راز هولناک ۲ برادر فاش شد

حوادث،   3991028055 ۴۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

دو برادر که پس از قتل بی‌رحمانه مادرشان، جسد او را در کوه‌های خلج مشهد به آتش کشیده بودند، راز این جنایت هولناک را فاش کردند.

راز هولناک ۲ برادر فاش شد

به گزارش «خراسان»، بیست و یکم آبان گذشته، زنی با تسلیم شکوائیه‌ای به پلیس آگاهی خراسان رضوی از گم‌شدن ناگهانی مادر ۵۱ ساله‌اش خبر داد و از پلیس کمک خواست. او به کارآگاهان اداره جنایی گفت: مادرم از روز گذشته (۹۹.۸.۲۰) که به منزل برادرم رفته بود گم شده است و دیگر خبری از او نداریم!

با اعلام این گزارش، تحقیقات مقدماتی در این‌باره آغاز شد اما در بررسی‌های اولیه، سوسوی ضعیفی از وقوع جنایت نیز نمایان شد و به عنوان یکی از فرضیه‌های پلیسی مورد توجه قرار گرفت.

با مطرح‌شدن فرضیه جنایی، این موضوع به طور غیرمحسوس زیر ذره‌بین تحقیقات رفت و به این ترتیب پسر ۲۵ ساله طاهره (زن گم‌شده) با صدور دستور قضایی، به پلیس آگاهی احضار شد اما ادعا کرد: مادرم ساعت ۱۴ بیستم آبان به منزل من آمد ولی حدود ساعت ۱۶ به قصد رفتن به منزل خواهرم از خانه ما خارج شد و دیگر من هم خبری از او ندارم!

در اثنای تحقیقات کارآگاهان، سخن از قولنامه منزل مسکونی زن ۵۱ ساله به میان آمد که اکنون گم شده بود و کسی از آن قولنامه اطلاعی نداشت. همین موضوع احتمال وقوع جنایت با انگیزه مالی را قوت بخشید.

با صدور دستور قضایی، مظنونان این پرونده جنایی دستگیر شدند و در جریان تحقیقات، عروس جوان خانواده لب به اعتراف گشود. او گفت: شوهرم با همدستی برادرش «طاهره» را در منزل ما به قتل رساندند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی پس از کشف بقایای جسد زن میان‌سال گفت: ماجرای گم‌شدن قولنامه، کارآگاهان را به این نتیجه رساند که احتمالا جنایتی خانوادگی رخ داده است. به همین دلیل و با دستورات قضایی، اعضای خانواده زن گم‌شده، زیر ذره‌بین رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات غیرمحسوس قرار گرفتند.

سردار سرتیپ دوم محمدکاظم تقوی افزود: پس از بازداشت فرزندان و عروس این زن، متهمان پس از چند ساعت داستان‌سرایی و تناقض‌گویی، قتل راز مادرشان را فاش کردند و در این میان دو پسر ۲۵ و ۱۹ ساله مقتول گفتند «مادرمان را از روی پله‌ها به پایین پرت کردیم و سپس با کشیدن پلاستیک به سر نیمه‌جان او، راه تنفسش را بستیم و بعد هم جسدش را در کوه‌های خلج به آتش کشیدیم!».

وی با اشاره به اعترافات یکی از متهمان ادامه داد: یکی از متهمان مدعی است «وقتی مادرم به منزل ما آمد، نپرداختن اقساط وام ازدواجم را به رخم کشید که دایی‌ام ضمانت مرا کرده بود. به همین  دلیل من عصبانی شدم و زمانی که او به قصد رفتن از منزل روی پله‌ها ایستاده بود او را هل دادیم. او هنوز نبض داشت که پلاستیک را به سرش کشیدیم تا خفه شد. بعد خودرویی را به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان اجاره کردیم و جسد او را درون یک چمدان به کوه‌های‌ خلج بردیم و با تینر آتش زدیم. روز بعد هم دوباره به محل رفتیم و جسد سوخته را چند کیلومتری بالاتر بردیم و دوباره آتش زدیم تا اثری باقی نماند».

در حالی که جست‌وجوهای شبانه در پنجشنبه گذشته برای یافتن بقایای جسد مقتول بی‌نتیجه ماند، صبح جمعه دوباره کارآگاهان اداره جنایی به جست‌وجو در ارتفاعات خلج ادامه دادند تا اینکه بالاخره حدود ساعت ۱۵، بقایای جسد سوخته و لنگه‌کفش مقتول پیدا شد.

در ادامه تحقیقات، یکی از متهمان به برداشتن قولنامه منزل مادرش به منظور فروش آن اعتراف کرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۸۳۶۷۶۱۲:۵۵:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
اینها باید دو هفته ای اعدام بشن. طولیش بدید ماجرا را لوث کردید
ناشناس۱۷۸۳۸۱۶۱۵:۱۸:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
مقتول زن بوده. ارزش دیه زن مسلمان نصف دیه مرده مسلمان هست. شاکی پرونده باید معادل نصف دیه یک مرد مسلمان رو بده به وارثان قاتل تا قاتل اعدام بشه.
ناشناس۱۷۸۴۱۵۴۲۰:۵۳:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
تقوا ، معیشت ، اقتصاد ، ارتزاق از حلال و.. ____ وقتی میگیم دولت‌هایی مثل روحانی مقصر اصلی هستن باور کنید
ناشناس۱۷۸۴۳۱۲۲۳:۲۷:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
فاصله‌ی وحشتناک طبقاتی ناشی از بی تقوایی برخی مسئولان و مدیران غیرقابل اعتماد و اشرافی هست هم بر جامعه اثر داره
ناشناس۱۷۸۴۶۴۲۰۹:۱۵:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
امیدوارم پاسخی در سرای دیگر برای بعضی از صحبتهایمان داشته باشیم.
پرتو۱۷۸۴۳۴۳۰۰:۰۸:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
قاتل از مقتول ارث می برد؟
ناشناس۱۷۸۴۹۲۸۱۱:۴۵:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خیر
ناشناس۱۷۸۵۱۰۹۱۳:۲۱:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
شما ظاهرا با موضوع دیه آشنا هستید ممکنه بفرمایید الان شاکی کیه و متهم کیه و کی باید پول دیه رو بپردازه و کی باید پول دیه رو بگیره ؟
ناشناس۱۷۸۳۸۳۲۱۵:۳۵:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
اعدام نمي شن چون ولي دم خودشون هستن
ناشناس۱۷۸۳۹۵۶۱۷:۲۵:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
نمیدونی مجبور نیستی افاضه فضل کنی
ناشناس۱۷۸۴۴۲۸۰۲:۰۳:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اگر آزاد بشن اعدامشان میکنیم ....
ناشناس۱۷۸۴۹۶۰۱۲:۰۳:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
این ماجرا خیلی دردناکه، اما آنهایی که این وضع را در مملکت ایجاد کردند که هرروز برای اندک مالی شاهد قتل هستیم کی و کجا باید مجازات شوند
ناشناس۱۷۸۴۹۹۸۱۲:۳۳:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خبر بنظرم مشکوک هست ، بعید می دونم این زن مادر (یا حداقل) مادر واقعی این دو قاتل باشد
ناشناس۱۷۸۳۶۸۹۱۳:۱۳:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
ابلیس رو رو سفید کردن این دو برادر .ادم مادرش رو بکشه توی چمدون بگذاره ودوبارهم به اتش بکشه ؟!!!! پناه برخدا !!
ناشناس۱۷۸۳۷۲۴۱۳:۵۴:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
مسئولان دیر بجنبید ایرانی نخواهد ماند ..!!!! خدا شما را نخواهد بخشید اگر به فکر آینده و روح و روان جوانان نباشید.قریب به اتفاق جوانان دارند روانی میشوند.بس کنید ..
ناشناس۱۷۸۳۷۵۱۱۴:۰۹:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
وقتی اینها به مادرشان رحم نکنند زنده ماندن این جرثومه های فساد درست نیست لطفا کار بسیار بزرگ و شرافتمندانه این است این آشغالها را اعدام کنند .نفس اینها باید قطع شود.
ناشناس۱۷۸۳۷۵۳۱۴:۰۹:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
وقتی فقر اقتصادی با فقر فکری تلاقی میکند نتیجه همین است
ناشناس۱۷۸۴۳۵۳۰۰:۱۶:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
فقط میشه گفت پناه بر خدا
ناشناس۱۷۸۳۷۹۸۱۴:۵۲:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
انتظار ندارید که ما باور کنیم این دلیل مسخره رو برای قتل مادر
ناشناس۱۷۸۴۳۵۴۰۰:۱۷:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
احتمالا سوابقی هم از کدورت داشتند اما احتمالا سر این موضوع صبر پسر لبریز شده پناه بر خدا
ناشناس۱۷۸۳۸۲۰۱۵:۲۲:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
حالا اگر این جنایت هولناک در امریکا اتفاق افتاده بودمدتها در صدر اخبار ایران بود
ناشناس۱۷۸۴۰۵۳۱۸:۵۵:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
بدترین قتل های زنجیره ای تاریخ در آمریکا رخ داده.
ناشناس۱۷۸۳۸۳۳۱۵:۳۵:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
به کجا چنین شتابان. این چندمین مورد قتل پدر و مادر توسط فرزندان است که من می شنوم. جامعه و مجریان امر باید بگردن به علت این اتفاقات بپردازند یه جای کار در اجتماع و .. مشکل داره که چنین اعمالی انجام میشه. با اعدام هم مشکل حل نمیشه نیاز به ریشه یابی است تا دیگه تکرار نشه. سلامت روانی جامعه در مرحله خطرناکی قرار داره یک موردش مشکلات شدید اقتصادی است که اگه حل نشه بحران زورگیری و قتل های خانوادگی و.. بیشتر خواهد شد.
ناشناس۱۷۸۳۸۳۵۱۵:۴۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
اون مرحومه مظلومه به قتل رسید وقطعا اولیای دم حاضربه پرداخت تفاضل دیه نیستند چون فقیرن، دوروز دیگه آزادمیشن....
ناشناس۱۷۸۳۹۲۳۱۶:۵۹:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
سلام ، در هر حال بدلیل قتل برمیت بر جنازه مسلمه در نوبت طبق اقرار ، یکی از برادران به پنج تا هفت سال و دیگری به سه تا پنج سال زندان محکوم و از مال مرحومه نیز ارث نخواهند برد . حاصل زندگی قسطی تضمینی ..
ناشناس۱۷۸۳۹۱۲۱۶:۴۸:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
پرسش اساسی: تو این مملکت چه خبره؟ چه شده است که انواع و اقسام جنایت متولد می شود؟
ناشناس۱۷۸۴۸۰۷۱۰:۳۵:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
دستورات فقهی که خشونت می افریند
ناشناس۱۷۸۳۹۵۸۱۷:۲۶:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
وقتی کامنت ها رو میخونی، اولا میفهمی همه حقوقدانن و ثانیا کارشناس خانواده
ناشناس۱۷۸۴۰۸۲۱۹:۱۶:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
قاتل ها دو نفر هستند و تفاضل دیه هر دو اندازه کل دیه مادرشون می شه ! بنابراین سرافرازانه آزاد می شوند ! اگر یکی از اونها هم قاتل شناخته بشه نصف دیه را باید بپردازند که حتما مقدور نیست باز هم قاتل آزاد می شه
ناشناس۱۷۸۴۱۸۲۲۱:۳۱:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
باز مشهد . خدایا تو این شهر چه خبره.
ناشناس۱۷۸۴۳۵۹۰۰:۱۹:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
چرا جو میدید مثلا تهران و شهرهای بزرگ دیگه که صحیح نیست اسم ببرم خیلی عالی هستند؟
ناشناس۱۷۸۴۴۵۰۰۳:۳۵:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
وقتی توی یک شهر تفریح را از جوانان بگیری، مثلا یک نمونه ساده ش که از روی اون میشه به عمق فاجعه پی برد، ماجرای کنسرت هاست، یعنی یک کنسرت معمولی که همه جای دیگر در این مملکت مجوز دارد و قانونی است و شرعی هم هست لابد! تو مشهد بهش اجازه نمیدن. وقتی تفریح نباشه، هنر نباشه، موسیقی نباشه، معلومه روح و روان آدم بهم میریزه، قاطی میکنه، خشن میشه، بی رحم میشه.
ناشناس۱۷۸۴۲۸۱۲۳:۰۷:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
همیشه لاتهاولوطیها روبدنشون خال کوبی میکردن، رفیق بی کلک مادر.... یا عشق فقط مادر.... اینا چه درنده هایی هستند.... نسلشون بایدمنقرض بشه إن شاء الله
ناشناس۱۷۸۴۳۳۸۰۰:۰۶:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
قوانین باید تغییر پیدا کند و نباید ماجرای رومینا تکرار شود.
ناشناس۱۷۸۴۳۴۶۰۰:۱۰:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
پناه بر خدا به کجا چنین شتابان می رویم دست مسئولان با همه ..درد نکنه که دنیا و اخرت ایرانی را به این ترتیب به ..فقر تورم قیمت وحشتناک مسکن ادمها را تبدیل به گرگ می کند البته صد رحمت به گرگ که فکر نمی کنم مادرش را بکشد ..
Ali۱۷۸۴۴۱۱۰۱:۱۶:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
متاسفم که یکسری با ژست روشنفکری یا انگیزه سیاسی این گونه انسانیت را تفسیر میکنند. پدر بزرگ ما آبدارچی بانک بود، مادر بزرگ آشپز منزل اربابی، سرما و گرما با یک کت و شلوار و ته اتابک...خواهش میکنم فقر را دیگر سیاسی نکنید و توجیه قتل نکنید...خود فقر خجالت میکشه که شما به اسمش مادرکشی را توجیه میکنید.
عمران۱۷۸۴۴۳۱۰۲:۰۶:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
قتل دختر توسط پدر کم بود، قتل مادر توسط پسر هم اضافه شد. نتیجه احکام کنونی دیه خیلی خوب خودش را نشان داده است. همینطوری پیش برویم جمعیت زنان ایران در نهایت به صفر میل خواهد کرد. حالا جرات دارید بروید به قوانین اعتراض کنید...
ناشناس۱۷۸۴۵۸۵۰۸:۳۲:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
آخرالزمان شاید رسیده باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی۱۷۸۴۵۹۶۰۸:۴۰:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
فکر میکنم باید فکری به حال تربیت اجتماعی کرد. این رفتارها نه با انسانیت و نه حتی با رفتار حیوانات نسبت به هم نوع خود سازگاری ندارد. ریشه یابی این ضعف کلید حل مشکل نحوه آموزش افراد جامعه است واقعا از بردن نام اسلام و تربیت اسلامی خجالت زده شده‌ایم.
ناشناس۱۷۸۴۷۶۹۱۰:۱۳:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
این دو فقط بدن به دست بنده حقیر تا ببینن اعدام چطور میشه
ناشناس۱۷۸۴۸۰۶۱۰:۳۴:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اینها نتیجه خشونت ها و اعدام هائی است که در ملا علم صورت میگرفت .
ناشناس۱۷۸۵۰۶۱۱۲:۵۳:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
اتفاقا این نتیجه اعدامهایی است که صورت نگرفتن ! اگه با رفتارهای خشن به صورت جدی ودرملا عام برخورد بشه مجرمان کمتر جرات انجام جنایت رو به خودشون میدن
فرزند۱۷۸۴۸۲۵۱۰:۴۴:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
خدایا خودت بداد مابرس به کجا چنین شتابان فکرش هم آدم رادیوانه میکند چه رسد به عملش خدایا فریادبدادمان برس
الف۱۷۸۵۰۰۵۱۲:۳۷:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
عجب آشغالی اند اینها ، تا دیروز میگفتیم کثیف تر از خوک ترامپ و نتانیاهو و پمئو و بن سلمان (..) هستند ولی امروز میبینیم کثیف تر از این پنج حیوان هم وجود دارد..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین