استانداری که صاحب استاندارد شد

گروه سیاسی الف،   3991129157 ۱۲۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
استانداری که صاحب استاندارد شد

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور در حکمی غلامرضا شریعتی، استاندار سابق خوزستان را برای مدت چهار سال به‌عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد ایران منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است: «در اجرای ماده (۳۶) قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب ۱۳۹۶.۷.۱۱ مجلس شورای اسلامی و تأیید شورای عالی استاندارد، نظر به تعهد و شایستگی جناب‌عالی، به‌موجب این حکم برای مدت چهار سال به‌عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد ایران منصوب می‌شوید».

بعد از انتشار حکم رئیس‌جمهور، انتقادات بسیار زیادی نسبت به این انتصاب در رسانه‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت. نکته جالب اینجاست که حتی برخی اصلاح‌طلبان نیز نسبت به چنین انتصابی اعتراض داشتند که از آن جمله می‌توان به سخنان مسعود پزشکیان در برنامه جهان‌آرا اشاره داشت که حکم را غیرعلمی و غیر کارشناسی دانست و عنوان کرد: «ساختار انتصاب‌های ما از نظر علمی درست نیست و بیشتر بر مبنای سفارش و توصیه جناح‌ها و افراد است».

در واقع برخلاف رئیس‌جمهور که در حکم انتصاب از تعهد و شایستگی استاندار سابق سخن گفته بود تقریباً اجماع در بدنه اجتماعی و رسانه‌ای کشور وجود داشت که چنین اقدامی صحیح نبوده است.

شاید اشاره به اینکه چرا چنین نظری درباره استاندار سابق خوزستان داشتند موضوعی تکراری باشد. چهره‌ای که در چند سال اخیر در بیشتر مواقعی که تصویرش از رسانه‌ها پخش می‌شد تسبیح به دست داشت و ذکر می‌گفت اما استان خوزستان بارها به‌واسطه چالش‌ها و مشکلاتی که برای مردم آن به وجود آمد به سرخط خبرها تبدیل شد. از جمله این اتفاقات می‌توان به اعتصابات همیشگی کارگری، قطعی مداوم برق، مشکل آب، سیل، ریز گردها، بیکاری و ... اشاره داشت. حتی طی این مدت اتفاقات ناگواری مانند غیزانیه و ... نیز رخ داد.

 البته انصاف آن است که گفته شود طبیعتاً تمام مشکلات استان خوزستان به‌واسطه حضور شریعتی نبوده و حتماً بخش عمده‌ای از آن‌ها در گذشته نیز وجود داشته اما مسئله مهم این است که مردم خوزستان از عملکرد ایشان به‌هیچ‌وجه رضایت نداشتند. طبیعتاً بخشی از نارضایتی مردم به رفتارهایی برمی‌گشت که استاندار رودررو و در تماس مستقیم با اقشار مختلف از خود نشان می‌داد.

نکته جالب آنجاست که حتی در ارزیابی‌های وزارت کشور نیز به‌عنوان نهاد و وزارتخانه بالادستی، استان خوزستان رتبه آخر را در بین استان‌های کشور بر اساس ارزیابی عملکرد استانداری‌ها در شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال ۹۸ کسب کرده بود. این اتفاق در حالی رخ‌داده بود که استان خوزستان همواره در سال‌های گذشته اعتبارات مناسبی را در بودجه‌های سالانه به خود اختصاص داده است.

البته روز چهارشنبه 29 بهمن‌ماه محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه نشست هیئت‌وزیران در جمع خبرنگاران درباره ارزیابی وزارت کشور گفت: حال یکی از این موارد دست مطبوعات افتاده و نمی‌دانم چگونه از وزارت کشور خارج‌شده و این درست نیست که بر اساس یک کاغذ استاندار را ارزیابی کنیم. ایشان از استانداران خوب است که توانست استانی به این حساسی و وسعت بسیار را در یک مدت طولانی به‌خوبی اداره کند.

در واقع رئیس دفتر رئیس‌جمهور اصل موضوع و نمره بسیار پایین استاندار را تائید می‌کنند. ازاین‌رو باید این سؤال را مطرح کرد فردی که شایستگی و صلاحیت علمی دراین‌باره نیز نداشته آیا بهتر نبود گزینه بهتر و دارای صلاحیتی که حرف‌وحدیث کمتری درباره آن وجود داشت انتخاب می‌شد. به نظر می‌رسد همان‌گونه که پزشکیان مطرح کرده این انتخاب بیش از آن‌که مبتنی بر کار کارشناسی و علمی باشد بر اساس مبنای عوامل دیگری صورت گرفته است.

البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که در یک یا دو سال اخیر بارها صحبت از این بود که شریعتی قرار است با استان خوزستان خداحافظی کند و منصب و جایگاهی در سطح ملی به وی داده شود اما هیچگاه این ماجرا رنگ واقعیت به خود نمی‌گرفت. از این بابت باید به دولت خسته نباشید گفت که حداقل این امر را به سرانجام رساند و از این بابت در چند ماه آینده تا پایان دولت، دیگر دغدغه‌ای وجود نخواهد داشت.

دیدگاه کاربران

فرناز۱۸۲۹۶۴۳۰۹:۴۵:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
باید از آقای واعظی پرسید؛ میشه دو مورد از دستاوردهای آقای شریعتی رو بگید؟!
ناشناس۱۸۲۹۶۶۵۱۰:۰۱:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
ذکر بیش از حد با استفاده از تسبیح جلوی دوربین از بارزترین مشخصه ایشونه
ناشناس۱۸۲۹۹۵۸۱۵:۳۱:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
ایشان ساده زیست هستند. همیشه یک لباس می پوشند.
ناشناس۱۸۳۰۲۹۲۲۱:۴۱:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
واقعا
مرتضی۱۸۳۰۳۰۶۲۱:۵۶:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
قضاوت درباره اشخاص برمبنای ظاهرپوشش انها..افول دهشتناک داوریست...این عنصررا باید در مجموعه اعمال ورفتار وتصمیمات غیرعقلایی وفاقدهرگونه مبنای علمی وعقلیش سنجید...به خوزستان بنگرید...بدیده خونین نوشته صورتحال..
ناشناس۱۸۳۰۳۲۰۲۲:۱۰:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
احمدی نژاد هم در اواخر ریاست جمهوریش، دامادش را رییس استاندارد کرد!
ناشناس۱۸۳۰۹۱۱۱۴:۱۱:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱
ریا وتزویر بیداد می‌کنه تو این مملکت
محمد۱۸۳۱۲۴۹۲۰:۱۷:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱
حتی در سفرهای خارجی که به همراه همسر خود و با استفاده از پول اهدایی توسط مدیرعامل هفت تپه بصورت هدیه در اختیار ایشان گذاشته شده بود. البته سفرها تفریحی نبود بلکه متناسب با تخصص ایشان یعنی علوم آزمایشگاهی بوده است. ان شاء الله
ناشناس۱۸۳۱۷۰۶۰۹:۱۸:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۲
ظاهر بود. به اندازه رئیس اداره یه شهرستان کوچک هم کارایی نداشت.
ناشناس۱۸۲۹۹۶۰۱۵:۳۲:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
کاپش من را یاد یک نفر می اندازد!
ناشناس۱۸۳۰۲۰۴۲۰:۱۰:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
محمود!
ناشناس۱۸۳۰۰۶۰۱۷:۳۰:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
همون کافیه
مهرداد۱۸۳۰۳۷۰۲۳:۰۹:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
اینرو خوب امدی
ناشناس۱۸۳۰۴۸۷۰۳:۱۵:۵۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱
بله بله حالا ایشون تشریف می برن تهران ذکرمی گویند
ناشناس۱۸۲۹۶۸۸۱۰:۱۱:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
نگران نباشید. 4-5 ماه دیگر که این دولت کارش تمام شود، شریعتی هم از استاندارد بر کنار می شود.
ناشناس۱۸۲۹۸۹۵۱۴:۲۱:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
آقای غلامرضا شریعتی به جایی وصله که اگه از اداره استاندار هم که کنار گذاشته 《 پست و مقام خیلی خیلی بالاتری در انتظارش هست 》 .
ناشناس۱۸۲۹۹۷۳۱۵:۴۵:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
به تنها جایی که وصله پرزیدنت روحانی است!!!
ناشناس۱۸۳۰۵۶۶۰۸:۰۶:۲۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱
نچ برای ۴سال! منصوب شده!
سجاد۱۸۳۱۰۱۵۱۵:۴۲:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱
وقتی برای پست بالاتر همه خوزستانو فداکرد تا بالانشینها ازش راضی باشن قطعا در سمت جدید تلاش مضاعفتری برای پستهای آینده خواهند داشت. ایشون در اخذ پست از هیچ تلاشی دریغ نمیکند. همت خدمت در وجودشون فورانه
ناشناس۱۸۳۰۵۸۵۰۸:۴۷:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱
انشآلله
ناشناس۱۸۳۰۶۰۶۰۹:۱۲:۲۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱
تو ٤، ٥ ماه میتونه به اندازه ٢٠ سال خرابکاری ببار بیاورد، اونو چیکارش کنیم ؟
ناشناس۱۸۲۹۷۰۸۱۰:۲۲:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
1-ایجاد جو امنیتی تو استان خوزستان. 2-ایجاد جو امنیتی تو استان خوزستان.
ناشناس۱۸۲۹۷۲۰۱۰:۳۴:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
کسی اعتراض کرد که چرا بذر پاش رئیس دیوان محاسبات کشور شد؟
ناشناس۱۸۲۹۹۴۷۱۵:۱۱:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
شکر هندوستان وشکر مازندران هر دوشیرینند این کجا وآن کجا... افراد کارافتاده اصلاحاتی همیشه طلبکار را قیاس با پاکان نکن...
ناشناس۱۸۳۰۰۷۳۱۷:۴۶:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
بذرپاش و شریعتی دو روی سکه هستند. این نوع انتصابات نشان دهنده دستهای پشت پرده برای نابودی ساختارهای کشور است.
ناشناس۱۸۲۹۷۳۲۱۰:۴۲:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
فکر کنم دست آوردهای شریعتمداری به مراتب خیلی بیشتر از دست آوردهای واعظی باشه
ناشناس۱۸۲۹۸۶۸۱۳:۴۰:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
مملکت کلا دیوونه خونه است. البته کیه که ندونه ریشه کل بدبختی های مردم در این کشور مدیران بی کفایت و بی عرضه است . با کمترین تخصص منصوب میشن که وامدار باشند و بجای خدمت به مردم خدمت به ارباب خود بکنند.
ناشناس۱۸۳۰۱۰۹۱۸:۲۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
مقصر مردمی هستند که می روند رای می دهند و بعد غر می زنند مثل بورس مثل صندوقهای قرض الحسنه و مثل هزاران چیز دیگر خودتان انتخاب کردید که این گونه مسئولین مسئول شما باشند اینقدر غز نزنید
ناشناس۱۸۲۹۸۷۰۱۳:۴۴:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
چه انتظاری داری برادر مگر خود دولت چه دست آوردی داشته که استاندارش داشته باشه دیگه کار از گریستن به حال این مملکت گذشته
ناشناس۱۸۲۹۸۷۶۱۳:۴۹:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
حداقل مردم خو زستان راحت شدند
منصور۱۸۳۰۴۶۲۰۱:۲۷:۵۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱
شاید باور نکنید ،اما قدرتی که رئیس سازمان استاندارد داره از وزیر هم بیشتره افسوس که چنین جایگاهی شده پاداش خوش خدمتی
ناشناس۱۸۲۹۸۹۳۱۴:۱۳:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
( یک هزارم یک مورد ) هم کافیست
ایرانی گمنام۱۸۳۰۸۹۰۱۳:۵۷:۱۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱
دقیقا
ناشناس۱۸۲۹۶۴۶۰۹:۴۶:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
انتصاب این شخص به سمت جدید ، دهن کجی روحانی به ملت بود .
ناشناس۱۸۲۹۶۴۷۰۹:۴۷:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
سوابق کاری وحشتناکش او را ارتقاء داد
ناشناس۱۸۲۹۶۵۳۰۹:۵۰:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
۶ ماه دیگه عوض می شه
ناشناس۱۸۲۹۶۵۵۰۹:۵۳:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
از این به بعد مدیر هر کارخونه ای که میخواد استاندارد بگیره ، یه کاپشن بپوشه و موهاشو بزنه بغل و یه تسبیح بگیره دستش و ذکر بگه ! سه سوته مجوز استاندارد بهش میده
ناشناس۱۸۲۹۶۸۱۱۰:۰۷:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
انتصابات روحانی دقیقاً مثل انتخاب مردم ایران در سال ۹۲ و ۹۴ است ____ دقیقاً مثل انتخابات مجلس در سال ۹۴ عیناً مثل انتخابات شوراهای اسلامی اخیر چرا باید توقع عدالت و اصلاح داشته باشیم؟ ____ از ماست که بر ماست
ناشناس۱۸۲۹۶۸۳۱۰:۰۷:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
از اين همينگونه انتصاب ها است كه مشخص ميشود چرخه مديريت كشور چقدرمعيوب است وباز براي همين روش است كه مردم به اينده وبهتر شدن اوضاع اميدواري ندارند مخصوصا جوانان تحصيلكرده ونخبه وپرانرژي كه نه پارتي دارند ونه كسي دارندكه سفارششان را بکند
ناشناس۱۸۳۰۱۰۵۱۸:۲۰:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
با این انتصابات و اینگونه مسئولین من که می رم رای می دم شما هم بروید رای بدهید اصلا همه با هم بروید رای بدهید
ناشناس۱۸۳۲۴۳۰۱۴:۰۹:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲
جالب اینه که این ها رو دیدیم و به کلید رای دادیم!!! از خود بطلب عمو
علی۱۸۲۹۶۹۷۱۰:۱۴:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
در رابطه با انتصاب اخیر آقای روحانی فقط یک نقطه مشترک است و آن اینکه در واقعه سیل گلستان سید مناف هاشمی استاندار اسبق گلستان در هنگام وقوع سیل در استان حضور نداشته و در سفر اروپا بسر می بردند که توسط آقای جهانگیری برکنار گردید و بعدا با سفارش، معاون شهردار تهران شد، و در فقره اخیر هم شریعتی استاندار اسبق خوزستان علیرغم کم کاری و رفوزه گی در ارزیابی وزارت کشور با سلام و صلوات تودیع گردیده و مقام بالاتری دریافت نمودند. پس معلوم میگردد که در انتصابات دولتی نظام شایسته سالاری دقیقا رعایت می گردد. کاش قوه قضاییه به این موضوع ورود می کرد.
ناشناس۱۸۳۰۰۷۷۱۷:۵۱:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
قوه قضاییه اول باید معضلات داخلی خودش را سروسامان بدهد
هاشم۱۸۲۹۶۹۸۱۰:۱۴:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
جای بسی شگفتی و تعجب است که رضایتمندی مردم از عملکرد مدیران به هیچ وجه ملاک گذینش نبوده و صرفا زد و بند بازی پشت پرده کار ساز است . اصلا مردم چکاره هستند که راضی باشند یا نباشند . این تصمیمها بیشتر باعث سرخوردگی افکار عمومی شده وشخصا امیدی به مدیران سفارشی ندارم .
علی۱۸۲۹۷۰۹۱۰:۲۲:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
عجب روزگاری شده این چگونه مردم سالاریه؟ این چه رفتاریست؟
موسوی۱۸۲۹۷۱۵۱۰:۲۸:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
به عنوان یک خوزستانی، خدا را شاهد می گیرم که ایشان از مدیران پاک دست در استان خوزستان بوده است.
ناشناس۱۸۲۹۹۰۵۱۴:۳۰:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
آقای شریعتی دیگه قرار نشد خودت در مورد خودت نظر بدی. فکر کنم فقط یه نفر می تونه این نظر رو داده باشه و اونم خود شریعتیه!!!!
ناشناس۱۸۲۹۹۱۰۱۴:۳۹:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
بر فرض حرف شما درست و پاکدست بود اما کارنامه مدیریت ایشان مردود است و نباید دوباره در پُست دیگری بکار گمارده می شد.
ناشناس۱۸۳۰۳۷۳۲۳:۱۰:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
بله شما گفتید وماباورکردیم
ناشناس۱۸۳۰۳۹۲۲۳:۲۵:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
آنقدر استانداردهای مدیریتی نزول کرده که صرفا اگه کسی دزد نباشه لیاقت مسئولیت پیدا می کنه، وتخصص و دانش هم که هولولو.
ناشناس۱۸۳۰۴۶۳۰۱:۳۱:۰۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱
بخدا قسم ،خود شریعتی هم چنین نظری نداره
ناشناس۱۸۳۰۴۹۲۰۳:۲۳:۴۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱
ایشون مدیری بسیار ضعیف وبه لحاظ شخصیتی تناقض دارد
ناشناس۱۸۳۰۵۱۰۰۵:۴۹:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱
فك كنم خودت غلامرضا شريعتي باشي
ناشناس۱۸۳۰۵۵۸۰۷:۵۶:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱
پس هفت تپه را من خوردم ونابودکردم؟؟؟؟
ناشناس۱۸۳۰۵۶۰۰۷:۵۷:۴۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱
بودجه فاضلاب اهواز وهفت تپه وشهرداری هاکجا رفت؟؟؟؟
ناشناس۱۸۳۰۵۸۱۰۸:۴۱:۳۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱
یه نکته از اقدامات شریعتی رو ذکرکن.
ناشناس۱۸۳۰۵۹۴۰۹:۰۰:۰۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱
لطفا.گزافه گویی نکنید برادر
ناشناس۱۸۳۰۶۳۹۰۹:۳۹:۲۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱
لابد یکی از بستگانش هستی
امجد۱۸۳۰۹۱۸۱۴:۱۴:۲۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱
کجاپاکدست بودیه موردلطف کن ذکرکن
ناشناس۱۸۳۱۴۹۹۰۱:۱۴:۳۹ ۱۳۹۹/۱۲/۲
کرباسچی هم دستاشو تندتند می شست ولی رشت الکتریک خیلی دندون گیر بود، تقصیر کرباسچی نبود.
حمید۱۸۲۹۷۳۳۱۰:۴۲:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
شریعتی بدترین استانداری بود که ما خوزستانیها دیدیم
ناشناس۱۸۳۰۵۷۹۰۸:۳۷:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱
دقیقا
ناشناس۱۸۲۹۷۴۸۱۰:۵۹:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
استانداري كه صاحب استاندارد شد !! ------------ تبريك عرض مي كنم ، اميد است كه انشاء الله تعالي تمامي مسئولين --- حالا نه تنها در مملكت ما ، بلكه در همه ممالك ... همه صاحب استاندارد بشوند !! شما فكر مي كنيد يكي مثل ترامپ ، براي رياست جمهوري آمريكا ادم استانداردي بود ؟ حاشا وكلا !! ... اميد است كه همه ما فرزندان بابا آدم و ننه حوا ، همه وهمه كه هبوط شده ي اين عالم خاكي و اين عالم ناسوتي هستيم ، از ازل تا ابد ، همه در آدميت و انسانيت و مسئوليت محوله استاندارد باشيم !! ... عرض مي كنم كه تيتر خيلي جالبه كه مرقوم فرموده : " استان داري كه صاحب استاندارد شد !! ... دوباره خدمت ايشان از صميم قلب تبريك عرض مي كنم !! --- ميگم جواد أقا ،استان دار ويا هر مسئولي كه صاحب استاندارد بشه بهتره يا استانداردي كه مثلا استان دار ويا عهده دار هر مسئوليتي ديگري بشه ؟!! ... ها ؟ ... جواد آقا ؟ --- به نظرم زياد توفير نميكنه ... اما چرا ... چرا ،... انگار كه زياد توفير ميكنه !! البته استانداردي كه مسئول استان و يا عهده دا ر هر مسئوليت ديگري بشه بهتره تا اين كه اول مسئول بشه بعد استاندارد ، بله ؟!!
ناشناس۱۸۲۹۷۸۷۱۱:۴۵:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
خدا همه ما را انسان کند.
عباس۱۸۲۹۸۴۲۱۳:۰۳:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
همه فجایع مملکت ما همین انتصابات نابجااست هرمدیری خلاف کردبه جای تنبیه پست بالاتری گرفت وهرج ومرج بیشترشد الانه دیگر احتیاجی به اداره گزینش درموسسات نیست استخدام ها وانتصابات رابه اداره امور استخدامی کشور واگذارکنید وازریسش مسئولیت بخواهید ومملکتراازاینشلم شوروایی نجات دهید
ناشناس۱۸۲۹۸۴۴۱۳:۰۴:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
وای به حال ملت و مملکتی که رییس دفتر رییس جمهور گزارش ارزیابی وزارت کشور از عملکرد استاندار خوزستان را یک تکه کاغذ می داند .... ؟؟؟؟؟ بی اعتبار و بی ارزش کردن ارزیابی وزارت کشور از عملکرد استاندار خوزستان نشان دهنده انحطاط در دستگاه اداری کشور است ....
ناشناس۱۸۳۰۴۹۳۰۳:۲۶:۰۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱
استاندارد رفت به فنا
حبیب۱۸۲۹۸۶۶۱۳:۳۵:۴۲ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
متاسفم برای نمایندگان خوزستان شریعتی باید خیلی وقتی محاکمه میشد
محسن۱۸۲۹۸۸۴۱۳:۵۸:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
قحط الرجال است دیگر !!!!
یونس۱۸۲۹۸۹۱۱۴:۰۹:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
اصلأ انگار که نه انگار مردمی وجود داره.اگه مردم مهم بودن نظراتشون مهم بود.روز به روز ناامیدی بیشتر.امیدی به فردای بهترنمی بینم.چون تغییری نمی بینم.
ماموستائاسورا /کوردستانی۱۸۲۹۹۱۸۱۴:۴۸:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
اگردرمملکت ماتملق وچاپلوس سالاری باب نمیشدوظاهرآگویااگرشایستە سالاری بودحالاعدەای درایران خدایی نمیکردن
ناشناس۱۸۲۹۹۱۹۱۴:۴۸:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
معجزه خدا نزدیک است حالا ببینین چی میشه بهتون قول میدم معجزه بزرگ اتفاق خواهدافتاد من همیشه حسم درست بوده
محمد امین۱۸۲۹۹۴۴۱۵:۱۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
نظر به تعهد و شایستگی!!!
ناشناس۱۸۲۹۹۶۱۱۵:۳۲:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
آقای واعظی هر قدر خودش مدیر خوبی باشد مدیران خوب را به همون اندازه می شناسد.
بهجت۱۸۳۰۰۷۸۱۷:۵۱:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
توهین شریعتی به یک شهروند خوزستانی در سال گذشته و در مقابل دوربین خبرنگاران را هیچگاه فراموش نمیکنیم .
روح الله۱۸۳۰۰۸۶۱۷:۵۷:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
عکس ۳ نفر از نابود کننده های ایران در یک قاب ابتکار با خیانت در امضاء معاهده اب و هوایی پاریس شریعتمداری پدر زن رضوی اختلاس گر بزرگ بانک سرمایه و خودش نابود کننده وزارت صمت و وزارت رفاه شریعتمداری هم که اصلا احتیاج به بیان نیست
ناشناس۱۸۳۰۰۹۲۱۸:۰۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
خیلی ساده است دولت قصد دارد با به کار گیری افراد فاقد توان مدیریت در پست های حساس دولت بعدی را در همان شش ماه نخست. ناکارامد و ناتوان جلوه دهد و خود را منزه سازی کند
زهرا۱۸۳۰۰۹۴۱۸:۰۳:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
آقای روحانی با مردم لجبازی میکنه
Omid۱۸۳۰۴۵۴۰۱:۰۹:۵۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱
واقعا
مالک۱۸۳۰۰۹۸۱۸:۱۳:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
من جانباز شیمیایی دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی به من ابلاغ استاندار نمی دهند قانون اساسی چکار درحق ایثارگر می کند
ناشناس۱۸۳۰۲۹۰۲۱:۳۹:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
حالا چون شما جانباز هستی که نباید الزاما استاندار شوی !
ناشناس۱۸۳۰۲۹۱۲۱:۴۰:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
کارشناس ارشد سهمیه ای ؟!
ناشناس۱۸۳۰۲۹۳۲۱:۴۱:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
من جانباز ۷۰ ٪ اعصاب و روان هستم دارای مدرک سیکل . چرا منو وزیر نمیکنن ؟!
ناشناس۱۸۳۰۵۳۰۰۷:۰۱:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱
قانون اساسی به شما سهمیه داده که بری بشی فوق لیسانس !
ناشناس۱۸۳۰۵۳۱۰۷:۰۳:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱
حواسشون به شما نبوده . شاید میخوان وزیرت کنن
ناشناس۱۸۳۰۱۱۷۱۸:۴۳:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
رئیس جمهور...اینکار رو کردمجلس و قوه قضاییه و نظارتی و...کجان؟حتما کی بود کی بود من نبودم و کار به اونها ربطی نداره
ناشناس۱۸۳۰۱۲۴۱۸:۴۶:۳۱ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
برای اداره استاندارد فاتحه ای قرایت بفرمایید با ذکر صلوات
ناشناس۱۸۳۰۱۵۳۱۹:۳۱:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
اصلا عجیب نیست. کلا آدمهای درست و حسابی در این سیستم رشد نمی کنند و بهترینهایشان بسیار محدود رشد می کنند. پس چاره ای جز انتخاب از بین یک عده آدم ریاکار بی عرضه ایست. کار از بیخ ایراد داره!
ناشناس۱۸۳۰۲۴۰۲۰:۵۵:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
تقوا ندارد کسی که بدون تخصص مسئولیتی را بپذیرد شهید چمران
سید۱۸۳۰۲۵۱۲۱:۰۷:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
سلام اگر فرد لایقی بود چرا دستورات لحظات اخری را لغو کردن و اگر خوب نبود چرا پست بهتری دادند این همان نقطه ضعف دولت است که افراد بی سواد و بی لیاقت را سر کار میگمارند
ناشناس۱۸۳۰۳۱۷۲۲:۱۰:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
میگن شاگرد تنبلا رو مبصر کنی به خود شون میان روحانی هم هدفش همین بوده از این سیاست برای تربیت بنده خدا استفاده کرده
ناشناس۱۸۳۰۳۱۹۲۲:۱۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
خوزستان ثروتمن
داریوش رضایی۱۸۳۰۳۳۳۲۲:۲۶:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
خداییش مملکت رو افراد نالایقی چون شریعتی دارن اداره میکنن،مشت نمونه خرواره،باید گریست و دق کرد
ناشناس۱۸۳۰۳۴۲۲۲:۴۲:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
به عنوان یک اصلاح طلب از دوستان اصولگرا میخام که بعد از رسیدن به قدرت این شریعتی و سایر اصلاح طلبان اینچنینی را با تیپا بیرون کنن. فعلا بیشترین چیزی که نیاز به اصلاح دارد خود ما اصلاح طلبان هستیم.
ناشناس۱۸۳۰۳۸۶۲۳:۱۸:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
تیر خلاصی برشایستگی، کفایت، تعهد. کلا روحانی قصد نابودی اصلاح طلب ها را دارد. به هر حال حاضر بودم شریعتی رئیس جمهور بشه اما مردم عزیز خوزستان از..... ایشان راحت شوند.
ناصر۱۸۳۰۳۸۸۲۳:۱۹:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
واقعا کسی نیست خوزستان از دست این اقا نجات بده متاسفم واقعا برا این بی کسی مردم
محمد۱۸۳۰۳۹۸۲۳:۳۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
مامردم خوزستان اهوازخیلی بدبخت هستم و....
ناشناس۱۸۳۰۴۲۱۰۰:۰۹:۱۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱
راضیم به رضای خدا
سلطان۱۸۳۰۴۳۰۰۰:۱۸:۰۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱
دیگه کارازکار گذشته همگی دعا کنید انشاءالله استاندارجدید حداقل کمی دلش به حال ماخوزستانیها بسوزه
اسماعیل۱۸۳۱۰۱۰۱۵:۳۷:۱۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱
اولین نفراتی که نمیذارن دلش بسوزه نماینده های محترم مجلس استانمون هستن
ایرانی۱۸۳۰۴۴۵۰۰:۳۶:۳۲ ۱۳۹۹/۱۲/۱
سازمان استانداردواردکثیف کاری سیاسی نشده بودکه منبعدقابل اتکانیست
ناشناس۱۸۳۰۴۴۸۰۰:۴۱:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱
استاندارد ایران چه اصول کلی و جهانی را تا الان رعایت کرده که الان میخواد با این بی لياقت رونق واصولش رعایت بشه همه چی فرمالیته است.
ناشناس۱۸۳۰۴۶۶۰۱:۵۱:۰۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱
خبری مگه تو کجا آموزش دیدی آقای روحانی دکتر مگه نیست چرا زورتون میاد حتی یه عنوان که درسته و مثل بقیه شما معلوم نیست ازکجا مدرک گرفتید بکار ببرید
ناشناس۱۸۳۰۴۸۴۰۲:۵۹:۵۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱
شریعتی کسی که فقط به منافع شخصی خودش فکر می کنه و در حد یه بخشدار هم نیست چ رسد به استاندار خوزستان و الانم که رئیس استاندارد ایران شده وای بر ملت وای
آراد۱۸۳۰۴۸۵۰۳:۱۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱
مملکتمون دادیم دست چه اشخاصی
از رای دادن شرمنده هستم۱۸۳۰۵۰۱۰۴:۲۷:۱۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱
چقدر ریس جمهور محترم به ما ملت احترام میگزارد این شجاعت ستودنی است که شخص اول مملکت و دلسوز ملت به این راحتی یک استاندار برکنار شده را به ریاست پستی دیگر میگمارد، نشان شجاعت ایشان است
احمد۱۸۳۰۵۰۶۰۵:۲۰:۳۷ ۱۳۹۹/۱۲/۱
این که شریعتی استاندار شده مسؤل استاندارد جای تعجب نداره چون سیستم مدیریتی ایران بر همین اساسه، انتخاب افراد غیر متخصص و ناکارامد برای پست های مهم، چیزی که جای تعجب داره عدم آشنایی مردم بااین سیستم هست
ناشناس۱۸۳۰۵۱۱۰۶:۰۳:۳۶ ۱۳۹۹/۱۲/۱
همین اقای شریعتی وزنش بودن که کارگران نیشکر هفت تپه را بیچاره کردن ارز ۴۲۰۰ میگرفتن بعد سریع توبازار ازاد با اون سکه ودلار برای خودشون میگرفتن
علی۱۸۳۰۵۳۵۰۷:۱۲:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱
ای خدا اگه واقعا صدای ما رو میشنوی جواب این مسئولارو بده ما فقط امیدمون خداست
ناشناس۱۸۳۰۵۵۶۰۷:۵۳:۲۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱
ایشون دراستانداری کاملا غیراستانداربودندحالا رداستانداردچه میشن؟؟؟؟؟
ناشناس۱۸۳۰۵۸۶۰۸:۵۰:۳۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱
بدبخت شدیم رفت
ناشناس۱۸۳۰۵۹۵۰۹:۰۰:۵۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱
اقای شریعتی خادم مردم خوزستان نبود بلکه خادم تهران بود شهامت وان شجاعت نداشت که بگوید که هم استانیهای ما اب شرب ندارند شجاعت وشهامت انرا نداشت که مشکلات استان رو منعکس کند خودشو قانع کرده بود
ناشناس۱۸۳۰۶۴۴۰۹:۴۱:۱۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱
آغاز میکنم جابجابی علی برکت الله
رضا۱۸۳۰۶۹۹۱۰:۲۲:۰۰ ۱۳۹۹/۱۲/۱
به کجا چنین لنگان؟
ناشناس۱۸۳۰۷۱۳۱۰:۳۵:۵۸ ۱۳۹۹/۱۲/۱
باعث تاسف هر ایرانی است
ناشناس۱۸۳۰۷۴۵۱۱:۰۸:۳۳ ۱۳۹۹/۱۲/۱
ذکراش واون تسبیحش آخرجواب ..‌حالاگندمیزنه تواین سازمان غیراستاندارد
س۱۸۳۰۸۴۵۱۲:۵۶:۵۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱
تسلیت به دولت و نظام و ملت و ایران
مهدي۱۸۳۰۹۸۷۱۵:۱۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱
در کدام حرفه ،قطعه ،ماشین الات ،خودرو ها ویا مواد غذایی استاندارد ها رعایت شدند که ما نگران ازبین رفتن ان هستیم ،شریعتی حداقل بتواند ازمایشگاه ها رو در حد استاندارد برساند
تیمور۱۸۳۱۰۵۷۱۶:۳۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۲/۱
من بعنوان یک خوزستانی هم خوشحالم هم ناراحت خوشحالی بابت اینکه ۴میلیون نفر ازرفتنش خوشحالند و۸۰میلیون نفر بیچاره برامسولین متاسفم بخدا درحد استانداری خوزستان نبود ایشون ابر سرمایه دارهستند از آزمایشگاه نرگس ژنتیک که خودم آزمایش حداقل میلیونی و.....روزنامه وسایت
محمد کریم زارع۱۸۳۱۰۶۲۱۶:۴۰:۲۱ ۱۳۹۹/۱۲/۱
حتما با سلام و صلوات مهر استاندارد رو روی کالا ها میزنه خدایا ما رو از دست اینا نجات بده
ناصر۱۸۳۱۳۵۰۲۲:۲۱:۳۴ ۱۳۹۹/۱۲/۱
یکی از عوامل بی نظمی کشور درهمه امور اینه که هیچکس سرجای خودش نیست.اقای شریعتی چه اصرار داره حتما پست بگیره کل کشور از عملکردشان ناراضی هستند اقای ریاست جمهور نقشی در پست دادن به ایشان ندارند.
ناشناس۱۸۳۱۷۱۸۰۹:۲۷:۲۳ ۱۳۹۹/۱۲/۲
باعث تاسفه. فعلا شماها مجبورین کاره خودتونو تایید کنین. از هم تعریف کنین که کارتون در مملکت داری بسیار عالیه.
ناشناس۱۸۳۲۴۳۷۱۴:۱۱:۴۰ ۱۳۹۹/۱۲/۲
مگه در این دولت، جای دیگه شما شاسیته سالاری دیدی که اینجا تعجب میکنی!!!! جهانگیری و نوبخت و زنگنه و آخوندی خیلی شایسته هستند!!! ماجرای شریعتمداری که استفعا داد رفت وزارت دیگه که یادتون نرفته!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  2. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  3. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  4. مأمور خاطی بازداشت شد

  5. اژه‌ای: توطئه دشمن در حوزه حجاب به جایی نمی‌رسد

  6. تحریم‌های جدید استرالیا علیه ایران

  7. شباهت های عجیبِ قیمت و قدرت!

  8. مرده متحرک !

  9. حل يك ابرچالش نظام

  10. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

  11. واکنش الناز شاکردوست به جنایات اسرائیل

  12. صدور "اعلان قرمز برای یاسین رامین" منتظر دستور قضایی

  13. جزئیات دستگیری صادق زیباکلام

  14. گروسی: روابط با ایران می‌تواند وارد مرحله جدیدی شود

  15. خاندوزی: نرخ رشد نقدینگی به ۲۴ درصد رسیده است

  16. آبروریزی اپوزیسیون در شبکه‌های فارسی زبان؛ این‌بار آنتن زنده اینترنشنال!

  17. واکنش آمریکا به توافق ایران و هند در چابهار

  18. واکنش فدراسیون فوتبال به پرونده رشوه و تبانی؛ اجازه مطرح کردن اسامی را نداریم

  19. رئیسی: افزایش کیفیت اینترنت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و اطلاعاتی در دستور کار قرار گیرد

  20. ارجاع پرونده تخلفات چهار دستگاه به قوه قضائیه 

  21. تحقیق و تفحص از بانک مرکزی باید انجام شود

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  6. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  7. فردا دیر است...

  8. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  9. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  10. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  11. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  12. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  13. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  15. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  16. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  17. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  18. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  19. مأمور خاطی بازداشت شد

  20. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  21. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  22. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  23. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  24. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  25. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  4. فردا دیر است...

  5. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  7. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  8. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  9. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  10. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  11. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  12. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  13. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

  14. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!

  15. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

  16. سفیدشویی جنایت!

  17. دستور محسنی اژه‌ای درباره پرونده‌های فولاد مبارکه و چای دبش

  18. تعیین تکلیف اسرائیل در حج امسال

  19. ترکیه ای که من دیدم! 

  20. دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری

  21. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

  22. هر چقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است/ مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

  23. حل يك ابرچالش نظام

  24. محکومیت‌وزیر‌سابق جهادبه ۳ سال حبس/ احضار ۲ وزیر ‌در چای‌دبش 

  25. درخواست نمایندگان از رئیس جمهور برای حذف ارز ترجیحی واردات برنج

آخرین عناوین