آیفون تصویری تک نما چگونه متفاوت شد؟

گزارش بازرگانی،   3991217128


مقدمه

شرکت تکنما امروزه یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده مدلهای دربازکن تصویری در داخل کشور است. اما شرکت تکنما برای به دست آوردن این اعتبار از فراز و نشیب‌های فراوانی عبور کرده است. تکنما در قیاس با رقبای داخلی خود شرکت جوان‌تری به شمار می‌رود و به سال ۱۳۸۰ تاسیس شده است. همین مسئله شاید اولین چالشی بوده است که برند تکنما در بازار با آن مواجه می‌شود. این‌که رقبای پرآوازه‌ای پیش از آغاز فعالیت این شرکت در زمینه تولید آیفون تصویری در بازار وجود داشته‌اند. البته از طرف دیگر حضور همین رقبا سبب می‌شود تا تکنما همواره برای بهتر شدن کیفیت محصولات خود در تلاشی مداوم به سر ببرد و نتیجتا به تولید محصولاتی متفاوت برسد.

در واقع متخصصین شرکت تکنما ایجاد تفاوت‌های کاربردی در انواع آیفون تصویری را عامل مهمی می‌دانستند برای ربودن گوی سبقت از رقبای نام‌آشنای خود. بنابراین با ارائه آیفون‌های تصویری دارای هفت و هشت رشته سیم به شعار کمترین تعداد سیم و بیش‌ترین کارایی جامه عمل پوشاندند. از طریق این ویژگی بود که شرکت تکنما توانست در پروژه‌های عظیم ساختمانی انتخاب اول بسیاری از سازنده‌ها لقب بگیرد.

زیرا استفاده از آیفون تصویری تکنما در ساختمان‌های تجاری و مسکونی علاوه‌بر کاهش هزینه‌ها و کم کردن میزان کابل مورد استفاده در ساختمان‌، امکان ارتباط میان اهالی ساختمان با یگدیگر و همچنین با اتاقک نگهبانی را نیز فراهم می‌آورد. همان‌طور که گفته شد دیگر امروزه تکنما برندی نام آشنا به شمار می‌رود ‌که با سرعتی شگفت‌انگیز کیفیت محصولات خود را متحول کرده است. در ادامه مقاله به بررسی ویژگی‌های انواع آیفون تصویری تکنما خواهیم پرداخت.

چرا آیفون تصویری تکنما متفاوت است؟

عوامل گوناگونی را می‌توان در ایجاد تفاوت میان محصولات شرکت تکنما با محصولات شرکت‌های رقیبش عنوان نمود. در این نوشتار تلاش می‌کنیم مهم‌ترین این عوامل را بررسی نماییم:

تنوع چشمگیر محصولات تکنما

شاید عامل مهم اول که باید در این زمینه به آن اشاره نماییم، تنوع محصولات است. اما این تنوع صرفا در زمینه رنگ و دیگر المان‌های ظاهری هر محصول نیست. بلکه شرکت تکنما تلاش کرده است طیف گسترده‌ای از نیازها و سلایق را برآورده نماید. برای این منظور در میان محصولات تکنما آیفون تصویری ساده و اقتصادی وجود دارد که نیاز مصرف کننده‌ای در رده پایین‌تر را پاسخگو می‌باشد.

همچنین این شرکت آیفون تصویری مدل C70TM را  نیز تولید و عرضه می‌نماید که محصولی در رده بالا و با نمایشگر ۷ اینچی لمسی است و حتی از نظر قیمتی نیز از جمله آیفون‌های تصویری گران قیمت محسوب می‌گردد. بنابراین این‌که شرکت تکنما توانسته از پایین‌ترین رده اقتصادی تا بالاترین رده، محصولی متناسب را به مشتریانش ارائه نماید عاملی مهم برای ایجاد تفاوت این برند در بازار خواهد بود.

امکان ارتباط میان واحدها

عامل دیگری که در این نوشتار به بررسی آن می‌پردازیم، امکان ارتباط میان اهالی یک ساختمان با یکدیگر و با اتاقک نگهبانی می‌باشد. آیفون تصویری تکنما دارای این قابلیت بسیار کاربردی و جذاب است. اما این پایان ماجرا نیست.

تکنما علاوه‌بر اضافه کردن این پیش‌فرض بر روی آیفون‌‌های تصویری خود، به اصلاح مشکل اساسی این سیستم نیز پرداخته است. اصولا در فرآیند ارتباط میان واحدها در یک ساختمانِ پر واحد کیفیت صدا و تصویر به شدت کاهش می‌یابد. اما تکنما توانسته است با ارائه راهکارهای فنی و به‌روز این مشکل را مرتفع نماید. همین ویژگی نیز از جمله عوامل بسیار مهم در ایجاد تفاوت میان آیفون‌های تصویری تکنما با دیگر محصولات مشابه شده است. برای نمونه آیفون‌های تصویری مدل‌ TM43 و TM70 با امکانات فراوان و قابلیت یک ارتباط داخلی قدرتمند توسط تکنما وارد بازار شده‌اند و مشتریان نیز استقبال خوبی از این محصولات به عمل آورده‌اند.

هندزفری به جای گوشی

ویژگی جذاب دیگری که تکنما به آیفون‌های تصویری خود اضافه نمود، تکنولوژی هنزفری بود. بر اساس این ویژگی دیگر نیازی نیست کاربر برای ایجاد ارتباط با فرد مقابل، گوشی دستگاه را کنار گوش خود بگیرد. در واقع دیگر آیفون تصویری دارای گوشی دستی نیست. بلکه کافی است کاربر تنها یک کلید را فشار بدهد، به این ترتیب می‌تواند با فرد مقابل گفت‌وگو کند. این ویژگی بسیار جذاب هیاهوی بسیاری در بازار این نوع محصولات به پا کرد و سبب شد بار دیگر تفاوت چشمگیری میان محصولات تکنما و دیگر برندهای رقیبش به وجود بیاید. همچنین تکنما در تکمیل امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات خود، اخیرا آیفون‌های تصویری با صفحه‌نمایشگرهای تمام لمسی را نیز به بازار ارائه نموده است.

 


اتصال به دوربین

در نهایت می‌رسیم به ویژگی مهمی که سبب شده است، آیفون تصویری تکنما، در میان محصولات متنوع بازار داخل کشور، تک و کم‌نظیر باشد. قابلیت اتصال به ۳ دوربین به صورت همزمان. این‌که آیفون تصویری منزل شما قابلیت اتصال به دوربین‌های مداربسته را داشته باشد، به خودی خود یک ویژگی بسیار مهم به شمار می‌رود.

اما در آیفون تصویری تکنما این امکان وجود دارد که هر آیفون به صورت همزمان به ۳ دوربین مداربسته متصل گردد. این یعنی بالا رفتن امنیت ساختمان و فضاهای مشاعی آن که برای کاربران ضروری و با اهمیت است. در واقع یک ‌کاربر به کمک این ویژگی می‌تواند به صورت همزمان به سه مکان راه‌پله، پارکینگ و محوطه بیرونی ساختمان اشراف داشته باشد. آن‌هم تنها و تنها از طریق آیفون تصویری  منزلش. تکنما درمدل VDP E70 این ویژگی را در حد بالای کیفی اضافه نموده است.

اکنون این مدل در باز کن تصویری تکنما در بازار داخل کشور ما طرفدارهای فراوانی پیدا کرده است که ما در این مقاله تلاش کردیم با معرفی ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات شرکت تکنما، برای کاربران روشن کنیم چرا انواع آیفون تصویری این شرکت به عنوان محصولاتی متفاوت شناخته می‌شوند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین