انگشتر شرف شمس و دعای شرف الشمس بهترین سنگ افزایش شانس

گزارش بازرگانی،   3991024036

آیا می‌دانید بهترین دعا برای انگشتر عقیق چیست؟ در دین اسلام برخی از دعاها و سنگهایی توصیه شده که استفاده از آنها به جهت از بین بردن این بلایا، حوادث و طلسم ها بسیار مفید هستند. به عنوان مثال دعای شرف الشمس بهترین دعا برای انگشتر عقیق می‌باشد که علاوه براینکه می‌توان از خواص مخصوص این دعا بهره‌مند شد می‌توان از آن به عنوان یک سنگ ضد طلسم و یک سنگ افزایش شانس نیز استفاده کرد. در ادامه به بررسی دعای انگشتر شرف الشمس و چند سنگ طلسم شکن خواهیم پرداخت. بعضی از سنگ ها نیز به عنوان افزایش شانس و رزق و روزی شناخته می‌شوند که در ادامه به طور مختصر به بررسی آن‌ها نیز خواهیم پرداخت.

عقیق یکی از قوی‌ترین انواع سنگ ضد طلسم و افزایش شانس

شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که مناسب‌ترین و بهترین دعا برای انگشتر عقیق چیست که روی آن حکاکی شود. همانطور که می‌دانید سنگ عقیق خواص بسیاری دارد و برای روح و بدن بسیار مفید است و تاثیرات بسیار مثبتی دارد و در روایات و احادیث نیز توصیه بسیاری به استفاده از آن شده‌است. با مطالعه این سخنان می‌توان به این نتیجه رسید که سنگ عقیق را می‌توان به عنوان یک سنگ ضد طلسم و سنگ افزایش شانس در زندگی در نظر گرفت.

خواص سنگ عقیق در افزایش شانس و طلسم شکنی

پیامبر اکرم (ص) نیز در مورد این سنگ می‌‌فرمایند: هر کس یکی ازعقیق‌ های سرخ و زرد (انگشتر شرف شمس همان انگشتر عقیق زرد است که پشت آن دعای شرف الشمس حکاکی شده‌است) و سفید را در دست خود و همیشه همراه خود داشته باشد جز خیر و نیکی و فراخی روزی و سلامتی از جمیع بلا‌ها نخواهد دید و از شر پادشاه و افراد ستمگر و از هر چه آدمی از آن ترس دارد و حذر می ‌کند در امان خواهد ماند. همچنین می‌فرمایند: هر کسی که انگشتر عقیق را در دست داشته باشد حاجتش برآورده خواهد شد و تا زمانی که این سنگ را همراه خود داشته باشد به او غم و اندوهی نخواهد رسید.

درباره سنگ افزایش شانس و سنگ ضد طلسم عقیق امام صادق (ع) فرموده‌اند: در دست داشتن انگشتر عقیق باعث ایمنی در سفر خواهد شد. همچنین ایشان در ادامه می فرمایند که انگشتر عقیق در دست داشته باشید که مبارک است و استفاده از این سنگ عاقبتی به جز خیر و نیکی ندارد.

شرف الشمس بهترین دعا برای انگشتر عقیق

بر روی همین سنگ عقیق که خواص بسیار دارد گاهی اوقات دعاهایی حکاکی می‌شود که بسیار توصیه شده و مفید هستند. دعای شرف الشمس را می‌توان به عنوان بهترین دعا برای انگشتر عقیق در نظر گرفت، مخصوصا انگشتر عقیق زرد که با حکاکی دعای شرف شمس با نام انگشتر شرف شمس معروف شده‌است. خیلی از مردم بر این باور هستند که با سنگ شرف شمس سروکار دارند اما در واقع شرف الشمس سنگ نیست و یک دعای منسوب به امام علی (ع) است که نوشتن و حکاکی آن نیز آداب خاصی دارد. این دعا که گفته شده‌است 13 حرف دارد شامل ۴ حرف از تورات ۴ حرف از انجیل و ۵ حرف از قرآن کریم می‌باشد. برای مطالعه متن فارسی دعای شرف الشمس کلیک کنید. هنگامی که این دعا بر روی سنگ عقیق زرد حکاکی شود با توجه به خواص سنگ عقیق و خواص این دعا شما همواره از بلایا و حوادث در امان خواهید ماند و در واقع یک سنگ افزایش شانس و همچنین یک سنگ ضد طلسم همراه خود دارید.

خواص شرف الشمس

همانطور که گفته شد به همراه داشتن این سنگ ضد طلسم از دو جهت حائز اهمیت می‌باشد. اول وجود سنگ طلسم شکن عقیق که به عنوان یک سنگ افزایش شانس و با ارزش خواص بسیاری دارد و دوم دعای شرف الشمس که بسیار توصیه شده و پرخاصیت است و بر روی سنگ ضد طلسم عقیق حکاکی می‌شود.

در کتاب موسوعه الاحجار الکریمه از حضرت حجت (ع) آمده اگر بر عقیق و در روز شرف شمس حکاکی گردد کامل‌تر است و به طور دقیق این گونه آمده‌است: آن حرزی می‌باشد برای حفاظت از همه بدی‌‌های ارضی و سمائی و آن اسم اعظم و کامل ترین انگشتر می‌باشد و در ادامه آمده‌است: سنگ عقیق پناهگاهی است که هر شخص از شیعیان آل محمد (ص) آن را انگشتری نماید جز خیر چیزی نخواهد دید و فراخی در روزی و بی‌نیازی از مردمان و صحت از همه بلایا بر وی خواهد بود و این انگشتر وی را از حاکم ستمکار و هر انچه که انسان از آن می‌ترسد محافظت می‌نماید.

در کتاب قدیمی السحاب اللئالی نوشته سید عبدالله بوشهری درباره این حرز و خواص شرف الشمس بیان شده‌است که دعای شرف الشمس از علوم غریبه است و در دفع فقر و بیماری‌ها و حفظ صاحب آن از گزند جانوران و ایمنی از بلایا و کسب عزت و بزرگی تاثیرگذار خواهد بود.

در کتاب سرّ المستتر از مرحوم شیخ بهائی، کتاب مصباح کفعمی، کتاب هزار و یک نکته از آیت الله حسن زاده املی، کتاب ریحانه الادب و همچنین در کتب علامه مبشر کاشانی نیز به دعای انگشتر شرف الشمس پرداخته شده‌است.

آداب حکاکی دعای شرف الشمس (بهترین دعا برای انگشتر عقیق)

حکاکی روی این سنگ ضد طلسم نیز دارای آداب مخصوصی دارد و هنگام حکاکی باید تمام آداب رعایت شود تا از این سنگ ضد طلسم و افزایش شانس بتوان بهترین نتیجه را گرفت. برای مثال حکاکی این دعا تنها در یک روز از سال آن هم در 19 فروردین باید انجام شود. با توجه به همین آداب بهتر است سنگ طلسم شکن انگشتر شرف الشمس را از جایی تهیه کنید که مطمئن باشید آدابش به صورت کامل رعایت شده در غیر این صورت نمی‌توانید از خواص این سنگ ضد طلسم و با ارزش به طور کامل بهره‌مند شوید. در کتاب سر المستتر شیخ بهائی نیز می توانید آداب حکاکی بر روی این سنگ طلسم شکن را مشاهده کنید.

فروشگاه اینترنتی شرف آنلاین یک فروشگاه معتبر و تخصصی در این زمینه است که با سابقه طولانی حکاکی شرف الشمس را مطابق آداب انجام می‌دهد و می‌توانید بدون نگرانی اقدام به خرید انگشتر شرف شمس نمایید که مطابق آداب حکاکی آن روی این سنگ طلسم شکن انجام شده‌است. برای خرید و مشاهده قیمت انگشتر شرف الشمس اصل مردانه و زنانه کلیک کنید.

توجه کنید این اذکار و دعاها با حروف رمزی پشت عقیق زرد (yellow agate) حکاکی می‌شود و حک آن احتیاج به تجربه و تخصص دارد. ضمنا همراه داشتن آنها نیازی به وضو داشتن دائمی نیست و می‌توان هنگام دستشویی و حمام نیز این سنگ افزایش شانس را به همراه داشت.

انواع دیگر سنگ ضد طلسم

علاوه بر دعای شرف الشمس روی سنگ عقیق برخی دیگر از سنگ ها وجود دارند که می‌توان از آنها به‌عنوان سنگ طلسم شکن و سنگ افزایش شانس و پیروزی استفاده کرد. همچنین سنگ حدید هفت جلاله بشدت برای دفع طلسم و جادو توصیه می‌شود. همچون انگشتر شرف شمس، سنگ طلسم شکن حدید هفت جلاله براساس حدیث امام صادق(ع) جهت دور کردن چشم زخم و شکستن طلسم بسیار مفید است و برای دور ماندن از طلسم و جادو فوق‌العاده کارگشاست.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین