌ایم یا نه، اما تلاش می‌کنم تا زمانی که قدرت دارم در اسکی بمانم و مسابقه بدهم.

او به عدم آمادگی خود در شروع فصل اشاره و بیان کرد: هر چند یکی از دلایل عدم آمادگی من دوری از ورزش بود اما  متاسفانه از شروع فصل درگیر بیماری پدرم شدم و آسیب‌دیدگی هم داشتم. وقتی بعد از ۴۰ روز پایم را باز کردم متاسفانه پدرم از دنیا رفت. امسال از نظر روانی خیلی به من سخت گذشت و حتی یک لحظه هم به مسابقه فکر نکردم اما اکنون به درخواست دوستان و مشورت با بزرگان دوباره برگشته‌ام و مسابقه می‌دهم.

المپین اسکی در مورد حل اختلافات خود با باقر کلهر سرمربی تیم ملی  گفت: متاسفانه آقای کلهر یک سری مسائل را به خودش گرفته بود. او از شهریور ۹۸ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد در حالی که ما از مدت‌ها قبل با فدراسیون اسکی بحث داشتیم. آن زمان چهار درخواست مطرح کرده بودیم اما فدراسیون به آنها عمل نکرد.

او به درخواست ملی‌پوشان از فدراسیون اشاره و بیان کرد:  تامین لوازم ورزشی،حقوق و بیمه برای اعضای تیم ملی، حضور پزشک در اردو و اعزام‌ها و اعلام برنامه سالیانه به صورت کتبی به ورزشکاران چهار درخواست ما بود. متاسفانه بحث های دیگری مثل تبانی در مسابقات هم به آن اضافه شد اما خوشبختانه  مشکل حل شده و آقای کلهر هم قول داده که پیگیر مطالبات ما از فدراسیون باشد.

او به شرایط اسکی‌بازان ایران اشاره کرد و گفت: مدت‌هاست مسابقه می‌دهیم اما یک روز هم بیمه برایمان رد نشده، بابت حضور در تیم ملی از فدراسیون حقوقی دریافت نکرده‌ایم و همیشه به خاطر لوازم مشکل داشته‌ایم. البته قبل از قهرمانی المپیک و جهان لوازم می‌دهند اما ورزشکاری که برای انتخابی لوازم ندارد چکار باید بکند؟ حتی پیشنهاد دادیم چک ضمانت بگیرند اگر انتخاب نشدیم آن را پاس کنند یعنی ما وسایل را از آنها خریده‌ایم.

این اسکی‌باز افزود: شنیدم الان از ورزشکاران ضمانت می‌گیرند که لوازم خود را نفروشند اما این‌کار درست نیست چون بعضی از آنها ندارند و مجبورند که لوازم خود را بفروشند تا زندگی‌شان را بچرخانند. چنین مسائلی آدم را خسته می‌کند اگر فدراسیون حقوق، بیمه و تجهیزات ما را بدهد بقیه کارها با ورزشکار است. در حال حاضر هزینه اسکی ۴۰ میلیون تومان شده و اگر یک ورزشکار بخواهد برای دو رشته دو اسکی بخرد باید ۸۰ میلیون تومان پرداخت کند.

کیادربندسری ادامه داد: در این دو سال به تمام این مشکلات توجه نکردند و به خاطر یکسری مسائل من رودرروی سرمربی قرار دادند. با این حال تا بهار مسابقه می‌دهم و آن موقع تصمیم می‌گیرم که ادامه بدهم یا نه. سرباز ایران در میدان‌های ورزشی هستم و وظیفه دارم برای ایران و پرچم ایران مسابقه بدهم اما مسائل زندگی شخصی‌ هم مهم است و باید پول وجود داشته باشد تا کارها پیش برود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین