شکوری: درباره میزبانی فرار رو به جلو نکنیم/ جریمه پرسپولیس برای چیست؟

ورزشی،   3991228102

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد برای گرفتن میزبانی باید زیرساخت ها را اصلاح کنیم و نباید تمام مشکلات را به گردن نهادهای خارجی بیندازیم.

 به گزارش ایسنا، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: خدارا شکر توانستیم آخرین بازی سال را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به صدر نشینی ادامه دهیم. از همه هواداران، بازیکنان و کادر فنی تشکر می‌کنم که سال پر فشاری را پشت سر گذاشته‌اند. سال پر فشار و سختی برای تیم ما بود، با وجود مشکلاتی مثل پرونده برانکو و بودیمیر تیم ما توانست در انتهای سال هم در صدر جدول باقی بماند.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال جدید هم بتوانیم با همین قدرت ادامه دهیم. امروز تولد یحیی گل محمدی است و فکر می کنم با این برد بچه ها توانستند کادوی خوبی به او بدهند. از همه دوستانی که تلاش کردند این دوره سخت کرونایی را پشت سر بگذاریم تشکر می کنم، امیدواریم در سال جدید با تیم خوبی که داریم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. تیم ما در چهار جام مدعی است و امیدواریم سریع تر تاریخ سوپرجام مشخص شود. همچنین جام حذفی، لیگ و جام باشگاه‌های آسیا را پیش رو داریم.

او درباره بحث میزبانی باشگاه های ایرانی گفت: با توجه به اینکه من قبلا در فدراسیون فوتبال هم مسئولیت داشتم باید بگویم اگر می خواهیم همچنان در آسیا آقایی کنیم باید به سمت درست کردن زیر ساخت ها برویم. فکر می‌کنم اگر بخواهیم همه تقصیرها را به گردن نهاد های خارجی بیندازیم فرار رو به جلو است و باید زیرساخت ها را درست کنیم. کشورهایی مثل هند، میانمار و تایلند و کشور های درجه دو و سه آسیا در بخش فنی و تجهیزات به سرعت در حال پیشرفت هستند. باید به سمتی برویم که بهانه به رقبا و نهاد های ناظر ندهیم تا میزبانی ها را کسب کنیم اما با همه این مسائل فکر می‌کنم ما می توانستیم میزبان باشیم خیلی از کشورها آرزوی داشتن ورزشگاهی مثل آزادی را دارند. زیرساخت ها و امکاناتی که ما اعلام کرده بودیم می توانست کمک کند که میزبانی را بگیریم اما باتوجه به شرایط سخت تحریمی و حق پخش تلویزیونی که مطالبه خود باشگاه پرسپولیس هم هست و تبلیغات محیطی باعث شد که نتوانیم میزبانی را بگیریم. امیدوارم در سال های آینده قوی تر شویم تا میزبانی را بگیریم.

شکوری درباره تبلیغات محیطی گفت: چندین بار صحبت کردیم و نامه زدیم اما جوابی که چند ماه پیش به ما دادند این بود که با توجه به اینکه ما چهار دوره قهرمان لیگ شدیم و پرهوادار ترین تیم ایران هستیم و بازی های ما بیننده زیادی دارد، حدود هفت یا هشت میلیارد بدهی داشتیم. بدهی هایی مثل پنج میلیون تومانی که جریمه شدیم به خاطر cip که اصلا نمی دانیم برای چیست. سازمان لیگ پروتکلی را تهیه کرده که تیم میزبان می تواند با شش کارت وارد شود و ماهم شش کار را می آوریم و برای ما جای سوال است که چطور پنج میلیون جریمه شدیم. حتما این مسئله را بررسی می کنیم و به سازمان لیگ شکایت می‌کنیم. تیم پرسپولیس با توجه به اینکه میزبان است می توانیم شش نفر را به ورزشگاه بیاوریم و خود ما هم با کارت وارد می شویم. ما مستنداتی داریم که در بازی هایی که ما میزبان بودیم تیم های میهمان نفرات زیادی را در قسمت cip داشته اند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین