هیچ نماینده ای «خط ویژه» ندارد

گروه سیاسی الف،   3991104140 ۱۶۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۳ تکراری یا غیرقابل انتشار
هیچ نماینده ای «خط ویژه» ندارد

روز شنبه فیلمی حدوداً دو دقیقه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن یک پلیس راهور ناجا اذعان می‌کند بعد از ممانعت از ورود خودروی یک نماینده به خط ویژه اتوبوس‌رانی این نماینده به وی سیلی زده است.

برخی از افرادی که در فیلم حضور دارند اصل ماجرا را تائید می‌کنند و بعضی از آن‌ها نسبت به رفتار و خودخواهی نماینده معترض هستند. این اتفاق در خیابان انقلاب اسلامی در محدوده دروازه دولت و ظاهراً در روز جمعه رخ‌داده است. نماینده مذکور، علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی است.

اگر چه ایشان اصل ماجرا را تائید کرده‌اند اما سیلی زدن به‌صورت سرباز را تکذیب کرده‌اند. بااین‌وجود رئیس و نائب رئیس مجلس در واکنش به این قضیه قول داده‌اند قضیه را پیگیری کنند. امیر دریادار غلامرضا رحیمی پور، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز اذعان داشته معاونت حقوقی ناجا وارد عمل شده و در حال تنظیم شکایتی در این خصوص است.

نکته مهم این است که سیلی زدن به سرباز در سال‌های اخیر موضوع مسبوق به سابقه است و چندی قبل نیز در یکی از شهرهای شمالی چنین اتفاقی رخ‌داده بود و با یک سرباز که در دادگستری بابل مشغول انجام‌وظیفه بود برخورد غیرقانونی صورت گرفته بود. متأسفانه در مجلس دهم نیز چنین اتفاقی رخ‌داده و یکی از نمایندگان به‌صورت یک مأمور پلیس راهور در فرودگاه مهرآباد سیلی زده بود.

وقوع این‌گونه رفتارها بیانگر آن است که برخی مسئولان و مقامات که انتظار می‌رود بیشتر و دقیق‌تر پایبند و متعهد به قانون باشند ترس و واهمه‌ای از قانون‌شکنی ندارند و برای رسیدن به خواسته خود با مجریان قانون نیز برخورد می‌کنند. این روحیه بخصوص برای افرادی که عنوان نمایندگی ملت را یدک می‌کشند و می‌باید قانون وضع کنند بسیار خطرناک‌تر است.

بی‌قانونی نمایندگان مجلس دهم در ماجرای برخورد با مأمور پلیس فرودگاه و یا برخورد با کارمند گمرک موجب شد که اعتراضات فراوانی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شکل بگیرد اما آن مجلس اقدام به برگزاری جلسه غیرعلنی کرد که بعداً مشخص شد در این جلسه پیگیر این بوده‌اند با افرادی که فیلم ماجرا را ثبت کرده‌اند برخورد شود!

اینک مجلس یازدهم نیز همانند مجلس دهم در مقابل چنین دو راهی قرارگرفته است. مجلس دهم در ماجرای بی‌قانونی رخ‌داده مردود شد و نتوانست آن چنان که بایدوشاید از حیثیت قوه قانون‌گذاری کشور دفاع کند. اگر واقعاً این ماجرا همان‌گونه که در فیلم روایت می‌شود رخ‌داده باشد انتظار می‌رود مجلس عکس‌العملی قاطع و قانونی در مقابل این واقعه نشان دهد. بخصوص که این ماجرا از سوی نماینده نیز تکذیب شده است.

همچنین ضرورت دارد ماجرا در قوه قضائیه نیز موردبررسی قرار گیرد. فراموش نشود رفتار و برخورد مسئولان توسط افکار عمومی قضاوت می‌شود.

البته از زاویه دیگری نیز باید این مسئله موردبررسی قرار گیرد که اصولاً اعطای برخی مزایای بدون توجیه نیز به خودی خود می‌تواند احساس تبعیض نسبت به عموم مردم را برای افرادی که از آن‌ها برخوردارند به وجود آورد. چیزی که به وضوح در فیلم یاد شده نیز قابل مشاهده است، درصورتی‌که انتظار است مقامات و مسئولان همانند مردم زندگی کنند، با آن‌ها رفت‌وآمد داشته باشند و ... .

حذف مزایای غیر قابل توجیه می‌تواند از جهات متعدد صحیح و منطقی باشد. از جمله این‌که مسوولان با عموم مردم در یک ردیف قرار می‌گیرند، افرادی که قصد برخورداری از رانت دارند پیش‌قدم مناصب نشوند و افراد واقعی که هدف خدمت دارند در این راه پیشگام شوند، سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی سیستم سیاسی دستخوش کاهش نشود. به این موارد می‌توان عوامل دیگری را نیز اضافه کرد.

در واقع مسئله این است که وقتی امتیازات ویژه و خاصی برای برخی مناصب در نظر گرفته شد اینکه هر از گاهی چنین اخباری نیز منتشر شود امری عادی و طبیعی است. درحالی‌که انتظار می‌رود نمایندگان مردم بین آنان زندگی کنند .

دیدگاه کاربران

محمدرضا۱۷۹۴۵۲۷۰۶:۱۱:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
تو همین فیلم چندین شاهد عینی اصل ماجرای سیلی زدن رو تایید میکنن. فقط خود مجرم سیلی رو تکذیب کرده که اون هم طبیعیه. کسی که در مورد یک ترافیک عادی خواهان (رانت خط ویژه ) است معلومه که در مورد بقیه مسائل مهم هم دنبال سهم و رانت برای خودش و اطرافیانش هست. مردم از امتیاز ویژه خواهی مدعیان عدالت خسته اند.
علیمراد کپه دوز۱۷۹۴۷۳۷۰۸:۵۳:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۵
اگر نمایندگان خط ویژه ندارند چرا مدعی العموم نمایندگان مفسد اقتصادی رد صلاحیت شده را محاکمه نکرد و بدتر از آن تعدادی از آنها به شرکت های دولتی رفته و پست سمت گرفتند
عمران۱۷۹۴۷۷۶۰۹:۲۲:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۵
بخاطر اینکه نفس عمل «تایید و ردصلاحیت کردن» خودش یک رانت است.
ناشناس۱۷۹۴۷۸۹۰۹:۲۵:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
آخرش سرباز و کسی که فیلم گرفته محکوم می شوند.
ناشناس۱۷۹۴۸۷۹۱۰:۰۵:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۵
وقتی نماینده چنین ناسزاهایی به شخص دوم مملکت می گوید و بدون تنبیه می ماند و کسی به او چیزی نمی گوید، معلوم است خودش را مجاز می داند توی گوش یک سرباز هم سیلی بزند.
ناشناس۱۷۹۵۰۴۱۱۱:۲۸:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۵
شخص دوم مملکت که به کل نمایندگان ناسزا می گوید را باید چه کرد؟
ناشناس۱۷۹۵۰۷۵۱۱:۴۷:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
محمود: این نماینده ها با شاسی زدن فوق لیسانس گرفته اند!
مهدی۱۷۹۵۲۰۷۱۲:۵۹:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
شخص دوم مملکت اگر درباره شخص اول مملکت همان تعابیر را به کار برد چه؟ اگر درباره کلی مدیر و غیر مدیر منتقد خود تعابیر بدتر را به کار برد و آنها را به جهنم حواله داد چطور؟
ناشناس۱۷۹۵۶۴۰۱۶:۵۳:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
وقتی شخص دوم مملکت طی ۸ سال خودش استاد ناسزا گفتن بوده و منتقدی را بی نصیب نگذاشته حکایت از هر دست بدهی از همان دست می گیری .
امیر حسین سلطان/تهران۱۷۹۴۹۰۱۱۰:۱۶:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سرباز وظیفه و امثالهم نیز پیغمبر خدا نیستند که همیشه معصوم باشند. طوری مطلب ننویسید که گویی هیچکس از رفتار و رویکرد بعضا ناپسند ماموران پلیس راهور مطلع نیست! متاسفانه عادت کرده ایم فورا جانب سرباز و ... را بگیریم و صرفا طرف مقابل را محکوم نماییم!
ناشناس۱۷۹۴۹۳۷۱۰:۴۳:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
معلومه که زیاد جریمه شده ای جناب سلطان!
ناشناس۱۷۹۵۳۹۲۱۴:۲۸:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۵
حضرت سلطان نوع و سطح کار پلیس و نماینده متفاوت است ، یکی لازمه جاهایی برخورد قهری داشته باشه یکی قانونی را مینویسد که در اولویت اول خودش باید همان را رعایت کند .
امیر حسین سلطان/تهران۱۷۹۷۵۶۲۱۸:۵۸:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۶
جهت اطلاع! https://www.alef.ir/news/3991106048.html
سلام۱۷۹۴۷۹۶۰۹:۳۰:۰۱ ۱۳۹۹/۱۱/۵
این حادثه پیام دیگری هم دارد خشم و عصبانیت شدید مردم! که میراث بی کفایتی ها و رانت ها و گرانیهای دولت روحانی و مجلس لاریجانی برای مجلس فعلی و دولت بعد است! کار دولت بعدی برای آرام کردن مردم خیلی سخت است خدا رحم کند به سالهای آینده
ناشناس۱۷۹۴۹۲۷۱۰:۳۴:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
فرصت طلبی ممنوع!
ناشناس۱۷۹۵۰۷۱۱۱:۴۵:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
چه فرصت طلبی؟ وقتی نماینده اصلاح طلب مجلس قبل به کارمندگمرک توهین کرد چرا سکوت کردی/.
ناشناس۱۷۹۵۰۸۴۱۱:۵۲:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۵
خودتی ژن خوب با جیب پرپول
ناشناس۱۷۹۴۹۹۱۱۱:۰۵:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۵
دقیقا همینه خدا رحم کنه
ناشناس۱۷۹۵۰۳۷۱۱:۲۶:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
کسانی که منفی داده اند منکر خشم و عصبانیت مردم هستند یا چی ؟؟؟
ناشناس۱۷۹۵۱۶۸۱۲:۳۵:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۵
كل سيستم اشكال دارد همه مقصر هستند همه
ناشناس۱۷۹۵۲۵۴۱۳:۲۳:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۵
تو از اين وضعيت براي جناح خودت سواستفاده نکن که‌ نیتت معلومه. مردم از شماها هم خیلی بیشتر خسته‌ اند.
محمدرضا۱۷۹۵۴۵۶۱۵:۰۳:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۵
همین رو کم داشتیم که عملکرد خلاف نماینده اصول گرا را با چشم بندی به دولت روحانی ربط بدهیم. لابد دولت بعدی هم تا پایان میخواهند کمبودها را به گردن مشکلات باقیمانده از دولت روحانی بیاندازند
آزاد۱۷۹۴۷۶۷۰۹:۱۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۱/۵
باید در همان مکان و با همان راننده .جلوی خودش سیلی را پس بستاند.تا عدالت برقرار بشود .
ناشناس۱۷۹۴۸۹۷۱۰:۱۳:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۵
روح‌الله نجابت نماینده شیراز: «شما به یک جوان سیلی نزدید، به اعتبار مجلس و امید مردم سیلی زدید! ‏مجلس با کسی عقد اخوت نبسته و پشت مظلوم می‌ایستد.» پی نوشت : حال سوال این است اصلاح طلبان که الان جنجال میکنند چرا همسرکشی و قتل میترا که اصلاح طلب هم بود را محکوم نکردند و بلکه برعکس به مقتول حمله کردند؟؟!
ناشناس۱۷۹۴۹۶۸۱۰:۵۶:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۵
نکته جالبیه
ناشناس۱۷۹۵۰۴۲۱۱:۲۸:۴۱ ۱۳۹۹/۱۱/۵
قتل میترا ظاهرا پشت پرده هایی دارد که کسی نمی خواد رو شود.
ناشناس۱۷۹۵۲۶۳۱۳:۲۷:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۵
در هرصورت حمایت اصلاح طلبان از نجفی هفت تیرکش مایه تاسف و شرمساری فراوان است.
ناشناس۱۷۹۵۳۱۵۱۳:۴۷:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۵
به همین سادگی نیست. متاسفانه به علتهای زیادی ما از بازی های پشت پرده اینها خبری نداریم. یکی از عوامل اصلی فساد در این کشور همین ندانستن ها و نباید دانستن های ما مردم هست
محمد۱۷۹۴۹۶۷۱۰:۵۵:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۵
اگر در مورد سیلی قبلی باز پرس درست عمل می کردند اینگونه نمی شد همش ماست مالی
ناشناس۱۷۹۴۸۵۲۰۹:۵۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۵
مجرم هم احتمالا منظورش اینه که اونی که زدم سیلی نبوده، نوازش بوده، بیایید سیلی بزنم تا ببینید سیلی یعنی چی؟ حداقل یه ماه باید جاش بمونه! :(
ناشناس۱۷۹۵۴۶۸۱۵:۰۷:۴۶ ۱۳۹۹/۱۱/۵
ان‌نماینده‌رابایدازمجلس‌اخراج‌کنند‌تاعبرتی‌برای‌دیگران‌باشد
ناشناس۱۷۹۵۹۳۵۲۰:۳۵:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
نماینده ای که دروغ می گوید لیاقت ادامه کار ندارد . حتما یادتان هست کلینتون در دوران ریاست جمهوری به علت یک دروغ تا مرحله استیضاح و برکناری رفت
محمد۱۷۹۴۵۲۸۰۶:۱۲:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
بخدا این مردم از مسئولین جلوتر هستن حتی در فرهنگ و ادب .
بیگی29۱۷۹۴۷۵۷۰۹:۰۷:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سرباز مورد حمایت مردم قرار گرفت.از سرنوشت کسی که فیلم گرفت چه خبر؟
ناشناس۱۷۹۴۵۳۱۰۶:۱۶:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۵
راننده یا همراه نماینده نزده؟
ناشناس۱۷۹۴۷۶۶۰۹:۱۳:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۵
یکبار فیلم را لطفا با دقت ببین میگه اون مردک از ماشین پیداه شده و زده
سرباز نیروی هوایی ارتش۱۷۹۴۷۹۹۰۹:۳۴:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۵
از قول بنده به عنابستانی بگوئید : دوران بزن در روعی تموم شده . یه دونه بزنی ، ۱۰ تا میخوری و
ناشناس۱۷۹۴۵۳۲۰۶:۱۷:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سیلی قانونگذار بر صورت قانون !
ناشناس۱۷۹۴۸۲۲۰۹:۴۳:۱۶ ۱۳۹۹/۱۱/۵
ماجرای نماینده متخلف و سرباز شجاع باید توی کتاب سوم ابتدایی گنجانده و تدریس شود .
ناشناس۱۷۹۴۵۳۵۰۶:۱۹:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۵
دم سرباز گرم
ناشناس۱۷۹۴۷۶۰۰۹:۰۸:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
تندیس سرباز ساخته و در ایستگاه دروازه دولت نصب شود
ناشناس۱۷۹۴۸۰۸۰۹:۳۸:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
ایستگاه دروازه دولت به نام آن سرباز لایق و شجاع ، تغییر نام دهد
ناشناس۱۷۹۴۵۳۶۰۶:۲۰:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
ستاد کل ، نشان و مدال شجاعت تقدیم کنه به این سرباز وطن . دمش گرم
ناشناس۱۷۹۴۵۳۷۰۶:۲۱:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
مردم حاضر در صحنه حسابی از خجالت نماینده در اومدن
ناشناس۱۷۹۴۷۴۷۰۸:۵۶:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۵
دمشون گرم
ناشناس۱۷۹۴۵۳۸۰۶:۲۲:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
مراتب قدردانی عمیق خود را از سرباز اعلام مینمائیم
ناشناس۱۷۹۴۵۳۹۰۶:۲۲:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
حالا فردا ۲۰ و ۳۰ نشون میده که سرباز عذرخواهی کرده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۷۹۴۵۴۰۰۶:۲۳:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
نماینده زیاده خواه
حقوقدان۱۷۹۴۵۴۲۰۶:۲۶:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۵
۳ تا ۶ ماه زندان ۷۲ ضربه شلاق در انتظار نماینده است و باید اجرا شود در محل ایستگاه دروازه دولت تا حق و حقوق سرباز در حین خدمت ، ایفا شده باشد .
ناشناس۱۷۹۴۹۲۸۱۰:۳۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
مثل اینکه تو این جامعه زندگی نمی کنی! فقط می تونم بگم تخیلات خوبی داری.مواظب خودت باش چشم نخوری!
ناشناس۱۷۹۴۵۴۷۰۶:۵۲:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۵
در دو مورد قبل اطلاع رسانی نشد که با خاطیان چه رفتاری صورت گرفت که اگر اطلاع رسانی شده بود و خاطیان به سزای عمل خویش رسیده بودند ، این نماینده بی ظرفیت جرات چنین رفتار زشتی را نداشت .
ناشناس۱۷۹۵۷۰۲۱۷:۳۱:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
فیلم بردار حتما محکوم می شه
ناشناس۱۷۹۴۵۴۸۰۶:۵۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
در عمل اين سرتيتر صدق نمي كند و نماينده ها پادشاهي مي كنند!!
ناشناس۱۷۹۴۵۵۴۰۷:۰۲:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
شعار ندید، نماینده مجلس که هیچ، آبدارچی نماینده مجلس هم خط ویژه داره، شما فکر میکنید مردم تو این جامعه چشم و گوش ندارن؟ نمیبینن چی میگذره؟! اینها مشت نمونه خروار هست.
ناشناس۱۷۹۴۵۵۸۰۷:۰۵:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۵
باید به جای بعضی موجودات ، بنشانیم درخت
ناشناس۱۷۹۴۵۶۱۰۷:۰۶:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سرباز مچکریم
ناشناس۱۷۹۴۵۶۲۰۷:۰۷:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
حرفای مردم همیشه در صحنه خیلی عالی بود . حال کردیم علی برکت الله
ناشناس۱۷۹۴۵۶۴۰۷:۰۸:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
حالا سرباز شجاع میهن رو مجبور به عذرخواهی نکنن ، شانس اووردیم . خیلی نگرانم
نشناس۱۷۹۴۵۶۷۰۷:۱۰:۳۹ ۱۳۹۹/۱۱/۵
توقع داشتید نماینده بیاد بگه من زدم؟
ناشناس۱۷۹۴۷۳۵۰۸:۵۱:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۵
اگه مرد باشه ، باید بگه من زدم
ناشناس۱۷۹۴۸۶۴۰۹:۵۷:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۵
مرد بودن به گذاشتن ریش و سبیل نیست
ناشناس۱۷۹۴۹۲۳۱۰:۳۳:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
اگه "مرد" بود،دنبال رانت نبود!!!!
ناشناس۱۷۹۴۵۶۹۰۷:۱۱:۴۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
ستاد کل باید قدردانی کنه از این سرباز
ناشناس۱۷۹۴۷۵۸۰۹:۰۷:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سرباز فداکار میهن
شهروند تهرانی۱۷۹۴۵۷۰۰۷:۱۲:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
عنابستانی اینجا تهران است ‌. اینجا شهر است .
ناشناس۱۷۹۴۸۷۳۱۰:۰۲:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۵
چقدر قشنگ به بقیه توهین کردید.
ناشناس۱۷۹۴۹۲۲۱۰:۳۲:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
حرمت امامزاده به متولی شه
ناشناس۱۷۹۵۰۴۷۱۱:۳۲:۱۳ ۱۳۹۹/۱۱/۵
حرفتون، کم از سیلی نماینده به سرباز نداره!
ناشناس۱۷۹۴۵۷۱۰۷:۱۳:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۵
عنابستانی باید عذرخواهی کنه و قصاص بشه
ناشناس۱۷۹۴۵۷۲۰۷:۱۴:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
دم مردم گرم اونایی که در صحنه ماجرا بودند و هر کدام به نحوی مستفیذ فرمودند نماینده را
ناشناس۱۷۹۴۸۲۸۰۹:۴۵:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
کاش من اونجا بودم خیلی دلم از اینها پره
ناشناس۱۷۹۴۹۶۴۱۰:۵۵:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۵
ما بودیم به نمایندگی از طرف شما و نیز یک ملت . حق مطلب رو مردم ادا کردند
ناشناس۱۷۹۴۵۷۴۰۷:۱۶:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سرباز دوست ات داریم سرباز دوست ات داریم سرباز دوست ات داریم
ناشناس۱۷۹۴۵۷۵۰۷:۱۶:۴۳ ۱۳۹۹/۱۱/۵
برید کنار بذارید دست و بازوی این سرباز شجاع رو ببوسم
ناشناس۱۷۹۴۵۷۶۰۷:۱۷:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
قانون شکنی به دنا پلاس غیر قانونی
ناشناس۱۷۹۴۵۸۲۰۷:۱۹:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
یک تار موی سرباز وطن را با کُل آن قانون گریز عوض نمیکنیم
علی۱۷۹۴۵۸۳۰۷:۱۹:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
وای به روزی که بگندد نمک!!!!!
ناشناس۱۷۹۴۵۸۴۰۷:۲۰:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۵
به زودی در اخبار 20 و 30 سرباز راهور: تقصیر من بود من از نماینده مجلس عذرخواهی میکنم
ناشناس۱۷۹۴۷۶۸۰۹:۱۵:۰۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
الان دوباره فیلمبردار و رسانه های معاند :-) مقصر ماجرا میشن
ناشناس۱۷۹۴۸۳۳۰۹:۴۶:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۵
و سرباز بیچاره هم بیمار روانی که قرص هاشو به موقع نخورده !
وکیل پایه یک دادگستری۱۷۹۴۵۸۵۰۷:۲۰:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
عنابستانی باید در محل حادثه ، یک سیلی بخورد
ناشناس۱۷۹۵۵۰۹۱۵:۲۳:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
تعرض به مامور قانون جرمش بیشتره
ناشناس۱۷۹۴۵۸۹۰۷:۲۱:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۵
ریشه ملاک است . ریش هرگز ملاک نیست .
ناشناس۱۷۹۴۵۹۰۰۷:۲۲:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
راننده و نماینده هر کدام ۶ ماه زندان / ۷۴ ضربه شلاق
ناشناس۱۷۹۴۵۹۲۰۷:۲۳:۲۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
بیخود کرده خواسته بره خط ویژه مگه چه کاره است که قانون رو نقض میکنه خط ویژه برای اتوبوسه و آمبولانس والسلام
ناشناس۱۷۹۴۵۹۹۰۷:۲۵:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۵
مردم همیشه در صحنه تهرانی دمتون واقعا گرم . خیلی وقت بود نخندیده بودیم دلمون باز شد
ناشناس۱۷۹۴۶۰۱۰۷:۲۶:۴۹ ۱۳۹۹/۱۱/۵
دنا پلاس رو ازش بگیرید بهش دوچرخه بدید توی تهران تردد کنه
ناشناس۱۷۹۴۶۰۵۰۷:۲۸:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سرباز تشویق و نماینده توبیخ و قصاص شود
دارای عنوان قهرمانی آسیایی در رشته بوکس۱۷۹۴۶۰۸۰۷:۳۰:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
قانون شکن رو به من بسپارید
ناشناس۱۷۹۵۰۳۹۱۱:۲۷:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
موافقم
ناشناس۱۷۹۴۶۱۰۰۷:۳۲:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۵
تد کروز نماینده جمهوری خواه مجلس در شب تحلیف بایدن ، برای سربازهای حاضر در مراسم پیتزا گرفته بود با پول خودش
ناشناس۱۷۹۴۶۱۵۰۷:۳۶:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سعدی شیرازی در ۸۰۰ سال قبل فرموده《 اصل بد نیکو نگردد چون که بنیادش بد است 》پس آدم بد در هر منصب و مقام و جایگاهی هم که باشد همواره ( بد است ) .
ناشناس۱۷۹۴۶۱۸۰۷:۳۸:۵۲ ۱۳۹۹/۱۱/۵
اگر فضای مجازی که خیلی ها می خواهند آنرا محدود کنند یا پهنای باندش راکم کنند و فیلترش کنند نبود --خیلی ها خط ویژه داشتند .
ناشناس۱۷۹۴۶۲۱۰۷:۳۹:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۵
اکثر رهبران اروپا به مثابه مردم عادی زندگی می کنند و همانند مردم با دوچرخه به محل کار خود میروند.
ناشناس۱۷۹۵۰۱۰۱۱:۱۴:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
اونا الاف هستند.مدیران ما بخاطر حجم مشغله باید از خودرو پرسرعت استفاده کنند.خدا رو خوش نمیاد کار و زندگی مردم زمین بمونه...
ناشناس۱۷۹۵۳۲۲۱۳:۵۱:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۵
البته با سیستم حمل و نقل عمومی هم رفت و آمد می کنند بدون همراه و محافظ و این موارد در کشورهایی دیده می شود که بالاترین شاخص عدالت را دارند البته نه همه کشورها غربی
ناشناس۱۷۹۴۶۲۳۰۷:۳۹:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
از مردم شریف سبزوار انتظار می رود با تمام قدرت و توان پاسخ این رفتار ناشایسته را بدهند .
ناشناس۱۷۹۴۶۲۵۰۷:۴۰:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
عنابستانی استعفا دهد که البته به تقوی نزدیکتر است برای آنان که میدانند
ناشناس۱۷۹۴۸۴۴۰۹:۵۰:۲۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سلمان خدادادی استعفا داد ؟؟؟
بیگی29۱۷۹۴۶۲۸۰۷:۴۱:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
نماینده باید سعی در رفع مشکلات داشته باشد نه دور زدن مشکلات.
ناشناس۱۷۹۴۶۲۹۰۷:۴۲:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
ما مردم همیشه در صحنه خواستار قصاص مجرم هستیم
من ایرانی هستم۱۷۹۴۶۳۴۰۷:۴۴:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
چهل سال است که از این حرف ها زده میشه ولی روز به روز شاهد رانت ها و غارتگری های بیشتر بزرگتر هستیم.گوش ملت از این شعارها و خیالبافی ها پر شده.
ناشناس۱۷۹۴۶۳۵۰۷:۴۵:۳۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
از مردم حاضر در ماجرا و ابراز عقیده شون ، سخت سپاسگزاریم
صمصام۱۷۹۴۶۳۷۰۷:۴۶:۳۶ ۱۳۹۹/۱۱/۵
یه قول مهران مدیری دیدم که میگم این ماجرا هم بدون کوچکترین مشکلی برای نماینده مورد نظر تمام خواهد شد خیلی پیگیر نباشید برای دو نماینده قبلی بیجار و سراوان چه مشکلی ایجاد شد ؟! تقریبا هیچ !
ناشناس۱۷۹۴۶۴۳۰۷:۵۱:۵۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
از سرباز عزیزمون که اجازه نداد قانونگذار ، قانون رو زیر پاش بذاره ، عمیقا سپاسگذاریم
ناشناس۱۷۹۴۶۴۸۰۷:۵۴:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۵
شتر در خواب میدید پنبه دانه
ناشناس۱۷۹۴۶۵۰۰۷:۵۵:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
ایول سرباز که تا آخرش اجازه نداد قانونگریز عبور کنه از خط ویژه
ناشناس۱۷۹۴۶۵۳۰۷:۵۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سرباز ۲۰ عنابستانی - ۰ -
ناشناس۱۷۹۴۶۵۷۰۸:۰۰:۰۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
دیشب این کلیپ را دیدم متاسف شدم و بخدا خواب می دیدم در یک پادگان سربازم و زندگی سربازها را از نزدیک شاهد بودم و دوران سربازی خودم هم زنده شد.
محمد۱۷۹۴۶۶۰۰۸:۰۰:۲۲ ۱۳۹۹/۱۱/۵
خبر بیشتر قصد تخریب مجلس دهم را داشت تا به اصل ماجرا بپردازد. هر دو کار زشت بود. ساختار غلط این و آن نمیشناسد.از مجلس ۱۱ بت نسازید که بعد ها مثل آقای احمدی نژا د نتوانید توجیهش کنید.
ناشناس۱۷۹۴۶۶۲۰۸:۰۰:۳۸ ۱۳۹۹/۱۱/۵
دناپلاس رانتی در خط ویژه
ناشناس۱۷۹۴۶۶۴۰۸:۰۱:۴۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
نمایندگان مجلس واقعا در این مملکت خط ویژه برای خودشان و دارودسته شان دارند
ناشناس۱۷۹۴۶۶۷۰۸:۰۲:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
کار مفید و خاصیت این دست نماینده ها چیه برای خودشون و برای مردم و کشور ؟!!!
ناشناس۱۷۹۴۶۷۰۰۸:۰۴:۳۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
برای تنبیه نامبرده ، باید به مدت ۱ هفته در همان ایستگاه حاضر شده و کار سرباز را انجام داده و برگه ویژه تردد ها را چک کند
ناشناس۱۷۹۵۰۴۶۱۱:۳۱:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۵
این کار را هم درست انجام نمیده.
ناشناس۱۷۹۷۱۱۴۱۴:۳۸:۵۰ ۱۳۹۹/۱۱/۶
با تشکر، پیگیری می شود
ناشناس۱۷۹۴۶۷۱۰۸:۰۴:۵۱ ۱۳۹۹/۱۱/۵
آقا دلتون خوشه آخرش سرباز محکوم میشه کسی هم که فیلم را گرفته به جرم اقدام علیه امنیت ملی مجازات می کنند تا دیگر کسی جرات نکند به آقایون بگوید بالای چشمتان ابرو بخصوص اگر نماینده راستی یعنی خودی هم باشد
ناشناس۱۷۹۴۶۷۵۰۸:۰۵:۴۸ ۱۳۹۹/۱۱/۵
نظرات مردم خیلی جالب و شنیدنی بود علی برکت الله
ناشناس۱۷۹۴۶۷۶۰۸:۰۶:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۵
منتظر برخورد قوه قضاییه و مجلس هستیم.
ناشناس۱۷۹۴۶۷۷۰۸:۰۶:۱۱ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سیلی به قانون
ناشناس۱۷۹۴۶۸۰۰۸:۰۷:۳۲ ۱۳۹۹/۱۱/۵
نماینده باید از سمت خود کنار رود. به دلیل اینکه ایشان با این رفتار دیگر نماینده مردم نیستند و در مقابل مردم هستند. تا کی باید این رفتارها تحمل شود. این رفتار نه انسانی و نه اسلامی است و ایران یک کشور بزرگ است و اجازه نباید این افراد هر طور که دلشان می خواهد رفتار نمایند. نماینده باید به حرمت مردم، از سمت خود استعفا کند و با وی حتما باید برخورد شود. از سرباز مظلوم تر نداریم
ناشناس۱۷۹۴۶۸۳۰۸:۰۷:۵۳ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سلام و درود به سرباز سلام و درود به فضای مجازی . همین دست موجودات متخلف ، خواستار فیلتر فضای مجازی هستن
ناشناس۱۷۹۴۶۸۸۰۸:۰۸:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
به نظر شما نماينده اي كه ميلياردي خرج ميكنه تا بياد مجلس نبايد امتياز يه خط ويژه ناقابل رو داشته باشه ؟؟؟؟؟؟؟ واقعا كه دارين در حق اين نماينده هاي انقلابي بي انصافي مي كنين !!!!!
ناشناس۱۷۹۴۶۸۹۰۸:۰۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۱/۵
توره حضرت عباس فقط این قضیه ماستمالی نشه . ما منتظریم ببینیم چی میشه
ناشناس۱۷۹۴۸۴۶۰۹:۵۱:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سرباز معذرت خواهی می کنه
ناشناس۱۷۹۴۷۰۴۰۸:۲۱:۱۲ ۱۳۹۹/۱۱/۵
زمانی که تایید صلاحیت افراد برای نماینده شدن به صفات و آموزه هایی خاصی وابسته است که این آموزه ها هیچ پیوندی با آنچه که مردم می خواهند، ندارد؛ نتیجه همین است. برای دوستان، آمریکاستیزی مهمه، نه این جور موضوعات!!
مهران۱۷۹۴۷۰۵۰۸:۲۲:۲۳ ۱۳۹۹/۱۱/۵
انصافا قصدم دفاع از این نماینده و کلا نماینده ها نیست این نماینده رو هم نمیشناسم ولی فیلم عجیبی است مخصوصا سرباز سریع تو فیلم میگه من فقط به راننده گفتم بچه خوشگل احساس من میگه حتما حرف زشتی هم این سرباز زده که سریع تو فیلم میگه من فقط گفتم بچه خوشگل
ناشناس۱۷۹۴۷۰۷۰۸:۲۴:۴۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
به قول علامه دهخدا: شان مقنّن بالاتر از آن است که به قانون عمل کند!!
ناشناس۱۷۹۴۷۱۱۰۸:۲۷:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۵
ضرورت دارد ماجرا در قوه قضائیه نیز موردبررسی قرار گیرد. فراموش نشود رفتار و برخورد مسئولان توسط افکار عمومی قضاوت می‌شود...
ناشناس۱۷۹۴۷۱۵۰۸:۳۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱۱/۵
مستضعفان !!!!
ناشناس۱۷۹۴۷۱۶۰۸:۳۴:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
اگر نمایندگان خط ویژه نداشتند پس چرا تعداد زیادی از نمایندگان مجلس دهم که رد صلاحیت شدند و فساد اقتصادی داشتند توسط مدعی العموم محاکمه نشدند و بدتر از آن تعدادی از آنها پس از مجلس دهم به پست ها و سمت هایی در شرکت های زیر مجموعه دولت رفتند
عمران۱۷۹۴۷۹۲۰۹:۲۷:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
برای اینکه به اصطلاح «تایید صلاحیت شدن» خودش یک رانت است! کی میخواهید بفهمید ریشه فساد و رانت کجاست!
ناشناس۱۷۹۴۸۵۱۰۹:۵۲:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سلمان خدادادی الان کجاست ؟؟
عمران۱۷۹۴۸۹۵۱۰:۱۳:۲۸ ۱۳۹۹/۱۱/۵
اگر رانت سیاسی «تایید صلاحیت» نبود و همه امکان کاندیدا شدن داشتند، سلمان خدادادی پنج دوره نماینده نمیشد. چون هزاران جوان نخبه ی شایسته و پاک داریم که جلوتر از امثال خدادادی به رای مردم انتخاب میشدند. رانت یعنی ایجاد شرایط ویژه برای عده ای از افراد جامعه در حالی که دیگران از آن محروم باشند.
ناشناس۱۷۹۴۷۲۰۰۸:۳۸:۲۴ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سیلی قانونگذار بر صورت مجری قانون !
ساعد۱۷۹۴۷۲۳۰۸:۴۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
آخر ماجرا از حالا معلومه یا سرباز محکوم میشه یا فیلمبردار. به همین سادگی
سارا۱۷۹۴۷۲۴۰۸:۴۳:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۵
پیشرفت کردید از زدن تو دهن استکبار جهانی رسیدید به زدن تو گوش سرباز مملکتتون . #کوتوله های سیاسی
ناشناس۱۷۹۴۷۲۶۰۸:۴۵:۵۸ ۱۳۹۹/۱۱/۵
مجوز عبور،دنا پلاس رانتی و. ....من هم بودن دچار توهم فرعونی میشدم!
ایرانی آباد و آزاد۱۷۹۴۷۴۱۰۸:۵۴:۲۶ ۱۳۹۹/۱۱/۵
ببین چه کسانی با حداقل رای وارد مجلس شده و خود را نماینده مردم می دونند ؟؟؟؟ ظرفیت هیچی را ندارند..... اون سرباز بینوا هم جزئی از مردم است ...چرا به شعور و شخصیت و کار و وظیفه اش توهین می کنی و در مجلس ادعا داری که حامی مردم هستید!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۷۹۴۷۷۸۰۹:۲۳:۲۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
ایا با توجه به تکذیب نماینده در صورت اثبات این کار بعلت دروغگویی نماینده خلع ید می شود.
ناشناس۱۷۹۴۸۵۰۰۹:۵۲:۵۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
دروغ مگه اشکالی داره ؟!اگه اینطور باشه که ما دیگه مسئولی نداریم.
ناشناس۱۷۹۴۸۰۲۰۹:۳۵:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۵
یه پولی میگیره رضایت میده شما انقدر جدی نگیرین!
نا شناس۱۷۹۴۸۳۹۰۹:۴۸:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۵
زود قضاوت نکنیم حتما سرباز محترم نیز با گفتن حرفهای رکیک وغیره موجب آزار وناراحتی نماینده را فراهم نموده ولی باز هم سیلی زدن درست نبود
سعید۱۷۹۵۰۶۵۱۱:۴۲:۴۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
شما دیگه کی هستین؟! یعنی حتی اگر هم آن اتفاقی که تو فکر میکنی افتاده باشه راهکار قانونی نماینده مجلس زدن چک بوده؟!
جواد۱۷۹۵۴۱۲۱۴:۴۱:۰۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
گیرم سخن شما درست اتومبیل نماینده مجلس در خط ویژه چرا تردد نموده
ناشناس۱۷۹۴۸۶۰۰۹:۵۶:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
آنچه که در فیلم منتشر شده خیلی جلب توجه میکنه، سطح محبوبیت نماینده مردم مابین مردم است!
ناشناس۱۷۹۴۸۷۴۱۰:۰۲:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۵
من بار ها دیده ام رده های خیلی پایین تر از خط ویژه عبور میکنند با چراغ گردان . چرا این نزاع پیش آمده ؟
ناشناس۱۷۹۴۹۵۹۱۰:۵۴:۱۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
رده اونهارو چطور تشخیص میدی.دوما شما باز میخای تئوری توطئه مطرح کنید.
ناشناس۱۷۹۵۰۸۲۱۱:۵۰:۵۹ ۱۳۹۹/۱۱/۵
ماشین شخصی بوده، چراغ گردون نداشته، مجوز هم همراهشون نبوده
ناشناس۱۷۹۴۹۳۲۱۰:۳۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۱/۵
اینها جلوی چش مردم اینکارهارو باهاشون می کنند فکر کن وقتی تنها هستند چه کارهایی که نمی کنند!
ناشناس۱۷۹۴۹۴۱۱۰:۴۶:۲۱ ۱۳۹۹/۱۱/۵
نمایندگان و مسئولان محترم اگر در خیابان خط ویژه ندارن اما مثل اینکه روی صورت سربازها خط ویژه باز کردند
ناشناس۱۷۹۴۹۶۰۱۰:۵۴:۳۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
سیلی مجریان قانون بر صورت صاحبان مملکت ؟ این نماینده باید محاکمه شود تا دیگر خودش را محق نداند از خط ویژه بگذرد.
ناشناس۱۷۹۴۹۷۱۱۰:۵۷:۱۵ ۱۳۹۹/۱۱/۵
20:30 امشب و اما حقیقت ماجرا چیست؟ این به اصطلاح سرباز وابسته به سرویسهای جاسوسی غرب صورت خود را به کف دست آقای نماینده زد و موجب پریشان حالی آقای نماینده شد در ادامه ماجرا و برای دلجویی از جناب نماینده سربازفیلمبردار و چند نفر دیگر دستگیر شدند
ناشناس۱۷۹۵۰۵۳۱۱:۳۵:۳۳ ۱۳۹۹/۱۱/۵
آخه چرا دروغ میگید؟؟ اگر یک ساعت کنار خیابان و خط بی آر تی بایستید می بینید دهها ماشین با شیشه های دودی از این خط عبور می کنند و بعضا اتوبوسهای بی آر تی با این همه مسافر را معطل خود می کنند
ر.ی۱۷۹۵۱۳۷۱۲:۱۵:۰۹ ۱۳۹۹/۱۱/۵
اینم‌از‌نماینده‌مجلس‌انقلابی،که‌آقای‌حداد‌عادل‌بهش‌مینازید.
ناشناس۱۷۹۵۱۴۰۱۲:۱۵:۵۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
همین نخست وزیر انگلیس جانسون با دوچرخه می‌رفت فروشگاه خرید میکرد. فیلمش تو اینترنت هست بعد مسئولین ما ادعای مردمی بودن دارند
ناشناس۱۷۹۵۱۴۷۱۲:۲۲:۳۰ ۱۳۹۹/۱۱/۵
اخرش اقای رضوانی میرود منزل سرباز و گزارش تهیه میکند. من سرباز تحت القات سوء مبادرت به این کار کردم. از مردم و نماینده محترم عذرخواهی می کنم. همین و بس کسانیکه شهادت دروع دادند اوباش خطاب میشوند.
حافظ قانون۱۷۹۵۱۵۷۱۲:۳۰:۰۷ ۱۳۹۹/۱۱/۵
شاعر میگوید: ندهد هوشمند خرد رای به فرومایه کارهای خطیر بوریا باف گر چه بافنده است نبرند به کارگاه هریر حکایت: آن نماینده است اگر یک کمی قانون میدانست مبایست پیشانی سرباز را هم می بوسید و بزرگی خود را بعنوان نماینده ملت و قانون نشان میداد، اما حیف ؟ وای به حال ما که اونماینده شان است. !!!!!!!
ناشناس۱۷۹۵۱۸۸۱۲:۴۵:۰۲ ۱۳۹۹/۱۱/۵
این شبکه های اجتماعی عدالت رو برقرار می کنن ان شاالله. صدای مردمی که بهشون ظلم میشه و نمیدونن به کی پناه ببرن. نماینده میگه به سرباز سیلی نزده. اگر اینطوره چرا سرباز باید فیلم بگیره و عده ای از مردم هم شهادت بدن؟ آقای نماینده مردونگی داشته باش و پای کاری که کردی وایسا.
ناشناس۱۷۹۵۷۱۰۱۷:۳۵:۱۹ ۱۳۹۹/۱۱/۵
دروغ نماینده از خود سیلی زدن بدتر بود. دروغگو دشمن خداست.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  23. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  24. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  25. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

آخرین عناوین