معرفی سریال های خانگی می‌خواهم زنده بمانم، ملکه گدایان و گیسو

گزارش بازرگانی،   3991206044

در این روز ها که بیشتر مواقع در خانه حضور داریم یکی از بهترین انتخاب ها برای گذراندن وقت تماشای فیلم و سریال میباشد. رسانه اینترنتی هکس دانلود که گزینه ی خوبی جهت دانلود سریال ایرانی است به معرفی سه اثر خانگی در این مقاله پرداخته که اکنون میتوانید آنرا مطالعه کنید. لینک صفحه دانلود سریال ها نیز قرار گرفته تا آنها را دنبال کنید.

 

سریال می خواهم زنده بمانم

معرفی سریال می خواهم زنده بمانم

می‌خواهم زنده بمانم سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته محصول سال 1399 میباشد که اولین قسمت آن 4 اسفند از رسانه اینترنتی هکس دانلود پخش شد.

فیلمبرداری این سریال در روزهای کرونایی ضبط شده است. روز های پخش این سریال هر دوشنبه ساعت 8 صبح خواهد بود. جهت دانلود سریال می خواهم زنده بمانم به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

داستان این سریال با رابطه عاشقانه کاراکتر هما حقی با بازی سحر دولتشاهی و نامزدش با بازی پدرام شریفی و جشن تولد پدر هما آغاز شد. در ظاهر همه‌چیز عادی پیش می‌رفت، اما ناگهان اتهامی به پدر خانواده وارد شد و از این پس قرار است شاهد اتفاقاتی باشیم که به دنبال این ماجرا رخ خواهد داد. ورود یک باند قاچاقچی مواد مخدر و شخصیت پیچیده‌ای مانند امیر شایگان با بازی حامد بهداد، به زندگی خانواده حقی، باعث شد سریال شروع خوب و درگیرکننده‌ای داشته باشد.

از بازیگران سریال می خواهم زنده بمانم میتوان به حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، مهران احمدی، بهاره کیان افشار، آزاده صمدی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، افسانه چهره آزاد، فرید سجادی حسینی، عزت الله مهرآوران، ناهید مسلمی، مائده طهماسبی، بیژن بنفشه خواه و بازیگران دیگر اشاره کرد.

 

سریال ملکه گدایان

معرفی سریال ملکه گدایان

ملکه گدایان که از سایت هکس دانلود پخش و توزیع می‌شود. سریال نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال 1399 است که بخش‌هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده‌است. ساخت و تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد در روز های کرونای ادامه یافت و اولین پخش آن 17 دی شروع و تا امروز ادامه دارد.

خلاصه داستان سریال ملکه گدایان البرز شیمیدان ساکن آلمان است. پدرش خسرو و مادرش خورشید در ایران زندگی می‌کنند. البرز با دختری به نام سارا که در ایران زندگی می‌کند و برای درمان بیماری پدرش به آلمان آمده، آشنا می‌شود و با او نامزد می‌کند. او قرار است در ترکیه با سارا ازدواج کند. همه‌چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌رسد پدرش به کما رفته ‌است. البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد، ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته است. وقتی او باز می‌گردد هیچ‌کس او را نمی‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد ...

سریال ملکه گدایان روز چهارشنبه ها پخش و توزیع می‌شود. جهت دانلود سریال ملکه گدایان به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

بازیگران سریال ملکه گدایان : باران کوثری، آرمان درویش، پانته‌آ بهرام، رویا نونهالی، فرزاد فرزین، محمدرضا غفاری، الهام کردا، رضا بهبودی و ...

 

سریال گیسو

معرفی سریال گیسو

گیسو که قرار است به زودی وارد شبکه نمایش خانگی شود، ادامه فصل اول سریال عاشقانه 1 بوده و به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری می‌باشد. سریال گیسو در ژانر عاشقانه و درام بوده و قرار است در 17 قسمت توزیع شود.

از بازیگران سریال گیسو می‌توان به محمدرضا گلزار، حسین یاری، هانیه توسلی، هومن سیدی، ساره بیات، مسعود رایگان، بیژن امکانیان، بهاره رهنما، شمسی فضل الهی و... اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال گیسو : این سریال به عنوان فصل دوم سریال عاشفانه میباشد و داستان حول محور بازیگر سریال عاشقانه به نام گیسو میگردد

هومن سیدی پیش ‌تر اعلام کرده بود که دیگر قصد بازی در هیچ فیلم و سریالی در شبکه خانگی نمایش را ندارد ولی در این سریال دوباره به ایفای نقش میپردازد.

به گفته برخی از منابع این سریال قرار است روز 13 اسفند پخش و توزیع شود. جهت دانلود سریال گیسو میتوانید به سایت هکس دانلود مراجعه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین