دانلود سریال ملکه گدایان قسمت دوم

گزارش بازرگانی،   3991023117

قسمت دوم 2 سریال ملکه گدایان در کنار قسمت ششم تاک شو همرفیق و قسمت پنجم سریال قورباغه در هفته جاری پخش می شوند. در این مقاله لینک دانلود همگی این عناوین، جهت استفاده شما، در دسترس قرار گرفته است.

در قسمت اول ملکه گدایان چه اتفاقاتی رخ داد؟

ملکه گدایان با یک تیتراژ جالب و دردناک از بچه های کار و یک موزیک فوق العاده با صدای زیبای روزبه بمانی شروع می‌شود. از تصاویر اولیه چنین استنباط می‌شود که ملکه گدایان در ژانر اجتماعی و همچون آثار دیگر سهیلی زاده مانند "آوای باران" به مشکلات و دغدغه های اجتماعی می پردازد.

سریال با تصاویر زیبایی از کشور ترکیه و گفتگوی مادر و دختری در یک اتوموبیل لوکس شروع می‌شود که برای گرفتن جشن عروسی اش با پسر خسرو خان به نام البرز به ترکیه آمده اند. گفتگوی مادر و دختر حول محور بی پولی و نداریشان و در عوض پولدار بودن البرز می گذرد. سکانس بعدی با تصویر و گفتگوی البرز و مادرش با بازی پانته آ بهرام می گذرد.

به سکانس ماشین مدل بالا و گفتگوی مادر و دختر بر می گردیم، مادر اظهار می کند که اگر به خاطر کاری که خسرو خان برای پدرت انجام داده مجبور به ازدواج هستی این کار را انجام نده ولی دختر با قاطعیت اعلام می کند که عاشق البرز است. این گفته مادر ظاهرا به اقدامی که خسرو خان در گذشته ها انجام داده است و باعث نجات جان وی شده است.

البرز و نامزدش سارا در یک کشتی در حال گفتگو و آماده شدن تدارک عروسیشان و صرف صبحانه با مادرانشان هستند. عروسی مجلل و زرث و برق البرز و نامزدش با استرس دیر آمدن پدر البرز و در نهایت شنیدن خبر سکته وی بهم می خورد و کنسل می شود.

البرز و سارا در هتل در حال آماده شدن و برگشت به ایران هستند، همه نگران خروج غیر قانونی البرز هستند که قصد دارد غیر قانونی از ترکیه خارج و وارد ایران شود. البرز به همراه دیگر مهاجران به صورت قاچاق در یک ماشین حامل مواد نفتی در حال عبور از مرز است، پس از رسیدن به مقصد آن ها را نگه می دارند تا خانواده هایشان بقیه پول را واریز کنند.

البرز هر چه با سارا تماس می گیرد بدون پاسخ می ماند و در نهایت و پس از تماس های مکرر و در عین ناباوری سارا عنوان می کند که البرز را نمی شناسد. البرز یکه و تنها در یک انبار کهنه و قدیمی به وسیله آن باند خلافکار که کار جعل پاسپورت انجام می دهند، زندانی می‌ شود و .... این خود باعث شکل گیری داستان اصلی ملکه گدایان می شود.

حال بهتر است که به تماشای ملکه گدایان در قسمت دوم بنشینیم تا با جزییات بیشتری از داستان آشنا شویم.

 

لینک قانونی: دانلود قسمت دوم ملکه گدایان

تاک شو جدید و جذاب همرفیق نیز که در اپیزودهای پیشین، بسیار مورد توجه قرار گرفته است پس از پخش 5 قسمت از آن، جایگاه خود را در بین مخاطبین مستحکم کرده است. این استقبال به اندازه ای بوده است که باعث شگفتی بسیاری شده است. چرا که تا کنون مورد مشابهی نبوده است که یک برنامه گفتگومحور و در این سبک تا این حد بتواند محبوب باشد.

همرفیق با اجرای شهاب حسینی و نویسندگی سروش صحت ساخته می شود. مهمان های قسمت های پیشین برنامه همرفیق به ترتیب نوید محمدزاده، وحید جلیلوند، هوتن شکیبا، بهرام افشاری، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، فاطمه معتمدآریا، مرضیه برومند، محسن تنابنده و احمد مهرانفر بودند.

از میان قسمت های قبلی همرفیق، قسمت سوم (مهمان: پژمان جمشیدی) و پنجم (مهمان: محسن تنابنده) بیشترین تعداد دانلود را داشته بودند که آن هم به دلیل نوع کارکترها و محتوای طنز و کمدی شرکت کنندگانش بوده است. حال در این هفته همرفیق به قسمت ششم از خود رسیده است.

در این قسمت هادی حجازی فر مهمان شهاب حسینی شده است. در پایان پیشنهاد می کنیم حتما به تماشای این برنامه تماشایی بنشینید. چرا که قطعا از مشاهده آن ناراضی نخواهید شد.

 

دریافت لینک: قسمت ششم همرفیق

در قسمت چهارم قورباغه چه گذشت؟

قسمت چهارم قورباغه در جایی آغاز می شود که رامین با ماشینی که به عنوان باج یا به قول خودش پول دیه اش از نوری گرفته است با مادر خود در خیابان های تهران در حال گشت و گذار است. مادر وی ولی نمی تواند بپذیرد که رامین توانسته است چنین ماشینی بخرد و کاملا به او مشکوک است. در همین حین است که ایست بازرسی که در یکی از خیابان ها مستقر است جلوی وی را می گیرد. ناگهان رامین در این حال یاد خاطرات مشابه خودش در گذشته می افتد و بنابراین ادامه اپیزود 4 قورباغه فلش بک به 30 سال قبل است.

فلش بک به زمانی که هنوز جنگ ایران و عراق در جریان است و پدر و مادر رامین می خواهند ایران را ترک کنند. در حوالی مرز و هنگام خروج از کشور آن ها نیز با ایست بازرسی روبرو می شوند. ولی در ادامه خبر تصویب قطعنامه آتش بس اعلام می شود و آن ها به رشت و خانه مادر رامین مسافرت می کنند. خانواده مادری رامین بسیار اهل تفریح و خوش گذرانی هستند و مرتب فامیل ها در کنار هم جمع می شوند.

پدر رامین ولی به دنبال این است که بتواند با تهیه کارت جانبازی جعلی از دولت خسارت بگیرد. به همین منظور به نزد اداره بنیاد شهید می رود و این طور عنوان می کند که وی قصد رفتن به جنگ دارد (با وجود اعلام آتش بس همچنان احتمال حمله صدام داده می شود) و اگر در جنگ اتفاقی برای وی بیفتد و جانباز بشود آیا دولت مستمری و حقوقی را برای خانواده اش در نظر می گبرد یا خیر؟

به هر حال ولی تلاش های پدر رامین برای درست کردن کارت جانبازی ساختگی بی نتیجه می ماند ولی اتفاق شومی برای همسر وی می افتد. مادر رامین در اثر برخورد در صندوق ماشین ، انگشت دستش را از دست می دهد و به این ترتیب وی جانباز می شود. سایر اتفاقات حول پیرامون عروسی شخصی به نام شیرین می گذرد که اصلا برای همین نیز است که کل اعضای این خانواده در منزل پدریشان به دور هم جمع شده اند.

تفریحات این خاندان در کنار دریا و آوازخوانی های محلی شمالی در کنار رقص و خوش گذرانی های دیگر از جمله تصویرسازی های بدیع و جالب این قسمت بودند که تا حدی از بار خشونت قسمت های پیشین قورباغه کم می کرد و رنگ و بوی عامه پسندانه و هتری به آن می داد. سرانجام تمام خرید ها و تدارکات آماده سازی جهت شرکت در عروسی مذکور انجام می شود و همه این افراد به عروسی شیرین می روند.

همه این اتفاقات شرح داده شده دراز و طویل حاصل از فلش بک به گذشته، همگی در همان چند دقیقه ای که رامین در حال سروکله زدن با مامور ایست بازرسی است از ذهنش گذشته بود. تشابهات بسیاری از جمله تعبیه شدن موتور ماشین پورشه رامین در صندوق عقب با ماشین قدیمی پدرش، خراب بودن میله بالایی نگه دارنده کاپوت ماشین، و از همه مهم تر ماموری که یک انگشت در صندوق ماشین رامین پیدا می کند و رامین را در درسر بزرگی می اندازد.

در این بین ولی رامین نخست سعی می کند این طور عنوان کند که انگشت پیدا شده در ماشین، همان انگشت قطع شده مادرش در 30 سال پیش است که وقتی مامور از مادر رامین قضیه را می پرسد و او اظهار بی اطلاعی می کند، لو می رود. در ادامه ولی رامین این گونه اظهار می کند که به تازگی از حبس بیرون آمده است و چندین پرونده دارد و با پیشنهاد رشوه به مامور سعی می کند که وی رضایت بدهد که محل را ترک کند. مامور که در ابتدا بسیار سختگیر بود ولی در نهایت تعجب می پذیرد که وی برود. ولی قضیه این بوده است که آن مامور دستش به انگشت خورده بود و تحت همان عاملی که نوری دوستان رامین را هیپنوتیزم کرده بود (به گفته برخی با سم قورباغه) در این حال نیز اتفاق مشابهی رخ داده است.

حال باید دید که در قسمت پنجم از سریال قورباغه چه اتفاقاتی می افتد. در ادامه این نوشتار و سطرهای پایین، لینک دانلود قسمت 5 قورباغه با 5 کیفیت گوناگون از سایت بسیار خوب کول دانلود درج شده است. لازم به ذکر است که سریال قورباغه با کیفیت   Bluray 4k و همچنین صدی 6 کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!

لینک دانلود: قسمت پنجم سریال قورباغه

جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی / خوب بد جلفی ها نیز به نمایش خانگی می آیند

و اما جدیدترین سریالی که برای پخش در نمایش خانگی طی روزهای آینده در نظر گرفته شده است؛ خوب بد جلف رادیواکتیو می باشد. این سریال با پایان سریال آقازاده، قرار است که جایگزین آن شود و اکنون، آخرین مراحل آماده سازی برای پخش را پشت سر می گذارد. پیش بینی می شود که با توجه به

پس از ساخت فیلم های خوب بد جلف 1 و2 و موفقیت های گسترده هر دو سری آن، سازندگان به فکر ساختن قسمت سوم خوب بد جلف بودند. ولی به دلیل پاندمی کرونا، خوب بد جلف 3 ساخته نشد و در عوض تصمیم سازندگان بر این شد که سری سوم خوب بد جلف را در قالب یک سریال عرضه کنند.

بازیگران خوب بد جلف از سری دوم آن حفظ شده اند، تنها با این تفاوت که ریحانه  پارسا به دلیل مهاجرت از کشور و حاشیه هایی که بعده ها داشته بود، از لیست خط خورده است. به هر حال خوب بد جلف رادیواکتیو از مهرماه امسال کلید خورد تا برای پخش در زمستان امسال آماده شود.

در سریال خوب بد جلف آناهیتا درگاهی , امیر مهدی ژوله , پژمان جمشیدی , حامد کمیلی , سام درخشانی , گوهر خیراندیش , محمد بحرانی و ... به عنوان بازیگران حضور دارند. همچنین در خلاصه داستان آن می خوانیم که: یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده‌ اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌ های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ ها بدترین انتخاب‌ های ممکن هستند، اما اگر می‌ خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ ها را به نقش‌ هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.

دریافت لینک: دانلود سریال خوب بد جلف

 

در روزهای سرد زمستانی امسال که با آلودگی هوا و پاندمی کرونا نیز همراه شده است، بهترین کار ماندن در خانه و انجام کارهای مورد علاقه مانند مطالعه و فعالیت های هنری می باشد. پیشنهادی که برای شما داریم، دعوت به تماشای فیلم ها و سریال های روز ایران و جهان می باشد که بدین منظور می توانید از سایت بسیار خوب و به روز کول دانلود بازدید نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین