دولت پالس‌های فریبنده به دشمن داد/ گام‌های کاهش تعهدات برجامی را اجرا نکرند

سیاسی،   3991204048 ۷۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه متاسفانه گام‌های کاهش تعهدات برجامی در عمل اجرا نشده است، گفت: ‌دولت پالس‌های فریبده به دشمن داده و حس طمع را در آنها ایجاد کرده است.

دولت پالس‌های فریبنده به دشمن داد/ گام‌های کاهش تعهدات برجامی را اجرا نکرند

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 4 اسفند ماه 99) در جلسه علنی و در جریان بررسی بیانیه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی با گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار داشت: 7 سال است که همه مسائل مملکت به موضوع برجام گره خورده است و همه زندگی مردم و اقتصاد شرطی شده است.

وی افزود: برجام را منعقد کردند و هیچ گونه تضمینی نگرفتند؛ یا دشمن را می‌شناختند و یا نمی‌شناختند، در حالی که مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که دشمن ما زیاده خواه بوده و عهدشکن است و برخلاف تمام این موارد قراردادی را منعقد کردند که هیچ تضمینی در آن ندارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: بعد از خروج ترامپ از برجام زمان‌سوزی کردند و 5 گام را برای کاهش تعهدات برجامی مصوب کردند اما در عمل هیچ کدام را اجرا نکردند و زمان از دست رفت.

ذوالنوری گفت: مجلس یازدهم در اقدامی انقلابی و به نفع ملت قانونی را مصوب کرد که برای طرف مقابل تکان دهنده و محرک باشد که دشمن را وادار به عکس العمل کند.

وی افزود: دولت شروع به زمزمه عدم اجرای قانون مصوب مجلس کرده است، ضمن این که مقام معظم رهبری تأکید بر اجرای قانون کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: دولت متأسفانه مسائل را به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گره زده است و مرتب پالس‌های سازشکارانه، وادادگی و سازش‌پذیری را داد و همین موضوع دشمن را تطمیع کرد و تحریک کرد که امتیازی ندهد و از قانون مجلس حساب نبرد، در حالی که این کار خلاف نص صریح قانون بود که اگر طرف‌های مقابل ما تحریم‌ها را برداشتند و وظایفشان را اجرا کردند دولت باید به مجلس گزارش دهد و مجلس تصمیم‌گیر نهایی است که دولت مجددا تعهدات اجرایی را به اجرا بگذارد یا نه؟

ذوالنوری گفت: امروز زمان تعیین شده در قانون منقضی شد و هیچ حرکتی برای رفع تحریم ها صورت نگرفت و یک روز قبل از مهلت دوم قانونی نوکر خود را به ایران فرستادند تا اراده ملت و قانون را زیرپا بگذارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در قانون مصوب مجلس برای استنکاف از اجرای قانون جرم انگاری و مجازات هایی تعیین شد. رئیس جمهور در این قانون مسئول اجرای مفاد در نظر گرفته شد اما متاسفانه در قرارداد بین آژانس و سازمان انرژی اتمی نظارت های آژانس به دور از چشم مردم ادامه دارد. در واقع ادامه نظارت ها را قانونی کردند و نقض قانون اقدام راهبردی را رقم زدند.

وی تاکید کرد: اگر قرار است مجلس شورای اسلامی قانونی برای اجرا نشدن تصویب کند تمام هزینه های آن نامشروع است، مجلس باید بر روی اجرایی شدن قانون خود پافشاری کند و براساس ماده 234 آئین نامه داخلی آقای رئیس جمهور و تمام کسانی که در این سلسله مراتب در مسیر نقض قانون اقدام کرده است را به قوه قضائیه ارسال و این قوه خارج از نوبت و تشریفات به آن بپردازد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: امروز مجلس باید بایستد و بگوید قرار نیست شأن مجلس را به توپ ببندند و با یک حلب شیر سر آن را شیره بمالند پس تا قانون اجرایی نشود هیچ یک از مقامات دولتی اجازه ورود به مجلس را ندارند تا وقت دولت و ملت را درباره چیزی بگیرند که قبلا تصمیم گیری شده و سه ماه مجلس و کشور را تعطیل کنند و بعد از این مدت زیر سیبیلی مسائل را بگذرانند تا زمان انتخابات با پالس های غلط دوباره سکان دولت را به دست بگیرند و نوکر و سازش گر غرب باشند، قرار نیست مجلس چنین مسیری را برود.

ذوالنوری بیان کرد: خواهش من از مجلس و رئیس مجلس این است که باید حرمت امامزاده را متولی آن نگه دارد بنابراین اگر بر اجرای قانون پافشاری نکنیم نباید توقع داشته باشیم به حرف ما گوش دهند.

وی تاکید کرد: موافقتنامه آژانس و سازمان انرژی اتمی نقض صریح قانون است، روح قانونی که مجلس تصویب کرد این است که از فردا 5 اسفندماه تمام نظارت های آژانس منهای نظارت های پادمانی لغو شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: اما در موافقتنامه آژانس آمده است که 3 ماه نظارت ها استمرار داشته باشد، راستی آزمایی ها ادامه پیدا کند و حتی تعداد بازرسان هم کم نخواهد شد. این کجای قانون است، نقض صریح قانون رخ داده است. می خواهند با دعوت از گروه 1+4 آمریکا را وارد مذاکرات کنند، مقام معظم رهبری و قانون بارها تاکید کردند تا آمریکا و اروپا به تعهدات خود عمل نکردند مذاکره و شروطی از آن ها پذیرفته نمی شود، ما از دو جهت منع شرعی و قانونی داریم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آیا موافقتنامه اخیر پذیرش شرط و شروط از طرف مقابل نیست؟ از این رو تقاضا دارم تا اجرا شدن قانون اقدام راهبردی ، قانون جدیدی تصویب نکنیم، بعد از اجرایی شدن آن نسبت به قانون بودجه تعیین تکلیف داشته باشیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۸۳۴۹۶۰۱۱:۵۷:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۴
ما در کنار مردم و دولتیم
ناشناس۱۸۳۵۵۴۲۱۷:۳۳:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۴
استیضاح روحانی چون انجام نشد دولت را در پایان کار محاکمه کنید
ناشناس۱۸۳۵۶۸۳۱۹:۰۳:۰۲ ۱۳۹۹/۱۲/۴
دولت روحانی باید محاکمه بشه
ناشناس۱۸۳۵۷۸۱۱۹:۳۵:۵۷ ۱۳۹۹/۱۲/۴
در کنار فروش کشور؟ در ضمن تمام شد آن مردم و از مردم مایه نگذارید
ناشناس۱۸۳۵۸۷۷۲۰:۴۲:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۴
شما؟ میشه خودتون رو معرفی کنید؟
م.م۱۸۳۵۹۵۵۲۱:۲۴:۳۰ ۱۳۹۹/۱۲/۴
توافق دولت و آژانس و آجمز شدن مجلس ، جالبه نه؟
ناشناس۱۸۳۴۹۶۴۱۱:۵۹:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۴
عجب..اینها میان خبر تخلف و خیانت میدن و میرن باشه جناب نماینده مجلس مشکل مردم هستن که پیگیر تخلفات نمیشن و استیضاح نمیکنن و توسط مراجع قضایی این تخلفات دنبال نمیشه شما و تک تک مسئولین که حقوق حلال از بیت المال میبرین اینهمه تلاش میکنید ببخشید مردم عذر خواهی میکنن
ناشناس۱۸۳۵۶۸۷۱۹:۰۴:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۴
دیگه چیکار کنن ؟ وقتی دولت با تمام وجود از منافع غربیها دفاع میکنه و هزینه بدعهدی امریکا رو میندازه گردن مردم ایران ؟
س.علی۱۸۳۴۹۶۷۱۲:۰۱:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۴
دست از سر مردم بردارین،ازین وضعیت فقط آقاها و آقازادها سود میبرن و بیچاره ما
ناشناس۱۸۳۴۹۷۴۱۲:۰۶:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۴
7 سال است که ‌این خفت را دارند اعمال می کنند
ناشناس۱۸۳۵۶۹۰۱۹:۰۵:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۴
این دولت روی همه قاجار ..،..تاریخ ایران رو سفید کرده
ناشناس۱۸۳۴۹۷۸۱۲:۰۸:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۴
فکر کردن با مجلس قبلی روبرو هستند که هر کاری بخواهند بکنند اگر فراتر از قانون شما است که هست ملغی کردن این توافق و مجازات افراد دخیل طبق قانون نوشته شده را اعمال کنید
ناشناس۱۸۳۵۵۵۵۱۷:۴۵:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۴
چه دل خجسته ای داری تو
ناشناس۱۸۳۵۶۹۸۱۹:۰۷:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۴
مجلس که داره جور دولت و مجلس قبلی رو میکشه ، ولی این دولت هیچ جوری حاضر نمیشه دست از کدخدا برداره
ناشناس۱۸۳۴۹۸۶۱۲:۱۱:۴۲ ۱۳۹۹/۱۲/۴
به محض اینکه احتمال لغو یا کاهش تحریمها مطرح میشود افرادی .. سراسیمه تمام قدرتشان را بکار می‌اندازند تا جلوی آنرا بگیرند ،دولت باید برای لغو تحریمها تعامل کند شما چگونه میخواهید با قدرت .. شعاری خود بدون تعامل آمریکا را مجبور به کاری کنید ؟..
ناشناس۱۸۳۵۶۳۷۱۸:۳۹:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۴
تعامل ؟ این چه تعاملی که ما هیچ چیز بدست نمی آوریم و روز به روز تحریم ها بیشتر میشود همانطوری که خوابیده ای همچنان بخواب
ناشناس۱۸۳۵۷۰۳۱۹:۰۹:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۴
خیلی جالبه که کاملا برعکس حرف میزنی !!! تنها راهی که ممکن بود امریکا تحریمهاش رو برداره این بود که احساس کنه ایران داره قدرتمندتر از قبل میشه !! اما روحانی و دولتش کاری کرد که خیال امریکا راحت بشه که هرقدر هم تحریمها رو ادامه بده باز اینها به حرفش گوش میدن !
ناشناس۱۸۳۵۷۰۷۱۹:۱۰:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۴
این دولت هشت ساله داره تلاش میکنه که نه تنها هیچ تحریمی لغو نشه بلکه بیشتر هم بشه . و ضمنا توان ایران هم روز به روز کمتر بشه . تاریخ راجع به کاری که روحانی کرد قضاوت میکنه
ناشناس۱۸۳۵۷۰۹۱۹:۱۱:۰۹ ۱۳۹۹/۱۲/۴
خجالت نمیکشی ؟ واقعا متوجه نیستی که روحانی و اطرافیانش چجوری آب به آسیاب آمریکا میریزن ؟
ناشناس۱۸۳۵۷۱۲۱۹:۱۲:۵۴ ۱۳۹۹/۱۲/۴
وقتی امریکا میخواست از برجام خارج بشه آقایون مصاحبه کردن و گفتن لازم نیست امریکا هزینه بده . رفته که رفته . مردم بیچاره ایران جورش رو میکشن . الان هم که مجلس میخواست کاری کنه بلکه تحریمها رفع بشه باز آقایون پریدن وسط و به آژانس قول دادن که همچنان دست به سینه می مونن ، یعنی تحریمها بازم ادامه پیدا کنه .
ناشناس۱۸۳۵۷۱۴۱۹:۱۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۲/۴
خیانت این دولت رو به پای تو و امثال تو هم مینویسن
ناشناس۱۸۳۵۷۴۵۱۹:۲۳:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۴
دولت فعلی ایران و مجلس قبلی ، نقطه .. در تاریخ این مملکت هستن . در آینده از اینها به عنوان بزرگترین ..ها یاد میشه
ناشناس۱۸۳۵۷۶۲۱۹:۲۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۴
قدرت شعاری!؟!؟ خخ!
ناشناس۱۸۳۵۷۸۷۱۹:۳۸:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۴
مدینه فاضله شما بمب اتم دارد و چشم دیدن صلح آمیز آن را برای ما ندارد و می روید در دانش کشورمان بتن می ریزید تا کد خدا ناراحت نشود هیچ حقی ندارید
ناشناس۱۸۳۵۸۸۷۲۰:۵۱:۵۲ ۱۳۹۹/۱۲/۴
دولت شما هشت ساله داره تحریم بر میداره.فقط یه نگاه بنداز به ارزش پول ملی و ازکامنتت خجالت بکش
سیدرضا۱۸۳۴۹۸۷۱۲:۱۱:۵۵ ۱۳۹۹/۱۲/۴
با سلام واحترام آقای ذالنور بهتر است شمادر مجلس به فکر معیشت مردم باشی وبه امور غیر تخصصی وارد نشوید. ضمنا مردم خواهان پایان تحریم ها و گفتگوی سازنده هستند.
ناشناس۱۸۳۵۷۱۷۱۹:۱۳:۵۴ ۱۳۹۹/۱۲/۴
چرا نمیفهمی که این دولت ، اونیه که معیشت مردم رو میفروشه ؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۸۳۵۷۱۸۱۹:۱۴:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۴
عجب . دولتی که هشت ساله مردم رو با آبنبات برجام گذاشته سر کار ، شده خوب
ناشناس۱۸۳۵۷۲۱۱۹:۱۵:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۴
اتفاقا برای همون معیشت مردمه که باید جلوی این دولت .. وایسن
ناشناس۱۸۳۵۷۸۰۱۹:۳۵:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۴
الان شما متخصص هستی یا نماینده مجلسی که از طرف مردم حرف میزنی!؟
ناشناس۱۸۳۵۷۹۵۱۹:۴۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۲/۴
دولت محترم باید معیشت مردم را درست کند ولی از عمد.. در ضمن تعامل با دادن یکی یکی از نوامیس کشورمان؟ کور خواندین آن روز را ببینید و همین محدودیت هسته ای هم از سرتون هم زیاد است که باج دادیم
ناشناس۱۸۳۴۹۹۲۱۲:۱۴:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۴
امیدوارم مجلس جلوی دولت رو بگیره گر چه بعید میدونم عملا کاری بتونه از پیش ببره
ناشناس۱۸۳۵۰۱۴۱۲:۲۵:۰۵ ۱۳۹۹/۱۲/۴
رژیم آمریکا بنحو غیر قابل تصوری بسیار حیله گر و مکار است؛ او با هر ترفندی همچنان در صدد اعمال فشار حداکثری است در حالیکه برای فریب اقرار می کند که فشار حداکثری شکست خورده است در ادامه ادعا می کند مایل است و می خواهد تحریم ها را لغو کند اما همچون ایران گرفتار تندروها هستند یا بهانه می کند که ابتدا باید ایران تعهدات برجامی را اجرا کند تا بعد ما بپیوندیم در حالیکه شخص بایدن و خود دولت آمریکا عمیقاً مایلند تا آنجا که فریب خوردن دولت .. ایران به مقامات آمریکا امکان دهد و استمرار یابد، لغوِ تحریم ها را بتاخیر بیندازند رژیم آمریکا تحت فرمان رژیم انگلیس و بنحو خارق العاده ای مکار است بنحویکه برای اعمال و کارسازی حیله های خود تنها نقش ایفا نمی کند بلکه فیلمی بشدت باور پذیر، پُرهزینه با تمام مختصات فيلم را می سازد. این برای بار هفتادم، فریب حیله های بسیار مزورانه ی رژیم منحوس آمریکا را نخورید و تمام گفتار، حرکات و سکنات دولت روحانی .. رژیمهای انگلیس و آمریکا را بدقت رصد کنید !
ناشناس۱۸۳۵۰۲۰۱۲:۲۸:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۴
دولت زمانی که متوجه شد مجلس یازدهم هم .. مانند مجالس گذشته اهل لابی گری و تسامح و تساهل و مصلحت اندیشی است ( موضوع سیلی عنابستانی به گوش مامور راهور ) به خودش اجازه داد که قانون مصوب مجلس در جهت کسب امتیاز برای گروهی خاص در انتخابات پیش رو به راحتی زیر پا بگذارد .
رضاعلی۱۸۳۵۰۲۸۱۲:۳۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۴
قهرمان بازی لازم نیست.جوابگوی سفره مردم باشید.
ناشناس۱۸۳۵۷۲۳۱۹:۱۶:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۴
اونی که باید جوابگوی سفره مردم باشه ، دولتیه که هشت ساله جلوی خارجیها تا کمر خم شده
ناشناس۱۸۳۵۰۴۷۱۲:۳۸:۲۴ ۱۳۹۹/۱۲/۴
آنوقت می گویید چرا عده ای علیه روحانی شعار می دهند خیانت بالا تر از این که با نشان دادن چراغ سبز به غرب فشار بر ملت بیشتر از قبل می شود
ناشناس۱۸۳۵۰۶۵۱۲:۴۴:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۴
واقعا برای بی کفایتان دولتی متاسفم
ناشناس۱۸۳۵۰۸۹۱۲:۵۸:۳۸ ۱۳۹۹/۱۲/۴
بس کن داداش . حالا اگه دلار یک کمی هم پایین بیاد باز ما قول میدیم که .. ریاست جمهوری هم مثل مجلس دست شما باشه . لطفا شلوغ کاری نکنید تا بلکه بشود تحریم ها رو ولو نسبی رفع کنیم
ناشناس۱۸۳۵۷۲۸۱۹:۱۷:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۴
..؟؟؟ فقط دلالها از دولت روحانی دفاع میکنن !!!
ناشناس۱۸۳۵۷۳۰۱۹:۱۷:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۴
نه بابا ، هشت ساله داری چیکار میکنی پس
ناشناس۱۸۳۵۷۹۹۱۹:۴۴:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۴
راست گفتند حافظه تاریخی سیاسی عده ای کمتر از 3 سال است و با یک شکلات یادشان می رود
ناشناس۱۸۳۵۰۹۳۱۲:۵۹:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۴
فکر ملت باشید. دولت خوب کاری کرده. ملت تحت فشارن..
ناشناس۱۸۳۵۱۲۴۱۳:۲۰:۵۵ ۱۳۹۹/۱۲/۴
آقای ذولنوری دغدغه شما چیز دیگری است شما نگران انتخابات هستید و نه حقوق ملت ایران ..
ناشناس۱۸۳۵۷۳۲۱۹:۱۸:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۴
اتفاقا اون دولته که به فکر انتخاباته سه ماه مهلت مجدد یعنی تا زمان انتخابات
ناشناس۱۸۳۵۸۰۲۱۹:۴۵:۱۴ ۱۳۹۹/۱۲/۴
خخخه 3 ماه فرجه برای چی بود برو بگذار باد بیاد
محمد۱۸۳۵۱۲۸۱۳:۲۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۴
جناب ذوالنور ممکن است نیتشان خیر باشد اما ادبیاتشان ادبیات مسوول کمیسیون امنیت ملی نیست. به نحوه صحبت وادبیات مسوولین امنیت ملی کشورهای حاشیه ایران نگاه کنید .. ضمناً بر اساس نظر سازمان انرژی اتمی اتفاقاً روش توافق بسیار سیاست مدارانه و معقول بوده. هنوز نمی دانند متن توافق چه بوده بلوا درست کرده اند. این روزها کوبیدن دولت و برجام از تمام بلندگوها کاملاً بوی انتخاباتی میدهد حالا با هر توجیهی که باشد .
ناشناس۱۸۳۵۱۹۶۱۳:۵۶:۴۶ ۱۳۹۹/۱۲/۴
اتفاقا بسیار تصمیم ..درستی گرفت. اینکه دوربینها تا سه ماه ضبط کنند ولی در اختیار قرار نگیرد مگر اینکه تحریمها حذف شود. هم مصوبه مجلس اجرا شده، هم هر وقت طرف آمریکایی سرعقل آمد، امکان صحت‌سنجی عدم اقدامات غیرمجاز هسته فراهم باشد. ظاهرا یک عده تندروی .. واقعا به دنبال ساخت بمب اتم هستند و وزیر اطلاعات هم بیراه نگفته!
ناشناس۱۸۳۵۷۳۳۱۹:۱۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۴
این دروغیه که دولت گفته . توی رسانه های خارجی اصلا بحث ضبط کردن نیست بلکه ادامه روال فعلیه
ناشناس۱۸۳۵۷۷۱۱۹:۳۲:۲۲ ۱۳۹۹/۱۲/۴
این نصف داستانه که تو بوق و کرنا کردن! اون نصف دیگه رو صداش رو در نیاوردن!!!!!
ناشناس۱۸۳۵۸۰۷۱۹:۴۸:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۴
یعنی اینقدر نمی فهمی الان تعهداتشون را انجام نمی دهند چه دلیلی دارد ما تعهداتمون را همچنان انجام دهیم و ضبط کنیم و بعدا به آنها بدهیم؟ آن وقت خسارت این 3 سال نقض برجام را کی می خواهد بدهد در مقابل دادن این فیلم اگر برجامی در کار باشد؟ فکر هم می کنید یا از رو هوا متخصص هم می شوید؟
ناشناس۱۸۳۵۸۲۰۱۹:۵۳:۱۲ ۱۳۹۹/۱۲/۴
تندرو کسانی هستند که قانون صریح و شفاف مجلس را عملی نمی کنند ولی نگران نباش با آمدن مجازات در این قانون زندان انتظار شما غرب زده ها که منافع ملی را تاراج می کنید را می کشد
ناشناس۱۸۳۵۲۰۱۱۴:۰۱:۰۹ ۱۳۹۹/۱۲/۴
این دولت بنفش (..) میخواد ایران رو توی دام دیگه ای بندازه
ناشناس۱۸۳۵۲۴۱۱۴:۳۲:۰۸ ۱۳۹۹/۱۲/۴
توافق انجام شده موضوع خروج از پروتکل را خنثی کرد.لااقل برای سه ماه
ناشناس۱۸۳۵۷۳۴۱۹:۱۹:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۴
خیلی خوشحالی که حداقل سه ماه دیگه باج میدی و به ریشت میخندن ؟؟؟
ناشناس۱۸۳۵۷۳۸۱۹:۲۰:۰۷ ۱۳۹۹/۱۲/۴
واقعا با امثال شماها عجیب نیست اگر ایران جهان نهمی بمونه . همون مستعمره باش
حسین۱۸۳۵۲۵۹۱۴:۴۳:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۴
بلاخره نون نمکی که خوردن دست پروردگان دانشگاه های آمریکا کار خودش رو کرد .. از اینا چه توقع هایی دارن یه مشت واداده آمریکا پرست
ناشناس۱۸۳۵۶۶۰۱۸:۵۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۴
همین اینترنتی که توش داری درفشانی میکنی ساخت دانشگاههای آمریکاست
محسن تقوی۱۸۳۵۳۳۸۱۵:۴۹:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۴
این دولت .. پشت تریبون نظر رهبری و مجلس را میگوید و پشت پرده خلاف آن را عمل میکند ، از مجلس و قوه قضائیه انتظار داریم در این موضوع مهم با شخص رئیس جمهور برخورد قانونی کنند و جلوی توافقات غیرقانونی گرفته شود
ناشناس۱۸۳۵۳۴۴۱۵:۵۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۴
برجام را به رای بگذارید تا ببینید نظر مردم چیه؟.
ناشناس۱۸۳۵۷۳۹۱۹:۲۰:۳۶ ۱۳۹۹/۱۲/۴
مردم که با رای دادن به ربنای روحانی و شجریان ، نشون دادن چیکاره هستن
امیر حسین سلطان/تهران۱۸۳۵۳۹۶۱۶:۱۲:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۴
جالبه! می خواهید قانون بودجه سالانه کل مملکت را برای اجرای قانون تازه مصوب تان گرو نگه دارید؟! یعنی لج و لجبازی تا به این حد و آشکارا؟! در ضمن مجلس به فرموده امام خمینی رضوان الله تعالی علیه فراهم آمده الله اکبرهای مردم است. آیا واقعا این طرز بیان ها و خط و نشان کشیدن ها برای یکدیگر برای چنین مجلس تعریف شده توسط رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شانیتی داشته و دارد؟! شایسته است خویشتنداری و تامل و همه جانبه نگری جایگزین غلبه اینگونه احساسات و حرف و حدیث ها و تصمیم گیری های شتابزده و انفعالی گردند. و من الله التوفیق
ناشناس۱۸۳۵۷۴۱۱۹:۲۱:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۴
یعنی اینجور جاها که یاد امام خمینی میفتین و از ایشون مایه میگذارین برای توجیه وطن فروشی ، واقعا شاهکاره
ناشناس۱۸۳۵۹۲۵۲۱:۱۲:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۴
آقای امیر حسین سلطان دبیر بازنشسته ریاضی ، اگر آرشیو الف در اختیارم بود نظرات جنابعالی را از سال ۹۰ تا ۹۸ بصورت یک مجموعه منتشر می کردم تا شاید با رجوع به آنها ..
ناشناس۱۸۳۵۴۰۳۱۶:۱۴:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۴
دولت و مجلس جنگ زرگری میکنند وبه فکر مردم نیستند
عرفان۱۸۳۵۴۳۰۱۶:۲۸:۴۸ ۱۳۹۹/۱۲/۴
منافع گروهی (جناحی ) مد نظر است یا منافع ملی ؟ آیا این عکس العمل سریع و عصبانیت مجلس به خاطر رفع تحریم است یا خراب کردن جناح مقابل ؟
ناشناس۱۸۳۵۷۴۲۱۹:۲۲:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۴
عقلت رو به کار بنداز . متوجه نمیشی که مجلس داره جون میکنه تا جلوی باج دادن دولت رو بگیره
ناشناس۱۸۳۵۸۱۱۱۹:۴۹:۳۰ ۱۳۹۹/۱۲/۴
.. مصوبه مجلس را دور زدن و شما دنبال جناح بازی نباش ولو برای خارجی ها
حامد۱۸۳۵۴۶۱۱۶:۴۶:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۴
اولا دولت از ابتدا مخالف اجرای این قانون بود و صراحتا اعلام کردند حالا چون رهبری حرف قطعی زدند گفتند سیاست به خرج دهیم بگوییم سه ماه اطلاعات دوربین به شما نمی دهیم که عملا قانون مصوب مجلس .. اصلا چه دردی از ملت حل می کند. عملا نفوذی های غرب کارشان را پیش بردند..آمدن گروسی هم نه یک مهمان ساده و نه از سوی وی بلکه یک طراحی دو سه ماهه اتفاقا داخلی بود مثل همان کارشناس شبکه خارجی که گفت ایران کاری می کند که مثلا هم قانون داخلی ایران رعایت شود و هم آقایان به منفعتشان برسند. این همه هیاهو زمینه انتخاباتی دارد بنشیند و تماشا کنید
علی۱۸۳۵۵۳۱۱۷:۲۳:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۴
مراقب دوقطبی شدن اجتماع باشید حواستان به مشارکت انتخابات مجلس ۱۱ در تهران .. باشد لطفا ..
ناشناس۱۸۳۵۶۳۸۱۸:۴۰:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۴
اینها عوامل نفوذی هستند مجلس اینها را باید خلع ید کند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

پربحث‌های هفته

  1. این صدای اقتدار ایران است ...

  2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  3. وحدت ملی با وعده صادق

  4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  6. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  7. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  8. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  9. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  10. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  11. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  12. اسراییل چه باید بکند؟ 

  13. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  14. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  15. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  16. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  17. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  18. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  19. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  23. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  24. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  25. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

آخرین عناوین