حاشیه‌های بی‌پایان خانواده هاشمی رفسنجانی

سیاسی،   3991024003 ۲۸۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۹ تکراری یا غیرقابل انتشار
حاشیه‌های بی‌پایان خانواده هاشمی رفسنجانی

در روزهای اخیر خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی به صدر اخبار سیاسی روز برگشته‌اند. این مسئله نیز به‌واسطه اظهارات دختر ایشان یعنی فائزه هاشمی در چهارمین سالروز درگذشت آیت‌الله هاشمی صورت گرفته است.

 فائزه هاشمی در مصاحبه‌ای که چند روز قبل در وب‌سایت انصاف نیوز منتشر شد به‌صراحت اذعان می‌کند رأی آوردن دوباره دونالد ترامپ برای تغییر سیاست‌ها در ایران، امری مطلوب بوده تا جمهوری اسلامی با تداوم و تزاید فشار تحریم‌ها ناگزیر و مجبور به تغییر رویه شود. او در این مصاحبه همچنین سیاست منطقه‌ای ایران در نبرد با تکفیری‌ها و داعش را زیر سؤال می‌برد و آن را فاقد دستاورد معرفی می‌کند.

بعد از انتشار مصاحبه فائزه هاشمی، انتقادات بسیار زیادی از طیف‌های مختلف نسبت به آن صورت گرفت. اگرچه حزب کارگزاران سازندگی تاکنون هیچ واکنشی به این مسئله نداشته است. درحالی‌که این حزب مدعی حرکت در چارچوب قانون و نظام جمهوری اسلامی بوده و همیشه تلاش داشته با این‌گونه موضع‌گیری‌های ساختارشکنانه فاصله‌شان را حفظ نماید.

محسن هاشمی رفسنجانی نیز در نامه‌ای سرگشاده به خواهر خود خواستار برائت از این مواضع و اصلاح آن‌ها شده بود. اما فائزه هاشمی در پاسخی که دیروز منتشر کرد نه‌تنها بر مواضع قبلی خود پافشاری کرد بلکه موضع‌گیری‌های برادر خود را نیز تلویحاً به دلیل در سر داشتن تمایلات او برای تصدی‌گری مناصب سیاسی ارتباط داد. فائزه هاشمی در بخشی از پاسخ خود به برادرش می‌نویسد: «به او حق می‌دهم چون برای خودش آینده‌ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است». این گفته حتی نوعی انگ دوگانگی در مواضع به برادر نیز می‌باشد که صرفاً به دلیل به قدرت رسیدن چنین مواضعی اتخاذ کرده است.

 روز سه‌شنبه 23 دی‌ماه، یاسر هاشمی، پسر کوچک آیت‌الله هاشمی نیز به اظهارات خواهرش واکنش نشان داد. یاسر هاشمی اگرچه در سخنان خود به‌صراحت عنوان می‌کند «اگرچه به آن بخش از سخنان منتشره‌ی اخیرت در فضای مجازی نقد جدی دارم» اما در واکنشی بی‌ربط و عجیب به حاشیه دیگر این روزهای فضای مجازی یعنی سخنان امام‌جمعه موقت تهران اشاره می‌کند و در نهایت نیز از نگرانی برای ایران سخن می‌گوید.

نکته جالب آنجاست که چند سال قبل و بعد از انتخابات سال 1388، مهدی هاشمی دیگر فرزند خانواده هاشمی هم به‌صراحت در گفت‌وگوهای خود با ضدانقلاب از تمایل به افزایش تحریم‌ها برای در تنگنا قرار گرفتن جمهوری اسلامی ایران سخن گفته بود.

البته اگر قرار باشد به عقب‌تر برگردیم می‌توان مواضع و سخنان جنجالی دیگری از این خانواده را نیز بیان داشت اما موضوع مهم در این سخنان قربانی شدن منافع ملی و منافع مردم به‌پای امیال و خواسته‌های شخصی، خانوادگی و جناحی است. در واقع از دید امثال فائزه و مهدی هاشمی برای این‌که خواسته‌ها و آرزوهایشان در صحنه سیاسی ساری و جاری شود هیچ حدومرزی وجود ندارد حتی اگر تحریم‌ها و فشار به مردم ایران نیز افزایش یابد بسیار خوب است. قطعاً این روشی خودخواهانه و برای رسیدن به اهداف خاصی است. البته مشخص است که چنین فشارهایی برای خانواده هاشمی که به برکت نظام جمهوری اسلامی رشد و پیشرفت پیدا کردند و سر سفره نظام جمهوری اسلامی نشسته‌اند هرگز وجود نداشته است. بدون شک آن‌ها هرگز از مشکلات و مصائبی که بر اکثریت مردم ایران علی‌الخصوص اقشار ضعیف در چند سال اخیر رفته مطلع نبوده و نخواهند شد. از سوی دیگر راه یافتن بحث‌ها و در واقع جدال‌های خانوادگی به عرصه عمومی درحالی‌که مردم مشکلات عدیده‌ای نیز دارند نیز نشان‌دهنده فرض کردن خود به‌عنوان تافته‌ای جدا بافته است.

 نکته جالب آنجاست در حالی این سخنان ایراد می‌شود که زمام امور اجرایی به دست فردی است که به لحاظ گفتمان و روش مورد تائید کامل مرحوم هاشمی قرار داشت و به‌جرئت می‌توان گفت هیچ فردی در صحنه سیاست ایران تا به این اندازه به ایشان قرابت و نزدیکی نداشته است. اما در مرام این افراد هدف، وسیله را ترویج می‌کند و همسو شدن با ترامپ و براندازان برای شان ارزش تلقی می‌شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۷۷۹۲۰۰۹:۱۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خانم فائزه هاشمى در سال ٨٨ نشون داد كه سواد سياسى بسيار نازلى داره و نهايتا يك تريبون دار تكرار كننده حرف هاى راننده تاكسى اى هست. چند وقت پيش هم كه با گفتن اينكه راديواكتيو بدن من يك برابر حد مجاز بوده بساط خنده خيلى ها رو فراهم كرد
ناشناس۱۷۷۷۹۵۰۰۹:۲۸:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
عکس حاشیه ساز اصلی‌شون در تصویر نیست اقا مهدی کجاست
ناشناس۱۷۷۸۰۳۸۰۹:۵۱:۳۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
آقازادهای........ کجا هستند؟؟!!
ناشناس۱۷۷۸۱۶۰۱۰:۲۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دولت حجت الاسلام هاشمی پدر قشر ضعیف و متوسط جامعه را در آورد چندین برابر شدن قیمت دلار و سکه و مسکن و بنزین و غیره و افزایش فقر و بیکاری و تبعیض و فاصله طبقاتی و تورم کمرشکن در سالهای 68 تا 76 هنوز در خاطر مردم هست.
ناشناس۱۷۷۸۲۰۷۱۰:۴۳:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دولت هاشمی باید جلوی دولت محمود لنگ بندازد. محمودتان 700 میلیارد دلار پول فروش نفت را آتش زد. شما چرا آن موقع ساکت بودید؟؟؟؟؟
ناشناس۱۷۷۸۲۱۲۱۰:۴۵:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
محمود کاری کرده که محال است به این زودی ها کسی رکوردش را بشکند.
ناشناس۱۷۷۸۲۳۹۱۰:۵۱:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
ایران در هیچ زمینه ای از جمله هسته ای هیچ برنامه ای ندارد که اگر داشت برجام معنی نداشت که اگر داشت اغاز این راه معنی نداشت یک بودجه ای باید به یک بهانه ای تصویب شود یک عده ای هم این بودجه را بخورند
ناشناس۱۷۷۸۲۵۸۱۰:۵۵:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
نه 1000 میلیارد دلار! 700میلیارد عدد جعلیه که بی بی سی راه انداخته اول میگفتین 250 بعد شد 400 حالا 700؟
ناشناس۱۷۷۸۲۶۶۱۰:۵۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
تنها فردی که میتواند این مملکت را از فشارهای وارده به مردم نجات دهد و یخ مردم را باز کند دکتر احمدی نژاد خواهد بود. او مردیست شجاع که زیر بار هیچ ستمی نمیرود . مردی برای تمام فصول.البته مشاعی هم دست کمی از ایشان ندارد.
ناشناس۱۷۷۸۳۱۸۱۱:۱۰:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در آمریکا هیچکس بالاتر از قانون نیست خوش به حالشون
ناشناس۱۷۷۸۳۲۱۱۱:۱۲:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در دولت احمدی نژاد نرخ دلار 3 برابر شد اما در دولت های هاشمی و روحانی نرخ دلار 9 برابر گران شد.
ناشناس۱۷۷۸۳۲۸۱۱:۱۳:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دولت احمدی نژاد 50 میلیارد دلار بدهی خارجی دولتهای هاشمی و خاتمی را پرداخت کرد.
ناشناس۱۷۷۸۳۳۶۱۱:۱۵:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فتنه 88 کودتای باند ثروت و قدرت بود زیرا از سال 84 دست شون از پُست های مدیریتی و حقوق های نجومی و رانت کوتاه شده بود.
ناشناس۱۷۷۸۳۴۰۱۱:۱۷:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
نویسنده محترم این مقاله جمع کردن تک جمله ها از چند سال گذشته و نگارش آنها در متن خیلی نمی‌تواند دلیلی برای تخریب شخصیت هاشمی ها باشد. بر عکس، دلیلی است بر کوته بینی و فضای بسته امروز که حاضر به نشنیدن حرف مخالف خود که زمانی یک پای انقلاب بود، است.
ناشناس۱۷۷۸۳۸۵۱۱:۳۰:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
کاش زنان سیاستمدار مملکت کمی از این خانم درس آزاد اندیشی و آزادگی و شجاعت بگیرند.
ناشناس۱۷۷۸۳۹۲۱۱:۳۳:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
متاسفانه نظر ها و پیشنهاد ها هیچ وقت نتوانسته که سیاست مملکت را عوض کند. نظر فائزه هاشمی هم تنها یک نظر است و ما باید به نظر ها احترام بگذاریم
ناشناس۱۷۷۸۴۰۰۱۱:۳۵:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
بزرگترین خطر برای حکومت این است که مسئولین با مردم صادق و شفاف نیستند و مردم را فقط فقط در راهپیمائی ها و انتخابات به بازی می گیرند و در بقیه موارد به حساب نمی آورند. مسئله دیگر اینکه به نظرات و خواست اکثریت مردم توجه ندارد و اقتصاد و فرهنگ و مسائل اجتماعی و حتی نقدهاو اعتراضات به حق مردم را شدیدا سیاسی و امنیتی می کنند
ناشناس۱۷۷۸۵۲۸۱۲:۱۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
حجت الاسلام هاشمی اگر عملکرد قابل قبولی داشت در انتخابات مجلس ششم و ریاست جمهوری سال 84 با دست رد مردم مواجه نمی شد.
ناشناس۱۷۷۸۵۳۷۱۲:۱۸:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
هاشمی مخالفان سیاسی خود را به زندان می انداخت از جمله عزت الله سحابی را میتوان نام برد خفقان سیاسی دوران ایشان زبان زد و عام و خاص است.
ناشناس۱۷۷۸۵۶۸۱۲:۲۹:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اولین اختلاس بزرگ کشور اختلاس فاضل خداداد و رفیق دوست در دوران هاشمی اتفاق افتاد.
ناشناس۱۷۷۸۵۹۴۱۲:۳۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دولت هاشمی با طرح خصوصی سازی زندگی صدها هزار کارگر زحمت کش را نابود کرد.
ناشناس۱۷۷۸۶۱۴۱۲:۴۳:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مردمی که از فقر و بدبختی و مشکلات اقتصادی در دوران هاشمی به ستوه آمده بودند در سال 84 و 88 به احمدی نژاد رای دادند و نه بزرگی به جریان هاشمی گفتند.
ناشناس۱۷۷۸۶۲۷۱۲:۴۶:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
تفکر هاشمی هیچگاه مورد قبول مردم نبود در سال 76 مردم برای تداوم نداشتن سیاست های غلط هاشمی به خاتمی رای دادند و به ناطق نوری رای ندادند و در سالهای 84 و 88 هم برای مخالف با هاشمی به احمدی نژاد رای دادند.
ناشناس۱۷۷۸۶۴۸۱۲:۵۲:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
حجت الاسلام رفسنجانی چرا در کاخ فرح استخر داشت ؟!
ناشناس۱۷۷۸۸۰۱۱۳:۵۱:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در دوران ریاست جمهوری هاشمی مردم اینقدر تحت فشار تورم و مشکلات اقتصادی و معیشتی قرار داشتن که در شهرهای مشهد و قزوین و اراک و چهاردانگه تجمعات اعتراضی برگزار شد و عده ای بیگناه کشته و مجروح شدند.
ناشناس۱۷۷۸۸۵۳۱۴:۰۹:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در زمان احمدی نژاد من جوان مجرد با دلار 1000 الی 3000 تومان سالی 4 بار سفر خارجی میرفتم اما خدا شاهد است الآن 5 ساله که نتوانستم از کشور خارج بشوم و افسردگی گرفتم.
ناشناس۱۷۷۸۸۵۹۱۴:۱۴:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در دوران هاشمی رفسنجانی مردم اینقدر فقیر و بدبخت بودند که پیکان های مدل پایین مدل 50 تا 60 سوار می شدند اما در دوران احمدی نژاد خیلی از مردم پورشه و شاسی بلند سوار شدند و اوضاع مردم نسبتا"خوب شد.
ناشناس۱۷۷۸۸۹۲۱۴:۲۸:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دست درازی مهدی هاشمی در قراردادهای نفتی کرسنت و استات اویل و غیره و دریافت رشوه های چندین میلیون دلاری مال حرام است.
ناشناس۱۷۷۸۹۶۴۱۵:۰۰:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اصلاح طلبان چند ساله گوش فلک را با گفتن کاسبان تحریم کر کردند حالا معلوم شد خودشان از تحریم و رنج مردم بهره برداری می کنند.
ناشناس۱۷۷۹۰۰۹۱۵:۱۴:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فائزه هاشمی رُک حرف خود را زد بقیه اصلاح طلب ها هم مرد باشند و بگویند که هدفشان فشار بر مردم است.
ناشناس۱۷۷۹۰۶۹۱۵:۴۵:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
کارگزاران و اصلاح طلبان عامل فقر و فلاکت مردم در 8 سال گذشته شدند اینها باید پاسخگوی وضع فعلی باشند نه منتقد !
ناشناس۱۷۷۹۱۳۱۱۶:۳۹:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مشکلات اقتصادی از وقتی شروع شد که در دولت هاشمی نرخ ارز دولتی از 7 تومان به 144 تومان افزایش یافت یعنی 21 برابر شد.
ناشناس۱۷۷۸۱۹۹۱۰:۴۱:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
تنها راه اصلاح اقتصادی کشور ملی کردن تمام ثروت های بالاتر از بک زندگی مطلوب و ایده آل است
ناشناس۱۷۷۸۳۵۷۱۱:۲۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
درود بر خاندان با لیاقت هاشمی. ایشان این اواخر خیلی سعی کرد جبران مافات کند. خدا رحمتش کند
ناشناس۱۷۷۸۳۶۱۱۱:۲۴:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
کسی که بعد از واقعه 7 تیر، انقلاب و نظام را مدیریت کرده تا فرو نریزد آقای رفسنجانی بود. همه این آقایون امروز مدیون آقای هاشمی هستند از تیره دلی و خصومت آن را بیان نمی کنند.
ناشناس۱۷۷۸۳۸۹۱۱:۳۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
من فکر میکنم خانم هاشمی این زن شجاع، خیلی هم ممکت و هموطناشو دوست داره.و از قضا همین شجاعتش اونو داره از پدرش هم با اهمیت تر میکنه
ناشناس۱۷۷۸۳۹۴۱۱:۳۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دیدگاه کلی خانم هاشمی در راستای منافع ملی است
ناشناس۱۷۷۸۴۰۳۱۱:۳۶:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
کسی که از تحریم سود نمیبره. تنها این مردم بیچاره و فلک زده هستند که دارند نابود می شوند
ناشناس۱۷۷۸۴۱۱۱۱:۳۸:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اینها اگر لیاقت داشتن الان وضع اقتصاد و معیشت مردم این نبود که شرمنده زن و بچه خود باشند.
ناشناس۱۷۷۸۴۲۵۱۱:۴۲:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
هاشمی در سال 88 با نامه نوشتن نامه بی سلام والسلام به رهبر معظم انقلاب جرقه فتنه را زد و فرزندانش هم آتش بیار معرکه شدند و کشور را تا لبه پرتگاه پیش بردند که با هشیاری مردم در 9 دیماه و درایت رهبری از آن مهلکه نجات یافتیم.
ناشناس۱۷۷۸۶۳۸۱۲:۵۰:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
درود بر احمدی نژاد دلاور که جلوی بخور بخور و حقوق های نجومی دار و دسته هاشمی را گرفته بود و دست اینها را از بیت المال کوتاه کرده بود.
ناشناس۱۷۷۸۸۶۴۱۴:۱۶:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دیدگاه کلی فائزه در جهت حفظ تحریم ها و مغایر منافع ملی است.
ناشناس۱۷۷۸۳۹۸۱۱:۳۴:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
شما بهتره از خواب بیدار شید اگه کمی واقع بین باشی ایشون ناخواسته و ناخودآگاه در یک مصاحبه تحت تاثیر افکار عمومی این مطلب رو بیان کرد
ناشناس۱۷۷۸۵۷۷۱۲:۳۲:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فائزه و مهدی کلا"جو گیر میشوند ! در سال 88 هم جو گیر شده بودند ! و فتنه انگیزی می کردند و گرای تحریم به دشمنان می دادند.
ناشناس۱۷۷۸۶۶۸۱۲:۵۹:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در اقتصاد ایران‌ قیمتها تابع قیمت دلار است. انها یی که برجام را فاجعه می دانند و تحریم را نعمت باید جوابگو باشند.
ناشناس۱۷۷۸۸۰۹۱۳:۵۲:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
برجام فاجعه بود زیرا باعث فشار حداکثری دشمن و تشدید تحریم ها و 10 برابر شدن نرخ دلار شد.
ناشناس۱۷۷۹۰۸۵۱۵:۵۵:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
تشدید تحریم ها و فشار حداکثری دشمن ثمره برجام است.
ناشناس۱۷۷۹۱۲۵۱۶:۳۶:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
عملکرد دولت روحانی با هیچ دولتی قابل مقایسه نیست 3 سال پی در پی تورم بالای 50 درصد و رشد اقتصادی منفی داریم که از اول انقلاب تاکنون سابقه نداشته است.
ناشناس۱۷۷۸۰۴۸۰۹:۵۴:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مهدی هاشمی در سال 88 در سفر به امریکا درخواست افزایش تحریم ها را به نمایندگان امریکا داد.
ناشناس۱۷۷۸۱۲۸۱۰:۲۰:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فقط دکتر احمدی نژاد می تواند اوضاع این کشور را سر و سامان دهد.
ناشناس۱۷۷۸۱۶۸۱۰:۳۱:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
آنگلا مرکل: برجام توافق برد- برد بود.
ناشناس۱۷۷۸۲۰۰۱۰:۴۲:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
جناب هاله نور با دوستان پاکدست ؟؟ من هنوز متوجه نشدم ایشون به چه دلیل ماجرای هولوکاست را مطرح کرد تا کل دنیا اسرائیل را مظلوم بداند و ما را ظالم ؟؟ چه ضرورتی غیر از مطرح شدن شخص احمدی نژاد پشت این حرف بود ؟؟
ناشناس۱۷۷۸۲۴۹۱۰:۵۳:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
هسته ای ریختن منابع کشور در چاه است.
ناشناس۱۷۷۸۲۸۸۱۱:۰۲:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دوران ریاست جمهوری آیت الله هاشمی دوران سازندگی و توسعه بود ساخت چندین سد و نیروگاه تولید برق ساخت و توسعه معادن سنگ آهن ومس توسعه کشاوزی و ساخت هفت کارخانه نبشکر و صنایع جانبی ساخت چنذین کارخانه پتروشیمی در کشور و توسعه جاده ها و راه آهن که تمامی این کار شروع و استارت خورد که تا دوران خاتمی تکمیل شدن . کارهای مهم دیگری در سیاست خارجی اتفاق افتاد که قابل تامل بود گوشه ای از خدمات ایشان
ناشناس۱۷۷۸۳۰۳۱۱:۰۶:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
نظر این خانم هیچی،چون کاره ای هم نیست،اون نا نماینده هایی که بر صندلی راحتی لمیده اند ومذاکره با آمریکارو تخطئه میکنند،راجع به اونها چی بگیم؟
ناشناس۱۷۷۸۳۰۵۱۱:۰۷:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
درد رنج سرمای زمستان سخت را همین اصول گرایان دوست شما بر مردم وارد و تحمیل کردند.
ناشناس۱۷۷۸۳۱۷۱۱:۱۰:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
منابع کشور با توزیع ارز (رانت) 4200 تومانی بر باد رفت.
ناشناس۱۷۷۸۳۲۰۱۱:۱۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
من کارمند که هر روز دارم افزایش قیمتها رو میبینم و فشار اقتصادی رو کاملا حس میکنم هم مثل خانم هاشمی فکر می کنم. ببخشید که من کارمند مثل امثال نگارنده فکر نمی کنم.
ناشناس۱۷۷۸۴۱۷۱۱:۳۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
افزایش قیمت ها و کوچک شدن سفره های مردم بدلیل سیاست های غلط دولت های هاشمی و روحانی است.
ناشناس۱۷۷۸۴۳۷۱۱:۴۶:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اسرائیل غده سرطانی و سگ هار منطقه است و باید از روی نقشه کره زمین محو بشود و هلوکاست هم افسانه ای بیش نیست زیرا در خود اروپا محققان در مورد این موضوع را به زندان می اندازند !
ناشناس۱۷۷۸۴۴۴۱۱:۴۸:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در دوران حجت الاسلام هاشمی هیچ کار سازندگی صورت نگرفت به خوزستان تشریف بیاورید خرمشهر و اهواز هنوز هم مشکل آب دارند آنهم در کنار خلیج فارس !
ناشناس۱۷۷۸۴۴۷۱۱:۵۰:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
تحریمهای ظالمانه بانکی و نفتی نتیجه فتنه و آشوب اصلاح طلبان در سال 88 بود.
ناشناس۱۷۷۸۴۵۱۱۱:۵۱:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
درس عبرت برجام = مذاکره = تحریم بیشتر = تورم بیشتر
ناشناس۱۷۷۸۶۰۲۱۲:۴۰:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اکبر ترکان : 20 میلیارد دلار 4200 تومانی به تاراج رفته است.
ناشناس۱۷۷۹۳۳۶۱۹:۴۳:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
بدون شک اگر پس از انقلاب گروه های مختلف سیاسی اجازه می دادند که مملکت از ثبات حداقلی برخوردار شود هرگز آقایان میرحسین موسوی ، مرحوم هاشمی ، خاتمی ، احمدی نژاد ، روحانی برای تشکیل دولت انتخاب نمی شدند
ناشناس۱۷۷۸۱۳۹۱۰:۲۲:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
عراقچی: برجام توافق خوبی است.
ناشناس۱۷۷۸۱۹۰۱۰:۳۹:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
جان کری: اگر برجام نبود دیوار تحریمهای ضد ایرانی فرو ریخته بود.
ناشناس۱۷۷۸۱۹۳۱۰:۴۰:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
عراقچی: نتیجه برجام تحریم بیشتر بود.
ناشناس۱۷۷۸۳۱۰۱۱:۰۸:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
حداقل سابقه آیت الله در قبل از انقلاب روشن است. نه مانند این هایی که یک دفعه سوپر انقلابی شده اند!!!!!!!!
ناشناس۱۷۷۸۴۰۸۱۱:۳۷:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
نام ویادایت الله هاشمی برای همیشه جاودانه است .ارادت مردم به مرحوم اقای هاشمی باادبیات سخیف محونخواهدشد.
ناشناس۱۷۷۸۴۵۸۱۱:۵۲:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
متاسفانه حجت الاسلام رفسنجانی بعد از ارتحال امام(ره) از قطار انقلاب پیاده شد و مشغول اشرافی گری شد.
ناشناس۱۷۷۸۴۷۸۱۱:۵۸:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اشرافی گری مسئولان و حقوق های نجومی از دولت حجت الاسلام هاشمی باب شد تا اشرافی گری هست هاشمی هم هست !
ناشناس۱۷۷۸۶۴۷۱۲:۵۲:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
چه شد دار و دسته شما که شعار میده تحریم نعمت و باعث پیشرفت ؟؟
ناشناس۱۷۷۸۸۱۸۱۳:۵۶:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اکنون یک سوم از کارمندان شرکت های دولتی حقوق نجومی بطور متوسط 26 میلیون تومانی ماهیانه دریافت می کنند و این حقوق های نجومی از دولت هاشمی باب شد.
ناشناس۱۷۷۹۰۸۹۱۵:۵۶:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دکتر ولایتی: حتی ترکمنچای هم نسخه فارسی داشت چرا برجام نداشت ؟!
ناشناس۱۷۷۸۶۰۵۱۲:۴۱:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
تحریم نتیجه غنی سازی ها احمدی نژاد و شعار نابودی و داخلت در منطقه با پول دادن به ... هست آدرس غلط نده عمو جان
ناشناس۱۷۷۸۶۵۵۱۲:۵۴:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
تحریم ها نتیجه فتنه و آشوب اصلاح طلبان در سال 88 بود.
ناشناس۱۷۷۸۰۴۹۰۹:۵۴:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
امروز قرعه به نام هاشمی افتاده تا توپخانه تان او را بکوبد! اما بدانید که توپخانه تان فقط صدا در می کند و خالی است!
ناشناس۱۷۷۸۱۰۱۱۰:۰۸:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
هرچی فساد و تجمل گرایی و ثروت اندوزی در مسئولان هست از دوره ایشان (هاشمی) نشات می گیرد.
ناشناس۱۷۷۸۲۴۷۱۰:۵۳:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
شما را بخدا بخاطر منافع جناحی تون با سرنوشت کشور بازی نکنید
ناشناس۱۷۷۸۱۸۸۱۰:۳۸:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
وقتی یک لوگوپپسی-منوتو بین جوگیر میشود و جملات قصار را کپی میکند...
ناشناس۱۷۷۸۳۲۲۱۱:۱۲:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
تو دوباره امدی لوگو پپسی ؟؟ تو از ارتش سایبری هستی که حقوق می گیری که بیای همش بنویسی لوگو پپسی ؟؟ اقلا یه حرف درست و حسابی بزن حقوقت یه کم حلال بشه !
ناشناس۱۷۷۸۳۴۴۱۱:۱۸:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فکر کردی که فقط خودت این کار را بلدی؟
ناشناس۱۷۷۸۳۸۶۱۱:۳۰:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
لوگوپپسی-منوتو بین عبارتیه که از طرف خود بنده ساخته شده و به بهترین شکل شما هارو توصیف میکنه. این شماها هستید که توی زندگیتون همواره کپی پیستر دسته چندمی بودید نه بنده
ناشناس۱۷۷۸۱۹۶۱۰:۴۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اولا فائزه هاشمی نه بقیه شون، دوما ایشون به کرات حرف های کیلویی زده ، البته شاید شما خودتون کیلویی حرف زنید و همینه که خوشتون اومده
ناشناس۱۷۷۸۸۵۸۱۴:۱۴:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
نه بابا چی میگی حماقت راپایانی نیست اون ارزوی تحریم بیشتر کرده که منافع جناحیش تامین بشه بعد تو به ماها تیکه میندازی
هزاردستان از خودراضی۱۷۷۸۰۵۴۰۹:۵۵:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
رفته با مهدی جهانگیری دیزی بزنه
ناشناس۱۷۷۸۰۷۶۱۰:۰۲:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
رضایتمندی ما موشک و هسته ای نیست رضایتمندی ما مرغ کیلوی بشه ۱۵۰۰تومان رضایتمندی ما برنج ایرانی بشه ۲۰۰۰تومان گوشت بشه ۵۰۰۰ هزارتومان خونه متری بشه ۱۰۰۰۰ هزارتومان اون کشورهایی ک سلاح ندارن کشورشون مثل بهشت می مونه
ناشناس۱۷۷۸۲۰۵۱۰:۴۳:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
چهارتا کشور مثال بزن که ((سلاح نداره)) ولی مثل بهشته
ناشناس۱۷۷۸۴۳۸۱۱:۴۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
سوئیس 200 سال وارد هیچ جنگی نشده !
ناشناس۱۷۷۸۶۰۷۱۲:۴۲:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
١١:٤٧فكر كنم چشمانت مشكل داره عزيزجان، من دورش گيومه قرار دادم اما شما يك مغلطه انجام دادى، ولى محض اطلاعت بگم بودجه دفاعى سوييس نزديك به ٦ ميليارد دلار هست و اتفاقا سربازى اجبارى براى پسران هم داره و اتفاقا سوييس از بزرگترين سازندگان سلاح در جهانه، مخصوصا در زمينه تانك و نفربر و سلاح هاى خودكار
حسین زاده۱۷۷۹۰۷۱۱۵:۴۷:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مهم تامین امنیت کشور با کمترین هزینه است بله ما موشک میسازیم ولی مثل ساخت پراید گران و بی کیفیت در زمینه هسته ای هم که هزاران میلیارد دلار و سالها از زندگی مردم را ریختیم توی چاه ...همین بی کفایتیها نبود الان هم سلاح داشتیم و امنیت و هم مردم مرفه تر بودند
ناشناس۱۷۷۸۲۰۶۱۰:۴۳:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در دولت هاشمی که صنایع هسته ای و موشکی نداشتیم چرا قیمت ارز و طلا و مسکن و بنزین چندین برابر شد و شاخص فلاکت رکورد زد ؟!
ناشناس۱۷۷۸۲۵۵۱۰:۵۴:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اینقدر شعار نده بنده خدا ! همین تحریم های ترامپ ، تخم مرغ رو کرده شونه ای ۴۵۰۰۰ تومن = یک ماه یارانه ات !
ناشناس۱۷۷۸۲۵۹۱۰:۵۵:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
باید حالیت باشه که کشوری که هیچ صنعتی نداره و 50 درصد بودجش وابسته به فروش نفت هست با تحریم چطور میشه.
ناشناس۱۷۷۸۳۹۵۱۱:۳۴:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در دولت هاشمی که تحریم نفتی و بانکی و لیست سیاه FATF نبود چرا قیمت تخم مرغ 20 برابر شد ؟!
ناشناس۱۷۷۸۴۶۶۱۱:۵۶:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
سیاست خارجی دولت از سال 92 اشتباه بود به همین دلیل صادرات نفت صفر شد و به بن بست رسیدند خود کرده را تدبیر نیست.
ناشناس۱۷۷۸۸۲۳۱۳:۵۸:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فائزه هاشمی خواهان استمرار تحریمهای ترامپ شد این یعنی ایشان تمایل دارد تخم مرغ شانه ای 500 هزار تومان بشود.
ناشناس۱۷۷۸۸۶۶۱۴:۱۸:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
این دولت بی تدبیر هم از شاهکارهای جناب هاشمی است !
هموطن۱۷۷۸۸۵۶۱۴:۱۱:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اول باید زنده بمونی تا بتونی از خونه مرغ و فلان استفاده کنی . لطفا وارد بازی خطرناک یا معیشیت یا امنیت نشویم یه بار در هسته ای امتحان کردیم و صنعت هسته ای در واقع علم و آینده فرزندانمان را به باد دادیم . بس است هر وزارتخانه بودجه ای دارد حالا وزارت دفاعی بودجه اش درست استفاده می کنه باید ناراحت باشیم یا باید بخواهیم بقیه وزارت خانه و سازمان ها هم مثل آنها کار کنند
ناشناس۱۷۷۸۸۶۹۱۴:۱۹:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
بله افغانستان و لیبی و اوگانداو بهشتن تشریف ببرین بودجه نظامی امریکا ژاپن کره جنوبی المان فرانسه استرالیا رو ببینید و تجهیزاتی که دارند بعد اظهار فضل بفرمایید اون کسی که این حرفو زد تشریف ببر مطالعه کن که باارزش پول ملی چه کرد اینم که الان روکاره رو همون اورد چجور روتون میشه ازاین حرفا بزنید اره حتما خونه میشه متری ده هزار تومن اونم با مدیریت شما
پوری۱۷۷۹۳۳۵۱۹:۴۲:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
هر وقت یاد گرفتی مسایل مختلف رو با هم قاطی نکنی، بعد بیا حرف بزن...
ناشناس۱۷۷۷۹۵۷۰۹:۲۹:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مسخره کردند مردم را. ان پدرتان بود که پدر ایران را در اورد. سهمیه و رانتی شدن دانشگاه! بالا کشیدن افرادی در صحنه سیاستی ایران که اصلا شایسته نبودند. دانشگاه ازاد که ریشه تحصیلات عالی و شایسته سالاری و علم سالاری کشور را خشک کرد. فروش تراکم و ویرانی معماری و زیست بوم مردم ایران برای همیشه. عدم تحمل انتقاد و مخالف حتی اندازه روزنامه سلام خوئینی ها. ان همه قتلهای زنجیره ای در وزارت تحت امر پدرتان. ولی حالا فایزه میگوید در اختیار رئیس جمهور نیست. پس چرا استعفا نداد. ان وضع صدا و سیما تحت نظر عمویتان. ان همه رانت و امتیاز در شرکتهای انچنانی برای کرمان مانند ماهان و خودرو سازی و..... این داستان هسته ای که از تحلیل پدر مرحومتان در کاسه ملت ایران گذاشته شد که در نماز جمعه گفت اگر ملتهای مسلمان یک بمب هسته ای داشته باشیم حل است! و خیلی مسایل دیگر که هیچ سیاستمداری در دنیا نمی تواند در مدت مشخص سر مملکتش برای همیشه این همه بلا بیاورد. خجالت هم نمی کشید و حالا شدید منجی.
ناشناس۱۷۷۸۲۱۵۱۰:۴۵:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اصلاح طلبانی که به هاشمی لقب عالیجناب سرخپوش و خاکستری می دادند حالا طرفدار ایشان شده اند !
ناشناس۱۷۷۸۲۶۹۱۰:۵۷:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
شما دست از سر مملکت بردار بعد ببینیم برجام فرجام داره یا نه.
ناشناس۱۷۷۸۳۰۹۱۱:۰۸:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
برجام اگر فرجام داشت دلار 32 هزار تومان و سکه 16 میلیون و پراید 140 میلیون و تورم 1000 درصد نمی شد !
ناشناس۱۷۷۸۴۸۴۱۲:۰۱:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
قرار بود با برجام تحریم نباشد وقتی برجام هست تحریم ها 100 برابر شده یعنی خسارت محض.
ناشناس۱۷۷۸۹۰۶۱۴:۳۱:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اعتراف ظریف: مذاکره با امریکا ارزش وقت گذاشتن ندارد.
ناشناس۱۷۷۸۹۰۸۱۴:۳۳:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اگر اصلاح طلبان کاسب برجام و کاسب تحریم دست از سر این مردم مظلوم بر دارند اوضاع درست می شود.
ناشناس۱۷۷۸۲۹۷۱۱:۰۵:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اینا همونایی هستند که تا چند ماه پیش میگفتند ترامپ نابغه اقتصادیه و بایدن خوابالوِ رشوه بگیر ریاست جمهوری رو به خواب ببینه و با ترامپ تا 2024، کلا زیاد جدیشون نگیر اجازه بده اتاق خبرشون رو ببینند
ناشناس۱۷۷۸۳۶۲۱۱:۲۴:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در یک مسابقه ورزشی وقتی رقیت دوپینگ می کنه دیگر نمی توان گفت که بازیکنی که باخته تقصیر داشته . این دو پینگ هم معمولا ششماه بعد در ازمایشها معلوم میشه که دیگر برای ورزشکاری که باخته فایده نداره
ناشناس۱۷۷۸۳۸۰۱۱:۲۹:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
نکنه وطن ارث پدری تو است و بقیه خبر ندارن
ناشناس۱۷۷۹۰۳۳۱۵:۲۷:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مملكت ارث همه افراده، ولى امثال شما لوگو پپسى-منوتو بين ها محجور هستيد و ارث افراد محجور بايد توسط قيم اون ها كنترل بشه.
ناشناس۱۷۷۸۴۵۷۱۱:۵۲:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در جهنم مارهایی هست که مردم از ترسشون به افعی پناه می برند !
ناشناس۱۷۷۸۵۴۱۱۲:۲۱:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
این فتنه گران اصلاح طلب سال 88 مارهای خطرناکی هستن.
ناشناس۱۷۷۹۴۲۴۲۱:۰۸:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خدا پدرتو بیامرزه متنت بلند ولی قشنگ بود
ناشناس۱۷۷۷۹۶۰۰۹:۳۰:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
عدالت را رعایت کنید. خانواده همه مسئولان کشور حاشیه دارند. همه.
ناشناس۱۷۷۸۰۵۳۰۹:۵۵:۰۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
این خانواده چرا دست از سر مردم مظلوم ایران بر نمی دارند ؟!
ناشناس۱۷۷۸۰۸۸۱۰:۰۴:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
توی این سالها که انرژی هسته ای داشتیم چه عایدی برای مردم داشته ؟ بالاخره هر هزینه ای که از بیت المال میشه باید سودی هم برای جامعه داشته باشه !!
ناشناس۱۷۷۸۲۰۸۱۰:۴۴:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
همون عایدی رو داشته که دانشگاه های آزاد داشتند!
ناشناس۱۷۷۸۲۱۷۱۰:۴۵:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مثلا موسسات فرهنگی بی خاصیت و غیر پاسخگو که معلوم نیست چرا بودجه می گیرند و کجا مصرف می کنند و چه نفعی برای مردم دارند
ناشناس۱۷۷۸۲۱۹۱۰:۴۶:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خلط مبحث نکنید بحث این مطلب انرژی هسته ای نیست.
ناشناس۱۷۷۸۲۷۳۱۰:۵۹:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
از روحانی و دولتش به خاطر برجام تشکر می کنیم.
ناشناس۱۷۷۸۲۷۴۱۰:۵۹:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مجلس یازدهم بعد از 9 ماه یک قدم هم برای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید بر نداشته.
ناشناس۱۷۷۸۳۴۳۱۱:۱۸:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دولت روحانی در 8 سال گذشته هیچ قدمی برای اجرای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برنداشت.
ناشناس۱۷۷۸۳۴۶۱۱:۱۹:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
روحانی باید پاسخگو باشد که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد؟!
ناشناس۱۷۷۸۸۷۳۱۴:۲۰:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
روحانی: امریکا هرجا که پول ما را دید دزدید چطور می شود به امریکا اعتماد کرد ؟!
ناشناس۱۷۷۸۲۰۹۱۰:۴۴:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مابقی مسئولین بی کفایت که فرزندانشان مثل کفتار مملکت را می چاپند یا در امریکا و اروپا لذت دنیا را می برند چی ؟؟
ناشناس۱۷۷۸۳۹۱۱۱:۳۲:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
حداقل آنها فتنه انگیزی نمی کنند و گرای تحریم به دشمنان نمی دهند.
ناشناس۱۷۷۹۰۴۸۱۵:۳۶:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
چون آش را با جایش می خواهند
ناشناس۱۷۷۸۰۶۷۰۹:۵۹:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
تحریم های فلج کننده ناشی از سیاست خارجی ما، عامل مشکلات دیروز و امروز کشور هستند.
ناشناس۱۷۷۸۲۲۴۱۰:۴۷:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
تحریم های فلج کننده نتیجه فتنه و آشوب اصلاح طلبان در سال 88 بود.
اکبر۱۷۷۸۴۴۹۱۱:۵۰:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مطمِئنم شکم ات سیره و گرنه دفاع کور نمیکردی
ناشناس۱۷۷۸۵۵۱۱۲:۲۳:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فقر و بدبختی مردم نتیجه برجام و اعتماد بی جا به امریکا و غرب است.
ناشناس۱۷۷۷۹۶۶۰۹:۳۲:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فائزه خودش قبلا"گفته بود اگر قرص هایمان را نخوریم به موجودات خطرناکی تبدیل می شویم !
ناشناس۱۷۷۷۹۶۷۰۹:۳۳:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
چرا به شما بر خورده است؟ چرا دلخور شده اید. فائزه هاشمی حرف دل اکثریت مردم ایران را زده است.
ناشناس۱۷۷۸۰۵۷۰۹:۵۶:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
چرا ایقدر دروغ آشکار می گویی ؟ تو از کدام مردم حرف می زنی ؟
ناشناس۱۷۷۸۰۶۰۰۹:۵۷:۰۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دار و دسته فائزه اگر غیرت داشتن اکنون وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم این نبود که شرمنده زن و بچه خود باشند.
ناشناس۱۷۷۸۲۰۳۱۰:۴۲:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
حرف دل اکثریت لوگو پپسی-منوتو بین رو زده که اونا هم پشیزی سواد و تجزیه و تحلیل ندارند و هرچی امثال منوتو بگند، مانند یک دستگاه کپی یا طوطی، تکرار میکنند
ناشناس۱۷۷۸۲۱۱۱۰:۴۵:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اگر واقعا حرف دل اکثر مردم ایران این باشه ( که معلوم نیست و باید نظرسنجی گسترده بشه ) باید فاتحه فهم و شعور اون اکثریت رو خوند
ناشناس۱۷۷۸۳۵۵۱۱:۲۲:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
کدوم اکثریت مگه چند نفرید؟ تو ایران چند نفر خواستار وضع تحریمها هستند؟اگر فکر میکنید ۲۴ میلیون رای دارید بدونید هاشمی هم همین دودوتاچهارتا کرد که سال۸۴ شکست خورد مردم فریب نمیخورند مخصوصا با وضعی که در بورس پیش اومد
ناشناس۱۷۷۸۴۴۲۱۱:۴۸:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
شما حرص نخور هر یه مدت یه بار با طوفان توییتری تودهنی بهشون میزنیم
ناشناس۱۷۷۷۹۷۱۰۹:۳۳:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دولت روحانی و وضعی که درست کرده میراث همین جریانه ویرانتگر از خودمتشکر
ناشناس۱۷۷۸۰۶۵۰۹:۵۸:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
چهل و دو سال پیش همه کشورهای جنوبی خلیج فارس چادر نشین و شترسوار بودند، ترکیه در افلاس بود، مالزی و سنگاپور هیچی نداشتند، چین تازه رشد خودشو شروع کرده بود و ایران با رشد دو رقمی حتی از کره جنوبی جلوتر بودی، و حالا اونها کجا هستند و ما کجا
ناشناس۱۷۷۸۴۹۰۱۲:۰۳:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
عقب ماندگی ایران نتیجه سیاست های غلط دار و دسته هاشمی در 40 سال گذشته است.
ناشناس۱۷۷۹۰۵۷۱۵:۴۰:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
حالا کشورهای حاشیه خلیج فارس به مقام شامخ گاو شیرده وکره جنوبی شهرکهای مخصوص خوش گذرانی سربازهای امریکایی در پایگاههای کره جنوبی و... هستند
ناشناس۱۷۷۸۰۶۶۰۹:۵۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مملکت تخم مرغ و مرغ و گوشت و روغن و.... نداره. ولی کیلو کیلو اورانیوم غنی شده و کیک زرد داره!
ناشناس۱۷۷۸۸۲۸۱۴:۰۰:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
روحانی چرا در مورد عملکرد فاجعه بار دولتش پاسخگو نیست ؟!
ناشناس۱۷۷۸۰۹۱۱۰:۰۵:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
وضعیت امروز اقتصادی کشور به خاطر عدم تعامل با دنیا است.
ناشناس۱۷۷۸۱۴۱۱۰:۲۲:۴۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دولت های هاشمی و روحانی رکورددار تورم و جهش ارز در تمام دولت ها هستن و این بدلیل سوء مدیریت و بی تدبیری این دولت هاست.
ناشناس۱۷۷۸۱۵۷۱۰:۲۷:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
نتیجه تعامل برجامی که حتی مصوبه شورای امنیت را هم داشت داریم میبینیم باید مذاکره و قراردادخوب بلدبودند که نبودند
ناشناس۱۷۷۸۲۲۰۱۰:۴۶:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
یک چیزی منوتو پنوتو کرده تو دستگاه کپیتون ول کن نیستید، این امریکاست که اجازه نمیده ایران تعامل داشته باشه چون با امریکا مشکل داریم، البته شاید از نظر شما امریکا مساوی با دنیاست که اون بحث دیگری هست!
ناشناس۱۷۷۸۱۰۶۱۰:۱۰:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دو بار به یار هاشمی(روحانی) رای دادیم مملکت به فنا رفت.
ناشناس۱۷۷۷۹۷۵۰۹:۳۵:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
تا کی باید شاهد وراجی سرمایه های اسرائیل در کشور باشیم ؟!
ناشناس۱۷۷۸۰۵۹۰۹:۵۷:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
شما تا کی این جمله را همه جا تکرار می کنی ؟ رفسنجانی به عبارت درست معمار انقلاب است اگر فرزند ایشون سرمایه اسرائیل است بچه های مابقی که در امریکا و اروپا هستند را چی بنامیم خوبه ؟؟ هر کس حرف حق را زد محبوب مردم شد خائن و وطن فروشه ؟؟ فقط شماها خوبین ؟؟ اوضاع مملکت نتیجه ی افکار مشعشعانه ی شماهاست
ناشناس۱۷۷۸۲۲۷۱۰:۴۷:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
متاسفم برای افرادی این خزعبلات رو حرف حق تشخیص میدهند
ناشناس۱۷۷۸۲۳۳۱۰:۴۹:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
انقلاب را امام خمینی(ره) به ثمر رساند اما یک عده امثال حجت الاسلام رفسنجانی سر سفره انقلاب نشستن و مشغول اشرافیگری شدند.
ناشناس۱۷۷۸۲۳۶۱۰:۵۰:۴۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند.
ناشناس۱۷۷۷۹۷۶۰۹:۳۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دلیل ندارد که همه مثل هم فکر کنند. آدم ها ربات نیستند و مردم ایران هم مردم کره شمالی نیستند. فائزه هاشمی حقایقی را گفته که عده ای دوست ندارند کسی آنها را در بلندگو با صدای بلند داد بزند.
ناشناس۱۷۷۸۰۷۱۱۰:۰۱:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
حجت الاسلام اکبر هاشمی در 40 سال گذشته در پُست های کلیدی نظام بوده و رئیس قوه مقننه و رئیس جمهور و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده اینها باید پاسخگوی فقر و بدبختی مردم ایران باشند نه منتقد !
ناشناس۱۷۷۸۲۴۰۱۰:۵۲:۰۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
تفکر هاشمی باعث مشکلات عدیده برای کشور و مردم شده اینها باید پاسخگوی وضع موجود باشند نه منتقد !
ناشناس۱۷۷۷۹۷۷۰۹:۳۶:۵۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فائزه هاشمی و پروانه سلحشوری در این کشور از خیلی ها مرد تر هستند.
ناشناس۱۷۷۸۰۶۹۱۰:۰۰:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
زن هستند دوست عزیز شجاعت مترادف با مرد بودن نیست می شه مرد بود ولی چاپلوس و بزدل و کاسه لیس می شه زن بود و شجاع و غیور و صادق مثل تمام مادران سرپرست خانوار که در این شرایط هم زن هستند هم مرد مثل تمام مادران که شماها را به دنیا آوردند و بزرگ کردند تا خود را بالا تر و بر تر از آنها بدانید و مرد بودن را بالاتر از زن بودن بدانید !
ناشناس۱۷۷۸۲۲۸۱۰:۴۸:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در فرهنگ غلط این کشور زن جنس ضعیف است. اما این دو نشان دادند که این حرف غلط در غلط است.
ناشناس۱۷۷۸۵۶۱۱۲:۲۶:۲۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
آدم عاقل از عامل تحریم و فشار بر ملت ایران حمایت نمی کند فائزه یا خائن است و یا جاهل است.
ناشناس۱۷۷۹۰۹۴۱۵:۵۸:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
پروانه سلحشوری 4 سال توی مجلس بود اما هیچ کاری برای مردم نکرد و فقط وکیل الدوله بود.
ناشناس۱۷۷۸۳۰۱۱۱:۰۶:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
کاسبان تحریم امثال فائزه هاشمی و پروانه سلحشوری یکی یکی دارند خودنمایی می کنند.
ناشناس۱۷۷۸۰۷۷۱۰:۰۲:۴۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
تحریمهای بانکی و نفتی نتیجه فتنه و آشوب اینها در سال 88 بود اینها خائن به کشور هستن.
ناشناس۱۷۷۸۱۸۶۱۰:۳۷:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
کاسبان برجام حالا کاسبان تحریم شده اند.
ناشناس۱۷۷۷۹۸۵۰۹:۳۹:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
کاسبان برجام حالا کاسبان تحریم شدند و از ترامپ قمار باز حمایت می کنند.
ناشناس۱۷۷۷۹۹۱۰۹:۴۱:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در این کشور عده ای بچه که سن شان به انقلاب و دوران جنگ نمی رسد، مورد سوء استفاده افراد بی نام و نشان و به ظاهر انقلابی قرار گرفته اند تا دیگران را سر کوب و خودشان را بالا بکشند. هاشمی در 2-3 سال آخر عمرش به راه درست برگشت و مردم از آن استفبال کردند. این یک حقیقت است.
ناشناس۱۷۷۸۴۹۷۱۲:۰۵:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
هاشمی در 2 و 3 سال آخر عمرش برجام و روحانی را به مردم تحمیل کرد که هردو خسارت محض بودند.
ناشناس۱۷۷۹۰۷۲۱۵:۴۷:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
بفرماييد حزب باد بودند ، اول انقلاب كه بازرگان و نهضت آزادي رو مچاله كرد ، بعدش هم حزب الهي ها باهاش بودن و اصلاحات رو نقره داغ كرد ، بعد كه ديد مردم چيز ديگه ايي ميخوان شد طرفدار آزادي ، هنوز سركوبهاي تحسن هاي كارگري از خاطره ملت در دوران هاشمي پاك نشده ... هر جا منفعت حكم ميكرد براي حفظ قدرت اونجا بودن
ناشناس۱۷۷۹۱۳۸۱۶:۴۷:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
حزب باد بود و هر روز رنگ عوض می کرد.
ناشناس۱۷۷۷۹۹۴۰۹:۴۲:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
سواد فائزه در حد نهضت سواد آموزی هم نیست.
ناشناس۱۷۷۸۰۸۳۱۰:۰۳:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مردم چقدر باید بابت غنی سازی نمایشی شما هزینه بدن؟
ناشناس۱۷۷۸۱۶۶۱۰:۳۰:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خسارات فتنه 88 از خسارات 8 سال جنگ تحمیلی بیشتر بود.
ناشناس۱۷۷۸۲۴۳۱۰:۵۲:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اولا بفهم که خودت و همپیاله های پر سر و صدا مردم نیستند، دوما امثال شما تا وقتی رسانه هایی مثل منوتو یک خوراک و لقلقه زبانی از قبیل : هزینه غنی سازی زیاده، باج به روسیه و چین میدیم، شعار روی موشک عامل برهم خوردن برجامه، هزینه های ایران توی لبنان و سوریه خیلی زیاده و مردم خودمون اصلا براشون مهم نیستند و... رو درست نکنه، فرسنگ ها ماقبل از این هستید که با استدلال بتونید یک ایراد اساسی از شیوه حکومت داری بگیرید
ناشناس۱۷۷۸۶۵۹۱۲:۵۸:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
آنهایی که میگفتن امضاء جان کری تضمین است !!! و تضامین لازم را از دشمن نگرفتن باعث نابودی برجام شدند موشک هیچ ربطی به برجام ندارد.
ناشناس۱۷۷۸۱۱۲۱۰:۱۲:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
حتما تو هم پروفسور بارتازال هستید!
ناشناس۱۷۷۸۲۹۲۱۱:۰۴:۰۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
آدم عاقل و با سواد از عامل فشار حداکثری به مردم ایران حمایت نمی کند.
ناشناس۱۷۷۸۰۱۰۰۹:۴۴:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
من هم اگر در لندن و دبی و کانادا و امریکا و لواسان و شمال املاک نجومی داشتم از این حرف ها میزدم.
ناشناس۱۷۷۸۰۸۰۱۰:۰۲:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
بسیاری از آقازاده ها از این بیشتر دارند ولی به بخور بخور و بچاپ بچاپ مشغول هستند و اصلا درد مردم ندارند
ناشناس۱۷۷۸۱۷۴۱۰:۳۳:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خاندان هاشمی بعد از انقلاب سوپر میلیاردر شدند هیچکدام از آقازاده ها به قدر اینها ثروت اندوزی نکرده اند.
ناشناس۱۷۷۸۲۶۸۱۰:۵۷:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
از اون آقازاده که چوب حراج به جنگل های شمال زد چه خبر ؟؟
ناشناس۱۷۷۸۳۵۴۱۱:۲۲:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اگر باغ های پسته شون الماس ثمر می داد اینقدر ثروت اندوزی نمی شد که الان شده است !
ناشناس۱۷۷۸۰۹۷۱۰:۰۷:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
روحانی تنها یک مامور خرید است.
ناشناس۱۷۷۸۱۶۹۱۰:۳۱:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دولت اختیارات کافی دارد اما عُرضه کار کردن ندارد.
ناشناس۱۷۷۸۲۷۷۱۰:۵۹:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مثلا در سیاست خارجی ؟؟ دولت گفت از دیوار سفارات عربستان تشریف ببرند بالا و این همه هزینه درست کنند ؟ دولت گفت بعد امضای برجام موشک هوا کنند و روی آن به عبری اسرائیل را تهدید کنند ؟؟ برو داداش !
ناشناس۱۷۷۸۹۹۵۱۵:۰۹:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
برجام هیچ ربطی به موشک ندارد و اگر دولت در قضیه کشتار 500 نفر از زائران ایرانی در منا و تجاوز به 2 نوجوان ایرانی در فرودگاه جده ضعف و انفعال نشان نمی داد کسی از دیوار سفارت عربستان بالا نمیرفت البته بنده بالا رفتن از دیوار سفارت را تایید نمی کنم.
ناشناس۱۷۷۸۲۶۴۱۰:۵۶:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
نحوه استدلال لوگو پپسی-منوتو بین ها ( البته عصطدلال صحیح تره ) میخوان یک سپاهی رو رئیس جمهور کنند ( قبل تر به سردار سلیمانی عزیز این حرف رو میبستند ) رئیس جمهور هیچکارست ( اگر بخواهند دیگه خیلی خودشون رو خفن جلوه بدن، میگن تدارکاتچیه، حرفی که خود خاتمی گفته : من هیچگاه نگفته ام که رئیس جمهور تدارکاتچیه )
ناشناس۱۷۷۸۱۸۵۱۰:۳۷:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
حداقل 1 سند ارائه کنید
ناشناس۱۷۷۸۳۶۶۱۱:۲۵:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دریافت رشوه های 30 میلیون دلاری و 15 میلیون دلاری مهدی هاشمی در قراردادهای کرسنت و استات اویل مستند است.
ناشناس۱۷۷۸۰۱۶۰۹:۴۶:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فائزه تعادل روحی و روانی نداره زیاد نباید جدیش بگیریم !
ناشناس۱۷۷۸۰۳۰۰۹:۴۹:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
سال 88 عفت مرعشی گفت اگر موسوی رای نیاورد یعنی تقلب شده !!! و مردم بریزند توی خیابونها !!! و اینگونه مردم را به اردوکشی خیابانی دعوت کردند و دشمن را به تشدید تحریمهای ظالمانه ترغیب کردند.
ناشناس۱۷۷۸۰۸۴۱۰:۰۳:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
کشورهای بزرگ دنیا کل صنعت و اقتصاد و تجارت را رها نکرده‌اند به امید انرژی هسته‌ای!
ناشناس۱۷۷۸۱۳۲۱۰:۲۱:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
کشورهای بزرگ دنیا کل اقتصاد و صنعت را رها نکردند به امید مذاکره !
ناشناس۱۷۷۸۲۷۱۱۰:۵۸:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مغلطه ای بسیار ضعیف و بی ربط
ناشناس۱۷۷۸۰۹۶۱۰:۰۶:۲۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
و مردم گوش به فرمان عفت مرعشی بودند ! چرا از گول زدن خودتون لذت می برید ؟؟ عفت مرعشی کجای سپهر سیاسی این مملکت بوده و هست ؟؟
ناشناس۱۷۷۸۲۵۲۱۰:۵۴:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
نقش عفت مرعشی و مهدی و فائزه هاشمی در فتنه 88 غیر قابل انکار است.
ناشناس۱۷۷۸۳۳۸۱۱:۱۶:۵۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
البته شما دلت می خواد اینطور باشه
ناشناس۱۷۷۹۰۶۷۱۵:۴۴:۵۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
سپهر رسانه های غربی توسط خانم کلینتون ومرکل واوباماوانگلیس خبیث از این بانوی بی سپهر وفرزندان اشرافیش،سپهر سیاسی ساختند
ناشناس۱۷۷۸۰۹۸۱۰:۰۷:۳۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
غنی سازی ۲۰ درصدی سبب افزایش قیمت تخم مرغ میشود
ناشناس۱۷۷۸۱۷۹۱۰:۳۴:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در دولت هاشمی که غنی سازی 20 درصدی نبود چرا قیمت تخم مرغ 20 برابر گران شد ؟!
ناشناس۱۷۷۹۰۱۸۱۵:۱۸:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
هاشمی عاقبت در استخر فرح فوت شد اما ما که حلالش نمی کنیم .
ناشناس۱۷۷۸۰۴۰۰۹:۵۲:۱۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دیدیم که بصیرت شماها تو همون سال نتیجه‌ اش چی شد
ناشناس۱۷۷۸۰۸۵۱۰:۰۴:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
غرب هرگز زیر باجگیری ایران با هسته ای نمی رود. غرب تا به حال به هیچکس باج نداده و نمی دهد حتی به روسیه و چین کمونیست.
ناشناس۱۷۷۸۱۲۵۱۰:۱۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
برجامو پله کردند / ملتو ذله کردند / ترامپو سوژه کردند
ناشناس۱۷۷۸۳۷۰۱۱:۲۶:۵۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
ایران هرگز از حق مسلم خود برای استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای کوتاه نخواهد آمد.
ناشناس۱۷۷۸۳۸۸۱۱:۳۱:۱۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
باج گیری !!!!؟ ماباج گیریم یا اونها !چه وطن پرستی هستی شما !!!!!
ناشناس۱۷۷۸۱۰۲۱۰:۰۸:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
عملکرد شماها و شعار دادن هاتون و پرچم آتش زدن هاتون و از دیوار سفارت بالا رفتن و تهدید اسرائیل و نصب روز شمار محو اسرائیل و ... هیچ تاثیری نداشته ؟؟
ناشناس۱۷۷۸۲۶۲۱۰:۵۶:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
آنهایی که از دیوار سفارت امریکا بالا رفتن و باعث تحریمهای اولیه ضد ایرانی شدند جزو دار و دسته شما بودند از جمله اصغرزاده و عباس عبدی و حمید ابوطالبی و معصومه ابتکار و غیره.
ناشناس۱۷۷۸۱۱۴۱۰:۱۳:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
بعد از فتنه 88 بانک مرکزی تحریم شد و از سال 90 اوضاع اقتصاد کشور بهم ریخت و تا به امروز مردم روی آسایش و رفاه ندیدند.
ناشناس۱۷۷۸۲۷۵۱۰:۵۹:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
این حرف شما توهین به راننده های تاکسی است
ناشناس۱۷۷۸۳۶۵۱۱:۲۵:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
هاشمی دست راست امام بود و به جرات می توان گفت نفر دوم انقلاب است
ناشناس۱۷۷۸۵۰۸۱۲:۰۸:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
امام(ره) مخالف اشرافیگری مسئولان بود هاشمی بنیان گذار اشرافی گری و حقوق های نجومی مسئولان بود.
ناشناس۱۷۷۸۳۷۹۱۱:۲۸:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در کشورهای دیگر اجازه رانت خواری و دخالت به خانواده مسعولان داده نمیشود اما اینجا ...
ناشناس۱۷۷۸۴۵۵۱۱:۵۲:۲۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
نيازي به ترامپ و خانواده هاشمي و اينجور چيزها نيست !! آنقدر دزدي و مفاسد اقتصادي رانت خواري ، طبيعت خواري و لواسانات خواري و ساحل دريا خواري و اخيرا برق براي بيت كويين خواري ، وام هاي پس نده هزاران ميلياردي بانكها و دكل واري و نفت و قير و پتروشيمي خواري و ارزهاي ٤٢٠٠ توماني خواري و انتقال ثروت به كانادا و رانت و هزار بدبختي ديگر وجود دارد كه واقعا براي تخريب كشور نيازي به ترامپ و هاشمي ها و بقيه نيست .
ناشناس۱۷۷۹۲۲۷۱۸:۰۸:۵۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اکثریت صاحبنظران بی طرف بر این باورند که مرحوم هاشمی بیشترین سهم را در بروز مشکلات اقتصادی و به تبع آن مشکلات اجتماعی و به تبع آن مشکلات امنیتی و ..... در کشور داشته است پس به قول سعدی شیرازی : اصل بد نیکو نگردد چونکه بنیادش بد است
ناشناس۱۷۷۷۹۲۵۰۹:۱۸:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
ای بابا...مردم‌خودشان باید بفهمند که جریانی به نام اصلاحات فقط یک بازی سیاسی و بهره برداری از جیب مردم است...وقتی نفرات اصلی جریان ضد مردمی و خائن به وطن اکثر فرزندانشان خارج هستند و از این طرف شارژ مالی می شوند چه انتظاری از امثال پادوهایی مثل فرزندان هشلمی می توان داشت..
ناشناس۱۷۷۷۹۶۳۰۹:۳۱:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
ان پدر مرحومتان با سیاستهای خود بلایی سر ملت ایران و خودش و شما اورد که نسلها با ان درگیر هستیم. بروید داستانتان را جای دیگری بگویید. درست است که خیلی از مردم حافظه تاریخی ندارند ولی خیلی ها هم دارند. هر چه می کشیم از دست پختهای خانواده هاشمی هست. از فروش تراکم تا دانشگاه ازاد و ویرانی ارزش تحصیل و علم در ایران و تا ادامه جنگ و اختناق مطلق در زمان شماها و... البته به این معنی نیست که دیگران بهترند. هاشمی مسئولیت انها را هم دارد.
ناشناس۱۷۷۸۱۰۰۱۰:۰۷:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
هسته ای شدن اشتباه بزرگ وباتلاقی بود که در آن گیر افتادیم خیلی چیزها را به خاطر آن از دست دادیم وهیچ چیز هم نصیبمان نکرد .
ناشناس۱۷۷۸۲۸۷۱۱:۰۲:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
برجام فقط به نفع آقازاده ها بود که گرین کارد امریکا و اقامت اروپا گرفتن برای ملت ایران هیچ آورده ای نداشت.
ناشناس۱۷۷۸۳۵۶۱۱:۲۳:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
هسته ای شدن اشتباه نیست ضرورت است. همین الان هم برق کم داریم. برای رفع آلودگی تهران هم باید وسایل نقلیه تهران، همه برقی شوند که الان نه برقش را داریم نه وسایل نقلیه اش را.
ناشناس۱۷۷۷۹۶۴۰۹:۳۱:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مردم بیچاره همیشه و در همه حال سر کار بوده اند. البته غیر خودی ها.
ناشناس۱۷۷۷۹۷۳۰۹:۳۴:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
چه حرف حقی؟! خانواده هاشمی از علی اکبر تا محمد هاشمی مسئولیت اصلی وضع امروز ایران را دارند که با میلیونها اب زمزم هم پاک نمی شود. باید پاسخگو باشند نه مدعی. همه یادمان هست که در زمان پدر و عموی ایشان چه اختناقی بر قرار بود. الان هم هست ولی انزمان دیگر خبری از شبکه های اجتماعی و ماهواره و انیترنت انور اب نبود و فقط وفقط سکوت و فرمانبرداری محض طلب می کردند. چه کسی اصرار داشت و پیشنهاد اوردن واژه "مطلق" در اصلاح قانون اساسی اورد. بر اساس همان واژه مطلقا حق انتقاد و اعتراض نه برای ملت و منتقدین باقی گذارید و نه برای خود.همین محسن در اوج جنگ که پدرش هر روز بیشتر در تنور ان می دمید در اتاوا کانادا مشغول تحصیل و دنیا دیدن بود. فرزندان دیگر و فرزندان مقامات دیگر هم همینطور. حالا برای ما دم از انصاف و حق و حقوق ملت می زنند. اگر به حاشیه نرفته بودند الان مانند همین ظریف و روحانی همش تبلیغ و تمجید می کردند. خجالت هم نمی کشید.
ناشناس۱۷۷۷۹۸۱۰۹:۳۷:۵۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
قطعنامه 1929 که بسترساز تحریمهای بانکی و نفتی و مشکلات اقتصادی برای کشور شد نتیجه فتنه اصلاح طلبان در سال 88 بود.
ناشناس۱۷۷۸۰۰۳۰۹:۴۴:۱۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مهدی کجاست لابد رفته گل برای بچه های در بند ببره
ناشناس۱۷۷۸۰۰۴۰۹:۴۴:۲۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
طرح تحقیق و تفحص از صدا و سیما به کجا رسید؟
ناشناس۱۷۷۸۱۱۸۱۰:۱۴:۳۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی به کجا رسید ؟
ناشناس۱۷۷۸۰۱۴۰۹:۴۵:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
جریان مقابل هم همینه
ناشناس۱۷۷۷۹۲۷۰۹:۱۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
با برچسب ضد انقلاب نمیتوان سیاست های غلط و مخرب و نابودی معیشت مردم را توجیه و همچنان به همان روش ها ادامه داد و ادعای تصاحب انقلاب و خون شهدا را داشت
ناشناس۱۷۷۷۹۷۰۰۹:۳۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دار و دسته هاشمی اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند دست بردار هم نیستن.
ناشناس۱۷۷۷۹۸۷۰۹:۴۱:۱۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
عمده مشکلات کشور از سیاست های غلط دولت حجت الاسلام رفسنجانی نشات میگیره.
ناشناس۱۷۷۸۱۳۵۱۰:۲۲:۰۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
عمده مشکلات کشور ناشی از تحریم ها هستند
ناشناس۱۷۷۸۱۸۳۱۰:۳۶:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
به قول خود روحانی فقط 20 درصد مشکلات کشور مربوط به تحریم هاست و 80 درصد مشکلات بدلیل سوء مدیریت دولتهاست.
ناشناس۱۷۷۸۵۵۰۱۲:۲۳:۴۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
هسته ای دار و دسته شما برای مردم واکسن نمیشه
ناشناس۱۷۷۸۶۷۰۱۳:۰۱:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
واکسن فقط واکسن ایرانی واکسن فایزر قابل اعتماد نیست زیرا احتمال دارد قضیه خون های آلوده و به ایدز و هپاتیت تکرار بشود.
ناشناس۱۷۷۷۹۲۹۰۹:۱۹:۴۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فائزه هاشمی و ترامپ یک هدف را دنبال می کنند و آن هدف تحریم بیشتر و بدبختی بیشتر مردم ایران است.
ناشناس۱۷۷۷۹۳۶۰۹:۲۲:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اوباما به در خواست مهدی و فائزه هاشمی و دوستانشان ایران را تحریم کرد این جماعت کاسب تحریم هستن.
مهسا۱۷۷۷۹۴۰۰۹:۲۴:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
طباطبایی وکیل هاشمی: فائزه به حرف مرحوم هاشمی هم گوش نمیداد! کلا سرکشی خصلت این خاندانه مثل 88 که تحریمها رو به مردم تحمیل کردن
ناشناس۱۷۷۷۹۴۳۰۹:۲۵:۳۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
بگذارید منافع ملی را برایتان معنی کنم منافع ملی یعنی منافع یک ملت ما ملت هشتاد میلیون ایرانی هستیم؛کدوم حرکت این مسئولین میخوره که منافع این ملت باشه؟کدوم حرکت و شایسته ای به نفع این ملت انجام دادید؟اون از دزدی شما از پولهای مردم توسط بورس بخدا دو سال که خونه نشینیم و بیکار و به هر دری میزنم میبینم دولت ورود پیدا میکنه و گند میزنه به اونکار خسته ایم بفهمید خسته الانم میدونیم بایدن فردا که بیاد ۱۰۰ میلیارد دلار نقد بده بهتون بی شک مثل زمان اوباما یک ریالیش به این ملت نمیرسه
ناشناس۱۷۷۷۹۴۶۰۹:۲۷:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
نویسنده کوچکترین تلاشی برای تحلیل صحبتهای فائزه و یا سایر اعضای خانواده ی هاشمی نداشته. اینجور متنی رو چاپ نکنید بهتر هست.
ناشناس۱۷۷۷۹۵۶۰۹:۲۹:۳۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
درود بر هاشمی و ننگ بر دشمنان ایشان
ناشناس۱۷۷۸۱۲۳۱۰:۱۶:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
آنهایی که خواهان استمرار دولت ترامپ و استمرار تحریم ها هستن دشمنان ملت هستند.
ناشناس۱۷۷۸۶۳۵۱۲:۴۹:۱۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مردم آسایش اقتصادی میخواهند نه موشک نویسی و شعار دادن بر ضد این اون و انرژی هسته ای شما رو !!!
ناشناس۱۷۷۸۸۴۱۱۴:۰۳:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت اصلاح طلبان در بدنه دولته تا وقتی به پیرمردهای نجومی بگیر تنبل و خسته رای بدهید همین آش و همین کاسه است.
ناشناس۱۷۷۸۸۷۹۱۴:۲۳:۵۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در 8 سال گذشته که درب صنایع هسته ای و هوافضا را تخته کردیم چرا تحریم ها بیشتر شدند و تورم رکورد زد ؟!
ناشناس۱۷۷۸۸۷۴۱۴:۲۱:۳۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
خیلی از مسئولین داخلی بیشتر به طبل تحریم می کوبن تا خود ترامپ و اسراییل!
ناشناس۱۷۷۷۹۵۸۰۹:۲۹:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
ظاهرا این بچه ها به جز محسن بیشتر به مادرشون رفتن ....همون حاج خانومی که رسما و علنا روز رای گیری انتخابات 88 مردم رو به شورش و طغیان علیه نظام دعوت کرد.....!!!! البته اگه هر کسی غیر از همسر هاشمی رفسنجانی چنین کاری میکرد .... الان قطعا باید بچه هاش تو اوین یا قزل قلعه به ملاقاتش میرفتن..... ولی خب دیگه از مزایای همسری استوانه ها !!! یکیش اینه که میتونید مملکت رو به هم بریزید و تازه باز هم طلبکار باشید.....
ناشناس۱۷۷۸۰۴۱۰۹:۵۲:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دیدگاه این خانوم با من مشترک است.
ناشناس۱۷۷۸۲۸۰۱۱:۰۰:۱۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فائزه از جنایات و تجاوز ترامپ دفاع و حمایت می کند.
ناشناس۱۷۷۸۱۱۷۱۰:۱۴:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
حاشیه های سایر آقازاده هم را اگر انصاف دارید بنویسید
ناشناس۱۷۷۸۲۹۹۱۱:۰۵:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
آنها چنان سرگرم بخور بخور هستند که درد مردم را نمی فهمند و وارد معقولات نمی شوند یک فرصت تاریخی دارند تا 20 نسل بعد خودشان را رستگار کنند
ناشناس۱۷۷۸۲۱۶۱۰:۴۵:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
سلام 1- چرا عکس آقای مهدی هاشمی را حذف کردید؟ 2- آقای هاشمی رفسنجانی با ظهور انقلاب اسلامی رشد نکردند بلکه آیت الله هاشمی رفسنجانی خودشان از افراد تأثیرگذار در بوجود آمدن انقلاب اسلامی و همواره یار و یاور امام خمینی (ره) بوده اند. 3- حرفهای خانم فایزه هاشمی کاملا منطقی و صحیح است. تحلیل بسیار دقیقی از اوضاع فعلی کشور داشته اند و از ایشان سپاسگزاریم.
ناشناس۱۷۷۸۲۴۵۱۰:۵۲:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
و بالاخره اين كه تاريخ در آينده بخوبي در مورد جناب هاشمي قضاوت خواهد كرد !!
علیرضا۱۷۷۸۳۸۷۱۱:۳۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
هاشمی خاندان هاشمی بنیان گذار اختلاس در ایران هستن و قبل اینها کسی یک ریال اختلاس نکرد
ناشناس۱۷۷۸۴۱۰۱۱:۳۸:۰۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
صحبتهای خانم فائزه هاشمی را بی جهت بزرگ نکنید ایشان شخصیت سیاسی ویژه ای نیستن حالا یه صحبتی کردن ویه نظری هم دادن ایشون که جایگاه مدیریتی وحاکمیتی ای ندارن که اینقدر پیگیر صحبتهای ایشونید
ناشناس۱۷۷۸۴۱۸۱۱:۳۹:۲۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اولاً اگر منافع ملى و مردم صحبت ميكنيد مشخص بفرماييد در حال حاضر با اين روند منافعى براى مردم باقى خواهد ماند يا خير؟ دوماً اگر آزادى تفكر و بيان وجود دارد پس بگذاريد هر كسى در هر مستدو لباسى ابراز عقيده كند و در پايان جناب هاشمى به كشور و ملت فقط در يك مورد ظلم بزرگى كرد كه هم اكنون آثارش به وضوح نمايان شده كه بعدها حتماً آيندگاه قضاوت خواهند كرد
کوروش بزرگ۱۷۷۸۴۳۰۱۱:۴۴:۴۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مرحوم هاشمی مرد شجاع و نترسی بود. این بانو هم دختر خلف ایشان است.
ناشناس۱۷۷۸۵۱۶۱۲:۱۰:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
هاشمی و فرزندانش در سال 88 آب در آسیاب دشمن می ریختن.
ناشناس۱۷۷۸۴۳۵۱۱:۴۵:۳۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
بیچاره خرک هوای دم کرد نایافته دم دو گوش گم کرد این داستان ترامپ بچاره است. خودش تا خرخره تو باتلاقه اونوقت فائزه ایشان را دعوت به نجات ملت ایران میکنه. جالبه که اونوقت خانواده هاشمی خودشون صاحب نظام هم میدونن. وجود تفکر هاشمی باعث این فساد گسترده در کشور شد.
ناشناس۱۷۷۸۵۲۷۱۲:۱۳:۲۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اکبر خدابیامرتت. رفتیو این روزارو ندیدی.
ناشناس۱۷۷۸۵۴۹۱۲:۲۳:۳۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
هاشمی مرد بزرگی بود و کارهای مهم و بزرگی برای انقلاب و کشور و مردم انجام داد که غیر قابل انکاری هستند، اما چرا سیاستمدارانی چون او زن ذلیل هستند و مردم کشور را زن ذلیل می کنند معمای عجیبی بوده و هست؟! امروز جامعه ایران در داخل و خارج کشور دچار زن سالاری شد.
ناشناس۱۷۷۸۵۹۹۱۲:۳۹:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دنیا و مردم به دنبال واکسن کرونا آقایان دنبال ایجاد جنجال هسته ای و خروج از برجام و تحریم !
ناشناس۱۷۷۸۶۲۲۱۲:۴۵:۳۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
ظاهرا روح آقای هاشمی هم شما را آزار می دهد.
ناشناس۱۷۷۸۶۵۰۱۲:۵۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
قابل توجه شعار نویس های این صفحه : اگر کره شمالی و کوبا و ونزوئلا موفق بر غلبه بر تحریم شدند شما هم میشوید
ناشناس۱۷۷۸۸۴۷۱۴:۰۵:۴۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
ساخت واکسن کرونا و پالایشگاه ستاره خلیج فارس نشان داد که با استفاده از توانمندی های داخلی می توانیم بر تحریم ها غلبه کنیم.
ناشناس۱۷۷۸۶۹۴۱۳:۱۱:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
حرف فائزه خیلی ساده بود و درست اگر قصد شنیدن داشته باشید. داره میگه وجود بعضی از سران و تصیماشون برای مردم خطرش از ترامپ و تحریم هاش بیشتره
ناشناس۱۷۷۸۷۶۵۱۳:۳۶:۲۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
نوع جدید سرگرمی ملت
ناشناس۱۷۷۸۸۲۴۱۳:۵۸:۳۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
مهدی تو عکس کجاست؟؟؟؟ حتما میخان حذفش کنند....
ایرانی آباد و آزاد۱۷۷۸۸۲۷۱۴:۰۰:۰۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
شجاعت و صداقت و دید و بینش فائزه واقعا ستودنی است...
ناشناس۱۷۷۹۱۴۵۱۶:۵۲:۱۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
شجاعت !!! یا خیانت یا حماقت ؟!
ناشناس۱۷۷۸۸۵۲۱۴:۰۸:۵۲ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
اتفاقا خانم فائزه حرف درستی زد اولا که نظرش رو بدون مصلحت اندیشی بیان کرد و دوم اینکه مقامات کشور ما نشون دادن که با شل کن سفت کن های دموکرات ها هیچ کاری برای مردم انجام نمی دهند
ناشناس۱۷۷۹۱۵۶۱۶:۵۹:۴۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
آدم عاقل از تحریم و فشار بر علیه کشور و مردمش دفاع نمی کند.
ناشناس۱۷۷۸۸۶۸۱۴:۱۹:۰۹ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
به تاریخ نگاه کنیم، اکثرا مواضع اونهایی منصفانه و بر حق بوده که به قدرت وصل بودن، یا اونهایی که با قدرت کاری نداشتن؟ در مورد این دو نفر هم چند سال دیگه تاریخ قضاوت میکنه
ناشناس۱۷۷۸۹۰۹۱۴:۳۳:۵۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دلیل اصلی هجمه به ایت اله هاشمی فقط و فقط بخاطر روشن بینی بود
ناشناس۱۷۷۹۱۴۹۱۶:۵۵:۱۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
در شرایطی که دور تا دور کشور را پایگاه های نظامی دشمن فرا گرفته حجت الاسلام هاشمی اگر روشن بین بود ! هرگز نمیگفت دنیای فردا دنیای مذاکره است نه موشک ها !!!
ناشناس۱۷۷۸۹۵۲۱۴:۵۴:۴۳ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
بی انصاف تر از نویسنده این مقاله ندیدم. یک مسئول مملمتی نام ببرید که فرزندانش حاشیه نداشته باشد. ضمنا شما که همش می گویید ملاک حال افراد است چرا هی به گذشته ارجاع می دهید.
ناشناس۱۷۷۹۱۵۳۱۶:۵۷:۴۱ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فقط خانواده هاشمی در امور مملکت بی جا مداخله می کنند خانواده هیچکدام از مسئولان اینقدر حاشیه ساز و دردسر آفرین برای کشور نبوده اند.
ناشناس۱۷۷۹۰۸۲۱۵:۵۳:۵۸ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
فرزندان هاشمی درزمان حضورپدرشون دریک سال۱۲۵بار براساس آمارفرودگاه امام ازکشورخارج شدن وزندگی لاکچری داشته اند حالا واسه شون سنگینه ازتوجه خارج شدن بایدتاسف خورد
علی۱۷۷۹۱۱۸۱۶:۲۹:۲۰ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
این خاندان بی هویت کمبود دارد هر کدامشان میخواهند به طریقی خودشان را مطرح کنند یک چیزی هم بدهید دست فائزه که مشغول گردد
كاوه۱۷۷۹۱۳۲۱۶:۴۰:۲۵ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
پول و قدرت دو عاملي هستند كه انسان را از شفاف انديشيدن باز مي دارد . الان خاندان هاي مختلف كه در ادوار مختلف بر ايران حكومت كرده اند هر كدام دلسوز ايران شده اند . معلوم هم نيست كه بالاخره چه سياستي را دولتمردان بايد دنبال كنند تا كشتي طوفان زده ايران را به ساحل نجات برساند .
ناشناس۱۷۷۹۱۵۹۱۷:۰۲:۲۶ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
همین هاشمی و خانواده اش روزی چنان قدرت داشتن که جرات نفس کشیدن در مقابلشون نداشتین و شناسنامه انقلابتون بود امروز که در قدرت نیستن خوب دارین دق و دلی خالی میکنید چطوره شما مسولین در تربیت فرزندان خود موندین اون وقت نسخه راه راست برای ما مردم تجویز میکنید برید بشمارید اقایون انقلابیون چندتا از فرزندان تون حاضرن برگردن تو کشورشون زندگی کنن بجای اینکه به مردم امر و نهی کنید اول خودتون و اصلاح کنید تربیت فرزند امثال ساشا سبحانی از سفره انقلاب برخاستن و فرستادین به غرب وحشی ابتکار که در دیوار سفارت بالا میرفت فرزندش از دروازه وارد کشور امریکا شد اقای محسن رضای فرزندت در دبی چه میکرد و نمونه های بسیار دیگر که خودتون بهتر میدونید
ناشناس۱۷۷۹۳۲۵۱۹:۲۵:۰۷ ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
منم مثل فائزه خانم دوست داشتم ترامپ بياد و فشارش را هم دور دوم بيشتر كنه تا شايد مسئولين يكم بخودشون بيان و به فكر مردم بيفتن حالا با اومدن بايدن دوباره سرگرميهاي مذاكره اي و خواب خرگوشي دولتها
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین