حمله تند زنگنه به منتقدان وزارت نفت

ویدئو،   3991204077 ۳۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

حمله تند زنگنه به منتقدان وزارت نفت: شاید رییس‌جمهور نشوند ولی مشتری قصابی‌شان زیاد می‌شود. اگر بخواهیم اغتشاش مدیریتی را در طرحی پیدا کنیم بدتر از طرح ستاره خلیج فارس در عمر کاری‌ام ندیده‌ام. عده‌ای بیکارند و به وزارت نفت فحش می‌دهند؛ افتخارات شما کدام است که حالا در حال ساختن افتخار برای خود هستید؟ اگر ما حرف نمی‌زنیم دلیلش این نیست که زبان نداریم، وقتش را نداریم!

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

حسین۱۸۳۵۲۷۹۱۵:۰۳:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۴
انصافاً مدیر صادق و زحمتکشی هستند آقای مهندس زنگنه.
ناشناس۱۸۳۵۴۹۰۱۶:۵۸:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۴
فقط و فقط یک مورد از صدها مورد از خسارت های مدیران زنگنه به صنعت نفت ایران در این دولت ، اولین آتش سوزی گسترده پالایشگاه پتروشیمی در بندر ماهشهر بود که به گفته خودشان بیش از ۷۰ میلیون یورو خسارت در بر داشت
سینا۱۸۳۵۹۵۳۲۱:۲۳:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۴
مدیرش که یک خانم بودند تا یک ماه بعدش از سفر آلمان نیامدند بعد که آمدند با .. آنچنانی آمدند نطق قرایی کردند.
ناشناس۱۸۳۵۵۱۲۱۷:۰۹:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۴
بله روش مدیریتشون باید در دانشگاه تدریس بشه. خخ
محمد۱۸۳۵۶۰۵۱۸:۲۴:۰۵ ۱۳۹۹/۱۲/۴
واقعا نمی‌دونم دیگه باید به چی گفت زبون. مدیریت جناب زنگنه عیان تر از اونی هست که نیازی به بیان داشته باشه. بیچاره سنگ ..
ناشناس۱۸۳۵۹۵۸۲۱:۲۶:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۴
آیا وزیر نفت که سالها منجر به رها کردن مخازن مشترک نظیر آزادگان و مخازن مشترک با عراق وو. شد نباید در قبال عدم النفع حاصل و خسران وارده به کشور ، مورد بازخواست قضایی قرار گیرد چرا حق الناس را مدعی العموم از این فرد طلب نمیکند چرا در قبال ترک فعل منجر به میلیاردها دلار خسارت به کشورپاسخگو نمیشود.
....... این۱۸۳۶۱۳۳۰۰:۰۰:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۵
سلام آقای زنگنه وزیر نفت وضعیت ملی حفاری ایران خراب است ماه گذشته 20 حقوق گرفتیم این ماه تا حالا هیچ خبری از حقوق نشده بعد مالیات بر ارزش افزوده چقدر کم کرده اید خدا بداد ما برسد
ناشناس۱۸۳۶۲۰۴۰۲:۲۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱۲/۵
حتما واسه تو خوب بوده وگرنه این .. از زمانیکه اومده آب خوش از گلوی کارگر پایین نرفته
ناشناس۱۸۳۶۲۳۴۰۵:۳۷:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۵
برای ملت ایران که سودی نداشته . شاید برای شخص شما نفع شخصی داشته، و الا ایشون همونی هستند که تمسخر ملت اظهار میکنه: تا جایی که مردم تحمل دارند باید قیمت ها رو بالا برد.
ناشناس۱۸۳۵۲۸۹۱۵:۱۰:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۴
اول خسارت بزرگ کرسنت را جوابگو باش بعد پروژه ستاره خلیج فارس را زیر سوال ببر
ناشناس۱۸۳۵۲۹۵۱۵:۱۵:۰۴ ۱۳۹۹/۱۲/۴
سابقه مدیریتی شما روشنه، الگوی ipc پارس جنوبی تو مغز ملت رفته، از کرسنت بگذریم. شما حتی به حرف کارشناسهای همفکر خودتون هم گوش نمیدین، منتقدین جای خود.
ناشناس۱۸۳۵۲۹۸۱۵:۱۸:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۴
همه می‌دانند 20 سال وزیر بودی و چه بلایی سر این صنعت آوردی که یکی از آن 50 میلیارد خسارت بود
ناشناس۱۸۳۵۲۹۹۱۵:۱۸:۴۳ ۱۳۹۹/۱۲/۴
گیرم خلق را به فریبت فریفتی!! با دست انتقام طبیعت چه میکنی؟ .. با بلدم بلدم بلدم نمیتوان از محاکمه گریخت
ناشناس۱۸۳۵۳۰۲۱۵:۲۱:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۴
75 درصد پیشرفت فیزیکی ستاره خلیج فارس به شما تحویل دادن و شما 6 سال تزریق پول نکردین تا پروژه تمام شود معلوم است وقتی افتخارت خام فروشی است این گونه می شوید و اگر ترک فعل هایی که کردی را دستگاه قضا رسیدگی می کرد الان تو..
محمد۱۸۳۶۱۵۵۰۰:۳۶:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۵
اقا از خودت حرف در نیار تو بی کفایتی ایشون شکی نیست ولی بچهای مستعد و زحمت کش پای پروژه نفت ستاره از جنازه سوپر استار ساختن چیزی که کشور رو تو اوج تحریم زنده نگه داشته سال ۹۴ پروژه جز خرابه ای نبود و الان مثل شیر بی وقفه تولید موثر داره
ناشناس۱۸۳۵۳۰۴۱۵:۲۳:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۴
فرار رو به جلوي جناب ژنرال
ناشناس۱۸۳۵۳۱۶۱۵:۳۰:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۴
کمی از وقتت را هم بگذار و بگو ماجراهای پرونده کرسنت و حذف کارت سوخت و تاکید بر گران نشدن بنزین دوسه روز مانده به افتضاح آبان و .. چی شد !؟
ناشناس۱۸۳۵۴۴۶۱۶:۳۵:۵۷ ۱۳۹۹/۱۲/۴
چه خوب چه بد این پروژه ستاره خلیج فارس تحت اشراف سپاه بوده آقای مهندس ، بفرمائید مشخصاً خودتون چیکار کردید؟؟
ناشناس۱۸۳۵۸۴۴۲۰:۱۰:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۴
تحت اشراف؟!, شما تاحالا یک روز در یک پروژه نفتی کار کردی؟ با اشراف که کاری پیش نمیره
ناشناس۱۸۳۵۴۹۹۱۷:۰۳:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۴
نمایندگانی که در مجلس یازدهم مانع سئوال از رئیس جمهور و استیضاح وزرا خصوصا ایشان شدند امروز باید پاسخگوی ملتی باشند که مجبورند اینگونه سخن گفتن ها را تحمل کنند .
ناشناس۱۸۳۵۶۶۱۱۸:۵۲:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۴
زنگنه مدیر استراتژیک نیست او بیشتر طلب خام فروشی است فرصت سوزی در ساخت پالایشگاه در زمانی که شرایط مساعدی از نظر ساخت پالایشگاه بود هزینه سنگینی متوجه کشور کرد
ناشناس۱۸۳۵۹۲۳۲۱:۰۸:۴۱ ۱۳۹۹/۱۲/۴
سلام از بچه های نیروهای غیر رسمی وزاتخانه نفت سوال کنید بهتون میگه زنگنه چه بر سر این مردم آورد نه مردم که خبر ندارن
ناشناس۱۸۳۵۹۹۰۲۲:۰۴:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۴
دقیقا درست میگه
ناشناس۱۸۳۵۹۹۳۲۲:۰۷:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۴
افرادی را در وزارت نفت به عنوان ژنرال همچون .. سر کار آورده که جعبه سیاه او هستند ,توصیه میکنم از همین حالا تمامی مدیران ارشد وزارت نفت خصوصا ..،.. ممنوع الخروج شوند.
ناشناس۱۸۳۶۰۹۹۲۳:۳۱:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۴
دوسوم زمان صدرات وزارت نفت دست جنابعالی بوده می خواهی کی جوابگو باشد شما فکر کردید دهه شصت هفتاد هرچی بکنید هر چی بگید مردم قبول کنند و حلوا حلواتان کنند جایی نمی روی تا ببینم چکارتان کنیم زنگنه آن سبوح ریخت و ..
ناشناس۱۸۳۶۱۶۹۰۱:۰۳:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۵
وزیر نفت با این تدبیر مدیریتی اش صنعت نفت و دانشگاه نفت را نابود کرد و تمام نخبگان نفتی را فراری داد خرابکاری ایشان صدایش بزودی در خواهد آمد .
ناشناس۱۸۳۶۱۸۹۰۱:۴۹:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۵
جناب زنگنه حداقل کار برای شما اول استیضاح وسپس محاکمه است، خسارات شما به بیت المال تمامی ندارد
ناشناس۱۸۳۶۲۰۷۰۲:۲۷:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۵
هر کس جای تو هم میگزاشتن راحت میتونست صنعت نفت رو به نابودی بکشونه جناب وزیر مرفه بی درد
بازنشسته نفت۱۸۳۶۲۱۸۰۳:۲۵:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۵
جناب وزیر جنابعالی که انتقاد پذیر نیستی و هرکاری که مد نظرتون باشه به انجام میرسانی!!! ظلم هایی که در حق بازنشستگان نفت کردی توی همین دنیا جواب شو میگیری تا اون دنیا که دیگه حساب و کتاب رفتارت با خداست . جنابعالی خیلی خوب میدانی که صندوق بازنشستگی نفت که از صد سال پیش شکل گرفته و از کسورات تک تک کارکنان وزارت بوجود آمده بدون کمک دولت چرا پای دو وزیر که اصلا ربطی به صندوق ندارند تحت عنوان هیئت امنا باز کردین مگه طبق فتوای امام خمینی و دیگر مراجع تقلید که استعلام شده دست بردن در صندوق بدون اذن صاحبان آن که همان بازنشستگان و کارکنان صنعت نفت هست حرام هست پس چرا بدون اجازه بازنشستگان هر کاری خودتان صلاح میدانید و به ضرر بازنشستگان هست انجام میدهید ؟؟؟ تحت عنوان خصوصی سازی شرکتهایی که از سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی بوجود آمده چوب حراج زده اید و با نازلترین قیمت بفروش رسیده . اینم از افزایش حقوقی که به بازنشسته های صندوق تعلق گرفت که جوابگوی یک درصد از گرانی های امسال هم نیست وقتی صندوق به بازنشستگان تعلق دارد و امسال هم بقول خودتان سرمایه گذاری ها امسال سود ده بوده پس چرا افزایش مستمری چندر غاز از پول و سرمایه خودمان ( بازنشستگان ) به خودمان هم روا نیست!!!
ناشناس۱۸۳۶۲۳۳۰۵:۳۴:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۵
آقای زنگنه شکایتت را به درگاه خدا می‌برم و فقط و فقط به خدا واگذارت می‌کنم،..
مسعود۱۸۳۶۳۹۳۰۹:۲۶:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۵
یکی از بهترین وزیران کشور در صد سال اخیر بودن آقای زنگنه فقط خواستم بدونم مدرک تحصیلی شماچه بوده.در چه رشته ای تحصیل فرمودین.
سپهر۱۸۳۶۴۶۹۱۰:۰۹:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۵
خسارتی که جناب زنگنه به صنعت نفت کشور وارد کرده است مثنوی هفتاد من است . جلوگیری از ساخت پالایشگاه و قراداد کرسنت و.. تازه یکصدم خسارتی که به نیروی انسانی صنعت و بصورتی .. و برای وابسته کردن کشور به بیگانگان انجام پذیرفته نیست .امیدوارم بزودی و در دادگاهی صالحه به جرائم ایشان رسیدگی شود.
فرج امام زمان۱۸۳۶۹۷۴۱۵:۱۲:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۵
به قول دوستان از مسؤلیت خودت شانه خالی کردی جواب این همه خانواده که از سال ۹۳ بلاتکلیف گذاشتی نه کارمند نه کارگر ،چی میدید از آه این خانوادها بترس کرونای چینی که وارد کردین کاری نکرد انشاالله کرونا انگلیسی .. بحق حضرت حق
رضا۱۸۳۶۹۹۶۱۵:۳۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱۲/۵
آقای وزیر شما که هر دو هفته یا حداکثر ماهیانه قیمت فرآوردهای نفتی بخصوص گوگرد را به ۱۰ برابر رسوندی وحتی در تشکیلات خودت خبر نداری که چه اتفاقاتی داره میوفته ومی گی قیمتها رو خدا بالا میبره به فکر مردم بخصوص کشاورزها که عمده خریداران گوگرد درکشور هستند نیستی بعداز دیگران ایراد می گیری هروقت دولتی لیاقت داشت قیمتها رو مهار کنه وقیمتهارو پایین بیاره به طور متوالی چند سال اگر تونستید مردید بعد بیاید از دیگران ایرادبگیرید
دریا نوردان نفتی۱۸۳۷۴۵۸۲۲:۳۲:۰۷ ۱۳۹۹/۱۲/۵
آقای زنگنه میشه این آخر کاری بچه‌ها یی که مشاغل سخت و طاقت فرسا و زیان آور دارند رو نگاهی بندازی. عمرمون تو دریا تمام شد اما بایستی سی سال کار کنیم ویا شصت سال عمر اما مادریانوردان نفتیم مگه دریا برامون عمری گذاشته حداقل یه فکری بکن به حال ما دریایی های نفتی لا اقل بیست سال باز نشسته مون کن تا ما هم یه کمی زندگی کنیم آخه ما تو یکسال فقط 4 ماه خونه‌ایم از این 4ماهه مرخصی . هم باید دوره های جانبی بریم. کارامونو انجام بدیم. آیا میدونستی یک سوم دریا یی ها طلاق گرفته اند. آیا دلیلش مشخص نیست برای شما.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین