پاسخ جلیلی به ادعای اخیر پزشکیان در خصوص برجام

ویدئو،   3991219045 ۱۰۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

اخیرا پزشکیان مدعی شده بود که جلیلی در جلسه کمیسیون برجام، به این سوال که «اگر برجام نبود چه می‌شد» پاسخی نداده است.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۵۸۷۳۷۱۱:۲۶:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
همچنان هم هیچ راه حلی برای سوال ارائه نداده. حرف کلی زدن که ما باید قوی بشیم که نشد راه حل.
ناشناس۱۸۵۹۱۷۹۱۴:۳۲:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
قوی شدن یعنی نگاه به داخل ، به خود اتکا کردن، چین وقتی چین شد که دست گزاشتند روی زانو خودشان، اینها با علم ما مشکل دارند نه با ایدئولوژی ما، چرا برای مثال آزادی حجاب گیر نمی دهند ولی به پایگاه هسته ای و موشکی و حضور منطقه ای؟! گیر می دهند.تحریم هم تنها کاری هست که می تونن انجام بدن ، اگر در حوزه ی اقتصادی هم قوی بشیم.آن وقت دیدن داره چی رو می خوان تحریم کنند.
ناشناس۱۸۶۰۰۶۷۲۱:۵۴:۱۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
پزشکیان هم‌شده علی مطهری ۲. نمی خواد بپذیره تدبیرشون ملت را بیچاره کرده.تعجب از مردمی که به این رای داده اند.با این حجم فریب.
ناشناس۱۸۶۰۱۹۴۲۳:۰۴:۰۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
به نظر میرسد هیچ شناختی از چین ندارید . چین تا با دنیا خصوصا آمریکا تعامل نکرد نتوانست پیشرفت کند . درامد چین از فروش محصولات تولید شده اش است که بدون تعامل با دنیا ممکن نبود.
کامنت خوان الف۱۸۶۰۶۶۷۰۸:۵۵:۵۷ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
عزیزم اینجا یه عده اهل مطالعه وجود داره . نمیشه همین طوری حرف زد . این که چین روی زانوی خودش ایستاد درسته اما دلیل رشد اقتصادی چین که از حدود سال ۱۹۸۵ شروع شد و شتاب گرفت این بود که دست از ایدئولوژی خود برداشت تا آن زمان چین هم مثل ما مدعی تغییر جهان بود و به یکباره تصمیم گرفت بجای آنکه آقای جهان باشد ، آقای آسیا باشد ، همین . و شما در این چند ساله تحریم دیدید که چطور به ضرر ایران و همسو با آمریکا بود و هنوز پول زیادی از ما را بلوکه کرده . چون نمی خواهد خود را با دنیا درگیر کند
امین۱۸۶۲۶۸۹۰۰:۰۳:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
شما لطف بفرما یه کم در مورد تاریخ معاصر چین تحقیق کن . اتفاقا چین وقتی چین شد که درهای بسته کشور رو باز کرد
ناشناس۱۸۵۹۱۸۹۱۴:۳۵:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
چون راه حل افرادی از قبیل شما، پذیرش هر شرطی از طرف آمریکا و غرب هست، به هر ذلتی فقط بخاطر خوشنودی جنابان آمریکا و اروپا! خب سخت میشه راه حل پیدا کرد که با روحیات شما جور در بیاد!
ناشناس۱۸۵۹۳۶۳۱۵:۳۸:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
طرز حرف زدن امثال تو هم توهین کردن هست وقتی هیچ جوابی ندارید. حداقل به گفته امام حسین عمل کنید که اگه دین ندارید ازاده باشید. در ضمن نتیجه شعار های امثال تو(خواستم مثل خودت حرف بزنم) هم بابک زنجانی ها و خاوری ها بوده نه رفاه مردم
ناشناس۱۸۵۹۵۱۰۱۶:۴۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
رابطه باآمریکاوغرب درست نیست ولی چین وروسیه کمونیست خیلی خوبن مارا به اوج عزت میرسانند
ناشناس۱۸۶۲۵۲۰۲۲:۴۵:۰۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
تازه در فرمایش شما باید گفت .که این چین و روسیه و همین ترکیه که از بالای بی تدبیری ما پیشرفت کرد .خودشان بهترین روابط با اسرائیل و عربستان و امریکا وغرب دارند از آن ها تکنولژی میخرند به ویژه چین تولید می کنند به ما هم می اندازند
ناشناس۱۸۵۹۷۹۰۱۹:۲۵:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
دوست عزیز نظام با توجه به شرایطی که اجماع جهانی بر ضد آن شده بود، زیر بار این توافق رفت. ظریف فقط اجرا کننده است بدون توافق مقامات بالاتر وزیر خارجه اجازه ملاقات را هم با کسی ندارد..
ناشناس۱۸۶۰۳۰۱۰۰:۲۶:۵۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
خيلي هم خوب، ميخوايم قوي شيم. چجوري؟؟ با اعمال سياستهايي که نخبگان رو از کشور فراري ميده و اکثريت مردم رو ..؟ خبرها رو نخونديد سال 98 چه تعداد استاد مهاجرت کردن؟! سال 99 چه تعداد پزشک مهاجرت کردن؟! چه تعداد از مردم در انتخابات قبل شرکت نکردن؟! وقتي همراهي اکثريت و نخبه گان با تندروها نيست چطور ميخوان قوي مون کنن؟؟؟
ناشناس۱۸۵۹۲۰۶۱۴:۳۹:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
بعضیها مأمور و مصمم به نفهمیدن هستند ___ همانروز که گفتند امضای جانکری تضمین است میشد فهمید
ناشناس۱۸۵۹۳۴۵۱۵:۲۹:۵۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
همه شما را دعوت می کنم یکبار دیگر گوش کنید و از روی غرض نظر نداده تایید نظر نکنید.خودتان را به خواب نزنید
ناشناس۱۸۵۹۴۳۰۱۶:۰۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اتفاقا گفتن اما شما و امثال شما نمی فهمید،فرق خاک و طلا از هم نمیکنید،ایران کشوری پهناور است که اصلا نیازی به آمریکا و چندتا کشور اروپایی برای پیشرفتش نداره،اگر متکی به درون باشی و خودتو از هر لحاظ قوی کنی دشمنت هم کوتاه میاد،فقط مدیریت و توجه میخواد
ناشناس۱۸۵۹۹۲۷۲۰:۳۵:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
بعضی تلاش میکنند نفهمند جلیلی و باقری گفتند این چه قراردادی بود چرا زیاد دادید خیلی کم گرفتید
ناشناس۱۸۵۸۷۸۹۱۱:۵۲:۰۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
الان این چه جوابی بود؟اصلا به سوال پزشکیان جواب دادند؟
ناشناس۱۸۵۹۱۴۰۱۴:۲۰:۱۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
یعنی واقعا نفهمیدی!؟ پزشکیان میگه راه دیگه ای نداشتیم باید امتیاز نقد میدادیم و امتیاز نسیه میگرفتیم. جلیلی و باقری هم میگن اولا که کسی با مذاکره مخالف نیست دوما در حالی که به اذعان خودشون تحریم ها در حال کم اثر و بی اثر شدن بودن با مذاکره بهتر میتونستیم امتیاز کمتر بدیم و امتیاز بیشتر بگیریم! به همین راحتی!
ناشناس۱۸۵۹۱۸۱۱۴:۳۲:۳۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
جواب در دو حرف کری و اوباما آورده شده با دقت نگاه کنید فیلم را لطفا
ناشناس۱۸۵۹۷۶۰۱۹:۰۸:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
کری و اوباما برای داخل اینها رو گفتن
مهران۱۸۵۸۷۹۵۱۱:۵۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
امروز میگم اقای جلیلی ما رو ببخش که تو رو نشناختیم و دروغ ها علیه تو رو باور کردیم تو از همه این کسانی که ادعای سواد و ... داشت باسواد تر بودی و ساختار های سیاسی دنیا رو بهتر میشناختی برای همین هم حاضر نشدی یه قرارداد الکی ببندی و همه چی رو ببخشی و به دروغ خودت رو رفع کننده تحریم لقب بدی درحالی که تحریم ها ده برابر شود حتی حاضر شدی فحش از مردم هم بشنوی ولی کار اشتباه رو نکنی حاضر نشدی برای رای اوردن در انتخابات منافع کشور و مردم رو زیر پا بگذاری ، انصافا شرمنده ایم که تو رو نشناختیم
ناشناس۱۸۵۹۱۰۳۱۴:۰۴:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
کاملا صحیح است.
ناشناس۱۸۵۹۱۵۳۱۴:۲۳:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
قوی شدن که ایشان و برخی از دوستان ایشان به آن استناد میکنند ربطی به بودن یا نبودن برجام ندارد این در هر شرایطی باید در دستور کار باشد.قوی بودن بدیل برجام نیست آقای جلیلی, مکمل ان در هر شرایطی است.
ناشناس۱۸۵۹۳۱۲۱۵:۱۸:۰۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
با برجام همچنان دنبال خام فروشی نفت هستید و پاشنه آشیل برای آمریکا که تحریم مجدد بکنید
ناشناس۱۸۵۹۳۹۵۱۵:۴۵:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
البته ما همون موقع هم شناختیم و به ایشون رای دادیم
ناشناس۱۸۵۹۶۹۴۱۸:۲۸:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اتفاقا ما بعد از مخالفت ها تلاش های سعودی و نتایاهو و بقیه بدخواهان این ملت و خروج ترامپ ازبرجام به بی سوادی .. اقای جلیلی و همفکرانش پی بردیم که برجام رو کاملا به نفع امریکا و هم پیمانانش میدونستن و به ضرر کشور ، ولی ثابت شد برجام کاملا به نفع ملت و کشور بود
علی۱۸۵۹۶۹۸۱۸:۳۰:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
کاملا موافقم بانظرشما،ولی من واقعا میدانستم جریان چیه چون انقلاب که شدده ساله بودم وچهل سال باافت وخیزهای این مسؤولین زندگی کرده ام و کاملا حسن ودارودسته اش را میشناختم ومیدانستم تمامی نقاط قوت ایران راازبین خواهندبرد،اینها کلا بوهای بدی میدهند هموطن.
ناشناس۱۸۵۹۹۷۹۲۰:۵۲:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
ببخشید که هنوز هم نفهمیدیم که بر اثر مذاکرات شما تمام کشورهای جهان از جمله چین و روسیه ما را تحریم کردند و دکتر ظریف با مذاکراتش تحریم تمام کشورها را برداشت البته به جز آمریکای ترامپ. ببین ما حتی اینها رو هم نمیدونیم چون نمی‌خواهیم بفهمیم حتی کشتی های ما نمیتونستن برن آفریقای جنوبی و هند!
ناشناس۱۸۶۰۴۸۰۰۶:۴۶:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
هیچکس از اینها نیامدن بگویند دلیل تحریمها چیست فقط بصورت انحرافی و از روی غرض ورزی در مورد برجام حرف میزنند، اصلا چرا تحریم شدیم که بعد مجبور به مذاکره در دوران جلیلی و ظریف شدیم، چرا باید سیاست هایی در پیش بگیریم که برای هر فعالیتی تحریم بشیم، چرا مسئولین با نظر و خواست ملت هماهنگ نیستند چرا?????
ناشناس۱۸۵۸۸۰۷۱۱:۵۹:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
دروغ که مالیات نداره اصلاح طلبان فقط آبروی نداشته خود را می برند....افسوس...
ناشناس۱۸۵۸۸۳۰۱۲:۰۶:۵۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
کل حرف آقای جلیلی این است که باید در اقتصاد و امور نظامی قوی شویم. بسیار عالی! اما این که وظیفه وزارت خارجه نیست. شما به عنوان وزارت خارجه در شرایط تحریم و برای رفع تحریم چه نقشی ایفا میکنید؟ وزیر اقتصاد و دفاع باید برای خوکفائی بکوشند اما نقش وزیر خارجه چیست؟ آقای جلیلی کلا معتقد است که وزیر خارجه بنشیند و فقط بیانیه بخواند. بود و نبودش هم مهم نیست.
ناشناس۱۸۵۹۱۲۳۱۴:۱۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
نقش وزارت خارجه ایجاد ارتقا عمکاری در توسعه اقتصاد بین دیگر کشورهاست. حالا این ارتقا از اقتصاد پویا و توان نظامی بالای هر کشور بدست میاد. شما ببین که کشورهای اقتصادی همشون از لحاظ نظامی قدرتمند هستند
بیژن۱۸۵۹۴۵۵۱۶:۱۷:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
دقیقا, مثل سوئد, سنگاپور, کانادا, هلند, سوییس ...
من ایرانی هستم۱۸۵۹۴۹۴۱۶:۴۰:۴۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
چین که شما قبولش دارید، ابتدا اقتصادش را قوی کرد و سالها وانمود کرد که با امریکا واروپا همسو و هم عقیده است.پس از آنکه کم کم به یک ابرقدرت اقتصادی تبدیل شد، در مقابل سایر قدرت ها قد علم کرد. شما هیچی ندارید جز ادعا..
ناشناس۱۸۵۹۱۴۹۱۴:۲۲:۳۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
نه خیر هم، وزیر خارجه نباید بنشیند و کاری نکند و نه باید هم هرچی بهش بگن، مثل بچه خوب بگه آره، زور گفتن که تاریخ انقضا نداره، نباید تسلیم شد که..
مهران۱۸۵۹۱۶۷۱۴:۲۹:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
آقای جلیلی به قول شما رفت بیانیه خوند هیچ باجی به غربی ها نداد و تحریم شدیم دلار سه برابر شد آقای ظریف رفت قرارداد بست هسته ای نیمه تعطیل شد تحریم ها ده برابر گذشته و دلار هشت نه برابر شد خدایی بیانیه خوندن بهتره یا اینجوری قرارداد بستن؟
ناشناس۱۸۵۹۷۸۴۱۹:۲۱:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
ترامپ پوپولیست توی امریکا رای آورد مقصر ظریف. دوست عزیز بعد از گذشت زمان همه استاد می شوند. در شرایطی قرار داشتیم که نظام ترجیح داده بود که کمی با غرب مدارا کند.ظریف هم اجرا کننده بود. وگرنه بدون اجازه مقامهای بالاتر وزیر خارجه که نمی تواند توافق کند. با وجود مخالفت مجلس هم که دیدید چگونه به برجام رای دادند.
ناشناس۱۸۵۹۹۰۸۲۰:۲۶:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
هرجا نفعتون باشه میگین روحانی گفته ۲۰ درصدش به خاطر تحریمه الان میگین همش بخاطر تحریم دوروها
ناشناس۱۸۵۹۱۷۲۱۴:۳۱:۰۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
دیپلماسی اقتصادی جز لاینفک وظایف وزارت خارجه و سفرای کشور است
مسعود۱۸۵۹۱۸۸۱۴:۳۵:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
برادر عزیز آقای ظریف نماینده و معاون امنیت ملی بودند،همان پستی که آقای جلیلی در زمان احمدی نژاد داشتند.
ناشناس۱۸۵۹۱۹۹۱۴:۳۷:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
وظیفه وزات خارجه در بخش اقتصادی تسهیل روابط اقتصادی است و خیلی از کشورها در سفارتخانه هاشون در کشورهای دیگر میز دیپلماسی اقتصادی دارند برای صادرات چیزی که در وزارت خارجه ما وجود ندارد در دیگر کشورها
ناشناس۱۸۵۹۵۳۴۱۶:۵۷:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
آقای جلیلی انشالله وزیر خارجه میشوند و خواهیم دید چه نقشی در تسهیل روابط اقتصادی ایفا خواهند کرد.
ناشناس۱۸۵۸۸۷۱۱۲:۲۷:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
برای اینکه این معاهده اقتضاح را به مردم و نظام قالب کنند خیلی ادعاهای عجیب و غریب تر هم کردند که به تدریج معلوم شد از اساس پروپاگاندا و جوسازی و شانتاژ برای بزک کردن بوده است. از جمله لغو بالمره و یکجا و هر روز که توافق تاخیر شود 400 میلیارد تومان ضرر میکنیم و .....
ناشناس۱۸۵۸۹۰۴۱۲:۴۴:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
داشتیم بدون بتن ریزی در دانش کشور که به خاطر آشوب دوستان بر کشور تحمیل شد بر می‌داشتیم که آقایان امدن و باز مانند سعادت آباد راحت ترین کار را کردن و باز دبه شد
ناشناس۱۸۵۸۹۰۵۱۲:۴۵:۲۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
شهدا شرمنده ایم که دشمن را در کشور راه می‌دهیم تا زورگویی بکنند به ما
ناشناس۱۸۵۸۹۲۸۱۲:۵۶:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
فیلم بسیار جالبی است اتفاقا دوره ترامپ ثابت کرد که استناد آقای جلیلی به صحبت های کری و اوباما غلط است و آمریکا توانست تحریم های خودش را اعمال کند و چین و هند و بقیه علیرغم نارضایتی تمکین کردند. در واقع کری و اوباما برای فروش توافق در داخل این حرفها را زدند
ناشناس۱۸۵۹۱۴۸۱۴:۲۲:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اتفاقا اینکه الان دوباره با وجود تحریم ها صادرات نفت ایران داره زیاد میشه نشون میده ما با برجام فقط زمان رو به عقب بردیم و فرصت دوباره به آمریکا برای احیای مجدد تحریم ها دادیم!
ناشناس۱۸۵۹۱۹۳۱۴:۳۵:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
یکبار یگر ببین گفته شد اگر تحریم ها ادامه دار باشد همه دنیا علیه ما می شدن و مجبور بودیم چین و بانک‌های دنیا را هم تحریم کنیم و دیگر کسی... منظورش تحریم‌ها به مدت طولانی مدت است و نه تحریم کوتاه مدت
ناشناس۱۸۵۹۹۱۱۲۰:۲۷:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
بنظرت ادامه دار باشه دنیا براش مهمه؟ فقط نفت مفتی گیرش نمیاد دیگه ..
ا۱۸۵۸۹۸۰۱۳:۲۰:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خودتون خوب میدونید بااین دیدگاه چ بر سر این مردم مظلوم اوردین
محمدرضا۱۸۵۸۹۹۰۱۳:۲۸:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
با دیدن فیلم مشخص می شود که حق با اقای پرشکیان است. جناب جلیلی به سوال ایشان پاسخی ندادند. در واقع بجای پاسخ به سوال اقای پزشکیان خودشان سوال دیگری مطرح کردند.
ناشناس۱۸۵۹۱۶۵۱۴:۲۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
جوابش در کلیپ آمده که کری و اوباما دارند می گویند
ناشناس۱۸۵۹۱۹۴۱۴:۳۵:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
پاسخ دادند، به جای یک توافق افتضاح و یک طرفه بهتر اینه که استعدادها و ظرفیت ها و اصلاح ساختار اقتصادی رو در اولویت قرار بدیم و سیاست خارجه رو اولویت بعدی به موازات پیش ببریم... نه اینکه طوری رفتار کنیم انگار که جز توافق راهی نداریم
به آفرید۱۸۵۹۴۹۲۱۶:۳۹:۳۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
عقل که نباشد جان در عذاب است جلیلی فریاد میزنه میگه نقد دادین نسیه هم چیزی نگرفتین، میگه اونا بهتون هیچی نمیدن این شما هستید باید قوی بشین تا مجبور بشن خواسته شمارو توجه کنند. تمام آقا ،اقای جلیلی هم می‌توانست بره هسته ای بده و خودش بگذاره پدر تحریم شکن ایران ولی یک مقدار عقل داشت
ناشناس۱۸۵۸۹۹۲۱۳:۲۹:۰۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
در طی سالهای طولانی که جناب جلیلی در راس مذاکرات قرار داشت به گفته همین فیلم بیشتر داشته های آمریکا اضافه شد یعنی قطع نامه ها اضافه شد و بعدا تیم مذاکره کننده مجبور به دادن امتیاز برای برداشتن همین کاغذ پاره ها شد.
ناشناس۱۸۵۹۱۲۲۱۴:۱۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اون قطعنامه ها که بخاطر ادعای تقلب بود که!!
ناشناس۱۸۵۹۷۳۵۱۸:۵۵:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
هر کی هر چی گفت طوطی وار تکرار نکن نگاهی به تاریخ قطعنامه ها بکن سختته سرچ ساده کنی اینو بخون 85/5/9-85/10/2-85/1/4-86/12/13-87/7/6-89/3/19 اینا تاریخ قطعنامه هاست 6 قطعنامه و اجماع جهانی علیه ایران دیگه هی ادعای مضحک که قطعنامه ها بخاطر ادعای تقلب بود رو تکرار نکنید!
ناشناس۱۸۵۹۱۳۳۱۴:۱۷:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
البته در مذاکرات آلماتی ۱ حق هسته ای ما مسلم شناخته شد ولی در آلماتی ۲ در زمان انتخابات سال ۹۲ آلارمی که مرحوم هاشمی به امریکا داد، همه چیز رو خراب کرد. در واقع جناب جلیلی درست پیش رفتند ولی امان از نفوذ.. و بی تدبیرها
ناشناس۱۸۵۹۱۶۱۱۴:۲۷:۵۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خب اگه جلیلی هم میخواست یه چیزی مثل برجام درست کنه که این همه مذاکره لازم نبود! به قول جلیلی مذاکره مثل بافتن فرش باید گره به گره بافته بشه تا دوام داشته باشه وگرنه میتونست مثل ظریف دو ماهه گلیم بافی کنه که دو سال هم دوام نداشته باشه. اینقدر هم سریع بافته بود که وقتی اومد مجلس برای توضیح برجام گفت هیچ جای برجام تعلیق نیومده و همه جا لغو اومده. بعدا هم معلوم شد تعلیق هم فقط روی کاغذ بوده!
ناشناس۱۸۵۹۱۷۴۱۴:۳۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
از بتن ریزی کامل در سعادت آباد به محدودیت های خاص و نه تعلیق کامل به برجام رسیدین به خاطر همان تفکرات جلیلی و دولت قبل بود
ناشناس۱۸۵۹۹۹۰۲۰:۵۵:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
یعنی ما حتی نمیدونیم که بتنی ریخته نشد و الان داره ۲۰ درصد غنی سازی میکنه! چون ما به هر دلیلی می‌خواهیم طرفمون رو بکوبیم
ناشناس۱۸۶۰۲۳۵۲۳:۳۴:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
بتن یعنی محدودیت یعنی تعطیلی
ناشناس۱۸۶۳۱۴۱۰۶:۱۷:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
یعنی شما هنوز نمیدونی بتون ریختن مربوط به نیروگاه آب سنگین اراک بود نه غنی‌سازی ۲۰درصد
ناشناس۱۸۵۹۳۶۶۱۵:۳۸:۴۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
قطعنامه 1929 که بسترساز تحریمهای بانکی و نفتی و مشکلات اقتصادی برای کشور شد نتیجه فتنه اصلاح طلبان در سال 88 بود.
سعید۱۸۵۹۰۲۲۱۳:۳۷:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
جلیلی خدایی تو برو خونه استراحت کن تو مدتی در رئس کار بودی چه گلی به سر مردم زدی
استاد تمام۱۸۵۹۶۵۷۱۸:۰۴:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اگه گل نزد، گند هم نزد، بر خلاف تیم مذاکره کننده فعلی!!!
ناشناس۱۸۵۹۱۰۸۱۴:۰۶:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
آخه جلیلی چکار میتونه بکنه همین جلیلی اون موقع هیچ کار نتونستند بکنند خراب هم کردند ظریف عالی برجام را ردیف کرد طوری که آمریکا بعدا فهمید چیا از دست داده بعد زدن زیرش ظریف و روحانی را تندروها نمیزارن وگرنه خیلی زود حل و تحریمها تموم میشه البته ان شاءالله تحریم هم قبل از برج دو ردیف میشه ظریف فقط رئیس جمهوری برازنده اش هست
ناشناس۱۸۶۰۰۵۴۲۱:۴۴:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
ساده ای ها.قبل برجام گوجه وخیار چند سر محل می خریدی،،الان یک خیار ساده کیلویی چند؟؟مارابرگردان به قبل برجام.برجامی که برجان زد.
احمد۱۸۵۹۱۱۶۱۴:۰۹:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
آقا پزشکیان درست فرمودند اصلا جوابی نداد جلیلی فقط طبق معمول فرافکنی میکنند از آقای جلیلی بیشتر از این توقع نیست فقط دکتر ظریف
ناشناس۱۸۵۹۱۴۴۱۴:۲۱:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خدا وکیلی جلیلی چه جوابی داده به جای توافق برجام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۸۵۹۱۴۵۱۴:۲۱:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
البته ممکنه وقتی شما در مقابل 6 کشور قدرتمند دنیا مینشینید ومذاکره میکنید نتوانید آنچه مد نظرتان است را به آنها تحمیل کنید و طبعا نتیجه اشکالاتی داشته باشد.اصولا املای ننوشته غلط ندارد.اما نتیجه کار آقای جلیلی هم چندان خوب نبود چرا که 6 قطعنامه در همان دوره بر علیه ایران تصویب شد و فقط ایشان بیانیه می داد. ضمن اینکه قوی شدن که ایشان و برخی از دوستان ایشان به آن استناد میکنند ربطی به بودن یا نبودن برجام ندارد این در هر شرایطی باید در دستور کار باشد.
ناشناس۱۸۶۰۰۵۶۲۱:۴۶:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
ساده حرف بزند .دولت محمود و دروره جلیلی دلار را ۳۰۰۰تحویل دادن...با تحریم...الان دولت شما اصلاح چی ها چندهست دلار.. مطمئن باش ظریف توانایی یک کار ساده بین المللی هم نداره...لااقل جلیلی خیانت نکرد به خون شهدا..
دکتر مهناز معتمدی۱۸۵۹۱۹۷۱۴:۳۷:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اگر برجام نبود، ایران هیچ چاره ای جز حمله به کشورهای دیگر و راه اندازی جنگ جهانی سوم نداشت. در شرایطی که همه دنیا به ما به مثابه آلمان نازی و هیتلر نگاه می کرد، ما توانستیم هم مانع جنگ جهانی سوم شویم و هم همه تحریم ها را به تدریج با درایت دکتر ظریف و دکتر روحانی ریشه کن کنیم. کمی هم انصاف خوب است.
ناشناس۱۸۵۹۲۰۸۱۴:۴۰:۱۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
تنها را نجات کشور تکیه بر درون وپیشرفت تولید است، درهمه زمینهای علم نظامی،پزشکی،صنعتی باید رشد کنیم،وگرنه اگر تمام ایران را هم معامله کنیم آمریکا نه تنها تحریمها را نمیشکند،بلکه خودمان را در برابر ابر قدرتهای بی دفاع کردیم وراه تحریمهای بیشتر وفقر وفلاکت را باز کردیم.
ناشناس۱۸۶۰۰۳۶۲۱:۳۷:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
و پیشرفت در تولید وابسته است به تجارت خارجی! چرا شماها نمی فهمید که بدون بازار خارجی نمیشه تولید کرد؟؟؟!!!
ناشناس۱۸۵۹۲۴۷۱۴:۵۲:۰۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
برجام خیلی بده و خیلی اخه ولی بعد از انتخابات اگر دولت دست اصولگرایان افتاد با یک حرکت نرم احیاش میکنیم .
ناشناس۱۸۵۹۳۶۵۱۵:۳۸:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
دوستانی که میگویند در اثر برجام همه چیز را دادیم وچیزی نگرفتیم : 1-چه چیزهایی را دادیم ،از کلی گویی پرهیز کنند. 2- اگر برجام صنعت هسته ای را نابود کرده چرا از آن خارج نمیشویم. 3-چرا مجلس کاملا بیرون نیامد
منم۱۸۵۹۵۸۸۱۷:۲۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
شما دوتا از خوبی های برجام رو بگو که در زندگی مردم تاثیر مثبت داره
ناشناس۱۸۶۰۰۶۳۲۱:۵۰:۲۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
حداقل عراق وکره جنوبی و.. پولمان بلوکه نمی کردند ضمنا برجام اول مجلس تاییدش کرد بعد رهبری تایید کردند بعد اجرایی شد
ناشناس۱۸۵۹۲۸۷۱۵:۰۷:۳۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
چه خوردید که اینقدر ناتوان ، حق باطل رو تشخیص نمیدید اصلاحاتیا کشور دادن دست دشمن هنوز نمی تونید بفهمید ؟
احمد۱۸۵۹۳۲۷۱۵:۲۳:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
شما شاخصه های توانمندی آقای جلیلی راحداقل یک موردش رادرعرصه بین المللی اعلام نمائیدتاماهم اقرارکنیم .عزیزمن ایشان حتی دربیان جملات لاتین ناتوان بودند.درست میفرمایداقای پزشکیان شما ودوستانتان که برجام راقبول نداریدیک طرح معقول راارائه نمائید.مطمئنا ماهم خواهیم پذیرفت.البته فکرکنم کمافی السابق پیامم رامنعکس نخواهیدکرد.
ناشناس۱۸۶۰۰۶۴۲۱:۵۲:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
دلار زمان رفتن جلیلی ۳۰۰۰بود سال ۹۲ الان چنده؟؟؟ شما که زبان دنیا را بلدتی.شما باسوادها؟؟؟ شما که نمی تونین ونمی خواهین قبول کنین کشور را برجام نابود کردین...شما که نمی خواهید قبول کنید کشور را در آستانه جنگ حتمی بردید.. خون حاج قاسم ..؟؟؟
آرمان۱۸۵۹۴۲۴۱۵:۵۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
از ژاپن یاد بگیریم. آمریکا ژاپن رو با خاک یکسان کرد ولی ژاپن با پنبه سر برید ظاهرا با آمریکا رابطه برقرار کرد ولی بزرگترین ضربه ها رو به آمریکا زد وهنوز هم داره میزنه الان چه اقتصاد با ثباتی داره چه پیشرفت‌های صنعتی داره. حالا ما فقط میگیم اصلاح طلب.. اصولگرا.. تا کی تا کی
ناشناس۱۸۵۹۴۲۷۱۵:۵۶:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
با مسئولین فعلی .. هیچ چشم اندازی برای قوی شدن اقتصادی و صنعتی وجود نداره. با دستمال کثیف شیشه تمیز نمیشه
ناشناس۱۸۵۹۴۳۱۱۶:۰۳:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
ما باید بین رفاه و آسایش مردم و این سیاستها خارجی ومنطقه یی یکی را انتخاب کنیم و نمیشه هر روز برعلیه منافع آمریکا وغرب وکشورها منطقه اقدام کرد وبعد انتظار داشته باشی تحریم هم نشیم و پول وسرمایه مملکت را درکشورها دیگه هزینه کنی وبعدهم انتظار پیشرفت ورفاه مردم را داشت ..
ناشناس۱۸۵۹۴۶۰۱۶:۱۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اینها اگه راه حل بلد بودن انجام می دادند . ..
ناشناس۱۸۵۹۴۶۳۱۶:۲۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
سلام اگر دولت روحانی پای قرارداد برجام نمی‌رفت الان چی میشد. زمانی قطعنامه های سازمان هر روز بتصویب می‌رسید و ما اعلام میکردیم کاغذ پاره هست آن موقع باید فکر میکردیم که نکردیم آقای جلیلی چه کردند نمونه کارش را بگید
ناشناس۱۸۵۹۴۷۸۱۶:۲۹:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
در زمان جلیلی نفت می‌فروختیم اما حالا چه . مگر در زمان جلیلی تحریم‌ها هر روز زیاد نشد آن موقع چه کردند آقای ظریف واقعا افتخار ایران هست و من اگر ایشان کاندید باشند به ایشان رای خواهم داد والا نه
علی۱۸۵۹۴۸۱۱۶:۳۰:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خدارا شکر میکنم که عمر این دولت نالایق و ظریف سازشکار با دشمن در حال اتمام است دولت مرغ و تخم مرغ واقعا جای تاسف داره
ناشناس۱۸۵۹۴۸۲۱۶:۳۱:۱۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
همانطورکه آقای جلیلی اشاره کردندمتٱسفانه ماازاهرم فشاراستفاده نکردیم اگرآقایون مذاکره کننده شورای حکام را موظف می‌کردنددر صورت بدعهدی آمریکا ودیگرشرکای آن بایدپاسخگوی عدم رفع تحریمهاباشدویالااقل درمقابل برداشتن هرچندتاتحریم یکی ازمواردهسته ای راازچرخه خارج میکردندآسیب کمتری را متحمل می‌شدیم وگرنه ایران راههای زیادی برای فشار حداکثری به آمریکا ومتحدانش داردکه یکی ازآنها بستن تنگه هرمزاست ودیگری تشکیل اتحادیه مسلمانان وتحریم صادرات واردات تسلیحاتی وغیرو ازکشورهای آمریکا یی وشرکای آن
من ایرانی هستم۱۸۵۹۵۰۵۱۶:۴۶:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
مشکل ما آقای جلیلی ویا آقای ظریف نیست. مشکل ما وجود دو دیدگاه متفاوت است.یکی دیدگاه ایدئولوژیک و حزبی (( نه ملی گرایانه)) ودیگری دیدگاه ملی گرایانه ((نه حزبی وگروهی وایدئولوژیک)). اگر دموکراسی حاکم باشد قطعا از مردم سوال میشود که کدامیک را می خواهند.
سید۱۸۵۹۵۴۸۱۷:۰۲:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
الان این حرف های ایشان حرف های همه مردم و همه مسئولین است نظیر اینها و بهتر از اینها را چند بار روحانی و جهانگیری و احمدی نژاد و خاتمی و همه و همه اینجور صحبت کرده اند و صحبت خواهند کرد ولی نشست های آقای جلیلی و خانم اشتون برای تفاهم نامه فکر کنم سه رقمی شد و نشست برگزار می شد نتیجه اش این بود که نشست دیگری و دیگری و دیگری برگزار شود ،جلسه برای جلسه گذاشتن و مصوبه برای اینکه بعدا جلسه ای بگذارند و مصوباتی داشته باشند آن هم درست در زمانی که ایران بیشترین نفت را با بالاترین قیمت می فروخت و ایران‌شده بود بهترین وارد کننده کالاها و وقتی خوب صندوق ذخیره ارزی را خالی کردند و دلارها خارج شد شرایط برگشت
منصور۱۸۵۹۶۳۸۱۷:۵۳:۱۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
به نام او. دوستان مخالف برجام پاسخ دهند: اگر برجام صنعت هسته ای کشور را نابود کرد.چرا مجلس یکدست و انقلابی با تصویب یک قانون دولت را موظف کرد که چرخه سوخت 20 درصد را فعال کند وبنا به تایید جناب قالیباف سازمان انرژی اتمی در همان ماه اول از برنامه مصوب مجلس پیش افتاد؟
ناشناس۱۸۵۹۶۷۱۱۸:۱۴:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
سلام دوستان برجام از نظر این دوستان بد شد که به دست روحانی و ظریف و اعتدالیون و اصلاحات به امضا رسید، وگرنه ما انرژی هسته ای و حق غنی سازی مون سرجاش بود با یه مقدار سرعت کم و تازه انرژی هسته و حق غنی سازی مارو دنیا به رسمیت شناخت و درواقع ما هیچی ندادیم ولی اینهمه قطعنامه و تحریم به گفته و اعتراف خود اقای جلیلی در جای دیگر بعد خروج ترامپ حدود ۸۰۰ تحریم برگشت و ۷۰۰ تا تحریم جدید وضع شد ، و آخر اگر برجام بد بود چرا در شورای عالی و شورای نگهبان تصویب و توسط رهبری تایید شد؟؟؟
ناشناس۱۸۵۹۶۹۱۱۸:۲۷:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اوایل فکر میکردم جلیلی مقصره که نمیتونه یه توافق بکنه ، الان میفهمم فقط مثل من ساده لوح نبود
علی اکبر معینی خادم العتره المحمدیه۱۸۵۹۷۲۳۱۸:۴۷:۴۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خداوند آقای جلیلی را حفظ کنه. دوستش داریم. پزشکیان ودوستانشان در مجلس چیکار کردند.
ناشناس۱۸۵۹۷۴۰۱۸:۵۸:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
متن برجام یکطرفه بنفع آمریکا نوشته شده است در متن برجام آمده تحریمها برداشته نمیشود تحریمها معلق است در متن برجام راه خروج آمریکا از برجام باز است آمریکا از برجام خارج شد تحریمها برگشت داده شد وزیر خارجه دانسته برجام را امضاه کرده بود و همه را سر کار گذاشته بود ایکاش به مقام معظم رهبری و رییس جمهور حرف راست میزد و اقتصاد مملکت به برجام متصل نمیشد
ناشناس۱۸۵۹۷۵۶۱۹:۰۷:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
فقط سوال را باسوال جواب داد تو چندین سال عضو تیم هسته ای بودی وکلی هزینه داشتی فقط همه کشورها را در سازمان ملل متحد کردی که علیه ما بجنگند وقطعنامه پشت قطعنامه صادر کنند برو دیگر .. وبیخود هم در سخنانت از مقام رهبری مایه نگذار
ناشناس۱۸۵۹۷۶۹۱۹:۱۳:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
دستاوردهای نامرئ برای برجام نتراشید چه دادیم چه گرفتیم الان نه هسته‌ای داریم تحریم هم هستیم
ناشناس۱۸۵۹۷۸۱۱۹:۱۷:۵۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اینکه به واسطه یک توافق، هم چرخ سانتریفیوژها را از کار بیندازیم و هم دلار ۳ هزارتومانی را به ۳۲ هزارتومان برسانیم، قطعا هنری است که فقط مدیران «دولتِ اصلاح طلبان» به آن مسلط هستند.
ناشناس۱۸۵۹۸۵۳۱۹:۵۸:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
تحريم هاي سازمان ملل ومحدوديتهاي ديگر براي ايران از زمان جليلي شروع شدو آقاي احمدينژاد كه هنوز دلار هاي نفتي بشكه ١٢٠دلار فراوان دستش بود گفت اين قطع نامه ها كاغذ پاره است اهميتي براي كشور ما ندارد ولي بعد ها همه مشكلات كشور را به گردن تحريم انداخت
ناشناس۱۸۵۹۸۸۸۲۰:۱۷:۳۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
جلیلی همان نا متفکری است که در سایه طلاق عقل و اندیشه ، سوگلی شده !!
ناشناس۱۸۵۹۹۹۹۲۱:۰۰:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
ما باید بجای برجام یک توافق کوچکتر انجام میدادیم. مثلا فقط غنی سازی 20 درصد رو متوقف میکردیم و پروتکل الحاقی رو اجرا میکردیم و امتیازات کمتری هم میگرفتیم. اینجوری آمریکا به این راحتی از توافق خارج نمیشد چون ذخیره اورانیوم ما زیاد بود. الان ما کارهای بیشتری انجام دادیم اما در عوض در بهترین حالت نصف منافع برجام هم به ما نمیرسه.
ناشناس۱۸۶۰۰۶۶۲۱:۵۴:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
برجام تصمیم نظام بود دولتها هیچ کاره اند
ناشناس۱۸۶۰۱۱۷۲۲:۲۵:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
آفرین درست می گویی
ناشناس۱۸۶۰۱۷۳۲۲:۵۵:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
پزشکیان اگه جرات داره بره شهر خودش کاندید بشه تا ببینیم رای میاره یا نه؟
ناشناس۱۸۶۰۲۲۷۲۳:۲۸:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
۵ یا ۶ سال زمان داشتین اقای جلیلی چی کار کردین اقای جلیلی قوی بشیم راه حلتون چیه قوی شدن با روش شما نیست اگه شده بودیم بیش از ۷۰ درصد جمعیت زیر خط فقر نمی رفت قوی شدن ی راه حل اش این بود موقعیکه نفت بالای صد و بیست دلار بمدت ۷ ۸ سال فروخته میشد کاری میکردیم‌تحریم نمی شدیم قشنگ نفت می فروختیم سرمایه گذاری اصولی برای پیشرفت میکردیم به دنبال نابودی هیچ کشوری نمی شدیم سیاستهای درست و اصولی دنبال میکردیم تکنولوژی وارد میکردیم پیشرفت میکردیم می شدیم کره جنوبی به این اون شاخ نمی شدیم به لحاظ پیشرفت صنعت و تکنولوژی مون دنیا محتاج ما میشد مثل کره جنوبی مثل ژاپن..
Hh۱۸۶۲۵۶۷۲۳:۰۲:۱۵ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
اگه جلیلی آدم منجی بود چراملت بهش رای ندادن؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین